quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je was op zoek naar erkenning van Badder.
Ok ik ga ff kijken heequote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:45 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dan moet je kijken op het BBW subforum.
En Poulsen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Op deze moment mis je Sigthorsson en Siem de Jong.
De Duitsers hadden ook geen plan B en hielden het 5 jaar vol aan de top GENOTquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee joh. Paultjuh is wel schattig vind ik.
Precies, gewoon lekker in de spits azen op dat ene goaltje.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:45 schreef Perrin het volgende:
[..]
Beetje rondhangen op niet-aanspeelbare positie.
ZIGGY GENOTquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:46 schreef AQUILA. het volgende:
Wat een geil outfitje zeg van Ajax, even op fappen.
Erg jammer dat we een prachtige, langdurende vriendschap zo moeten beëindigen. Dit heb ik nooit zo gewild.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:46 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Nooit.
Nooit gekregen ook.
Valt me tegen dat je zoiets denkt.
Niks mis mee, die Duitsertjes.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De Duitsers hadden ook geen plan B en hielden het 5 jaar vol aan de top GENOT
Dat weet alleen Jojoortjequote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
TUurlijk. AL ben je nu waarschijnlijk al 35 of zo O_o
Daarna wel even een 34 hartje maken naar de tegenstander uit respect Donnygodquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lekker Donny. Gewoon een beuk terug
wat is de portugese keuken?quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De Portugese keuken is na de Japanse mijn favoriet.
Even ter info
Schrok al, dacht dat mijn tv op een andere zender sprong.quote:
Veel vis schelpdieren en aardappelgerechtenquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:47 schreef Adames het volgende:
[..]
wat is de portugese keuken?
ik ben wel redelijk fan van de spaanse. sterke smaken, eenvoudig te maken en meestal niet te verpesten.
Piep, piep.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:46 schreef Amoeba het volgende:
Je kan ook glansloos van Barcelona verliezen met 4-0 en dan zeggen dat je een toppot hebt gespeeld. #vanbommel
Zie hem niet de beste beslissingen maken anders.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:47 schreef Adames het volgende:
[..]
intens kutte wedstrijd om te fluiten
Aardappel kaolo ongezond broerquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Veel vis schelpdieren en aardappelgerechten
Ik zou Urzaiz inbrengen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kip piri piriquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:47 schreef Adames het volgende:
[..]
wat is de portugese keuken?
ik ben wel redelijk fan van de spaanse. sterke smaken, eenvoudig te maken en meestal niet te verpesten.
Oehhh spannend. Mag ik helpen? Tenzij je onderbroekjes hebt zo groot als een tentdoek. Dan slaat ik effkes over.quote:
Lekker he, met het broekie op de enkels fappen op Ajax outfitje. Niks mis mee.quote:
Het is een complot van Franse scheidsrechters tegen Nederlandse clubsquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:48 schreef ijs_beer het volgende:
We hebben in Nederland slechte scheidsrechters denken we, maar wat er soms in de champions league mag fluiten, man man man.
Piep, piep.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:48 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Zie hem niet de beste beslissingen maken anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |