Zeker, ik heb er zelfs al in gepost vanmiddagquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 15:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Scrummie
Had jij mijn topic in CUL al gezien?
Oh dan zal je bijdrage weinig indruk gemaakt hebbenquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 15:37 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Zeker, ik heb er zelfs al in gepost vanmiddag.
Daar kan je wel vanuit gaan ja.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 15:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh dan zal je bijdrage weinig indruk gemaakt hebben
Meestal zijn je bijdrages zo enorm stompzinnig dat ik er om moet lachen, dus dat hij nu helemaal geen indruk maakte kun je als een vooruitgang zienquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 15:41 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Daar kan je wel vanuit gaan ja.
Oke. Bedankt voor je bijdrage.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 15:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meestal zijn je bijdrages zo enorm stompzinnig dat ik er om moet lachen, dus dat hij nu helemaal geen indruk maakte kun je als een vooruitgang zien
Ik krijg het gevoel dat Scrummie niet helemaal onder de indruk is van mijn complimentjequote:
Niet gelezen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 15:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier een waargebeurd verhaal:
Toen Mario Kart 8 uitkwam voor de Wii U had ik hem ook besteld. Toen was ik ook de hele dag aan het wachten en dacht ik van nou die komt niet meer vandaag.
Dus ik snel naar de winkel om hem daar te kopen, dan zou ik die ander wel retour sturen als hij nog binnenkwam.
Kwam ik terug, lag hij op de mat
Zo kijk ik weleens jaquote:
Zo keek ik na het lezen van jouw postquote:
Mooi dat je op mij wil lijken, dat streelt mijn egoquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 16:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo keek ik na het lezen van jouw post
Thuis ga ik een onderschrift aan die foto toevoegen en er een meme van maken. (tenzij jij daar enorm veel problemen mee hebt)
Ik ga ff kieknquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 16:09 schreef O_o_ het volgende:
@Drizzt, kom naar de CombiGib-server in Capture the Flag. Ik heet NIEK. Maar dat zie je vanzelf.
Dat is een hele vrije vertaling van mijn bericht.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 16:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mooi dat je op mij wil lijken, dat streelt mijn ego![]()
Zal ik doenquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 16:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Laat de meme maar zien wanneer 'ie klaar is, pas dan weet ik of ik het leuk vind of #ziedend ben.
Ik moest er wel om grinniken hoor.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 16:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is een hele vrije vertaling van mijn bericht.
Ik keek nogal chagrijnig in ieder geval.
[..]
Zal ik doen
Alhoewel ik vanavond niet thuis ben, dus het wordt morgen.
En dan ben ik het waarschijnlijk alweer vergeten.
Het zou het volgende worden:
Bovenaan de foto: 'VAN DEZE POST...'
Dan de foto
Onderaan de foto: 'KRIJG IK EEN NARE KOP!'.
Eigenlijk is het niet zo heel grappig.
Ik annuleer bij deze dit idee.
Had ik dit beter gewoon niet kunnen posten.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 16:09 schreef O_o_ het volgende:
@Drizzt, kom naar de CombiGib-server in Capture the Flag. Ik heet NIEK. Maar dat zie je vanzelf.
Gappie, je hebt m'n Unstoppable gemist.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 16:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godsallejezus, ik kan die teringsnelle instagib ECHT niet bijhouden0 kills 15 deaths ofzo
Ja, ik was het beu om na een respawn binnen 5 sec weer dood te zijnquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 16:36 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Gappie, je hebt m'n Unstoppable gemist.
Zeker zeker.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 15:50 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Alles goed met de baby nog? En ben je zelf al weer helemaal de oude?
HALLO GGMM.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 15:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik krijg het gevoel dat Scrummie niet helemaal onder de indruk is van mijn complimentje
HALLO JOJO!
Zoek trouwens in je User.ini naar MouseX=Axis aMouseX Speed en MouseY=Axis aMouseY Speed en zet die van 6.0 naar 3.0. En knal je Mousesmoothing uit bij je Settings. Zoek dan naar een goeie muisgevoeligheid. Dan kun je nauwkeuriger schieten.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 16:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja, ik was het beu om na een respawn binnen 5 sec weer dood te zijnJe had me iig 3x te grazen genomen, held die je er bent
Vergeet je belofte niet om een geweldige reactie in mijn topic achter te laten hé?quote:
ik ga nu meteen kijken.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 16:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dag Harrie. Wat vind je van het topic van GGMM?
Ja, was echt chaosquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 16:41 schreef O_o_ het volgende:
Dit was ook wel iets too much trouwens, met zo veel spelers op zo'n kleine ruimte.
Snertquote:
Dat pre-orderen is een raar concept.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 17:22 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Onlo ligt nu schuimbekkend bij de brievenbus, opdat het pakketje vandaag niet meer zal komen.
Zeker als je de hele dag thuis bent op de dag van release is het nogal onzinnig.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 17:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat pre-orderen is een raar concept.
hij had ook het spel kunnen halen en 2 kapsalons.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 17:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeker als je de hele dag thuis bent op de dag van release is het nogal onzinnig.
Wat een lui varken ben je dan.
Eens.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 17:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeker als je de hele dag thuis bent op de dag van release is het nogal onzinnig.
Wat een lui varken ben je dan.
Ik ook, doen we dus nooit meer.quote:
Had wel excuus om m'n winterjas voor het eerst dit jaar aan te trekken dus da's wel goed nieuwsquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 17:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik ook, doen we dus nooit meer.
Die had ik woensdagavond al aan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 17:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Had wel excuus om m'n winterjas voor het eerst dit jaar aan te trekken dus da's wel goed nieuws
Over een paar dagen is het nu al pikdonkerquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 17:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Die had ik woensdagavond al aan.
Echt? Verdomme. Beter doe de EU daar iets aan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 17:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Over een paar dagen is het nu al pikdonker
Hoe gaan ze dat nu doen eigenlijk?quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 17:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Echt? Verdomme. Beter doe de EU daar iets aan.
Welke post deed het hem? Volksraadpleging?quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 17:44 schreef napoleonfour het volgende:
Je hebt zeker een plus account nodig om sommige mensen hun reactie hier niet meer te zien?
Nee want dat is verboden volgens de grote heer Rutte, WANT HET VOLK HEEFT ONS AL GEKOZEN DUS WIJ WETEN HET!quote:
nee, mensen die janken over winterjassen en zelf baco cola zeggen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 17:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Welke post deed het hem? Volksraadpleging?
Ja helemaal aan het begin zeiden ze misschien volksraadpleging, vooral heel krampachtig dat ze weigerden referendum te zeggenquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 17:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nee want dat is verboden volgens de grote heer Rutte, WANT HET VOLK HEEFT ONS AL GEKOZEN DUS WIJ WETEN HET!
Of ze doen een interne VVD poll en zeggen dat het zo moet want het volk heeft gekozen.
Maar okay, het boeit mij oprecht heel weinig. Ik snap de heisa ook niet zo waarom dit opeens moet?quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 17:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja helemaal aan het begin zeiden ze misschien volksraadpleging, vooral heel krampachtig dat ze weigerden referendum te zeggen
Maar ja zullen ze wel niet doen
zo danquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 17:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nee, mensen die janken over winterjassen en zelf baco cola zeggen.
Heb met je te doen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 17:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De hele middag. En een lekke band.
Ochquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 17:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Maar okay, het boeit mij oprecht heel weinig. Ik snap de heisa ook niet zo waarom dit opeens moet?
Dank je, moest postlopen en sinds kort is het sorteren veranderd (lees: zelf sorteren onder het lopen) en het was de hele week een puinhoop. Terwijl ik normaal enkel zaterdag werk. Maar goed, bijna weekend.quote:
Heb met je te doen mbt sorteren. Wat een achterlijk besluit om dat zo te moeten doen is dat.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 17:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dank je, moest postlopen en sinds kort is het sorteren veranderd (lees: zelf sorteren onder het lopen) en het was de hele week een puinhoop. Terwijl ik normaal enkel zaterdag werk. Maar goed, bijna weekend.
Je kreeg er ook een hele hippe bomgordel bij die je voortaan om moest doen. Heeft iedereen meteen weggegooid.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 17:52 schreef Coco. het volgende:
[..]
Heb met je te doen mbt sorteren. Wat een achterlijk besluit om dat zo te moeten doen is dat.
quote:
Ik denk dat 'ie van ellende een sportschool heeft opgezocht.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 18:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik denk zomaar dat onlo al aan het gamen is
Uit pure frustratie de hele tent nog bruter slopen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 18:05 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik denk dat 'ie van ellende een sportschool heeft opgezocht.
Druk man. Maar dochter is wel henig tot nu toe.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 17:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
hey Jojo. Beetje te doen met 2 koters?
Moeten ze maar geen debielen van de straat plukken om het binnenwerk te doen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 17:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dank je, moest postlopen en sinds kort is het sorteren veranderd (lees: zelf sorteren onder het lopen) en het was de hele week een puinhoop. Terwijl ik normaal enkel zaterdag werk. Maar goed, bijna weekend.
mooi zoquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 19:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Druk man. Maar dochter is wel henig tot nu toe.
Mooi zoquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 16:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zeker zeker.
Ja voel me al redelijk weer de oude. Wel nog 8 kilo afvallen.
Misschien voor jou ook eens tijd!!quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 19:22 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Mooi zo.
8 kilo heb je er zo af toch?
Oh zekerquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 19:29 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Misschien voor jou ook eens tijd!!
Thuisprinters zijn zo fucking kutquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 21:01 schreef O_o_ het volgende:
Paar weken terug inktcartridges vervangen, zwart zou nu al leeg zijn, kleur op sterven na dood. Met geen mogelijkheid meer een printje te maken.
Heb er geenquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 21:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Thuisprinters zijn zo fucking kut
kan echt kwaad worden van die dingen
Inktjetprinters zijn soberzo kut.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 21:01 schreef O_o_ het volgende:
Paar weken terug inktcartridges vervangen, zwart zou nu al leeg zijn, kleur op sterven na dood. Met geen mogelijkheid meer een printje te maken.
Nooit problemen mee gehad.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 21:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Inktjetprinters zijn soberzo kut.
Neukölln.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 21:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Waar in Berlijn woon je ook alweer trouwens?
Puur uit interesse
niets mis meequote:
Ja is al 2 maanden aan het werk daar. Woont op 200 meter ofzo van Berghainquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 21:38 schreef O_o_ het volgende:
Waar woont je zus nu? Die zou toch deze maand beginnen?
Alles wat tegen Mitte aanschurkt van Kreuzberg, Friedrichshain, Treptow is zo, maar 's nachts toch ook redelijk getto.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 21:38 schreef Saind het volgende:
[..]
niets mis mee
was daar laatst, van Tegel tot Muted Horn (kroeg) gelopen
echt hardop gelachen over hoe hipster dat is wel
De naam Berghain komt van Kreuzberg/Friedrichshain.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 21:38 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja is al 2 maanden aan het werk daar. Woont op 200 meter ofzo van Berghain
Dus Friedrichshain geloof ik?
Ahja dat maakt sensequote:Op vrijdag 26 oktober 2018 21:42 schreef O_o_ het volgende:
[..]
De naam Berghain komt van Kreuzberg/Friedrichshain.
M'n zus wil dat ik even op en neer kom voor huisfeest met d'r wohngemeinschaft maar kwinniequote:Op vrijdag 26 oktober 2018 21:43 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Ik ben over enkele maanden weer in Berlijn.
Ze kan lopen naar haar werk zeker.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 21:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Ahja dat maakt sense
Maar leuke buurt wel. Had airbnb op de warschauerstrasse, dat doe ik niet nog een keer, maar wel levendig
Zou een tikje hypocriet zijn.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 21:44 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Heb je ook tegen Google geprotesteerd niek
Blijf daar een weekje of lang weekend hangen, kan mooi zijn.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 21:43 schreef Saind het volgende:
[..]
M'n zus wil dat ik even op en neer kom voor huisfeest met d'r wohngemeinschaft maar kwinnie
Ik ga strakjes nog een potje spelen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 21:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Blijf daar een weekje of lang weekend hangen, kan mooi zijn.
Ja ben dit jaar al 3 keer op en neer geweestquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 21:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Blijf daar een weekje of lang weekend hangen, kan mooi zijn.
Geen vluchten op Eindhoven volgens mij.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 21:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja ben dit jaar al 3 keer op en neer geweest
Ga nog wel een keer maar moet even goed uitkomen
Nope was 't maar zo'n feest. 10 minuten fietsen naar het vliegveldquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 21:50 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Geen vluchten op Eindhoven volgens mij.
Toch is dat anders geweest volgens mij, ik kende een Limburgs meisje hier een paar jaar terug die wel op Eindhoven vloog as far as I know.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 21:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Nope was 't maar zo'n feest. 10 minuten fietsen naar het vliegveld
M'n moeder is dit weekend op bezoek, die was 180 kwijt voor vlucht geloof ik. Toch wel geld
Zoek het net op, ze vliegen überhaupt niet op Duitsland vanaf Eindhovenquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 21:52 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Toch is dat anders geweest volgens mij, ik kende een Limburgs meisje hier een paar jaar terug die wel op Eindhoven vloog as far as I know.
Zat een paar maanden geleden met een Duits chickie te praten, zei dat ze vaak in Nederland was voor werk, dus ik vroeg waar ze woonde. Cottbusquote:
Dat is voorbij Berlijn nog anderhalf uur naar het zuiden.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 21:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zat een paar maanden geleden met een Duits chickie te praten, zei dat ze vaak in Nederland was voor werk, dus ik vroeg waar ze woonde. CottbusTeringeind weg.
Vroeger met transavia jaquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 21:52 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Toch is dat anders geweest volgens mij, ik kende een Limburgs meisje hier een paar jaar terug die wel op Eindhoven vloog as far as I know.
Jij pakt meestal de trein toch?quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 21:56 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Dat is voorbij Berlijn nog anderhalf uur naar het zuiden.
7,5 uur rijden, je moet het maar willen. Al neem ik aan dat ze met het vliegtuig ging.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 21:56 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Dat is voorbij Berlijn nog anderhalf uur naar het zuiden.
voor enkeltje?quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 21:59 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Is afhankelijk van moment van boeken, maar last-minute kun je over een meier kwijt zijn.
Ja weetjequote:Op vrijdag 26 oktober 2018 22:00 schreef O_o_ het volgende:
Maar jij kunt het nog liftend doen Saind, je bent nog student. Take the shot.
Interessant verhaalquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 22:01 schreef RensAjacied het volgende:
Vrienden van mij hadden zo'n dvd van die overwinning van Feyenoord in de Arena.
Hoezo calimerohahaha
vind 'm zo snel niet terug iigquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 22:02 schreef O_o_ het volgende:
Je had ook een Facebookgroep Mitfahrgelegenheit Berlin - Nederland, weet niet of 'ie nog bestaat. Bieden mensen ritten aan. Ook als je moet verhuizen, mensen met busjes enzo.
Staan er nog veel ritten op?quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 22:03 schreef Saind het volgende:
ha got eeeem
https://www.facebook.com/(...)tBerlinNiederlanden/
ik heb geen RDR2 vanavond omdat ik geen zin had om door de regen op en neer naar m'n maat in Den Bosch te gaanquote:
Je hebt je oude vriend de Volvo nooit vervangen?quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 22:27 schreef Saind het volgende:
[..]
ik heb geen RDR2 vanavond omdat ik geen zin had om door de regen op en neer naar m'n maat in Den Bosch te gaan
Neh fuck itquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt je oude vriend de Volvo nooit vervangen?
Scheelt je een hoop kosten ja al is de tijd dat ik zelf weleens de auto oversloeg en besloot te fietsen lang, lang geleden.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 22:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Neh fuck it
Die shit stond op straat te roesten voor ¤60 per maand
Maar mis de 440 wel
Ik baal hier ook vanquote:
Und?quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 00:02 schreef napoleonfour het volgende:
er bestaat blijkbaar een donkere versie van youtube
ja zoals je bent gewend van google en design, werkt niet en is tantoe lelijk.quote:
Dit niet wetenquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 00:02 schreef napoleonfour het volgende:
Mongoolquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 00:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja zoals je bent gewend van google en design, werkt niet en is tantoe lelijk.
hey, wat anders dan die gebruikelijke tyfusherrie van jequote:
Die gebruik ik al jaren.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 00:02 schreef napoleonfour het volgende:
Alsof jij vrienden hebtquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 22:01 schreef RensAjacied het volgende:
Vrienden van mij hadden zo'n dvd van die overwinning van Feyenoord in de Arena.
Hoezo calimerohahaha
Dit gaat over de dekstop versie van youtube. Daarnaast kan ik niet rooten vanwege werktelefoon.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 00:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dit niet weten
Niet standaard YouTube Vanced gebruiken!!!
Blablabla. Google heeft een aantal designfouten gemaakt, dat nieuwe gmail is ook weer niet geweldig ontvangen. Het huidige logo is ondertussen ook al zestig keer aangepast omdat de verhoudingen niet kloppend waren.quote:
Blijkbaar al sinds 2017 op de dekstop.quote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 00:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
hey, wat anders dan die gebruikelijke tyfusherrie van je
Is er ook pietwave?quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 00:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zit intussen weer eens dit te luisteren:
Synthwave
De hyacinten zijn in de aanbieding. Hihiquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 00:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is er ook pietwave?
Haha
(Sint/Piet-grapje, ook al schrijf je Synt in bovenstaande YouTube video als synth maar ik bedoel dan meer het fonetische.)
Goeiendag ik lig te hikken van het lachenquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 00:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is er ook pietwave?
Haha
(Sint/Piet-grapje, ook al schrijf je Synt in bovenstaande YouTube video als synth maar ik bedoel dan meer het fonetische.)
Welke?quote:
Jezus wat is dit treurig.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 00:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is er ook pietwave?
Haha
Ha zusjequote:
Hoe is de leef?quote:
Uitstekendquote:
Net zo ver, net uit de sneeuw. Vanmiddag verderquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 07:22 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Uitstekend. Ben nog niet ver, nog maar net uit de sneeuw gister. Vandaag maar eens op verkenning. En bij jou?
Lekkerquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 07:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Net zo ver, net uit de sneeuw. Vanmiddag verder
Nou inderdaadquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 07:31 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Lekker. Wel onder de indruk hoor, wat een details en sfeer.
Wat ons allen hier brengt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 07:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo vriend. Wat brengt jou hier op de vroege morgen?
Misschien is hij wel gewoon wakker geworden.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 07:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo vriend. Wat brengt jou hier op de vroege morgen?
Niet een drukke sociale agenda hebben zaterdag 8:00quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 07:52 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wat ons allen hier brengt.
Verveling, geen leven hebben, dat soort zaken.
Zou ook nog zo kunnen zijn.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 07:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien is hij wel gewoon wakker geworden.
Zo even lekker scheren en douchen, moet ook gebeuren.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 07:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet een drukke sociale agenda hebben zaterdag 8:00
Leer er maar mee omgaan.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 07:55 schreef Dven het volgende:
Wie mij van mijn kater afhelpt krijgt een tien voor taal.
Ga ergens anders de semi-interessante volwassene uithangen joh kanjergekquote:
Jij kent mij ook echt niet he.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 07:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Ga ergens anders de semi-interessante volwassene uithangen joh kanjergek
Benzoquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 07:55 schreef Dven het volgende:
Wie mij van mijn kater afhelpt krijgt een tien voor taal.
Heb ik over nagedacht maar heb nog maar een paar diazepammetjes liggen en ik vlieg over een paar dagen dus ik bewaar ze liever daarvoorquote:
Nog steeds gefrustreerd door die enorme diss-marathon jegens jouw persoontje merk ik. Je kunt het ook gewoon toegeven als het een goede grap is.quote:
Ik ga vandaag ook helemaal los. Bootje in damsco met open bar gehuurd met de bois. Waarom het op een boot moet is me een raadsel maar "open bar" spreekt mij enorm aan.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 08:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb ik over nagedacht maar heb nog maar een paar diazepammetjes liggen en ik vlieg over een paar dagen dus ik bewaar ze liever daarvoor
quote:
Open bar? Even taxi'tje pakken, tosso.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 08:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ga vandaag ook helemaal los. Bootje in damsco met open bar gehuurd met de bois. Waarom het op een boot moet is me een raadsel maar "open bar" spreekt mij enorm aan.
Goeie Wereldgozer.quote:
TR, doodsverwensing.quote:
Geniet ervan ouwe reus. Beetje op vrouwenjacht ook?quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 09:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goeie Wereldgozer.
@maxi-mus, neem hier eens voorbeeld aan.
Zal lastig zijn als je met de boys vastzit op een bootquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 09:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Geniet ervan ouwe reus. Beetje op vrouwenjacht ook?
kunnen ze uitnodigen toch. Of erna de stad nog inquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 09:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zal lastig zijn als je met de boys vastzit op een boot
koud en regen maar de drank maakt het wel goedquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 08:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ga vandaag ook helemaal los. Bootje in damsco met open bar gehuurd met de bois. Waarom het op een boot moet is me een raadsel maar "open bar" spreekt mij enorm aan.
En gedag zeggen tegen de open bar? Dat nooit.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 09:13 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
kunnen ze uitnodigen toch. Of erna de stad nog in
hoop wel voor hem dat de boot groot genoeg is voor een wc, als er iets irritant is dan is het wel naar al dat water kijken als je moet pissenquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 09:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zal lastig zijn als je met de boys vastzit op een boot
in het water pissenquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 09:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoop wel voor hem dat de boot groot genoeg is voor een wc, als er iets irritant is dan is het wel naar al dat water kijken als je moet pissen
Een foto op internet? En dan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 09:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
kan je wel een bekeuring voor krijgen en/of een foto op internet
sta je toch voor lul al zal lans waarschijnlijk gecast worden voor de pornoindustriequote:Op zaterdag 27 oktober 2018 09:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Een foto op internet? En dan?
fotootje op internet omdat iemand in de gracht pist dat is toch triestquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 09:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
kan je wel een bekeuring voor krijgen en/of een foto op internet
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 09:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
sta je toch voor lul al zal lans waarschijnlijk gecast worden voor de pornoindustrie
Oh ja dan sta je echt voor lul. Zou een enorme hit worden op internet waarbij iedereen getuige is van je schandalige actie.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 09:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
sta je toch voor lul al zal lans waarschijnlijk gecast worden voor de pornoindustrie
Winterjassenweer ja.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 09:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
koud en regen maar de drank maakt het wel goed
Volgens mij is er maar 1 iemand die er in blijft hangen aangezien dit al de derde keer is dat je dit aanhaalt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 08:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nog steeds gefrustreerd door die enorme diss-marathon jegens jouw persoontje merk ik. Je kunt het ook gewoon toegeven als het een goede grap is.
Iedereen is wel eens tegen een diss aangelopen. Niemand blijft er zo in hangen als jij.
Heb ik wat gemist?quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 09:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgens mij is er maar 1 iemand die er in blijft hangen aangezien dit al de derde keer is dat je dit aanhaalt.
Zuipen als een mallequote:Op zaterdag 27 oktober 2018 09:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ook maat, gelukkig vanavond oktoberfest.
Nee hoor, 2 maanden geleden ofzo heeft ll een keer een 'diss', geplaatst en hij is daar nogal trots op.quote:
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 09:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja hier ook 5 euro voor een liter vanavond.
Lekker man
hoeveel delen zijn daar onderhand al van?quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 09:54 schreef Elan het volgende:
[..]
28 weeks later, best een topshow. Helemaal zo zonder reclame-bende.
Ik kan 1 dag nog wel aan. Tweede dag hoofdpijn.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 10:04 schreef Jojoortje het volgende:
Zonder koffie overleef ik de dag niet.
Dan was het vast een goede diss, L_L kennende.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 09:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee hoor, 2 maanden geleden ofzo heeft ll een keer een 'diss', geplaatst en hij is daar nogal trots op.
Ongetwijfeld.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 10:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dan was het vast een goede diss, L_L kennende.
slechte nacht?quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 10:04 schreef Jojoortje het volgende:
Zonder koffie overleef ik de dag niet.
probeer het bij een vrouw en het duurt je hele levenquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 10:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wou dat ik iemand dermate had gedisd dat ze er maanden later nog over praten, LansGod
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 10:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
probeer het bij een vrouw en het duurt je hele leven
hier ook jaquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 10:01 schreef Tarado het volgende:
ik heb gisteren niks gedronken, ik moet zeggen dat het toch beter wakker worden is
Mijn vriendin kan gelukkig wel wat hebben dus ik heb nergens last van.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 10:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
probeer het bij een vrouw en het duurt je hele leven
misschien is dat nog de drank van eergisterenquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 10:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
hier ook ja
alsnog kut wakker geworden
drink niet door de weeksquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 10:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
misschien is dat nog de drank van eergisteren
Die heb je goed uitgekozen danquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 10:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn vriendin kan gelukkig wel wat hebben dus ik heb nergens last van.
Ze kan beter tegen een stootje dan sommige VBL users zou ik zelfs zeggenquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 10:18 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Die heb je goed uitgekozen dan
wantquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 10:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kun je beter wel doen en je dan in het weekend niet meer de kanker in drinken.
Zo dan. Sneer naar max dit.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 10:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze kan beter tegen een stootje dan sommige VBL users zou ik zelfs zeggen
Ik denk dat hij deze sneer over twee maanden nog herinnertquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 10:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zo dan. Sneer naar max dit.
minder prettig.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 10:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ze was tot 0.00 wild en was na het avondeten al moe. Daarna om de 3 uur wakker.
is dat wetenschappelijk bewezen? lijkt me nietquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 10:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kun je beter wel doen en je dan in het weekend niet meer de kanker in drinken.
Nouja wel dat een biertje (of ander drankje) niet echt slecht voor je is maar dronken worden welquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 10:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
is dat wetenschappelijk bewezen? lijkt me niet
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 10:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
is dat wetenschappelijk bewezen? lijkt me niet
Wat Saind zegt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 10:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Nouja wel dat een biertje (of ander drankje) niet echt slecht voor je is maar dronken worden wel
Denk je dat het ooit nog droog zal worden?quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 10:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Echt een gruwelijke hekel aan dronken zijn. Zodra ik die kant opga ben ik weg.
Tenzij een festival o.i.d. dan
Toen de hagel vanochtend bleef liggen had het nog zijn charme maar inmiddels is het echt huilen met de pet opquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 10:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Denk je dat het ooit nog droog zal worden?
je lichaam moet gewoon geen watje zijnquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 10:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[..]
Wat Saind zegt.
Je lichaam kan prima 1 of 2 drankjes verteren per dag zonder schade. Comazuipen kan je lichaam gewoon niet goed aan. Spreiding is altijd beter.
tussen 1 a 2 en coma zuipen is er nog wel een tussenweg, ik drink er nooit 1 a 2 maar eerder 10-15.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 10:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[..]
Wat Saind zegt.
Je lichaam kan prima 1 of 2 drankjes verteren per dag zonder schade. Comazuipen kan je lichaam gewoon niet goed aan. Spreiding is altijd beter.
Gewoon op de Belgische manier drinken. Maakt allemaal geen zak uit wat je zuipt zo lang je maar minstens 2 dagen per week niets drinktquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
tussen 1 a 2 en coma zuipen is er nog wel een tussenweg, ik drink er nooit 1 a 2 maar eerder 10-15.
ik dacht dat rust voor je lever ook goed was en dat heeft die niet met iedere dag (beperkt) alcohol
ik probeer altijd 4 dagen van de week niet te drinken en dat zijn er meestal 5quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Gewoon op de Belgische manier drinken. Maakt allemaal geen zak uit wat je zuipt zo lang je maar minstens 2 dagen per week niets drinkt
Wel altijd wat in huis? Ik heb daarin wel alcolistische trekjes. Als ik iets heb staan dan gaat het op. Zeker na weer een 11+ urige werkdagquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik probeer altijd 4 dagen van de week niet te drinken en dat zijn er meestal 5
ja hoor, wijn, bier, nog wat sterkers al gebruik ik dat eigenlijk alleen voor sauzenquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel altijd wat in huis? Ik heb daarin wel alcolistische trekjes. Als ik iets heb staan dan gaat het op. Zeker na weer een 11+ urige werkdag
Ach ja, zelfkennis is een groot goed en koop daarom gewoon niks meer dan "nodig"quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja hoor, wijn, bier, nog wat sterkers al gebruik ik dat eigenlijk alleen voor sauzen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |