Sint Maartenquote:Op woensdag 24 oktober 2018 14:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
volgende week halloween he
Preciesquote:Op woensdag 24 oktober 2018 14:21 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Gezellig, kerst, Sinterklaas, Halloween!!
speciaal voor jou laat ik de OP zoals hij is.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 14:22 schreef GGMM het volgende:
Ik had "Mensen die Charlotte heten zijn hier niet welkom" als TT.
Dat siert jequote:Op woensdag 24 oktober 2018 14:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
speciaal voor jou laat ik de OP zoals hij is.
quote:Op woensdag 24 oktober 2018 14:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
speciaal voor jou laat ik de OP zoals hij is.
Stijn heeft geen humor. Stijn heeft een verzuurde kut.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 14:26 schreef GGMM het volgende:
Als zelfs Stijn lacht weet je dat je grap écht goed was.
Je verkloot mijn vier op een rijquote:Op woensdag 24 oktober 2018 14:26 schreef GGMM het volgende:
madquote:Op woensdag 24 oktober 2018 14:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stijn heeft geen humor. Stijn heeft een verzuurde kut.
Sorryquote:Op woensdag 24 oktober 2018 14:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je verkloot mijn vier op een rij
Kan even duren voor JC reageert, met die dikke worstenvingers van hem.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 14:29 schreef onlogisch het volgende:
PIK JE DIT JC??? HIJ NOEMT JE FLIKKER.
eerst sinterklaas landverraderquote:Op woensdag 24 oktober 2018 14:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En dat is TR waardig?
Niks mis met kerst. Flikker.
We weten allemaal dat je daar niet in past.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 14:31 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
wat vinden jullie van deze bureaustoel
Kan dat ding jouw gewicht dragen?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 14:31 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
eerst sinterklaas landverrader
Koop gewoon DX Racer. Die voor dikke mensen.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 14:31 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
eerst sinterklaas landverrader
quote:Op woensdag 24 oktober 2018 14:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We weten allemaal dat je daar niet in past.
Verdween jij maar een keerquote:Op woensdag 24 oktober 2018 14:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
haha, hier verdween iets.
quote:
Ik hoop dat je net te lang doet over oversteken bij de schouwburgring.quote:
Niet geklikt.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 14:45 schreef napoleonfour het volgende:
Follow JC Go
https://www.telegraaf.nl/(...)me-jezus-christus-go
Niceeeequote:Op woensdag 24 oktober 2018 14:45 schreef napoleonfour het volgende:
Follow JC Go
https://www.telegraaf.nl/(...)me-jezus-christus-go
Alles oke?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 15:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goddomme net terug en kon weer flink aan de slag
quote:
Ik was enorm benieuwd naar deze grap maar Drizzt heeft alles weggehaald.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 14:26 schreef GGMM het volgende:
Drizztquote:Op woensdag 24 oktober 2018 15:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik was enorm benieuwd naar deze grap maar Drizzt heeft alles weggehaald.
Wanneer wordt die tyfuszooi in VBL opgeruimd?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 15:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op woensdag 24 oktober 2018 15:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik was enorm benieuwd naar deze grap maar Drizzt heeft alles weggehaald.
Achgossie.quote:
Wanneer sky er weer is.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 15:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wanneer wordt die tyfuszooi in VBL opgeruimd?
Is het goed gegaan?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 15:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die LBM zit samen met GGMM toch wel in de categorie allerslechtste mods allertijdenquote:Op woensdag 24 oktober 2018 15:33 schreef Doublepain het volgende:
PSV mods zijn nooit een succes he, LBM weer weg
quote:Op woensdag 24 oktober 2018 15:32 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Is het goed gegaan?
Jammer dat je alles zo snel weg hebt gehaald, nu kon ik niet meer lezen wat Stijn en GGMM over mij zeiden.
Gewoon gesprekje en heb nieuw medicijn meegekregen waardoor ik wellicht wat beter in slaap valquote:
Sow dan! Lekker gefrustreerd weer.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 15:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die LBM zit samen met GGMM toch wel in de categorie allerslechtste mods allertijden
*aller tijdenquote:Op woensdag 24 oktober 2018 15:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die LBM zit samen met GGMM toch wel in de categorie allerslechtste mods allertijden
Dus de komende tijd zien we je hier om 8:00 elke ochtend met een bakje koffie.gif?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 15:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Gewoon gesprekje en heb nieuw medicijn meegekregen waardoor ik wellicht wat beter in slaap val
Ben je mentaal niet helemaal oké momenteel?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 15:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Gewoon gesprekje en heb nieuw medicijn meegekregen waardoor ik wellicht wat beter in slaap val
*Zo dan.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 15:43 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Sow dan! Lekker gefrustreerd weer.
Een wandeling of überhaupt fysieke inspanning schijnt ook bij te dragen aan een betere nachtrust.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 15:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Deze quote komt van schonequote:"Het klopt dat wij de laatste weken beter draaien, maar dat zegt niet alles. Dit is een wedstrijd op zich. We moeten net zo'n hoog niveau halen als tegen Benfica en dan maken we ook tegen Feyenoord een goede kans."
VBL / #JESUISBANWAARDIG.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 12:42 schreef onlogisch het volgende:
Als een waar forumbeest heb ik natuurlijk overal een reactie gegeven.
Misschien een idee dan om werk te zoeken Elan.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 15:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Een wandeling of überhaupt fysieke inspanning schijnt ook bij te dragen aan een betere nachtrust.
Umek geef ik altijd een + kudoquote:
Zin in straks?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 15:43 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Sow dan! Lekker gefrustreerd weer.
hij maakt het nu wel heel erg, ajax klapt er over, 8-0quote:Op woensdag 24 oktober 2018 15:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Deze quote komt van schoneGeen jinx dit keer
Altijd als Schone zijn grote muil opent, gebeurt het tegenovergestelde. "Wij halen Feyenoord nog wel in", "volgende week staan wij bovenaan", enzovoort.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 15:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
"Het klopt dat wij de laatste weken beter draaien, maar dat zegt niet alles. Dit is een wedstrijd op zich. We moeten net zo'n hoog niveau halen als tegen Benfica en dan maken we ook tegen Feyenoord een goede kans."
Niet gelezen.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 15:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Altijd als Schone zijn grote muil opent, gebeurt het tegenovergestelde. "Wij halen Feyenoord nog wel in", "volgende week staan wij bovenaan", enzovoort.
In dit geval klinkt hij haast nederig.
Ajax 7 - 0 Feyenoord confirmed
Gio moet ze met dezelfde boodschap het veld opsturen als mijn seizoen in de d2. "probeer het vooral leuk te hebben jongens"quote:Op woensdag 24 oktober 2018 15:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hij maakt het nu wel heel erg, ajax klapt er over, 8-0
Zekers! Wokje naar binnen gooien en snel nog even de stad in. Hopen op een 2-1.quote:
Hopelijk verliest de post je pakketjequote:Op woensdag 24 oktober 2018 15:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
IK HEB MAIL VAN MN RED DEAD PRE ORDER
3-1quote:Op woensdag 24 oktober 2018 15:52 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Zekers! Wokje naar binnen gooien en snel nog even de stad in. Hopen op een 2-1.
Wat denk jij er van?
Dan heb je hem morgen binnenquote:Op woensdag 24 oktober 2018 15:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Appeltje eitjequote:
Jeetje.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 15:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk verliest de post je pakketje
GODVERDOMME IK NOG NIETquote:Op woensdag 24 oktober 2018 15:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nee. Het is een grappig bedoelt mailtje van bol.com over wat er gaat gebeuren.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 15:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan heb je hem morgen binnen
GVD
bedoeltquote:Op woensdag 24 oktober 2018 15:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee. Het is een grappig bedoelt mailtje van bol.com over wat er gaat gebeuren.
quote:
wtf zou nu gewoon boos met een auto hun hoofdgebouw inrijden, wat nou grapjesquote:Op woensdag 24 oktober 2018 15:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
quote:Beste Knut. Of moeten we zeggen Arthur Morgan? Gunslingers, outlaws en sheriffs hebben ons magazijn overrompeld. Maar we bewaken je game met ons leven en bereiden nu het transport voor. Speciaal voor de gelegenheid hebben we de pony express weer tot leven geroepen.
Godsammequote:
de ruiterquote:Op woensdag 24 oktober 2018 15:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De ruiter houdt halt bij jou tussen 08:00 en 20:00
Godverdomme man. Wat is dat nou voor tijdvak
quote:Op woensdag 24 oktober 2018 15:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gaat gewoon via postbode tochquote:Op woensdag 24 oktober 2018 15:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
quote:
Helemaal niet mongoolquote:Op woensdag 24 oktober 2018 16:02 schreef Elan het volgende:
DP dacht serieus dat er echt een paard zou stoppen bij Knut zijn huis om het spel af te leveren, wat een idioot
Liggen al klaar. Doe een stream van 24 uur hequote:Op woensdag 24 oktober 2018 16:02 schreef O_o_ het volgende:
Misschien krijg je er ook wel een pony pack bij. Is dat de special edition.
Jaja. Maak dat de kat maar wijs.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 16:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Helemaal niet mongool
Ik doelde op dat tijdsvak
Met Paul samen?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 16:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Liggen al klaar. Doe een stream van 24 uur he
Jezus, wat ben jij dom.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 16:02 schreef Elan het volgende:
DP dacht serieus dat er echt een paard zou stoppen bij Knut zijn huis om het spel af te leveren, wat een idioot
Ik heb Bruce Springsteen opstaanquote:
SEX / Egoseksualiteitquote:Mensen (waaronder ik) die opgewonden kunnen raken van hun eigen spiegelbeeld of foto's van zichzelf hebben ook wel een vorm van egoseksualiteit. Zijn er hier eigenlijk mensen die dit ook herkennen, zelf ben ik gay maar daarnaast egoseksueel. Ik krijg ook vaak een erectie van mijn eigen looks.
Welk nummer/album?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 16:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb Bruce Springsteen opstaan
Vroeger kon ik wel op mezelf fappen maar inmiddels ben ik viesdik dus kijk ik liever naar het meisje wanneer we voor de spiegel een wipje plegen.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 16:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
TYRON IS TERUG
[..]
SEX / Egoseksualiteit
Ok ok.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 15:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
vies mattie Turkse witte kaas is 100 keer beter dan feta en sirenequote:Op woensdag 24 oktober 2018 16:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bulgaarse feta is kanjerlekker, haal het altijd bij de turk
Ja die blauwe bedoel je, ook heerlijkquote:Op woensdag 24 oktober 2018 16:19 schreef Dven het volgende:
[..]
vies mattie Turkse witte kaas is 100 keer beter dan feta en sirene
Enige goede uit Griekenland is.... Nee, weet eigenlijk niet wat.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 16:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja die blauwe bedoel je, ook heerlijk
zolang het maar niet grieks is
I'm on Firequote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2018 16:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Enige goede uit Griekenland is.... Nee, weet eigenlijk niet wat.
moussakaquote:Op woensdag 24 oktober 2018 16:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Sowieso Griekse restaurantsquote:Op woensdag 24 oktober 2018 16:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Mag jij daar iets hebben dan?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 16:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Sowieso Griekse restaurants
Porschemeisjequote:Op woensdag 24 oktober 2018 16:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Machlas was nog beter.quote:
Zou raken als ze nog warm wasquote:
Schijnbaar alles behalve die rijst.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 16:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mag jij daar iets hebben dan?
Dat valt mee danquote:Op woensdag 24 oktober 2018 16:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Schijnbaar alles behalve die rijst.
Pijpbeurt zal er niet inzitten neequote:
Ik heb prima vakanties gehad in Griekenland.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 16:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb weinig met de griekse keuken. Eigenlijk heb ik weinig met Griekenland. Het enige goede aan Griekenland is dat het nog net wat beter is dan Turkije.
En Bassie en Adriaan waren daar.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb prima vakanties gehad in Griekenland.
Doe met deze informatie wat je wil.
Zon zuipen ziekenhuis?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook ja. 2 keer. Maar het is natuurlijk een enorme pauperbende met slecht bier en een ruk keuken.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar die scènes op de hotelkamer waren gewoon ergens opgenomen in Vlaardingen #leukefeitjes.quote:
In beter tijdenquote:Op woensdag 24 oktober 2018 16:26 schreef Elan het volgende:
[..]
https://www.documentingre(...)-gory-pictures-1248/
Klikken op eigen risico
IK BEN BEKEND VAN TVquote:
das pech kop wegquote:Op woensdag 24 oktober 2018 16:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Klikken op eigen risico
En kanjerduur voor de Balkan.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 16:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ook ja. 2 keer. Maar het is natuurlijk een enorme pauperbende met slecht bier en een ruk keuken.
Liever Grieks of Turks dan Italiaans.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 16:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ook ja. 2 keer. Maar het is natuurlijk een enorme pauperbende met slecht bier en een ruk keuken.
Uh, nee.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 16:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar die scènes op de hotelkamer waren gewoon ergens opgenomen in Vlaardingen #leukefeitjes.
quote:Op woensdag 24 oktober 2018 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Liever Grieks of Turks dan Italiaans.
Nee hoor, ook het seizoen van De Verzonken Stad waren de scènes in de hotelkamer en het boevenhuis in Nederland opgenomen.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 16:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Uh, nee.
Dat was het seizoen in Amerika randdebiel.
Je gaat liever aan de schijterij?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Idiootquote:Op woensdag 24 oktober 2018 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
gewoon piepersquote:Op woensdag 24 oktober 2018 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nooit schijterij van Turks of Grieks eten gehad eigenlijk.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 16:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je gaat liever aan de schijterij?
Pizza van de Domino´s is geen Italiaanse cuisine he JRquote:Op woensdag 24 oktober 2018 16:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Italiaanse keuken is maar matig joh.
Bron.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 16:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hoor, ook het seizoen van De Verzonken Stad waren de scènes in de hotelkamer en het boevenhuis in Nederland opgenomen.
Ik heb nog nooit pizza gehaald bij van die fastfood ketens, dus leuk geprobeerd Elan.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 16:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Pizza van de Domino´s is geen Italiaanse cuisine he JR
Het is geen Japans nee.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 16:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Italiaanse keuken is maar matig joh.
De opnames van de binnenkant van het boevenhuis en de hotelkamer van Bassie en Adriaan vonden plaats in Nederland. Een pakhuis aan de Oosthavenkade in Vlaardingen diende als studio.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 16:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bron.
Al lijkt het dat ik hier een pijnlijke nederlaag ga lijden.
Tastes differences.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 16:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het is geen Japans nee.
Maar nog altijd zo'n 100x beter dan Grieks of Turks
Sorry dat ik je B&A kennis in twijfel trokquote:Op woensdag 24 oktober 2018 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De opnames van de binnenkant van het boevenhuis en de hotelkamer van Bassie en Adriaan vonden plaats in Nederland. Een pakhuis aan de Oosthavenkade in Vlaardingen diende als studio.
quote:Op woensdag 24 oktober 2018 16:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Sorry dat ik je B&A kennis in twijfel trok
Heb je wel eens traditionele gerechten op dan? De Toscaanse keuken is bijvoorbeeld wel heel erg nice hoor, goede wijnen ookquote:Op woensdag 24 oktober 2018 16:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit pizza gehaald bij van die fastfood ketens, dus leuk geprobeerd Elan.
Siciliaansquote:Op woensdag 24 oktober 2018 16:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je wel eens traditionele gerechten op dan? De Toscaanse keuken is bijvoorbeeld wel heel erg nice hoor, goede wijnen ook
Wat is je favoriete gerecht daar?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 16:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je wel eens traditionele gerechten op dan? De Toscaanse keuken is bijvoorbeeld wel heel erg nice hoor, goede wijnen ook
Vooral toen Onana geel kreeg spookte een schorsing al door mijn hoofd.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 16:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
JR-Style en ik hielden gisteren ons hart vast toen Onana geblesseerd leek.
Wel keertje op hart van nl geweest omdat ik twee mensen uit een auto heb gered die op z'n kop in de sloot lagquote:
Grieks en Turks nog altijd beter dan Bulgaars. Misschien wel de slechtste keuken ter wereld.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 16:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het is geen Japans nee.
Maar nog altijd zo'n 100x beter dan Grieks of Turks
Je klinkt als een mod nu.quote:
Man man. Dit is wel heel treurig.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 16:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Klikken op eigen risico
Lardo di Colonnata, broodsoep (klinkt smerig maar isquote:Op woensdag 24 oktober 2018 16:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is je favoriete gerecht daar?
Maar vind jij de biefstuk daar dan beter dan bijvoorbeeld bij een goede Argentijn?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 16:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Lardo di Colonnata, broodsoep (klinkt smerig maar is) Bisteca Fiorentina ( wat in wezen gewoon biefstuk is, maar van gerijpt vlees en goede koeien)
Het is ook gewoon de kwaliteit van de producten niet zozeer de recepten an sig want die zijn vaak redelijk eenvoudig.
Is je moeder Toscaans ja?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 16:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Lardo di Colonnata, broodsoep (klinkt smerig maar is) Bisteca Fiorentina ( wat in wezen gewoon biefstuk is, maar van gerijpt vlees en goede koeien)
Het is ook gewoon de kwaliteit van de producten niet zozeer de recepten an sig want die zijn vaak redelijk eenvoudig.
Bof in Eindhovenquote:
Heb ik al gehadquote:
Zijn daar meer bafkonten.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 16:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd of PSV vanavond ook zulke bofkonten zijn dan.
Da's niet boffen danquote:Op woensdag 24 oktober 2018 16:50 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Heb ik al gehad
In m'n ballen welteverstaan.
Kan mij 't ballenquote:
Nee hoor niet per se.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 16:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar vind jij de biefstuk daar dan beter dan bijvoorbeeld bij een goede Argentijn?
Best gewoon vers van de koe snijden ja.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 16:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee hoor niet per se.
Het is meer het totaalplaatje van goede wijn en vaak goede en verse streekproducten dat het speciaal maken.
Er zijn ook genoeg restaurants in Nederland die dat gewoon direct importeren. Al lever je dan natuurlijk alweer wat in qua versheid.
Je moederquote:
Ga je weer surströmming eten (en dit filmen en op Youtube zetten) ?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 17:01 schreef Dven het volgende:
In januari weer naar Zweden. Elandbiefstukgenot
Zit er aan te denken het in iets anders eetbaar te verpakken en dan aan kinderen uit te delen.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 17:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga je weer surströmming eten (en dit filmen en op Youtube zetten) ?
Doenquote:Op woensdag 24 oktober 2018 17:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Zit er aan te denken het in iets anders eetbaar te verpakken en dan aan kinderen uit te delen.
Hallo ben jij dit René.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 17:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Zit er aan te denken het in iets anders eetbaar te verpakken en dan aan kinderen uit te delen.
Hier moet ik gequote hebbenquote:
En dan filmenquote:
Betraptquote:
Vinden het waarschijnlijk slechts een aangename verrassing van een smaaksensatie in de mond.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 17:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Die Zweedse koters geven waarschijnlijk geen neuk.
quote:
Hier moet ik ook gequote hebbenquote:
We verdienen een stuk taart nuquote:Op woensdag 24 oktober 2018 17:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik ook
na morgen 2/3
vrijdagmiddag 3/3
moet lukken
ik niet maatquote:Op woensdag 24 oktober 2018 17:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
We verdienen een stuk taart nu
Zo is het leven maatquote:Op woensdag 24 oktober 2018 17:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zondag brak voetballen vrees ik.
Lijntje pep bij de thee, komt goed.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 17:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zondag brak voetballen vrees ik.
kerel, volgende week de hele week rond de 25 gradenquote:Op woensdag 24 oktober 2018 17:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ligt er al snil bij jou?
Dat had ik nog niet gezien. Hier beneden de 10quote:Op woensdag 24 oktober 2018 17:41 schreef Dven het volgende:
[..]
kerel, volgende week de hele week rond de 25 graden
Nouja, morgen toch 10% kans op snilquote:Op woensdag 24 oktober 2018 17:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat had ik nog niet gezien. Hier beneden de 10
Gewoon lekker voorbereiden op een weekje flipflops, zwembroeken en t--shirtsquote:
zit er hier voorlopig niet meer in. Ik hoop op een horrorwinter des doods.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 17:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Gewoon lekker voorbereiden op een weekje flipflops, zwembroeken en t--shirts
Ik hoop het ook en dan hier gewoon lekker een subtropisch wintertje met temps tussen de 15 en 25quote:Op woensdag 24 oktober 2018 17:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
zit er hier voorlopig niet meer in. Ik hoop op een horrorwinter des doods.
elfstedentocht zou wel weer eens leuk zijn.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 17:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik hoop het ook en dan hier gewoon lekker een subtropisch wintertje met temps tussen de 15 en 25
Zou genot zijn.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 17:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
zit er hier voorlopig niet meer in. Ik hoop op een horrorwinter des doods.
homoquote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee man, koud is echt ellende.
Mijn lichaam kan daar slecht tegen.
Taco'squote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe lekker makkelijk soep en broodjes.
onlogisch is nu ziedend.
Denk dat Nattekat en Straatcommando wakken in het ijs gaan maken omdat ze anti-winter zijn.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 17:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
elfstedentocht zou wel weer eens leuk zijn.
sukkelsquote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Denk dat Nattekat en Straatcommando wakken in het ijs gaan maken omdat ze anti-winter zijn.
Kun je je tegen kleden he.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee man, koud is echt ellende.
Mijn lichaam kan daar slecht tegen.
Nattekatquote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Denk dat Nattekat en Straatcommando wakken in het ijs gaan maken omdat ze anti-winter zijn.
Gewoon gesprekje gehad, medicatie meegekregen waardoor ik wellicht wat sneller in slaap tief.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hoe was het trouwens bij de neuroloog?
Shoarma, spitskool, puntpaprika, pastaquote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe lekker makkelijk soep en broodjes.
onlogisch is nu ziedend.
Mwah. Ik heb wel van die teen verwarm pads als ik naar het stadion ga. Dat scheelt al iets. Maar wintertenen ga ik toch wel krijgen. En mijn handen gaan ook wel weer schraal worden.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kun je je tegen kleden he.
Niks lekkerder dan in de windstille vrieskou een wandeling maken terwijl je black metal luistert, om daarna als een eckte eckte thuis op de bank neer te ploffen met een grote mok hete chocolademelk
Waar heb je last van?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gewoon gesprekje gehad, medicatie meegekregen waardoor ik wellicht wat sneller in slaap tief.
je bent toch niet van poppenstront gemaakt man?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wintertenen, handen die schraal worden en openspringen. Ellende allemaal.
Wat kan ik er aan doen, Harrie?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
je bent toch niet van poppenstront gemaakt man?
Ja hoor, mij om het even. Maar heb wel airco thuisquote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat kan ik er aan doen, Harrie?
Hoe ga jij om met hitte dan? Of ben je daar ook goed mee?
Hah, zie je.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja hoor, mij om het even. Maar heb wel airco thuis
Staat wel x keer uitgelegd in oudere delen van de SC. Zoek ze!quote:
Waarom zeg je het Coco niet gewoon? Hij toont toch oprechte interesse?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Staat wel x keer uitgelegd in oudere delen van de SC. Zoek ze!
buiten nooit zo'n last van maar in huis die hitte moet ik niet. Hele zomer wel lekker rond de 21 graden in huis gehad. Dat was ultiem genot, vooral de nachten.quote:
Ben nog niet zo lang actief in de SC.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Staat wel x keer uitgelegd in oudere delen van de SC. Zoek ze!
Hier in huis wordt het ook nooit echt warm.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
buiten nooit zo'n last van maar in huis die hitte moet ik niet. Hele zomer wel lekker rond de 21 graden in huis gehad. Dat was ultiem genot, vooral de nachten.
netjesquote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hier in huis wordt het ook nooit echt warm.
Goed geïsoleerd.
Zelf gedaan natuurlijk. Klusgenot beste genot.
Ik weet nog een leuke (onmogelijke) klus voor jequote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hier in huis wordt het ook nooit echt warm.
Goed geïsoleerd.
Zelf gedaan natuurlijk. Klusgenot beste genot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mycroft genotquote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zit je al bij het Fok rechercheteam?
Ga janken.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat loopt die autist topics te spammen joh?
bedoeltquote:Op woensdag 24 oktober 2018 15:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:41 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik heb nog plakken kaas in huis.
Wellicht spaghetti maken
Hoe was het in het ziekenhuis? (Waarschijnlijk heb je dit al verteld maar plaats dan even de url)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |