Dat was zaterdag al (omdat je het af zou kunnen leiden uit wie er zaterdag/zondag zouden zitten en wie er in de finale zou staan, of in dit geval dus Koert die zegt wie er zitten)quote:Op zondag 30 december 2018 23:32 schreef Szura het volgende:
Inschrijving gesloten voor de vraag wie er bij de finale analist is, Koert heeft het verklapt
Ik reken de 180 even voor je uit. Heb alles tot de derde ronde in Excel staan. Doe ik de QF/SF/F er even bijquote:Op woensdag 2 januari 2019 14:44 schreef maxi-mus het volgende:
Schiftingsvraag:
-Hoeveel 100+ scores (100 tot en met 139) worden er tijdens het WK gegooid?
-Hoeveel 180'ers er zijn gegooid.
Iemand enig idee waar je dit kan vinden?
Mijn dank is groot.quote:Op woensdag 2 januari 2019 14:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik reken de 180 even voor je uit. Heb alles tot de derde ronde in Excel staan. Doe ik de QF/SF/F er even bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-De voorlopige eindstand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 januari 2019 16:48 schreef maxi-mus het volgende:
De definitieve uitslag hangt nog een klein beetje van de schiftingsvraag af op enkele plaatsen. Maar we hebben in ieder geval al een winnaar. Max23 laat iedereen achter zich met maar liefst 29 punten, gefeliciteerd!
-De vragen en antwoorden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-De voorlopige eindstand:Schifting boeit alleen voor winst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik laat het ook lekker zo.quote:Op donderdag 3 januari 2019 01:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Schifting boeit alleen voor winst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |