Aj... Heb ik ook nooit gedeeld wat ik kreeg vorig jaar?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:49 schreef Moody het volgende:
Ik doe weer mee. Al hoop ik dat mijn kindertjes gewoon blijven wonen waar ze nu wonen en hun geschonken creatie zouden delen met andere kindertjes
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:14 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ik doe mee, heb echt een cd voor in de auto nodig.
Heb nu al 6 maanden deze cd erin zitten en die heeft niet 1 goed nummer.
[ afbeelding ]
De Sint vergeeft je...en waarschijnlijk alleen omdat je blank bentquote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:09 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Aj... Heb ik ook nooit gedeeld wat ik kreeg vorig jaar?jezus, waar was ik met m'n hoofd toen
Hoesje was heel basic, maar de nummers wel erg tofIk zal 'm binnenkort weer eens een keer opzetten
Edit: Ah, geen uitgebreide review toen wegens tijdgebrek, maar wel een fotoMUZ / Digitale Pakjesavond 2013: Derde editie van een jaarlijkse traditie #3
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:14 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ik doe mee, heb echt een cd voor in de auto nodig.
Heb nu al 6 maanden deze cd erin zitten en die heeft niet 1 goed nummer.
[ afbeelding ]
Jazeker! Onee, dat was met wat andersquote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:27 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik zie je ook niet in de deelnemerslijst van vorig jaar staan. Heb je je toen wel opnieuw aangemeld? We doen hier niet aan automatische abonnementen
In dat geval: wees welkom!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:33 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ik ben serieus hoor, luister eigenlijk alleen maar radio in de auto.Ik denk dat de meeste hetzelfde zouden doen, als je me niet geloofd staat de CD integraal op youtube.
Behalve als er mensen meerijden, dan zet ik in the shadows op, maar dat ben je na ongeveer 1 minuut ook wel zat.
Verder heb ik maar 2 CD's ooit gekocht: Rammstein - Mutter (die ben ik kwijt), en Daft Punk - Alive 2007 (die heb ik kapotgedraaid ik kan hem niet meer aanhoren.) The Rasmus heb ik gekregen.
Ik heb hier een top 100 aller tijden gepost forum.fok.nl/topic/2155287/3/50
Heb ook een last.fm die ik al tijden niet gebruik http://www.last.fm/user/Lord-Ronddraai
En hoop dus gewoon op een tof cd'tje voor in de auto met liefst muziek die ik nog niet ken.
Verder kan ik vast wel een mooie cd voor iemand samenstellen, heb alleen geen idee hoe ik een mooie hoes moet maken.
The pressure, the pressure.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:22 schreef robdriessen het volgende:
Nu met 20% hogere verwachtingen qua knutselwerkjes en hilarische gedichten!
Aangezien ik altijd op zoek ben naar nieuwe, onbekende en onbeminde muziek zou ik graag een mixtape ontvangen met nummers die in het verlengde van mijn smaak liggen, maar die ik onverhoopt toch nog niet ontdekt heb. Wellicht een lastige taak maar ik heb het volste vertrouwen in mijn mede-MUZ'ers!quote:Op woensdag 16 november 2011 23:27 schreef MyTiredFeet het volgende:
Mijn smaak is zo veelzijdig als 'ie beperkt is. Do's; vrouwen (zangeressen dus), alle vormen rootsmuziek (folk, country, blues etc), Johan Derksen en Ron Jans, banjo's, toegankelijke wereldmuziek, obscure bandjes, indiepop, celticpunk, oldies (< 1950) en newbies (> 2000). Don'ts; botergeile soulmuziek, elektronica, (MTV) rap/hip hop, Nashville country, de jaren '80 en last but not least Bløf.
Mijn Last.fm en mijn RateYourMusic account.
Inspiratie?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:24 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb geen idee waar ik om moet vragen.
Ik hoorde dat je graag carnavalskrakers hoortquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:24 schreef Darkestrah het volgende:
Liedjes met een Bquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:24 schreef Darkestrah het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |