Ik hoop het ook en dan hier gewoon lekker een subtropisch wintertje met temps tussen de 15 en 25quote:Op woensdag 24 oktober 2018 17:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
zit er hier voorlopig niet meer in. Ik hoop op een horrorwinter des doods.
elfstedentocht zou wel weer eens leuk zijn.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 17:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik hoop het ook en dan hier gewoon lekker een subtropisch wintertje met temps tussen de 15 en 25
Zou genot zijn.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 17:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
zit er hier voorlopig niet meer in. Ik hoop op een horrorwinter des doods.
homoquote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee man, koud is echt ellende.
Mijn lichaam kan daar slecht tegen.
Taco'squote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe lekker makkelijk soep en broodjes.
onlogisch is nu ziedend.
Denk dat Nattekat en Straatcommando wakken in het ijs gaan maken omdat ze anti-winter zijn.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 17:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
elfstedentocht zou wel weer eens leuk zijn.
sukkelsquote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Denk dat Nattekat en Straatcommando wakken in het ijs gaan maken omdat ze anti-winter zijn.
Kun je je tegen kleden he.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee man, koud is echt ellende.
Mijn lichaam kan daar slecht tegen.
Nattekatquote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Denk dat Nattekat en Straatcommando wakken in het ijs gaan maken omdat ze anti-winter zijn.
Gewoon gesprekje gehad, medicatie meegekregen waardoor ik wellicht wat sneller in slaap tief.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hoe was het trouwens bij de neuroloog?
Shoarma, spitskool, puntpaprika, pastaquote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe lekker makkelijk soep en broodjes.
onlogisch is nu ziedend.
Mwah. Ik heb wel van die teen verwarm pads als ik naar het stadion ga. Dat scheelt al iets. Maar wintertenen ga ik toch wel krijgen. En mijn handen gaan ook wel weer schraal worden.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kun je je tegen kleden he.
Niks lekkerder dan in de windstille vrieskou een wandeling maken terwijl je black metal luistert, om daarna als een eckte eckte thuis op de bank neer te ploffen met een grote mok hete chocolademelk
Waar heb je last van?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gewoon gesprekje gehad, medicatie meegekregen waardoor ik wellicht wat sneller in slaap tief.
je bent toch niet van poppenstront gemaakt man?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wintertenen, handen die schraal worden en openspringen. Ellende allemaal.
Wat kan ik er aan doen, Harrie?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
je bent toch niet van poppenstront gemaakt man?
Ja hoor, mij om het even. Maar heb wel airco thuisquote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat kan ik er aan doen, Harrie?
Hoe ga jij om met hitte dan? Of ben je daar ook goed mee?
Hah, zie je.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja hoor, mij om het even. Maar heb wel airco thuis
Staat wel x keer uitgelegd in oudere delen van de SC. Zoek ze!quote:
Waarom zeg je het Coco niet gewoon? Hij toont toch oprechte interesse?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Staat wel x keer uitgelegd in oudere delen van de SC. Zoek ze!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |