abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_182420962


Na een zenuwslopende zoektocht hebben Karen, Kristel en Josje hun glitterstokje doorgegeven aan Hanne, Marthe en Alieke Kaboutertje. Hier mogen de die-hard K3(zoekt K3) fans zich verenigen!
Tijdens een grote afscheidstour zijn Karen, Kristel, Josje, Hanne, Marthe en Kloontje samen op tour.

De combinatie van personality, de vrolijke deuntjes, leuke teksten en algemene aanstekelijkheid maken K3 al 17 jaar een succes. De ontwikkeling van de nieuwe dames is vooralsnog afwachten, maar het verleden is indrukwekkend.

Ik ken K3 niet, wat nu?!
quote:
Wikipedia zegt het volgende:
K3 is van oorsprong een Belgische meidengroep met een Nederlandstalig pop repertoire voornamelijk gericht op een jeugdig publiek.

De naam van de groep verwijst naar de eerste letters van de voornamen van de oorspronkelijke bezetting. De Belgische zangeressen Karen Damen, Kristel Verbeke en Kathleen Aerts waren verantwoordelijk voor de doorbraak van K3. Aerts verliet in 2009 de groep en werd opgevolgd door de Nederlandse Josje Huisman.

Op 6 november 2015 zijn Karen, Kristel en Josje opgevolgd door Kippetje Meijer, Hanne Verbruggen en Marthe De Pillecyn. Deze opvolging is tot stand gebracht door K3 zoekt K3, een talentenshow op tv uitgezonden door SBS6 en VTM.
Maar natuurlijk ken je K3 wel, iedereen die Nederlands spreekt kent K3! Zo niet moet minimaal één van de onderstaande albums je op zijn minst bekend voorkomen:



Maar waarom praten jullie nog steeds over K3 in alle bezettingen, en die zoektocht?
Omdat K3 cultuur is, jeugdherinneringen, omdat Karen Damen amazing is, en omdat er prachtig beeldmateriaal en situaties zijn ontstaan.

--




In memoriam voor onze grootste fan: MUZ / Flikker maar op, K3 verdient een 3e topic. :)







[ Bericht 0% gewijzigd door Danny op 19-10-2020 19:33:37 ]
't Echte en 't ware!
pi_182422898
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 21:55 schreef Japepk het volgende:
Het viel me laatst al op dat Hanne toch wel een érg onknap gezicht heeft van zichzelf. Het is een lelijke meid, maar haar kin steekt nogal af. Ik ben benieuwd hoe die ouder gaat worden.
Tbh Hanne is wel een lelijk ja haha. Grapje ik neem aan dat je geen bedoelt.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_182423087
Jezus wat een weak ass nummer. Ook alsof de eerste 2 refreintjes te laag zijn, pas tijdens het einde klinkt het refrein alsof er een melodie is. Jammer Miguel. -2

Link naar spotify

[ Bericht 5% gewijzigd door Poedelpoes op 10-10-2018 00:33:06 ]
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_182439895
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 00:00 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Tbh Hanne is wel een lelijk ja haha. Grapje ik neem aan dat je geen bedoelt.
Ik bedoel inderdaad geen lelijke meid. Sorry Hanne! Het nummer Rollerdisco is inderdaad geen Hallo K3. Zeker het refrein schiet tekort.
't Echte en 't ware!
pi_182476002
De clip staat online:


Volgens mij haalt Miguel zijn stijlen door elkaar. In de refreinen wil hij een soort van Disco/70s vibe (de 'ha ha ha ha' komt recht uit Stayin' Alive van de Bee Gees), maar dan wordt er in de bridge opeens gerapt alsof het een remake van Kus Gaat Los is (dat laatste had ik niet eens zo erg gevonden, als dat de stijl van het hele nummer zou zijn).

De clip zelf ziet er op zich leuk uit, ik wel benieuwd hoe de serie eruit gaat zien nu (wat waarschijnlijk ook het voornaamste doel van de clip is).
pi_182476153
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 18:15 schreef Danawinter het volgende:

K3 - Roller Disco
Wat raar gedaan met die blokjes/vakjes en die zwarte achtergronden... ik snap wat ze wilden doen maar het werkt toch net niet.

En is K3 Roller Disco nou met laughtrack, aan de beelden te zien heb ik het gevoel dat het een soort Big Time Rush achtige style krijgt.

[ Bericht 8% gewijzigd door Poedelpoes op 12-10-2018 18:32:51 ]
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_182502096
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 18:15 schreef Danawinter het volgende:
De clip staat online:


Volgens mij haalt Miguel zijn stijlen door elkaar. In de refreinen wil hij een soort van Disco/70s vibe (de 'ha ha ha ha' komt recht uit Stayin' Alive van de Bee Gees), maar dan wordt er in de bridge opeens gerapt alsof het een remake van Kus Gaat Los is (dat laatste had ik niet eens zo erg gevonden, als dat de stijl van het hele nummer zou zijn).

De clip zelf ziet er op zich leuk uit, ik wel benieuwd hoe de serie eruit gaat zien nu (wat waarschijnlijk ook het voornaamste doel van de clip is).
Bij elkaar geraapt zooitje vind ik het.
  zondag 14 oktober 2018 @ 04:16:47 #8
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_182506090
Laatste pagina's(van de thread) waren goed, Ik ben benieuwd of ooit "mijn kinderen" nog een K3 gaan kennen tegen die tijd.
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 18:45 schreef Danawinter het volgende:
Voor het geval er nog Prinsessia fans hier zijn, de kerstshow van samson en gert uit 2014 waar zij aanwezig zijn, staat volledig op youtube:


Vanaf 50 minuten ongeveer zijn ze er, tot het eind. En in de aftiteling zag ik toevallig staan dat Marthe mee heeft gewerkt aan deze voorstelling, ze was namelijk een van de kleedsters.
Ik ben 1x naar een Princessia concert geweest en deels overgehaald door diegene waar ik mee ben gegaan. Buiten dat je je als 2 volwassenen af en toe ongemakkelijk voelt was het wel gewoon puur fun. Die meiden geven echt wel 100% en het is gewoon een leuke ervaring.
Schapen zijn relax.
pi_182511434
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 04:16 schreef DumpTruck het volgende:
Voor het geval er nog Prinsessia fans hier zijn
Iehhh dat Vlaamsche kinderkoor, is dit wat je hoort in de hel? In deze zijn ze niet zo erg aanwezig gelukkig...

quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 04:16 schreef DumpTruck het volgende:
Die meiden geven echt wel 100%
Ze zijn trouwens best goed live

My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_182578974
Eventjes huilen want ik was vandaag met school op excursie geweest om achter de schermen te kijken bij Tijd voor Max en in het publiek te zitten. Was niks aan....

BLIJKT DAT MORGEN KRISTEL KOMT...... -O-

My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_182592715
Net een interview aan't kijken met Gert waarin 'ie zegt dat de vorige K3 (met Josje) voor hun hoogtepunt waren gestopt en dat ze nog enorm veel concerten uitverkochten en heel veel succes hadden..

Nu met de nieuwe K3 zijn die verkoopaantallen enorm teruggelopen, geen grote shows meer, je hoort amper nog iets van ze buiten dit topic (Wat met de vorige K3 nog wél zo was)
Dus nu zijn ze in de 2 jaar ruim over hun hoogtepunt heen.

Is nu ook voor het eerst dat er echt geklaagd word over de zangkwaliteiten volgens mij of niet? :')

Trouwens, die plaat van Karen is zeer fraai! Die serie er over vond ik ook mooi, laat zien dat het gewoon echt een top mens in.
pi_182593944
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 16:11 schreef Braddie het volgende:
Net een interview aan't kijken met Gert waarin 'ie zegt dat de vorige K3 (met Josje) voor hun hoogtepunt waren gestopt en dat ze nog enorm veel concerten uitverkochten en heel veel succes hadden..

Nu met de nieuwe K3 zijn die verkoopaantallen enorm teruggelopen, geen grote shows meer, je hoort amper nog iets van ze buiten dit topic (Wat met de vorige K3 nog wél zo was)
Dus nu zijn ze in de 2 jaar ruim over hun hoogtepunt heen.

Is nu ook voor het eerst dat er echt geklaagd wordt over de zangkwaliteiten volgens mij of niet? :')

Trouwens, die plaat van Karen is zeer fraai! Die serie er over vond ik ook mooi, laat zien dat het gewoon echt een top mens is.
Heb je een linkje naar dat interview met Gert?

Nu op NPO1: Tijd voor Max met Kristel.

[ Bericht 0% gewijzigd door Riparius op 19-10-2018 02:55:56 ]
pi_182595261
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 16:11 schreef Braddie het volgende:
Net een interview aan't kijken met Gert waarin 'ie zegt dat de vorige K3 (met Josje) voor hun hoogtepunt waren gestopt en dat ze nog enorm veel concerten uitverkochten en heel veel succes hadden..
Dank voor het linkje, heb het net even gekeken. Dit is al een oud interview, ik meen dat ik het lang geleden ook al wel eens had gezien. Ik haal er niet uit dat Gert zegt dat KKJ voor hun hoogtepunt zijn gestopt. De interviewer probeert wel om Gert dat te laten toegeven, maar daar tuint hij natuurlijk niet in. Beetje zwakke en irritante interviewer die voortdurend probeert puntjes te scoren maar daar niet in slaagt (zoals wanneer hij probeert te insinueren dat ontslagen vrouwelijke medewerkers wel door Gertje worden 'getroost'). Verder een nietszeggend interview. Wat ik interessanter vond is dat Gert destijds (eind 2015) in de special Wij zijn K3 zei dat het mooi zou zijn als K3 in de nieuwe bezetting nog een jaar of vijf door zou kunnen gaan. Hij had er toen dus niet echt vertrouwen in dat het succesverhaal nog eens 17 jaar zou kunnen duren. Hoe hij daar nu over denkt weet ik niet. Zijn zakenpartner Hans Bourlon heeft zich daar wel over uitgelaten, die dichtte K3 onlangs nog in een kranteninterview het eeuwige leven toe.

quote:
Trouwens, die plaat van Karen is zeer fraai! Die serie er over vond ik ook mooi, laat zien dat het gewoon echt een top mens is.
Ik heb de CD afgelopen februari al gekocht, meteen toen die uitkwam. Is inderdaad heel mooi. Ik zou alleen zo graag ook een registratie willen hebben van haar concert in de Lotto Arena. Volgens Aaron zou dat eind dit jaar op DVD verschijnen, maar ik heb daar verder nog niets over kunnen vinden. De plaat van Karen komt in december wel ook op vinyl uit. Is mooi voor het artwork, maar verder zit ik daar niet op te wachten.
  donderdag 18 oktober 2018 @ 20:40:19 #15
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_182597361
TEAM TAFEL
pi_182597998
Vanmiddag was Kristel te gast bij Tijd voor MAX. Nu hier te bekijken (en te downloaden voor wie het wil bewaren).
  zaterdag 20 oktober 2018 @ 09:12:32 #17
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_182624660
Ik heb het idee dat Kristel in haar 'kindertijd' blijft hangen. Nu ook weer met dat kinderboek. En de hollebolleweg, goh waar zou ze die naam nu vandaan gehaald hebben.. Ik vind haar persoon echt niks.

Karen ging na K3 gewoon verder met haar leven, Josje ook.
With love :*
pi_182626878
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 09:12 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik heb het idee dat Kristel in haar 'kindertijd' blijft hangen. Nu ook weer met dat kinderboek. En de hollebolleweg, goh waar zou ze die naam nu vandaan gehaald hebben.. Ik vind haar persoon echt niks.

Karen ging na K3 gewoon verder met haar leven, Josje ook.
Dat heb ik dus heel erg met Kathleen, als je dit hoort praten in interview, en ook haar doen en laten ziet, dan is't net alsof ze alles nog voor de kinderen doet, stoort mij behoorlijk..
  zaterdag 20 oktober 2018 @ 14:02:59 #19
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_182628438
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 12:13 schreef Braddie het volgende:

[..]

Dat heb ik dus heel erg met Kathleen, als je dit hoort praten in interview, en ook haar doen en laten ziet, dan is't net alsof ze alles nog voor de kinderen doet, stoort mij behoorlijk..
Heee Braddie, welcome back!

Sommige mensen kunnen die tol gewoon moeilijk loslaten denk ik. Maar zoals ik al zei:
vind t dan wel weer mooi dat Josje en Karen totaal hun eigen ding doen. Wat is Karen trouwens tof! _O_
With love :*
pi_182628455
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 14:02 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Heee Braddie, welcome back!

Sommige mensen kunnen die tol gewoon moeilijk loslaten denk ik. Maar zoals ik al zei:
vind t dan wel weer mooi dat Josje en Karen totaal hun eigen ding doen. Wat is Karen trouwens tof! _O_
Ja absoluut veel fijner dat die vrouwen gewoon hun eigen ding doen! Karen is inderdaad erg tof :D
Ze kwam echt heel sympathiek over tijdens die serie.
pi_182693394
KEK

[ Bericht 99% gewijzigd door KeyboardMaestro op 23-10-2018 23:30:54 ]
Hello Everybody It's KeyboardMaestro Here.
pi_182713044


"De K3-serie waar je al jaren op wacht" -O-

"De beste serie van dit najaar" _O-
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_182713054
Also dit


Hanne's haar is trouwens nooit meer zo oranje geweest/geworden als tijdens de K3 zoekt K3 finale. Het is nu ongeveer weer de zelfde kleur als toen ze auditie kwam doen.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_182713098
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 09:12 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik heb het idee dat Kristel in haar 'kindertijd' blijft hangen.
ja tbh

My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_182715654
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 14:07 schreef Poedelpoes het volgende:
Also dit


Hanne's haar is trouwens nooit meer zo oranje geweest/geworden als tijdens de K3 zoekt K3 finale. Het is nu ongeveer weer de zelfde kleur als toen ze auditie kwam doen.
Vóór de finale moesten de zes finalistes geblinddoekt hun haar laten kleuren. Bij Hanne was het kleuren flink mislukt, haar haar was nóg erger oranje dan dat van Karen in haar beginperiode. Toen heeft Kristel persooonlijk ingegrepen. Hanne mocht haar eigen nieuwe kleur niet zien en het kleuren moest opnieuw. Daarna was het beter, maar nog steeds vrij oranje. Het schijnt dat Hanne naderhand wel foto's te zien heeft gekregen van de mislukte eerste kleuring.
pi_182856588
Also Roller Disco is net uit!

~

https://vtmkids.be/video/(...)n/id/257949562173000
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_182859352
quote:
Lol, dat tegen de camera gepraat gaat heel snel irritant worden, maar misschien moet dat nog even wennen. Hadden ze niet beter als eerste aflevering gewoon even kunnen doen over hoe ze introkken bij de rollerdisco? Dan hadden we kunnen zien hoe ze de taken verdeelden, hoe ze Guus kennen, waarom Marcel er is. Zelfs bij Hallo K3 was de eerste aflevering gewoon het verhaal van hoe ze in dat appartement trokken, en daardoor leerden we alle personages gelijk goed kennen.

Verder vind ik het niet echt grappig, en worden grappen vaak zo ver overdreven dat ze niet meer leuk zijn. De enige die ik wel leuk was vond was Klaasje die zei "Tsja, ik blijf een Nederlander, hè!" toen ze met een kaas in haar hand betrapt werd. Maar zelfs daarbij trok ze een kop dat ik blij was dat de grap snel over was en dat er snel verder gegaan werd met de scéne
pi_182859801
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 17:00 schreef Danawinter het volgende:
adden ze niet beter als eerste aflevering gewoon even kunnen doen over hoe ze introkken bij de rollerdisco?
Misschien hebben ze de afleveringen om gegooid en is dit een latere aflevering,en vond VTM het beter om deze eerst uit te zenden (zou niet weten waarom). Maar tbh Studio100 doet dit wel vaker zo van poef en dan worden we erin gegooid.

quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 17:00 schreef Danawinter het volgende:
Verder vind ik het niet echt grappig
@Riparius heb je hem al geript? ik wil ook de cringe voelen

Edit: ik heb het gezien. Het is niet gemaakt voor mij, ik ga het ook niet verder kijken.

[ Bericht 23% gewijzigd door Poedelpoes op 31-10-2018 18:45:00 ]
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_182900490
Hallo,
Ik wou k3 rollerdisco zien,maar waar kan ik dat zien.
Bij vtm kids lukt het niet
pi_182902847
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 15:57 schreef ate-harm het volgende:
Bij vtm kids lukt het niet
je moet adblocker downloaden en vpn gebruiken
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_182976188
Waarom klinkt die band toch altijd als een zielig bandje in iemands garage? Ook altijd Miguel met zn piano zo overheersend erdoor heen.

My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_182985771
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 12:46 schreef Poedelpoes het volgende:
Waarom klinkt die band toch altijd als een zielig bandje in iemands garage? Ook altijd Miguel met zn piano zo overheersend erdoor heen.

Kan Marthe niet gewoon alles solo zingen en dan gaan die andere twee er maar schattig/sexy naast lopen schudden ofzo idc. Dit aangemodder is wel mooi geweest nu.
pi_182993423
Het K3-channel heeft voor het drie-jarig bestaan een compilatie op youtube gezet:


En HLN heeft de afvallers van K3 zoekt K3 gevraagd waar ze nu allemaal mee bezig zijn. Toch jammer dat de meeste nu redelijk in de anonimiteit verdwenen zijn, ik had het van Demi en Lauren bijvoorbeeld niet erg gevonden als ze nog even een solocarrière hadden geprobeerd te behalen.

Het zou leuk zijn als een paar kandidaten nog eens een gastrolletje in de rollerdisco mogen spelen, maar Studio 100 wil waarschijnlijk de kandidaten niet samenbrengen met de winnaars. (Vooral met het risico dat zij wellicht een stuk beter acteren dan K3 zelf.)

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 12:46 schreef Poedelpoes het volgende:
Waarom klinkt die band toch altijd als een zielig bandje in iemands garage? Ook altijd Miguel met zn piano zo overheersend erdoor heen.

En dit optreden.... Hebben ze die intrumenten überhaupt gesoundcheckt? Ze klinken compleet uit verhouding. En dit is nu een van de weinige nummers waarbij de band gebruiken prima is, de synthesizers horen nu eenmaal bij de sound, en als ze live spelen willen ze blijkbaar alleen een pianogeluid gebruiken. Also, de rap is op zich al raar, maar nu doet Klaasje hem geen eens meer in haar eentje? Enfin, beetje mislukt dit optreden.
pi_182996228
Ik vind het wel prima gezongen daar. Klaasje zingt al melodieuzer dan eerst en Hanne klinkt wat minder vlak. Marthe blijft wel de koningin van het trio, zowel qua zang als qua performance. Het is jammer dat de liedjes zo achterblijven, het repertoire van K3 wordt erg repetitief. We hebben het er in het verleden weleens over gehad dat KKJ ook weinig échte knallers meer hebben gehad, maar om een of andere reden klinken de nummers van HKM veel kunstmatiger dan vroeger. Misschien toch eens tijd voor een nieuwe producer?
't Echte en 't ware!
pi_182998276
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 11:45 schreef Japepk het volgende:
Ik vind het wel prima gezongen daar. Klaasje zingt al melodieuzer dan eerst en Hanne klinkt wat minder vlak. Marthe blijft wel de koningin van het trio, zowel qua zang als qua performance. Het is jammer dat de liedjes zo achterblijven, het repertoire van K3 wordt erg repetitief. We hebben het er in het verleden weleens over gehad dat KKJ ook weinig échte knallers meer hebben gehad, maar om een of andere reden klinken de nummers van HKM veel kunstmatiger dan vroeger. Misschien toch eens tijd voor een nieuwe producer?
Qua zang is het inderdaad prima, daarin ben ik het met je eens. Ik zat laatst wat fragmenten van K3 zoekt K3 terug te kijken, en de vooruitgang van Klaasje is dan wel echt te merken. Maar de muziek, zeker wanneer ze synthesizer naar band proberen te vertalen, valt vaak tegen. En dat haalt de zang dan ook weer omlaag.

Ik vond KKJ nog behoorlijk wat leuke nummers hebben, met HKM nu is het wel echt minder. Maar goed, Miguel heeft laatst een boek uitgebracht over wat voor een succesvolle carrière hij heeft, dus die gaat waarschijnlijk voorlopig nog niet weg.
pi_183001155
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2018 13:31 schreef Danawinter het volgende:

[..]

Qua zang is het inderdaad prima, daarin ben ik het met je eens. Ik zat laatst wat fragmenten van K3 zoekt K3 terug te kijken, en de vooruitgang van Klaasje is dan wel echt te merken. Maar de muziek, zeker wanneer ze synthesizer naar band proberen te vertalen, valt vaak tegen. En dat haalt de zang dan ook weer omlaag.

Ik vond KKJ nog behoorlijk wat leuke nummers hebben, met HKM nu is het wel echt minder. Maar goed, Miguel heeft laatst een boek uitgebracht over wat voor een succesvolle carrière hij heeft, dus die gaat waarschijnlijk voorlopig nog niet weg.
KKJ hadden ook wel leuke nummers, maar de echt hits zijn vooral gescoord door KKK. Mama Sé en 10.000 luchtballonnen werden door de talentenjachten nog succesvol, maar dat haalt het niet bij classics als Alle Kleuren, Toveren, Oya Lélé of de 3 biggetjes wat grote hits waren.
't Echte en 't ware!
pi_183007109
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 08:29 schreef Danawinter het volgende:

3 jaar Hanne, Klaasje & Marthe in 3 minuten

Valt best wel tegen deze compilatie, had toch leuker gekunt!

quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 11:45 schreef Japepk het volgende:
Misschien toch eens tijd voor een nieuwe producer?
_O_ _O_ _O_ _O_ *O*

quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2018 13:31 schreef Danawinter het volgende:
Maar de muziek, zeker wanneer ze synthesizer naar band proberen te vertalen, valt vaak tegen. En dat haalt de zang dan ook weer omlaag.

Ik snap ook niet waarom niemand dit tegen MIguel zegt, of hij wilt het niet horen. Want hij moet er altijd boven uit komen tijdens die 'live' optredens met die kut piano.

Meanwhile tijdens The Voice

My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_183007724
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 20:08 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Valt best wel tegen deze compilatie, had toch leuker gekunt!

[..]

_O_ _O_ _O_ _O_ *O*

[..]

Ik snap ook niet waarom niemand dit tegen MIguel zegt, of hij wilt het niet horen. Want hij moet er altijd boven uit komen tijdens die 'live' optredens met die kut piano.

Meanwhile tijdens The Voice


Mha :D Die kids tips moeten geven terwijl ze beter kunnen zingen dan Klaasje en Hanne. Wat een grap.
pi_183147343



[ Bericht 30% gewijzigd door Poedelpoes op 14-11-2018 18:20:19 ]
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_183150845
quote:
Mooi liedje op zich wel, maar ik ben bang dat ze het stukgeproduceerd gaan hebben op de albumversie. Dit rustige past wel mooi bij Hanne's stem. Bij Klaasje is het een beetje 'meh' vooral toen ze moest openen.
pi_183154523
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 20:32 schreef Danawinter het volgende:
Bij Klaasje is het een beetje 'meh' vooral toen ze moest openen.
Ja precies, vind het grappig dat Hanne opzich een best steady en prettige stem heeft ontwikkeld terwijl Klaasje nog net zo zenuwachtig zingt als tijdens de auditie.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_183161784
Trouwens, er is hier al eens besproken hoe Hanne op Kristel lijkt (gaat als eerste trouwen) en Marthe natuurlijk (zwart haar, geordend, etc.). Maar laatst zag ik deze foto in Klaasje's ig story:

https://m.imgur.com/a/J3rsVO2

Dus Klaasje is opeens bezig met kinderrechten? Blijkbaar hebben ze alledrie een hoop geleerd van Kristel toen zij manager was, lol.

[ Bericht 8% gewijzigd door Danawinter op 15-11-2018 12:21:08 ]
pi_183179378
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2018 12:10 schreef Danawinter het volgende:
Maar laatst zag ik deze foto in Klaasje's ig story:

https://m.imgur.com/a/J3rsVO2

Dus Klaasje is opeens bezig met kinderrechten? Blijkbaar hebben ze alledrie een hoop geleerd van Kristel toen zij manager was, lol.
Haha ja echt wel dat Kristel daarachter zit
pi_183190248


[ Bericht 100% gewijzigd door ate-harm op 16-11-2018 21:34:47 (.) ]
pi_183191572
Enkele dagen geleden was het precies 20 jaar geleden dat K3 voor het eerst op TV was te zien. Vaak wordt gedacht dat Karen, Kristel en Kathleen hun TV-debuut maakten met Heyah Mama in de derde halve finale van Eurosong op 21 februari 1999, maar dat is niet zo. Enkele maanden daarvoor op vrijdag(!) 13 november 1998 traden ze namelijk al op in het legendarische VTM programma Tien om te zien waar ze Wat ik wil brachten, de eerste officiële single van K3. Ik wist dat de opname daarvan bewaard moest zijn gebleven omdat er in K3 zoekt K3 een fragmentje van werd getoond, maar de complete opname was nergens terug te vinden - tot een paar dagen geleden dan. De opname is nu hier te bekijken en te downloaden voor wie deze wil bewaren.

K3 was ooit bedoeld als een Vlaams antwoord op The Spice Girls, alleen is dat er nooit van gekomen. Maar vanavond, 20 jaar later, coveren Hanne, Klaasje en Marthe als coaches bij The Voice Kids samen met één van van hun kandidates toch Wannabe, de grootste hit van The Spice Girls. Nu hier alvast te bekijken.

[ Bericht 1% gewijzigd door Riparius op 16-11-2018 21:21:33 ]
pi_183192861
Luister net de Itunes previews van Roller Disco en ik denk dat echt dit het zwakte K3 album ooit is. Er moet dringend nieuwe producers komen, het klinkt vreselijk oubollig en achterhaald allemaal.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_183193576
Hallo,

Weet ieman waar ik k3 rollerdisco (cd) kan downloaden? Of kan iemand de cd uploaden zodat ik hem kan downloaden

Mvg

Ate harm de vries
pi_183198566
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 20:35 schreef Riparius het volgende:
Enkele dagen geleden was het precies 20 jaar geleden dat K3 voor het eerst op TV was te zien. Vaak wordt gedacht dat Karen, Kristel en Kathleen hun TV-debuut maakten met Heyah Mama in de derde halve finale van Eurosong op 21 februari 1999, maar dat is niet zo. Enkele maanden daarvoor op vrijdag(!) 13 november 1998 traden ze namelijk al op in het legendarische VTM programma Tien om te zien waar ze Wat ik wil brachten, de eerste officiële single van K3. Ik wist dat de opname daarvan bewaard moest zijn gebleven omdat er in K3 zoekt K3 een fragmentje van werd getoond, maar de complete opname was nergens terug te vinden - tot een paar dagen geleden dan. De opname is nu hier te bekijken en te downloaden voor wie deze wil bewaren.
Gaaf dat je het hebt gevonden! Ik vroeg me al af sinds K3 zoekt K3 of er ergens nog een volledige opname van dit optreden zou zijn.
  zaterdag 17 november 2018 @ 04:11:56 #49
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_183199707
"Wat ik wil is een kick die mij van binnen raakt."

"Ja ik wil van alles proeven."

Stout hoor.
pi_183199714
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 04:11 schreef Eightyone het volgende:
"Wat ik wil is een kick die mij van binnen raakt."

"Ja ik wil van alles proeven."

Stout hoor.
Rustig aan met die vunzige teksten. Er lopen hier ook kinderen rond.
  zaterdag 17 november 2018 @ 04:33:05 #51
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_183199754
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 18:15 schreef Danawinter het volgende:
De clip staat online:


Volgens mij haalt Miguel zijn stijlen door elkaar. In de refreinen wil hij een soort van Disco/70s vibe (de 'ha ha ha ha' komt recht uit Stayin' Alive van de Bee Gees), maar dan wordt er in de bridge opeens gerapt alsof het een remake van Kus Gaat Los is (dat laatste had ik niet eens zo erg gevonden, als dat de stijl van het hele nummer zou zijn).

De clip zelf ziet er op zich leuk uit, ik wel benieuwd hoe de serie eruit gaat zien nu (wat waarschijnlijk ook het voornaamste doel van de clip is).
Het is gewoon niet zo'n heel goed nummer.
Het couplet is inwisselbaar, de intro tot het refrein is lekker, zoals in een goed K3-nummer. Bij het refrein gaat het mis helaas. Er wordt geen keuze gemaakt en daarmee is het hele nummer ook geen geheel.
Een heel groot verschil met bijvoorbeeld wat toen wel de goede snaar wist te raken. :D
pi_183221635
Warez mogen niet dus weggehaald

[ Bericht 86% gewijzigd door Bosbeetle op 09-12-2018 18:32:01 ]
pi_183244996
Ik snap ook niet waarom het allemaal zo plastic moet klinken. 10.000 luchtballonnen klonk nog prima, zowel het nummer als het album. Alleen 'Jij bent de bom' is daar stukgeproduceerd. Hoor het verschil tussen dit onvervalste rocknummer:

En deze plastic troep:


Ze moeten weer eens wat échte liedjes maken. Dan kunnen ze later weer wegkomen met de fantasietaaltjes.
't Echte en 't ware!
pi_183248914
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 16:25 schreef Japepk het volgende:
Ik snap ook niet waarom het allemaal zo plastic moet klinken. 10.000 luchtballonnen klonk nog prima, zowel het nummer als het album. Alleen 'Jij bent de bom' is daar stukgeproduceerd. Hoor het verschil tussen dit onvervalste rocknummer:

En deze plastic troep:


Ze moeten weer eens wat échte liedjes maken. Dan kunnen ze later weer wegkomen met de fantasietaaltjes.
Zonder honderd toeters en bellen vallen de zangstemmen teveel op
pi_183249755
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 21:11 schreef Poedelpoes het volgende:
Luister net de Itunes previews van Roller Disco en ik denk dat echt dit het zwakte K3 album ooit is. Er moet dringend nieuwe producers komen, het klinkt vreselijk oubollig en achterhaald allemaal.
Album net geluisterd en dit is nog steeds waar.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_183250491
Ik heb vandaag de vorige K3 cd's weggemikt. Lagen te verstoffen, doen we niks meer mee. Nieuwe ga uiteraard niet kopen voor mijn dochter.
pi_183254372
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 20:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik heb vandaag de vorige K3 cd's weggemikt. Lagen te verstoffen, doen we niks meer mee. Nieuwe ga uiteraard niet kopen voor mijn dochter.
Spotify is voor dingen als dit echt ideaal!
pi_183263570
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 20:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik heb vandaag de vorige K3 cd's weggemikt. Lagen te verstoffen, doen we niks meer mee.
Da's niet zo handig, want voor sommige oude K3 CD's (mits in perfecte staat) worden inmiddels topprijzen betaald. Kijk maar eens op bol.
pi_183263583
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 13:56 schreef Riparius het volgende:

[..]

Da's niet zo handig, want voor sommige oude K3 CD's (mits in perfecte staat) worden inmiddels topprijzen betaald. Kijk maar eens op bol.
Ik gok dat de oude K3 veel meer waard is nu dan de nieuwe over een aantal jaar.
pi_183263733
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2018 13:57 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik gok dat de oude K3 veel meer waard is nu dan de nieuwe over een aantal jaar.
Dat is nu al zo. Was dacht je bijvoorbeeld van 29 euro voor de Loko Lé CD? En dat is dan nog niet eens de uitvoering met de extra karaoke CD.
pi_183295224
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 21:11 schreef Poedelpoes het volgende:
Luister net de Itunes previews van Roller Disco en ik denk dat echt dit het zwakte K3 album ooit is. Er moet dringend nieuwe producers komen, het klinkt vreselijk oubollig en achterhaald allemaal.
In het AD van afgelopen vrijdag stond een interview met Miguel naar aanleiding van het verschijnen van zijn autobiografie 35 jaar Wiels ongecensureerd. Hij vergelijkt de melodieën van zijn K3 nummers met Bach en Mozart. De Beatles en ABBA haalt hij er ook nog bij, Björn en Benny beschouwt hij als zijn leermeesters ...
pi_183308418
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 22:53 schreef Riparius het volgende:
Hij vergelijkt de melodieën van zijn K3 nummers met Bach en Mozart.
AHAHAH IK LAS DAT. Wauw Miguel Wauw _O-
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_183324547
Er staat dat ze erop gebaseerd zijn, wat ik niet gek vindt. Er is een bepaalde theorie die uitlegt hoe muziekfabrieken als Disney en Studio100 het ene na het andere lekker in het gehoor liggende nummer kunnen produceren. Dat heeft daarmee te maken.
't Echte en 't ware!
pi_183329860


en also de poster is uit.

My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_183330706
Af en toe heeft Studio 100 zo'n rommelige uitstraling. Ik koop drie kaartjes voor de nieuwe show in prijscategorie 2 en opende in een andere tab de seat map om te kijken hoe deze er uit zag voor een andere tijd op diezelfde dag. Ik bevestig mijn originele bestelling en betaal deze... krijg ik een bevestigingsmail waarin ten onrechte nog het logo van een of andere musical staat die ook in dat theater wordt opgevoerd en ineens zie ik dat er nu zes kaartjes zijn gereserveerd waarvan ik er drie heb betaald. Nu lijkt het er dus op dat ik zes kaartjes ga ontvangen met een openstaand saldo voor de drie die ik helemaal niet wil.

Bovendien komen digitale kaartjes meestal binnen een paar minuten binnen op de mail, maar ik heb na een paar uur nog niks gezien. Doen ze dit handmatig ofzo? En DAAR bovenop is er op de website van Studio 100 totaal geen duidelijk contactpunt te vinden voor dit soort issues. Heb dus maar gewoon een opmerkingenformulier ingevuld waar ik natuurlijk pas volgende week antwoord op krijg.

Blegh.
pi_183336807
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 19:53 schreef Cynicio het volgende:
Af en toe heeft Studio 100 zo'n rommelige uitstraling. Ik koop drie kaartjes voor de nieuwe show in prijscategorie 2 en opende in een andere tab de seat map om te kijken hoe deze er uit zag voor een andere tijd op diezelfde dag. Ik bevestig mijn originele bestelling en betaal deze... krijg ik een bevestigingsmail waarin ten onrechte nog het logo van een of andere musical staat die ook in dat theater wordt opgevoerd en ineens zie ik dat er nu zes kaartjes zijn gereserveerd waarvan ik er drie heb betaald. Nu lijkt het er dus op dat ik zes kaartjes ga ontvangen met een openstaand saldo voor de drie die ik helemaal niet wil.
In het verleden liep de officiële kaartverkoop voor K3 shows in Vlaanderen via teleticketservice of (voor Oostende) via ticketmaster en dat gaat altijd probleemloos. Maar nu denkt Studio 100 dat ze dat zelf ook wel kunnen en besteden ze de ticketverkoop niet meer uit, althans niet voor de jubileumshows in Puurs. Alleen is de site voor de ticketverkoop wel erg knullig opgezet. Je hoeft niet bang te zijn dat je nog een navordering krijgt voor die drie kaartjes die je niet hebt gekocht en ook niet wil. De cookies werken niet correct op de site van Studio 100. Als je in je browser even de cookies van studio100.com verwijdert zul je merken dat die kaartjes die je niet wil weer zijn verdwenen.
quote:
Bovendien komen digitale kaartjes meestal binnen een paar minuten binnen op de mail, maar ik heb na een paar uur nog niks gezien. Doen ze dit handmatig ofzo? En DAAR bovenop is er op de website van Studio 100 totaal geen duidelijk contactpunt te vinden voor dit soort issues. Heb dus maar gewoon een opmerkingenformulier ingevuld waar ik natuurlijk pas volgende week antwoord op krijg.
Inderdaad, het zijn amateurs. Waarschijnlijk gaat alles handmatig. Overigens hoeft het niet zo te zijn dat e-tickets direct na betaling worden afgeleverd. Bij teleticketservice is het momenteel zo dat de meeste gekochte en betaalde kaartjes pas 4 weken voor het evenement beschikbaar worden gesteld voor download. Dit wordt gedaan om systematische opkoop en doorverkoop tegen woekerprijzen zo veel mogelijk te bemoeilijken. In België is doorverkoop van tickets tegen een hogere prijs dan de oorspronkelijke prijs wettelijk verboden maar in bijv. Nederland is dat nog altijd niet het geval, en talloze woekersites die ook de Belgische markt viseren opereren daarom vanuit Nederland. Dat is de Vlaamse overheid een doorn in het oog, maar de Nederlandse overheid weigert al jaren hier iets aan te doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Riparius op 24-11-2018 20:03:16 ]
pi_183336883
quote:
Waarom nu pas? De tickets voor de jubileumshows in Puurs zijn al sinds 1 september j.l. in de verkoop en alle echt goede plaatsen zullen dus al wel zijn verkocht.

In het najaar van 2019 komt er overigens een nieuwe tournee van K3 door Nederland die eveneens geheel in het teken zal staan van het 20-jarig jubileum. Belangstellenden kunnen zich hier aanmelden om op de hoogte te worden gebracht wanneer de presale start.
pi_183341108
Ik vind het een beetje schrijnend dat ze niet meteen duidelijk aangeven dat de show ook naar Nederland komt, en dat informatie volgt. Nu zitten veel Nederlanders (waaronder ik) kaartjes te kopen voor Puurs terwijl dat misschien niet nodig is. Niet dat ik het zo erg vind om naar België te rijden overigens.
pi_183350264
Ik heb vanmiddag het album volledig geluisterd, en ik vind het zoals eerder gezegd nogal plastic. Het leukste nummer vind ik Liefde Geeft Je Vleugels, ik denk dat daar ook wel een schattige clip bij gemaakt kan worden (het idee van een grijze straat die vrolijker en kleurrijker wordt als K3 liefde komt brengen door bloemen etc uit te delen of iets dergelijks). Het heeft ook een beetje de stijl van Hallo K3, en dat is een van de vrolijkste k3 liedjes, dus dat helpt wellicht (ik ben benieuwd hoe dit nummer gezongen door KKJ zou klinken). En De Wereld Is Veel Mooier heeft ook wel iets leuks, maar die ad lips op het einde zijn een beetje too much. De rest van de liedjes doen me niet veel.
pi_183604347
Studio 100 nieuws: de prinses uit prinsessia, de wat getinte met de roze jurk aan, is gisteren onverwacht overleden.

https://m.hln.be/showbizz(...)ze-prinses~afde2c15/
pi_183626184
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2018 13:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
Studio 100 nieuws: de prinses uit prinsessia, de wat getinte met de roze jurk aan, is gisteren onverwacht overleden.

https://m.hln.be/showbizz(...)ze-prinses~afde2c15/
Wow, dat is echt heel heftig nieuws.
pi_183627817
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 16:44 schreef Danawinter het volgende:

[..]

Wow, dat is echt heel heftig nieuws.
Zeker, ik schrok er erg van. Mijn dochter kijkt weleens naar Prinsessia. Één van de prinsessen zegt dat ze hoopt dat Desiree haar rust boven vindt. Dan zou je denken dat ze er zelf een einde aan heeft gemaakt...

Wat er ook gebeurt is, het is verschrikkelijk.
pi_183630131
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 18:34 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Zeker, ik schrok er erg van. Mijn dochter kijkt weleens naar Prinsessia. Één van de prinsessen zegt dat ze hoopt dat Désirée haar rust boven vindt. Dan zou je denken dat ze er zelf een einde aan heeft gemaakt...

Wat er ook gebeurd is, het is verschrikkelijk.
Afschuwelijk bericht. Studio 100 Updates zegt nu ook dat ze zelf uit het leven zou zijn gestapt. Er is geen bevestiging, maar als ze bijvoorbeeld door een verkeersongeluk om het leven zou zijn gekomen dan zou er toch geen reden zijn dat achter te houden. En onderaan staat de bij dit soort berichten gebruikelijke verwijzing naar 1813, dan weet je eigenlijk wel hoe laat het is.

Beetje off topic allemaal, maar Vlaanderen heeft zo'n beetje de hoogste zelfmoordcijfers van Europa, en dan vooral onder jonge vrouwen. Een journalist van de VRT heeft daar jaren geleden al eens een boek over geschreven met getuigenissen van nabestaanden.
pi_183630979
Ik sta ervan te kijken... Ze ziet er vaak op foto's zo stralend uit. Zegt niks natuurlijk, maar toch valt het dan meer vanuit het niets ofzo.
pi_183631415
Ja, voor mij voelt het ook heel plots, terwijl ik prinsessia eigenlijk alleen ken van wanneer ik ging oppassen. Maar je weet uiteindelijk natuurlijk nooit wat er achter de schermen in iemand omgaat, en zeker voor de kinderen zal ze altijd wel zo vrolijk mogelijk geweest zijn.

Maar heftig is het zeker, en volgens mij een van de weinige acteurs van Studio 100 die tot nog toe overleden zijn. De enige anderen waar ik op kan komen zijn de commissaris van Mega Mindy en mevrouw Jeanine van Samson en Gert.
pi_183631447
Vraag me af wat er nu met Prinsessia gebeurt, dat is nog niet gestopt toch?
pi_183632630
Ik weet het niet zeker, volgens mij waren ze niet bij de afgelopen Sinterklaas Show. Dus misschien is het voorbij, of waren ze in een pauze en was Studio 100 aan het bedenken wat ze verder nog met de reeks konden doen.

Ik weet dat tien een andere actrice wegging, dat er iemand anders de rol simpelweg vervangen heeft, maar ik hoop dat ze slum genoeg zijn om dat niet te doen. Misschien dat ze haar uit de serie zouden schrijven, en een nieuwe vijfde prinses kunnen introduceren. Of verder gaan met z'n vieren.
pi_183637186
https://www.rtlboulevard.(...)desiree-viola-bekend

Het is nu officieel bevestigd dat ze zelf uit het leven gestapt is.
pi_183741977
Ik ben de laatste tijd nogal into K3 (ik heb ook K3 zoekt K3 weer helemaal teruggekeken :@ Ja ik weet het, die shit is 3 jaar oud maar ik vond dat gewoon zo'n enig programma, en ik wilde het nog eens terugkijken met 'de kennis van nu').

Ook zit ik een beetje de vlogs te kijken die ze nu maken. Vooral Marthe vind ik zó goed geworden, wat is die vanaf haar eerste auditie, in het programma en ook zeker daarna nog toch doorontwikkeld. Geldt ook wel voor Hanne (qua persoonlijkheid enzo dan, zang weet ik niet?). Alleen Klaasje vind ik dus echt nog steeds helemaal niks. Eist ook ontzettend veel aandacht op in alle filmpjes die ik van ze zie. Vond haar nooit leuk, en ben haar nooit leuk gaan vinden.

Nou goed, misschien zijn die vlogs en zo al uitvoerig besproken, maar wilde niet weer alle topics door gaan spitten eerst.
Koel en donker bewaren
pi_183742012
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 11:25 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben de laatste tijd nogal into K3 (ik heb ook K3 zoekt K3 weer helemaal teruggekeken :@ Ja ik weet het, die shit is 3 jaar oud maar ik vond dat gewoon zo'n enig programma, en ik wilde het nog eens terugkijken met 'de kennis van nu').

Ook zit ik een beetje de vlogs te kijken die ze nu maken. Vooral Marthe vind ik zó goed geworden, wat is die vanaf haar eerste auditie, in het programma en ook zeker daarna nog toch doorontwikkeld. Geldt ook wel voor Hanne. Alleen Klaasje vind ik dus echt nog steeds helemaal niks. Eist ook ontzettend veel aandacht op in alle filmpjes die ik van ze zie. Vond haar nooit leuk, en ben haar nooit leuk gaan vinden.

Nou goed, misschien zijn die vlogs en zo al uitvoerig besproken, maar wilde niet weer alle topics door gaan spitten eerst.
Dat was me ook opgevallen. Klaasje neemt vaak het woord of haakt snel in op iets wat een ander K3tje zegt zodat diegene niet kan afmaken waar ze mee bezig was te vertellen. Komt heel irritant over.

Ik vind Klaasje nog steeds geen toegevoegde waarde hebben voor de groep. Marthe kan fijn zingen en van Hanne word ik vrolijk als ik een filmpje van ze zie. Ze weet een hoop enthousiastme en blijheid over te brengen vind ik.

[ Bericht 7% gewijzigd door Sunshine1982 op 15-12-2018 11:36:29 ]
pi_183742162
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 11:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind Klaasje nog steeds geen toegevoegde waarde hebben voor de groep.
Nou ja, uiterlijk, uitstraling. Zag een filmpje waarin naar voren kwam dat alle vaders wel voor Klaasje gaan (en niet voor Hanne en Marthe). Gaven ze zelf ook gewoon toe.



(oh is alweer een jaar oud zie ik)

Maarja, los van dat ze heel erg mooi is vind ik er verder ook niks aan nee. In dit filmpje neemt ze weer heel de tijd het woord en komt Hanne niet eens aan bod.
Koel en donker bewaren
pi_183742195
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 11:44 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Nou ja, uiterlijk, uitstraling. Zag een filmpje waarin naar voren kwam dat alle vaders wel voor Klaasje gaan (en niet voor Hanne en Marthe). Gaven ze zelf ook gewoon toe.



(oh is alweer een jaar oud zie ik)

Maarja, los van dat ze heel erg mooi is vind ik er verder ook niks aan nee.
Erg mooi, mwah. Ze is zeker niet lelijk, maar om nou te zeggen dat ik haar ontzettend knap vind, neuh. Maar smaken verschillen :)
pi_183742273
Qua zang en liedjes volg ik ze eigenlijk niet, dus geen idee of ze inmiddels vocaal al beter is (en Hanne)?
Koel en donker bewaren
pi_183743149
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 11:54 schreef Guanabana het volgende:
Qua zang en liedjes volg ik ze eigenlijk niet, dus geen idee of ze inmiddels vocaal al beter is (en Hanne)?
Marthe is vocaal gezien de ster van K3. Persoonlijk vind ik Hanne haar zang nog steeds niet bijzonder, maar haar vrolijkheid ven enthousiastme maakt een hoop goed.
pi_183743177
Ik vind Marthe echt de leukste van het stel, en Hanne sja O+ Zo'n leuke uitstraling.
Alleen Klaasje, is ook best wel een aantrekkelijke dame, maar ze heeft iets egocentrisch :r
pi_183749912
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 11:25 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben de laatste tijd nogal into K3 (ik heb ook K3 zoekt K3 weer helemaal teruggekeken :@ Ja ik weet het, die shit is 3 jaar oud maar ik vond dat gewoon zo'n enig programma, en ik wilde het nog eens terugkijken met 'de kennis van nu').

Ook zit ik een beetje de vlogs te kijken die ze nu maken. Vooral Marthe vind ik zó goed geworden, wat is die vanaf haar eerste auditie, in het programma en ook zeker daarna nog toch doorontwikkeld. Geldt ook wel voor Hanne (qua persoonlijkheid enzo dan, zang weet ik niet?). Alleen Klaasje vind ik dus echt nog steeds helemaal niks. Eist ook ontzettend veel aandacht op in alle filmpjes die ik van ze zie. Vond haar nooit leuk, en ben haar nooit leuk gaan vinden.

Nou goed, misschien zijn die vlogs en zo al uitvoerig besproken, maar wilde niet weer alle topics door gaan spitten eerst.
Ik heb laatst ook wat stukken van K3 zoekt K3 teruggekeken. Ik vond het leuk om te zien, maar wel jammer hoeveel talent er verloren is gegaan. Maar Marthe en Hanne zijn veel gegroeid, en heb ik nu drie jaar later wel vrede mee als winnaars.

Maar ik ben het ook met je eens wat betreft Klaasje. Misschien komt dat ook doordat ik een veel grotere fan van Jindra was, en Klaasje en Jindra werden al vanaf de eerste liveshow gezien als de grote kansmakers voor de blonde positie. Ik vond het echt diep triest dat mensen zo hard vielen over Jindra's ambitie, alsof zij de enige was. Iedereen die meedeed wilde winnen, maar omdat ze een van de weinigen was die dat uitsprak was het opeens een probleem? Daarbij, zij presteerde continu goed, en zelfs wanneer ze danste of wanneer ze emotioneel was, zong ze zuiver. Klaasje daarentegen had telkens een trilling op haar stem die echt niet prettig klonk. Misschien waren het zenuwen, of een verkoudheid, maar tijdens de tour zul je ook wel eens ziek zijn, dus ik vind dat daar echt wel rekening me gehouden mag worden.
Ik hoopte dat Studio 100 toen ze voor haar kozen wat inside information hadden over dat ze bijvoorbeeld goed kon acteren. Maar eigenlijk is ze daar helemaal niet zo goed in, zeker geen natuurtalent zoals Hanne. En dan moet ik tot de conclusie komen dat ze voor 95% gekozen is voor looks. Iets wat ik jammer vind voor een bedrijf als Studio 100, zeker aangezien K3 voor veel meisjes de eerste idolen gaan zijn. Het idee dat daar dan iemand tussen zit die vooral op haar uiterlijk binnenkomt vind ik geen goede boodschap. Kinderen zal dit wellicht niet echt opvallen, maar misschien dat het wel in hun onderbewuste meegenomen wordt als ze opgroeien. (Moeten we misschien ooit aan Lauren vragen als ze straks psycholoog is.)

Ik vind het trouwens ook wel typisch dat veel kinderen Klaasje de leukste vinden. Voor mij maakt ze qua uitstraling helemaal niet zo'n indruk op mij, in de zoektocht vond ik haar vaak zelfs nep overkomen. Ik vind haar ook helemaal niet zo knap, maar goed, ik val ook niet echt op blobs. Ze gaf vaak een beetje politiek correcte antwoorden om maar niemand voor het hoofd te stoten. Dan heb ik liever iemand als Lauren of Demi die misschien wat directer zijn, maar mij daarbij ook wel echt de indruk gaven dat ze er hard voor wilden werken. Dat zou ik ook een betere boodschap voor kinderen vinden: "K3 gaat niet om knap/schattig zijn, K3 gaat over je talenten gebruiken en vechten voor wat je wil".
pi_183881045
De Telegraaf heeft een interview met K3 gehouden. Klaasje vond Rettettet geen leuk nummer, en vond het belachelijk om tegen een scherm met de mottige mot the praten. Als ze nou een DVD van K3 gezien had had ze geweten dat ze dat wel vaker doen.

En KKJ gaan volgend jaar niet bij de jubileumshow zijn, want dan raken kinderen verward, omdat ze denken dat KKJ de moeders van HKM zijn. Maar goed dat had ik eigenlijk ook niet verwacht, aangezien Josje nu op elk moment kan bevallen, dus die heeft voorlopig wel andere dingen aan haar kop.
pi_183881943
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 19:19 schreef Danawinter het volgende:
De Telegraaf heeft een interview met K3 gehouden. Klaasje vond Rettettet geen leuk nummer, en vond het belachelijk om tegen een scherm met de mottige mot the praten. Als ze nou een DVD van K3 gezien had had ze geweten dat ze dat wel vaker doen.

En KKJ gaan volgend jaar niet bij de jubileumshow zijn, want dan raken kinderen verward, omdat ze denken dat KKJ de moeders van HKM zijn. Maar goed dat had ik eigenlijk ook niet verwacht, aangezien Josje nu op elk moment kan bevallen, dus die heeft voorlopig wel andere dingen aan haar kop.
Best leuk, eens een volwassen interview :)

Klaasje nog steeds redelijk dominant. Die interviewer is ook echt zo'n peurende Telegraaf-rat hè, heel typisch mannetje. :')
Koel en donker bewaren
pi_183882569
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 20:03 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Best leuk, eens een volwassen interview :)

Klaasje nog steeds redelijk dominant. Die interviewer is ook echt zo'n peurende Telegraaf-rat hè, heel typisch mannetje. :')
Ja, inderdaad leuk dat het eens een volwassen interview is dat verder gaat dan 'Goh, jullie zijn nu drie jaar K3, is het nog steeds leuk? Kun je nog wel normaal over straat?'

En het feit dat Klaasje het voortouw neemt, kan ook wel liggen aan dat het een interview in Nederland is. Volgens mij is ze in België minder dominant, hoewel dat misschien ook gewoon komt doordat ze in het noorden van Nederland is opgegroeid en de Vlamingen niet Altijd goed verstaat.
  donderdag 24 januari 2019 @ 19:49:40 #91
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_184599293
hoe leuk zou dit zijn



studio 100 kennende gaat dit nooit gebeuren natuurlijk -O-
TEAM TAFEL
pi_184613433
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 19:49 schreef rowan634 het volgende:
hoe leuk zou dit zijn

[ afbeelding ]

studio 100 kennende gaat dit nooit gebeuren natuurlijk -O-
Is dat een interview met Kathleen?

Nee, het zal wel niet gebeuren. Volgens mij hebben Hanne, Klaasje en Marthe in het Telegraaf interview van een maand terug al eens verteld dat kinderen verward worden van verschillende K3's dus dat ze liever de aandacht willen houden bij de huidige K3.
  vrijdag 25 januari 2019 @ 15:31:20 #93
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_184614330
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 14:37 schreef Danawinter het volgende:

[..]

Is dat een interview met Kathleen?

Nee, het zal wel niet gebeuren. Volgens mij hebben Hanne, Klaasje en Marthe in het Telegraaf interview van een maand terug al eens verteld dat kinderen verward worden van verschillende K3's dus dat ze liever de aandacht willen houden bij de huidige K3.
ja

Een bullshitreden natuurlijk. HKM en KKJ waren al samen op tour en KKK is elk jaar nog wel op tv met hun musicals en specials :+
Kinderen zijn niet debiel
TEAM TAFEL
pi_184634137
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 15:31 schreef rowan634 het volgende:

Een bullshitreden natuurlijk. HKM en KKJ waren al samen op tour en KKK is elk jaar nog wel op tv met hun musicals en specials :+
Kinderen zijn niet debiel
Dit inderdaad. RTL Telekids 24/7 zendt nog dagelijks afleveringen uit van Hallo K3 en K3 kan het! en de laatste weken wordt elke zondagmiddag een oude show van KKK uitgezonden, morgen weer K3 in Wonderland.
pi_184634247
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 19:19 schreef Danawinter het volgende:
De Telegraaf heeft een interview met K3 gehouden. Klaasje vond Rettettet geen leuk nummer, en vond het belachelijk om tegen een scherm met de mottige mot the praten. Als ze nou een DVD van K3 gezien had had ze geweten dat ze dat wel vaker doen.

En KKJ gaan volgend jaar niet bij de jubileumshow zijn, want dan raken kinderen verward, omdat ze denken dat KKJ de moeders van HKM zijn.
En hoe past Kathleen in het plaatje van kinderen die dat zouden denken? Is zij dan de oma van Klaasje ?! Zelden zo'n kulargument gehoord.
  zaterdag 26 januari 2019 @ 17:16:00 #96
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_184635315
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 16:20 schreef Riparius het volgende:

[..]

Dit inderdaad. RTL Telekids 24/7 zendt nog dagelijks afleveringen uit van Hallo K3 en K3 kan het! en de laatste weken wordt elke zondagmiddag een oude show van KKK uitgezonden, morgen weer K3 in Wonderland.
daarom.
K3 was/is zo'n enorm en uniek fenomeen voor België en Nederland, dat ik het echt jammer vindt dat ze zo'n dingen laten liggen. Ze weten heus wel dat een eenmalige speciale jubileumshow met alle K's, desnoods voor volwassenen, vrijwel direct uitverkocht zou zijn.

Maar wie weet in de toekomst :P
TEAM TAFEL
pi_184643190
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 16:25 schreef Riparius het volgende:

[..]

En hoe past Kathleen in het plaatje van kinderen die dat zouden denken? Is zij dan de oma van Klaasje ?! Zelden zo'n kulargument gehoord.
Oh, kul is het zeker, vooral omdat ze nog wel zo hypocriet zijn om alles met de vorige K3s uit te zenden.
Daarbij zou het ook niet uit moeten maken? Kinderen gaan er echt niks van vinden als de oude leden een liedje komen meezingen. En misschien denken ze dan dat ze hun moeders zijn, of oudere zussen, of ze hebben geen idee wie het zijn; maar dat hoeft geen probleem te zijn, lijkt me. En voor de ouders is het een leuke call back, aangezien steeds meer ouders zelf met K3 zijn opgegroeid. En er zouden dan zelfs nog bij eventuele avondshows een groter deel van vorige leden gezorgd worden, voor de volwassen K3-fans.

Nu voelt het toch gek dat drie meiden een 20-jarige carrière gaan vieren, terwijl ze daar zelf maar 3 jaar aan bijgedragen hebben.
pi_184643798
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 22:28 schreef Danawinter het volgende:

[..]

Oh, kul is het zeker, vooral omdat ze nog wel zo hypocriet zijn om alles met de vorige K3s uit te zenden.
Daarbij zou het ook niet uit moeten maken? Kinderen gaan er echt niks van vinden als de oude leden een liedje komen meezingen. En misschien denken ze dan dat ze hun moeders zijn, of oudere zussen, of ze hebben geen idee wie het zijn; maar dat hoeft geen probleem te zijn, lijkt me. En voor de ouders is het een leuke call back, aangezien steeds meer ouders zelf met K3 zijn opgegroeid. En er zouden dan zelfs nog bij eventuele avondshows een groter deel van vorige leden gezorgd worden, voor de volwassen K3-fans.
Zou fantastisch zijn, maar het gaat denk ik niet gebeuren omdat Studio 100 het niet wil, niet omdat de 'oude' K-tjes (Karen, Kristel en Kathleen) het niet zouden willen. Ben wel benieuwd of er oude beelden op een videoscherm zullen worden getoond, net zoals bij de afscheidstour van KKJ. Toen waren er tenslotte ook beelden van en met Kathleen te zien terwijl ze van Studio 100 niet het podium op mocht.
quote:
Nu voelt het toch gek dat drie meiden een 20-jarige carrière gaan vieren, terwijl ze daar zelf maar 3 jaar aan bijgedragen hebben.
Inderdaad. Maar goed, Josje lieten ze ook 17 jaar K3 vieren (en ze kreeg ook een boeket met 17 rozen aan het einde van haar laatste show) en HKM kreeg al direct aan het begin een award voor K3 Loves You, de laatste single van KKJ (!) dus Studio 100 zal er geen moeite mee hebben om HKM in de bloemetjes te zetten voor prestaties die hun illustere voorgangsters hebben geleverd. Er is ook al een speciale herdenkingspenning met de beeltenissen van, uiteraard, HKM. Ik vraag me af of die meiden zich niet een beetje opgelaten voelen om zo een jaar lang met de veren van anderen te moeten pronken. Maar je kunt HKM met de komende tour ook zien als een soort tribute band, net zo goed als er ABBA tribute bands zijn die volle zalen trekken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Riparius op 26-01-2019 23:17:11 ]
pi_184721051
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 17:16 schreef rowan634 het volgende:

[..]

K3 was/is zo'n enorm en uniek fenomeen voor België en Nederland, dat ik het echt jammer vind dat ze zulke dingen laten liggen. Ze weten heus wel dat een eenmalige speciale jubileumshow met alle K's, desnoods voor volwassenen, vrijwel direct uitverkocht zou zijn.

Maar wie weet in de toekomst :P
Tja ... we krijgen dit ...



... maar we willen dit

  woensdag 30 januari 2019 @ 23:00:16 #100
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_184722308
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 22:12 schreef Riparius het volgende:

[..]

Tja ... we krijgen dit ...

[ afbeelding ]

... maar we willen dit

[ afbeelding ]
Jaaa :B :B
TEAM TAFEL
pi_184726467
Dat 20 jaar K3, zijn dat de enige shows waar ik nu kaarten voor kan kopen?
Eindhoven is pas in Oktober....mijn dochter is bijna jarig en wilde haar kaartjes cadeau doen, maar dat duurt dan wel erg lang...Nog ergens optredens (het liefst in de buurt van Limburg)?
pi_184730728
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 09:46 schreef Koningin het volgende:
Dat 20 jaar K3, zijn dat de enige shows waar ik nu kaarten voor kan kopen?
Eindhoven is pas in Oktober....mijn dochter is bijna jarig en wilde haar kaartjes cadeau doen, maar dat duurt dan wel erg lang...Nog ergens optredens (het liefst in de buurt van Limburg)?
Momenteel is de jubileumshow inderdaad de enige K3 show waarvoor kaarten worden verkocht. In april zijn er een aantal shows in het eigen Studio 100 Pop up theater in Puurs en in het najaar volgt een tour door Nederland. Een overzicht van alle geplande voorstellingen in Nederland vind je hier. Zoals je ziet zijn er deze keer geen shows gepland in Limburg.

Helaas is het vrijwel onmogelijk om aan goede kaartjes te komen omdat woekeraars met behulp van speciale computerprogramma's binnen enkele minuten na de start van de kaartverkoop duizenden kaarten voor goede plaatsen opkopen om deze vervolgens voor het dubbele of het drievoudige door te verkopen. Goede plaatsen zijn dus bijna alleen weggelegd voor mensen met een dikke portemonnee, de rest mag achterin zitten of op het balkon. Zie dit rapport, waarin ook uitvoerig in wordt gegaan op de malversaties destijds bij de afscheidstour van de 'oude' K3 in 2016. Ook is het zo dat Studio 100 voor de kaartverkoop in Nederland helaas geen gebruik meer maakt van Eventim en dat betekent dat het niet meer mogelijk is zelf plaatsen te kiezen. Gelukkig kwam ik er op tijd achter dat het Nieuwe Luxor Theater in Rotterdam ook aan eigen kaartverkoop deed, dus buiten Paylogic om, en zo kon ik toch nog wat kaarten voor echt goede plaatsen bemachtigen, uiteraard ook tegen de normale prijs.
pi_185422366
huts
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_185422382
Nou de nieuwe single is gedropt. Vrijdag komt videoclip uit. Reviewtje: het is catchier dan ik had verwacht maar het klinkt als een onafgemaakte demo. Lelijke cd cover zoals gewoonlijk.



Link naar liedje op spotify
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_185422435
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 00:34 schreef Poedelpoes het volgende:
het klinkt als een onafgemaakte demo.
Het doetme overigens hieraan denken qua productie. Alleen dan zwakker.

My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_185488447
quote:
Ja wel een hip nummer.
pi_185489785
Lees ik in die 'jullie waren allemaal deel van ons verhaal' een afscheidssingle?
pi_185502462
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 02:14 schreef Maartel het volgende:
Lees ik in die 'jullie waren allemaal deel van ons verhaal' een afscheidssingle?
Zou kunnen, maar ze zijn geloof op dit moment ook een s2 van de roller disco aan het opnemen, dus ik denk het niet.
pi_185522679
TV tip: zo meteen om 20:00 op één Karen bij Twee tot de zesde macht.
pi_185622546
Gisteren verscheen er een interview met Miguel en Axana over 20 jaar K3. Voor de mensen die geen account willen aanmaken zal ik het even in de spoiler zetten

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Also, ik weet niet zeker waar dit vandaan komt, maar dit vind ik een leukere jubileum single:


Misschien ook wel doordat het me doet denken aan de versie van Heyah Mama die ze gemaakt hebben bij 5 jaar K3.
  vrijdag 15 maart 2019 @ 14:04:51 #112
403253 Meke
after all this time? always.
pi_185627894
Perfect weer vandaag om K2 zoekt K3 nog eens te kijken :D 8-)

Maar verschrikkelijk, al die kinderlijke kleren die de meesten aantrokken :') Dat vond ik bij K3 zoekt K3 toch een stuk beter :Y

En IEDEREEN zingt verliefd :D

[ Bericht 10% gewijzigd door Meke op 15-03-2019 15:11:21 ]
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_185648159
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 14:04 schreef Meke het volgende:
Perfect weer vandaag om K2 zoekt K3 nog eens te kijken :D 8-)

Maar verschrikkelijk, al die kinderlijke kleren die de meesten aantrokken :') Dat vond ik bij K3 zoekt K3 toch een stuk beter :Y

En IEDEREEN zingt verliefd :D
Ik vond Tele Romeo ook behoorlijk vaak voorbij komen.

En ja die kleren, en de helft kwam met twee staartjes in. Dat het bij K3 zoekt K3 beter was, ligt waarschijnlijk ook aan dat wij op tv de preselectie niet gezien. Alleen de beste 100 van de 6000 inschrijvingen werden uitgezonden. Dus alle uitschieters qua styling of stem waren er wel een beetje uitgefilterd. Een beetje zoals bij de voice, aangezien mensen het uitlachen om slechte audities wel beu zijn.

En het hielp denk ik ook wel dat veel van de kandidaten zelf fan van K3 geweest waren of in ieder geval van die generatie zijn, dus die hebben minder dat beeld van een kinderachtig groepje, maar meer een beeld van gewoon een leuke zanggroep.
pi_185677319
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 09:02 schreef Danawinter het volgende:
Also, ik weet niet zeker waar dit vandaan komt, maar dit vind ik een leukere jubileum single:

K3 - Heyah Mama (2019: Rap)

Misschien ook wel doordat het me doet denken aan de versie van Heyah Mama die ze gemaakt hebben bij 5 jaar K3.
Ik weet niet goed of ik dit leuk of niet leuk vind. _O- Ik vind vind strings wel erbij passen, maar ik weet niet goed of ik de raps over het klimaat en de wereld bij Heyah Mama vind passen, eerder bij Alle kleuren..
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_185685822
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 19:43 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Ik weet niet goed of ik dit leuk of niet leuk vind. _O- Ik vind vind strings wel erbij passen, maar ik weet niet goed of ik de raps over het klimaat en de wereld bij Heyah Mama vind passen, eerder bij Alle kleuren..
Ik denk dat ze Heyah Mama een beetje willen loskoppelen van de hitsige teksten, aangezien het nu steeds meer alleen maar voor kinderen is.
pi_185690232
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 11:34 schreef Danawinter het volgende:

[..]

Ik denk dat ze Heyah Mama een beetje willen loskoppelen van de hitsige teksten, aangezien het nu steeds meer alleen maar voor kinderen is.
Tja, zou kunnen. Zou ook goed passen bij de strategie om Wat ik wil helemaal dood te zwijgen. Het 20-jarig bestaan had afgelopen jaar al gevierd moeten worden.
pi_185714909
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 14:32 schreef Riparius het volgende:
Tja, zou kunnen. Zou ook goed passen bij de strategie om Wat ik wil helemaal dood te zwijgen. Het 20-jarig bestaan had afgelopen jaar al gevierd moeten worden.
Jammer, die hitsige teksten horen erbij :(
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_185858404
Marthe is weer verliefd

Van Victor naar een autohandelaar, ik weet nog niet of het een upgrade of een downgrade is.
pi_185934024
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 13:28 schreef Danawinter het volgende:
Van Victor naar een autohandelaar, ik weet nog niet of het een upgrade of een downgrade is.
Vind hem eerlijk gezegd knapper dan Viktor :W
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_186007249
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 14:04 schreef Meke het volgende:
Perfect weer vandaag om K2 zoekt K3 nog eens te kijken :D 8-)

Maar verschrikkelijk, al die kinderlijke kleren die de meesten aantrokken :') Dat vond ik bij K3 zoekt K3 toch een stuk beter :Y

En IEDEREEN zingt verliefd :D
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 12:21 schreef Danawinter het volgende:

[..]

Ik vond Tele Romeo ook behoorlijk vaak voorbij komen.
De auditanten bij K2 zoekt K3 mochten kiezen of ze Tele Romeo, Verliefd of Heyah Mama wilden zingen voor de jury. Wie graag een ander nummer wilde doen had hier ook de ruimte voor, maar in principe was dit de keuze die ze hadden.
pi_186010444
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 12:18 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]
[..]

De auditanten bij K2 zoekt K3 mochten kiezen of ze Tele Romeo, Verliefd of Heyah Mama wilden zingen voor de jury. Wie graag een ander nummer wilde doen had hier ook de ruimte voor, maar in principe was dit de keuze die ze hadden.
Ah oké. Eigenlijk best logisch. Bij K3 zoekt K3 werd de publieksjury al enthousiast bij een leuk liedje, terwijl het daar niet echt om ging.
pi_186149542
Is K3 Kan Het nog ergens te vinden of te downloaden? Ben mijn eigen files kwijtgeraakt... ;(

Trouwens even een tip: 20% korting op de 20 Jaar K3 show bij Albert Heijn *O*
pi_186157118
TV tip: vanavond rond 22:20 uur Josje bij Van Gils & gasten op één.
pi_186157178
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 00:09 schreef Sisiorange94 het volgende:

Trouwens even een tip: 20% korting op de 20 Jaar K3 show bij Albert Heijn *O*
Inderdaad. Het blijkt te gaan om shows op andere tijdstippen dan de shows waarvoor tickets zijn te verkrijgen direct via Studio 100, dus als je er snel bij bent heb je waarschijnlijk nog goede plaatsen. Ook worden de woekeraars zo buitenspel gezet, goede actie van AH.

[ Bericht 0% gewijzigd door Riparius op 11-04-2019 17:04:41 ]
pi_186166776
Waaa ik ben voor het eerst sinds tijden weer K3 nummers aan het luisteren. Ik weet niet of ik er vrolijk van word. Het maakt me vooral verdrietig.... de nostalgie..
pi_186180485
Oke JOSJE IS blijkbaar terug en dit keer niet met een cringy nummer. Het klinkt serieus leuk. Doet me beetje denken aan Nienke Plas haar muziek, alleen kan Josje zingen en zonder dat achterlijke accent.

My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_186215602
Ligt het aan mij of is I Love You Baby veel minder leuk als ze het niet met staande microfoons zingen :(

My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  dinsdag 16 april 2019 @ 13:01:03 #129
436222 Japepk
Padvinder
pi_186249652
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 00:25 schreef Nathvi het volgende:
Waaa ik ben voor het eerst sinds tijden weer K3 nummers aan het luisteren. Ik weet niet of ik er vrolijk van word. Het maakt me vooral verdrietig.... de nostalgie..
De oude K3 nummers blijven guilty pleasures waar ik altijd weer opnieuw vrolijk van wordt. Zeker nu het weer lekker lenteweer is.

Overigens vorige week een fragment over 20 jaar K3 bij Boulevard. Terecht dat ze aanstippen dat de oude dames nergens te zien zijn, jammer alleen dat ze daar gelijk allerlei complottheorieën over hebben. Terwijl door Studio 100 duidelijk is gezegd dat ze die verwarring niet bij de kinderen op willen roepen. K3 is nu HKM en die anderen horen er niet meer bij. Dat kan een doekje voor het bloeden zijn, het is wel een duidelijk statement.

Ook dat Josje de groep heeft opgeblazen, terwijl wij hier al geconcludeerd hadden dat het wellicht een grotere samenloop van omstandigheden was.

Het fragment:
't Echte en 't ware!
pi_186252126
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2019 13:01 schreef Japepk het volgende:

[..]

De oude K3 nummers blijven guilty pleasures waar ik altijd weer opnieuw vrolijk van wordt. Zeker nu het weer lekker lenteweer is.

Overigens vorige week een fragment over 20 jaar K3 bij Boulevard. Terecht dat ze aanstippen dat de oude dames nergens te zien zijn, jammer alleen dat ze daar gelijk allerlei complottheorieën over hebben. Terwijl door Studio 100 duidelijk is gezegd dat ze die verwarring niet bij de kinderen op willen roepen. K3 is nu HKM en die anderen horen er niet meer bij. Dat kan een doekje voor het bloeden zijn, het is wel een duidelijk statement.

Ook dat Josje de groep heeft opgeblazen, terwijl wij hier al geconcludeerd hadden dat het wellicht een grotere samenloop van omstandigheden was.

Het fragment:
Ja echt verschikkelijk dat gesprek bij Boulevard. Ook heel kort door de bocht vertellen waarom Kathleen weggegaan is, zonder erbij te vermelden dat ze haar vader een paar jaar ervoor verloren was, endat ze haar zieke moeder wilde helpen.
Ik vind het ook jammer dat de eerste vier zangeressen niet meer in het concert zullen zijn. Maar studio 100 heeft hun keuze gemaakt en beargumenteerd, om daar dan gelijk vijf minuten over te gaan speculeren is echt belachelijk.
pi_186268670
quote:
O+ O+ O+
pi_186269015
quote:
Leuk! Ik dacht altijd dat Josje een beetje buiten de boot viel, ook omdat ze niet op Karen haar bruiloft was uitgenodigd. Maar dit ziet er toch wel heel gezellig uit!
pi_186295499
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2019 13:01 schreef Japepk het volgende:

[..]

De oude K3 nummers blijven guilty pleasures waar ik altijd weer opnieuw vrolijk van wordt. Zeker nu het weer lekker lenteweer is.
Ja, hier ook.
quote:
Overigens vorige week een fragment over 20 jaar K3 bij Boulevard. Terecht dat ze aanstippen dat de oude dames nergens te zien zijn, jammer alleen dat ze daar gelijk allerlei complottheorieën over hebben. Terwijl door Studio 100 duidelijk is gezegd dat ze die verwarring niet bij de kinderen op willen roepen. K3 is nu HKM en die anderen horen er niet meer bij. Dat kan een doekje voor het bloeden zijn, het is wel een duidelijk statement.
Het is meer dan een statement, het is een strategie. In het blaadje dat nota bene ter gelegenheid van het jubileum is uitgebracht worden Karen, Kristel, Kathleen en Josje niet eens genoemd. Het is een beetje alsof je bij een ABBA tribute band vooral niet zou mogen zeggen waar die letters voor staan.
quote:
Ook dat Josje de groep heeft opgeblazen, terwijl wij hier al geconcludeerd hadden dat het wellicht een grotere samenloop van omstandigheden was.
Dat wel, maar ik heb op de site van het Belgisch Staatsblad de oprichtingsakte gevonden van Josje's VOF en die dateert van mei 2013. Er blijkt uit dat Josje toen al full time zelfstandig artiest wilde worden en (dus) weg wilde bij K3. Dat was bijna twee jaar voordat K3 het nieuws over het einde van de groep in de toenmalige samenstelling naar buiten bracht.
pi_186295507
TV tip: vanavond rond 22:20 uur Karen bij Van Gils & gasten op één.
pi_186295930
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 16:59 schreef Riparius het volgende:
Er blijkt uit dat Josje toen al full time zelfstandig artiest wilde worden en (dus) weg wilde bij K3. Dat was bijna twee jaar voordat K3 het nieuws over het einde van de groep in de toenmalige samenstelling naar buiten bracht.
Ahhh daarom is er geen album meer gekomen in 2014. Ik meen in een Ghostrockers interview Kristel nog hebben horen praten over een nieuw album na Loko Le.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  donderdag 18 april 2019 @ 17:38:31 #137
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_186295958
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 17:00 schreef Riparius het volgende:
TV tip: vanavond rond 22:20 uur Karen bij Van Gils & gasten op één.
Waar is ergens te zien wat voor gasten daar 's avonds precies zijn? Ik kan het nergens vinden: niet op de 'Één'-site, niet op Facebook, niet op Instagram, niet op Twitter (blijkbaar heb jij wel ergens een pagina gevonden waar dat staat).

Dus ik heb vooraf zelden enig idee of de uitzending van die avond iets voor me is.
pi_186296053
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 17:38 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Waar is ergens te zien wat voor gasten daar 's avonds precies zijn? Ik kan het nergens vinden: niet op de 'Één'-site, niet op Facebook, niet op Instagram, niet op Twitter (blijkbaar heb jij wel ergens een pagina gevonden waar dat staat).

Dus ik heb vooraf zelden enig idee of de uitzending van die avond iets voor me is.
Aan het einde van de show geeft Lieven meestal al een paar namen van gasten die de volgende dag komen, en omdat ik vrijwel altijd kijk weet ik dus zo al een dag van tevoren wie er komen.

De VRT zet de namen van de gasten ook wel op de site, namelijk in de TV-gids van één, maar die is lang niet altijd tijdig bijgewerkt.
pi_186331400
Is er qua vormgeving/hoesje een verschil tussen de K3 Show DVD die al tijdens de afscheidstoernee verkocht werd en de versie die uiteindelijk uitkwam (van de laatste show met volwassenen meen ik)?
pi_186337709
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2019 19:03 schreef Maartel het volgende:
Is er qua vormgeving/hoesje een verschil tussen de K3 Show DVD die al tijdens de afscheidstoernee verkocht werd en de versie die uiteindelijk uitkwam (van de laatste show met volwassenen meen ik)?
Ja, er is een verschil in de silhouetten van het publiek op de cover (zittend versus staand). Maar dat heb ik je al eens verteld, zie hier. Last van geheugenverlies?
  zondag 21 april 2019 @ 12:28:02 #141
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_186344523

Dit is wel heel mooi zo, Klaasje op de dwarsfluit. Kan ze beter altijd blijven doen in plaats van zingen. :P

En ik verbaas me elke keer weer over hoe Hanne zich ontwikkeld heeft. En Marthe zingt prachtig.

Kan echt een beetje huilen om dit. ;( O+
Koel en donker bewaren
pi_186344668
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2019 23:37 schreef Riparius het volgende:

[..]

Ja, er is een verschil in de silhouetten van het publiek op de cover (zittend versus staand). Maar dat heb ik je al eens verteld, zie hier. Last van geheugenverlies?
Uhm ja dat was een poosje geleden en toen was t nog vooral nieuwsgierigheid welke versies uitgebracht waren, terwijl ik er nu 1 kan overkopen maar ff zeker wil weten dat t de goede is
pi_186368895
quote:
17s.gif Op zondag 21 april 2019 12:28 schreef Guanabana het volgende:
Dit is wel heel mooi zo, Klaasje op de dwarsfluit. Kan ze beter altijd blijven doen in plaats van zingen.

_O-
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_186369545
quote:
17s.gif Op zondag 21 april 2019 12:28 schreef Guanabana het volgende:

Dit is wel heel mooi zo, Klaasje op de dwarsfluit. Kan ze beter altijd blijven doen in plaats van zingen. :P

En ik verbaas me elke keer weer over hoe Hanne zich ontwikkeld heeft. En Marthe zingt prachtig.

Kan echt een beetje huilen om dit. ;( O+
Op de CD zingt Klaasje wel. Zou ze live niet zingen omdat het gewoon niet om aan te horen is? Bij Koffietijd zong ze namelijk ook niet in dat nummer.
pi_186430396
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 00:22 schreef Maartel het volgende:

Was deze clip al lang bekend??
Ja, zo'n 11 jaar al ongeveer :')
pi_186433270
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 01:45 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Ja, zo'n 11 jaar al ongeveer :')
Nee hij is destijds nooit uitgebracht toch?
pi_186433372
Ach Kathleen O+ Mijn favoriete k3tje.


Ik heb haar toen bij Paul de Leeuw gezien bij ranking the stars en ik piste echt in mijn broek van het lachen. Ze was zo grappig.
pi_186440286
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 10:19 schreef Maartel het volgende:

[..]

Nee hij is destijds nooit uitgebracht toch?
Toch wel. De clip staat dacht ik op de Plopsa Muziekspecial DVD volume 3. Maar dus inderdaad niet op een K3 DVD. Er is wel meer K3 materiaal waar je echt even naar moet zoeken als je het op DVD wil hebben, zoals Een rustige oude dag (een nummer van Urbanus).
pi_186442056
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 16:59 schreef Riparius het volgende:

[..]

Toch wel. De clip staat dacht ik op de Plopsa Muziekspecial DVD volume 3. Maar dus inderdaad niet op een K3 DVD. Er is wel meer K3 materiaal waar je echt even naar moet zoeken als je het op DVD wil hebben, zoals Een rustige oude dag (een nummer van Urbanus).
Ah ik dacht dat t een onuitgebrachtte clip was.
Maar kan ook dat ik t destijds aanzag voor gewoon een optreden (net als dat Oya LéLé ook een Plopsaclip heeft) ipv de officiele video
  maandag 29 april 2019 @ 18:04:13 #151
458965 G-Pier
Bekend als G-P of Gay-P
pi_186499803
Is het iemand ooit opgevallen dat, naast KKK, een man meezingt met Hey Hallo? Vooral bij 1:23 is het goed te horen.

Disregard taxi drivers offering unrequested services.
pi_186520754
Ik kijk nu samen met dochter op Videoland 'Wij zijn K3'. Op zich leuk om HKM om te zien toen ze net begonnen, maar mèn... wat is het storend dat Klaasje elke keer het woord neemt tijdens interviews. Ik denk echt, hou gewoon eens een keer je waffel dicht.
pi_186547248
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 17:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik denk echt, hou gewoon eens een keer je waffel dicht.
Echt he!!!!! En dan dachten ze nog wel dat als Jindra in K3 zou zitten ze te dominant zou zijn, maar jeetje soms kan Klaasje ook best dominant over komen...
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_186547326
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 18:57 schreef Maartel het volgende:
Ah ik dacht dat t een onuitgebrachtte clip was.
Maar kan ook dat ik t destijds aanzag voor gewoon een optreden (net als dat Oya LéLé ook een Plopsaclip heeft) ipv de officiele video
Ik dacht dat deze gewoon gecancelled was, ik weet nog dat ze bij Shownieuws waren en dit promoten als hun nieuwe single/videoclip. Wrs is het nooit uitgekomen omdat hij 1. erg onder maat is qua K3 videoclips en tegen die tijd was Kathleen al klaar met K3 en werd het 2008 niet meer uitgebracht. De echte videoclip van De Revolutie is gewoon een optreden tijdens de K3 en het toverhart show met bts scenes eroverheen toch? @Riparius?? right?
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  woensdag 1 mei 2019 @ 23:42:01 #155
436222 Japepk
Padvinder
pi_186554345
Ik kom erachter dat Miguel Wiels een gastrol in FC de Kampioenen geeft gehad, als zichzelf. K3 zit er ook met een korte cameo in:

't Echte en 't ware!
pi_186566390
Iemand heeft de halve show op youtube gezet
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_186574460
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 20:20 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Ik dacht dat deze gewoon gecancelled was, ik weet nog dat ze bij Shownieuws waren en dit promoten als hun nieuwe single/videoclip.

Uit de reportage blijkt dat de clip in Plopsaland is opgenomen. Dat is de clip op YouTube waarnaar hierboven al is gelinkt.
quote:
Wrs is het nooit uitgekomen omdat hij 1. erg onder maat is qua K3 videoclips en tegen die tijd was Kathleen al klaar met K3 en werd het 2008 niet meer uitgebracht.
De clip staat op de Plopsa Muziekspecial DVD volume 3 uit 2008, dus hoezo niet uitgebracht?
quote:
De echte videoclip van De Revolutie is gewoon een optreden tijdens de K3 en het toverhart show met bts scenes eroverheen toch? @:riparius?? right?
Uiteraard zat het nummer wel in de jubileumshow K3 en het toverhart. De DVD registratie vond plaats op 7 juni 2008 in Eindhoven (zo staat op de hoes) en de single kwam uit op 9 juni 2008 (bron). De officiële clip werd opgenomen op 20 juni 2008 (bron) en had dus best als bonus op de DVD kunnen staan, tenzij de opname en de afwerking van de clip te laat klaar waren om die nog mee te nemen. Maar waarschijnlijk is het nooit de bedoeling geweest om een clip op de DVD van de show te zetten, want de Toverhart DVD bevat helemaal geen bonusmateriaal. Je hebt wel gelijk dat er ook nog een andere - geïmproviseerde - clip van De revolutie was die voornamelijk uit beelden van de show bestond.

In de zomer van 2008 was er trouwens nog niets bekend over het vertrek van Kathleen, ook niet binnen Studio 100. In haar boek Mijn leven als K1, p.10 zegt Kathleen dat ze in oktober 2008 toen K3 de nieuwe agenda voor de komende twee jaar kreeg voor het eerst te kennen heeft gegeven dat ze het niet meer aankon, en ook niet meer wilde. Ze schrijft ook dat de twijfel of ze nog door moest gaan toen al een jaar lang door haar hoofd spookte, maar tot die dag in oktober had ze daar niemand iets over gezegd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Riparius op 03-05-2019 10:40:41 ]
pi_186610370
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 21:35 schreef Riparius het volgende:
Ze schrijft ook dat de twijfel of ze nog door moest gaan toen al een jaar lang door haar hoofd spookte, maar tot die dag in oktober had ze daar niemand iets over gezegd.
:( arme Kathleen

also nieuwe vlog

My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  donderdag 9 mei 2019 @ 17:54:10 #160
403253 Meke
after all this time? always.
pi_186724683
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 17:47 schreef Maartel het volgende:

Bijzondere uitspraak van Hanne rond 56 minuten..
Welke? Van die uithaal?
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_186738626
Klaasje van K3 bekent: “Gert Verhulst was mijn crush”
De meisjes van K3 gingen gisteren live op Instagram. Daar beantwoordden ze vragen van hun fans, waaronder ‘wie is je Studio 100-crush’. Met andere woorden: op wie ze een oogje hebben. Vooral het antwoord van Klaasje was verrassend.

Hanne koos voor Mega Mindy, maar Klaasje ging voor Gert Verhulst. “Maar dan wel een jonge Gert Verhulst, hé”, verduidelijkt ze. “Uit Samson en Gert.” Hanne wist al hoe laat het was: “Die quote gaat de boekjes halen!” Klaasje vond het echter prima. “Hij stopt er nu toch mee.” En Marthe? Die heeft blijkbaar schrik van de Baba Yega’s.

https://m.hln.be/showbizz(...)mijn-crush~a888514c/

Wat heeft die vent toch (buiten geld) wat vrouwen aantrekt. Ik zie het namelijk niet :') Of was dit gewoon een antwoord om weer eens de aandacht op haarzelf te vestigen...
pi_186739443
quote:
2s.gif Op donderdag 9 mei 2019 17:54 schreef Meke het volgende:

[..]

Welke? Van die uithaal?
"Mooi dat we dit allemaal hebben mogen doen... uhm, mogen doen"
  vrijdag 10 mei 2019 @ 13:37:00 #163
403253 Meke
after all this time? always.
pi_186742993
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 09:57 schreef Maartel het volgende:

[..]

"Mooi dat we dit allemaal hebben mogen doen... uhm, mogen doen"
:o Helemaal overheen geluisterd :+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_186747948
Verder trouwens wel een leuke stream waarbij ze 't onderling ook oprecht leuk lijken te hebben
pi_186767863
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 17:56 schreef Maartel het volgende:
Verder trouwens wel een leuke stream waarbij ze 't onderling ook oprecht leuk lijken te hebben
Precies! ze zijn hier echt leuk!
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  zaterdag 11 mei 2019 @ 17:46:42 #166
403253 Meke
after all this time? always.
pi_186768221
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 17:56 schreef Maartel het volgende:
Verder trouwens wel een leuke stream waarbij ze 't onderling ook oprecht leuk lijken te hebben
Ja, ik dacht eerst; huh heb je dat nou serieus een uur zitten kijken :o Mja, toen dacht ik; aah even aan t begin een stukje kijken om te kijken wat voor vragen er verder zijn, en ineens :@ :+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_186931066


Ze zijn de nieuwe clip/single "Jij bent mijn Gigi" aan het opnemen! Die titel zorgt dat het klinkt als een Nick en Simon liedje tbh

bron + nog een bron
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_186931099
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 17:46 schreef Poedelpoes het volgende:
[ afbeelding ]

Ze zijn de nieuwe clip/single "Jij bent mijn Gigi" aan het opnemen! Die titel zorgt dat het klinkt als een Nick en Simon liedje tbh

bron + nog een bron
Wat is een Gigi?
pi_186931146
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 17:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat is een Gigi?
Uit het artikel:

quote:
In het nummer bezingt het trio Gigi, een jongen op wie iedereen – jongen of meisje – verliefd is. Maar tegelijk is het een jongen die op iedereen verliefd kan worden en om je hart te veroveren onder je raam gaat zingen. “Hij is een beetje een Don Juan. Het is een toffe, jonge kerel. Als hij muziek maakt, feest het hele dorp mee”, zegt Marthe.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  zaterdag 18 mei 2019 @ 18:04:04 #170
403253 Meke
after all this time? always.
pi_186931398
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 17:46 schreef Poedelpoes het volgende:
[ afbeelding ]

Ze zijn de nieuwe clip/single "Jij bent mijn Gigi" aan het opnemen! Die titel zorgt dat het klinkt als een Nick en Simon liedje tbh

bron + nog een bron
Marthe ziet er echt mooi uit in dat jurkje O+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_187276295
quote:
Klaasje zingt opeens prachtig. Kan niet anders of de zang is mooier gemaakt dan dat het is.
pi_187282937
quote:
Het klinkt echt als een oudbollig BZN lied ;_;
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_187282943
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2019 00:28 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Het klinkt echt als een oudbollig BZN lied ;_;
Haha ja t is heeel erg Tros op t plein. Maar van K3 vind ik t dan op 1 of andere manier weer wél leuk??
pi_187283024
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2019 00:29 schreef Maartel het volgende:
Maar van K3 vind ik t dan op 1 of andere manier weer wél leuk??
Zelfs met K3 vind ik het niks. Ik hoop bij elke zomer single dat beetje hedendaagse reggaeton/latin pop wordt maarja het wordt steeds meer Tros Muziekfeest/Toppers... :{w
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_187308193
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_187308253
Oke maar dit is serieus een hele prima K3 clip.
pi_187308297
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 18:06 schreef Maartel het volgende:
Oke maar dit is serieus een hele prima K3 clip.
De clip maakt het lied wel beter, heeel leuke clip. Aan style (vooral color grading) te zien geloof ik zelfde regisseur als Pina Colada en Love Boat Baby.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_187308366
Met die spots in t begin, en de piano, en die 3 jurkjes, kreeg ik even de indruk dat er goed naar La La Land is gekeken.



Maar ik wil bijna wel zeggen dat de 3e line-up éindelijk gearriveerd is als waardige opvolgers. Voelt niet meer als 'proberen K3 te zijn'. Performance in de clip is dik prima.
pi_187319454
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 18:13 schreef Maartel het volgende:
dat de 3e line-up éindelijk gearriveerd is als waardige opvolgers
Zeker mee eens! Kijk er nog steeds van op hoe erg ze gegroed is! Ze kan ineens ook goed dansen wtf. Klaasje's stem ben ik nog steeds niet van weg, en Marthe ja die was altijd al goed. Ze is gewoon geen Kristel of Lauren, maar dat zal wel smaak zijn. In rollerdisco is ze overigens wel erg leuk.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  dinsdag 11 juni 2019 @ 21:56:29 #182
436222 Japepk
Padvinder
pi_187378148
Dit liedje heeft ook eindelijk niet meer die goedkope plastic synthesizer sound die de HKM nummers tot nu toe wel erg hadden. Positief!
't Echte en 't ware!
pi_187404380
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 21:56 schreef Japepk het volgende:
goedkope plastic synthesizer sound
Ik wil dure synthesizer sound :(
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_187439634
De jubileumtour door Nederland is nog niet eens van start gegaan of K3 kondigt alweer een nieuwe show aan voor de paasvakantie van 2020 die K3 Dromen zal gaan heten:


Natuurlijk net als de vorige tour weer aangekondigd op YouTube in een unlisted video, want stel je voor dat er te veel volk op afkomt... De tijd van tot de nok toe gevulde arena's en sportpaleizen lijkt definitief tot het verleden te behoren, er is gekozen voor wat kleinere zalen en er zijn ook minder shows gepland dan bij eerdere tournees. Voorlopig alleen in Vlaanderen, data voor Nederland zijn nog niet bekend. Wellicht zal de nieuwe show pas in het najaar van 2020 in Nederland zijn te zien.

Inmiddels is de titel van de nieuwe CD bekend, die zal ook Dromen heten en op 15 november uitkomen, mooi op tijd voor Sinterklaas uiteraard:



Net als bij de vorige CD zit er een bonus DVD bij, nu met een registratie van de jubileumshow zoals die de voorbije maand april is gespeeld in Puurs. Klaarblijkelijk wordt er net als bij de Vlindershow voor gekozen om geen losse DVD van de jubileumshow meer in de handel te brengen, maar mogelijk is de DVD van de jubileumshow dit najaar wel los te koop bij de tour door Nederland, net als dat het geval was met de DVD van de Vlindershow, die ook niet los in de handel werd gebracht maar wel los te koop was bij de shows.

Kennelijk komt er dit jaar voor het eerst sinds vele jaren geen Grote Sinterklaasshow meer in het Antwerps Sportpaleis, want zonder publiekstrekkers als Prinsessia, Ghost Rockers en Samson & Gert en met de afnemende belangstelling voor K3 lukt het hoogstwaarschijnlijk niet meer om het Sportpaleis gevuld te krijgen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Riparius op 15-06-2019 20:29:54 ]
  donderdag 20 juni 2019 @ 20:45:24 #185
436222 Japepk
Padvinder
pi_187526620
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 13:56 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Ik wil dure synthesizer sound :(
Precies! Dat is ook wat dit nummer heeft toch? Het meezinggehalte ontbreekt wel enigszins, maar het lied klinkt niet zo goedkoop als de meeste HKM nummers tot dusver.

Ik heb het al eens eerder aangehaald, maar vergelijk deze vette liveversie van 'Jij bent de bom' met wat er uiteindelijk op album verscheen:


Vs.


Ik heb zelf een beetje ervaring met het produceren van liedjes, en bij de albumversie is het vooral de enorm vlakke en doffe drum die verraad dat hij uit een (goedkope/oude) computer komt.
In vergelijking daarmee is Gigi wel een vette plaat! 8-)
't Echte en 't ware!
pi_187786298
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_187794553
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  zondag 7 juli 2019 @ 17:39:43 #188
403253 Meke
after all this time? always.
pi_187797929
quote:
Ja, ik had het gezien, maar weet niet zo goed waar ik naar zit te kijken? :D Is het grappig bedoeld, is het serieus bedoeld? :? Ik weet het niet _O-
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_187832557
quote:
2s.gif Op zondag 7 juli 2019 17:39 schreef Meke het volgende:
Is het grappig bedoeld, is het serieus bedoeld?
Sameeee als Eilindo een vrouw was had ie in K3 gekunt tbh
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_187853284
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_187870854
BEN JE SNELLER DAN EEN KLAASJE

My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_187878245
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 08:21 schreef Riparius het volgende:
Nieuwe single van Josje:

De volgende flop. Dat Nederlands klinkt gewoon niet in haar nummers. Snap niet dat ze niet voor Engels gaat.
pi_187927081
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 21:31 schreef Poedelpoes het volgende:
BEN JE SNELLER DAN EEN KLAASJE

Is de dvd al uit of waar komt dit ineens vandaan?
pi_187927512
Leuk dat er éindelijk eens wat veranderd wordt aan arrangementen enzo
En jemig wat een verschil met hun 1e tour

pi_187928658
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2019 22:42 schreef Maartel het volgende:

[..]

Is de dvd al uit of waar komt dit ineens vandaan?
Nee, de DVD is nog lang niet uit, die komt officieel pas op 15 november uit als extraatje bij de nieuwe CD Dromen. Misschien is de DVD te koop bij de komende tour door Nederland die eind augustus begint. Maar ... klanten van Proximus in België kunnen de complete show al sinds 22 juni on demand bekijken, en iemand heeft dit - op een uitermate knullige manier - geript en fragmenten op YouTube gezet.
pi_187936198
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 10:45 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

De volgende flop. Dat Nederlands klinkt gewoon niet in haar nummers. Snap niet dat ze niet voor Engels gaat.
En ze heeft ook al de volgende controverse te pakken. Ze heeft blijkbaar Pose gezien.. ;l
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_187939847
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 10:45 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

De volgende flop. Dat Nederlands klinkt gewoon niet in haar nummers. Snap niet dat ze niet voor Engels gaat.
Tja, ik vind ook dat ze (solo) beter klinkt in het Engels. Wat ze in maart 2016 deed voor MNM was prima. Ook bij Liefde voor muziek vond ik haar in het Engels beter, hoewel ik haar versie van Bagagedrager (Gers Pardoel) ook wel erg leuk vond (voor wie dit programma nog integraal terug wil kijken: hier). Josje's probleem is, denk ik, een beetje dat er in Vlaanderen al best veel succesvolle solo zangeressen zijn die in het Engels zingen (zoals Natalia en Lady Linn die met Josje in Liefde voor muziek zaten) en dan moet je wel heel goed zijn als je daartussen een plekje wil veroveren. Lijkt me wat te hoog gegrepen voor haar. Misschien speelde ook mee dat van een ex-K3 zangeres toch een beetje wordt verwacht dat ze in het Nederlands blijft zingen. Kathleen deed dat ook, weliswaar met slechts een uiterst bescheiden succes.
pi_187939998
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 19:38 schreef Riparius het volgende:

[..]

Tja, ik vind ook dat ze (solo) beter klinkt in het Engels. Wat ze in maart 2016 deed voor MNM was prima. Ook bij Liefde voor muziek vond ik haar in het Engels beter, hoewel ik haar versie van Bagagedrager (Gers Pardoel) ook wel erg leuk vond (voor wie dit programma nog integraal terug wil kijken: hier). Josje's probleem is, denk ik, een beetje dat er in Vlaanderen al best veel succesvolle solo zangeressen zijn die in het Engels zingen (zoals Natalia en Lady Linn die met Josje in Liefde voor muziek zaten) en dan moet je wel heel goed zijn als je daartussen een plekje wil veroveren. Lijkt me wat te hoog gegrepen voor haar. Misschien speelde ook mee dat van een ex-K3 zangeres toch een beetje wordt verwacht dat ze in het Nederlands blijft zingen. Kathleen deed dat ook, weliswaar met slechts een uiterst bescheiden succes.
Van mij mag ze gaan acteren. Ik vind haar in Hallo K3 echt heel leuk :)
pi_187952294
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 19:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
Van mij mag ze gaan acteren. Ik vind haar in Hallo K3 echt heel leuk
Fashionplanet daarin tegen :{

My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_187974333
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_187974641
quote:
Lekker met je zoon aan tafel.. Hoe gênant wil je het hebben?
pi_188773691
De nieuwe najaarssingel:



Wat vinden jullie van de cover?😇
pi_188773731
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 17:49 schreef ate-harm het volgende:
De nieuwe najaarssingel:

[ afbeelding ]

Wat vinden jullie van de cover?😇
Te gephotoshopt.
pi_189148045

2.22 K3 said gay rights
pi_189148098
K3 staat ook in het Madam Tussauds.
pi_189152971
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 19:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
K3 staat ook in het Madam Tussauds.
Blijkbaar was het nep.
pi_189155700
quote:
:') wat een domme grap.
pi_189441481
De nieuwe stripreeks met HKM wordt na drie delen al stopgezet. Tot nu toe verschenen er twee delen, namelijk Roller Disco en Prinses Poppy en op 6 november a.s. verschijnt nog Circus Gaga maar dat zal dus ook meteen het laatste deeltje zijn. Overigens zijn er destijds (in 2009 en 2010) maar twee delen verschenen met Josje, terwijl er daarvoor maar liefst 17 delen waren uitgebracht met Karen, Kristel en Kathleen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Riparius op 15-10-2019 09:30:13 ]
  vrijdag 18 oktober 2019 @ 00:26:26 #211
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_189492422
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 09:23 schreef Riparius het volgende:
maar liefst 17 delen waren uitgebracht met Karen, Kristel en Kathleen.
Ik was dol op die strips :D
TEAM TAFEL
pi_189500814
Kristel was gisteren te gast bij de nieuwe late night talkshow Vandaag. Ze zet zich in voor de bestrijding van kinderarmoede en kwam vertellen over de armoede in haar eigen jeugd. Nu hier te bekijken en te downloaden.
pi_189550066

Een nummer dat op het album van Josje zal verschijnen, stiekem vind ik hem niet goed lopen met de tekst
pi_189550104
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 17:40 schreef ate-harm het volgende:

Een nummer dat op het album van Josje zal verschijnen, stiekem vind ik hem niet goed lopen met de tekst
Josje moet gewoon Engels gaan zingen. Ik vind het leuk dat ze out of the box gaat kwa muziek, maar het Nederlands verziekt het gewoon.
pi_189550432
https://www.rtl.nl/video/37983ea6-fc1b-4db2-846e-b583d75cc4fc

Is dit Josje? (Komt uit het Nederlandse programma the masked singer, elke vrijdag 20.30 op RTL4)
pi_189835775
K3 (hkm) bestond gisteren alweer 4 jaar!

Vinden jullie dat er goede verbetering is ontstaan?
pi_189921838
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 17:46 schreef ate-harm het volgende:
K3 (hkm) bestond gisteren alweer 4 jaar!

Vinden jullie dat er goede verbetering is ontstaan?
Wow, dat is al bijna net zo lang als dat Josje onderdeel was van K3. Toch kun je wel concluderen dat de nieuwe formule een stuk minder sterk is. Er is nog geen echt grote hit geweest na 10.000 luchtballonnen en de shows moeten ook genoegen nemen met kleinere zalen. Ook Love Cruise en Rollerdisco haalden het niet bij de successen van Hallo K3. Dat heeft er deels toch mee te maken dat deze bezetting een stuk minder veelzijdig is dan de vorige 4 dames. Daarom hebben ze zich ook nog niet aan een musical gewaagd denk ik. Zelfs over de kwaliteit van het zingen valt te twisten.

We hebben het ten tijde van de zoektocht al besproken, maar in de opzet van K3 zoekt K3 lijkt gerommeld en daar plukken ze uiteindelijk wel de vruchten van. Al was het sowieso onwaarschijnlijk dat een totaal nieuwe bezetting het succes van een organisch gegroeid iets als K3 had kunnen evenaren.
't Echte en 't ware!
pi_190146164
Kan iemand voor mij de afleveringen van K3 zoekt K3 fixen? Ze zijn op de SBS site niet meer te bekijken ;(

Wat vinden we trouwens van het nieuwe album?
Vind het nogal wat dat ze met Ra-ta-ta-ta gun violence adresseren en dementie met Mijn Held. Verder gewoon lieve schattige liedjes zoals Jij Bent Mooi en ik heb heel erg moeten lachen om de vreselijke chaos tijdens het nummer Zo Een Liedje :D
  woensdag 27 november 2019 @ 13:31:47 #219
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_190150130
Ik zie in dit topic veel ergernis over Klaasje. Nu ben ik eens benieuwd of jullie vinden dat Jindra beter in K3 had gepast?
With love :*
pi_190151682
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2019 13:31 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik zie in dit topic veel ergernis over Klaasje. Nu ben ik eens benieuwd of jullie vinden dat Jindra beter in K3 had gepast?
Ik was zeker voor Jindra en vind Klaasje echt een bizar slechte zangeres waarvan ik me echt afvraag hoe het mogelijk is dat ze door de audities heen gekomen is. Maar ondanks alles is ze in de afgelopen vier jaar wel uitgegroeid tot mijn favoriete K3'tje en ben ik haar interessante persoonlijkheid in de groep heel erg gaan waarderen.
pi_190165542
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 15:35 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Ik was zeker voor Jindra en vind Klaasje echt een bizar slechte zangeres waarvan ik me echt afvraag hoe het mogelijk is dat ze door de audities heen gekomen is. Maar ondanks alles is ze in de afgelopen vier jaar wel uitgegroeid tot mijn favoriete K3'tje en ben ik haar interessante persoonlijkheid in de groep heel erg gaan waarderen.
Klaasje favoriet? Dat is.... apart :P Marthe is hier (nog steeds) de favo. De beste zangeres en volgens mij ook de meest professionele van het stel. Zoals ze in de media overeind is gebleven tijdens en na haar relatie met Viktor Verhulst, knap hoor. En ze komt ook wel inhoudelijk over. Bij Klaasje heb ik nog steeds het gevoel naar een net-niet-gelukte mediatraining te kijken.
't Echte en 't ware!
pi_190343058
https://www.facebook.com/(...)j-q/491748754775062/

Dit is toch wel mooi gezongen, ze zijn echt wel gegroeid binnen die vier jaar. Toch merk je inderdaad dat de populariteit is afgenomen. De zalen zijn kleiner geworden en er zijn veel minder shows aangekondigd van de nieuwe 'Dromen' tour.
pi_190431475
https://www.nu.nl/277961/(...)e-inhoud-hebben.html

Leuk interview! Ik ga er bijna per ongeluk Klaasje leuk door vinden.
pi_190509686
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 13:24 schreef Brampan221 het volgende:
https://www.facebook.com/(...)j-q/491748754775062/

Dit is toch wel mooi gezongen, ze zijn echt wel gegroeid binnen die vier jaar. Toch merk je inderdaad dat de populariteit is afgenomen. De zalen zijn kleiner geworden en er zijn veel minder shows aangekondigd van de nieuwe 'Dromen' tour.
Het is zeker mooi gezongen. Of de populariteit van K3 de afgelopen tijd (verder) is afgenomen is moeilijk te zeggen. In ieder geval was de voorbije 20 jaar K3 tour in Nederland wel uitverkocht.

In Vlaanderen ondervindt K3 sinds begin dit jaar sterke concurrentie van de nieuwe muzieksensatie #LikeMe en dat is in het nu twintigjarig bestaan van K3 nooit eerder op deze schaal voorgekomen. Vijf shows op rij van #LikeMe in april 2020 in de Lotto Arena waren in no time uitverkocht, en dat is iets wat K3 nu niet meer klaarspeelt, waarschijnlijk zouden ze momenteel de Lotto Arena nog niet eens éénmaal uitverkopen.

Miguel Wiels ontkent (uiteraard) dat Studio 100 en K3 zich nu zorgen moeten gaan maken, maar of dat ook zo is? Voor wie nu nieuwsgierig is geworden: hier kun je een registratie van een eerder concert van #LikeMe in de Lotto Arena bekijken. Karen Damen gaat trouwens een rolletje spelen in de gelijknamige TV-reeks.

En in ander nieuws: Marthe heeft een nieuw lief ...
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 18 december 2019 @ 03:28:46 #225
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_190509719
ze hadden Liza moeten nemen ipv van Hanne.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_190518190
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2019 03:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
ze hadden Liza moeten nemen ipv van Hanne.
Ze heet Lisa. Hoewel ze dat formeel ontkenden zou Studio 100 nooit een nieuwe K3 hebben geformeerd met twee Nederlandse meisjes en slechts één Vlaams meisje, zo'n K3 zouden de Vlamingen nooit hebben geaccepteerd. Lisa was dus geen optie naast Marthe (of Lauren) en Klaasje (of Jindra) en geschikte Vlaamse blondjes waren er niet meer bij de finalistes. De rosse moest dus wel een Vlaamse wezen. Hanne was verder al weken vóór de finale de gedoodverfde (no pun intended) favoriet om de nieuwe rosse van K3 te worden, dus Lisa's kansen in de finale waren sowieso gering om niet te zeggen nul. Ze was ook de enige in de finale die een dusdanige transformatie had ondergaan qua haarkleur dat alleen al daardoor nog maar eens werd onderstreept dat ze voor spek en bonen meedeed. Daar kwam nog bij dat ze eigenlijk wat te oud was naast Marthe (of Lauren) en Klaasje (of Jindra). Kansloos dus.

[ Bericht 1% gewijzigd door Riparius op 18-12-2019 15:15:29 ]
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 18 december 2019 @ 15:19:36 #227
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_190518458
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2019 15:09 schreef Riparius het volgende:

[..]

Ze heet Lisa. Hoewel ze dat formeel ontkenden zou Studio 100 nooit een nieuwe K3 hebben geformeerd met twee Nederlandse meisjes en slechts één Vlaams meisje, zo'n K3 zouden de Vlamingen nooit hebben geaccepteerd. Lisa was dus geen optie naast Marthe (of Lauren) en Klaasje (of Jindra) en geschikte Vlaamse blondjes waren er niet meer bij de finalistes. De rosse moest dus wel een Vlaamse wezen. Hanne was verder al weken vóór de finale de gedoodverfde (no pun intended) favoriet om de nieuwe rosse van K3 te worden, dus Lisa's kansen in de finale waren sowieso gering om niet te zeggen nul. Ze was ook de enige in de finale die een dusdanige transformatie had ondergaan qua haarkleur dat alleen al daardoor nog maar eens werd onderstreept dat ze voor spek en bonen meedeed. Daar kwam nog bij dat ze eigenlijk wat te oud was naast Marthe (of Lauren) en Klaasje (of Jindra). Kansloos dus.
onterecht gesjoemeld dus Lisa was veel knapper als Hanne en kan beter zingen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_190522807
Is Roller Disco nog ergens te bekijken?

(Of de moeite waard om de dvd van te bestellen? Ik vond Hallo K3 geinig maar niet bijzonder, Love Cruise vond ik dan wel weer verrassend leuk, en kan gezien mijn winterdip wel even wat makkelijke feelgood tv gebruiken)
pi_190523358
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2019 18:41 schreef Maartel het volgende:
Is Roller Disco nog ergens te bekijken?

Hier.
pi_190523480
Oeh, dank je wel!
Ook voor de tip van die andere Ketnet serie trouwens. Weet nog niet helemaal hoe ik m vind, maar muziekseries vind ik altijd wel leuk!
pi_190525313
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2019 15:19 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

onterecht gesjoemeld dus Lisa was veel knapper als Hanne en kan beter zingen.
Zeker waar, maar Lisa heeft dus echt 0 uitstraling vind ik. Klaasje heeft ten minste nog de looks van een K3'tje. Ik denk dat er maar één echt foute beslissing is geweest en dat is dat Lauren het uiteindelijk niet gered heeft. Die had niet met Marthe moeten battelen. Zij benaderde qua zang en uitstraling het meest de originele K3. Marthe is nu vocaal wel veruit het best, maar zij heeft een heel typisch stemgeluid.

En ik had Demi wel in K3 willen zien eindigen, maar ik begrijp dat zij uiteindelijk niet in het plaatje paste. Nora Gharib schijnt wel een behoorlijke carrière op aan het bouwen zijn in de Vlaamse showbizz. Bij De Slimste Mens Ter Wereld is zij al regelmatig in vragen of fragmenten terug gekomen.
't Echte en 't ware!
pi_190528130
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2019 20:44 schreef Japepk het volgende:

[..]

Nora Gharib schijnt wel een behoorlijke carrière op aan het bouwen zijn in de Vlaamse showbizz. Bij De Slimste Mens Ter Wereld is zij al regelmatig in vragen of fragmenten terug gekomen.
Sterker nog, Nora speelde al een belangrijke rol in de Vlaamse film Patser en samen met Bart Peeters heeft ze al de serie Merci voor de muziek gepresenteerd op één. Deze serie is nog tot het eind van dit jaar integraal terug te kijken op VRTNU.
pi_190547365
Oke, Roller Disco is net als Love Cruise verrassend vermakelijk!
pi_191245207
K3 brengt eerste vinylplaat uit

Een primeur voor K3: op 6 maart 2020 komt de allereerste K3 vinylplaat ooit uit. De ‘K3 Toppers’ bevat 10 van hun grootste klassiekers.
Naast Spotify, YouTube, cd ’s en dergelijke kan K3 vanaf 6 maart dus ook - op vraag van de fans - op vinyl beluisterd worden. Samson & Gert gingen K3 in 2019 al voor en hun vinylplaat deed het alvast erg goed. Wie geen platenspeler heeft hoeft niet te treuren, want op hetzelfde moment komt er ook een cd met 30 K3-nummers uit.

Deze nummers krijgen een ereplaats op de plaat:
1. Heyah mama

2. 10.000 luchtballonnen

3. Kuma hé

4. Tele-Romeo

5. Toveren

6. Mamasé

7. Oya lélé

8. De 3 biggetjes

9. Alle kleuren

10. Oma’s aan de top

pi_191251410
Benieuwd naar de cd. Nog steeds gefrustreerd dat ik de 20 Jaar CD gemist heb
De plaat is wel erg gefocust op t oude materiaal o
pi_191251587
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 17:32 schreef Maartel het volgende:
Benieuwd naar de cd. Nog steeds gefrustreerd dat ik de 20 Jaar CD gemist heb
De plaat is wel erg gefocust op t oude materiaal o
Huh? Bedoel je echt het compilatiealbum 20 jaar K3 of toch de 20 jaar K3 show?
pi_191254936
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 17:45 schreef Riparius het volgende:

[..]

Huh? Bedoel je echt het compilatiealbum 20 jaar K3 of toch de 20 jaar K3 show?
Het album. Ik zag 'm ineens te koop bij Studio 100, tipte een vriend, die kocht er een paar, ik moest wachten tot inkomen de week erop.. en toen was ie uitverkocht ;(
pi_191255381
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 21:24 schreef Maartel het volgende:

[..]

Het album. Ik zag 'm ineens te koop bij Studio 100, tipte een vriend, die kocht er een paar, ik moest wachten tot inkomen de week erop.. en toen was ie uitverkocht ;(
Ah zo. Ik heb het album gekocht bij de show, het is voor zover ik weet niet in de vrije verkoop geweest (evenmin als de losse DVD van de jubileumshow). Zoeken op EAN levert ook geen verkooppunt op.
pi_191255697
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 21:46 schreef Riparius het volgende:

[..]

Ah zo. Ik heb het album gekocht bij de show, het is voor zover ik weet niet in de vrije verkoop geweest (evenmin als de losse DVD van de jubileumshow). Zoeken op EAN levert ook geen verkooppunt op.
Hij heeft echt pakweg een week (of 2) in de winkel van Studio 100 gestaan. Ws restanten van de showverkoop.. maar net naast het net gevist hier
pi_191613381
Over minder dan een maand gaat de nieuwe K3 tour al in premiere, maar met de kaartenverkoop gaat het erg slecht. Bij de 'extra' shows in Gent en Oostende zitten hooguit 200 man (op dit moment). Hoe zal Studio 100 dit gaan oplossen?

pi_191651667
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 12:04 schreef Brampan221 het volgende:
Over minder dan een maand gaat de nieuwe K3 tour al in premiere, maar met de kaartenverkoop gaat het erg slecht. Bij de 'extra' shows in Gent en Oostende zitten hooguit 200 man (op dit moment). Hoe zal Studio 100 dit gaan oplossen?
Het verbaast me een beetje dat Studio 100 zowel in Gent, Oostende als Hasselt telkens drie shows heeft toegevoegd, maar niet in Antwerpen waar de shows nu juist in de Paasvakantie vallen.

Dat het slecht gaat met de kaartverkoop heeft alles te maken met de nieuwe muzieksensatie #LikeMe die zich met een repertoire van Nederlandstalige klassiekers in een eigentijds jasje richt op min of meer (maar niet helemaal) dezelfde doelgroep als K3. Ik schreef al eerder dat 5 shows op rij van #LikeMe in de Lotto Arena in april 2020 in no time waren uitverkocht. Inmiddels zijn nog eens 7 shows toegevoegd in mei en ook deze 7 shows waren binnen de kortste keren uitverkocht (zie hier).

Het is al van 2005 geleden dat K3 zo'n succes had, toen stonden Karen, Kristel en Kathleen 12 maal achtereen in een uitverkocht Ahoy (bij de Eyo tour in 2012 verkochten Karen, Kristel en Josje de Ahoy 'maar' 7 keer uit). Miguel Wiels en Studio 100 blijven gewoon hangen in de ontkenningsfase, vandaar wellicht ook de toegevoegde shows. Hoe Studio 100 dit gaat oplossen? Geen idee. Geplande shows afgelasten zullen ze niet snel doen omdat dat imagoverlies oplevert, dus misschien komen er weggeefacties of kortingsacties via supermarkten of tijdschriften waarbij mensen voordelig kaartjes kunnen kopen voor de extra shows.

[ Bericht 0% gewijzigd door Riparius op 23-02-2020 20:02:07 ]
pi_191652115
Ik zag laatst op de kinderzender van RTL een aflevering van Rollerdisco. Acteren kunnen ze alledrie gewoon echt niet.
pi_191689739
Ik snap echt niet waarom K3 niet meer met Youtube doet. Je merkt gewoon dat ze steeds meer irrelevant worden onder hun doelgroep. Bij andere Youtubers zie je gewoon dat ze in no time vele fans kunnen genereren door met bepaalde content te komen die kids maar al te graag willen zien. Dit is veel beter dan bijvoorbeeld een "De tafel van K3" (Is er 1 kind die dit leuk vind?) en een "K3 rollerdisco" (Dit zou best heel leuk kunnen zijn voor de kids, maar voor 13 afleveringen per jaar is het het ook niet waard). Daarom stuurde ik ook dit bericht hieronder naar de klantenservice van Studio 100.

GOUDEN TIP VOOR K3

Tegenwoordig is Youtube het platform waar steeds meer mensen (jong en oud) gebruik van gaan maken. Dus het zou daarom leuker en beter zijn als jullie meer video's plaatsen met echte content. Bijvoorbeeld door elke week zeg maar 3 keer een video van zo'n 10 minuten te maken waarbij Hanne, Klaasje en Marthe spelletjes spelen net zoals bij andere Youtubers (Milan Knol bijvoorbeeld). Of trendy challenges doen, zoals bottle flip challenge, slijm maken of andere hele leuke dingen die de fans willen zien (net als hoe de Youtubers Bibi en MeisjeDjamila dat bijvoorbeeld doen) met als extra's bijvoorbeeld een populaire videoclip aan het einde van elke video. Hierdoor ben je meer verbonden met de fans en trek je veel meer nieuwe kijkers aan en zal je dus ook steeds meer groeien. Ook krijgen de fans content te zien wanneer ze maar willen. Op tv zijn hier vaste tijden aan verbonden. Met zulke video's kom je vaker trending en heb je dus ook een groter bereik. Ik weet dat jullie het druk hebben, maar zulke video's kan je zo gemaakt hebben. Dit zou echt grootse resultaten kunnen opleveren. De vlogs zijn leuk en aardig, maar zo ben je niet helemaal verbonden met de fans, omdat ze content willen zien.

NOG EEN ANDERE BELANGRIJKE TIP

Het zou ook te gek zijn als jullie reageren op de reacties (al zijn het maar een paar) onder de video's en ook zelf reacties plaatsen waarin jullie bijvoorbeeld vragen wat de fans ervan vinden of wat de fans willen zien.
pi_191689770
Ook stuurde ik dit naar Studio 100:


HEEL LEUK IDEE VOOR K3

Het zou echt te gek zijn als de fans bij elk album mogen stemmen op het favoriete liedje waar normaal gesproken geen videoclip van komt. En van het liedje met de meeste stemmen wordt er een videoclip van gemaakt. Dit zou echt te gek zijn, want er zijn namelijk ook echt fantastische liedjes waar geen videoclip van komt, en dat is echt zonde.
pi_191920854
In de nieuwe 'Dromen' show gaan ze dus blijkbaar oude liedjes (o.a. Superhero, Meiden van de brandweer en Borst Vooruit) zingen. Zou er dan nog een compilatiealbum komen met meer 'hits' dan die op de nieuwe CD staan?

also, het decor van de show:

pi_191928622
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 13:16 schreef Brampan221 het volgende:
In de nieuwe 'Dromen' show gaan ze dus blijkbaar oude liedjes (o.a. Superhero, Meiden van de brandweer en Borst Vooruit) zingen. Zou er dan nog een compilatiealbum komen met meer 'hits' dan die op de nieuwe CD staan?

also, het decor van de show:

[ afbeelding ]
Waar haal jij de informatie vandaan dat borst vooruit gezongen gaat worden? Van de andere 2 wist ik het namelijk wel
pi_191959512
Zojuist is bekend geworden dat Studio 100 een aantal shows die deze maand zouden plaatsvinden uitstelt. Het gaat voorlopig om alle voorstellingen van de musicals "Daens" en "40-45" in het pop-up theater in Puurs, maar ook om de K3 shows in Flanders Expo in Gent op 21 en 22 maart. Het is op dit moment nog niet duidelijk of de K3 shows in Oostende en Antwerpen in april wel door kunnen gaan.
pi_192283232
Update: de K3 shows die van 16 t/m 18 april in Antwerpen zouden plaatsvinden gaan niet door. Deze shows worden uitgesteld naar 3 t/m 5 november 2020.
pi_192283906
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 12:04 schreef Riparius het volgende:
Update: de K3 shows die van 16 t/m 18 april in Antwerpen zouden plaatsvinden gaan niet door. Deze shows worden uitgesteld naar 3 t/m 5 november 2020.
En Hasselt (oorspronkelijk 1 en 2 mei) is inmiddels ook verplaatst naar 26 en 27 september. Het is alleen wachten op de nieuwe data in Oostende.

Het enige voordeel, België en Nederland lopen wel weer gelijk met shows. Dus de volgende tournees zullen, zoals altijd, tegelijkertijd lopen.
  donderdag 26 maart 2020 @ 14:27:13 #251
403253 Meke
after all this time? always.
pi_192285817
quote:
Ik kan het nu niet luisteren, maar is het op de melodie van handjes draaien? _O-
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_192287540
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2020 14:27 schreef Meke het volgende:

[..]

Ik kan het nu niet luisteren, maar is het op de melodie van handjes draaien? _O-
Haha jup!
pi_192288511
quote:
Ik vind 'm tof, m'n peuter ging meteen z'n handen wassen :D
  vrijdag 27 maart 2020 @ 10:24:36 #254
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_192299663
Wat is Hanne mooi geworden.
Koel en donker bewaren
pi_192572067
quote:
17s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 10:24 schreef Guanabana het volgende:
Wat is Hanne mooi geworden.
Absoluut, ze is echt opengebloeid in de laatste jaren! :Y
En ik vind ook dat ze vocaal behoorlijk gegroeid is, zeker als ze dit soort liedjes zingen:

pi_192711698
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 01:42 schreef Sisiorange94 het volgende:
Vandaag was een zware dag. Er komen allemaal herinneringen voorbij. Niet alleen van de afgelopen tour, maar eigenlijk ook gewoon van de afgelopen jaren dat ik fan ben geweest van K3. Het is heel moeilijk te beseffen voor mij dat deze tijd nu voorbij is. Misschien dat ik HKM ooit heel leuk vind, maar dan nog blijft het voor mij een andere groep. K3 is definitief gestopt.
Ik was op zoek naar een bestandje in een vorig deel van dit topic en vond deze quote van mezelf. Dit is wel heel grappig om terug te lezen, vier jaar later, nu ik daar compleet anders in sta.
Waar ik me eerst enorm ergerde aan HKM en dacht K3 als een afgesloten hoofdstuk te zien heb ik gemerkt dat, sinds HKM zich wat soepeler is gaan opstellen, ik er weer net zo veel van houd als vroeger.

Waarschijnlijk kon ik er gewoon niet tegen dat het allemaal zo stijf vormgegeven was. Die drie meisjes, nog zo gespannen en bang, die zich in elke situatie aan het script hielden en overal in die regenboogjurk moesten verschijnen terwijl ze zich krampachtig binnen de opgelegde Karen (voor Hanne), Kristel (voor Hanne) en Josje (voor Klaasje) moesten houden.
De K3 vlogs hebben hier denk ik erg bij geholpen, want ook in Love Cruise en Roller Disco vind ik het vrij irritant dat Marthe een schoonmaakobsessie heeft, Klaasje compleet gestoord lijkt en Hanne onverantwoordelijke dingen doet zoals stiekem tijdens werktijd een serie kijken. En daarbij houdt het niet op met de Hallo K3 flashbacks. Ook een aantal verhaallijnen zijn gerecycled en ik weet niet wat ik daarvan vind.

Ook vind ik dat de muziek een beetje tegenvalt. Natuurlijk blijft het K3 en verwacht ik ook zeker niet dat het muziek van het allerhoogste niveau is, maar zoiets als Zo Een Liedje, wat niks meer is dan een chaotische medley van oude nummers op verkeerd tempo, daar maak je me niet echt blij mee. Ra-Ta-Ta-Ta aan de andere kant luister ik regelmatig en die staat ook gewoon in mijn alledaagse playlist, in tegenstelling tot andere K3 nummers.

Hoe dan ook, mijn liefde voor K3 heeft even een dip gekend, maar ik ben ze altijd blijven volgen en heb de nieuwe meiden daardoor wel echt leren waarderen. Ook HKM is voor mij K3, net als KKJ en de eerste combinatie die je minder makkelijk kunt afkorten op deze manier :')

Hoe zit dat bij jullie?
pi_192734210
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 11:12 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Ik was op zoek naar een bestandje in een vorig deel van dit topic en vond deze quote van mezelf. Dit is wel heel grappig om terug te lezen, vier jaar later, nu ik daar compleet anders in sta.
Waar ik me eerst enorm ergerde aan HKM en dacht K3 als een afgesloten hoofdstuk te zien heb ik gemerkt dat, sinds HKM zich wat soepeler is gaan opstellen, ik er weer net zo veel van houd als vroeger.

Waarschijnlijk kon ik er gewoon niet tegen dat het allemaal zo stijf vormgegeven was. Die drie meisjes, nog zo gespannen en bang, die zich in elke situatie aan het script hielden en overal in die regenboogjurk moesten verschijnen terwijl ze zich krampachtig binnen de opgelegde Karen (voor Hanne), Kristel (voor Hanne) en Josje (voor Klaasje) moesten houden.
De K3 vlogs hebben hier denk ik erg bij geholpen, want ook in Love Cruise en Roller Disco vind ik het vrij irritant dat Marthe een schoonmaakobsessie heeft, Klaasje compleet gestoord lijkt en Hanne onverantwoordelijke dingen doet zoals stiekem tijdens werktijd een serie kijken. En daarbij houdt het niet op met de Hallo K3 flashbacks. Ook een aantal verhaallijnen zijn gerecycled en ik weet niet wat ik daarvan vind.

Ik voel dit best wel hetzelfde. Ik weet nog dat de voornaamste reden dat ik K3 weer terug ben gaan volgen sinds 2010, is omdat ik de clip van Heyah Mama zag en de tekst beluisterde, en niet begreep waarom ik dit vroeger mocht meezingen van mijn moeder. En toen kwam ik er na het lezen van de wikipedia pagina achter dat het helemaal niet voor kinderen bedoeld was etc. en dat maakte de groep veel meer oprecht voor mij. Ook mede door K2 zoekt K3 was het sprookje van K3 wel een beetje uiteengevallen, en waren het gewoon drie echte vrouwen met een leven en een mening en ik vond dat heel leuk om te volgen.

Daarom was ik bij K3 zoekt K3 ook bang dat er geen goede K3 gekozen kon worden, omdat dit spontane groepje nooit zo zou gaan vormen. Voor mij hoorde bij het gegeven K3 dat er drie zangeressen stonden die dachten dat ze de Nederlandstalige Spice Girls gingen worden, en opeens een wat jongere doelgroep bleken te hebben. Dat ging bij de nieuwe K3 sowieso niet gebeuren, want die wisten hun doelgroep al. Maar door een paar jaar bezig te zijn hebben HKM hun eigen mediapersoonlijkheden kunnen ontwikkelen, en ook aan hun onderlinge chemie kunnen werken, en dat heeft ze zeker goed gedaan. En de kandidaten die ik graag K3 zoekt K3 had zien winnen, hebben allemaal wel hun eigen plek gevonden, dus heb ik ook minder het idee dat HKM een plek heeft ingepikt die naar iemand anders had moeten gaan.

In Hallo K3 was het duidelijk dat de persoonlijkheden van KKJ werden uitvergroot, maar het paste wel bij hun. In de Roller Disco is het wat geforceerder en dat is jammer. Ik denk dat Josje daarmee ook wel het grootste voordeel behaalde; zij heeft nooit een Kathleen copy paste willen zijn, en Studio 100 wilde dat ook niet van haar maken. Sterker nog, ik denk dat als ze een remake van De 3 Biggetjes hadden gemaakt in de KKJ era, dat Josje dan de rol van Knirri/Kristel zou spelen, en Kristel de rol van Knorri/Kathleen. 't Is jammer dat HKM die kans minder krijgen, en vooral in hetzelfde concept geduwd worden. Ik had eigenlijk verwacht dat door een andere serie te maken ze een andere weg in konden slaan, maar eigenlijk zijn veel afleveringen gewoon Hallo K3 op rolschaatsen. Dus de volgs komen wat spontaner en wat meer casual over en dat vind ik leuker om te volgen.

quote:
Ook vind ik dat de muziek een beetje tegenvalt. Natuurlijk blijft het K3 en verwacht ik ook zeker niet dat het muziek van het allerhoogste niveau is, maar zoiets als Zo Een Liedje, wat niks meer is dan een chaotische medley van oude nummers op verkeerd tempo, daar maak je me niet echt blij mee. Ra-Ta-Ta-Ta aan de andere kant luister ik regelmatig en die staat ook gewoon in mijn alledaagse playlist, in tegenstelling tot andere K3 nummers.

Ik moet zeggen dat ik bij het album Roller Disco echt dacht dat Miguel en Co hun touch kwijt waren. Ik vind alleen Liefde Geeft Je Vleugels leuk, en een paar andere nummers kan tollereren, en de rest vind ik niks. Met het album Dromen vind ik meer nummers leuk, zoals Ra-ta-ta-ta en Feestje in de Keuken. En ook de andere kan ik wat prima hebben, vooral na er een paar keer naar te luisteren. Toch vraag ik me soms wel af of het niet zou helpen om eens wat jong bloed in de productieruimte te hebben, of een vrouw. Maar ze zullen wel aan hun vaste team willen vasthouden.

quote:
Hoe dan ook, mijn liefde voor K3 heeft even een dip gekend, maar ik ben ze altijd blijven volgen en heb de nieuwe meiden daardoor wel echt leren waarderen. Ook HKM is voor mij K3, net als KKJ en de eerste combinatie die je minder makkelijk kunt afkorten op deze manier :')

Hoe zit dat bij jullie?
Ik ben er ook aan gewend geraakt, hoewel het altijd anders zal zijn om naar een K3 te kijken die een paar jaar jonger dan mijn ouders is, en een K3 die van mijn eigen leeftijd is. Maar het heeft ook wel wat, het is wat meer relateable.

Btw, dit insta account refereert aan Karen, Kristel en Kathleen als de Disco Oma's, dat lijkt me een goede manier om de KKK niet te hoeven betrekken in nostalgie en vrolijke liedjes.
  vrijdag 22 mei 2020 @ 21:45:10 #258
436222 Japepk
Padvinder
pi_193263820
Ik ben ook weer eens in wat materiaal van K3 gedoken. Ik vond de liedjes altijd al leuk en ben door de talentenjachten (zowel met Josje als met HKM) de groep wat meer gaan volgen. Na K3 zoekt K3 overheerste heel erg het 'wat als' gevoel. Dat heeft de dames van nu geen eerlijke start gegeven bij mij. Ook de muziek van bijvoorbeeld Ushuaia, Love Cruise en Roller Disco vond ik wat minder dan wat we gewend waren. Dat hebben we hier ook al genoeg besproken. De plastic sound overheerste, zowel in de orkestband als in de flinke autotune die some toegepast werd.

Toen ik een tijdje terug wat YouTube filmpjes tegenkwam van K3 zoekt K3 ben ik ook in wat recenter materiaal gerold en kwam ik erachter dat het album 'Dromen' best prima materiaal bezit! Gigi is een heerlijke plaat, net als Land van de regenboog. Ra-ta-ta is dan weer een nummer wat op een mooie manier een maatschappelijk thema bezingt. Zo een liedje en Heyah Mama 2.0 zijn dan weer rare liedjes die wellicht langzaam het oude materiaal moeten gaan vervangen? Ik denk dat die langzaam naar enkel 'eigen' materiaal toe werken, waarbij de classics dan nog in medleys als deze voorbij komen.

Ergens is dat goed, want zo krijgt HKM wel meer een eigen 'smoel' dan ze tot nu toe hebben volgens mij. HKM die Teleromeo of Mamasé zingen voelt toch aan als een soort van coverband.
In dat eigen geluid mogen de fantasietaaltjes wel minder alom aanwezig zijn. En meer lekker zomer/feestplaten als Gigi. Veel materiaal wordt semi-gevoelig gezongen en je mist soms gewoon de lekkere popliedjes.

En heeft deze topic-kick nog nieuwswaarde? Jazeker! Er komt een nieuwe film! Dans van de Farao. Toch een teken dat het overall goed gaat met de franchise.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200513_04957809
't Echte en 't ware!
pi_193344967
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 21:45 schreef Japepk het volgende:

En heeft deze topic-kick nog nieuwswaarde? Jazeker! Er komt een nieuwe film! Dans van de Farao. Toch een teken dat het overall goed gaat met de franchise.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200513_04957809
Tja, wat heet nieuwswaarde? Het was op 3 januari 2020 al bekend dat er een nieuwe K3 film zou komen. De releasedatum was toen ook al bekend, 16 december 2020. Alleen was er toen sprake van dat de opnamen in de lente zouden beginnen, dat is wel met enkele maanden uitgesteld.
pi_193543187
Inmiddels zijn alle shows (behalve Oostende in augustus, maar dat gaat nog wel gebeuren) in België verplaatst naar 2021. Wat wel interessant is: de 8 shows in de Stadsschouwburg in Antwerpen zijn verplaatst naar 6 shows in de Lotto Arena. De zaalcapaciteit is dus vergroot van ongeveer 2.000 naar iets minder dan 5.000 plaatsen. Een gewaagde keuze van Studio 100, omdat de shows in de stadsschouwburg nog lang niet waren uitverkocht. Zullen ze denken dat er veel meer mensen gaan komen na de crisis?


Ook leuk, woensdag komt de nieuwe zomersingle uit! De single heeft wel een wat aparte naam, namelijk: “Bikini vol zand”. Benieuwd hoe deze gaat klinken!
pi_193554325
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 21:08 schreef Brampan221 het volgende:
Inmiddels zijn alle shows (behalve Oostende in augustus, maar dat gaat nog wel gebeuren) in België verplaatst naar 2021. Wat wel interessant is: de 8 shows in de Stadsschouwburg in Antwerpen zijn verplaatst naar 6 shows in de Lotto Arena. De zaalcapaciteit is dus vergroot van ongeveer 2.000 naar iets minder dan 5.000 plaatsen. Een gewaagde keuze van Studio 100, omdat de shows in de stadsschouwburg nog lang niet waren uitverkocht. Zullen ze denken dat er veel meer mensen gaan komen na de crisis?
Het klopt dat alle shows die dit najaar zouden plaatsvinden nu worden uitgesteld naar voorjaar 2021. Ik ontving net een mail van Luxor dat de shows van november in Roterdam worden uitgesteld naar 20 en 21 november 2021(!) en bovendien niet meer plaats zullen vinden in het Nieuwe Luxor, maar in Ahoy, zodat nieuwe kaartjes zullen moeten worden gekocht. Niet dat ik dat ga doen, want de droomstoelen blijken nu al(!) uitverkocht. Het gaat overigens niet om Ahoy zoals we dat kennen, maar om een nieuwe locatie, RTM Stage, die pas later dit jaar in gebruik zal worden genomen.

Wat de shows in Vlaanderen betreft die al waren uitgesteld van dit voorjaar naar dit najaar, wel die worden opnieuw uitgesteld, nu naar het voorjaar van 2021. De 8 shows die in november in de Stadsschouwburg in Antwerpen zouden worden gespeeld worden nu vervangen door 6 shows in de Lotto Arena, op 14 en 15 april 2021 telkens om 10.30 uur, 13.30 uur en 16.30 uur. Anders dan in Nederland blijven gekochte kaartjes voor de Stadsschouwburg wel geldig voor de Lotto Arena, maar vanwege de andere capaciteit en indeling van de zaal zullen deze wel worden omgeruild. Dat kan omdat tickets voor beide locaties door dezelfde organisatie worden verkocht (bron).
quote:
Ook leuk, woensdag komt de nieuwe zomersingle uit! De single heeft wel een wat aparte naam, namelijk: “Bikini vol zand”. Benieuwd hoe deze gaat klinken!
Belooft ook een aparte clip te worden met ingestuurde foto's van fans omdat een opname aan volle stranden er niet in zat.

[ Bericht 2% gewijzigd door Riparius op 09-06-2020 17:51:22 ]
pi_193563708
quote:
Erg zwak nummer (vind ik). Slechtste ‘zomersingle’ van Hanne, Klaasje en Marthe (de slechtste zomersingle van K3 blijft Eya Hoya 😅). Ben benieuwd of de clip wat kan verbeteren qua liedje.
pi_193563750
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 09:13 schreef Brampan221 het volgende:

[..]

Erg zwak nummer (vind ik). Slechtste ‘zomersingle’ van Hanne, Klaasje en Marthe (de slechtste zomersingle van K3 blijft Eya Hoya 😅). Ben benieuwd of de clip wat kan verbeteren qua liedje.
Ik ben benieuwd. Ik heb geen Spotify }:|
pi_193563902
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2020 09:17 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd. Ik heb geen Spotify }:|
Hij staat ook op YouTube! :)
pi_193563940
Ik vind 'm eigenlijk wel leuk :@
pi_193564245
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 09:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind 'm eigenlijk wel leuk :@
Haha, dat kan! Ik vind hem gewoon niet zo goed als bijvoorbeeld een Pina Colada. Hij is, naar mijn idee, meer een track voor op een album, niet voor een zomersingle. Ook vind ik hem veel weghebben van Tika Tika en Bambolaya en dat is gewoon niet echt mijn smaak.
  maandag 15 juni 2020 @ 23:32:33 #270
436222 Japepk
Padvinder
pi_193648811
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 09:58 schreef Brampan221 het volgende:

[..]

Haha, dat kan! Ik vind hem gewoon niet zo goed als bijvoorbeeld een Pina Colada. Hij is, naar mijn idee, meer een track voor op een album, niet voor een zomersingle. Ook vind ik hem veel weghebben van Tika Tika en Bambolaya en dat is gewoon niet echt mijn smaak.
Ik vind hem wel prima, maar ik heb tegenwoordig niet zoveel meer met de fantasietaal-liedjes. Dat is alleen leuk als het goed past in het thema van het liedje (zie Oya Lele, waar je amper door hebt dat het random woorden zijn). Dus in die zin vind ik het leuk dat dit liedje een 'echte' tekst heeft, zelfs met een 'sexy' K3 randje.

Qua stijl vind ik het alleen een beetje rommelig, vlees noch vis. Het klinkt gelukkig niet al te plastic of autotune, waar HKM tot dusver wel vaak last van had. Er zit een stevige beat onder, maar het is weer net niet gelikt genoeg om als eventuele zomerplaat aan te slaan denk ik. Qua zang zijn de dames nu wel op niveau. Ik kon eerst écht niet naar Klaasje luisteren met haar bibberstem, maar dat is ver weg. Hanne blijft een beetje vlak, maar het is niet echt slecht vind ik.
't Echte en 't ware!
pi_193842965
Het verhaal van de film
Hanne, Marthe en Klaasje gaan hun nieuwe album voorstellen in een Egyptisch museum. Ze brengen alles in orde voor hun optreden. Wanneer ze in het museum alle drie een wens doen bij een Egyptische Wenskat, komt die tot hun verbazing uit. Hanne kan de gedachten lezen van mensen en dieren, Marthe kan alles kopen wat ze voor zichzelf wil, en Klaasje kan blijven wensen wat ze maar wil.
Maar de wensen van de Wenskat zijn vervloekt door farao Tritanchamon. De drie vervloekte wensen keren zich tegen K3 en zorgen voor een hoogoplopende ruzie tussen de meisjes. Net voor hun optreden besluiten ze te splitten. Ze willen elkaar nooit meer zien! Zorgt de Wensvloek voor het einde van K3 of overwint vriendschap alles?


pi_194572852
Nieuws over de komende K3 film K3 - dans van de Farao waarvan de opnamen in volle gang zijn. De complete cast is nu bekend.
  zondag 27 september 2020 @ 19:05:14 #273
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_195291668

Dit moet Kathleen wel zijn in de Masked Singer België. En Karen in de jury die haar meteen herkent O+ O+ O+ O+ O+
TEAM TAFEL
  zondag 27 september 2020 @ 19:29:13 #274
403253 Meke
after all this time? always.
pi_195292145
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 19:05 schreef rowan634 het volgende:

Dit moet Kathleen wel zijn in de Masked Singer België. En Karen in de jury die haar meteen herkent O+ O+ O+ O+ O+
Wat tof O+ :D

Ook wel een beetje stom om te denken dat Karen haar niet herkent? _O-
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_195294021
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 19:05 schreef rowan634 het volgende:

Dit moet Kathleen wel zijn in de Masked Singer België. En Karen in de jury die haar meteen herkent O+ O+ O+ O+ O+
Dank voor het posten! Ik ga dit programma zeker even volgen op VTMGo. Kijk nu al uit naar de onthulling en de reactie van Karen op het weerzien met Kathleen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Riparius op 27-09-2020 21:42:38 ]
pi_195296035
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 19:29 schreef Meke het volgende:

[..]

Wat tof O+ :D

Ook wel een beetje stom om te denken dat Karen haar niet herkent? _O-
Dit is juist 100% gedaan voor die reactie en mogelijke hype lijkt me ;)
pi_195325744
Oh ja, dat moet Kathleen zijn!

Cool dat ze mee doet!
pi_195330204
Even overgevlogen van Zuid Afrika.

Ik heb haar jaren terug gezien in Ranking the Stars. Ik had echt tranen van het lachen :D Heel leuk mens.
pi_195428351

Karen heeft het nog steeds door! O+

(de rest van het panel lijkt het nog niet helemaal door te hebben, maar goed die hebben dan ook niet een ruim decenium met haar in een groep gezeten lol)
pi_195677932
quote:
Naar mijn mening toch wel een zwak lied, hij blijft wel hangen in je hoofd. De film ziet er dan wel weer goed uit!
pi_195681256
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 17:48 schreef Danawinter het volgende:

Karen heeft het nog steeds door! O+

(de rest van het panel lijkt het nog niet helemaal door te hebben, maar goed die hebben dan ook niet een ruim decennium met haar in een groep gezeten lol)
Zo meteeen bij VTM weer een aflevering. Ben benieuwd of we vanavond de ontmaskering van Zeemeermin gaan beleven. De aanwijzingen vorige week lieten weinig te raden over. Zeemeermin schreef in een hartvormig album het getal 9323 en zei daarbij dit is het beste hoofdstuk in mijn leven waarvoor ik nogal ver ben afgedreven.



Dit is een postcode van Bloemfontein in Zuid-Afrika, maar je kunt het ook lezen als een datum (yy-mm-dd), dus 09-03-23 oftewel 23 maart 2009, de dag waarop Kathleen bekend maakte dat ze K3 zou gaan verlaten. En dan was er ook nog een sprookjesboek over gansjes met daarin de tekst En een ander gansje ... met haar lievelingslaarsjes aan!



De roze laarsjes van Josje bij haar eerste tour!
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 23:17:55 #285
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_195684797


MIJN HART!!!! :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
TEAM TAFEL
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 23:29:32 #286
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_195684999


O+
TEAM TAFEL
pi_195685221
Dit doet me verdorie meer dan ik zou denken.
Zal qua Studio 100 en alles en 'verwarring voor de kinderen' er ooit eens een reunie gig in zitten?
pi_195686415
O+ O+ O+ Zo mooi om de emoties bij Karen te zien :'(

Wellicht ook nog leuk om te zien: op VTM Go staat nu ook Kathleen's aflevering van Behind The Mask, waarin je een beetje haar voorbereiding kan zien.

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 23:41 schreef Maartel het volgende:
Dit doet me verdorie meer dan ik zou denken.
Zal qua Studio 100 en alles en 'verwarring voor de kinderen' er ooit eens een reunie gig in zitten?
Ik hoop het echt wel. Het hoeft niet eens superveel met K3 te maken te hebben - hoewel het wel leuk zou zijn - maar gewoon die drie vrouwen nog eens samen te zien kletsen en rondhangen. Karen, Kristel en Kathleen zelf lijken het in ieder geval gezellig te hebben op de foto's!

[ Bericht 5% gewijzigd door Danawinter op 17-10-2020 02:04:55 ]
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 11:16:15 #289
403253 Meke
after all this time? always.
pi_195689930
instagram
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_195691481
Als je dit zo ziet, dan had Josje nooit een volwaardig K3 lid kunnen worden. Eigenlijk hadden ze gewoon moeten stoppen na Kathleen haar vertrek.
pi_195693571
quote:
17s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 11:16 schreef Meke het volgende:
[ instagram ]
O+ Ik vroeg me gisteren nog af of er beelden waren van het moment dat Kristel Kathleen voor het eerst weer zag, en hier zijn ze! Zo mooi om te zien.

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 12:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
Als je dit zo ziet, dan had Josje nooit een volwaardig K3 lid kunnen worden. Eigenlijk hadden ze gewoon moeten stoppen na Kathleen haar vertrek.
Nou ja, dat zou Studio 100 nooit laten gebeuren natuurlijk, niet zolang er nog geld te halen valt. En ik vind dat Josje het toch echt die 6 jaar goed gedaan heeft. Maar zoals Kristel zegt, de originele drie voelen altijd als een soort zussen. Dus als je die metafoor doortrekt zal Josje meer als een stiefzusje geweest zijn, en dat voelt toch wel anders waarschijnlijk.
pi_195693834
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 15:00 schreef Danawinter het volgende:

[..]

O+ Ik vroeg me gisteren nog af of er beelden waren van het moment dat Kristel Kathleen voor het eerst weer zag, en hier zijn ze! Zo mooi om te zien.
[..]

Nou ja, dat zou Studio 100 nooit laten gebeuren natuurlijk, niet zolang er nog geld te halen valt. En ik vind dat Josje het toch echt die 6 jaar goed gedaan heeft. Maar zoals Kristel zegt, de originele drie voelen altijd als een soort zussen. Dus als je die metafoor doortrekt zal Josje meer als een stiefzusje geweest zijn, en dat voelt toch wel anders waarschijnlijk.
Dat bedoel ik eigenlijk ja :Y Ik vond Josje prima. Kwa zang was ze eigenlijk beter dan de andere twee vind ik. En ik vond haar echt heel leuk in hallo K3. Ik vind hallo k3 eigenlijk heel geslaagd. Leuke serie en ik vind ze alle drie prima acteren.
pi_195694900
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 23:17 schreef rowan634 het volgende:
[ afbeelding ]

MIJN HART!!!! :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Moest gewoon huilen :'( O+ O+ O+
pi_195694931
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 15:13 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Dat bedoel ik eigenlijk ja :Y Ik vond Josje prima. Kwa zang was ze eigenlijk beter dan de andere twee vind ik. En ik vond haar echt heel leuk in hallo K3. Ik vind hallo k3 eigenlijk heel geslaagd. Leuke serie en ik vind ze alle drie prima acteren.
Ja, het zou leuk zijn als ze nog eens zoiets kon doen. Maar ja, aangezien ze nu druk bezig is met tegen de coronaregels in te gaan zal ze daar waarschijnlijk geen tijd voor hebben.

Hallo K3 is wel legit een van de beste dingen die K3 ooit gedaan heeft.
pi_195695028
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 16:13 schreef Danawinter het volgende:

[..]

Ja, het zou leuk zijn als ze nog eens zoiets kon doen. Maar ja, aangezien ze nu druk bezig is met tegen de coronaregels in te gaan zal ze daar waarschijnlijk geen tijd voor hebben.

Hallo K3 is wel legit een van de beste dingen die K3 ooit gedaan heeft.
Ik denk eigenlijk dat Karen en Kristel helemaal geen contact meer hebben met Josje. Misschien is er iets tussen hen gebeurd? Ze volgen elkaar al een tijdje niet meer op instagram, terwijl Karen in the Masked Singer bijvoorbeeld zei dat ze Kathleen nog wel altijd volgde, ookal hadden ze geen contact meer.
pi_195695556
Ik heb het gevoel dat het nooit heeft geklikt tussen Josje en de andere twee.
pi_195699666
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 16:18 schreef Sectumsempra het volgende:

[..]

Ik denk eigenlijk dat Karen en Kristel helemaal geen contact meer hebben met Josje. Misschien is er iets tussen hen gebeurd? Ze volgen elkaar al een tijdje niet meer op instagram, terwijl Karen in the Masked Singer bijvoorbeeld zei dat ze Kathleen nog wel altijd volgde, ookal hadden ze geen contact meer.
't waren in de eerste plaats ook gewoon collega's natuurlijk. Als band, zeker als K3, moet je natuurlijk die indruk geven van 'wij zijn hartsvriendinnen' maar t kan prima zijn dat dat gewoon nooit zo geweest is. Jammer wel, want ik vond die line-up qua totaalplaatje en muzikaal misschien wel t leukst
pi_195728439
quote:
Dit was zo'n mooi moment ;( Al die emotie. Huh interview, fuck het script. Eerst even uithuilen
pi_195728457
Trouwens erg mooie stem heeft Kathleen. Zonde dat bij K3 die stemmen een beetje ondergesneeuwd werden door productie en het steeds zingen in unison of harmonie.

Die CD van Karen "Een ander spoor" laat goed zien dat zij óók een mooie stem heeft.
pi_195729134
Tsja, daar kunnen we natuurlijk heel veel over speculeren, maar echt zeker weten doen we het nooit. Als Josje bijvoorbeeld vertelt over hoe ze dacht dat K2 zoekt K3 maar een baantje voor één jaar opleverde, vindt ik 6 tot 7 jaar in de groep zitten nog best lang. En het feit dat zij begonnen is met het gesprek over stoppen met K3, zal zeker niet gemakkelijk geweest zijn, maar ik denk dat de ruzies die sommige mensen zich er bij inbeelden ook wel meevallen.

Als ik dan terugkijk naar interviews van tijdens het KKJ tijdperk, en hoe blij Karen en Kristel met Josje waren, gelood ik echt niet dat dat allemaal gespeeld was. Daarbij, de chemie in de videoclips, Hallo K3 en films leek ook best legit (zo niet, mogen ze Josje gelijk een handjevol Gouden Kalveren geven, want dat heeft ze dan erg goed gespeeld). Hoewel het ook kan zijn dat ik een roze bril op heb, omdat ik die muziek het leukste vond, en Hallo K3 erg leuk gespeeld. Maar ook bijvoorbeeld foto's van hun middagje uit vorig jaar (1, 2 en 3) zagen er ook wel gezellig uit, dat doen ze echt niet als het niet leuk vinden.
pi_195729614
Stoppen na Josje was de beste beslissing geweest die ze hadden moeten maken. Nu hebben ze K3 waarvan er een duidelijk zit puur voor de looks. En toegegeven, die heeft ze O+ En de liedjes zijn best leuk. Maar de K3 zoals het was toen het KKJ werd zal het nooit meer worden. Kijk alleen al naar de teruggelopen kaartverkopen. Kinderen denken K3 ja leuk _O_ Maar de wat oudere garde die heeft zoiets van oh, het haalt het niet bij de echte K3 :D En dat zie je overal in terug.

De originele K3 was O+ K3 met Josje was _O_ _O_ Deze K3 is :{w
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')