Dit is juist 100% gedaan voor die reactie en mogelijke hype lijkt mequote:Op zondag 27 september 2020 19:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Wat tof![]()
![]()
Ook wel een beetje stom om te denken dat Karen haar niet herkent?
Naar mijn mening toch wel een zwak lied, hij blijft wel hangen in je hoofd. De film ziet er dan wel weer goed uit!quote:
Zo meteeen bij VTM weer een aflevering. Ben benieuwd of we vanavond de ontmaskering van Zeemeermin gaan beleven. De aanwijzingen vorige week lieten weinig te raden over. Zeemeermin schreef in een hartvormig album het getal 9323 en zei daarbij dit is het beste hoofdstuk in mijn leven waarvoor ik nogal ver ben afgedreven.quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:48 schreef Danawinter het volgende:
Karen heeft het nog steeds door!
(de rest van het panel lijkt het nog niet helemaal door te hebben, maar goed die hebben dan ook niet een ruim decennium met haar in een groep gezeten lol)
Ik hoop het echt wel. Het hoeft niet eens superveel met K3 te maken te hebben - hoewel het wel leuk zou zijn - maar gewoon die drie vrouwen nog eens samen te zien kletsen en rondhangen. Karen, Kristel en Kathleen zelf lijken het in ieder geval gezellig te hebben op de foto's!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:41 schreef Maartel het volgende:
Dit doet me verdorie meer dan ik zou denken.
Zal qua Studio 100 en alles en 'verwarring voor de kinderen' er ooit eens een reunie gig in zitten?
quote:
Nou ja, dat zou Studio 100 nooit laten gebeuren natuurlijk, niet zolang er nog geld te halen valt. En ik vind dat Josje het toch echt die 6 jaar goed gedaan heeft. Maar zoals Kristel zegt, de originele drie voelen altijd als een soort zussen. Dus als je die metafoor doortrekt zal Josje meer als een stiefzusje geweest zijn, en dat voelt toch wel anders waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
Als je dit zo ziet, dan had Josje nooit een volwaardig K3 lid kunnen worden. Eigenlijk hadden ze gewoon moeten stoppen na Kathleen haar vertrek.
Dat bedoel ik eigenlijk jaquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:00 schreef Danawinter het volgende:
[..]Ik vroeg me gisteren nog af of er beelden waren van het moment dat Kristel Kathleen voor het eerst weer zag, en hier zijn ze! Zo mooi om te zien.
[..]
Nou ja, dat zou Studio 100 nooit laten gebeuren natuurlijk, niet zolang er nog geld te halen valt. En ik vind dat Josje het toch echt die 6 jaar goed gedaan heeft. Maar zoals Kristel zegt, de originele drie voelen altijd als een soort zussen. Dus als je die metafoor doortrekt zal Josje meer als een stiefzusje geweest zijn, en dat voelt toch wel anders waarschijnlijk.
Ja, het zou leuk zijn als ze nog eens zoiets kon doen. Maar ja, aangezien ze nu druk bezig is met tegen de coronaregels in te gaan zal ze daar waarschijnlijk geen tijd voor hebben.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:13 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik eigenlijk jaIk vond Josje prima. Kwa zang was ze eigenlijk beter dan de andere twee vind ik. En ik vond haar echt heel leuk in hallo K3. Ik vind hallo k3 eigenlijk heel geslaagd. Leuke serie en ik vind ze alle drie prima acteren.
Ik denk eigenlijk dat Karen en Kristel helemaal geen contact meer hebben met Josje. Misschien is er iets tussen hen gebeurd? Ze volgen elkaar al een tijdje niet meer op instagram, terwijl Karen in the Masked Singer bijvoorbeeld zei dat ze Kathleen nog wel altijd volgde, ookal hadden ze geen contact meer.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:13 schreef Danawinter het volgende:
[..]
Ja, het zou leuk zijn als ze nog eens zoiets kon doen. Maar ja, aangezien ze nu druk bezig is met tegen de coronaregels in te gaan zal ze daar waarschijnlijk geen tijd voor hebben.
Hallo K3 is wel legit een van de beste dingen die K3 ooit gedaan heeft.
't waren in de eerste plaats ook gewoon collega's natuurlijk. Als band, zeker als K3, moet je natuurlijk die indruk geven van 'wij zijn hartsvriendinnen' maar t kan prima zijn dat dat gewoon nooit zo geweest is. Jammer wel, want ik vond die line-up qua totaalplaatje en muzikaal misschien wel t leukstquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:18 schreef Sectumsempra het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat Karen en Kristel helemaal geen contact meer hebben met Josje. Misschien is er iets tussen hen gebeurd? Ze volgen elkaar al een tijdje niet meer op instagram, terwijl Karen in the Masked Singer bijvoorbeeld zei dat ze Kathleen nog wel altijd volgde, ookal hadden ze geen contact meer.
Dit was zo'n mooi momentquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |