SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Fiets cafe'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is dan jouw hobby?quote:Op woensdag 17 oktober 2018 14:40 schreef Dartboard het volgende:
Ieder z'n hobby. Als jullie maar niet midden op de weg gaan rijden...
Klaagbaak is een deur verder.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 14:40 schreef Dartboard het volgende:
Ieder z'n hobby. Als jullie maar niet midden op de weg gaan rijden...
Stravaquote:Op zondag 21 oktober 2018 00:08 schreef Alcatranz. het volgende:
Hi! Sinds korte tijd in bezit van een Garmin. Nu wil ik eigen routes gaan maken, maar ik krijg echt jeuk van dat Basecamp. Ik ben op zich wel redelijk handig met nieuwe programma's, maar dit werkt gewoon ontzettend kut. Gebruiken jullie een andere programma hiervoor?
Basecamp is inderdaad een ramp. Ik gebruik het oudere Mapsource.quote:Op zondag 21 oktober 2018 00:08 schreef Alcatranz. het volgende:
Hi! Sinds korte tijd in bezit van een Garmin. Nu wil ik eigen routes gaan maken, maar ik krijg echt jeuk van dat Basecamp. Ik ben op zich wel redelijk handig met nieuwe programma's, maar dit werkt gewoon ontzettend kut. Gebruiken jullie een andere programma hiervoor?
Heatmap functie van Stravaquote:Op zondag 21 oktober 2018 00:08 schreef Alcatranz. het volgende:
Hi! Sinds korte tijd in bezit van een Garmin. Nu wil ik eigen routes gaan maken, maar ik krijg echt jeuk van dat Basecamp. Ik ben op zich wel redelijk handig met nieuwe programma's, maar dit werkt gewoon ontzettend kut. Gebruiken jullie een andere programma hiervoor?
Tegenwoordig eigenlijk altijd via Strava.quote:Op zondag 21 oktober 2018 00:08 schreef Alcatranz. het volgende:
Hi! Sinds korte tijd in bezit van een Garmin. Nu wil ik eigen routes gaan maken, maar ik krijg echt jeuk van dat Basecamp. Ik ben op zich wel redelijk handig met nieuwe programma's, maar dit werkt gewoon ontzettend kut. Gebruiken jullie een andere programma hiervoor?
Garmin connect kan toch ook routes maken?quote:Op zondag 21 oktober 2018 00:08 schreef Alcatranz. het volgende:
Hi! Sinds korte tijd in bezit van een Garmin. Nu wil ik eigen routes gaan maken, maar ik krijg echt jeuk van dat Basecamp. Ik ben op zich wel redelijk handig met nieuwe programma's, maar dit werkt gewoon ontzettend kut. Gebruiken jullie een andere programma hiervoor?
Vet, volgende week even kijken.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 20:00 schreef KolonelBroodje het volgende:
Vanaf vrijdag is de VAM-berg eindelijk geopend voor fietsers!
https://www.dvhn.nl/drent(...)qfX6Pl3YfvzCz8-xhP9I
. Kloptquote:Op zondag 21 oktober 2018 09:24 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Garmin connect kan toch ook routes maken?
Ik moet je bij de start gemist hebben. Ik heb sowieso de start gemist, we zaten nog binnen met een hele groep. Dus 5 minuten later met een groepje gestart en lekker kunnen rijden. uiteindelijk na 11u45 binnen, voor mij best snel. Ook nog een leuk groepje op het eind gehad.quote:Op zondag 21 oktober 2018 10:13 schreef Rikkie99 het volgende:
Gisteren een 200km randonneursbrevet vanuit Eindhoven gereden. Groot deel met de eerste groep meegereden en na 8 uur alweer terug. Fijn om te merken dat ik toch wel een flink stuk beter ben geworden, ik verwachte met een gemiddelde van 25 a 26 thuis te komen zoals gewoonlijk, maar uiteindelijk 30.7 gemiddeld op de teller
Ik heb u gisteren indd niet gezien nee. Zag dat het tempo inderdaad bij zo een beetje alle deelnemers wel hoog lag ja door de ideale omstandigheden qua weer en route. Nog door heel wat mensen aangesproken over pbp trouwens, die van mening waren dat ik die maar "gewoon" moest gaan rijden en dat dat wel zou lukken. Lijkt me niet meteen een goed ideequote:Op zondag 21 oktober 2018 19:59 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ik moet je bij de start gemist hebben. Ik heb sowieso de start gemist, we zaten nog binnen met een hele groep. Dus 5 minuten later met een groepje gestart en lekker kunnen rijden. uiteindelijk na 11u45 binnen, voor mij best snel. Ook nog een leuk groepje op het eind gehad.
Laat ik me bij die mensen voegen en zeggen dat zowel jij als DDX PBP gewoon kunnen gaan rijden.quote:Op zondag 21 oktober 2018 22:35 schreef Rikkie99 het volgende:
[..]
Ik heb u gisteren indd niet gezien nee. Zag dat het tempo inderdaad bij zo een beetje alle deelnemers wel hoog lag ja door de ideale omstandigheden qua weer en route. Nog door heel wat mensen aangesproken over pbp trouwens, die van mening waren dat ik die maar "gewoon" moest gaan rijden en dat dat wel zou lukken. Lijkt me niet meteen een goed idee
Lijkt me ontzettend gaaf om eens te doen, dat zeker. Maar met een maximele afstand van 440km denk ik dat ik te weinig ervaring heb voor pbp. Hiernaast denk ik dat ik op dit moment nog onvoldoende inhoud en reserve heb om een aantal dagen achter elkaar zo een eind te fietsen. Mijn conditie, duurvermogen en herstelvermogen is bijv. bij lange na niet te vergelijken met ddx. Wil wel volgend jaar weer verder opbouwen en een 600km rijden, maar ik verwacht dat het daarbij blijft. Ook nog teveel last van wat pijntjes qua rug, schouders enz. en dat wil ik eerst iets verminderd hebben als het effe kanquote:Op zondag 21 oktober 2018 22:37 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Laat ik me bij die mensen voegen en zeggen dat zowel jij als DDX PBP gewoon kunnen gaan rijden.
440 is al een behoorlijke basis gezien je snelheid. Er zullen er zat aan de start staan komend jaar die nu op een veel lager niveau staan. Voor de lange afstand zijn tegenwoordig pijntjes normaal totdat je je zitpositie aanpast aan de lange afstand. Dus het stuur een stukje omhoog.quote:Op zondag 21 oktober 2018 22:53 schreef Rikkie99 het volgende:
[..]
Lijkt me ontzettend gaaf om eens te doen, dat zeker. Maar met een maximele afstand van 440km denk ik dat ik te weinig ervaring heb voor pbp. Hiernaast denk ik dat ik op dit moment nog onvoldoende inhoud en reserve heb om een aantal dagen achter elkaar zo een eind te fietsen. Mijn conditie, duurvermogen en herstelvermogen is bijv. bij lange na niet te vergelijken met ddx. Wil wel volgend jaar weer verder opbouwen en een 600km rijden, maar ik verwacht dat het daarbij blijft. Ook nog teveel last van wat pijntjes qua rug, schouders enz. en dat wil ik eerst iets verminderd hebben als het effe kan
Betwijfel of er uberhaupt nog plaats gaat zijn want de langste afstand is 300km dit jaar. Verder weet ik niet of die pijntjes overgaan door het stuur te verhogen, ik heb qua afstelling al aardig wat geexperimenteerd en een hoger stuur hield niet echt. Twijfel nu wel een beetje over pbp, ik wil het zelf best proberen, nu nog mijn ouders (vooral mijn moeder overtuigen)quote:Op maandag 22 oktober 2018 07:55 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
440 is al een behoorlijke basis gezien je snelheid. Er zullen er zat aan de start staan komend jaar die nu op een veel lager niveau staan. Voor de lange afstand zijn tegenwoordig pijntjes normaal totdat je je zitpositie aanpast aan de lange afstand. Dus het stuur een stukje omhoog.
Je kunt uiteraard je plekje reserveren op het moment dat past bij je langste afstand van nu. Definitief beslissen doe je pas later in het voorjaar, meestal zo rond je 600.
Met 300 zul je iig een plekje voor de 80 of 84 uurs kunnen krijgen. Voor de 90 wellicht ook maar dan eerder helemaal achterin.quote:Op maandag 22 oktober 2018 10:42 schreef Rikkie99 het volgende:
[..]
Betwijfel of er uberhaupt nog plaats gaat zijn want de langste afstand is 300km dit jaar. Verder weet ik niet of die pijntjes overgaan door het stuur te verhogen, ik heb qua afstelling al aardig wat geexperimenteerd en een hoger stuur hield niet echt. Twijfel nu wel een beetje over pbp, ik wil het zelf best proberen, nu nog mijn ouders (vooral mijn moeder overtuigen)
Mag je trouwens bij de verplichte brevetten een afstand vervangen door een langere afstand?
Weet niet of het zo slim is om me in te schrijven voor de 80 of 84 uurs groep bij mijn eerste deelname?quote:Op maandag 22 oktober 2018 18:56 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Met 300 zul je iig een plekje voor de 80 of 84 uurs kunnen krijgen. Voor de 90 wellicht ook maar dan eerder helemaal achterin.
Heb je al eens een bikefit gedaan ivm de pijntjes?
Langere afstand mag je idd inzetten voor een kortere. Of het nodig is gezien de kalender in Nederland en België is de vraag, er is een mooi aanbod aan tochten. De 200 van Zwolle geldt al voor je kwalificatie, rij je die (of een ander winterbrevet) dan heb je al de 1e kwalificatierit op zak.
Heb je ook de Belgische kalender er bij gepakt? Daar zijn ook veel 400km brevetten op andere weekenden.quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:28 schreef Rikkie99 het volgende:
[..]
Weet niet of het zo slim is om me in te schrijven voor de 80 of 84 uurs groep bij mijn eerste deelname?
Bikefit heb ik nog niet gedaan, maar merk dat ik nu al minder last heb door corestability oefeningen waar ik niet al te lang geleden mee begonnen ben dus ik hoop dat dat het probleem grotendeels oplost
En de kalender is inderdaad mooi gevuld, ik kan alleen waarschijnlijk de 400 van bunnik rijden en dan is het wel fijn om nog uit te kunnen wijken naar een extra 600 later in het jaar
Daar heb ik nog niet gekeken nee. Om een of andere reden niet verder gekeken dan de nederlandse kalender. Maar u denkt dus dat ik ook in de 80uurs groep zou kunnen starten?quote:Op maandag 22 oktober 2018 21:07 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Heb je ook de Belgische kalender er bij gepakt? Daar zijn ook veel 400km brevetten op andere weekenden.
Verstandiger is uiteraard de 90 uurs maar jij hebt inmiddels de uitwijkmogelijkheid voor het geval de 90 uurs groep vol zit.
#hipsterquote:Op maandag 22 oktober 2018 22:34 schreef kanovinnie het volgende:
Vandaag een rondje door de ardennen gereden. Meer meters bospad en boerenpad dan asfalt....
Waarom zou je er geen wedstrijd mee kunnen rijden?quote:Op maandag 22 oktober 2018 22:25 schreef Coppi het volgende:
Niks mis met 105 als je er geen wedstrijden mee rijdt. Gewoon degelijk spul.
Het kan natuurlijk best. Alle Shimanigroepen vanaf 105 zijn oke. Maar in een wedstrijd wil je optimaal voorbereid zijn. Dure ace is net wat lichter, stijver, responsiever onder maximale belasting en heeft Di2. Zelf merkte ik niets in de overgang van 105 naar Ultegra.quote:Op maandag 22 oktober 2018 23:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Waarom zou je er geen wedstrijd mee kunnen rijden?
Net alsof je als bolle wedstrijdtoerder daar iets van merkt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 09:17 schreef Coppi het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk best. Alle Shimanigroepen vanaf 105 zijn oke. Maar in een wedstrijd wil je optimaal voorbereid zijn. Dure ace is net wat lichter, stijver, responsiever onder maximale belasting en heeft Di2. Zelf merkte ik niets in de overgang van 105 naar Ultegra.
In die zin vind ik de wielen opvallender.quote:Op maandag 22 oktober 2018 22:29 schreef Reintji het volgende:
[..]
Nee, heb zelf ook. Maar verwachtte dat niet op een fiets uit deze prijsklasse.
Wat een flauwekul. Je staat hier nu dus gewoon te verkondigen dat je niks te zoeken hebt in een westrijd als je niet de duurste groep erop hebt zitten. Zelfs profs rijden niet allemaal met het duurste.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 09:17 schreef Coppi het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk best. Alle Shimanigroepen vanaf 105 zijn oke. Maar in een wedstrijd wil je optimaal voorbereid zijn. Dure ace is net wat lichter, stijver, responsiever onder maximale belasting en heeft Di2. Zelf merkte ik niets in de overgang van 105 naar Ultegra.
Onzin. Lees eerst rustig mijn reactie nog eens.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 09:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wat een flauwekul. Je staat hier nu dus gewoon te verkondigen dat je niks te zoeken hebt in een westrijd als je niet de duurste groep erop hebt zitten. Zelfs profs rijden niet allemaal met het duurste.
Onzin natuurlijk, je gaat echt geen meter harder rijden als je met dura ace rijdt ipv 105. Mocht het dan wel over gewichtsverschil gaan dan maakt het in NL nog niets uit, gewicht is op het vlakke nihil van invloed op snelheid. Een 105 achterderailleur is even snel af te stellen als een Di2 of Dura ace mechanisch. En de voor derailleur maakt toch niet uit, aangezien toch alles op groot voor wordt gereden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 09:17 schreef Coppi het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk best. Alle Shimanigroepen vanaf 105 zijn oke. Maar in een wedstrijd wil je optimaal voorbereid zijn. Dure ace is net wat lichter, stijver, responsiever onder maximale belasting en heeft Di2. Zelf merkte ik niets in de overgang van 105 naar Ultegra.
wat is er stijver aan dura ace? (je lijkt iets te roepen waar van je werkelijk niet weet hoe het zit)quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 09:17 schreef Coppi het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk best. Alle Shimanigroepen vanaf 105 zijn oke. Maar in een wedstrijd wil je optimaal voorbereid zijn. Dure ace is net wat lichter, stijver, responsiever onder maximale belasting en heeft Di2. Zelf merkte ik niets in de overgang van 105 naar Ultegra.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 13:15 schreef Tommeke het volgende:
Als ik een criterium ragbak zou samenstellen, zou dat met 105 zijn. En dan misschien iets meer geld naar de wielen. Hoewel ik zelf ook koers op zware wielen van 1700 gram ofzo. Boeit ook niet zoveel.
Verder aluminium frame zoals Allez Sprint of Caad 10 ofzo.
Volgens mij is de argumentatie vooral; wat je kan besteden. Je hoort toch altijd studenten die net 105 kunnen bekostigen en zodra ze student af komt er meteen die dura-ace afgemonteerde fiets.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 18:32 schreef kaasplankje het volgende:
Interessante discussie hoor. Is een 105 groep intrinsiek minder snel in een amateur of trimmers wedstrijd vergeleken met dura ace?
Verlies je een wedstrijd of behaal je een minder resultaat door te rijden met een lagere kwaliteit afmontage (en dan mbt de groep, wielen en frame buiten beschouwing gelaten) ?
Rij al jaren met sram en dat nooit gehad. #boelnietvoorelkaar.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:47 schreef Tommeke het volgende:
Je ken beter 105 kopen en een iets beter frame/wielen ipv Ultegra denk ik.
Dat gezegd hebbende: Een falende SRAM Force groep heeft mij tot twee keer toe een korte klassering gekost. Een keer zat ik aan ‘t eind van een waaierkoers nog bij de laatste 9 man denk ik. Met nog 8 km te gaan sloeg m’n ketting tussen derailleur en ‘t onderste wieltje. De andere keer gebeurde dat toen ik naar een kopgroep sprong.
Weet nog steeds niet hoe dat kwam.
#dontracewhatyoucantreplacequote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:09 schreef Patroon het volgende:
[..]
Rij al jaren met sram en dat nooit gehad. #boelnietvoorelkaar.
Ik ben ook van mening dat je het beste kunt koersen op een goed stijf frame met goedkope groep. Je neemt namelijk meer risico op een fiets, waarbij vervanging financieel niet zoveel pijn doet. Als je op een fiets van bijv 4k een gaatje in moet duiken, zal je misschien net een fractie eerder remmen. Als je voor podium de laatste rondes van een criterium rijdt, moet je al een beetje levensmoe zijn, dan wil je die kopzorgen er niet bij
Das een goeie uitleg👏quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:09 schreef Patroon het volgende:
[..]
Rij al jaren met sram en dat nooit gehad. #boelnietvoorelkaar.
Ik ben ook van mening dat je het beste kunt koersen op een goed stijf frame met goedkope groep. Je neemt namelijk meer risico op een fiets, waarbij vervanging financieel niet zoveel pijn doet. Als je op een fiets van bijv 4k een gaatje in moet duiken, zal je misschien net een fractie eerder remmen. Als je voor podium de laatste rondes van een criterium rijdt, moet je al een beetje levensmoe zijn, dan wil je die kopzorgen er niet bij
Je moet dan de rest ook wisselen...sram remmen hebben een langere kabeltrek bij remmenquote:Op woensdag 24 oktober 2018 10:30 schreef the_critic het volgende:
Gister voor eerst op m'n 'slechtweerfiets' gereden met sram... Damn wat liggen die handgrepen slecht in mijn hand, vergeleken met Shimano.. Misschien maar eens kijken naar 2e hands grepen om te gaan wisselen binnenkort...
Serieus?! Hmm das kut..quote:Op woensdag 24 oktober 2018 10:43 schreef Patroon het volgende:
[..]
Je moet dan de rest ook wisselen...sram remmen hebben een langere kabeltrek bij remmen
Ja ik heb eens shimano remmen geprobeerd op sram levers, maar dat was echt aan-uit remmen, dus van niets naar bijna blokkeren..quote:
Ik heb het precies andersom, als ik weer op die kutgiant stap met die shimanogrepen.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 10:30 schreef the_critic het volgende:
Gister voor eerst op m'n 'slechtweerfiets' gereden met sram... Damn wat liggen die handgrepen slecht in mijn hand, vergeleken met Shimano.. Misschien maar eens kijken naar 2e hands grepen om te gaan wisselen binnenkort...
quote:Op woensdag 24 oktober 2018 10:59 schreef muzas het volgende:
Dikke lompe knotsen zijn het. Dat ben ik niet gewend om in mn hand te hebben.
Voor een TT fiets zou ik wel elektrisch willen, kun je in je houding blijven zitten en schakelen tegelijkquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 11:43 schreef dop het volgende:
[..]
wat is er stijver aan dura ace? (je lijkt iets te roepen waar van je werkelijk niet weet hoe het zit)
Als stijver en lichter het uitgangspunt was dan zou iedereen met meer exotische onderdelen rijden.
profs kijken er 95% van de gevallen niet eens naar, ze rijden wat de sponser voorschrijft.
Banden keuzen, en soort wiellen kunnen in sommige gevallen bepalend zijn voor het resultaat.
Maar noem 1 voorbeeld waar de groepset bepalend is voor het wel of niet winnen van en wedstrijd.
en over gewicht
een 7000 groep weegt ongeveer 400 gram zwaarder dan 9100, maar ga je voor di2 disc 9170 dan is dat nog geen 100gram verschil.
met een 105 groep kun je ook gewoon een fiets opbouwen die tegen de uci gewichts limiet zit van 6,8 kilo.
de meeste winst zit overigens in aero dynamca, en juist in het tijdrijden waar dit het belangrijkste is wegen de fietsen tot ruim een kilo zwaarder. (klimmen buiten beschouwing gelaten)
Dat kan mechanisch ook hoor.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 12:33 schreef Andyy het volgende:
[..]
Voor een TT fiets zou ik wel elektrisch willen, kun je in je houding blijven zitten en schakelen tegelijk
sprint shifters zijn ook best mooi/handigquote:Op woensdag 24 oktober 2018 12:37 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ik doelde er meer op dat je vanuit je beide houdingen kunt schakelen, maar je hebt gelijk
Ook nadelen.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 12:40 schreef dop het volgende:
[..]
sprint shifters zijn ook best mooi/handig
Zijn zeker wel voordelen te verzinnen aan Di2
Die ultegra heeft dan de die-aai-toe en daarom is die zoveel duurder.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 12:48 schreef Flipmoehoe het volgende:
Heb ook een Tiagra groep op mijn Giant TCR, wel met 105 shifters want wilde toen die waslijnen niet meer hebben. Fiets schakelt prima, ook tijdens een klim lichter of zwaarder is geen probleem.
Als er een nieuwe fiets komt dan zal het wel met 105 worden.
het prijsverschil bij de canyon endurace vind ik toch wel erg fors, Endurace CF SL Disc 7.0 met 105 voor 1899, en de 8.0 met ultegra voor 2499. Scheelt ff 600 eurie.. dat steek ik dan liever in mooiere / betere wielen
zeker, lege 🔋quote:
Een hoger gewicht? De mechanische variant is toch altijd nog lichter? En ik vind de vervangingswaarde van spareparts ook aan de hoge kant. Een nieuwe Di2 achterderrie kost een fortuin.quote:
zeker het is mooi "speelgoed" maar beslist geen noodzaak.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 13:04 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Een hoger gewicht? De mechanische variant is toch altijd nog lichter? En ik vind de vervangingswaarde van spareparts ook aan de hoge kant. Een nieuwe Di2 achterderrie kost een fortuin.
de ultegra met di2 (de 8.0) kost maar liefst 3199 euries..quote:Op woensdag 24 oktober 2018 12:56 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Die ultegra heeft dan de die-aai-toe en daarom is die zoveel duurder.
Ik zou lekker bij de velgremmen versie blijven. En de rest in badass wielset steken.
En een grote zadeltas, pompje aan je kader, twee verschillende (grote) bidons en ongeschoren benen.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 12:01 schreef muzas het volgende:
Ergens is het natuurlijk ook veel leuker om met een of andere tiagra-sensa alles en iedereen op veel te dure fietsjes voorbij te fietsen.
als je de 105 met de 105 vergelijkt is het 400 gram, met ultegra bijna een kilo.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 13:34 schreef kaasplankje het volgende:
Paar grammetjes is toch bijna een volle kg. En dat vind ik erg veel.
Nouja ik vergeleek meer de prijs/gewicht en dan zie je dat disc eigenlijk de minst aantrekkelijke optie is. Neem je de velgrem 105 ben je 500.- minder kwijt en 400gram lichter, neem de velgrem ultegra is die even duur maar 900gram lichter.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 13:37 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
als je de 105 met de 105 vergelijkt is het 400 gram, met ultegra bijna een kilo.
Maar dan nog is 8,4kg voor een schijfremfiets met 105 niet heel erg veel. een Trek of BMC zit in de 9kg
Hoe meld je segmenten aan. Met Strava Premium zeker?quote:
Nee hoor, gewoon bij de details van je rit op het gereedschapje drukken.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 13:57 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hoe meld je segmenten aan. Met Strava Premium zeker?
Dat is op de site dan? Mobiel geen gereedschap te zien.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 14:24 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon bij de details van je rit op het gereedschapje drukken.
Op de site inderdaadquote:Op woensdag 24 oktober 2018 15:43 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat is op de site dan? Mobiel geen gereedschap te zien.
Jawel. Ben afgelopen zomer op een lekker kneuterige camping met goeie chalets geweest. Lekker rustig en mooie uitvalsbasis.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 12:07 schreef Reljem het volgende:
Nog tips voor een weekje Vogezen in de zomer vrinden? Handige uitvalslocatie, must do klimmen, verborgen pareltjes, chaletjes?
Ik geloof er niks van, jij neemt sowieso de 8.0 Proquote:Op woensdag 24 oktober 2018 13:12 schreef kaasplankje het volgende:
ENDURACE CF SL DISC 7.0
https://www.canyon.com/nl(...)-cf-sl-disc-7-0.html
1899.- en 8.4kg (met 105)
ENDURACE CF 7.0
https://www.canyon.com/nl/road/endurace/2019/endurace-cf-7-0.html
1399.- en 8kg (met 105)
ENDURACE CF 8.0
https://www.canyon.com/nl/road/endurace/2019/endurace-cf-8-0.html
1899.- en 7.5kg (met ultegra)
Ik zou het wel weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |