Als je 'm al weet, geef het gerust door. Het gaat er om: op welke deurmat moet 5 december dat CDtje komen te liggen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:27 schreef kciR het volgende:
Rob, ik ga deze maand verhuizen. Moet ik mijn nieuwe adres via pm versturen? Of komt tot tzt wel?
quote:
Mijne heren, dank voor eerdere inzet en graag tot volgende keerquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:26 schreef Trashcanman het volgende:
Ik sla deze editie ook over. Veel plezier iedereen.
Ik zie volgend jaar graag de uitnodiging weer te gemoed.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:17 schreef robdriessen het volgende:
[..]
[..]
Mijne heren, dank voor eerdere inzet en graag tot volgende keer
PM verstuurdquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:17 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Als je 'm al weet, geef het gerust door. Het gaat er om: op welke deurmat moet 5 december dat CDtje komen te liggen.
Met als aanpassing dat ik niet meer specifiek op zoek ben naar hip hop, hardcore punk en/of grindcore.quote:Ik kan erg veel hebben qua muziek en wil ook vooral dingen leren kennen door deze actie. Het volgende lijstje is dus echt een richtlijn; het hoeft niet precies te zijn wat ik zeg. Mijn smaak is erg breed als ik dat zo zelf mag zeggen. Om een idee te geven ben ik de laatste tijd veel op zoek naar vernieuwende hiphop-acts, maar ook hardcore punk en grindcore ben ik erg geïnteresseerd in. Om het samen te vatten: Als je een (vernieuwende) artiest kent die ècht even beluisterd moet worden, mag hij erop. Geen dertien-in-een-dozijn werk alsjeblieft. Gebruik desnoods als hulpmiddel mijn last.fm-profiel. Daar staat ongeveer wel alles wat ik ken.
Zweef!quote:Op maandag 3 november 2014 17:20 schreef Gehenna het volgende:
Ik zou eigenlijk wel graag een mooie sfeer-cd willen, zo eentje dat als je er naar luistert alles in de wereld eventjes lijkt te kloppen..
Lekker vage omschrijving, en daar moet je het mee doen
Ben ik even blij dat ik al eens iets voor je heb moeten maken.quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:44 schreef belsen het volgende:
Dan moet ik ook nog een opdracht geven, toch?
Doe mij leuke ska en reggae en dan het liefst wat onbekender werk. Nederlandstalige popreggae, tot obscure Jamaicaanse b-kantjes: alles mag.
Het mag ook altijd wat anders zijn hoor.quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:53 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik al eens iets voor je heb moeten maken.
Dan zien we je volgend jaar graag voor de jubileum-editie. En blijf vooral het topic volgen om volgende maand de kunstwerkjes te bewonderen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:48 schreef bagpiper001 het volgende:
Interessant topic, ik ga me niet aanmelden voor deze editie (iets met chronisch tijdgebrek) maar ik ga het zeker onthouden voor de volgende keer als muziekliefhebber
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |