abonnement Unibet Coolblue
pi_182091077
100729_49243_contentleader-voetbalmanager.jpg

Welkom bij de FOK! Voetbalmanager seizoen 2018/2019. Vorig seizoen werd er fel gestreden om wie de beste manager was en ook dit seizoen kun je weer laten zien dat jij een beter elftal kunt samenstellen dan de meeste clubcoaches.

Vanaf vrijdag 10 augustus 2018 gaat de eerste speelronde in de Eredivisie 2018/2019 van start. Tot eind augustus is de transfermarkt nog volop in beweging, dan kan er nog van alles gebeuren. Dat belet ons echter niet om alvast van start te gaan: de spelers die zijn vertrokken uit de Eredivisie zullen op inactief worden gezet (een rood kleurtje in Teammanagement) en ook zullen nieuwe spelers toegevoegd worden.

Als je de vertrokken spelers in je team hebt, halen ze geen punten meer maar je team wordt ook niet ongeldig. Je kunt ze gewoon verkopen tegen de waarde die de speler dan heeft, minus enkele transferkosten. Deze bedragen 8%. Tot de eerste ronde vastgezet wordt, op vrijdag 10 augustus 2018 om 18:59 uur, worden geen transferkosten berekend.

Net als de vorige jaren zullen de prijzen van de spelers schommelen afhankelijk van hun prestaties. Net als vorig jaar is het budget 9.000.000 euro en krijg je 6.250 euro per behaald punt.

LET OP! Voor de komende managerronde Speelronde 1/2 kun je je voetbalteam weer aanpassen. De wisselperiode sluit op vrijdag 10 augustus 2018 om 18:59 uur. De ronde loopt tot en met zondag 20 augustus 2018 om 23:59 uur. Dat betekent dus dat je hetzelfde team in de Voetbalmanager houdt over twee KNVB-speelronden in de Eredivisie.

Kijk verder bij de Speluitleg wat de regels zijn, en bij de Puntentelling kun je vinden wat je spelers opleveren voor iedere actie in het echt. Er worden per managerronde twee KNVB-speelronden aangehouden, dat betekent grofweg twee weekenden.

Kan je niet wachten om aan de FOK! Voetbalmanager deel te nemen? Schrijf je dan snel in! Je moet wel geregistreerd zijn op FOK!

Tot slot willen we je komend seizoen veel succes wensen. En uiteraard ook veel plezier met de Voetbalmanager 2018/2019 van FOK!

Voor vragen en opmerkingen kun je ons zo bereiken: stuur een PM aan FOKmanagers (zonder uitroepteken), een e-mail aan fokmanagers[at]fok.nl (geen uitroepteken gebruiken) of zet een forumpost in het speciale FOK! Voetbalmanager 2018/2019-topic.
Goede suggesties zijn ook welkom.

*O* *O* *O*
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_182091557
Ben stikjaloers met die hoge scores van jullie :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_182091588
Ik moet wel echt effe die gozertjes van Herácles Héracles binnenharken merk ik :{

Die zouden best eens tot diep in het seizoen kunnen blijven staan
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 23 september 2018 @ 21:44:20 #4
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_182092320
Heracles is nu het Zwolle van de eerste seizoenshelft van 2017-2018.
  zondag 23 september 2018 @ 22:25:40 #5
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_182093267


JAJAJJAJAJAJJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJJ!!!!!!11



jjajaaAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  Redactie Frontpage / Sport zondag 23 september 2018 @ 22:30:33 #6
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_182093366
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 22:25 schreef govie het volgende:
[ afbeelding ]

JAJAJJAJAJAJJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJJ!!!!!!11

[ afbeelding ]

jjajaaAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!
ik kan het nog voor je aanpassen als je wilt ~O>
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 23 september 2018 @ 22:32:40 #7
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_182093410
Een zwaluw (1 weekje winnen) maakt voor mij zomer ja! *O*
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_182093917
@organsatie: Piet Velthuizen van AZ staat tussen de aanvallers :)
U MAD?
  Redactie Frontpage / Sport zondag 23 september 2018 @ 23:00:07 #9
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_182093948
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 22:58 schreef de_boswachter het volgende:
@organsatie: Piet Velthuizen van AZ staat tussen de aanvallers :)
nu niet meer :P
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator zondag 23 september 2018 @ 23:04:31 #10
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_182094061
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 22:25 schreef govie het volgende:
[ afbeelding ]

JAJAJJAJAJAJJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJJ!!!!!!11

[ afbeelding ]

jjajaaAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!
WAJOO :o
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zondag 23 september 2018 @ 23:08:57 #11
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_182094151
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 22:58 schreef de_boswachter het volgende:
@organsatie: Piet Velthuizen van AZ staat tussen de aanvallers :)
Als ie een penalty tegen houdt krijg je +100.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  zondag 23 september 2018 @ 23:38:41 #12
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_182094578
Ik zal jullie alvast mijn taktiek delen voor de komende twee weken mits ik 1,3 miljoen beur (anders moet ik ergens gaan snijden maar principe blijft dan wel hetzelfde):

Eruit: 5 spelers
- Nooit spelers opstellen die tegen elkaar moeten: Dus bij mij 3 vvv-ers eruit want psv wacht;
- Fortuna Sittard moet tegen ajax en vitesse in de komende 4 wedstrijden, dat is wisselwaardig.

Erin: 5 spelers
Voor de 2 verdedigers+keeper van vv gaan ik nu ado spelers selecteren omdat deze 5 winbare wedstrijden achter elkaar hebben. Daarnaast zijn het aantal tegendoelpunten niet reel want ajax had toen die 7-0 en daarna nog die 5 doelpunten tegen heracles. Maar volgens mij staan ze nu weer op de rit.
En voor de 2 van fortuna sittard neem ik 2 spelers van excelsior welke 5 winbare wedstrijden achter elkaar hebben.



Ik heb er niet veel vertrouwen in maar wiskunde zegt dat ik het zo moet doen.

Edit: Die 1,3 miljoen is exact binnen zoals mijn 369- benadering heeft voorspeld en dus is dit opstelling als er niemand dood gaat. Cant beat science of tesla want die is de grondlegger van de 369 theorie!



uitleg hiero


[ Bericht 9% gewijzigd door govie op 24-09-2018 00:08:19 ]
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_182094847
ADO krijgt best makkelijk tegengoals, maar succes. ;) Je hebt in ieder geval een buffertje.

Ik ben zelf ook tevreden met nu al een vierde plaats, en dan moet mijn deel van het seizoen nog komen doordat ik veel budget overhoud vanwege weinig wisselen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 24 september 2018 @ 00:00:57 #14
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_182094860
Ik ga nog wel door de mand vallen, maar ik heb ten minste een keertje op 1 gestaan, dat is wel lache.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_182095191
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  maandag 24 september 2018 @ 07:48:11 #16
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_182097432
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 22:32 schreef govie het volgende:
Een zwaluw (1 weekje winnen) maakt voor mij zomer ja! *O*
Ha, gefeliciteerd kerel! 🤟🏼
Je hebt echt de beste ronde ooit gescoord. Respect.
  maandag 24 september 2018 @ 07:57:32 #17
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_182097500
Fack, net te weinig om Dankerlui in 1x in te wisselen voor Viergever (of Angelino). Tagliafico dan doen?! Of toch Schwaab? 🤔

Of weer gokken op verdediger Excelsior of toch Dankerlui laten staan...

Keuzes.
pi_182097669
Semedo was echt een domme keus. Ik dacht dat novakovich niet goed genoeg zou zijn voor de eredivisie maar dat had ik verkeerd. Die semedo moet er dus uit. En dan nog een tweede wissel..
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 24 september 2018 @ 08:32:57 #19
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_182097752
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 08:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Semedo was echt een domme keus. Ik dacht dat novakovich niet goed genoeg zou zijn voor de eredivisie maar dat had ik verkeerd. Die semedo moet er dus uit. En dan nog een tweede wissel..
Karavaev eruit, Angelino erin
Semede eruit, Peterson erin

Maar denk net te duur dan. Of Beerens eruit v Peterson en dan vPersie / Huntelaar ipv Semedo.
pi_182097968
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 08:32 schreef SnuggLe het volgende:

[..]

Karavaev eruit, Angelino erin
Semede eruit, Peterson erin

Maar denk net te duur dan. Of Beerens eruit v Peterson en dan vPersie / Huntelaar ipv Semedo.
Ik wil Osman en Peterson ipv Semedo en Karavaev denk ik. Misschien Beerens ook nog wel wisselen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 24 september 2018 @ 12:08:27 #21
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_182100612
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 07:48 schreef SnuggLe het volgende:

[..]

Ha, gefeliciteerd kerel! 🤟🏼
Je hebt echt de beste ronde ooit gescoord. Respect.
Thx! Meer mazzel natuurlijk, maar wel gecalculeerde mazzel:)
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  maandag 24 september 2018 @ 12:14:03 #22
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_182100765
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 08:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Semedo was echt een domme keus. Ik dacht dat novakovich niet goed genoeg zou zijn voor de eredivisie maar dat had ik verkeerd. Die semedo moet er dus uit. En dan nog een tweede wissel..
Semedo heb ik heel lang in de basis gehad, was ook de beste speler uit de kutklotecompetitie vorig jaar en daarna kwam diemers, die FS heeft gekocht. Sinds novakovic zijn komst zijn ze anders gaan spelen en is de productie van semedo wat gestokt. Nog geen slechte speler hoor, maar ik zou hem vervangen ja, semedo gaat het dit jaar niet voor ons doen.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  maandag 24 september 2018 @ 12:48:27 #23
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_182101432
quote:
Bart van hintum had ik niet genomen. Heracles scoort wel het meeste van alle clubs, maar krijgt er ook veel tegen. Verdedigers verdienen extra punten zolang ze de nul houden. Maar omdat verdedigen een teamprestatie is, heeft de kwaliteiten van van hintum bijna geen invloed op de nul houden zolang heracles op deze manier blijft spelen. Punten krijgen doordat spelers scoren is afhankelijk van het individu maar de nul is echt wel een teamprestatie. Dat is de reden waarom ik nooit een verdediger zal nemen van heracles, feyenoord etcetc. Als het team niet goed staat zoals het wel goed staat bij bijvoorbeeld VVV, AJAX of PSV, dan krijg je gemiddeld gewoon te weinig punten voor "de nul houden", denk ik.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_182107569
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 12:48 schreef govie het volgende:

[..]

Bart van hintum had ik niet genomen. Heracles scoort wel het meeste van alle clubs, maar krijgt er ook veel tegen. Verdedigers verdienen extra punten zolang ze de nul houden. Maar omdat verdedigen een teamprestatie is, heeft de kwaliteiten van van hintum bijna geen invloed op de nul houden zolang heracles op deze manier blijft spelen. Punten krijgen doordat spelers scoren is afhankelijk van het individu maar de nul is echt wel een teamprestatie. Dat is de reden waarom ik nooit een verdediger zal nemen van heracles, feyenoord etcetc. Als het team niet goed staat zoals het wel goed staat bij bijvoorbeeld VVV, AJAX of PSV, dan krijg je gemiddeld gewoon te weinig punten voor "de nul houden", denk ik.
Ik kijk enkel naar bepaalde metrics waarbij ik onderscheid maak tussen 'vaste' en 'liquide' plaatsen. Van Hintum vult een liquide plaats in, daarbij kijk ik voor verdedigers naar de huidige algehele vorm van het team en de huidige algehele vorm plus het scorend vermogen van de komende twee tegenstanders.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  maandag 24 september 2018 @ 18:55:35 #25
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_182109059
Ik vind het een moeilijke week weer om een elftal op te stellen: Naast PSV en Heracles die ik al in mijn team heb staan hebben ook de graafschap, excelsior en ado de meeste kansen om een aantal potjes te winnen in de komende 4 speelrondes. Uit deze teams moet ik 5 spelers zien te halen. Excelsior en de graafschap moeten tegen elkaar in wedstrijd 4 en ik wil dus niet spelers selecteren van beide teams, maar alleen van 1 team.
PSV heeft 4 makkelijke wedstrijden en ik kan Schwaab en El Kayatti halen, maar dan moet ik waarschijnlijk uitwijken naar 3 graafschap spelers en dat zijn echt de zwakste broeders uit de eredivisie. Omdat psv komende 4 weken de makkelijkste serie wedstrijden van het seizoen heeft verwacht ik wat rotaties in de basiself. Dit zou het dan worden:



Moet ik gokken dat vanbommel de bank de tering laat krijgen het hele seizoen en altijd speelt met de basiself in de komende 4 wedstrijdjes (zelfs tegen 4 rechterrijtje teams)? En dan 3 plekken in je elftal opvullen met het slechtste elftal in de eredivisie en bidden 4 weken lang. Of ado keeper+defensie (geen el kayatti) waar ik wel vertrouwen in heb nu ze gewend zijn aan de var. Dit in combi met twee scorende middenvelders van excelsior. Eigenlijk het plan wat ik vorige week had getrokken.



Kiezen is zo moeilijk met championsleague erbij!...
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_182159492
Jesper Drost staat nog als speler van FC Groningen. Hij heeft dat 'zinkend schip' verlaten voor Heracles Almelo.
  donderdag 27 september 2018 @ 09:51:08 #27
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_182159683
Het is een andere opstelling geworden, ik kan niet meer wisselen dus hier ga ik het mee doen komende 2 weken. Die guitterez van psv heeft een interessante punten/prijs ratio bij 1,2 miljoen. Maar als hij in de beker heeft gespeeld krijgt hij komende wedstrijd geen basisplaats en dan mis je al 2 punten, de rest is net te duur waardoor ik budget miste voor een degelijk elftal. Dus ik heb gekozen voor excelsiorspelers (zijn beter dan graafschap zegt mijn gevoel).



Dus ik laat inderdaad schwaab en elkayatti+3 graafschapspelers schieten voor elkayatti en 4 van excelsior....... 8)7 *O* Dus nog steeds volledig in lijn met met mijn taktiek dat nieuw gekochte spelers winkansen moet hebben voor 4 komende wedstrijden.



[ Bericht 10% gewijzigd door govie op 27-09-2018 10:02:13 ]
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_182166408
Zowat hele budget in een degelijke verdediging (PSV) gestoken. Verder Becker weer terug in het team.

Volgende ronde komt er meer budget vrij als Thorsby eruit gaat.
pi_182184036
Waarom nu tot maar vanavond aan te passen als er geen speelronde is voor eredivisie vanavond?
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 28 september 2018 @ 20:18:30 #30
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_182192354
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 12:56 schreef RudyL het volgende:
Waarom nu tot maar vanavond aan te passen als er geen speelronde is voor eredivisie vanavond?
Ik heb de fout daarstraks ook opgemerkt en heb de sluitingsdatum een dag opgeschoven
Altijd onderweg naar het avontuur
  vrijdag 28 september 2018 @ 21:25:29 #31
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_182193678
Ik heb effe gekeken maar ik ben blijkbaar maar de enige (of een van de weinige) die vertrouwen heeft in excelsior hun prestaties in de komende vier wedstrijden. c_/
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_182194874
Is er ook een manier om mobiel een wisseling door te voeren (tablet/smartphone)? Een speler toevoegen gaat nog wel, maar het systeem weigert een speler te verwijderen. Maandag pas weer beschikking over een laptop, dus zou mooi zijn als er toch een mobiele oplossing is.
pi_182199017
Volgens mij klik je eerst op een speler die je wilt hebben en daarna op een speler die weg moet.
pi_182199019
Heb voor de volgende speelronde een grote gok gemaakt in combinatie met echte toppers. Hopelijk storm ik zo de top 20 binnen.
pi_182199486
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 05:39 schreef Ebakkenes het volgende:
Volgens mij klik je eerst op een speler die je wilt hebben en daarna op een speler die weg moet.
Dat probeerde ik inderdaad. Maar als ik dan op 'Bevestigen' klik zet hij de verwijderde speler weer terug + de melding dat je maar max. 11 spelers mag hebben. Die knop doet mobiel dus nu hetzelfde als annuleren.
pi_182201336
Oh vergeten. Een Ado den Haag verdediging heeft mij veel goeds gedaan tegen PSV (lol)
pi_182201431
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 08:26 schreef Grifte het volgende:

[..]

Dat probeerde ik inderdaad. Maar als ik dan op 'Bevestigen' klik zet hij de verwijderde speler weer terug + de melding dat je maar max. 11 spelers mag hebben. Die knop doet mobiel dus nu hetzelfde als annuleren.
Nou weet ik het: klik eerst op de speler die weg moet en daarna op de prullenbak. Vervolgens klik je op de speler die je wilt hebben en daarna ergens op het veld.
  zaterdag 29 september 2018 @ 11:26:41 #38
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_182202131
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 10:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Oh vergeten. Een Ado den Haag verdediging heeft mij veel goeds gedaan tegen PSV (lol)
Ze hebben 4 winbare wedstrijden op rij, dus opzich is ado geen slechte keuze denk ik. Als ik meer budget had gehad, had ik 3 ado spelers in mijn selectie gehad ipv excelsiorspelers. Ado gaat punten pakken komende 4 wedstrijden.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_182205804
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 08:26 schreef Grifte het volgende:

[..]

Dat probeerde ik inderdaad. Maar als ik dan op 'Bevestigen' klik zet hij de verwijderde speler weer terug + de melding dat je maar max. 11 spelers mag hebben. Die knop doet mobiel dus nu hetzelfde als annuleren.
Helaas is er geen fatsoenlijke mobiele applicatie :{
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_182205829
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 09:51 schreef govie het volgende:
Het is een andere opstelling geworden, ik kan niet meer wisselen dus hier ga ik het mee doen komende 2 weken. Die guitterez van psv heeft een interessante punten/prijs ratio bij 1,2 miljoen. Maar als hij in de beker heeft gespeeld krijgt hij komende wedstrijd geen basisplaats en dan mis je al 2 punten, de rest is net te duur waardoor ik budget miste voor een degelijk elftal. Dus ik heb gekozen voor excelsiorspelers (zijn beter dan graafschap zegt mijn gevoel).

[ afbeelding ]

Dus ik laat inderdaad schwaab en elkayatti+3 graafschapspelers schieten voor elkayatti en 4 van excelsior....... 8)7 *O* Dus nog steeds volledig in lijn met met mijn taktiek dat nieuw gekochte spelers winkansen moet hebben voor 4 komende wedstrijden.

[ afbeelding ]
Guti is in de tweede seizoenshelft denk ik een nobrainer, maar zal nu nog te weinig spelen.

Middenveld gaat veel beslissen denk ik, zijn wel veel opties.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_182205849
Uiteindelijk voor Peterson en Dumpfries gekozen ipv mijn Vitesse spelers, en Semedo mag dus nog 2 weken lanterfanten. Denk dat met het programma van Vitesse dit relatief meer punten oplevert en ondanks dat Beerens helemaal niet zo slecht draaide was hij wel een van de volgende spelers op de schopstoel
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zaterdag 29 september 2018 @ 17:54:49 #42
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_182207584
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Uiteindelijk voor Peterson en Dumpfries gekozen ipv mijn Vitesse spelers, en Semedo mag dus nog 2 weken lanterfanten. Denk dat met het programma van Vitesse dit relatief meer punten oplevert en ondanks dat Beerens helemaal niet zo slecht draaide was hij wel een van de volgende spelers op de schopstoel
Over een paar weken heeft ajax 7 relatief makkelijk winbare wedstrijden op een rij, zelfs ik pak dan spelers van ajax in mijn basiself, mits ik dan nog budget over met al die gekke taktieken van mij.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_182207605
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 17:54 schreef govie het volgende:

[..]

Over een paar weken heeft ajax 7 relatief makkelijk winbare wedstrijden op een rij, zelfs ik pak dan spelers van ajax in mijn basiself, mits ik dan nog budget over met al die gekke taktieken van mij.
PSV-spelers wisselen naar Ajax-spelers is een erg duur grapje.

Ik moet over 2 weken als eens denken aan het inwisselen van een van mijn Feyenoorders.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zaterdag 29 september 2018 @ 18:30:46 #44
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_182208208
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 17:56 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

PSV-spelers wisselen naar Ajax-spelers is een erg duur grapje.

Ik moet over 2 weken als eens denken aan het inwisselen van een van mijn Feyenoorders.
ze hoeven niet tegen elkaar, maar 7 wedstrijden een makkelijke tegenstander is het wel waard om er drie van ajax in je ploeg te zetten hoor.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_182208222
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 18:30 schreef govie het volgende:

[..]

ze hoeven niet tegen elkaar, maar 7 wedstrijden een makkelijke tegenstander is het wel waard om er drie van ajax in je ploeg te zetten hoor.
En waar ga je die vandaan halen als je je PSV-ers niet verkoopt?
Om 6/7 topspelers in je team te kunnen krijgen moet je weinig wisselen...
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zaterdag 29 september 2018 @ 18:47:07 #46
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_182208473
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 18:31 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

En waar ga je die vandaan halen als je je PSV-ers niet verkoopt?
Om 6/7 topspelers in je team te kunnen krijgen moet je weinig wisselen...
Die serie van 7 makkelijke ajax wedstrijden begint pas in speelronde 11 na ajax feyenoord. Zou voldoende tijd moeten hebben om budget te reserveren voor wat ajaxieden naast de 3 psvers die ik nu al heb (ik heb liever niet meer dan 3 van een team, als ze toch verliezen dan zijn we nog niet verdronken want risicospreiding).

Edit: Als vvv niet scoort in de tweede helft dan wint excelsior en heb ik 7x winnende basisspelers en 1x gelijkspelende basispeler, dan moet alleen 3x heracles-spelers morgen nog effe winnen. #fingersXcrossed

[ Bericht 2% gewijzigd door govie op 29-09-2018 21:36:11 ]
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_182212567
Hopelijk kan VVV nog scoren, moet het vandaag van Seuntjens hebben :{

puntentechnisch gaat het geen bijzonder weekend worden (maar wel weer degelijk)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_182213752
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk kan VVV nog scoren, moet het vandaag van Seuntjens hebben :{

puntentechnisch gaat het geen bijzonder weekend worden (maar wel weer degelijk)
Mooi, Burnet 9 punten :9
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_182213818
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 22:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Mooi, Burnet 9 punten :9
Ik had niet verwacht dat Excelsior zou winnen van VVV. Zo kan ik nooit inlopen op Govie en SnuggLe :{

Zo sta ik met 6 spelers op 33 punten. We zijn weer afhankelijk van 19 potentiele punten in de Feyenoord-loterij
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_182213919
quote:
Lozano 3
Novakovich 2
El Khayati 7
Diemers 2
Burnet 9
Angelino 13
Mashart -
Zoet 8
44, morgen Sol, Crowley en Osman nog.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zaterdag 29 september 2018 @ 23:31:29 #51
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_182215732
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ik had niet verwacht dat Excelsior zou winnen van VVV. Zo kan ik nooit inlopen op Govie en SnuggLe :{

Zo sta ik met 6 spelers op 33 punten. We zijn weer afhankelijk van 19 potentiele punten in de Feyenoord-loterij
+5 Spitsen
+11 middenvelders (rood van messoud, hopelijk kunnen ze in beroep dan kan hij nog 1x spelen zodat ik hem kan wisselen)
+23 verdedigers
+10 keeper
--------- +
+49 puntjes (morgen 3 heraclesspelers)

Misschien heb ik gewoon mazzel maar ik analyseer voor iedere opstelling de komende wedstrijden. Als je ziet dat excelsior tegen vvv en pec moet die beide slecht scoren, dan is het opzich niet dom om deze keeper+verdediger te pakken. In dat opzicht heeft excelsior altijd meer kans om te winnen tegen beide tegenstanders, omdat ze statistisch gezien meer scoren. Maargoed, het is statistich gokken natuurlijk want andere teams hebben al 6 topspelers in hun basiself dus de vraag is, hoelang houdt de Goof dit nog vol! <O)
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_182215756
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 23:31 schreef govie het volgende:

[..]

+5 Spitsen
+11 middenvelders (rood van messoud, hopelijk kunnen ze in beroep dan kan hij nog 1x spelen zodat ik hem kan wisselen)
+23 verdedigers
+10 keeper
--------- +
+49 puntjes (morgen 3 heraclesspelers)

Misschien heb ik gewoon mazzel maar ik analyseer voor iedere opstelling de komende wedstrijden. Als je ziet dat excelsior tegen vvv en pec moet die beide slecht scoren, dan is het opzich niet dom om deze keeper+verdediger te pakken. In dat opzicht heeft excelsior altijd meer kans om te winnen tegen beide tegenstanders, omdat ze statistisch gezien meer scoren. Maargoed, het is statistich gokken natuurlijk want andere spelers hebben al 6 topspelers in hun baiself dus de vraag is, hoelang houdt de Goof dit nog vol! <O)
U ziet het na de reclame!
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zaterdag 29 september 2018 @ 23:34:07 #53
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_182215799
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 september 2018 23:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

U ziet het na de reclame!
Ik heb een pablo fransisco intro nodig.

When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  Redactie Sport zondag 30 september 2018 @ 00:50:11 #54
274204 crew  Mexicanobakker
pi_182217668
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 23:31 schreef govie het volgende:

[..]

+5 Spitsen
+11 middenvelders (rood van messoud, hopelijk kunnen ze in beroep dan kan hij nog 1x spelen zodat ik hem kan wisselen)
+23 verdedigers
+10 keeper
--------- +
+49 puntjes (morgen 3 heraclesspelers)

Misschien heb ik gewoon mazzel maar ik analyseer voor iedere opstelling de komende wedstrijden. Als je ziet dat excelsior tegen vvv en pec moet die beide slecht scoren, dan is het opzich niet dom om deze keeper+verdediger te pakken. In dat opzicht heeft excelsior altijd meer kans om te winnen tegen beide tegenstanders, omdat ze statistisch gezien meer scoren. Maargoed, het is statistich gokken natuurlijk want andere teams hebben al 6 topspelers in hun basiself dus de vraag is, hoelang houdt de Goof dit nog vol! <O)
Mee eens dat als je Excelsior pakt dat je een mattheij moet pakken met dit schema, maar je hebt mazzel dat ze voor de tweede keer dit kalenderjaar wen thuiswinst pakken
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 30 september 2018 @ 07:44:31 #55
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_182220175
Veel kaarten... Zoet, Huntelaar, Messaoud. En geen doelpunten ofzo. Hmmm....

Moet toch snel Angelino hebben. En denk dat Huntelaar snel zijn basisplek kwijt is.
  zondag 30 september 2018 @ 08:39:32 #56
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_182220379
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 00:50 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Mee eens dat als je Excelsior pakt dat je een mattheij moet pakken met dit schema, maar je hebt mazzel dat ze voor de tweede keer dit kalenderjaar wen thuiswinst pakken
Hey Gringo, wat jij mazzel vind, vond ik logisch! :s)
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  zondag 30 september 2018 @ 09:36:10 #57
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_182221036
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 08:39 schreef govie het volgende:

[..]

Hey Gringo, wat jij mazzel vind, vond ik logisch! :s)
Tuurlijk. Waar is je glazen bol?
Ik zou inzetten via de toto...
  Redactie Sport zondag 30 september 2018 @ 10:14:53 #58
274204 crew  Mexicanobakker
pi_182221660
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 08:39 schreef govie het volgende:

[..]

Hey Gringo, wat jij mazzel vind, vond ik logisch! :s)
Niet mee eens, er was weinig reden om aan te nemen dat Excelsior gisteren wel even ging winnen

Volgende week zie ik wel gebeuren ja :)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 30 september 2018 @ 12:22:53 #59
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_182224227
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 10:14 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Niet mee eens, er was weinig reden om aan te nemen dat Excelsior gisteren wel even ging winnen

Volgende week zie ik wel gebeuren ja :)
Mexicodreams shattered!


Eindconclusie hiero is: 10 winst+basis , 1 gelijk+basis, alle verdedigers+keepers hebben de nul gehouden, 1x rode kaart en natuurlijk hier en daar een doelpuntje of assist. Ik verwacht rond de 75 te zitten.

[ Bericht 4% gewijzigd door govie op 30-09-2018 16:04:47 ]
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  Moderator zondag 30 september 2018 @ 16:34:22 #60
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_182231239
quote:
Lozano 3
Novakovich 2
Sol 2
El Khayati 7
Diemers 2
Osman 5
Crowley 5
Burnet 9
Angelino 13
Mashart -
Zoet 8
56 puntjes. Mwoh.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Redactie Sport zondag 30 september 2018 @ 17:14:23 #61
274204 crew  Mexicanobakker
pi_182232538
Vincent Bijlo :')!!!
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 30 september 2018 @ 19:27:53 #62
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_182236602
60 punten. Niet ontevreden ondanks gele en rode kaarten en een veroorzaakte penalty. Want loop niet op jou in Govie maar wel op de nr 2 en 4 tm 8 denk ik.
  zondag 30 september 2018 @ 22:00:30 #63
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_182241935
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 19:27 schreef SnuggLe het volgende:
60 punten. Niet ontevreden ondanks gele en rode kaarten en een veroorzaakte penalty. Want loop niet op jou in Govie maar wel op de nr 2 en 4 tm 8 denk ik.
je hoeft met mij geen rekening te houden want ik speel dit seizoen tegen mezelf. ik wil kijken waar het kantelpunt van de strategie zit zodat ik na dit seizoen ieder jaar win. Dus ik ga niet ophouden met euroinefficient doorselecteren puur om winnende spelers te hebben.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  Moderator zondag 7 oktober 2018 @ 16:28:12 #64
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_182372849
quote:
Lozano 10
Novakovich 3
Sol 6
El Khayati 8
Diemers 6
Osman 0
Crowley 3
Burnet -2
Angelino 9
Mashart -
Zoet 10
55 punten, totaal 111, mwoh :)
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_182377313
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 16:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mashart -
:?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator zondag 7 oktober 2018 @ 20:48:46 #66
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_182378053
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 20:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

:?
Speelde niet ;)
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zondag 7 oktober 2018 @ 20:52:49 #67
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_182378170
Was een slechte speeldag, excelsior en heracles verloren (7 spelers in elftal), dus niet veel winstpuntjes + 1 rode kaart in de eerste wedstrijd die niet mocht spelen in de 2de wedstrijd. Ik stond 25 puntjes voor op de nummer2, dit zal nu wel gaan slinken of mijn team zelfs zakken op de ranglijst.

Edit: Is die messaoud van excelsior komende speelronde nog steeds geschorst?

[ Bericht 14% gewijzigd door govie op 07-10-2018 21:53:47 ]
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_182379755
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 20:52 schreef govie het volgende:
Was een slechte speeldag, excelsior en heracles verloren (7 spelers in elftal), dus niet veel winstpuntjes + 1 rode kaart in de eerste wedstrijd die niet mocht spelen in de 2de wedstrijd. Ik stond 25 puntjes voor op de nummer2, dit zal nu wel gaan slinken of mijn team zelfs zakken op de ranglijst.

Edit: Is die messaoud van excelsior komende speelronde nog steeds geschorst?
Jazeker
https://www.fcupdate.nl/v(...)stafson-geseponeerd/

Je tactiek blijft ongewijzigd?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zondag 7 oktober 2018 @ 22:01:01 #69
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_182379794
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 21:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Jazeker
https://www.fcupdate.nl/v(...)stafson-geseponeerd/

Je tactiek blijft ongewijzigd?
Thx! Dat wel maar messaoud moet ik daarom wel vervangen want ik wil winnende spelers! Als je iemand laat staan met rood, dan mis je sowieso al 2 punten (+alle andere puntjes). Wel jammer, is een setback maar hoort erbij.

Edit: Volgens mij komen interlands eraan, dus hebben even een rustpause. 1.4miljoen te besteden, gezien het makkelijke programma van AZ (zonder toppers) tot 23 december 2018, kan ik het beste messaoud wisselen voor til of idrissi denk ik. Maar ik wacht de interlands eerst even af.

[ Bericht 4% gewijzigd door govie op 08-10-2018 07:04:36 ]
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_182386492
Betreft de govie tactiek, de volgende teams hebben tot dusver dubbele winsten gehaald in 1 speelronde:
R1; PSV & AZA
R2: PSV, AJA, FEY & ADO
R3: PSV, HEC & VVV
R4: PSV & AJA
Het komt dus zelden voor, en zijn vnl de (nog onbetaalbare) topteams.

Blijf van mening dat de beste strategie is:
- sterke verdediging
- minimaal wisselen
- zoveel mogelijk toppers icm de goedkoopste best scorende middenvelders/aanvallers

Tadic & Diemers, Bergwijn & Crowley, Ziyech & Serarens, Lozano & Bannink, Zoet/Onana Ligt/Angelino, Ouwejan/Klaiber/Karavaev

Die toppers leveren 10-20 punten op en de kleintjes 5-10 punten, dat zou een score van 100+ moeten zijn iedere ronde.
pi_182386618
De keuze:
- volledige PSV verdediging met alleen Perreiro als topper voorin
- iets anders :-))
  maandag 8 oktober 2018 @ 11:52:57 #72
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_182387681
Oneens, de meeste punten die ik meer heb gepakt dan jouw en anderen tot nu toe, is gebeurt met Heracles en VVV omdat iedereen al ajax/psv spelers heeft in zijn selectie+sol en die turk van ado (wat m.i. een slechte RoI heeft omdat andere posities dan weer worden verzwakt):
- VVV kreeg er afgelopen seizoen maar weinig tegen waar de routeniers+coach zijn gebleven. Het was aannemelijk dat die verdediging nog steeds stond als een huis. Ik heb van VVV sinds de start al de keeper en 2 verdedigers gepakt en vaak extra punten verdient met de nul houden;
- Van Heracles is de aanval goed is gebleken na die wedstrijd met die mooie goal van osman en sindsdien heb ik van hun 3 aanvallers/middenvelders erin staan. Nu zakken ze net als PEC vorig jaar langzaam naar beneden in de ranglijst is mijn verwachting, maar die puntjes heb ik in ieders geval al gepakt.

Ik weet dat ik gelijk heb tot ongeveer ronde 13 (richting de winter), maar de vraag is natuurlijk waar het kantelpunt zit inzake de 2de seizoenshelft (of er bestaat geen kantelpunt maar dat lijkt me onwaarschijnlijk). Als de feiten veranderen, veranderen we van mening!
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_182387920
En gestegen naar plek 46, lekker.
Voor volgende twee speelrondes beetje op ADO gegokt.... El Khayati had ik al. Achterin voor Bas Kuipers gekozen, dat is wel een gokje. Kanon zal geschorst zijn toch?
U MAD?
  Moderator maandag 8 oktober 2018 @ 12:27:45 #74
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_182388324
Plekje gestegen naar 19e, maar heb "maar" 104 punten gekregen ipv 111. Dat ga ik toch nog ff onderzoeken :P

edit: klopt dus helaas.

[ Bericht 43% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 08-10-2018 12:55:04 ]
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  maandag 8 oktober 2018 @ 12:55:03 #75
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_182388904
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 12:05 schreef de_boswachter het volgende:
En gestegen naar plek 46, lekker.
Voor volgende twee speelrondes beetje op ADO gegokt.... El Khayati had ik al. Achterin voor Bas Kuipers gekozen, dat is wel een gokje. Kanon zal geschorst zijn toch?
Dat vleugelspitsje is zo goed niet van ado, maar kayatti zet hem vaak vrij voor de goal omdat hij vrij rap is (bergwijnesque), dus die is wel de 675k waard. Geheid dat als hij met zijn ogen dicht die bal richting de goal schiet, er 10% van een goal wordt.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  maandag 8 oktober 2018 @ 17:21:59 #76
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_182394458
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 11:03 schreef AmenhotepIV het volgende:
De keuze:
- volledige PSV verdediging met alleen Perreiro als topper voorin
- iets anders :-))
Ha ik denk ook aan zoiets.

Messaoud moet er uit en ik ga denk ik Huntelaar er ook uitgooien. Dus ik denk El Khayati en Viergever er in (wederom te weinig v Angelino helaas).

Ik laat van Hintum nog een ronde staan en doe een ronde met maar 2 spitsen. Als de komende ronde goed scoort kan van Hintum er uit voor een goede spits. Zo niet, dan Novakovic ofzo.
  maandag 8 oktober 2018 @ 17:29:55 #77
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_182394641
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 17:21 schreef SnuggLe het volgende:

[..]

Ha ik denk ook aan zoiets.

Messaoud moet er uit en ik ga denk ik Huntelaar er ook uitgooien. Dus ik denk El Khayati en Viergever er in (wederom te weinig v Angelino helaas).

Ik laat van Hintum nog een ronde staan en doe een ronde met maar 2 spitsen. Als de komende ronde goed scoort kan van Hintum er uit voor een goede spits. Zo niet, dan Novakovic ofzo.
Wacht nog maar even inzake blessures na interlands, 1 sliding op de training of opstootje en iemand ligt er 3 maanden uit:

quote:
Je hebt nog tot zaterdag 20 oktober 2018 17:59 uur om je team aan te passen voor de komende ronde.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  maandag 8 oktober 2018 @ 19:26:14 #78
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_182396900
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 17:29 schreef govie het volgende:

[..]

Wacht nog maar even inzake blessures na interlands, 1 sliding op de training of opstootje en iemand ligt er 3 maanden uit:

[..]

Duh, ik wacht altijd.

Zeg dat vooral tegen Drizzt en anderen die 3 minuten na het openen van de transfermarkt als een jekko hun team gaan wijzigen.....
  maandag 8 oktober 2018 @ 19:40:23 #79
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_182397249
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 19:26 schreef SnuggLe het volgende:

[..]

Duh, ik wacht altijd.

Zeg dat vooral tegen Drizzt en anderen die 3 minuten na het openen van de transfermarkt als een jekko hun team gaan wijzigen.....
Ik doe dat normaal ook, maar 12 dagen is echt te lang.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  Moderator maandag 8 oktober 2018 @ 20:00:05 #80
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_182397793
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 19:26 schreef SnuggLe het volgende:

[..]

Duh, ik wacht altijd.

Zeg dat vooral tegen Drizzt en anderen die 3 minuten na het openen van de transfermarkt als een jekko hun team gaan wijzigen.....
Heb ik dit seizoen nog niet gedaan :P Is ook wel te zien aan de tussenstand: 19e :7
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator maandag 8 oktober 2018 @ 21:09:01 #81
9859 crew  Karina
Woman
pi_182399579
10 plekke gestegen deze week, ik heb nog wel teveel mannetjes die nul punten scoren :') af en toe wisselen als ik weer meer geld heb.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_182399893
quote:
99s.gif Op maandag 8 oktober 2018 21:09 schreef Karina het volgende:
10 plekke gestegen deze week, ik heb nog wel teveel mannetjes die nul punten scoren :') af en toe wisselen als ik weer meer geld heb.
Plekken, het is plekken.
U MAD?
  Moderator maandag 8 oktober 2018 @ 21:23:05 #83
9859 crew  Karina
Woman
pi_182399907
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 21:22 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Plekken, het is plekken.
Oh jee een typfoutje ;) wat erreg.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_182399919
quote:
99s.gif Op maandag 8 oktober 2018 21:23 schreef Karina het volgende:

[..]

Oh jee een typfoutje ;) wat erreg.
Nee, helemaal niet. Denk geef het even door.
U MAD?
  Moderator maandag 8 oktober 2018 @ 21:24:10 #85
9859 crew  Karina
Woman
pi_182399940
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 21:23 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Nee, helemaal niet. Denk geef het even door.
OK dankje ;) Hopelijk ga ik volgende week nog wat stijgen, ik ga voor de top 75 dit jaar :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_182399958
quote:
99s.gif Op maandag 8 oktober 2018 21:24 schreef Karina het volgende:

[..]

OK dankje ;) Hopelijk ga ik volgende week nog wat stijgen, ik ga voor de top 75 dit jaar :')
Hoeveel sta je?
U MAD?
  Moderator maandag 8 oktober 2018 @ 21:26:22 #87
9859 crew  Karina
Woman
pi_182399990
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 21:25 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Hoeveel sta je?
90e :') wel een paar met goede punten maar ja de rest is kut. Ik heb er een paar van Emmen omdat die goedkoop waren _O-
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_182410547
quote:
99s.gif Op maandag 8 oktober 2018 21:26 schreef Karina het volgende:

[..]

90e :') wel een paar met goede punten maar ja de rest is kut. Ik heb er een paar van Emmen omdat die goedkoop waren _O-
Gewoon houden joh. De mannen van Excelsior hebben mij in ronde 4 ook het hoogst scorende team van iedereen .

Een zekere Vlap ging ook los voor mij. Wat een topteam.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 16:39:39 #89
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_182414780
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 20:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Heb ik dit seizoen nog niet gedaan :P Is ook wel te zien aan de tussenstand: 19e :7
Je leert het wel. Na 5 jaar 😂
pi_182479186
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 19:26 schreef SnuggLe het volgende:

[..]

Duh, ik wacht altijd.

Zeg dat vooral tegen Drizzt en anderen die 3 minuten na het openen van de transfermarkt als een jekko hun team gaan wijzigen.....
Haha, ik heb daar ook moeite mee. Meteen de neiging om mijn team te wijzigen.

Heb dit spel jaren niet gespeeld. Moest even weer inkomen. De eerste ronde(n) waren dramatisch voor mijn team.
Sta nu 43ste, heb de ambitie om top10 te spelen.
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 21:41:32 #91
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_182479981
Ik ervaar "leegte" nu er geen fokmenegert-aktie is. Alles is kut. :')
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  Moderator zaterdag 13 oktober 2018 @ 11:12:42 #92
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_182488149
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 16:39 schreef SnuggLe het volgende:

[..]

Je leert het wel. Na 5 jaar 😂
O-)
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator vrijdag 19 oktober 2018 @ 19:22:55 #93
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_182616036
Ben het trouwens helemaal vergeten, maar verwacht wel weer genoeg punten :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Redactie Sport vrijdag 19 oktober 2018 @ 19:27:23 #94
274204 crew  Mexicanobakker
pi_182616133
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 19:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ben het trouwens helemaal vergeten, maar verwacht wel weer genoeg punten :P
Heb jij mazzel dat ze morgen pas beginnen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator vrijdag 19 oktober 2018 @ 19:30:40 #95
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_182616192
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Heb jij mazzel dat ze morgen pas beginnen
:o :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_182632580
Had vorige week al een mooie opstelling gereed zonder al teveel wissels, PSV verdediging, Ziyech, Pereiro en Peterson als kartrekkers voorin; schijnt Ziyech weer geen zekerheid te zijn.

En dus veel gewisseld (4) met als doel zoveel mogelijk PSV,

Zal je zien dat Ziyech gewoon 2x gaat spelen en 3 assists en 2 goals maakt deze ronde.
pi_182632632
Volgende ronde wissel ik m'n zwakke broeders naar PEC.
pi_182633102
Heb Boadu, Doan, Kum en Klaiber eraf gegooid en Rosheuvel, Bruins, Anngelino en Malacia erin gegooid. Meissner is de volgende die weggaat.
Children of the night. What music they make.
  zaterdag 20 oktober 2018 @ 19:39:19 #99
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_182633427
Ik verwacht dat ik deze ronde ga zakken van plaats 1 af.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  Moderator zaterdag 20 oktober 2018 @ 20:24:53 #100
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_182634335
quote:
Lozano 10
Angeliño 9
Burnet 9
Zoet 10
Prettig begin van de ronde :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_182634717
Vitesse, wat doe je nu ... zo haal ik govie nooit in
  Moderator zaterdag 20 oktober 2018 @ 21:06:38 #102
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_182635041
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 20:46 schreef AmenhotepIV het volgende:
Vitesse, wat doe je nu ... zo haal ik govie nooit in
De halve basis is geblesseerd :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Redactie Sport zaterdag 20 oktober 2018 @ 22:53:44 #103
274204 crew  Mexicanobakker
pi_182637090
Geen mazraoui, flopshow

Wel 28 punten (of 32, afhankelijk van is het een assist van dumfries y/n) door PSV.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zaterdag 20 oktober 2018 @ 22:58:17 #104
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_182637172
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 19:39 schreef govie het volgende:
Ik verwacht dat ik deze ronde ga zakken van plaats 1 af.
Haha nee hoor! Excelsior for the win! Geniaal. Jammer dat Stevens alleen rood pakt.
  zondag 21 oktober 2018 @ 07:23:38 #105
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_182642356
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 22:58 schreef SnuggLe het volgende:

[..]

Haha nee hoor! Excelsior for the win! Geniaal. Jammer dat Stevens alleen rood pakt.
Dat zag ik ook pas later, was een domper. Maarja, in ieders geval weer goed gegokt (ranglijst zegt niet alles).
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  Moderator zondag 21 oktober 2018 @ 19:38:59 #106
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_182653858
quote:
Lozano 10
Sol 3
Novakovich 5
El Khayati 2
Vlap 2
Diemers 5
Crowley 6
Angeliño 9
Burnet 9
Mashart -
Zoet 10
61, niks mis mee.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zondag 21 oktober 2018 @ 19:47:47 #107
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_182654010
Geen goed weekend met niet spelende Osman en Mazraoui en falende El Khayati. Had meer PSVers in mijn team moeten zetten.
  Moderator zondag 21 oktober 2018 @ 19:49:35 #108
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_182654059
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2018 19:47 schreef SnuggLe het volgende:
Geen goed weekend met niet spelende Osman en Mazraoui en falende El Khayati. Had meer PSVers in mijn team moeten zetten.
Ik heb Osman eruit gehaald voor Vlap, maar dat werkte ook niet helemaal :+ Gelukkig wel 2 puntjes ipv 0.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Redactie Sport zondag 21 oktober 2018 @ 20:08:51 #109
274204 crew  Mexicanobakker
pi_182654547
61 punten, tevreden
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_182690816
Mooie ronde tot dusver, 82 puntjes.

El Jebli heeft me de eerste 4 ronden weinig gebracht maar scoort nog net voordat hij vervangen wordt.

Nog 8 punten verwijdert van P1/govie.

[ Bericht 1% gewijzigd door AmenhotepIV op 23-10-2018 15:24:46 (gewoon) ]
  Redactie Sport vrijdag 26 oktober 2018 @ 22:52:45 #111
274204 crew  Mexicanobakker
pi_182764112
Geen goed begin met een gelijkspel van VVV
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 09:25:24 #112
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_182769053
Het is dan ook een moeilijk voorspelbare ronde voor de meeste managers.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_182783120
Die El Jebli (en Mattheij) gaat me de 1e plek bezorgen.
  Moderator zondag 28 oktober 2018 @ 00:10:37 #114
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_182783512
quote:
Lozano 5
El Khayati 7
Angeliño 5
Burnet -2
Mashart -
Zoet 5
20 luizige puntjes, maar morgen komen Novakovich, Sol, Diemers, Crowley en Vlap nog in actie. Hopen dat het nog wat wordt :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zondag 28 oktober 2018 @ 05:54:05 #115
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_182786429
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 23:50 schreef AmenhotepIV het volgende:
Die El Jebli (en Mattheij) gaat me de 1e plek bezorgen.
Zou goed kunnen maar ik verwacht dat el massoud, stevens, mattheij en bergwijn jouw de koppositie kado doen. Met rode kaarten en blessures kan je moeilijk rekening houden, ik haat pech.

[ Bericht 5% gewijzigd door govie op 28-10-2018 06:17:21 ]
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  zondag 28 oktober 2018 @ 06:44:03 #116
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_182786500
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 05:54 schreef govie het volgende:

[..]

Zou goed kunnen maar ik verwacht dat el massoud, stevens, mattheij en bergwijn jouw de koppositie kado doen. Met rode kaarten en blessures kan je moeilijk rekening houden, ik haat pech.
Je had toch een glazen bol? 😇
Los van vervelend voor jou, mooi een keer van de Graafschap. Nu nog een 0-4 overwinning van Feyenoord en ik heb een topweekend.

....en Osman gaat gewisseld worden, netzoals van Hintum.
  zondag 28 oktober 2018 @ 07:07:49 #117
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_182786541
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 06:44 schreef SnuggLe het volgende:

[..]

Je had toch een glazen bol? 😇
Los van vervelend voor jou, mooi een keer van de Graafschap. Nu nog een 0-4 overwinning van Feyenoord en ik heb een topweekend.

....en Osman gaat gewisseld worden, netzoals van Hintum.
Meeste punten ooit in een fok-speelronde, een hogere eer valt niet te behalen in fok manager. :s)
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  Redactie Sport zondag 28 oktober 2018 @ 08:09:15 #118
274204 crew  Mexicanobakker
pi_182786801
Dumfries genot

Zoet 5
Dumfries 14
Schwaab 5
Seuntjes 3
Peterson 3

Nu hopen op een 0-0 bij Ajax - Feyenoord en winst van AZ, Willem II en Fortuna
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 28 oktober 2018 @ 09:26:46 #119
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_182787759
Zoet 6 toch?
  Redactie Sport zondag 28 oktober 2018 @ 09:57:43 #120
274204 crew  Mexicanobakker
pi_182788149
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 09:26 schreef SnuggLe het volgende:
Zoet 6 toch?
2+4-1
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator zondag 28 oktober 2018 @ 11:59:04 #121
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_182790009
Oh, Novakovich is blessa.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Redactie Sport zondag 28 oktober 2018 @ 14:37:39 #122
274204 crew  Mexicanobakker
pi_182792575
-5

Godverdomme.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_182793158
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 05:54 schreef govie het volgende:

[..]

Zou goed kunnen maar ik verwacht dat el massoud, stevens, mattheij en bergwijn jouw de koppositie kado doen. Met rode kaarten en blessures kan je moeilijk rekening houden, ik haat pech.
Pech is onderdeel van het spel.
Deze ronde Osman en Bergwijn erin gezet, beide spelen 1x niet. Net zoals Nova van Fortuna.

Mattheij is trouwens een notoire kaarten pakker, scoort als verdediger veel maar zal nooit meer in mn team komen, net als Breugelsdijk en v/d Werf.

Al met al 130 puntjes, zou genoeg moeten zijn voor P1.
Had gehoopt op slechts 2 wissels deze ronde maar ... Jebli, Rutten, Osman, Nova en Bergwijn zijn momenteel geen zekerheidjes ... zucht
  zondag 28 oktober 2018 @ 14:57:50 #124
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_182793177
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 14:57 schreef AmenhotepIV het volgende:

[..]

Pech is onderdeel van het spel.
Deze ronde Osman en Bergwijn erin gezet, beide spelen 1x niet. Net zoals Nova van Fortuna.

Mattheij is trouwens een notoire kaarten pakker, scoort als verdediger veel maar zal nooit meer in mn team komen, net als Breugelsdijk en v/d Werf.

Al met al 130 puntjes, zou genoeg moeten zijn voor P1.
Had gehoopt op slechts 2 wissels deze ronde maar ... Jebli, Rutten, Osman, Nova en Bergwijn zijn momenteel geen zekerheidjes ... zucht
Het is je gegund.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_182793705
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 14:57 schreef govie het volgende:

[..]

Het is je gegund.
Thanks en sportief!

Ik hoop eigenlijk dat de posters hier het hele jaar in de top meedoen .. Drizzt, Snuggle, Mexicano, govie en mijn maatje Manfred.
pi_182795018
Btw vele jaren geleden werden er nog prijzen verstrekt aan de top 10, zo heb ik nog 2 boeken (Van Egmond) in de kast staan dankzij Fok!

Snuggle, jij ook?
  Moderator zondag 28 oktober 2018 @ 18:09:37 #127
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_182797188
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 14:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
-5

Godverdomme.
Als totaalscore? :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Redactie Sport zondag 28 oktober 2018 @ 18:29:35 #128
274204 crew  Mexicanobakker
pi_182797569
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 18:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Als totaalscore? :D
Neuh, door St Juste

Maar wel een kutweekend, ook geel voor mazraoui en Koopmeiners (die ook niet lijkt te gaan winnen)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator zondag 28 oktober 2018 @ 19:08:18 #129
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_182798280
quote:
Lozano 5
Novakovich -
Sol 2
Diemers 2
Crowley 2
El Khayati 7
Vlap 13
Angeliño 5
Burnet -2
Mashart -
Zoet 5
39 :') Totaalscore van 100.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zondag 28 oktober 2018 @ 20:02:43 #130
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_182799675
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 16:24 schreef AmenhotepIV het volgende:
Btw vele jaren geleden werden er nog prijzen verstrekt aan de top 10, zo heb ik nog 2 boeken (Van Egmond) in de kast staan dankzij Fok!

Snuggle, jij ook?
Ik was dacht ik niet vorig jaar maar jaar ervoor eerste. Helaas geen prijs gehad. In de beginjaren kreeg je zelfs nog voetbalshirts in de top 3. Ach ja, ik doe al jaren mee, vooral voor de fun.
VInd de subleague Toppers van Weleer altijd wel leuk, mensen die ieder jaar meedoen. Alleen wordt daar, helaas, weinig gepraat :-)

Denk 4 wissels zelfs:
- Osman eruit, speelt niet
- Peterson wellicht wisselen voor Dalmau
- van Hintum mag eruit, was gok (en verkeerde gok)
- Sol gaat er wellicht uit.... Willem 2 wint weinig en Sol scoort ook niet veel.

Denk dat er wat Heerenveen inkomt, Fortuna SIttard en dus een andere Heracles-speler.
Heb nog even geen geld voor extra PSV-ers. Maar heb dan met wat Heerenveen-spelers en El Khayati wel spelers los van de verdediging van +1miljoen.
pi_182804970
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 20:02 schreef SnuggLe het volgende:

[..]

Ik was dacht ik niet vorig jaar maar jaar ervoor eerste. Helaas geen prijs gehad. In de beginjaren kreeg je zelfs nog voetbalshirts in de top 3. Ach ja, ik doe al jaren mee, vooral voor de fun.
VInd de subleague Toppers van Weleer altijd wel leuk, mensen die ieder jaar meedoen. Alleen wordt daar, helaas, weinig gepraat :-)

Denk 4 wissels zelfs:
- Osman eruit, speelt niet
- Peterson wellicht wisselen voor Dalmau
- van Hintum mag eruit, was gok (en verkeerde gok)
- Sol gaat er wellicht uit.... Willem 2 wint weinig en Sol scoort ook niet veel.

Denk dat er wat Heerenveen inkomt, Fortuna SIttard en dus een andere Heracles-speler.
Heb nog even geen geld voor extra PSV-ers. Maar heb dan met wat Heerenveen-spelers en El Khayati wel spelers los van de verdediging van +1miljoen.
Ik voorzie ook dat Dalmau meer gaat opleveren dan Peterson (en tevens goedkoper is), echter ... Dalmau is ook een kaartenpakker, oppassen dus
  maandag 29 oktober 2018 @ 09:36:35 #132
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_182810353
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 20:02 schreef SnuggLe het volgende:

[..]

Ik was dacht ik niet vorig jaar maar jaar ervoor eerste. Helaas geen prijs gehad. In de beginjaren kreeg je zelfs nog voetbalshirts in de top 3. Ach ja, ik doe al jaren mee, vooral voor de fun.
VInd de subleague Toppers van Weleer altijd wel leuk, mensen die ieder jaar meedoen. Alleen wordt daar, helaas, weinig gepraat :-)

Denk 4 wissels zelfs:
- Osman eruit, speelt niet
- Peterson wellicht wisselen voor Dalmau
- van Hintum mag eruit, was gok (en verkeerde gok)
- Sol gaat er wellicht uit.... Willem 2 wint weinig en Sol scoort ook niet veel.

Denk dat er wat Heerenveen inkomt, Fortuna SIttard en dus een andere Heracles-speler.
Heb nog even geen geld voor extra PSV-ers. Maar heb dan met wat Heerenveen-spelers en El Khayati wel spelers los van de verdediging van +1miljoen.
Ik zou peterson niet wisselen als je hem al hebt, dat kost weer 10% en vergeet niet hoeveel puntjes hij al voor je heeft gepakt. Sol is een speler leuk voor het begin, maar richting de winterstop en verder dan moet je even bekijken hoeveel wedstrijden ze kunnen winnen, ik zeg niet dat het juist is maar ik probeer altijd spelers er in te zetten met minimaal 4 winbare wedstrijden.

Mijn opstelling voor komende week
Duarte en Osman speelde niet in de basis, dus ik kan moeilijk op 2 van de 3 heraclesspelers rekenen..... Ik moet er zoveel wisselen deze beurt dat ik er misselijk van wordt:

2 heraclesspelers eventueel. Ik moet even uitzoeken waarom hun niet in de basis stonden want kuwas hoort niet centraal op het middenveld, misschien was het een disciplinaire straf...
1 Denhaag speler want ik wil voor az spelers gaan
3 Excelsiorspelers want die moeten tegen ajax
En psv heeft moeilijkere tegenstanders komende 2 speelrondes, ook klote.

Wordt een flinke puzzel deze week, misschien zoiets als hieronder want ik heb een goed gevoel over PEC komende 4 wedstrijden:
Heracles+bergwijn+kayatti+excelsior (8 spelers) eruit
PEC+AZ+mazroui (8 spelers) erin



Misschien haal ik de laatste 2 psvers er ook uit, ergens moet dat verlies ooit komen natuurlijk en de komende tegenstanders is niet al te makkelijk voor psv. De grootste vraag is of dolberg nu basisspeler is boven die bejaarde? Dan wordt het 11 nieuwe spelers!!!!1 :



quote:
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!


[ Bericht 8% gewijzigd door govie op 29-10-2018 11:07:05 ]
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  Redactie Sport maandag 29 oktober 2018 @ 11:24:38 #133
274204 crew  Mexicanobakker
pi_182812192
St Juste gaat eruit. Ook maar eens nadenken over Semedo, Sol en Koopmeiners
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_182812259
Ik ga voor PEC deze ronde, tevens proberen om meer Ajax/AZ in mn team te zetten de komende 2 rondes eventueel ten koste van PSV-ers.

PEC heeft al tegen alle "linker rijtje teams" gespeeld, nu komen de "rechter rijtje teams".
  maandag 29 oktober 2018 @ 11:58:12 #135
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_182812697
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 11:30 schreef AmenhotepIV het volgende:
Ik ga voor PEC deze ronde, tevens proberen om meer Ajax/AZ in mn team te zetten de komende 2 rondes eventueel ten koste van PSV-ers.

PEC heeft al tegen alle "linker rijtje teams" gespeeld, nu komen de "rechter rijtje teams".
Ga je mij nou lopen te kopieren? :Y) :+ _O-
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  maandag 29 oktober 2018 @ 11:59:48 #136
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_182812725
Voor de spelleider: Die ziyech speelt al het hele jaar als aanvaller. Ik denk dat het eerlijker is als je zijn positie wijzigt naar aanvaller.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  Moderator maandag 29 oktober 2018 @ 13:12:35 #137
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_182813761
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 11:59 schreef govie het volgende:
Voor de spelleider: Die ziyech speelt al het hele jaar als aanvaller. Ik denk dat het eerlijker is als je zijn positie wijzigt naar aanvaller.
Linksvoor of rechtsvoor? Wordt over het algemeen nog (gewoon) als aanvallende middenvelder gezien, niet als aanvaller.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  maandag 29 oktober 2018 @ 13:15:21 #138
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_182813800
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 13:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Linksvoor of rechtsvoor? Wordt over het algemeen nog (gewoon) als aanvallende middenvelder gezien, niet als aanvaller.
Iemand mag me corrigeren als ik het fout heb, maar hij staat vooral opgesteld als buitenspeler. Ik heb het gechecked op eredivisie.nl en de enige keer dat hij als middenvelder speelde, was de eerste wedstrijd van het seizoen, de rest allemaal als buitenspeler. Ziyech is daarom een aanvaller.

When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  maandag 29 oktober 2018 @ 18:39:57 #139
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_182820054
Hetzelfde geldt trouwens ook voor tadic, dat is geen middenvelder maar een aanvaller. Als hun tweeen er niet in stonden dan stond kluivert of neres op hun plek vorig jaar.

Ik heb mijn opstelling definitief, 10 andere spelers erin alleen idrissi blijft staan.



quote:
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!


[ Bericht 15% gewijzigd door govie op 29-10-2018 20:30:16 ]
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  vrijdag 2 november 2018 @ 13:01:54 #140
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_182896730
Waarom is Karol Mets van NAC volgens de manager een middenvelder terwijl hij een verdediger is?
  Moderator vrijdag 2 november 2018 @ 13:38:34 #141
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_182897461
Uit: Sol
In: Luukinho
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_182900523
Ik zat te puzzelen met mogelijke wijzigingen.
Toen zag ik eentje waarbij ik weinig geld op de bank overhield.

Uit:
Sol
Pedersen
El Khayati

In:
Lamprou
Tagliafico
Mazraoui
  Redactie Sport vrijdag 2 november 2018 @ 16:17:53 #143
274204 crew  Mexicanobakker
pi_182900953
St Juste -> 4giver
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport vrijdag 2 november 2018 @ 16:18:46 #144
274204 crew  Mexicanobakker
pi_182900966
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 13:01 schreef Yvie_lu het volgende:
Waarom is Karol Mets van NAC volgens de manager een middenvelder terwijl hij een verdediger is?
Rare keus inderdaad, achteraf. Weinig meer aan te doen nu
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_182901351
Zo zijn er vele "rare zaken":
- waarom is Groningen zo duur en Heracles zo goedkoop
- waarom is Bijlow goedkoper dan Vermeer
- waarom is de keeper van NAC duurder dan de keeper van AZ/VIT etc.

Deze zaken worden aan het begin van het seizoen vastgezet dmv aannames en kunnen niet meer gewijzigd worden gedurende het spel.

De truc is om hier misbruik van te maken. Zo kun je in principe 7 aanvallers en 3 middenvelders opstellen.

Zo kocht UTR afgelopen jaar Robin vd Meer op het laatste moment, prijs 300.000 en speelde nagenoeg alles, die heeft me qua prijs/punten veel opgeleverd.
pi_182901575
Het is trouwens een hele opgave om al die aannames te maken. Over het algemeen klopt het vrij goed.
Daarvoor dank voor degene(n) die dit opzetten/onderhouden ieder jaar weer zonder dat we hiervoor worden belast met kosten!!

Wie zijn dit eigenlijk? Peterselieman en Pino???
  Moderator vrijdag 2 november 2018 @ 17:01:12 #147
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_182901696
Keeper van NAC is van Ajax gehuurd, Grunn werd beter ingeschat dan Heracles, men dacht dat Vermeer eerste keeper zou worden, etc etc :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  vrijdag 2 november 2018 @ 17:08:42 #148
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_182901854
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 16:18 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Rare keus inderdaad, achteraf. Weinig meer aan te doen nu
Waarschijnlijk een hele domme vraag, maar waarom kan dit niet worden aangepast dan? Tijdens de transferperiode in de winter worden er toch ook aanpassingen gedaan?
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 2 november 2018 @ 17:43:27 #149
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_182902431
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 november 2018 17:08 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Waarschijnlijk een hele domme vraag, maar waarom kan dit niet worden aangepast dan? Tijdens de transferperiode in de winter worden er toch ook aanpassingen gedaan?
aanpassen kan wel, maar dat heeft zulke ingrijpende gevolgen dat het middel erger is dan de kwaal
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Sport vrijdag 2 november 2018 @ 18:22:12 #150
274204 crew  Mexicanobakker
pi_182903047
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 november 2018 17:08 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Waarschijnlijk een hele domme vraag, maar waarom kan dit niet worden aangepast dan? Tijdens de transferperiode in de winter worden er toch ook aanpassingen gedaan?
Omdat mensen de speler bezitten, dan zou je die spelers in moeten trekken voor de exacte prijs en dat is altijd in het nadeel van die mensen die de speler bezitten
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zaterdag 3 november 2018 @ 16:00:45 #151
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_182920244
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 november 2018 17:43 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

aanpassen kan wel, maar dat heeft zulke ingrijpende gevolgen dat het middel erger is dan de kwaal
Je kan ook zeggen dat nu ingrijpen de schade juist beperkt voor de laatste 2/3 deel van het seizoen. Zou het wel interessanter maken omdat de teams dan dichter bij elkaar komen. Bijvoorbeeld tadic en ziyech scoren veel omdat ze in de spits staan, maar op papier van fok als middenvelder. In principe zou dit kunnen worden gezien als competitievervalsing, even cru beoordeeld.
Bij atletiek corrigeren ze toch ook op basis van windsnelheid achteraf. In principe hoef je als spelleider geen punten af te nemen, maar je corrigeert wel spelerswaarde en posities. Ik zou het wel toejuichen als volgend jaar 2 aanpassingsmomenten worden meegenomen, en dat participanten dan zaken kunnen melden. Zo hoeven jullie dan ook niet alles zelf te doen of te onderzoeken. Daarnaast maakt het de fokcompetitie, omdat opeens ook groningenspelers of fc-utrecht interessanter worden gemaakt waardoor het spel diepte behoud. Als ik jullie was, zou ik het overwegen om niet punten maar wel te hoge spelerwaardes en posities op twee vooraf vastgestelde momenten te corrigeren (of zoiets).

[ Bericht 5% gewijzigd door govie op 03-11-2018 16:18:05 ]
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_182921008
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 16:00 schreef govie het volgende:

[..]

Je kan ook zeggen dat nu ingrijpen de schade juist beperkt voor de laatste 2/3 deel van het seizoen. Zou het wel interessanter maken omdat de teams dan dichter bij elkaar komen. Bijvoorbeeld tadic en ziyech scoren veel omdat ze in de spits staan, maar op papier van fok als middenvelder. In principe zou dit kunnen worden gezien als competitievervalsing, even cru beoordeeld.
Bij atletiek corrigeren ze toch ook op basis van windsnelheid achteraf. In principe hoef je als spelleider geen punten af te nemen, maar je corrigeert wel spelerswaarde en posities. Ik zou het wel toejuichen als volgend jaar 2 aanpassingsmomenten worden meegenomen, en dat participanten dan zaken kunnen melden. Zo hoeven jullie dan ook niet alles zelf te doen of te onderzoeken. Daarnaast maakt het de fokcompetitie, omdat opeens ook groningenspelers of fc-utrecht interessanter worden gemaakt waardoor het spel diepte behoud. Als ik jullie was, zou ik het overwegen om niet punten maar wel te hoge spelerwaardes en posities op twee vooraf vastgestelde momenten te corrigeren (of zoiets).
Een heel slecht voorstel en het zou juist competitievervalsing zijn als je zoiets wel corrigeert.

Voorbeelden: Je koopt een speler van NAC voor een prijs die bij zijn club hoort. Vervolgens word hij verhuurd of verkocht aan Ajax. Als je dan de prijs aan gaat passen van de speler dan geef je een buitensporig voordeel aan iedereen die hem al heeft. Of je hebt een spits van Feijenoord gekocht, met een prijs die daar bij past, die een keertje een broodje kroket eet tijdens een wedstrijd en die moet vertrekken naar een kansloze club. Als de transferwaarde ineens waardeloos wordt, dan straf je iedereen met hem in zijn team dubbel.

En wat betreft de positie van spelers: het is zelden zwart/wit. Spelers kunnen de ene wedstrijd als aanvaller spelen en de volgende weer als middenvelder. En een aanvallende middenvelder is niet hetzelfde als een verdedigende. Het leuke van dit spel is nu juist dat je met een hoop kennis van spelers en teams voordeel kan halen op anderen die dat niet hebben. Als elke speler exact de waarde had die bij hem past dan kan je willekeurig 11 spelers kiezen en dan doe je het net zo goed als elke andere deelnemer.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Redactie Sport zaterdag 3 november 2018 @ 20:56:18 #153
274204 crew  Mexicanobakker
pi_182924701
35 uit 4, feest
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zaterdag 3 november 2018 @ 22:16:20 #154
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_182926250
Netjes hoor.
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 16:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Een heel slecht voorstel en het zou juist competitievervalsing zijn als je zoiets wel corrigeert.

Voorbeelden: Je koopt een speler van NAC voor een prijs die bij zijn club hoort. Vervolgens word hij verhuurd of verkocht aan Ajax. Als je dan de prijs aan gaat passen van de speler dan geef je een buitensporig voordeel aan iedereen die hem al heeft. Of je hebt een spits van Feijenoord gekocht, met een prijs die daar bij past, die een keertje een broodje kroket eet tijdens een wedstrijd en die moet vertrekken naar een kansloze club. Als de transferwaarde ineens waardeloos wordt, dan straf je iedereen met hem in zijn team dubbel.

En wat betreft de positie van spelers: het is zelden zwart/wit. Spelers kunnen de ene wedstrijd als aanvaller spelen en de volgende weer als middenvelder. En een aanvallende middenvelder is niet hetzelfde als een verdedigende. Het leuke van dit spel is nu juist dat je met een hoop kennis van spelers en teams voordeel kan halen op anderen die dat niet hebben. Als elke speler exact de waarde had die bij hem past dan kan je willekeurig 11 spelers kiezen en dan doe je het net zo goed als elke andere deelnemer.
Ik zie je probleem waarom het niet makkelijk in te passen valt. Maar ik heb de hoop op optimalisatie in welke vorm dan ook, nog niet opgegeven.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  Redactie Sport zondag 4 november 2018 @ 08:00:13 #155
274204 crew  Mexicanobakker
pi_182931595
53 uit 8, hopelijk wint Fortuna, dan heb ik een redelijke score
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 4 november 2018 @ 08:33:55 #156
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_182932093
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 08:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
53 uit 8, hopelijk wint Fortuna, dan heb ik een redelijke score
Alle 6 spelers gewonnen, toch maar rond de 38 puntjes. Ik heb er 5 van PEC er in staan en die moeten nog. Ze spelen anders dit jaar dan vorig jaar, de defensie qua tegendoelpunten is redelijk betrouwbaar (een beetje vvv-esque). Maar het blijft hit or miss, maar andere opties waren minder oppertuun.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  Redactie Sport zondag 4 november 2018 @ 16:18:22 #157
274204 crew  Mexicanobakker
pi_182939023
Diemers schiet er 2 pingels in, niks mis mee. Zo kom ik aan 67 punten. De Seun of God zal mij wel niet gaan helpen aan nog heel veel meer punten
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_182943057
58 Puntjes erbij; niet echt tevreden maar wel boven m'n target van 55 per halve ronde.

Ga m'n technisch directeur ontslaan, want het wisselbeleid is pet. Nu weer Jansen erin gezet terwijl hij niet speelt vanwege kaarten.
  Moderator zondag 4 november 2018 @ 19:27:01 #159
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_182943162
quote:
Novakovich -
Luukinho 8
Lozano 7
El Khayati 2
Diemers 9
Vlap 3
Crowley 2
Burnet -2
Angelino 9
Mashart -
Zoet 10
48, mwah.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zondag 4 november 2018 @ 19:48:53 #160
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_182943561
Denk 61 punten maar niet tevreden met gelijkspelende Heerenveen en verliezend Heracles.
pi_182960595
54 punten, helemaal niet gek met geblesseerde Novakovich, en verliezend Heracles en Vitesse.

Hoop snel Osman en Duarte te kunnen vervangen.

[ Bericht 23% gewijzigd door het_synergy_effect op 05-11-2018 16:52:32 (Toevoeging) ]
  zaterdag 10 november 2018 @ 06:19:05 #162
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_183056466
2de wedstrijd dat pec verliest als ik er van hun veel in heb staan. :'(
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  Redactie Sport zaterdag 10 november 2018 @ 07:44:47 #163
274204 crew  Mexicanobakker
pi_183056580
Ja, dit is zeer gunstig. Veel punten ook voor Sol
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zaterdag 10 november 2018 @ 09:15:33 #164
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_183057019
Dus de houdbaarheid van de goviestrategie is vastgesteld op 11 wedstrijden, voorlopig totdat bewezen is dat het maar 1 dipje was.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_183067113
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 09:15 schreef govie het volgende:
Dus de houdbaarheid van de goviestrategie is vastgesteld op 11 wedstrijden, voorlopig totdat bewezen is dat het maar 1 dipje was.
Tja, lijkt me lastig om de houdbaarheid te meten/bepalen. Wat was de verwachting vooraf? Jouw strategie werkt toch ook ten dele als niet 100% van de wedstrijden worden gewonnen?
  zaterdag 10 november 2018 @ 19:46:36 #166
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_183067708
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 november 2018 19:27 schreef het_synergy_effect het volgende:

[..]

Tja, lijkt me lastig om de houdbaarheid te meten/bepalen. Wat was de verwachting vooraf? Jouw strategie werkt toch ook ten dele als niet 100% van de wedstrijden worden gewonnen?
Ik was eigenlijk deze week van de strategie al afgestapt, misschien is dat wel mijn fout geweest.

Tot aan de laatste instelperiode heb ik altijd de regel kunnen hanteren maximaal 3 spelers van 1 team en als er nieuwe spelers worden gekocht moeten die voor mijn gevoel 4 winbare wedstrijden achter elkaar hebben (dus niet tegen psv of ajax bijvoorbeeld). Omdat ik graag mijn psv spelers wilde wisselen voor ajaxspelers en de rest eruit moest voor 3 az spelers en dan nog 5 plekken opvullen met te weinig budget. Als ik de psv spelers had gehouden, dan had ik minimaal 5 ton meer gehad om te besteden waardoor ik ipv 5 spelers van pec, er maar 3 van pec en 2 van een beter team had kunnen pakken. Laat mooi zien dat je soms de regels breekt doordat je een wortel voor je ezelzelf hangt, terwijl dat erg dom is of slecht uitpakt gewoon omdat het risico te groot is als het misgaat. 3 spelers van pec was geen drama geweest. Dus les geleerd, mijn regel van maximaal 3 spelers van 1 team, is helemaal niet een domme stelregel. Ik zie het wel weer positief in hoor, volgend jaar win ik dit seizoensspel zoals ik al eerder in dit topic had voorspeld, dit jaar is klaarstomen voor de coolsingel.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_183070969
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 19:46 schreef govie het volgende:

[..]

Ik was.... de coolsingel.
Blijf het wel interessant leesvoer vinden, wat dat betreft dikke pluim. Wellicht is media voorlichter van Irak iets voor je?
  Redactie Sport zaterdag 10 november 2018 @ 22:23:36 #168
274204 crew  Mexicanobakker
pi_183071069
Jammer van de tegengoal van PSV, maar wel 9 punten van de Seun of God
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator zaterdag 10 november 2018 @ 23:08:57 #169
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_183071868
Luukinho levert lekker wat op :9
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_183071998
Doe al meer dan 10 jaar (fanatiek) mee en het zijn ieder jaar exact dezelfde namen in de top:
Wazaa, Snuggle, MSNMGH, BassieD, etc.

Betekend dat zij de beste strategie hanteren, jaar op jaar weer. Zij hebben de teams open staan dus spieken kan, al is het de gewoonte van Wazaa om 5 minuten voor tijd de wissels pas door te voeren.

101 puntjes tot dusver met Peterson en Mazraoui nog te gaan.
  Redactie Sport zondag 11 november 2018 @ 16:43:56 #171
274204 crew  Mexicanobakker
pi_183080728
Dit weekend wordt het 53 plus de punten van Peterson, vorig weekend was nog iets beter kaar met PSV en Ajax die niet de nul houden heeft iedereen dat hoop ik wel.

Koopmeiners gaat er in ieder geval UIT
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_183082210
Volgens mij 128 punten met 21/22 die gespeeld hebben. Ik had de 0 bij ajax goed kunnen gebruiken, maar helaas.
  Moderator zondag 11 november 2018 @ 18:18:40 #173
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_183082825
quote:
Novakovich -
Luukinho 11
Lozano 5
El Khayati 2
Diemers 2
Vlap 2
Crowley 8
Burnet -5 :')
Angelino 5
Mashart -
Zoet 5
35, totaal van 83, flinke tegenvaller.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Redactie Sport zondag 11 november 2018 @ 21:31:48 #174
274204 crew  Mexicanobakker
pi_183089346
112 in totaal denk ik, redelijk
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_183091937
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 23:18 schreef AmenhotepIV het volgende:
Doe al meer dan 10 jaar (fanatiek) mee en het zijn ieder jaar exact dezelfde namen in de top:
Wazaa, Snuggle, MSNMGH, BassieD, etc.

Betekend dat zij de beste strategie hanteren, jaar op jaar weer. Zij hebben de teams open staan dus spieken kan, al is het de gewoonte van Wazaa om 5 minuten voor tijd de wissels pas door te voeren.

101 puntjes tot dusver met Peterson en Mazraoui nog te gaan.
Dit. Bijna iedere strategie kan op korte termijn werken of desastreus zijn. Er is namelijk een geluksfactor die op korte termijn veel bepaald. Govie's tactiek was spelers opstellen die een net iets grotere kans hadden om te winnen. Dat werkt alleen als iedere wedstrijd in de meest voorspelbare uitslag eindigt.

Spelers die ieder jaar over een heel seizoen hoog eindigen kiezen een meer logische en betrouwbare tactiek waarin onverwachte uitslagen ingecalculeerd zitten.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_183252572
Pereiro & Genreau eruit en dan:

Schone + Karavaev
of
van de Beek + Crowley
  maandag 19 november 2018 @ 23:02:56 #177
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_183254971
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 23:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Dit. Bijna iedere strategie kan op korte termijn werken of desastreus zijn. Er is namelijk een geluksfactor die op korte termijn veel bepaald. Govie's tactiek was spelers opstellen die een net iets grotere kans hadden om te winnen. Dat werkt alleen als iedere wedstrijd in de meest voorspelbare uitslag eindigt.

Spelers die ieder jaar over een heel seizoen hoog eindigen kiezen een meer logische en betrouwbare tactiek waarin onverwachte uitslagen ingecalculeerd zitten.
Je doet het te makkelijk af vind ik. Sowieso is het begin erg belangrijk en winnende basisspelers selecteren. Ik ben het wel met je eens dat scorende middenvelders en verdedigers+keeper die de nul houden punten oplevert, maar dat is makkelijk praten rond eind november als het merendeel van de topmanagers 63% van de spelers heeft van ajax/psv of gelijkwaardig.
Wat ik doe verschilt ook niet zoveel van wat andere doen, maar in het begin van de competitie krijg ik wel andere elftallen dan jullie (zonder puntverlies tot op heden). Ik ben eigenlijk wel tevreden en het is aannemelijk dat als ik niet had afgeweken van mijn beginstrategie, dat ik dan 10 puntjes minder had verloren afgelopen ronde. Toch zegt het niet zo heel veel want de competitie duurt nog lang en het is aannemelijk dat hoe langer de competitie duurt, hoe belangrijker winnen wordt. Zoveel verschilt mijn insteek ook niet van de vaste stek topfokkermanagers, het is gewoon een kleine nudge van strategie. We zullen zien hoe hoog ik eindig dit jaar en wat ik er van kan leren. Maar nu sta ik 3de, niet slecht in mijn ogen en 26 puntjes is nog steeds overbrugbaar. Dat ik al mee kan doen om de prijzen is al leuk, en dat ik de hoogste score ooit heb behaald is een eer die ik voor altijd bij mij kan dragen. Hall of famer govie ^O^ _O_ _O- :+

[ Bericht 2% gewijzigd door govie op 19-11-2018 23:09:19 ]
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_183261566
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 23:02 schreef govie het volgende:

[..]

Je doet het te makkelijk af vind ik. Sowieso is het begin erg belangrijk en winnende basisspelers selecteren. Ik ben het wel met je eens dat scorende middenvelders en verdedigers+keeper die de nul houden punten oplevert, maar dat is makkelijk praten rond eind november als het merendeel van de topmanagers 63% van de spelers heeft van ajax/psv of gelijkwaardig.
Wat ik doe verschilt ook niet zoveel van wat andere doen, maar in het begin van de competitie krijg ik wel andere elftallen dan jullie (zonder puntverlies tot op heden). Ik ben eigenlijk wel tevreden en het is aannemelijk dat als ik niet had afgeweken van mijn beginstrategie, dat ik dan 10 puntjes minder had verloren afgelopen ronde. Toch zegt het niet zo heel veel want de competitie duurt nog lang en het is aannemelijk dat hoe langer de competitie duurt, hoe belangrijker winnen wordt. Zoveel verschilt mijn insteek ook niet van de vaste stek topfokkermanagers, het is gewoon een kleine nudge van strategie. We zullen zien hoe hoog ik eindig dit jaar en wat ik er van kan leren. Maar nu sta ik 3de, niet slecht in mijn ogen en 26 puntjes is nog steeds overbrugbaar. Dat ik al mee kan doen om de prijzen is al leuk, en dat ik de hoogste score ooit heb behaald is een eer die ik voor altijd bij mij kan dragen. Hall of famer govie ^O^ _O_ _O- :+
Des te verder in het spel, des te belangrijker de totale teamwaarde wordt. Veel punten halen en weinig wisselen.
  dinsdag 20 november 2018 @ 12:37:48 #179
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_183262194
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 12:01 schreef AmenhotepIV het volgende:

[..]

Des te verder in het spel, des te belangrijker de totale teamwaarde wordt. Veel punten halen en weinig wisselen.
Hoezo teamwaarde?
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_183262683
Begonnen met 9mln - budget voor 2 toppers en de rest mindere goden
Momenteel 13,5 mln - budget voor 5 toppers en de rest mindere goden
Manfred heeft al bijna 15mln - budget voor 6 toppers

Echte toppers - Onana/Zoet/Angelino/Ligt/Ziyech/Tadic/Lozano/etc
Dus niet - Peterson/Sol/Vlap/Beerens/Tagliatelliofico/Svenson/Diemers etc

Vorig jaar had je tenminste nog El Khayati en Leemans die je tot het einde kon (nee, moest!) houden, dit jaar zijn ze echter verdubbeld in prijs.
  Redactie Sport dinsdag 20 november 2018 @ 14:16:09 #181
274204 crew  Mexicanobakker
pi_183263840
Tagliafico vind ik wel een topper. Mazraoui niet
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 20 november 2018 @ 14:31:46 #182
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_183264086
Ik sta op 12,2 miljoen.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  Moderator dinsdag 20 november 2018 @ 16:28:06 #183
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_183266104
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 14:31 schreef govie het volgende:
Ik sta op 12,2 miljoen.
Bijna 12,5 hier.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 20 november 2018 @ 16:57:18 #184
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_183266685
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 16:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Bijna 12,5 hier.
We zijn gewoon efficiënter qua pt/¤. :Y)
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  vrijdag 23 november 2018 @ 08:43:52 #185
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_183318306
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 23:18 schreef AmenhotepIV het volgende:
Doe al meer dan 10 jaar (fanatiek) mee en het zijn ieder jaar exact dezelfde namen in de top:
Wazaa, Snuggle, MSNMGH, BassieD, etc.

Betekend dat zij de beste strategie hanteren, jaar op jaar weer. Zij hebben de teams open staan dus spieken kan, al is het de gewoonte van Wazaa om 5 minuten voor tijd de wissels pas door te voeren.

101 puntjes tot dusver met Peterson en Mazraoui nog te gaan.
_O_ _O_ <O) _O_ _O_
  vrijdag 23 november 2018 @ 08:44:42 #186
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_183318312
Team is nu 12 miljoen waard. Ik heb mijn strategie niet consequent toegepast, daardoor zak ik nu ook een paar plekken. Toch geneigd te veel te wisselen. Nu eens even goed kijken of ik wat meer PSV-ers / Ajacieden erbij kan krijgen.
pi_183326752
Vijf wissels hebben me 4 ton gekost.

Hopelijk wordt er uitermate weinig gescoord deze ronde, anders ben ik de pineut.
pi_183328906
9.3 mln hier
Children of the night. What music they make.
pi_183328945
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 14:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tagliafico vind ik wel een topper. Mazraoui niet
Kom net 100k te kort om Tagliafico te kopen :(
Children of the night. What music they make.
  vrijdag 23 november 2018 @ 22:05:32 #190
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_183333247
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 18:15 schreef DeHovenier het volgende:
9.3 mln hier
9,3???
Iets te veel gewisseld.
  Moderator zaterdag 24 november 2018 @ 19:17:10 #191
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_183346040
Zeg eh... het hele idee achter Mashart in m'n team is dat 'ie nooit speelt, dus een goedkope filler is. Kan iemand hem even vertellen dat 'ie in het andere doel moet schieten? ;(
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_183346881
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2018 19:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeg eh... het hele idee achter Mashart in m'n team is dat 'ie nooit speelt, dus een goedkope filler is. Kan iemand hem even vertellen dat 'ie in het andere doel moet schieten? ;(
Moest direct aan je denken toen ik de opstelling zag. Leuk Mashart speelt eindelijk eens, oeps tegen Ajax, oeps eigen goal. :D
pi_183347469
Al die tijd geen zin gehad om spelers te wisselen die niet speelde maar Kuipers levert dan toch eindelijk wat punten op bij Ado hoor.

Ik denk niet dat ik ga winnen.
pi_183347824
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2018 22:05 schreef SnuggLe het volgende:

[..]

9,3???
Iets te veel gewisseld.
Mja

En Abdenasser _O_
Children of the night. What music they make.
  Moderator zaterdag 24 november 2018 @ 22:47:25 #195
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_183351190
quote:
Lozano 13
Luukinho 10
Lammers 0
Vlap 2
Diemers 7
El Khayati 14
Angeliño 9
Mashart -2 ( :') )
Zoet 10
63 punten, morgen Crowley en Burnet nog. Niks mis mee.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Redactie Sport zaterdag 24 november 2018 @ 23:14:17 #196
274204 crew  Mexicanobakker
pi_183351985
Toch voor Tagliatelle moeten gaan :(

Nu 60/9, anders had ik misschien wel 65 kunnen halen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_183353673
Andrjia Novakovich is kennelijk geblesseerd? Ja hoorrrr
  Moderator zondag 25 november 2018 @ 01:44:33 #198
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_183355122
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2018 00:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Andrjia Novakovich is kennelijk geblesseerd? Ja hoorrrr
Ja echt al weken :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zondag 25 november 2018 @ 06:54:45 #199
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_183356171
Hele verdediging de nul en ook nog 2 assists (Dumfries en Tagliafico). Helaas El Khayati gewisseld. Wel 77 punten nu, alleen Crowley nog te gaan.
pi_183356422
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2018 06:54 schreef SnuggLe het volgende:
Hele verdediging de nul en ook nog 2 assists (Dumfries en Tagliafico). Helaas El Khayati gewisseld. Wel 77 punten nu, alleen Crowley nog te gaan.
Dumfries heeft geen assist, weet niet waar je die vandaan hoopt te krijgen ;)
  zondag 25 november 2018 @ 10:42:41 #201
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_183357338
quote:
1s.gif Op zondag 25 november 2018 08:45 schreef RudyL het volgende:

[..]

Dumfries heeft geen assist, weet niet waar je die vandaan hoopt te krijgen ;)
2-0 PSV waarbij Bergwijn het overstapje maakte?
pi_183357479
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2018 01:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ja echt al weken :P
Oh, zolang de paar spelers die nog wel spelen in mijn team maar punten scoren dan.
pi_183364167
quote:
1s.gif Op zondag 25 november 2018 10:42 schreef SnuggLe het volgende:

[..]

2-0 PSV waarbij Bergwijn het overstapje maakte?
Dat was de omhaal toch met assist Lozano.

1-0 Lozano assist Bergwijn
2-0 de Jong assist Lozano
3-0 Lozano assist de Jong
  Moderator zondag 25 november 2018 @ 18:16:11 #204
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_183365294
70 puntjes gehaald, niks mis mee.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_183365758
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2018 18:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
70 puntjes gehaald, niks mis mee.
Ongeveer dat aantal heb ik ook denk ik. Wederom zonde dat er maar 9 van de 11 gespeeld hebben. Mlapa wel weer held van de ronde,denk ook dat veel hem nog niet hebben.

Edit: het is dus minder, livescore had twee goals voor Peniel
pi_183366217
In de laatste minuten gaat het mis voor mijn team (met dank aan Thelander). 75 puntjes ipv 87.
  Redactie Sport zondag 25 november 2018 @ 19:50:08 #207
274204 crew  Mexicanobakker
pi_183367244
70, kan er mee door
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 25 november 2018 @ 20:33:48 #208
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_183368429
quote:
1s.gif Op zondag 25 november 2018 08:45 schreef RudyL het volgende:

[..]

Dumfries heeft geen assist, weet niet waar je die vandaan hoopt te krijgen ;)
Oke oke, 75 punten dan.

Iedereen scoort goed.
  Moderator zondag 25 november 2018 @ 21:08:23 #209
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_183369504
Ik moet nog wel aan de verdediging werken, slechts één van de drie spelers pakt elke ronde punten (Angeliño), de tweede pakt af en toe punten, doch net genoeg om te blijven staan (Burnet), en de derde speelde helaas uiteraard tegen Ajax èn scoorde in het eigen doel (Mashart).

Gokte op de aanval door Novakovich te wisselen en Lammers op te stellen omdat PSV het vaak wel lastig heeft met Heerenveen, maar helaas pindakaas. Nu ff twee rondjes geld opsparen en Mashart vervangen door een PSV'er of Ajacied, dan ben ik al zeer tevreden over mijn team.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zondag 25 november 2018 @ 21:44:20 #210
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_183370473
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2018 21:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik moet nog wel aan de verdediging werken, slechts één van de drie spelers pakt elke ronde punten (Angeliño), de tweede pakt af en toe punten, doch net genoeg om te blijven staan (Burnet), en de derde speelde helaas uiteraard tegen Ajax èn scoorde in het eigen doel (Mashart).

No shit sherlock, dat zeg ik al jaren tegen je.
Top 10 klassering is te behalen door a. Niet te veel te wisselen en b. Een goede verdediging te kopen, voor het middenveld en aanval.
  Moderator zondag 25 november 2018 @ 22:12:29 #211
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_183371307
quote:
1s.gif Op zondag 25 november 2018 21:44 schreef SnuggLe het volgende:

[..]

No shit sherlock, dat zeg ik al jaren tegen je.
Top 10 klassering is te behalen door a. Niet te veel te wisselen en b. Een goede verdediging te kopen, voor het middenveld en aanval.
Vorig seizoen, of het seizoen ervoor, richtte ik me op verdediging en aanval, daarna middenveld. Pakte een gewone plek (ergens rond de 40e). Nu, met meer focus op keeper, aanval en scorende/assistgevende mids sta ik hoger dan anders :+
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_183371335
van der Hart op doel ;(
U MAD?
pi_183375323
Afgelopen weekend nog een leuke film gezien: "Who framed govie?"
  maandag 26 november 2018 @ 16:34:24 #214
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_183383283
Het is inderdaad angstvallig stil nu zijn winnende tactiek niet meer werkt.
pi_183465046
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 07:41 schreef AmenhotepIV het volgende:
Afgelopen weekend nog een leuke film gezien: "Who framed govie?"
'Hoe vreemd' dat hij nog niet gereageerd heeft...
  vrijdag 30 november 2018 @ 22:05:21 #216
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_183467509
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2018 20:43 schreef het_synergy_effect het volgende:

[..]

'Hoe vreemd' dat hij nog niet gereageerd heeft...
Te. Flauw.
Geniaal.
pi_183469588
Die is al de hele week samen met Giovanni de optimale opstelling tegen PSV aan het 'berekenen'.
pi_183482617
Sol _O_
Children of the night. What music they make.
pi_183482649
24e met dag 1 team _O_
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  zondag 2 december 2018 @ 10:25:25 #220
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_183489666
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 20:53 schreef KennyPowers het volgende:
24e met dag 1 team _O_
Haha cool man! Post je team eens kerel! Ben benieuwd.
En nu een paar mooie wissels doen en verder stijgen.
  zondag 2 december 2018 @ 15:20:26 #221
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_183495212
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 23:36 schreef AmenhotepIV het volgende:
Die is al de hele week samen met Giovanni de optimale opstelling tegen PSV aan het 'berekenen'.
Doet Giovanni aardig tot nu toe 🤟🏼🤟🏼
  Moderator zondag 2 december 2018 @ 15:28:12 #222
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_183495361
Leuk hoor, PSV :{
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zondag 2 december 2018 @ 15:49:07 #223
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_183495809
Als Feyenoorder dubbel gevoel: zo help je Ajax weer in het spoor van PSV. En voor mijn team: ach ja. Gelukkig heb ik oa Duarte, Dalmau, Lamprou, Dolberg en Tagliaficus.

Volgens mij 57 punten dit weekend, niet slecht.

[ Bericht 15% gewijzigd door SnuggLe op 02-12-2018 16:18:37 ]
  Redactie Sport zondag 2 december 2018 @ 16:26:32 #224
274204 crew  Mexicanobakker
pi_183496837
Vrije val.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_183499069
Doei P1, met dank aan Vitesse.
Had 2 extra VIT vededigers erin gezet om het eventuele verlies van PSV op te vangen. Nu leveren ze samen 10 schamele puntjes op over de gehele ronde. Enige voordeel is dat ze voorlopig kunnen blijven staan.

Tevreden, 115 puntjes,

[ Bericht 0% gewijzigd door AmenhotepIV op 02-12-2018 21:12:43 ]
  Moderator zondag 2 december 2018 @ 19:36:21 #226
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_183500951
quote:
Lozano 2
Luukinho 2
Lammers -
Vlap 5
Crowley 8
Diemers 0
El Khayati -
Angeliño 0
Burnet 0
Mashart -3 ( :') )
Zoet 0
14 _O- :') _O- Totaal van 84, teringkarig.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  maandag 3 december 2018 @ 07:28:42 #227
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_183508434
Voor 1 goede extra Ajacied gaan, of gezien het programma 2x Vitesse erin ipv 2x Heracles? Keuzes, keuzes....
  maandag 3 december 2018 @ 10:10:14 #228
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_183509689
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2018 20:43 schreef het_synergy_effect het volgende:

[..]

'Hoe vreemd' dat hij nog niet gereageerd heeft...
Ik was weer geband, dus kon even de JingJang uithangen en tot Zen komen en kon dus ook niet reageren. :o Maar inderdaad, ik heb een slechte maand. PEC en AZ waren slechter dan ik dacht dat ze waren, 3 van de 4 wedstrijden verloren, de wedstrijd van gisteren was een troostprijs. Ik geef niet op, ik wil weten waar de max zit met dit idee, dus de volgende opstelling is totaal weer ridicuul natuurlijk naar hopelijk weer het maximaal aantal punten ooit. :7 8-)

Nog een goede vraag: Memesevic (GR) of Max Clark (VIT), welke heeft de voorkeur?

[ Bericht 0% gewijzigd door govie op 03-12-2018 10:18:35 ]
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_183509714
Heb mijn keuze al gemaakt. Wachten met wisselen tot de laatste dag is verstandiger, ben toch te ongeduldig.
2x Fortuna eruit, 1x Groningen (gokje) en 1x Willem II erin.

Ik zie dat sommige spelers hun maximum waarde al bereikt hebben. Max 125% van originele startwaarde.
  maandag 3 december 2018 @ 10:13:31 #230
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_183509715
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 07:28 schreef SnuggLe het volgende:
Voor 1 goede extra Ajacied gaan, of gezien het programma 2x Vitesse erin ipv 2x Heracles? Keuzes, keuzes....
Teringkop Ten Hag is spelersrotatie aan het doen, dat maakt ajaxspelers gewoon minder aantrekkelijk want iedere basisplaats is dacht ik 2 puntjes. De basis verdedigers spelen altijd, dus door hun te kiezen kan je minder snel in de fout gaan denk ik.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  maandag 3 december 2018 @ 10:18:02 #231
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_183509754
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 10:13 schreef het_synergy_effect het volgende:
Heb mijn keuze al gemaakt. Wachten met wisselen tot de laatste dag is verstandiger, ben toch te ongeduldig.
2x Fortuna eruit, 1x Groningen (gokje) en 1x Willem II erin.

Ik zie dat sommige spelers hun maximum waarde al bereikt hebben. Max 125% van originele startwaarde.
Waar haal je die info vandaan dat een speler niet meer waard zal worden? Het staat niet in de spelregels en je kan niet terugvinden wanneer een specifieke speler aan zijn maxwaarde zit.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_183509793
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 10:18 schreef govie het volgende:

[..]

Waar haal je die info vandaan dat een speler niet meer waard zal worden?
Ik zag mooie afgeronde prijzen bij een aantal toppers. Daarna spelregels geraadpleegd. Staat iets in over min en max waarde van een speler.
  maandag 3 december 2018 @ 10:24:36 #233
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_183509812
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 10:22 schreef het_synergy_effect het volgende:

[..]

Ik zag mooie afgeronde prijzen bij een aantal toppers. Daarna spelregels geraadpleegd. Staat iets in over min en max waarde van een speler.
Inderdaad, Onana. :s) Dat moet ik effkes uitvogelen maar ik denk .000, thx voor de tip.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_183511346
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 19:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

14 _O- :') _O- Totaal van 84, teringkarig.
Ik pak je met mijn zeer vaste team met dus minieme aanpassingen.
  maandag 3 december 2018 @ 19:34:57 #235
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_183519667
Zit hieraan te denken, 7 wijzigingen.

When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  maandag 3 december 2018 @ 19:37:08 #236
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_183519715
Even een praktische vraag. Wordt de inhaalwedstrijd van Feyenoord meegeteld in de puntenronde deze keer? Dus dat je dus in theorie drie keer punten kan krijgen voor VVV en/of Feyenoord spelers?
  Redactie Frontpage / Sport maandag 3 december 2018 @ 19:43:12 #237
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_183519855
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 19:37 schreef Yvie_lu het volgende:
Even een praktische vraag. Wordt de inhaalwedstrijd van Feyenoord meegeteld in de puntenronde deze keer? Dus dat je dus in theorie drie keer punten kan krijgen voor VVV en/of Feyenoord spelers?
nee, in de oorspronkelijke ronde
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 3 december 2018 @ 19:51:09 #238
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_183520058
quote:
14s.gif Op maandag 3 december 2018 19:43 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

nee, in de oorspronkelijke ronde
Ok. Bedankt voor de snelle reactie!.
  maandag 3 december 2018 @ 20:05:35 #239
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_183520409
quote:
14s.gif Op maandag 3 december 2018 19:51 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Ok. Bedankt voor de snelle reactie!.
Goeie vraag ook! Feyenoord heeft na donderdag 4 redelijk winbare wedstrijden, dus je kunt het denk best doen (dat zeg ik dan als 7de). :'(
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_183531625
Ik neem aan dat de wisselperiode vrijdag rond 18:00 reeds sluit, dit ivm de wedstrijd Fortuna - AZ welke reeds om 18:30 start?

@Govie, het zijn voor Feyenoord wel drie uitwedstrijden op kunstgras.
  dinsdag 4 december 2018 @ 15:24:40 #241
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_183532469
Ik heb amper gewisseld maar het gaat best goed.
  Moderator dinsdag 4 december 2018 @ 16:37:08 #242
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_183533538
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 12:01 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ik pak je met mijn zeer vaste team met dus minieme aanpassingen.
Ik heb vorige ronde één aanpassing gedaan, maar de ellende zat hem in PSV, en die knakker van NAC die de afgelopen ronde ff voor -6 zorgde. Speelde nooit, maar nu dus ineens wel, met flink wat tegengoals (en een eigen doelpunt) :') Verder nog twee spelers die blessa/geschorst/niet bij de selectie zaten en je hebt een recept voor ellende.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 4 december 2018 @ 17:38:42 #243
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_183534527
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 20:05 schreef govie het volgende:

[..]

Goeie vraag ook! Feyenoord heeft na donderdag 4 redelijk winbare wedstrijden, dus je kunt het denk best doen (dat zeg ik dan als 7de). :'(
Feyenoord en winbate wedstrijden. Mwoehaha. Als Feyenoordsupporter weet ik dat dat niet gaat gebeuren, helaas.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 4 december 2018 @ 17:55:56 #244
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_183534786
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 14:18 schreef RudyL het volgende:
Ik neem aan dat de wisselperiode vrijdag rond 18:00 reeds sluit, dit ivm de wedstrijd Fortuna - AZ welke reeds om 18:30 start?
Goeie. Is nu op 17.59 uur gezet :)
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 5 december 2018 @ 10:16:52 #245
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_183545867
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 17:38 schreef SnuggLe het volgende:

[..]

Feyenoord en winbate wedstrijden. Mwoehaha. Als Feyenoordsupporter weet ik dat dat niet gaat gebeuren, helaas.
Jorgenson geblesseerd en rvp ook niet zeker dat hij speelt, misschien maar toch winbaar zeerzeker.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  woensdag 5 december 2018 @ 11:41:56 #246
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_183547081
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 10:16 schreef govie het volgende:
och winbaar zeerzeker.
Maar wie koop je dan? Larsson niet zeker van basisplaats, Toornstra ook niet. Berghuis te duur voor het aantal punten wat hij haalt. RvP dus niet zeker... Jorgensen ook niet. Vente weet niet niet of hij in de basis staat. Dus zegt het maar. Safest bet zou Larsson zijn (niet al te duur).
  woensdag 5 december 2018 @ 14:22:11 #247
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_183549649
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 11:41 schreef SnuggLe het volgende:

[..]

Maar wie koop je dan? Larsson niet zeker van basisplaats, Toornstra ook niet. Berghuis te duur voor het aantal punten wat hij haalt. RvP dus niet zeker... Jorgensen ook niet. Vente weet niet niet of hij in de basis staat. Dus zegt het maar. Safest bet zou Larsson zijn (niet al te duur).
Kans lijkt me aannemelijk dat ze vaak de nul houden komende vier wedstrijden en winnen (of iig 3 van de 4). Jorgenson en RVP zijn geblesseerd en daarom verdedigers en keepers dus, mooiste is dat deze redelijk goedkoop zijn ivt de aanvallers. Dat ga ik doen. Ik heb niet gechecked of alles kan spelen deze 2 rondes, maar so be it. Hij staat! :7



Nu dat ajax aan het rouleren is gegaan zijn die spelers toch aantrekkelijk, omdat je ook die 2 puntjes van in de basis staan wilt hebben.

[ Bericht 3% gewijzigd door govie op 05-12-2018 14:34:12 ]
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_183562618
quote:
Nu dat ajax aan het rouleren is gegaan zijn die spelers toch aantrekkelijk, omdat je ook die 2 puntjes van in de basis staan wilt hebben.
Een roulatie systeem is wel wat anders dan de wissels welke Ajax heeft doorgevoerd. Buiten keuzes voor Huntelaar / Dolberg (wat het gehele seizoen al geen uitgemaakte zaak is geweest), worden daar voornamelijk andere keuzes gemaakt bij blessures / schorsingen. Dat is niet veel anders dan bij een PSV / Feyenoord.
  donderdag 6 december 2018 @ 20:56:19 #249
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_183573306
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 09:58 schreef RudyL het volgende:

[..]

Een roulatie systeem is wel wat anders dan de wissels welke Ajax heeft doorgevoerd. Buiten keuzes voor Huntelaar / Dolberg (wat het gehele seizoen al geen uitgemaakte zaak is geweest), worden daar voornamelijk andere keuzes gemaakt bij blessures / schorsingen. Dat is niet veel anders dan bij een PSV / Feyenoord.
Eens. Vd Beek er nu wel in, Neres vervangt Ziyech, verder redelijk stabiel.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 7 december 2018 @ 10:29:35 #250
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_183580495
DE wedstrijd tussen Feyenoord en VVV is inmiddels verwerkt.

Let op: de manager sluit vandaag al om 17.59 uur ivm een vroegere avondwedstrijd
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Sport vrijdag 7 december 2018 @ 11:06:55 #251
274204 crew  Mexicanobakker
pi_183581047
Bagger dat die Taglianus zoveel gestegen is. Ik zat er al over te twijfelen.

Toch maar wel doen denk ik, de Peterson hype kunnen we wel weer een beetje in de ijskast zetten.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 7 december 2018 @ 12:20:44 #252
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_183582347
Sol of Larsson?
Odegaard of Bero...of toch Karaveev?

Net te weinig om en Larsson, en Sol en Odegaard te kopen. Vitesse, Feyenoord en Willem 2 zijn wel de clubs om te hebben. Naast Ajax natuurlijk.
pi_183618161
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 16:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik heb vorige ronde één aanpassing gedaan, maar de ellende zat hem in PSV, en die knakker van NAC die de afgelopen ronde ff voor -6 zorgde. Speelde nooit, maar nu dus ineens wel, met flink wat tegengoals (en een eigen doelpunt) :') Verder nog twee spelers die blessa/geschorst/niet bij de selectie zaten en je hebt een recept voor ellende.
Ik.ben je voorbij na de inhaalwedstrijd.
  Moderator zondag 9 december 2018 @ 01:27:55 #254
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_183618402
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 01:10 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ik.ben je voorbij na de inhaalwedstrijd.
Oja joh?
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator zondag 9 december 2018 @ 01:30:33 #255
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_183618447
Goffetomme, ik zie het :o en Stinho zit me ook op de hielen.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_183624162
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 01:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goffetomme, ik zie het :o en Stinho zit me ook op de hielen.
Je moet je toch een doel stellen daar waar de nummer 1 positie toch wel lastig is als je nooit voetbal kijkt.
  Redactie Sport zondag 9 december 2018 @ 14:30:08 #257
274204 crew  Mexicanobakker
pi_183624189
Voor dit spel voldoet scorenordjournalistiek.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_183624206
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 14:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor dit spel voldoet scorenordjournalistiek.
Laat mij nou gewoon in de waan. Al heb ik altijd nog het meestal vergeten om aan te passen als excuus achter de hand

En dan pas je wat aan en haalt Tagligiananano geel :{

[ Bericht 0% gewijzigd door Littlerabbit op 09-12-2018 15:01:26 ]
  Moderator zondag 9 december 2018 @ 14:33:52 #259
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_183624237
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 14:28 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Je moet je toch een doel stellen daar waar de nummer 1 positie toch wel lastig is als je nooit voetbal kijkt.
;)
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zondag 9 december 2018 @ 14:34:25 #260
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_183624246
Zat de trainer van Emmen nou op een stoel van een Leen Bakker-tuinset?
2000 light years from home
  Redactie Sport zondag 9 december 2018 @ 14:37:49 #261
274204 crew  Mexicanobakker
pi_183624277
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 14:31 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Laat mij nou gewoon in de waan. Al heb ik altijd nog het meestal vergeten om aan te passen als excuus achter de rug.

En dan pas je wat aan en haalt Tagligiananano geel :{
En een tegengoal, de lul
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_183626232
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 14:28 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Je moet je toch een doel stellen daar waar de nummer 1 positie toch wel lastig is als je nooit voetbal kijkt.
Ik heb enigszins mazzel met de ingetrokken rode kaart voor Promes.



Vlap en Tadic waren op schroeicampagne.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_183627825
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 16:47 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Ik heb enigszins mazzel met de ingetrokken rode kaart voor Promes.

[ afbeelding ]

Vlap en Tadic waren op schroeicampagne.
Ik heb Vlap al sinds speelronde één gelukkig. Vorig jaar ooit zien spelen en ik zag zijn potentie naast de al guitige naam direct.
pi_183627839
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 18:34 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ik heb Vlap al sinds speelronde één gelukkig. Vorig jaar ooit zien spelen en ik zag zijn potentie naast de al guitige naam direct.
Mijn respect voor jou stijgt tot recordhoogte.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  Moderator zondag 9 december 2018 @ 18:47:21 #265
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_183628008
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 18:34 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ik heb Vlap al sinds speelronde één gelukkig. Vorig jaar ooit zien spelen en ik zag zijn potentie naast de al guitige naam direct.
Die heb ik 2 of 3 speelronden gehad, deed amper wat, dus wisselde hem eergister :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator zondag 9 december 2018 @ 18:50:58 #266
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_183628071
quote:
Lozano 5
Luukinho 11
Sol 2
El Khayati 3
Diemers 2
Duarte 2
Crowley 2
Burnet -5
Angeliño 13
Karavaev 4
Zoet 10
49 :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zondag 9 december 2018 @ 19:58:57 #267
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_183629438
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 14:37 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

En een tegengoal, de lul
Das juist wel mooi, ha!

49 punten denk ik.
Toch Dolberg maar verkopen. Snel Tadic erin.
pi_183630976
Slechte ronde dit.

Wel 11x basisplaats.
Helaas 7x verlies, 1x gelijk, 3x winst.
Vier gele kaarten, geen goals & slechts een assist.
Bleh, 33 puntjes
  maandag 10 december 2018 @ 21:23:38 #269
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_183650102
Niet Vitesse maar Tyfusse.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  Moderator maandag 10 december 2018 @ 21:25:30 #270
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_183650147
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 21:23 schreef govie het volgende:
Niet Vitesse maar Tyfusse.
Ik was wel blij met die assist van Karavaev, maar baalde uiteraard stevig dat ze niet van NAC wonnen.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  maandag 10 december 2018 @ 21:52:27 #271
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_183650856
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 21:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik was wel blij met die assist van Karavaev, maar baalde uiteraard stevig dat ze niet van NAC wonnen.
Ik had die bero en die realmadrid gozert, maar weer gewoon pech. Dat willem2 meer kans had om te verliezen tegen heerenveen dan winnen, ala. Maar vitesse moet dat varkentje gewoon wassen met doelpunten verschil.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_183661655
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 21:23 schreef govie het volgende:
Niet Vitesse maar Tyfusse.
Inderdaad, 2e ronde al dat ze me naaien.

Misschien eens tijd om jongens als Khayati en Vlap te selecteren
  Redactie Sport zaterdag 15 december 2018 @ 20:20:13 #273
274204 crew  Mexicanobakker
pi_183750541
Goaltje van Schwaab, dat hadden we effe nodig :9~
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator zaterdag 15 december 2018 @ 22:55:59 #274
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_183754382
quote:
Lozano 7
Luukinho 7
Sol 2
El Khayati 8
Duarte 0
Crowley 2
Burnet 0
Angeliño 13
Karavaev 5
Zoet 10
54 punten, morgen Diemers nog.

[ Bericht 0% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 16-12-2018 00:04:45 ]
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Redactie Sport zondag 16 december 2018 @ 00:56:42 #275
274204 crew  Mexicanobakker
pi_183757401
49 uit 5 spelers, alleen niet veel vertrouwen in Fortuna morgen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator zondag 16 december 2018 @ 01:08:25 #276
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_183757546
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 00:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
49 uit 5 spelers, alleen niet veel vertrouwen in Fortuna morgen.
Goddomme lekker goddomme.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Redactie Sport zondag 16 december 2018 @ 01:33:30 #277
274204 crew  Mexicanobakker
pi_183757890
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 01:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Goddomme lekker goddomme.
Dumfries en Schwaab zijn allebei 14 en ik houd vast aan mijn PSV defensie. Sowieso denk ik dat 5 verdedigers ideaal is. Er zijn maar 2, 3 aanvallers die vaak net zo veel scoren als verdedigers van topclubs, en in dit spel zijn verdedigers ook nog eens goedkoper.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport zondag 16 december 2018 @ 15:04:48 #278
274204 crew  Mexicanobakker
pi_183765114
Goal en assist Mazraoui.

Dat wordt een mooie score zo.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator zondag 16 december 2018 @ 15:48:30 #279
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_183765951
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 15:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goal en assist Mazraoui.

Dat wordt een mooie score zo.
Die vent kan ik morgen kopen omdat Burnet er uit gaat, maar kan zijn dat ik nog een extra ronde wacht en De Ligt of Dumfries aan het team toevoeg. Daarna sparen voor Tadic, Ziyech of V.d. Beek.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Redactie Sport zondag 16 december 2018 @ 17:26:54 #280
274204 crew  Mexicanobakker
pi_183768024
Hopelijk heeft niemand aan de top Blind :’)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 16 december 2018 @ 19:27:23 #281
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_183770640
49 vorig weekend, iets van 79 dit weekend.

5 verdedigers is idd het beste. Ga ik ook maar doen denk ik. Larsson mag eruit, Dolberg ook (als spits niet scoren bij 8-0....). Tadic en een goede verdediger erbij. Of Luukinho / Guttierez ofzo.

Man man man Feyenoord 🤭
  zondag 16 december 2018 @ 19:56:00 #282
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_183771167
3 van feyenoord, 2 van willem 2 alle 5 verloren, 2 van AZ en 2 van Vitesse en 2 van ajax gewonnen. Meh.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  Moderator zondag 16 december 2018 @ 22:18:15 #283
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_183774559
In totaal 108 punten, die van Diemers waren echt een bonus :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Redactie Sport maandag 17 december 2018 @ 00:14:26 #284
274204 crew  Mexicanobakker
pi_183777540
Semedo of Seuntjens wisselen of allebei, keuzes keuzes
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_183777557
Troupee heeft 100 punten teveel
  maandag 17 december 2018 @ 08:50:15 #286
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_183779608
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2018 00:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Semedo of Seuntjens wisselen of allebei, keuzes keuzes
Beiden.
Novakovic erin.

Komende ronde Vitesse Fortuna en Willem 2 als opvulling naast zoveel mogelijk PSV en ajax
pi_183788303
Troupee 101 punten in 1 ronde?
  maandag 17 december 2018 @ 17:08:26 #288
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_183788386
Duarte eruit gedaan en Gutigod gekocht.
  Redactie Sport / Supervogel maandag 17 december 2018 @ 17:43:05 #289
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_183788997
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2018 17:03 schreef NikeyAjax het volgende:
Troupee 101 punten in 1 ronde?
Blijkbaar. Er stonden volgens de lijst idd 22 assists in (88 pnt), terwijl ik toch echt maar alleen '2' had ingevuld.

Nu is het wel goed.
pi_183797408
quote:
10s.gif Op maandag 17 december 2018 17:43 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Blijkbaar. Er stonden volgens de lijst idd 22 assists in (88 pnt), terwijl ik toch echt maar alleen '2' had ingevuld.

Nu is het wel goed.
22 assists in 1 ronde, is denk ik wel een record. :P
pi_183806308
Tijd voor de aanval op P1 en dus (weer) een grote reorganisatie.

De Noord-Huillanders krijgen een zwaar program dus alles op PSV met een beetje VIT/WIL/FOR.

Hup UTR
Hup HER
Hup FEY
Hup VVV
  zaterdag 22 december 2018 @ 11:15:20 #292
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_183893077
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 13:32 schreef AmenhotepIV het volgende:
Tijd voor de aanval op P1 en dus (weer) een grote reorganisatie.

De Noord-Huillanders krijgen een zwaar program dus alles op PSV met een beetje VIT/WIL/FOR.

Hup UTR
Hup HER
Hup FEY
Hup VVV
Ha, hoop ook keihard at Utrecht het Ajax moeilijk maakt.

Ik ben eigenlijk voor de Graafschap. Maar oke, als ze toch verliezen (al is het een derby) moet Vitesse gewoon goed de punten pakken.
pi_183915909
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2018 11:15 schreef SnuggLe het volgende:

[..]

Ha, hoop ook keihard at Utrecht het Ajax moeilijk maakt.

Ik ben eigenlijk voor de Graafschap. Maar oke, als ze toch verliezen (al is het een derby) moet Vitesse gewoon goed de punten pakken.
Bummer, Tagliafico speelt niet. Hup Utrecht!
  Redactie Sport zondag 23 december 2018 @ 14:12:02 #294
274204 crew  Mexicanobakker
pi_183918690
Geen Tagliafico en geen Schwaab, kut weekend
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_183960164
Maar 45 puntjes, niet best.

Toch nog als 3e de winterstop in.
  Moderator dinsdag 25 december 2018 @ 14:21:38 #296
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_183960827
quote:
Lozano 5
Luukinho 7
Sol 8
El Khayati 9
Diemers 3
Duarte 8
Crowley 5
Burnet -1
Angeliño 5
Karavaev 1
Zoet 5
55, niks mis mee.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  maandag 21 januari 2019 @ 11:13:37 #297
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_184528693
Waar is het nieuwe topic?
  Moderator maandag 21 januari 2019 @ 11:15:42 #298
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_184528724
83 punten en moet helaas Sol wisselen. Had ik nu Serrarens maar gehad :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator maandag 21 januari 2019 @ 11:16:09 #299
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_184528731
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 11:13 schreef SnuggLe het volgende:
Waar is het nieuwe topic?
Deze zit nog niet vol :T
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_184530680
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 11:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Deze zit nog niet vol :T
Aan wie de eer voor de laatste post????
  Moderator maandag 21 januari 2019 @ 17:47:18 #301
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_184535982
Dicht :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')