quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:27 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
De natuur. Maar die moet wel ook z´n werk kunnen doen en ik geloof dat dat bestuurt moet worden.
God, duhquote:Op dinsdag 25 september 2018 12:29 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom moet er iets aangestuurd worden?
Ditquote:Op dinsdag 25 september 2018 12:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Omdat het gewoon zo is. Al die tienermoeders zijn echt niet allemaal door een ongelukje maar door dom gedrag. Het komt ook het meest voor in de lagere klasse van de samenleving.
De bevruchtingscellen hebben geen eigen wil.quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:29 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom moet er iets aangestuurd worden?
Vaak wel, maar heb het ook wel gezien van meiden die gewoon op een vwo-school zaten.quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Omdat het gewoon zo is. Al die tienermoeders zijn echt niet allemaal door een ongelukje maar door dom gedrag. Het komt ook het meest voor in de lagere klasse van de samenleving.
hier nog nietquote:Op dinsdag 25 september 2018 12:30 schreef ElDinosaur het volgende:
Godverdomme, dacht vanmiddag op tijd te stoppen en in het zonnetje te gaan fietsen. Is het alweer bewolkt.
Een mens ook niet.quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:30 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
De bevruchtingscellen hebben geen eigen wil.
Wat wil je nu eigenlijk zeggen?!?!quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:30 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
De bevruchtingscellen hebben geen eigen wil.
Je stelt voor dat alleen hoog-opgeleide mensen zwanger mogen raken ?quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:31 schreef TaMieke het volgende:
Ik snap er niets meer van.
jbpaniek.gif
Wat ik nogsteeds wel nog raar vind, is dat je voor adoptie hele cursussen moeten doen en goed gekeurd moet worden enzo. Maar dat iedereen zomaar zwanger kan worden.
Zou wel goed zijn ja.quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:32 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Je stelt voor dat alleen hoog-opgeleide mensen zwanger mogen raken ?
Echt?quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:31 schreef TaMieke het volgende:
jbpaniek.gif
Wat ik nogsteeds wel nog raar vind, is dat je voor adoptie hele cursussen moeten doen en goed gekeurd moet worden enzo. Maar dat iedereen zomaar zwanger kan worden.
Dat die cellen aangestuurd moeten worden ?quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:31 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wat wil je nu eigenlijk zeggen?!?!
Wat is je punt?
Dat is vanwege recht op lichamelijke integriteit enzo.quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:31 schreef TaMieke het volgende:
jbpaniek.gif
met genoeg eigen vermogen en inkomenquote:
Rond de miljoen jaar.quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, dat hebben we door. Geloof je wel dat de aarde 5000 jaar geleden is gecreeerd door god?
Nee dat zeg ik niet. Maar mssn wel dat er gekeken wordt of mensen ook daadwerkelijk voor een kindje kunnen zorgen. Geld, een baan, een huis. Dat soort dingen.quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:32 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Dat worden ze toch? Als de man klaarkomt worden ze aangestuurd. Klaar. einde!quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:32 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Dat die cellen aangestuurd moeten worden ?
Als christen geloof je daar niet in, een aangezien ik van de meest bevindelijke stroming ben...quote:
Slovaken en Roemenenquote:
Ben je sarcastisch? of is dit een serieuze vraag?quote:
lichamelijke integriteit? wat?quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is vanwege recht op lichamelijke integriteit enzo.
Heb je er niet over nagedacht?quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:35 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Als christen geloof je daar niet in, een aangezien ik van de meest bevindelijke stroming ben...
En anders steriliseren of kind afpakken?quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:34 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet. Maar mssn wel dat er gekeken wordt of mensen ook daadwerkelijk voor een kindje kunnen zorgen. Geld, een baan, een huis. Dat soort dingen.
[..]
Dat worden ze toch? Als de man klaarkomt worden ze aangestuurd. Klaar. einde!
Nee, verplichte chemische sterilisatie die opgeheven wordt bij voldoen aan de criteria.quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En anders steriliseren of kind afpakken?
Dat maakt ze niet minder dom.quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vaak wel, maar heb het ook wel gezien van meiden die gewoon op een vwo-school zaten.
Beste oplossingquote:Op dinsdag 25 september 2018 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En anders steriliseren of kind afpakken?
waarom zou je? geloven is makkelijkerquote:
Oh ben je reformatorisch?quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:35 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Als christen geloof je daar niet in, een aangezien ik van de meest bevindelijke stroming ben...
Dan zakt de vaccinatiegraad tenminste wat harder.quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:32 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Beetje van beide.quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:35 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ben je sarcastisch? of is dit een serieuze vraag?
[..]
lichamelijke integriteit? wat?
Ik snap het, ben blij dat ik geen kinderwens heb want kan ze beter niet zelf krijgen en bij adoptie maak ik geloof ik ook weinig kansquote:Op dinsdag 25 september 2018 12:37 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Beste oplossing
nee ik heb geen ideeik vind het alleen raar dat mensen die blijkbaar heel graag willen, maar niet kunnen zwaar getoetst worden. En de rest maar gewoon kan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |