Zo even lekker scheren en douchen, moet ook gebeuren.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 07:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet een drukke sociale agenda hebben zaterdag 8:00
Leer er maar mee omgaan.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 07:55 schreef Dven het volgende:
Wie mij van mijn kater afhelpt krijgt een tien voor taal.
Ga ergens anders de semi-interessante volwassene uithangen joh kanjergekquote:
Jij kent mij ook echt niet he.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 07:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Ga ergens anders de semi-interessante volwassene uithangen joh kanjergek
Benzoquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 07:55 schreef Dven het volgende:
Wie mij van mijn kater afhelpt krijgt een tien voor taal.
Heb ik over nagedacht maar heb nog maar een paar diazepammetjes liggen en ik vlieg over een paar dagen dus ik bewaar ze liever daarvoorquote:
Nog steeds gefrustreerd door die enorme diss-marathon jegens jouw persoontje merk ik. Je kunt het ook gewoon toegeven als het een goede grap is.quote:
Ik ga vandaag ook helemaal los. Bootje in damsco met open bar gehuurd met de bois. Waarom het op een boot moet is me een raadsel maar "open bar" spreekt mij enorm aan.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 08:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb ik over nagedacht maar heb nog maar een paar diazepammetjes liggen en ik vlieg over een paar dagen dus ik bewaar ze liever daarvoor
quote:
Open bar? Even taxi'tje pakken, tosso.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 08:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ga vandaag ook helemaal los. Bootje in damsco met open bar gehuurd met de bois. Waarom het op een boot moet is me een raadsel maar "open bar" spreekt mij enorm aan.
Goeie Wereldgozer.quote:
TR, doodsverwensing.quote:
Geniet ervan ouwe reus. Beetje op vrouwenjacht ook?quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 09:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goeie Wereldgozer.
@maxi-mus, neem hier eens voorbeeld aan.
Zal lastig zijn als je met de boys vastzit op een bootquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 09:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Geniet ervan ouwe reus. Beetje op vrouwenjacht ook?
kunnen ze uitnodigen toch. Of erna de stad nog inquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 09:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zal lastig zijn als je met de boys vastzit op een boot
koud en regen maar de drank maakt het wel goedquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 08:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ga vandaag ook helemaal los. Bootje in damsco met open bar gehuurd met de bois. Waarom het op een boot moet is me een raadsel maar "open bar" spreekt mij enorm aan.
En gedag zeggen tegen de open bar? Dat nooit.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 09:13 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
kunnen ze uitnodigen toch. Of erna de stad nog in
hoop wel voor hem dat de boot groot genoeg is voor een wc, als er iets irritant is dan is het wel naar al dat water kijken als je moet pissenquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 09:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zal lastig zijn als je met de boys vastzit op een boot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |