Niceeeequote:Op woensdag 24 oktober 2018 14:45 schreef napoleonfour het volgende:
Follow JC Go
https://www.telegraaf.nl/(...)me-jezus-christus-go
Alles oke?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 15:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goddomme net terug en kon weer flink aan de slag
quote:
Ik was enorm benieuwd naar deze grap maar Drizzt heeft alles weggehaald.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 14:26 schreef GGMM het volgende:
Als zelfs Stijn lacht weet je dat je grap écht goed was.
Drizztquote:Op woensdag 24 oktober 2018 15:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik was enorm benieuwd naar deze grap maar Drizzt heeft alles weggehaald.
Wanneer wordt die tyfuszooi in VBL opgeruimd?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 15:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op woensdag 24 oktober 2018 15:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik was enorm benieuwd naar deze grap maar Drizzt heeft alles weggehaald.
Achgossie.quote:
Wanneer sky er weer is.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 15:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wanneer wordt die tyfuszooi in VBL opgeruimd?
Is het goed gegaan?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 15:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die LBM zit samen met GGMM toch wel in de categorie allerslechtste mods allertijdenquote:Op woensdag 24 oktober 2018 15:33 schreef Doublepain het volgende:
PSV mods zijn nooit een succes he, LBM weer weg
quote:Op woensdag 24 oktober 2018 15:32 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Is het goed gegaan?
Jammer dat je alles zo snel weg hebt gehaald, nu kon ik niet meer lezen wat Stijn en GGMM over mij zeiden.
Gewoon gesprekje en heb nieuw medicijn meegekregen waardoor ik wellicht wat beter in slaap valquote:
Sow dan! Lekker gefrustreerd weer.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 15:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die LBM zit samen met GGMM toch wel in de categorie allerslechtste mods allertijden
*aller tijdenquote:Op woensdag 24 oktober 2018 15:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die LBM zit samen met GGMM toch wel in de categorie allerslechtste mods allertijden
Dus de komende tijd zien we je hier om 8:00 elke ochtend met een bakje koffie.gif?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 15:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Gewoon gesprekje en heb nieuw medicijn meegekregen waardoor ik wellicht wat beter in slaap val
Ben je mentaal niet helemaal oké momenteel?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 15:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Gewoon gesprekje en heb nieuw medicijn meegekregen waardoor ik wellicht wat beter in slaap val
*Zo dan.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 15:43 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Sow dan! Lekker gefrustreerd weer.
Een wandeling of überhaupt fysieke inspanning schijnt ook bij te dragen aan een betere nachtrust.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 15:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Deze quote komt van schonequote:"Het klopt dat wij de laatste weken beter draaien, maar dat zegt niet alles. Dit is een wedstrijd op zich. We moeten net zo'n hoog niveau halen als tegen Benfica en dan maken we ook tegen Feyenoord een goede kans."
VBL / #JESUISBANWAARDIG.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 12:42 schreef onlogisch het volgende:
Als een waar forumbeest heb ik natuurlijk overal een reactie gegeven.
Misschien een idee dan om werk te zoeken Elan.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 15:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Een wandeling of überhaupt fysieke inspanning schijnt ook bij te dragen aan een betere nachtrust.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |