quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
World Grand Prix:quote:
Hoe er is gewonnen weet niemand meer, ik dus ook niet. Nou ja, alleen de verliezers.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 12:09 schreef de_boswachter het volgende:
Geklopt op waarde. Maar deron: won jij vorig jaar ook al niet de Finals van mij omdat Sock één eerste service voor mij te veel verneukte? En nu dit
#trauma
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Jullie hebben bij de World Grand Prix deelgenomen aan dit spektakel, voor de Grand Slam of Darts staat weer een gloednieuwe te wachten!quote:
Je mag het van mij nog invullen hoor, dan krijg je gewoon een sterretje achter je naam in de standquote:Op zaterdag 10 november 2018 17:13 schreef TserrofEnoch het volgende:
Ik ben te laat helaas.
Volgende keer mag je mij ook weer quoten.
--
toch maar meegedaan
heb nog niets gezien van het toernooi qua resultaten.
maar volgens mij zijn de partijen waar naar gevraagd wordt nog niet geweest
Ja goed punt. En dan een klassementje maken over het hele jaar?quote:Op maandag 19 november 2018 15:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit, en dank rondewim. Wmb kunnen we dit er wel inhouden met de 'grote' toernooien.
DRT / [PDC WK 2019] Voorspelspelspelspel #1:quote:Op woensdag 5 december 2018 11:57 schreef maxi-mus het volgende:
WK Darts
1. Haalt Michael van Gerwen de finale?
2. Wordt er minstens één gemiddelde van boven de 100 gegooid in de eerste ronde?
3. Haalt er meer dan één Nederlander de kwartfinale?
4. Worden er meer dan 7 170-finishes gegooid?
5. Welke mastercaller callt de finale?
6. Noem één van de analisten die de finale analyseren op RTL7
7. Haalt Rob Cross minimaal de vierde ronde?
8. Wie wint de wedstrijd in de eerste ronde tussen Ted Evetts en Simon Stevenson?
9. Wordt er een 9-darter gegooid?
10. Hoever komt Raymond van Barneveld?
11. Wie haalt de halve finale uit het derde kwart?
12. Halen er minstens 3 Engelsen de kwartfinale?
13. Bereikt een ongeplaatste speler de kwartfinale?
14. Wordt een wedstrijd in de halve finales of finale over het maximum aantal sets gespeeld?
15. Gaat er een vrouw meer dan 1 set winnen?
16. Gooit er iemand in de eerste ronde onder de 85 gemiddeld?
17. Haalt Gabriel Clemens minimaal de derde ronde?
18. Is de winnende dubbel in de finale een rood of groen vakje?
19. Wordt er tijdens het toernooi minimaal één keer een gemiddelde van 106,00 of hoger gegooid?
Schiftingsvraag: Wat is het winnende gemiddelde in de finale?
Ik heb een opzetje gemaakt, vul maar aan indien nodig.Als ik niks hoor hou ik deze vragen aan en organiseer ik het wel.
quote:Op woensdag 5 december 2018 12:37 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
DRT / [PDC WK 2019] Voorspelspelspelspel #1:
Het voorspelspel.
Ik had al een flink aantal vragen, waaronder enkele die (bijna) exact overeenkomen. Zal ze zometeen een keer posten.quote:Op woensdag 5 december 2018 11:57 schreef maxi-mus het volgende:
WK Darts
1. Haalt Michael van Gerwen de finale?
2. Wordt er minstens één gemiddelde van boven de 100 gegooid in de eerste ronde?
3. Haalt er meer dan één Nederlander de kwartfinale?
4. Worden er meer dan 7 170-finishes gegooid?
5. Welke mastercaller callt de finale?
6. Noem één van de analisten die de finale analyseren op RTL7
7. Haalt Rob Cross minimaal de vierde ronde?
8. Wie wint de wedstrijd in de eerste ronde tussen Ted Evetts en Simon Stevenson?
9. Wordt er een 9-darter gegooid?
10. Hoever komt Raymond van Barneveld?
11. Wie haalt de halve finale uit het derde kwart?
12. Halen er minstens 3 Engelsen de kwartfinale?
13. Bereikt een ongeplaatste speler de kwartfinale?
14. Wordt een wedstrijd in de halve finales of finale over het maximum aantal sets gespeeld?
15. Gaat er een vrouw meer dan 1 set winnen?
16. Gooit er iemand in de eerste ronde onder de 85 gemiddeld?
17. Haalt Gabriel Clemens minimaal de derde ronde?
18. Is de winnende dubbel in de finale een rood of groen vakje?
19. Wordt er tijdens het toernooi minimaal één keer een gemiddelde van 106,00 of hoger gegooid?
Schiftingsvraag: Wat is het winnende gemiddelde in de finale?
Ik heb een opzetje gemaakt, vul maar aan indien nodig.Als ik niks hoor hou ik deze vragen aan en organiseer ik het wel.
Misschien handig om erbij te vermelden dat alles ook in direct ingevuld mag worden of iets dergelijks? Die datums heb ik erbij gezet om aan te geven op/vanaf welke dag een vraag relevant is (en tot wanneer er dus ingevuld/aangepast mag worden).quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
maxi-mus snapte het multiquoten niet, dus desgevraagd een lokquote voor iedereen en z'n moeder.quote:
quote:Op maandag 10 december 2018 23:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Misschien handig om erbij te vermelden dat alles ook in direct ingevuld mag worden of iets dergelijks? Die datums heb ik erbij gezet om aan te geven op/vanaf welke dag een vraag relevant is (en tot wanneer er dus ingevuld/aangepast mag worden).
Dat kan niet meer na een bepaalde periode.quote:Op woensdag 12 december 2018 13:51 schreef LordVoldermort het volgende:
Waarom kan ik mijn bericht niet meer wijzigen? Nouja bij deze weer wat aanvullingen.
Hoe zit het met vragen zoals 'wie is die dag te gast naast Scholten?' Kan dat nog de dag van te voren, want misschien zeggen ze dat wel in de studio. Ook niet echt fair zeg maar.quote:Op woensdag 12 december 2018 15:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat kan niet meer na een bepaalde periode.
Daarom heb ik die vraag (van wie zit er als analist tijdens finale) op 29 december gezet.quote:Op woensdag 12 december 2018 15:19 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Hoe zit het met vragen zoals 'wie is die dag te gast naast Scholten?' Kan dat nog de dag van te voren, want misschien zeggen ze dat wel in de studio. Ook niet echt fair zeg maar.
quote:Op donderdag 13 december 2018 20:01 schreef Mani89 het volgende:
Donderdag 13 december:
1. Ja
2. Nee
3. Ja
4. Nee
5. Nee
6. Lager
7. Nee
8. Nee
9. Ja
10. Ja
11. Nee
12. Nee
13. Ja
14. Nee
15. Nee
16. Nee
17. Ja
18. Ja
19. Nee
20. Michael Smith
21. Nee
22. Ja
23. Ja
Schiftingsvraag:
-4343
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Scusiquote:Op vrijdag 14 december 2018 15:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Graag wel even het vraagnummer erbij zetten. Anders wordt het zo zoeken voor mij.
Ik had een ban. (En ben ook niet van plan alles elke dag te updaten)quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:40 schreef Dr_Flash het volgende:
zijn er al tussenstanden? Of komen die in een ander topic?
Nou dat was de vraag nietquote:Op zaterdag 15 december 2018 17:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had een ban. (En ben ook niet van plan alles elke dag te updaten)
Uitstekend beste manquote:Op zaterdag 15 december 2018 22:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Komt vandaag een tussenstand.(in dit topic)
Excuus, bedoelde maandag.quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Uitstekend beste manIk kijk er naar uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De standSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens het orakel wimderon wel.quote:
quote:Op zaterdag 15 december 2018 18:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Is vanmiddag al gegooid, voor het eerst sinds 2014
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Nou ja, meerdere kleuren mag best wat mij betreft. Maar dan moet het wel exact het juiste zijn.quote:Op zondag 16 december 2018 09:24 schreef maxi-mus het volgende:
Voor de duidelijkheid: Bij de kleur van het haar van Pieter Wright mag je maar één kleur noemen. De rest van de antwoorden reken ik fout.
Door Marijanovic ja. Die zette hem daarna nog een keer op dubbel 17 weg maar miste. Wat een lul.quote:Op zondag 16 december 2018 12:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgens het orakel wimderon wel.
[..]
Akkoord.quote:Op zondag 16 december 2018 12:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nou ja, meerdere kleuren mag best wat mij betreft. Maar dan moet het wel exact het juiste zijn.
En als je bijvoorbeeld blauw zegt en het is blauw met geel dan zou ik het goed rekenen. Als je zegt zwart met rode stippen en het is zwart met rode, paarse en roze stippen dan is het fout.
quote:Op maandag 17 december 2018 11:52 schreef Mani89 het volgende:
Zondag 16 december:
30. Groen
31. Darius Labanauskas
quote:
Huh, hoezo niet, die moet toch om 23:00 tegen barneveld/quote:Op maandag 17 december 2018 14:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die gooit niet op 17 december. Je mag hem nog wijzigen.
Natuurlijk. Excuus.quote:Op maandag 17 december 2018 14:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Huh, hoezo niet, die moet toch om 23:00 tegen barneveld/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De standSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door maxi-mus op 18-12-2018 12:35:27 ]
Geen idee, ik ben (deels) kleurenblind.quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2018 11:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben (deels) kleurenblind.Als dat zo is dan noteer ik bij de antwoorden groen een '0'. Ik ging af op Wim zijn antwoord maar die had zelf groen. (lol)
quote:
Het staat er wellicht niet heel duidelijk, maar in mijn posts klonk naar mijn idee wel door dat het groen (wat overigens niet altijd is) van de slang niet rullevant was voor de vraag.quote:Op dinsdag 18 december 2018 11:34 schreef maxi-mus het volgende:
Een groene slang klinkt wel logisch ja.
Ik twijfelde.quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het staat er wellicht niet heel duidelijk, maar in mijn posts klonk naar mijn idee wel door dat het groen (wat overigens niet altijd is) van de slang niet rullevant was voor de vraag.
Heb ik net gepost hans.quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:32 schreef LordVoldermort het volgende:
Krijgen we nog een tussenstandje binnenkort Maxi?
(Je vergeet vraag 40 en 42)quote:Op dinsdag 18 december 2018 20:00 schreef LordVoldermort het volgende:
Woensdag 19 december:
38.Noem één van de analisten die tijdens de avondsessie bij RTL7 zit. Co
39.Worden er in de avondsessie meer dan 28 180's gegooid? Nee
40.Noem een speler die op woensdag 19 december in actie komt en geen enkele set wint (of: niemand).
Donderdag 20 december:
41.Gooit Mensur Suljovic minstens drie keer een leg uit met dubbel 14 in zijn partij in de tweede ronde (tegen de winnaar van Searle/Burton)? Nee
42.Welke van de 8 wedstrijden op donderdag 20 december heeft het hoogste gezamenlijke gemiddelde (gemiddelde van de twee spelers bij elkaar opgeteld)?
43.Wie wint de wedstrijd tussen Mervyn King en de winnaar van Jan Dekker-Lisa Ashton? Dekker
Ik ken het programma nog niet van donderdag, dus dat komt nog.quote:Op dinsdag 18 december 2018 22:27 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
(Je vergeet vraag 40 en 42)
Vraag 40 gaat over vandaag hé.quote:Op woensdag 19 december 2018 08:12 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik ken het programma nog niet van donderdag, dus dat komt nog.
40. Pas ik aan naar Seigo Asadaquote:Op zondag 16 december 2018 10:15 schreef maxi-mus het volgende:
Woensdag 19 december:
38.Roland Scholte
39.Ja
40. Noel Malicdem
42 pas ik nog aan naar Bunting/Humphries.quote:Op dinsdag 18 december 2018 23:27 schreef Doevelaer het volgende:
Donderdag 20 december:
41. Nee
42. Lewis/Evetts
43. Dekker
Ik het vind prima, suggesties zijn altijd welkom. Was voor de tijd natuurlijk moeilijk om te maken omdat je nog niet wist wie dan tegen wie moest. Zodra het programma bekend is zullen er wel wat vragen volgen.quote:Op donderdag 20 december 2018 09:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geen vragen voor 27 en 28 december?
Dit.quote:Op donderdag 20 december 2018 11:33 schreef wimderon het volgende:
Is het zo'n goed idee om nog vragen toe te voegen? Er zijn mensen die alles in één keer hebben ingevuld. Dan hadden we vooraf moeten melden dat er nog vragen bij zouden komen vind ik.
Ja, daar zit ook wat in. Dan laten we het zo.quote:Op donderdag 20 december 2018 11:33 schreef wimderon het volgende:
Is het zo'n goed idee om nog vragen toe te voegen? Er zijn mensen die alles in één keer hebben ingevuld. Dan hadden we vooraf moeten melden dat er nog vragen bij zouden komen vind ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De standSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vragen die nog op antwoord wachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door maxi-mus op 28-12-2018 18:55:05 ]![]()
Zaterdag 29 december:
47.Avond
48.Bevins
49.Roland
Zondag 30 december:
50.Rood
51.Nee
Dinsdag 1 januari:
52.NeeMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Zaterdag 29 december:
47. Avond
48. George Noble
49. Roland Scholten
Zondag 30 december:
50. Rood
51. Ja
Dinsdag 1 januari:
52. Ja![]()
Zaterdag 29 december:
47.Worden er meer 180's gegooid in de middagsessie of in de avondsessie?
Avond
48.Welke mastercaller callt de eerste helft van de finale?
Bevins
49.Noem één van de twee analisten op RTL tijdens de finale
ScholtenLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Zaterdag 29 december:
47. Avond
48. Kirk Bevins
49. Co Stompe
Zondag 30 december:
50. Rood
51. Ja
Dinsdag 1 januari:
52. Ja![]()
Zaterdag 29 december:
47. Avondsessie
48. Noble
49. Stompe
Zondag 30 december:
50. Rood
51. Ja
Dinsdag 1 januari:
52. Ja![]()
Zaterdag 29 december:
47. Avondsessie
48. Noble
49. Scholten
Zondag 30 december:
50. Rood
51. Ja
Dinsdag 1 januari:
52. JaEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Zondag 30 december:
50.Is de winnende dubbel in de halve finale die als eerste gespeeld wordt een rood of een groen vakje?
Rood
51.Wordt een wedstrijd in de halve finales of finale over het maximum aantal sets gespeeld?
Nee
Dinsdag 1 januari:
52.Gooien beide spelers een gemiddelde van 98,99 of hoger in de finale?
JaLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Inschrijving gesloten voor de vraag wie er bij de finale analist is, Koert heeft het verklaptLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Dat was zaterdag al (omdat je het af zou kunnen leiden uit wie er zaterdag/zondag zouden zitten en wie er in de finale zou staan, of in dit geval dus Koert die zegt wie er zitten)quote:Op zondag 30 december 2018 23:32 schreef Szura het volgende:
Inschrijving gesloten voor de vraag wie er bij de finale analist is, Koert heeft het verklapt![]()
![]()
Schiftingsvraag:
-Hoeveel 100+ scores (100 tot en met 139) worden er tijdens het WK gegooid?
-Hoeveel 180'ers er zijn gegooid.
Iemand enig idee waar je dit kan vinden?![]()
![]()
Ik reken de 180 even voor je uit. Heb alles tot de derde ronde in Excel staan. Doe ik de QF/SF/F er even bijquote:Op woensdag 2 januari 2019 14:44 schreef maxi-mus het volgende:
Schiftingsvraag:
-Hoeveel 100+ scores (100 tot en met 139) worden er tijdens het WK gegooid?
-Hoeveel 180'ers er zijn gegooid.
Iemand enig idee waar je dit kan vinden?♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Mijn dank is groot.quote:Op woensdag 2 januari 2019 14:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik reken de 180 even voor je uit. Heb alles tot de derde ronde in Excel staan. Doe ik de QF/SF/F er even bij![]()
De definitieve uitslag hangt nog een klein beetje van de schiftingsvraag af op enkele plaatsen. Maar we hebben in ieder geval al een winnaar. Max23 laat iedereen achter zich met maar liefst 29 punten, gefeliciteerd!
-De vragen en antwoorden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-De voorlopige eindstand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
7de. Voorwaar voor mijn doen niet slecht.
Max gefeliciteerd en andere max(i-mus) bedankt voor de organisatie
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2019 16:48 schreef maxi-mus het volgende:
De definitieve uitslag hangt nog een klein beetje van de schiftingsvraag af op enkele plaatsen. Maar we hebben in ieder geval al een winnaar. Max23 laat iedereen achter zich met maar liefst 29 punten, gefeliciteerd!
-De vragen en antwoorden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-De voorlopige eindstand:Schifting boeit alleen voor winst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik laat het ook lekker zo.quote:Op donderdag 3 januari 2019 01:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Schifting boeit alleen voor winst.![]()
Bedankt voor het organiseren
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Laatste door op alle vragen (waar mogelijk) ja te antwoorden
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Nog even voor de volledigheid: DARTS WAREHOUSE heeft laten weten dat de darts voor Platinumgoat en Max23 gisteren zijn verstuurd
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Forum Opties Forumhop: Hop naar: