ik heb geen RDR2 vanavond omdat ik geen zin had om door de regen op en neer naar m'n maat in Den Bosch te gaanquote:
Je hebt je oude vriend de Volvo nooit vervangen?quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 22:27 schreef Saind het volgende:
[..]
ik heb geen RDR2 vanavond omdat ik geen zin had om door de regen op en neer naar m'n maat in Den Bosch te gaan
Neh fuck itquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt je oude vriend de Volvo nooit vervangen?
Scheelt je een hoop kosten ja al is de tijd dat ik zelf weleens de auto oversloeg en besloot te fietsen lang, lang geleden.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 22:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Neh fuck it
Die shit stond op straat te roesten voor ¤60 per maand
Maar mis de 440 wel
Ik baal hier ook vanquote:
Und?quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 00:02 schreef napoleonfour het volgende:
er bestaat blijkbaar een donkere versie van youtube
ja zoals je bent gewend van google en design, werkt niet en is tantoe lelijk.quote:
Dit niet wetenquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 00:02 schreef napoleonfour het volgende:
Mongoolquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 00:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja zoals je bent gewend van google en design, werkt niet en is tantoe lelijk.
hey, wat anders dan die gebruikelijke tyfusherrie van jequote:
Die gebruik ik al jaren.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 00:02 schreef napoleonfour het volgende:
Alsof jij vrienden hebtquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 22:01 schreef RensAjacied het volgende:
Vrienden van mij hadden zo'n dvd van die overwinning van Feyenoord in de Arena.
Hoezo calimerohahaha
Dit gaat over de dekstop versie van youtube. Daarnaast kan ik niet rooten vanwege werktelefoon.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 00:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dit niet weten
Niet standaard YouTube Vanced gebruiken!!!
Blablabla. Google heeft een aantal designfouten gemaakt, dat nieuwe gmail is ook weer niet geweldig ontvangen. Het huidige logo is ondertussen ook al zestig keer aangepast omdat de verhoudingen niet kloppend waren.quote:
Blijkbaar al sinds 2017 op de dekstop.quote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 00:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
hey, wat anders dan die gebruikelijke tyfusherrie van je
Is er ook pietwave?quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 00:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zit intussen weer eens dit te luisteren:
Synthwave
De hyacinten zijn in de aanbieding. Hihiquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 00:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is er ook pietwave?
Haha
(Sint/Piet-grapje, ook al schrijf je Synt in bovenstaande YouTube video als synth maar ik bedoel dan meer het fonetische.)
Goeiendag ik lig te hikken van het lachenquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 00:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is er ook pietwave?
Haha
(Sint/Piet-grapje, ook al schrijf je Synt in bovenstaande YouTube video als synth maar ik bedoel dan meer het fonetische.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |