Ha ik denk ook aan zoiets.quote:Op maandag 8 oktober 2018 11:03 schreef AmenhotepIV het volgende:
De keuze:
- volledige PSV verdediging met alleen Perreiro als topper voorin
- iets anders :-))
Wacht nog maar even inzake blessures na interlands, 1 sliding op de training of opstootje en iemand ligt er 3 maanden uit:quote:Op maandag 8 oktober 2018 17:21 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Ha ik denk ook aan zoiets.
Messaoud moet er uit en ik ga denk ik Huntelaar er ook uitgooien. Dus ik denk El Khayati en Viergever er in (wederom te weinig v Angelino helaas).
Ik laat van Hintum nog een ronde staan en doe een ronde met maar 2 spitsen. Als de komende ronde goed scoort kan van Hintum er uit voor een goede spits. Zo niet, dan Novakovic ofzo.
quote:Je hebt nog tot zaterdag 20 oktober 2018 17:59 uur om je team aan te passen voor de komende ronde.
Duh, ik wacht altijd.quote:Op maandag 8 oktober 2018 17:29 schreef govie het volgende:
[..]
Wacht nog maar even inzake blessures na interlands, 1 sliding op de training of opstootje en iemand ligt er 3 maanden uit:
[..]
Ik doe dat normaal ook, maar 12 dagen is echt te lang.quote:Op maandag 8 oktober 2018 19:26 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Duh, ik wacht altijd.
Zeg dat vooral tegen Drizzt en anderen die 3 minuten na het openen van de transfermarkt als een jekko hun team gaan wijzigen.....
Heb ik dit seizoen nog niet gedaanquote:Op maandag 8 oktober 2018 19:26 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Duh, ik wacht altijd.
Zeg dat vooral tegen Drizzt en anderen die 3 minuten na het openen van de transfermarkt als een jekko hun team gaan wijzigen.....
Plekken, het is plekken.quote:Op maandag 8 oktober 2018 21:09 schreef Karina het volgende:
10 plekke gestegen deze week, ik heb nog wel teveel mannetjes die nul punten scorenaf en toe wisselen als ik weer meer geld heb.
OK dankjequote:Op maandag 8 oktober 2018 21:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Denk geef het even door.
Hoeveel sta je?quote:Op maandag 8 oktober 2018 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]
OK dankjeHopelijk ga ik volgende week nog wat stijgen, ik ga voor de top 75 dit jaar
90equote:
Gewoon houden joh. De mannen van Excelsior hebben mij in ronde 4 ook het hoogst scorende team van iedereen .quote:Op maandag 8 oktober 2018 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]
90ewel een paar met goede punten maar ja de rest is kut. Ik heb er een paar van Emmen omdat die goedkoop waren
Je leert het wel. Na 5 jaar 😂quote:Op maandag 8 oktober 2018 20:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb ik dit seizoen nog niet gedaanIs ook wel te zien aan de tussenstand: 19e
Haha, ik heb daar ook moeite mee. Meteen de neiging om mijn team te wijzigen.quote:Op maandag 8 oktober 2018 19:26 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Duh, ik wacht altijd.
quote:
Heb jij mazzel dat ze morgen pas beginnenquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 19:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ben het trouwens helemaal vergeten, maar verwacht wel weer genoeg punten
quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb jij mazzel dat ze morgen pas beginnen
Prettig begin van de rondequote:Lozano 10
Angeliņo 9
Burnet 9
Zoet 10
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |