abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_190518190
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2019 03:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
ze hadden Liza moeten nemen ipv van Hanne.
Ze heet Lisa. Hoewel ze dat formeel ontkenden zou Studio 100 nooit een nieuwe K3 hebben geformeerd met twee Nederlandse meisjes en slechts één Vlaams meisje, zo'n K3 zouden de Vlamingen nooit hebben geaccepteerd. Lisa was dus geen optie naast Marthe (of Lauren) en Klaasje (of Jindra) en geschikte Vlaamse blondjes waren er niet meer bij de finalistes. De rosse moest dus wel een Vlaamse wezen. Hanne was verder al weken vóór de finale de gedoodverfde (no pun intended) favoriet om de nieuwe rosse van K3 te worden, dus Lisa's kansen in de finale waren sowieso gering om niet te zeggen nul. Ze was ook de enige in de finale die een dusdanige transformatie had ondergaan qua haarkleur dat alleen al daardoor nog maar eens werd onderstreept dat ze voor spek en bonen meedeed. Daar kwam nog bij dat ze eigenlijk wat te oud was naast Marthe (of Lauren) en Klaasje (of Jindra). Kansloos dus.

[ Bericht 1% gewijzigd door Riparius op 18-12-2019 15:15:29 ]
  woensdag 18 december 2019 @ 15:19:36 #227
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_190518458
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2019 15:09 schreef Riparius het volgende:

[..]

Ze heet Lisa. Hoewel ze dat formeel ontkenden zou Studio 100 nooit een nieuwe K3 hebben geformeerd met twee Nederlandse meisjes en slechts één Vlaams meisje, zo'n K3 zouden de Vlamingen nooit hebben geaccepteerd. Lisa was dus geen optie naast Marthe (of Lauren) en Klaasje (of Jindra) en geschikte Vlaamse blondjes waren er niet meer bij de finalistes. De rosse moest dus wel een Vlaamse wezen. Hanne was verder al weken vóór de finale de gedoodverfde (no pun intended) favoriet om de nieuwe rosse van K3 te worden, dus Lisa's kansen in de finale waren sowieso gering om niet te zeggen nul. Ze was ook de enige in de finale die een dusdanige transformatie had ondergaan qua haarkleur dat alleen al daardoor nog maar eens werd onderstreept dat ze voor spek en bonen meedeed. Daar kwam nog bij dat ze eigenlijk wat te oud was naast Marthe (of Lauren) en Klaasje (of Jindra). Kansloos dus.
onterecht gesjoemeld dus Lisa was veel knapper als Hanne en kan beter zingen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
pi_190522807
Is Roller Disco nog ergens te bekijken?

(Of de moeite waard om de dvd van te bestellen? Ik vond Hallo K3 geinig maar niet bijzonder, Love Cruise vond ik dan wel weer verrassend leuk, en kan gezien mijn winterdip wel even wat makkelijke feelgood tv gebruiken)
pi_190523358
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2019 18:41 schreef Maartel het volgende:
Is Roller Disco nog ergens te bekijken?

Hier.
pi_190523480
Oeh, dank je wel!
Ook voor de tip van die andere Ketnet serie trouwens. Weet nog niet helemaal hoe ik m vind, maar muziekseries vind ik altijd wel leuk!
pi_190525313
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2019 15:19 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

onterecht gesjoemeld dus Lisa was veel knapper als Hanne en kan beter zingen.
Zeker waar, maar Lisa heeft dus echt 0 uitstraling vind ik. Klaasje heeft ten minste nog de looks van een K3'tje. Ik denk dat er maar één echt foute beslissing is geweest en dat is dat Lauren het uiteindelijk niet gered heeft. Die had niet met Marthe moeten battelen. Zij benaderde qua zang en uitstraling het meest de originele K3. Marthe is nu vocaal wel veruit het best, maar zij heeft een heel typisch stemgeluid.

En ik had Demi wel in K3 willen zien eindigen, maar ik begrijp dat zij uiteindelijk niet in het plaatje paste. Nora Gharib schijnt wel een behoorlijke carrière op aan het bouwen zijn in de Vlaamse showbizz. Bij De Slimste Mens Ter Wereld is zij al regelmatig in vragen of fragmenten terug gekomen.
't Echte en 't ware!
pi_190528130
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2019 20:44 schreef Japepk het volgende:

[..]

Nora Gharib schijnt wel een behoorlijke carrière op aan het bouwen zijn in de Vlaamse showbizz. Bij De Slimste Mens Ter Wereld is zij al regelmatig in vragen of fragmenten terug gekomen.
Sterker nog, Nora speelde al een belangrijke rol in de Vlaamse film Patser en samen met Bart Peeters heeft ze al de serie Merci voor de muziek gepresenteerd op één. Deze serie is nog tot het eind van dit jaar integraal terug te kijken op VRTNU.
pi_190547365
Oke, Roller Disco is net als Love Cruise verrassend vermakelijk!
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')