Pijpbeurt zal er niet inzitten neequote:
Ik heb prima vakanties gehad in Griekenland.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 16:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb weinig met de griekse keuken. Eigenlijk heb ik weinig met Griekenland. Het enige goede aan Griekenland is dat het nog net wat beter is dan Turkije.
En Bassie en Adriaan waren daar.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb prima vakanties gehad in Griekenland.
Doe met deze informatie wat je wil.
Zon zuipen ziekenhuis?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook ja. 2 keer. Maar het is natuurlijk een enorme pauperbende met slecht bier en een ruk keuken.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar die scènes op de hotelkamer waren gewoon ergens opgenomen in Vlaardingen #leukefeitjes.quote:
In beter tijdenquote:Op woensdag 24 oktober 2018 16:26 schreef Elan het volgende:
[..]
https://www.documentingre(...)-gory-pictures-1248/
Klikken op eigen risico
IK BEN BEKEND VAN TVquote:
das pech kop wegquote:Op woensdag 24 oktober 2018 16:26 schreef Elan het volgende:
[..]
https://www.documentingre(...)-gory-pictures-1248/
Klikken op eigen risico
En kanjerduur voor de Balkan.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 16:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ook ja. 2 keer. Maar het is natuurlijk een enorme pauperbende met slecht bier en een ruk keuken.
Liever Grieks of Turks dan Italiaans.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 16:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ook ja. 2 keer. Maar het is natuurlijk een enorme pauperbende met slecht bier en een ruk keuken.
Uh, nee.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 16:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar die scènes op de hotelkamer waren gewoon ergens opgenomen in Vlaardingen #leukefeitjes.
quote:Op woensdag 24 oktober 2018 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Liever Grieks of Turks dan Italiaans.
Nee hoor, ook het seizoen van De Verzonken Stad waren de scènes in de hotelkamer en het boevenhuis in Nederland opgenomen.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 16:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Uh, nee.
Dat was het seizoen in Amerika randdebiel.
Je gaat liever aan de schijterij?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Idiootquote:Op woensdag 24 oktober 2018 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |