quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:27 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
De natuur. Maar die moet wel ook z´n werk kunnen doen en ik geloof dat dat bestuurt moet worden.
God, duhquote:Op dinsdag 25 september 2018 12:29 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom moet er iets aangestuurd worden?
Ditquote:Op dinsdag 25 september 2018 12:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Omdat het gewoon zo is. Al die tienermoeders zijn echt niet allemaal door een ongelukje maar door dom gedrag. Het komt ook het meest voor in de lagere klasse van de samenleving.
De bevruchtingscellen hebben geen eigen wil.quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:29 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom moet er iets aangestuurd worden?
Vaak wel, maar heb het ook wel gezien van meiden die gewoon op een vwo-school zaten.quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Omdat het gewoon zo is. Al die tienermoeders zijn echt niet allemaal door een ongelukje maar door dom gedrag. Het komt ook het meest voor in de lagere klasse van de samenleving.
hier nog nietquote:Op dinsdag 25 september 2018 12:30 schreef ElDinosaur het volgende:
Godverdomme, dacht vanmiddag op tijd te stoppen en in het zonnetje te gaan fietsen. Is het alweer bewolkt.
Een mens ook niet.quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:30 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
De bevruchtingscellen hebben geen eigen wil.
Wat wil je nu eigenlijk zeggen?!?!quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:30 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
De bevruchtingscellen hebben geen eigen wil.
Je stelt voor dat alleen hoog-opgeleide mensen zwanger mogen raken ?quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:31 schreef TaMieke het volgende:
Ik snap er niets meer van.
jbpaniek.gif
Wat ik nogsteeds wel nog raar vind, is dat je voor adoptie hele cursussen moeten doen en goed gekeurd moet worden enzo. Maar dat iedereen zomaar zwanger kan worden.
Zou wel goed zijn ja.quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:32 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Je stelt voor dat alleen hoog-opgeleide mensen zwanger mogen raken ?
Echt?quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:31 schreef TaMieke het volgende:
jbpaniek.gif
Wat ik nogsteeds wel nog raar vind, is dat je voor adoptie hele cursussen moeten doen en goed gekeurd moet worden enzo. Maar dat iedereen zomaar zwanger kan worden.
Dat die cellen aangestuurd moeten worden ?quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:31 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wat wil je nu eigenlijk zeggen?!?!
Wat is je punt?
Dat is vanwege recht op lichamelijke integriteit enzo.quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:31 schreef TaMieke het volgende:
jbpaniek.gif
met genoeg eigen vermogen en inkomenquote:
Rond de miljoen jaar.quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, dat hebben we door. Geloof je wel dat de aarde 5000 jaar geleden is gecreeerd door god?
Nee dat zeg ik niet. Maar mssn wel dat er gekeken wordt of mensen ook daadwerkelijk voor een kindje kunnen zorgen. Geld, een baan, een huis. Dat soort dingen.quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:32 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Dat worden ze toch? Als de man klaarkomt worden ze aangestuurd. Klaar. einde!quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:32 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Dat die cellen aangestuurd moeten worden ?
Als christen geloof je daar niet in, een aangezien ik van de meest bevindelijke stroming ben...quote:
Slovaken en Roemenenquote:
Ben je sarcastisch? of is dit een serieuze vraag?quote:
lichamelijke integriteit? wat?quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is vanwege recht op lichamelijke integriteit enzo.
Heb je er niet over nagedacht?quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:35 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Als christen geloof je daar niet in, een aangezien ik van de meest bevindelijke stroming ben...
En anders steriliseren of kind afpakken?quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:34 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet. Maar mssn wel dat er gekeken wordt of mensen ook daadwerkelijk voor een kindje kunnen zorgen. Geld, een baan, een huis. Dat soort dingen.
[..]
Dat worden ze toch? Als de man klaarkomt worden ze aangestuurd. Klaar. einde!
Nee, verplichte chemische sterilisatie die opgeheven wordt bij voldoen aan de criteria.quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En anders steriliseren of kind afpakken?
Dat maakt ze niet minder dom.quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vaak wel, maar heb het ook wel gezien van meiden die gewoon op een vwo-school zaten.
Beste oplossingquote:Op dinsdag 25 september 2018 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En anders steriliseren of kind afpakken?
waarom zou je? geloven is makkelijkerquote:
Oh ben je reformatorisch?quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:35 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Als christen geloof je daar niet in, een aangezien ik van de meest bevindelijke stroming ben...
Dan zakt de vaccinatiegraad tenminste wat harder.quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:32 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Beetje van beide.quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:35 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ben je sarcastisch? of is dit een serieuze vraag?
[..]
lichamelijke integriteit? wat?
Ik snap het, ben blij dat ik geen kinderwens heb want kan ze beter niet zelf krijgen en bij adoptie maak ik geloof ik ook weinig kansquote:Op dinsdag 25 september 2018 12:37 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Beste oplossing
nee ik heb geen ideeik vind het alleen raar dat mensen die blijkbaar heel graag willen, maar niet kunnen zwaar getoetst worden. En de rest maar gewoon kan doen.
En creatie door een oppermachtig wezen is geen eenzijdige theorie?quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:37 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
waarover ? Evolutie ?
Nah, ik heb het altijd maar een eenzijdige theorie gevonden.
Of evolutie bestaat ja of nee.quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:37 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
waarover ? Evolutie ?
Nah, ik heb het altijd maar een eenzijdige theorie gevonden.
Cum Laude ?quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee precies, zelfs ik heb vwo.
We trachten de evolutionisten te begrijpen, andersom gebeurt het nooit.quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:38 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
En creatie door een oppermachtig wezen is geen eenzijdige theorie?
Dat komt omdat er tig bewijzen zijn die evolutie onderbouwen, en welgeteld 0 voor creationisme.quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:39 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
We trachten de evolutionisten te begrijpen, andersom gebeurt het nooit.
Ja laten we het daar eens over hebben. Door zo'n tutorial zit ik nog met borduurgaren voor sleutelhangers. Ik kan niet eens borduren laat staan op een houten sleutelhangerquote:Op dinsdag 25 september 2018 12:37 schreef CherryLips het volgende:
Leuke creatieve shit bij de Sostrene, maar:
a) dat kan ik niet, zelfs niet met uitleg
b) ik heb er het geduld niet voor
c) het ziet er toch niet uit
Maar wie zegt dat die mensen die graag willen goede ouders zijn? En waarom zou die rest geen goede ouders kunnen zijn?quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:37 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Beste oplossing
nee ik heb geen ideeik vind het alleen raar dat mensen die blijkbaar heel graag willen, maar niet kunnen zwaar getoetst worden. En de rest maar gewoon kan doen.
Ahum... Nou denk van nietquote:Op dinsdag 25 september 2018 12:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat komt omdat er tig bewijzen zijn die evolutie onderbouwen, en welgeteld 0 voor creationisme.
Maar waarom staat de echte ouder dan zo enorm sterk wanneer gezin in aanraking komt met jeugdzorg oid. Dat zou mijn inziens dan net zo streng mogen zijn. Terwijl dan de criteria veel zwakker wegen, want echte ouder enzo.quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beetje van beide.
De mens heeft recht op zelfbeschikking en recht van lichamelijke integriteit. Je mag dus gewoon zwanger worden als je dat wil. Want keuze.
Een kind dat geboren is heeft ook rechten, waaronder het recht op een zo goed mogelijk thuis. Dus is een adoptie-procedure enorm streng.
Ondanks de driemiljoenmiljard bewijzen?quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:39 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Ik geloof wel in micro-evolutie, niet in macro.
Lekker de leraar een BJ geven voor een gegarandeerde 9.quote:
Die wilde ik ook doen maar ze hadden die sleutelhangers niet meer. Misschien maar beter ook.quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja laten we het daar eens over hebben. Door zo'n tutorial zit ik nog met borduurgaren voor sleutelhangers. Ik kan niet eens borduren laat staan op een houten sleutelhanger
Ik snap dat iedereen rechten heeft. Maar een kind in een adoptieprocess heft dan meer recht op een goed mogelijk thuis dan andere kinderen?quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beetje van beide.
De mens heeft recht op zelfbeschikking en recht van lichamelijke integriteit. Je mag dus gewoon zwanger worden als je dat wil. Want keuze.
Een kind dat geboren is heeft ook rechten, waaronder het recht op een zo goed mogelijk thuis. Dus is een adoptie-procedure enorm streng.
Omdat echte ouder, gezin boven instantie en jeugdzorg is kut.quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:40 schreef Crooyzwans het volgende:
[..]
Maar waarom staat de echte ouder dan zo enorm sterk wanneer gezin in aanraking komt met jeugdzorg oid. Dat zou mijn inziens dan net zo streng mogen zijn. Terwijl dan de criteria veel zwakker wegen, want echte ouder enzo.
Zoveel pogingen gedaan. Maar er is zoveel dat het weerlegdquote:Op dinsdag 25 september 2018 12:39 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
We trachten de evolutionisten te begrijpen, andersom gebeurt het nooit.
Eens met jou in deze.quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar wie zegt dat die mensen die graag willen goede ouders zijn? En waarom zou die rest geen goede ouders kunnen zijn?
Hoe weet je dat een ongeboren kind een zwaar leven gaat krijgen dan?quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:41 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik snap dat iedereen rechten heeft. Maar een kind in een adoptieprocess heft dan meer recht op een goed mogelijk thuis dan andere kinderen?
Ik snap dat die kinderen vast al een zwaar leven hebben.....
Ik kan niet uitleggen wat ik bedoel.Nevermind
Dat bedoelde ik niet inderdaad.quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe weet je dat een ongeboren kind een zwaar leven gaat krijgen dan?
Ik snap je niet, sorry.
Dat zeg ik toch, maar dat is toch een beetje cru, vind je niet.quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat echte ouder, gezin boven instantie en jeugdzorg is kut.
Jij bent beter in het uitleggen van wat ik eigenlijk bedoel. Dank.quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:42 schreef Crooyzwans het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch, maar dat is toch een beetje cru, vind je niet.
Kind A in adoptieproces verdient zo goed mogelijk thuis schijnbaar.
Maar kind B bij eigen ouders kan sterk verwaarloosd worden, maar dat is beter want dan is ie nog bij echte ouders...
Dat is dan puur om het te beredeneren vanuit een beperkte denkwijze omdat er zonodig grenzen gesteld moeten worden aan het universum.quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Als je de oerknal ziet als een creatie van een "God" klopt het wel weer.
In de utopie kan dat niet.quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:42 schreef Crooyzwans het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch, maar dat is toch een beetje cru, vind je niet.
Kind A in adoptieproces verdient zo goed mogelijk thuis schijnbaar.
Maar kind B bij eigen ouders kan sterk verwaarloosd worden, maar dat is beter want dan is ie nog bij echte ouders...
Ben zelf atheïst maar het is wel goed voor mensen om iets te geloven. Geeft ze houvast.quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:43 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat is dan puur om het te beredeneren vanuit een beperkte denkwijze omdat er zonodig grenzen gesteld moeten worden aan het universum.
Er zijn toch ook grenzen aan het universum, hoe kan het anders groter worden.quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:43 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat is dan puur om het te beredeneren vanuit een beperkte denkwijze omdat er zonodig grenzen gesteld moeten worden aan het universum.
De wetenschap weet nog lang niet exact hoe het zit.quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er zijn toch ook grenzen aan het universum, hoe kan het anders groter worden.
Er zijn grenzen aan het bekende universum, maar wat ligt er dan buiten? Oneindige leegte? En is dat dan ook nog onderdeel van het universum?quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tja, maar dat verklaart het bestaan van die godheid nog steeds niet.quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Als je de oerknal ziet als een creatie van een "God" klopt het wel weer.
Het punt is juist dat daar niets is, geen ruimte dus ook geen leegte.quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Er zijn grenzen aan het bekende universum, maar wat ligt er dan buiten? Oneindige leegte? En is dat dan ook nog onderdeel van het universum?
Nee dat moet je maar gewoon gelovenquote:Op dinsdag 25 september 2018 12:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tja, maar dat verklaart het bestaan van die godheid nog steeds niet.
Het universum is oneindig, het lijkt groter te worden omdat de afstanden tussen stelsels groter wordt. Maar er is geen grens. Het wordt alleen ehm.. dikker zeg maar?quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het punt is juist dat daar niets is, geen ruimte dus ook geen leegte.
Precies geen tijd.quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het punt is juist dat daar niets is, geen ruimte dus ook geen leegte.
Hebben mensen toch minder moeite mee als het om zwaartekracht gaat.quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee dat moet je maar gewoon geloven
Zoals Loka zegt, aangezien het universum groter wordt heeft het een buitengrens.quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:48 schreef Elvi het volgende:
[..]
Het universum is oneindig, het lijkt groter te worden omdat de afstanden tussen stelsels groter wordt. Maar er is geen grens. Het wordt alleen ehm.. dikker zeg maar?
Klopt totaal nog onbekend.quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hebben mensen toch minder moeite mee als het om zwaartekracht gaat.
Daarvan weten we wel wat het doet, maar niet waarom het dat doet en hoe het hier komt.
Het heeft geen buitengrens. Dat is het punt. Met het "groeien" van het universum bedoelen ze dat het uitgerekt wordt. Als in: de afstanden worden langer. Maar het is niet zo dat er een stuk bijkomt met een nieuw stelsel. Het is er al, alleen komt het steeds verder weg te liggen.quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:49 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zoals Loka zegt, aangezien het universum groter wordt heeft het een buitengrens.
Zwaartekracht is toch niets magisch? Het is de aantrekkingskracht van massa.quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hebben mensen toch minder moeite mee als het om zwaartekracht gaat.
Daarvan weten we wel wat het doet, maar niet waarom het dat doet en hoe het hier komt.
Er is een scheidingslijn tussen het bestaande universum en wat er buiten ligt. Dat is een grens.quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:51 schreef Elvi het volgende:
[..]
Het heeft geen buitengrens. Dat is het punt. Met het "groeien" van het universum bedoelen ze dat het uitgerekt wordt. Als in: de afstanden worden langer. Maar het is niet zo dat er een stuk bijkomt met een nieuw stelsel. Het is er al, alleen komt het steeds verder weg te liggen.
Nee zo werkt het niet.quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zwaartekracht is toch niets magisch? Het is de aantrekkingskracht van massa.
Ik snap wat je zegt. Maar wat je zegt is fout.quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Er is een scheidingslijn tussen het bestaande universum en wat er buiten ligt. Dat is een grens.
Leg uit, dit is lekker makkelijk.quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:53 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik snap wat je zegt. Maar wat je zegt is fout.
Helemaal mee eens, maar mijn vraag is dan; Wil jij geen houvast ? Of heb jij dat al ?quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben zelf atheïst maar het is wel goed voor mensen om iets te geloven. Geeft ze houvast.
Je gaat ervan uit dat er een grens is. Die is er niet. The limit does not exist.quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:54 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Leg uit, dit is lekker makkelijk.
Ik ben een narcistquote:Op dinsdag 25 september 2018 12:55 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar mijn vraag is dan; Wil jij geen houvast ? Of heb jij dat al ?
Universum is oneindig idd.quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:55 schreef Elvi het volgende:
[..]
Je gaat ervan uit dat er een grens is. Die is er niet. The limit does not exist.
Houvast in iets dat niet bestaat is niet echt houvast?quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:55 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar mijn vraag is dan; Wil jij geen houvast ? Of heb jij dat al ?
Wat voor houvast biedt geloof dan ten opzichte van "gewoon leven"?quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:55 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Door ineens Engels te praten helpt ook niet echt.quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:55 schreef Elvi het volgende:
[..]
Je gaat ervan uit dat er een grens is. Die is er niet. The limit does not exist.
Hoe weet je dat het niet bestaat ?quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Houvast in iets dat niet bestaat is niet echt houvast?
Ja aan de ene kant is het overal natuurlijk. En tussen wel iets en niet iets ligt geen 'lijn'. En aan de andere kant is het misschien wel eindig, dan zou het begrensd zijn maar zonder fysieke grens.quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:53 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik snap wat je zegt. Maar wat je zegt is fout.
Hoe kan God ontstaan uit niets?quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:56 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Maar hoe kan iets ontstaan uit niets naar iets ?
Hoe weet jij dat het wel bestaat?quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:56 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het niet bestaat ?
Dank je wel.quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:57 schreef Debsterr het volgende:
Er hoort trouwens geen spatie tussen het laatste woord en het leesteken.
Als het moeilijk is mag je het idee hebben dat er 1 iemand het bestuurt.quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat voor houvast biedt geloof dan ten opzichte van "gewoon leven"?
Ah, een nieuwe bff voor CL zie ikquote:Op dinsdag 25 september 2018 12:57 schreef Debsterr het volgende:
Er hoort trouwens geen spatie tussen het laatste woord en het leesteken.
Daar breken de wetenschappers hun hoofd ook over. Hoe is het universum ontstaan bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:56 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Maar hoe kan iets ontstaan uit niets naar iets ?
God is er altijd al geweest.quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe kan God ontstaan uit niets?
Dat zie ik in de natuur, hoe alles bestuurd wordt.quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat het wel bestaat?
Er is geen bewijs voor lijkt mij wel een afdoende antwoord.
Via de scheppingquote:Op dinsdag 25 september 2018 12:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daar breken de wetenschappers hun hoofd ook over. Hoe is het universum ontstaan bijvoorbeeld.
Troostrijk lijkt me, als je er ontvankelijk voor bentquote:Op dinsdag 25 september 2018 12:57 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Als het moeilijk is mag je het idee hebben dat er 1 iemand het bestuurt.
Je kan met je zorgen bij iemand die het verhoren wilt op Zijn tijd.
Dus omdat een rups een vlinder wordt geloof jij in God?quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:58 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Dat zie ik in de natuur, hoe alles bestuurd wordt.
Het lijkt me wel echt superfijn om je daar aan vast te kunnen klampen. Maakt het nadenken over de dingen des levens een stuk eenvoudiger.quote:
Dus als het moeilijk wordt ga je tegen iemand zitten bitchen i.p.v. het zelf op te lossen?quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:57 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Als het moeilijk is mag je het idee hebben dat er 1 iemand het bestuurt.
Je kan met je zorgen bij iemand die het verhoren wilt op Zijn tijd.
Dat ligt eraan waarin het universum zich uitbreidt, en dat weet niemand.quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:55 schreef Elvi het volgende:
[..]
Is het ook. Zeker ook met christenen in vervolgde landen.quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
Troostrijk lijkt me, als je er ontvankelijk voor bent
Houvast aan iets waarvan je voelt dat het er is, is echte houvast, of het nu echt bestaat of niet.quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Houvast in iets dat niet bestaat is niet echt houvast?
Sarcasme, ken je dat ? Nee ik probeer het zelf op te lossen.quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dus als het moeilijk wordt ga je tegen iemand zitten bitchen i.p.v. het zelf op te lossen?
bubble, string, hologram, simulatie trallala, wondere wereldquote:Op dinsdag 25 september 2018 13:00 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat ligt eraan waarin het universum zich uitbreidt, en dat weet niemand.
Nee. Nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:01 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Sarcasme, ken je dat ? Nee ik probeer het zelf op te lossen.
Drama in Oss?quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het lijkt me wel echt superfijn om je daar aan vast te kunnen klampen. Maakt het nadenken over de dingen des levens een stuk eenvoudiger.
Alleen weet niemand hoe die deeltjes van elkaar 'weten' dat ze naar elkaar toe zouden moeten bewegen omdat ze beiden een massa hebben, het mechanisme is onduidelijk.quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zwaartekracht is toch niets magisch? Het is de aantrekkingskracht van massa.
Dat kunnen wij niet bevatten. Op YouTube ooit eens een filmpje gezien over hoe groot sommige sterren zijn in verhouding tot de aarde en de zon. Dat was al gigantisch. En toen bleken er nog veel grotere zwarte gaten te bestaan. Dat was best indrukwekkend.quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:00 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat ligt eraan waarin het universum zich uitbreidt, en dat weet niemand.
Het was hun tijd.quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:02 schreef rival het volgende:
[..]
Drama in Oss?
Oh dat wilde God zo. Iemand nog een glaasje ranja?
Waar ik als ambassadeur natuurlijk super trots op benquote:Op dinsdag 25 september 2018 13:02 schreef Yvie_lu het volgende:
De kinderpostzegelactie is gaan uitbreiden. Dat is pas echt wereldnieuws.
Wil ik ook niet te veel over nadenken.quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:02 schreef Yvie_lu het volgende:
God. Niet god.quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:03 schreef TaMieke het volgende:
Al die mensen met kanker? Kinderen met kanker (of ieder andere ziekte). Al dat natuurgeweld?
Allemaal gods wil. Je zult vast wel iets fout gedaan hebben
Via een app bestelbaarquote:Op dinsdag 25 september 2018 13:03 schreef rival het volgende:
[..]
Waar ik als ambassadeur natuurlijk super trots op ben
Een neut dan lieverquote:Op dinsdag 25 september 2018 13:02 schreef rival het volgende:
[..]
Drama in Oss?
Oh dat wilde God zo. Iemand nog een glaasje ranja?
Ohja, tulpenbollen.quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:02 schreef Yvie_lu het volgende:
Vol is vol.quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:03 schreef TaMieke het volgende:
Al die mensen met kanker? Kinderen met kanker (of ieder andere ziekte). Al dat natuurgeweld?
Allemaal gods wil. Je zult vast wel iets fout gedaan hebben
Alanisquote:Op dinsdag 25 september 2018 13:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt eraan welke god ze bedoelt.
Ja, ok. Kwestie van tijd.quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alleen weet niemand hoe die deeltjes van elkaar 'weten' dat ze naar elkaar toe zouden moeten bewegen omdat ze beiden een massa hebben, het mechanisme is onduidelijk.
Dat, en baden in wijwater.quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:04 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow pardon. Vergeef mij.
3 wees-gegroetjes genoeg?
Dan laat al die mensen in de gevangenis dood gaan en laat de rest met rust.quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:04 schreef rival het volgende:
[..]
Vol is vol.
Dat doet God beter dan wij zelf.
Gewoon op je knieën tochquote:Op dinsdag 25 september 2018 13:04 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow pardon. Vergeef mij.
3 wees-gegroetjes genoeg?
Sowieso, ik ben daar ooit begonnen met vernieuwen en dat proberen we elk jaarquote:Op dinsdag 25 september 2018 13:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Via een app bestelbaar![]()
Jouw schuld zeker
Gezegend is uw mond en zijn uw handen. U ontvangt hierbij mijn zegen. Ogen dicht en mond open.quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:05 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
En even aan de piemel van de priester zitten.
Ik ben een vrouw. Die priesters willen mij nietquote:Op dinsdag 25 september 2018 13:05 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
En even aan de piemel van de priester zitten.
Dat is jouw wil. Niet die van Hem.quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:05 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dan laat al die mensen in de gevangenis dood gaan en laat de rest met rust.
DISCRIMINATIE.quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:06 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw. Die priesters willen mij niet
Het is niet misschien wel eindig. Het is letterlijk niet eindig.quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja aan de ene kant is het overal natuurlijk. En tussen wel iets en niet iets ligt geen 'lijn'. En aan de andere kant is het misschien wel eindig, dan zou het begrensd zijn maar zonder fysieke grens.
Wat een non-nieuws.quote:
Nee, dat is nog onduidelijk.quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:06 schreef Elvi het volgende:
[..]
Het is niet misschien wel eindig. Het is letterlijk niet eindig.
quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, dat is nog onduidelijk.
https://www.esa.int/Our_A(...)iew_with_Joseph_Silk
Mentale vastloper.quote:But it could also be finite, because it could be that the Universe has a very large volume now, but finite, and that that volume will increase, so only in the infinite future will it actually be infinite.
Komt het hierdoor ?quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik al de hele dag hier in de SC.
quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Infinite SC.quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vrijwel alle oorlogen zijn begonnen vanwege een geloof dat bepaalde personen hadden.quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:10 schreef Geytenbeekje het volgende:
God heeft met alles wel een bedoeling ja.
Het is wel lastig wat Hij er mee bedoelt en waarom het moet gebeuren, maar ja oorlogen gebeuren toch door bepaalde personen, niet door natuurgeweld.
Doe alsof je een mier bent. In dit artikel wordt het mooi uitgelegd.quote:
Hitler kan ik niet religiues noemen.quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Vrijwel alle oorlogen zijn begonnen vanwege een geloof dat bepaalde personen hadden.
Humanisme kan je ook als een religie zien, net als communisme.quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:12 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Hitler kan ik niet religiues noemen.
Stalin Mao ook niet
Nope. Wel als levensovertuiging.quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:13 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Humanisme kan je ook als een religie zien, net als communisme.
Precies, betekend dan dat Humanisme, communisme per definitei slecht is ?quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:13 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dit. Ze geloofden allen sterk in iets, wat hen aanzette tot hun daden.quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:13 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee. Genocide wel.quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:14 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Precies, betekend dan dat Humanisme, communisme per definitei slecht is ?
Denk dat geopolitieke belangen op zich ook wel een rol speelden voor ze.quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dit. Ze geloofden allen sterk in iets, wat hen aanzette tot hun daden.
Nee, net als de islam en christendom dat niet is. Er zijn gruweldaden gepleegd met dat geloof als uitgangspunt, maar dat wil niet zeggen dat die religie slecht is.quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:14 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Precies, betekend dan dat Humanisme, communisme per definitei slecht is ?
Het ene kan echter wel een gemakkelijke voedingsbodem zijn voor t andere.quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, net als de islam en christendom dat niet is. Er zijn gruweldaden gepleegd met dat geloof als uitgangspunt, maar dat wil niet zeggen dat die religie slecht is.
Dit idd.quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Denk dat geopolitieke belangen op zich ook wel een rol speelden voor ze.
Waaromquote:Op dinsdag 25 september 2018 13:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan er heel slecht tegen als het over het heelal enzo gaat.
Dat zeker.quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het ene kan echter wel een gemakkelijke voedingsbodem zijn voor t andere.
Nou precies. Of thee, eten, chocoladequote:Op dinsdag 25 september 2018 13:20 schreef gcjoel het volgende:
het was toch makkelijker toen het nog over seks ging in deze sc. Goeie ouwe tijd.
Infinite Sex.quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:20 schreef gcjoel het volgende:
het was toch makkelijker toen het nog over seks ging in deze sc. Goeie ouwe tijd.
Verdwijnt ook in een zwart gat.quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou precies. Of thee, eten, chocolade
Oh ja eten!quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Chocolaquote:Op dinsdag 25 september 2018 13:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh.quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat m'n hoofd dan vastloopt.
I just had seheeeeex, and it felt so gooooodquote:Op dinsdag 25 september 2018 13:20 schreef gcjoel het volgende:
Had zondag een kleffe brownie op, maar de popcorn die erop zat was ontzettend smerig.quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waarom is het geloof in een concept als communisme anders dan het geloof in een god? In beide gevallen gingen ze uit van een alwetend concept, de bijbel of de geschriften van Marx.quote:
ik zag het vanuit de bosjes ja.quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
I just had seheeeeex, and it felt so goooood.
Maar is dan niet juist die geborgenheid van een groep gelijkgestemden waardoor je je minder alleen voelt en niet per se die religie? (wat overigens wel een mooi iets is)quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:21 schreef Lokasenna het volgende:
Voor mij persoonlijk is religie wel waardevol, want het helpt tegen existentiele crisis en voel me minder alleen.
Net als bij de AA. Of knutselclubjes.quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar is dan niet juist die geborgenheid van een groep gelijkgestemden waardoor je je minder alleen voelt en niet per se die religie? (wat overigens wel een mooi iets is)
Dank je.quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zag het vanuit de bosjes ja.
topshow. goed gewerkt
Ben je niet aan het werk?quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
I just had seheeeeex, and it felt so goooood.
Waarom zat er uberhaupt popcorn opquote:Op dinsdag 25 september 2018 13:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had zondag een kleffe brownie op, maar de popcorn die erop zat was ontzettend smerig.
Politie is onderweg.quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zag het vanuit de bosjes ja.
topshow. goed gewerkt
Ja geen idee. Hip.quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waarom zat er uberhaupt popcorn op
Wat CL zegtquote:Op dinsdag 25 september 2018 13:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Sexdate lunch? Omg held ben je ook he!
Ik snap wel waarom Samzz zo populair is op Fok!quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Sexdate lunch? Omg held ben je ook he!
Ga je ook naar een kerk ?quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:21 schreef Lokasenna het volgende:
Voor mij persoonlijk is religie wel waardevol, want het helpt tegen existentiele crisis en voel me minder alleen.
Als je ergens mee zit en je wilt het kwijt, kan dat als je gelooft dat je kunt zeggen wat je wilt en er altijd iemand luistert (God).quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar is dan niet juist die geborgenheid van een groep gelijkgestemden waardoor je je minder alleen voelt en niet per se die religie? (wat overigens wel een mooi iets is)
Ja ik deed enkel een lunchwandeling met de baas. Heel kuis.quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom Samzz zo populair is op Fok!
Een voorbeeld voor velen.
Ik dacht dat dat was omdat ik zo'n keigoeie mod ben.quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom Samzz zo populair is op Fok!
Een voorbeeld voor velen.
Beter kijk je even in de spiegelquote:Op dinsdag 25 september 2018 13:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat was omdat ik zo'n keigoeie mod ben.
Lekkere klant natuurlijkquote:Op dinsdag 25 september 2018 13:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Op het toilet? Omg met de baas dan ofzo? of een lekkere klant?
Dat is wel een mooie gedachte ja. Blij voor je dat je zoiets gevonden hebt.quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je ergens mee zit en je wilt het kwijt, kan dat als je gelooft dat je kunt zeggen wat je wilt en er altijd iemand luistert (God).
Daar ging mijn drinken.quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dan weer een nieuwe moeten kopen zeker.quote:
Ook. Zoveel redenen. Maar ik denk vooral omdat het fijn is om tegen iemand op te kijken.quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed, vanavond weer repetitie.quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is wel een mooie gedachte ja. Blij voor je dat je zoiets gevonden hebt.
Hoe gaat het eigenlijk met je muzieklessen?
voor een beetje loonsverhoging niet slecht.quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lekkere klant natuurlijk. Nooit rotzooien met de baas.
Kom je mensen bekeren?quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:27 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Oke. Wel eens in een refo kerk geweest ?
Ja, ik kom van de Veluwe.quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:27 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Oke. Wel eens in een refo kerk geweest ?
Mijn buren waren hersteld hervormd, daar ben ik wel eens geweest.quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:30 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
welke kerkgenootschap ?
(Oud)GerGem(in Nederland) ?
Duurde nog lang deze reactiequote:Op dinsdag 25 september 2018 13:34 schreef HostiMeister het volgende:
Vluggertjes op de wc. Wat schattig.
Lastig, ik ben 1.60.quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ook. Zoveel redenen. Maar ik denk vooral omdat het fijn is om tegen iemand op te kijken.
Schattig.quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Had een vluggertje op de wc
Mr Frank Visser?quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:31 schreef ElDinosaur het volgende:
"Vind dat helemaal niks die struik, komme allemaal vlinders opaf en insecte"
Ik ga stuk
Is dat nou steeds dezelfde vrouw elke week of lijken die tokkies allemaal op elkaar?quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:31 schreef ElDinosaur het volgende:
"Vind dat helemaal niks die struik, komme allemaal vlinders opaf en insecte"
Ik ga stuk
en tokkie ras heeft wel bepaalde kenmerkende trekjes..quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:38 schreef Elvi het volgende:
[..]
Is dat nou steeds dezelfde vrouw elke week of lijken die tokkies allemaal op elkaar?
Lijken allemaal op elkaar.quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:38 schreef Elvi het volgende:
[..]
Is dat nou steeds dezelfde vrouw elke week of lijken die tokkies allemaal op elkaar?
Ik weet niet of je nu serieus bent of nietquote:Op dinsdag 25 september 2018 13:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lekkere klant natuurlijk. Nooit rotzooien met de baas.
Ik ook. Zorgtoeslag.quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:45 schreef Yvie_lu het volgende:
Altijd fijn post van de belastingdienst. Ik snap echt niet meer waarom de helft wel digitaal is en de andere helft per post. Nja ik hoef 'maar' 925euro terug te betalen van vorig jaar dus dat is minder erg dan ik had gehoopt. Blijft wel sh*t natuurlijk
/lief dagboek
Stoer toch, die stekels.quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:45 schreef ElDinosaur het volgende:
Maar je wijf zal er uitzien als die andere, met d'r matje en egelkapsel.
Seksquote:Op dinsdag 25 september 2018 13:20 schreef gcjoel het volgende:
Jij vindt Samzz iemand die het met haar baas doet?quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:45 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik weet niet of je nu serieus bent of niet
Betalen is altijd kut.quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:45 schreef Yvie_lu het volgende:
Altijd fijn post van de belastingdienst. Ik snap echt niet meer waarom de helft wel digitaal is en de andere helft per post. Nja ik hoef 'maar' 925euro terug te betalen van vorig jaar dus dat is minder erg dan ik had gehoopt. Blijft wel sh*t natuurlijk
/lief dagboek
quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:45 schreef Yvie_lu het volgende:
/lief dagboek
Huurtoeslag hier.quote:
Sowieso niet dat laatste neequote:Op dinsdag 25 september 2018 13:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Alleen maar doen? Niet terwijl je op Fok! zit toch?
Nee niet met dr baas maar met een klant. Op de wc in een lunchpauze. Eerst dacht ik "naaaaah" maar nu twijfel ikquote:Op dinsdag 25 september 2018 13:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij vindt Samzz iemand die het met haar baas doet?
regel een date dan slome!quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:48 schreef rival het volgende:
[..]
Niet over praten? Ik moet er toch iets mee?
Wat vind jij raar?quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:48 schreef TaMieke het volgende:
Ik vond afgelopen weekend allemaal rare standjes waarvan ik me echt af vraag wie zo seks kan hebben
lijkt me van nietquote:Op dinsdag 25 september 2018 13:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij vindt Samzz iemand die het met haar baas doet?
Je wilt erover praten dat je het mist?quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:48 schreef rival het volgende:
[..]
Niet over praten? Ik moet er toch iets mee?
quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:48 schreef TaMieke het volgende:
Ik vond afgelopen weekend allemaal rare standjes waarvan ik me echt af vraag wie zo seks kan hebben
quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:49 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee niet met dr baas maar met een klant. Op de wc in een lunchpauze. Eerst dacht ik "naaaaah" maar nu twijfel iksorry samzz
Liefquote:Op dinsdag 25 september 2018 13:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je wilt erover praten dat je het mist?
*therethere.gif* (die van Disney natuurlijk, niet de bezem)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |