Het staat er wellicht niet heel duidelijk, maar in mijn posts klonk naar mijn idee wel door dat het groen (wat overigens niet altijd is) van de slang niet rullevant was voor de vraag.quote:Op dinsdag 18 december 2018 11:34 schreef maxi-mus het volgende:
Een groene slang klinkt wel logisch ja.
Ik twijfelde.quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het staat er wellicht niet heel duidelijk, maar in mijn posts klonk naar mijn idee wel door dat het groen (wat overigens niet altijd is) van de slang niet rullevant was voor de vraag.
Heb ik net gepost hans.quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:32 schreef LordVoldermort het volgende:
Krijgen we nog een tussenstandje binnenkort Maxi?
(Je vergeet vraag 40 en 42)quote:Op dinsdag 18 december 2018 20:00 schreef LordVoldermort het volgende:
Woensdag 19 december:
38.Noem één van de analisten die tijdens de avondsessie bij RTL7 zit. Co
39.Worden er in de avondsessie meer dan 28 180's gegooid? Nee
40.Noem een speler die op woensdag 19 december in actie komt en geen enkele set wint (of: niemand).
Donderdag 20 december:
41.Gooit Mensur Suljovic minstens drie keer een leg uit met dubbel 14 in zijn partij in de tweede ronde (tegen de winnaar van Searle/Burton)? Nee
42.Welke van de 8 wedstrijden op donderdag 20 december heeft het hoogste gezamenlijke gemiddelde (gemiddelde van de twee spelers bij elkaar opgeteld)?
43.Wie wint de wedstrijd tussen Mervyn King en de winnaar van Jan Dekker-Lisa Ashton? Dekker
Ik ken het programma nog niet van donderdag, dus dat komt nog.quote:Op dinsdag 18 december 2018 22:27 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
(Je vergeet vraag 40 en 42)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |