Bof in Eindhovenquote:
Heb ik al gehadquote:
Zijn daar meer bafkonten.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 16:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd of PSV vanavond ook zulke bofkonten zijn dan.
Da's niet boffen danquote:Op woensdag 24 oktober 2018 16:50 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Heb ik al gehad
In m'n ballen welteverstaan.
Kan mij 't ballenquote:
Nee hoor niet per se.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 16:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar vind jij de biefstuk daar dan beter dan bijvoorbeeld bij een goede Argentijn?
Best gewoon vers van de koe snijden ja.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 16:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee hoor niet per se.
Het is meer het totaalplaatje van goede wijn en vaak goede en verse streekproducten dat het speciaal maken.
Er zijn ook genoeg restaurants in Nederland die dat gewoon direct importeren. Al lever je dan natuurlijk alweer wat in qua versheid.
Je moederquote:
Ga je weer surströmming eten (en dit filmen en op Youtube zetten) ?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 17:01 schreef Dven het volgende:
In januari weer naar Zweden. Elandbiefstukgenot
Zit er aan te denken het in iets anders eetbaar te verpakken en dan aan kinderen uit te delen.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 17:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga je weer surströmming eten (en dit filmen en op Youtube zetten) ?
Doenquote:Op woensdag 24 oktober 2018 17:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Zit er aan te denken het in iets anders eetbaar te verpakken en dan aan kinderen uit te delen.
Hallo ben jij dit René.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 17:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Zit er aan te denken het in iets anders eetbaar te verpakken en dan aan kinderen uit te delen.
Hier moet ik gequote hebbenquote:
En dan filmenquote:
Betraptquote:
Vinden het waarschijnlijk slechts een aangename verrassing van een smaaksensatie in de mond.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 17:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Die Zweedse koters geven waarschijnlijk geen neuk.
quote:
Hier moet ik ook gequote hebbenquote:
We verdienen een stuk taart nuquote:Op woensdag 24 oktober 2018 17:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik ook
na morgen 2/3
vrijdagmiddag 3/3
moet lukken
ik niet maatquote:Op woensdag 24 oktober 2018 17:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
We verdienen een stuk taart nu
Zo is het leven maatquote:Op woensdag 24 oktober 2018 17:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zondag brak voetballen vrees ik.
Lijntje pep bij de thee, komt goed.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 17:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zondag brak voetballen vrees ik.
kerel, volgende week de hele week rond de 25 gradenquote:Op woensdag 24 oktober 2018 17:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ligt er al snil bij jou?
Dat had ik nog niet gezien. Hier beneden de 10quote:Op woensdag 24 oktober 2018 17:41 schreef Dven het volgende:
[..]
kerel, volgende week de hele week rond de 25 graden
Nouja, morgen toch 10% kans op snilquote:Op woensdag 24 oktober 2018 17:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat had ik nog niet gezien. Hier beneden de 10
Gewoon lekker voorbereiden op een weekje flipflops, zwembroeken en t--shirtsquote:
zit er hier voorlopig niet meer in. Ik hoop op een horrorwinter des doods.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 17:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Gewoon lekker voorbereiden op een weekje flipflops, zwembroeken en t--shirts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |