Ik kan het nu niet luisteren, maar is het op de melodie van handjes draaien?quote:
Haha jup!quote:Op donderdag 26 maart 2020 14:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik kan het nu niet luisteren, maar is het op de melodie van handjes draaien?
Absoluut, ze is echt opengebloeid in de laatste jaren!quote:
Ik was op zoek naar een bestandje in een vorig deel van dit topic en vond deze quote van mezelf. Dit is wel heel grappig om terug te lezen, vier jaar later, nu ik daar compleet anders in sta.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 01:42 schreef Sisiorange94 het volgende:
Vandaag was een zware dag. Er komen allemaal herinneringen voorbij. Niet alleen van de afgelopen tour, maar eigenlijk ook gewoon van de afgelopen jaren dat ik fan ben geweest van K3. Het is heel moeilijk te beseffen voor mij dat deze tijd nu voorbij is. Misschien dat ik HKM ooit heel leuk vind, maar dan nog blijft het voor mij een andere groep. K3 is definitief gestopt.
Ik voel dit best wel hetzelfde. Ik weet nog dat de voornaamste reden dat ik K3 weer terug ben gaan volgen sinds 2010, is omdat ik de clip van Heyah Mama zag en de tekst beluisterde, en niet begreep waarom ik dit vroeger mocht meezingen van mijn moeder. En toen kwam ik er na het lezen van de wikipedia pagina achter dat het helemaal niet voor kinderen bedoeld was etc. en dat maakte de groep veel meer oprecht voor mij. Ook mede door K2 zoekt K3 was het sprookje van K3 wel een beetje uiteengevallen, en waren het gewoon drie echte vrouwen met een leven en een mening en ik vond dat heel leuk om te volgen.quote:Op maandag 20 april 2020 11:12 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Ik was op zoek naar een bestandje in een vorig deel van dit topic en vond deze quote van mezelf. Dit is wel heel grappig om terug te lezen, vier jaar later, nu ik daar compleet anders in sta.
Waar ik me eerst enorm ergerde aan HKM en dacht K3 als een afgesloten hoofdstuk te zien heb ik gemerkt dat, sinds HKM zich wat soepeler is gaan opstellen, ik er weer net zo veel van houd als vroeger.
Waarschijnlijk kon ik er gewoon niet tegen dat het allemaal zo stijf vormgegeven was. Die drie meisjes, nog zo gespannen en bang, die zich in elke situatie aan het script hielden en overal in die regenboogjurk moesten verschijnen terwijl ze zich krampachtig binnen de opgelegde Karen (voor Hanne), Kristel (voor Hanne) en Josje (voor Klaasje) moesten houden.
De K3 vlogs hebben hier denk ik erg bij geholpen, want ook in Love Cruise en Roller Disco vind ik het vrij irritant dat Marthe een schoonmaakobsessie heeft, Klaasje compleet gestoord lijkt en Hanne onverantwoordelijke dingen doet zoals stiekem tijdens werktijd een serie kijken. En daarbij houdt het niet op met de Hallo K3 flashbacks. Ook een aantal verhaallijnen zijn gerecycled en ik weet niet wat ik daarvan vind.
Ik moet zeggen dat ik bij het album Roller Disco echt dacht dat Miguel en Co hun touch kwijt waren. Ik vind alleen Liefde Geeft Je Vleugels leuk, en een paar andere nummers kan tollereren, en de rest vind ik niks. Met het album Dromen vind ik meer nummers leuk, zoals Ra-ta-ta-ta en Feestje in de Keuken. En ook de andere kan ik wat prima hebben, vooral na er een paar keer naar te luisteren. Toch vraag ik me soms wel af of het niet zou helpen om eens wat jong bloed in de productieruimte te hebben, of een vrouw. Maar ze zullen wel aan hun vaste team willen vasthouden.quote:Ook vind ik dat de muziek een beetje tegenvalt. Natuurlijk blijft het K3 en verwacht ik ook zeker niet dat het muziek van het allerhoogste niveau is, maar zoiets als Zo Een Liedje, wat niks meer is dan een chaotische medley van oude nummers op verkeerd tempo, daar maak je me niet echt blij mee. Ra-Ta-Ta-Ta aan de andere kant luister ik regelmatig en die staat ook gewoon in mijn alledaagse playlist, in tegenstelling tot andere K3 nummers.
Ik ben er ook aan gewend geraakt, hoewel het altijd anders zal zijn om naar een K3 te kijken die een paar jaar jonger dan mijn ouders is, en een K3 die van mijn eigen leeftijd is. Maar het heeft ook wel wat, het is wat meer relateable.quote:Hoe dan ook, mijn liefde voor K3 heeft even een dip gekend, maar ik ben ze altijd blijven volgen en heb de nieuwe meiden daardoor wel echt leren waarderen. Ook HKM is voor mij K3, net als KKJ en de eerste combinatie die je minder makkelijk kunt afkorten op deze manier
Hoe zit dat bij jullie?
Tja, wat heet nieuwswaarde? Het was op 3 januari 2020 al bekend dat er een nieuwe K3 film zou komen. De releasedatum was toen ook al bekend, 16 december 2020. Alleen was er toen sprake van dat de opnamen in de lente zouden beginnen, dat is wel met enkele maanden uitgesteld.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:45 schreef Japepk het volgende:
En heeft deze topic-kick nog nieuwswaarde? Jazeker! Er komt een nieuwe film! Dans van de Farao. Toch een teken dat het overall goed gaat met de franchise.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200513_04957809
Het klopt dat alle shows die dit najaar zouden plaatsvinden nu worden uitgesteld naar voorjaar 2021. Ik ontving net een mail van Luxor dat de shows van november in Roterdam worden uitgesteld naar 20 en 21 november 2021(!) en bovendien niet meer plaats zullen vinden in het Nieuwe Luxor, maar in Ahoy, zodat nieuwe kaartjes zullen moeten worden gekocht. Niet dat ik dat ga doen, want de droomstoelen blijken nu al(!) uitverkocht. Het gaat overigens niet om Ahoy zoals we dat kennen, maar om een nieuwe locatie, RTM Stage, die pas later dit jaar in gebruik zal worden genomen.quote:Op maandag 8 juni 2020 21:08 schreef Brampan221 het volgende:
Inmiddels zijn alle shows (behalve Oostende in augustus, maar dat gaat nog wel gebeuren) in België verplaatst naar 2021. Wat wel interessant is: de 8 shows in de Stadsschouwburg in Antwerpen zijn verplaatst naar 6 shows in de Lotto Arena. De zaalcapaciteit is dus vergroot van ongeveer 2.000 naar iets minder dan 5.000 plaatsen. Een gewaagde keuze van Studio 100, omdat de shows in de stadsschouwburg nog lang niet waren uitverkocht. Zullen ze denken dat er veel meer mensen gaan komen na de crisis?
Belooft ook een aparte clip te worden met ingestuurde foto's van fans omdat een opname aan volle stranden er niet in zat.quote:Ook leuk, woensdag komt de nieuwe zomersingle uit! De single heeft wel een wat aparte naam, namelijk: “Bikini vol zand”. Benieuwd hoe deze gaat klinken!
Erg zwak nummer (vind ik). Slechtste ‘zomersingle’ van Hanne, Klaasje en Marthe (de slechtste zomersingle van K3 blijft Eya Hoya 😅). Ben benieuwd of de clip wat kan verbeteren qua liedje.quote:Op woensdag 10 juni 2020 02:09 schreef Maartel het volgende:
Bikini vol zand, a song by K3 on Spotify
Ik ben benieuwd. Ik heb geen Spotifyquote:Op woensdag 10 juni 2020 09:13 schreef Brampan221 het volgende:
[..]
Erg zwak nummer (vind ik). Slechtste ‘zomersingle’ van Hanne, Klaasje en Marthe (de slechtste zomersingle van K3 blijft Eya Hoya 😅). Ben benieuwd of de clip wat kan verbeteren qua liedje.
Hij staat ook op YouTube!quote:Op woensdag 10 juni 2020 09:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Ik heb geen Spotify![]()
Haha, dat kan! Ik vind hem gewoon niet zo goed als bijvoorbeeld een Pina Colada. Hij is, naar mijn idee, meer een track voor op een album, niet voor een zomersingle. Ook vind ik hem veel weghebben van Tika Tika en Bambolaya en dat is gewoon niet echt mijn smaak.quote:
Ik vind hem wel prima, maar ik heb tegenwoordig niet zoveel meer met de fantasietaal-liedjes. Dat is alleen leuk als het goed past in het thema van het liedje (zie Oya Lele, waar je amper door hebt dat het random woorden zijn). Dus in die zin vind ik het leuk dat dit liedje een 'echte' tekst heeft, zelfs met een 'sexy' K3 randje.quote:Op woensdag 10 juni 2020 09:58 schreef Brampan221 het volgende:
[..]
Haha, dat kan! Ik vind hem gewoon niet zo goed als bijvoorbeeld een Pina Colada. Hij is, naar mijn idee, meer een track voor op een album, niet voor een zomersingle. Ook vind ik hem veel weghebben van Tika Tika en Bambolaya en dat is gewoon niet echt mijn smaak.
Wat tofquote:Op zondag 27 september 2020 19:05 schreef rowan634 het volgende:
Dit moet Kathleen wel zijn in de Masked Singer België. En Karen in de jury die haar meteen herkent![]()
![]()
![]()
![]()
Dank voor het posten! Ik ga dit programma zeker even volgen op VTMGo. Kijk nu al uit naar de onthulling en de reactie van Karen op het weerzien met Kathleen.quote:Op zondag 27 september 2020 19:05 schreef rowan634 het volgende:
Dit moet Kathleen wel zijn in de Masked Singer België. En Karen in de jury die haar meteen herkent![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is juist 100% gedaan voor die reactie en mogelijke hype lijkt mequote:Op zondag 27 september 2020 19:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Wat tof![]()
![]()
Ook wel een beetje stom om te denken dat Karen haar niet herkent?
Naar mijn mening toch wel een zwak lied, hij blijft wel hangen in je hoofd. De film ziet er dan wel weer goed uit!quote:
Zo meteeen bij VTM weer een aflevering. Ben benieuwd of we vanavond de ontmaskering van Zeemeermin gaan beleven. De aanwijzingen vorige week lieten weinig te raden over. Zeemeermin schreef in een hartvormig album het getal 9323 en zei daarbij dit is het beste hoofdstuk in mijn leven waarvoor ik nogal ver ben afgedreven.quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:48 schreef Danawinter het volgende:
Karen heeft het nog steeds door!
(de rest van het panel lijkt het nog niet helemaal door te hebben, maar goed die hebben dan ook niet een ruim decennium met haar in een groep gezeten lol)
Ik hoop het echt wel. Het hoeft niet eens superveel met K3 te maken te hebben - hoewel het wel leuk zou zijn - maar gewoon die drie vrouwen nog eens samen te zien kletsen en rondhangen. Karen, Kristel en Kathleen zelf lijken het in ieder geval gezellig te hebben op de foto's!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:41 schreef Maartel het volgende:
Dit doet me verdorie meer dan ik zou denken.
Zal qua Studio 100 en alles en 'verwarring voor de kinderen' er ooit eens een reunie gig in zitten?
quote:
Nou ja, dat zou Studio 100 nooit laten gebeuren natuurlijk, niet zolang er nog geld te halen valt. En ik vind dat Josje het toch echt die 6 jaar goed gedaan heeft. Maar zoals Kristel zegt, de originele drie voelen altijd als een soort zussen. Dus als je die metafoor doortrekt zal Josje meer als een stiefzusje geweest zijn, en dat voelt toch wel anders waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
Als je dit zo ziet, dan had Josje nooit een volwaardig K3 lid kunnen worden. Eigenlijk hadden ze gewoon moeten stoppen na Kathleen haar vertrek.
Dat bedoel ik eigenlijk jaquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:00 schreef Danawinter het volgende:
[..]Ik vroeg me gisteren nog af of er beelden waren van het moment dat Kristel Kathleen voor het eerst weer zag, en hier zijn ze! Zo mooi om te zien.
[..]
Nou ja, dat zou Studio 100 nooit laten gebeuren natuurlijk, niet zolang er nog geld te halen valt. En ik vind dat Josje het toch echt die 6 jaar goed gedaan heeft. Maar zoals Kristel zegt, de originele drie voelen altijd als een soort zussen. Dus als je die metafoor doortrekt zal Josje meer als een stiefzusje geweest zijn, en dat voelt toch wel anders waarschijnlijk.
Ja, het zou leuk zijn als ze nog eens zoiets kon doen. Maar ja, aangezien ze nu druk bezig is met tegen de coronaregels in te gaan zal ze daar waarschijnlijk geen tijd voor hebben.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:13 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik eigenlijk jaIk vond Josje prima. Kwa zang was ze eigenlijk beter dan de andere twee vind ik. En ik vond haar echt heel leuk in hallo K3. Ik vind hallo k3 eigenlijk heel geslaagd. Leuke serie en ik vind ze alle drie prima acteren.
Ik denk eigenlijk dat Karen en Kristel helemaal geen contact meer hebben met Josje. Misschien is er iets tussen hen gebeurd? Ze volgen elkaar al een tijdje niet meer op instagram, terwijl Karen in the Masked Singer bijvoorbeeld zei dat ze Kathleen nog wel altijd volgde, ookal hadden ze geen contact meer.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:13 schreef Danawinter het volgende:
[..]
Ja, het zou leuk zijn als ze nog eens zoiets kon doen. Maar ja, aangezien ze nu druk bezig is met tegen de coronaregels in te gaan zal ze daar waarschijnlijk geen tijd voor hebben.
Hallo K3 is wel legit een van de beste dingen die K3 ooit gedaan heeft.
't waren in de eerste plaats ook gewoon collega's natuurlijk. Als band, zeker als K3, moet je natuurlijk die indruk geven van 'wij zijn hartsvriendinnen' maar t kan prima zijn dat dat gewoon nooit zo geweest is. Jammer wel, want ik vond die line-up qua totaalplaatje en muzikaal misschien wel t leukstquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:18 schreef Sectumsempra het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat Karen en Kristel helemaal geen contact meer hebben met Josje. Misschien is er iets tussen hen gebeurd? Ze volgen elkaar al een tijdje niet meer op instagram, terwijl Karen in the Masked Singer bijvoorbeeld zei dat ze Kathleen nog wel altijd volgde, ookal hadden ze geen contact meer.
Dit was zo'n mooi momentquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |