Toch is dat anders geweest volgens mij, ik kende een Limburgs meisje hier een paar jaar terug die wel op Eindhoven vloog as far as I know.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 21:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Nope was 't maar zo'n feest. 10 minuten fietsen naar het vliegveld
M'n moeder is dit weekend op bezoek, die was 180 kwijt voor vlucht geloof ik. Toch wel geld
Zoek het net op, ze vliegen überhaupt niet op Duitsland vanaf Eindhovenquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 21:52 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Toch is dat anders geweest volgens mij, ik kende een Limburgs meisje hier een paar jaar terug die wel op Eindhoven vloog as far as I know.
Zat een paar maanden geleden met een Duits chickie te praten, zei dat ze vaak in Nederland was voor werk, dus ik vroeg waar ze woonde. Cottbusquote:
Dat is voorbij Berlijn nog anderhalf uur naar het zuiden.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 21:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zat een paar maanden geleden met een Duits chickie te praten, zei dat ze vaak in Nederland was voor werk, dus ik vroeg waar ze woonde. CottbusTeringeind weg.
Vroeger met transavia jaquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 21:52 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Toch is dat anders geweest volgens mij, ik kende een Limburgs meisje hier een paar jaar terug die wel op Eindhoven vloog as far as I know.
Jij pakt meestal de trein toch?quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 21:56 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Dat is voorbij Berlijn nog anderhalf uur naar het zuiden.
7,5 uur rijden, je moet het maar willen. Al neem ik aan dat ze met het vliegtuig ging.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 21:56 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Dat is voorbij Berlijn nog anderhalf uur naar het zuiden.
voor enkeltje?quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 21:59 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Is afhankelijk van moment van boeken, maar last-minute kun je over een meier kwijt zijn.
Ja weetjequote:Op vrijdag 26 oktober 2018 22:00 schreef O_o_ het volgende:
Maar jij kunt het nog liftend doen Saind, je bent nog student. Take the shot.
Interessant verhaalquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 22:01 schreef RensAjacied het volgende:
Vrienden van mij hadden zo'n dvd van die overwinning van Feyenoord in de Arena.
Hoezo calimerohahaha
vind 'm zo snel niet terug iigquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 22:02 schreef O_o_ het volgende:
Je had ook een Facebookgroep Mitfahrgelegenheit Berlin - Nederland, weet niet of 'ie nog bestaat. Bieden mensen ritten aan. Ook als je moet verhuizen, mensen met busjes enzo.
Staan er nog veel ritten op?quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 22:03 schreef Saind het volgende:
ha got eeeem
https://www.facebook.com/(...)tBerlinNiederlanden/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |