abonnement Unibet Coolblue
pi_182053163
Hoihoi,

In augustus hebben wij het voorlopig koopcontract getekend voor een twee onder een kapper uit de begin jaren 90. Ondertussen is de bouwtechnische keuring geweest (Geen gekke dingen gevonden) en is de hypotheek rond.

Super blij mee maar er moet nog wel het een en ander aan gebeuren want alles wat erin zit is ook uit die tijd.



Zo hebben wij al een leuke keuken en badkamer gekocht en zijn er al wat plannen gemaakt voor het breken van het een en ander.

Plattegronden
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Keuken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Badkamer
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
garage
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder moet er nog wel het een en ander gebeuren onder andere;
-boven systeemplafond vervangen,
-stenen boog tussen woonkamer en keuken wegslopen,
-vloeren
-muren laten stuccen
-verven
-muren slopen en muren opbouwen
-van het voorjaar voor en achtertuin aanpakken
-boven dubbelglas laten plaatsen
-twee ramen boven keuken in dak plaatsen.
-100 andere dingen die ik nu vergeet

[ Bericht 2% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 22-09-2018 12:32:15 ]
I solemnly swear i'm up to no good
pi_182056098
Forse badkamer!
Ben benieuwd naar de indeling van het huis zelf, onze tweekapper heeft de voordeur ook aan de zijkant, maar de garage verder naar achteren (4 meter voorbij de achtermuur van het huis, als het aan mij ligt over 2 jaar 3 meter achter de achtermuur van het huis :+ )
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_182056253
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 22:18 schreef Leandra het volgende:
Forse badkamer!
Ben benieuwd naar de indeling van het huis zelf, onze tweekapper heeft de voordeur ook aan de zijkant, maar de garage verder naar achteren (4 meter voorbij de achtermuur van het huis, als het aan mij ligt over 2 jaar 3 meter achter de achtermuur van het huis :+ )
Indeling plaatjes volgen nog. Kreeg wat vierkante ogen dus even gestopt met floorplanner.

Onze garage loopt gedeeltelijk langs het huis. Maar is wel 10 meter lang dus loopt ver naar achteren door. Wel een goed idee om het aan te laten sluiten aan je huis. Wil je dan ook een ingang maken vanuit huis? Dat gaan wij wel doen.. Volgend jaar ofzo. :+

De badkamer valt echt wel mee qua grootte trouwens. Wel handig ingedeeld zodat alles toch past.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_182056322
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2018 22:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Indeling plaatjes volgen nog. Kreeg wat vierkante ogen dus even gestopt met floorplanner.

Onze garage loopt gedeeltelijk langs het huis. Maar is wel 10 meter lang dus loopt ver naar achteren door. Wel een goed idee om het aan te laten sluiten aan je huis. Wil je dan ook een ingang maken vanuit huis? Dat gaan wij wel doen.. Volgend jaar ofzo. :+

De badkamer valt echt wel mee qua grootte trouwens. Wel handig ingedeeld zodat alles toch past.
Nah, we gaan het niet aan laten sluiten, ik vind het ook erg fijn gewoon zo naar de achtertuin te kunnen via de oprit ;)
Ik wil het huis gewoon een meter uitbouwen aan de achterkant, en dan komt de garage een meter dichterbij de achtermuur ;)

Maar ik wacht het af, erg nieuwsgierig naar de plattegrond van het huis.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 21 september 2018 @ 22:39:19 #5
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_182056437
Gefeliciteerd! De overdracht is al geweest of komt nog? Fijn dat je in ieder geval meteen fris een nieuwe keuken en badkamer hebt. :)
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_182056482
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 22:30 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nah, we gaan het niet aan laten sluiten, ik vind het ook erg fijn gewoon zo naar de achtertuin te kunnen via de oprit ;)
Ik wil het huis gewoon een meter uitbouwen aan de achterkant, en dan komt de garage een meter dichterbij de achtermuur ;)

Maar ik wacht het af, erg nieuwsgierig naar de plattegrond van het huis.
Ik maak het morgen even af. En dan plaats ik de plattegronden :)

Huis uitbouwen is ook wel lekker hoor. Zit jullie woonkamer aan de achterzijde?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_182056499
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 22:39 schreef monsterd. het volgende:
Gefeliciteerd! De overdracht is al geweest of komt nog? Fijn dat je in ieder geval meteen fris een nieuwe keuken en badkamer hebt. :)
Dankjewel! nee de overdracht is eind oktober begin november. Onze verkopers hebben wat gedoe met de verkopers van hun nieuwe huis. Dus misschien schuiven wij de passeer datum wat naar achteren.

En nieuw spul is idd heerlijk al is het maar om een huis meer eigen te maken. Maar in dit geval is het ook echt nodig :X
I solemnly swear i'm up to no good
pi_182056555
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2018 22:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik maak het morgen even af. En dan plaats ik de plattegronden :)

Huis uitbouwen is ook wel lekker hoor. Zit jullie woonkamer aan de achterzijde?
Nope, woonkamer overdwars aan de voorzijde, aan de achterzijde links de eetkamer en rechts de keuken (die dus te klein is, vandaar dat ik moet uitbouwen O-) ).
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_182056723
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 22:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nope, woonkamer overdwars aan de voorzijde, aan de achterzijde links de eetkamer en rechts de keuken (die dus te klein is, vandaar dat ik moet uitbouwen O-) ).
Oh ja onze woonkamer idd ook voor en dan achter de keuken. Ook wat klein naar mijn zin maar uitbouwen zat er budget technisch nog niet in haha.


Tussenstuk is 1,20 breed in de keuken. Naja zal vast wel werken.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_182057502
Deze ga ik volgen. Ziet er mooi uit T-P, mooie keuzes voor badkamer en keuken.
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
pi_182057649
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2018 23:38 schreef d.k. het volgende:
Deze ga ik volgen. Ziet er mooi uit T-P, mooie keuzes voor badkamer en keuken.
Dankjewel! Ik wilde eigenlijk een grijze badkamer. Maar zag deze tegels en werd blij van de warmte die ze uitstraalde O+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_182060875
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2018 22:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Dankjewel! nee de overdracht is eind oktober begin november. Onze verkopers hebben wat gedoe met de verkopers van hun nieuwe huis. Dus misschien schuiven wij de passeer datum wat naar achteren.

En nieuw spul is idd heerlijk al is het maar om een huis meer eigen te maken. Maar in dit geval is het ook echt nodig :X
Dan hebben we ongeveer op hetzelfde moment de overdracht. Wanneer wil je in je huis zitten?

Oh, en wat voor gedoe was er nou met de keukenboer?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_182061058
mooi huis!
pi_182061113
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2018 23:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Oh ja onze woonkamer idd ook voor en dan achter de keuken. Ook wat klein naar mijn zin maar uitbouwen zat er budget technisch nog niet in haha.


Tussenstuk is 1,20 breed in de keuken. Naja zal vast wel werken.
Als het tussenstuk 120 is kun je twee deurtjes tegenover elkaar openzetten zonder dat ze elkaar raken, dat is ^O^
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_182062473
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 08:10 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dan hebben we ongeveer op hetzelfde moment de overdracht. Wanneer wil je in je huis zitten?

Oh, en wat voor gedoe was er nou met de keukenboer?
Wij gaan proberen voor de kerst. Althans mijn man heeft dat in zijn hoofd en ik geloof nooit dat we dat gaan redden :+

Oh ja die keukenboer :')
Wij wilde eerst kijken of we de muur van de keuken naar de bijkeuken/hal niet door konden breken. Maar die muur is dragend en er zit nog heel onhandig iets met de verwarming. De keukenboer zou een aannemer meenemen om te kijken wat mogelijk was en hoeveel dat dan zou gaan kosten. Nou wij staan daar afgesproken met de huidige bewoners komt die aannemer niet opdagen. Oke kan die keukenboer niet zoveel aan doen. Maargoed hij wilde toch nog het een en ander met de aannemer bespreken en maakte dus maar een hoop foto's. Nou ja mooi niet dat wij zaken doen met een aannemer die niet op komt dagen.

Dus wij bellen hem van de week op van ja bestel die verkorte versie van de keuken maar want die muur laten we staan (Dus de keuken uit de plaatjes)

Krijg ik gisteren avond mail met toch nog een offerte van die aannemer en dat ze overlegd hadden enzo.. en welke versie we nu wilde hebben van die keuken. En ik heb echt zo iets van ik heb je van de week gebeld en al aangegeven dat het die verkorte versie moet worden.. Hoezo dan..
Oh en hij had mij deze week al twee keer beloofd die dag terug te bellen en dat niet gedaan en daar kan ik ontzettend moeilijk van worden.. :+

Hij moet nu wel echt gaan bestellen anders is die keuken straks dus mooi niet binnen..

Sorry de frustratie druipt er vanaf denk ik maar dit loopt nu dus al een week of 4 .. Die keukenboer is nogal weg van zijn aannemer ofzo. Maar wij niet zo.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_182062476
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 08:22 schreef Ray_Smith het volgende:
mooi huis!
Dankjewel!
I solemnly swear i'm up to no good
pi_182062483
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2018 08:26 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als het tussenstuk 120 is kun je twee deurtjes tegenover elkaar openzetten zonder dat ze elkaar raken, dat is ^O^
Ja dat is wel fijn idd. plattegrond van beneden staat in de OP. Boven moet ik nog maken.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_182062534
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 10:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja dat is wel fijn idd. plattegrond van beneden staat in de OP. Boven moet ik nog maken.
^O^
Geweldige garage trouwens :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_182062578
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2018 10:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

^O^
Geweldige garage trouwens :D
Heel het huis is die stijl. Toen wij gingen kijken stond er in de garage nog zo'n jaren 50 Amerikaanse wagen in. Dat paste in het smalste gedeelte van de garage. Dus dan past de onze zeker... En dat is een burgerlijke kia cee'd sw. Mooi contrast _O-
I solemnly swear i'm up to no good
pi_182070566
Ik lees ook mee, toffe keet T-P! Veel succes met de verbouwing.
Resistance is futile.
  Moderator zondag 23 september 2018 @ 10:57:44 #21
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_182079187
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 10:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Die keukenboer is nogal weg van zijn aannemer ofzo. Maar wij niet zo.
Bedrijven die op die manier met hun klanten om gaan, daar zou ik ook niet mee in zee willen.
Klinkt als iemand die bij gemaakte afspraken gewoon niet na gaat komen :X
pi_182079411
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 september 2018 21:01 schreef Seven. het volgende:
Ik lees ook mee, toffe keet T-P! Veel succes met de verbouwing.
Dankjewel en leuk dat je volgt. Gaat de verbouwing bij jullie ook nog goed?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_182079455
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 10:57 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Bedrijven die op die manier met hun klanten om gaan, daar zou ik ook niet mee in zee willen.
Klinkt als iemand die bij gemaakte afspraken gewoon niet na gaat komen :X
Ja precies hebben we ook niet gedaan. Keukenboer heeft ons gisteren gebeld en we hebben alles even doorgenomen. Keuken is of gaat besteld worden. Hopelijk horen we snel wat van de planning want die gingen kijken of ze in December plek konden maken.

Het gedoe zelf met de keukenzaak is ook een beetje apart. Is toch een zaak die hier in de buurt heel goed aangeschreven staat. Maar volgens mij was de persoon waar wij contact hebben er heel veel niet ofzo.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_182082277
Gaaf huis hoor. En grote garage O+
pi_182085694
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 13:49 schreef ferrari_rood het volgende:
Gaaf huis hoor. En grote garage O+
Dankjewel!

Ja die garage is echt heerlijk O+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_182113612
Vandaag te horen gekregen dat we definitief 30 oktober gaan passeren. Dus nog iets meer dan een maand en dan kunnen we los O+
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator maandag 24 september 2018 @ 22:23:58 #27
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_182114559
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 21:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Vandaag te horen gekregen dat we definitief 30 oktober gaan passeren. Dus nog iets meer dan een maand en dan kunnen we los O+
Woehoe ! Gefeliciteerd ! ^O^ *O*
pi_182114782
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 21:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Vandaag te horen gekregen dat we definitief 30 oktober gaan passeren. Dus nog iets meer dan een maand en dan kunnen we los O+
Dat schiet ineens op!
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
pi_182121063
Ja echt heb er zin in.

Maar moeten ook nog wel veel uitzoeken. Zo komen we niet uit de vloer beneden. Ons vorige huis had tegels. Super fijn maar daar hadden we vloerverwarming hier niet en gaan het ook niet aanleggen. Dus tegels vallen voor mij af. Een vloer moet stroef zijn vanwege de heupen van onze hond en ik moet nat kunnen dweilen dus kwamen we op PVC. Maar we willen niet te donker want dat maakt een ruimte zo klein maar als we te licht pakken zit het zo dicht bij de meubels qua kleur en ben weer bang dat dat heel lelijk gaat worden :s) :+
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 25 september 2018 @ 10:55:01 #30
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_182121092
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 10:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ja echt heb er zin in.

Maar moeten ook nog wel veel uitzoeken. Zo komen we niet uit de vloer beneden. Ons vorige huis had tegels. Super fijn maar daar hadden we vloerverwarming hier niet en gaan het ook niet aanleggen. Dus tegels vallen voor mij af. Een vloer moet stroef zijn vanwege de heupen van onze hond en ik moet nat kunnen dweilen dus kwamen we op PVC. Maar we willen niet te donker want dat maakt een ruimte zo klein maar als we te licht pakken zit het zo dicht bij de meubels qua kleur en ben weer bang dat dat heel lelijk gaat worden :s) :+
Plus; als je houten meubels hebt en geen houten vloer maar wel een houtprint dan is dat ook al lastig omdat echt en nep dan naast elkaar heel raar valt.

Overigens is echt en echt ook geen garantie dat het mooi staat. Wij hebben parket, maar de ruwhouten salontafel staat echt wel op een koeievel omdat het anders gewoon niet mooi is naast elkaar.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_182121131
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 10:55 schreef Leandra het volgende:

[..]

Plus; als je houten meubels hebt en geen houten vloer maar wel een houtprint dan is dat ook al lastig omdat echt en nep dan naast elkaar heel raar valt.

Overigens is echt en echt ook geen garantie dat het mooi staat. Wij hebben parket, maar de ruwhouten salontafel staat echt wel op een koeievel omdat het anders gewoon niet mooi is naast elkaar.
Ja ik had ook aan een hoogpolig kleed zitten denken voor bij de zithoek. Maargoed onze hond (genaamd Loebes een blonde labrador) is een smeerkees _O-
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 25 september 2018 @ 10:59:42 #32
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_182121158
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 september 2018 10:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja ik had ook aan een hoogpolig kleed zitten denken voor bij de zithoek. Maargoed onze hond (genaamd Loebes een blonde labrador) is een smeerkees _O-
Met een hond zou ik daar idd ook niet aan beginnen :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 25 september 2018 @ 17:54:26 #33
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_182127722
Wij hebben een hele lichte pvc houtprint. Het keukenblad en de tafel gaan er prima bij. Bewust geen standaard hout kleur gekozen voor het pvc om die reden inderdaad.
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 25 september 2018 @ 18:37:11 #34
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_182128403
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 10:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ja echt heb er zin in.

Maar moeten ook nog wel veel uitzoeken. Zo komen we niet uit de vloer beneden. Ons vorige huis had tegels. Super fijn maar daar hadden we vloerverwarming hier niet en gaan het ook niet aanleggen. Dus tegels vallen voor mij af. Een vloer moet stroef zijn vanwege de heupen van onze hond en ik moet nat kunnen dweilen dus kwamen we op PVC. Maar we willen niet te donker want dat maakt een ruimte zo klein maar als we te licht pakken zit het zo dicht bij de meubels qua kleur en ben weer bang dat dat heel lelijk gaat worden :s) :+
En lichtgrijs pvc bijvoorbeeld?
pi_182128681
Wij hebben grijs eiken meubels.

We hebben wel een vloer gevonden die lijkt er net een tikje boven te zitten qua kleur maarja zou dat genoeg zijn :{

Mijn voorkeur gaat altijd snel uit naar een donkere vloer maarja het moet wel een beetje licht blijven binnen want zon staat voornamelijk aan de achterkant en daar zijn niet zulke grote ramen.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_182129000
Hier grijze vloer die vrij donker is (pvc Moduleo Steelrock) in een ruimte die op het noordwesten ligt. Niks te donker. Je ziet er niets op.
Overigens gekocht in jouw woonplaats en die man kwam met monsters naar ons nieuwbouwhuis zodat we ter plekke konden kiezen. Ideaal!
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
pi_182129150
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 september 2018 19:09 schreef d.k. het volgende:
Hier grijze vloer die vrij donker is (pvc Moduleo Steelrock) in een ruimte die op het noordwesten ligt. Niks te donker. Je ziet er niets op.
Overigens gekocht in jouw woonplaats en die man kwam met monsters naar ons nieuwbouwhuis zodat we ter plekke konden kiezen. Ideaal!
B.oerenka.mps?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_182132484
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 september 2018 19:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

B.oerenka.mps?
Die ja!
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
pi_182133108
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 september 2018 21:52 schreef d.k. het volgende:

[..]

Die ja!
Oh ja die staan wel goed bekend. Hadden in ons vorige huis de plisséhor gezet.

Schoonouders hebben er vloeren en gordijnen enzo van. Wil er nog voor gordijnen gaan kijken. De vloer vond ik iets te trapsgewijs gelegd maar dat is smaak denk ik. Ik vind het was mooier als het verspringt :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_182136235
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 10:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ja echt heb er zin in.

Maar moeten ook nog wel veel uitzoeken. Zo komen we niet uit de vloer beneden. Ons vorige huis had tegels. Super fijn maar daar hadden we vloerverwarming hier niet en gaan het ook niet aanleggen. Dus tegels vallen voor mij af. Een vloer moet stroef zijn vanwege de heupen van onze hond en ik moet nat kunnen dweilen dus kwamen we op PVC. Maar we willen niet te donker want dat maakt een ruimte zo klein maar als we te licht pakken zit het zo dicht bij de meubels qua kleur en ben weer bang dat dat heel lelijk gaat worden :s) :+
Kijk eens naar betonlook in plaats van houtlook. Samples meenemen naar huis.

PVC is geweldig spul! Ik zou er zo weer voor tekenen.
Resistance is futile.
pi_182137934
Inderdaad, geen houtlook maar een beton of steenlook. Er is zoveel keuze tegenwoordig. En inderdaad, ideaal spul. Op die van ons zie je niks, met twee jongens die gewoon naar sjouwen met zand onder hun schoenen, heel handig. En het is stroef, je gaat op sokken niet onderuit.
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
pi_182141825
Zal er nog eens naar kijken.
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 17:08:58 #43
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_182276087
Mooi ❤
pi_182276454
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 17:08 schreef VenusFlyTrap het volgende:
Mooi ❤
Dankjewel. Ben benieuwd hoe het straks is als alles bij elkaar komt.

Ik stuur je binnenkort een bericht terug als mijn laptop terug is van reparatie :)
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 17:33:45 #45
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_182276508
Je was me dus niet vergeten haha. De badkamer ziet er erg leuk uit, laat hem ff aan mijn man zien ter inspiratie.
pi_182276540
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 17:33 schreef VenusFlyTrap het volgende:
Je was me dus niet vergeten haha. De badkamer ziet er erg leuk uit, laat hem ff aan mijn man zien ter inspiratie.
Nee zeker niet vergeten hoor.

Ik heb heel veel badkamer gezien de laatste tijd mocht je nog wat willen _O-
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 17:48:43 #47
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_182276719
quote:
1s.gif [b]Op dinsdag 2 oktober 2018 17:30 schreef Thinkk-Pinkk ....Ik stuur je binnenkort een bericht terug als mijn laptop terug is van reparatie :)
:D Niet vergeten om alle porno eraf te halen voordat je hem wegbrengt :7
pi_182750433
Zo dinsdag krijgen wij de sleutel alweer.

Gisteren zou de tegelzetter bellen.. Heeft hij uiteraard niet gedaan. Vanavond zelf maar weer bellen. Ik heb hier zo'n hekel aan.

Vanavond alvast wat verf halen bij de Praxis de flexa kleurtjes zijn in de aanbieding. :)

Loodgieter is ook wezen kijken. De hele vloer van de badkamer moet eruit dat was wel even een tegenvallertje.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_182750537
O balen T-P, ik heb daar ook zo'n hekel aan als mensen gewoon niet reageren. Heb de afgelopen periode wel geleerd dat afspraken nakomen niet het sterkste punt is van menig bouwvakker.
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 11:20:44 #50
277627 Seven.
We are Borg.
pi_182751376
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 10:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zo dinsdag krijgen wij de sleutel alweer.

Gisteren zou de tegelzetter bellen.. Heeft hij uiteraard niet gedaan. Vanavond zelf maar weer bellen. Ik heb hier zo'n hekel aan.

Vanavond alvast wat verf halen bij de Praxis de flexa kleurtjes zijn in de aanbieding. :)

Loodgieter is ook wezen kijken. De hele vloer van de badkamer moet eruit dat was wel even een tegenvallertje.
Als je er met de tegelzetter niet uitkomt en je gaat toch naar de Praxis, check deze gelijk even (kun je zelf installeren):

https://www.praxis.nl/bou(...)-1-8-m%C2%B2/5568626
Resistance is futile.
pi_182751622
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 10:39 schreef d.k. het volgende:
O balen T-P, ik heb daar ook zo'n hekel aan als mensen gewoon niet reageren. Heb de afgelopen periode wel geleerd dat afspraken nakomen niet het sterkste punt is van menig bouwvakker.
Nee jammer is dat wel. Naja hij was wel optijd op de afspraak vorige week. Daar houd ik mij dan maar een beetje aan vast
I solemnly swear i'm up to no good
pi_182751627
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 11:20 schreef Seven. het volgende:

[..]

Als je er met de tegelzetter niet uitkomt en je gaat toch naar de Praxis, check deze gelijk even (kun je zelf installeren):

https://www.praxis.nl/bou(...)-1-8-m%C2%B2/5568626
Haaij dankjewel voor de tip. Maar wij hebben al tegels besteld :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_182781360
Wij willen al wat langer een alarmsysteem hebben.
.nu zag ik dat systeem van Etiger. Maar de reviews daarvan zijn nogal bedroevend.

Heeft er iemand ervaring met een soortgelijk iets?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_182787284
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 22:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wij willen al wat langer een alarmsysteem hebben.
.nu zag ik dat systeem van Etiger. Maar de reviews daarvan zijn nogal bedroevend.

Heeft er iemand ervaring met een soortgelijk iets?
Wat zijn je eisen?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_182789215
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 08:54 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Wat zijn je eisen?
Contacten op deuren en ramen, beneden een bewegingscensor, bericht naar je telefoon als er iets gebeurt en het zou mooi zijn als het samenwerkt met bijvoorbeeld iets als Phillips hue dat als er een melding binnenkomt dat bijvoorbeeld alle lampen aan gaan en een camera die bijvoorbeeld begint met opnemen binnen als er iets waargenomen wordt.

Geen sirene ofzo meldkamer melding hoeft ook niet.

Als er zoiets is maar er zal voor geprogrammeerd moeten worden is dat ook niet erg. Mijn man is programmeur.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_182789984
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 11:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Contacten op deuren en ramen, beneden een bewegingscensor, bericht naar je telefoon als er iets gebeurt en het zou mooi zijn als het samenwerkt met bijvoorbeeld iets als Phillips hue dat als er een melding binnenkomt dat bijvoorbeeld alle lampen aan gaan en een camera die bijvoorbeeld begint met opnemen binnen als er iets waargenomen wordt.

Geen sirene ofzo meldkamer melding hoeft ook niet.

Als er zoiets is maar er zal voor geprogrammeerd moeten worden is dat ook niet erg. Mijn man is programmeur.
Ik zal mijn lief eens vragen wat voor spul wij hebben. Wij hadden een abonnement bij Woonveilig. Voor de beveilingspuristen is dat niks omdat het via draadloos internet werkt. Ik vond het betaalbaar en laagdrempelig. Op den duur begonnen we het jammer te vinden dat we zo weinig instelmogelijkheden hadden. Mijn lief heeft toen zelf wat spul gekocht. Dat scheelt abonnementskosten, maar het is wel een gedoe om de boel ingesteld te krijgen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 28 oktober 2018 @ 11:57:43 #57
277627 Seven.
We are Borg.
pi_182789987
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 11:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Contacten op deuren en ramen, beneden een bewegingscensor, bericht naar je telefoon als er iets gebeurt en het zou mooi zijn als het samenwerkt met bijvoorbeeld iets als Phillips hue dat als er een melding binnenkomt dat bijvoorbeeld alle lampen aan gaan en een camera die bijvoorbeeld begint met opnemen binnen als er iets waargenomen wordt.

Geen sirene ofzo meldkamer melding hoeft ook niet.

Als er zoiets is maar er zal voor geprogrammeerd moeten worden is dat ook niet erg. Mijn man is programmeur.
Ik zou de vraag eens stellen in DIG smarthome topic! Volgens mij heeft Coolguy een fibaro systeem.
Resistance is futile.
pi_182790210
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 11:57 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik zal mijn lief eens vragen wat voor spul wij hebben. Wij hadden een abonnement bij Woonveilig. Voor de beveilingspuristen is dat niks omdat het via draadloos internet werkt. Ik vond het betaalbaar en laagdrempelig. Op den duur begonnen we het jammer te vinden dat we zo weinig instelmogelijkheden hadden. Mijn lief heeft toen zelf wat spul gekocht. Dat scheelt abonnementskosten, maar het is wel een gedoe om de boel ingesteld te krijgen.
Instellen komt wel goed denk ik. Als je het wil navragen graag :) abonnement hoeft van ons ook niet zo nodig.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_182790216
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 11:57 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik zou de vraag eens stellen in DIG smarthome topic! Volgens mij heeft Coolguy een fibaro systeem.
Zal die eens opzoeken dankjewel.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_182790339
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 12:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Instellen komt wel goed denk ik. Als je het wil navragen graag :) abonnement hoeft van ons ook niet zo nodig.
We hebben spul van Wireles Tag. Alleen de sensor op de schuifpui deed het niet goed (naar ik heb begrepen omdat het niet goed met metaal werkt).
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_182790373
Ik kan bijv. met de app zien hoe warm onze voordeur is en hoe laat de schoonmaakster komt en weggaat. :7

De app is niet enorm gebruikersvriendelijk, moet ik er wel bij zeggen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator maandag 29 oktober 2018 @ 08:22:41 #62
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_182809377
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 11:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Contacten op deuren en ramen, beneden een bewegingscensor, bericht naar je telefoon als er iets gebeurt en het zou mooi zijn als het samenwerkt met bijvoorbeeld iets als Phillips hue dat als er een melding binnenkomt dat bijvoorbeeld alle lampen aan gaan en een camera die bijvoorbeeld begint met opnemen binnen als er iets waargenomen wordt.

Geen sirene ofzo meldkamer melding hoeft ook niet.

Als er zoiets is maar er zal voor geprogrammeerd moeten worden is dat ook niet erg. Mijn man is programmeur.
Ik heb letterlijk dat wat jij beschrijft.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_182809564
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 08:22 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik heb letterlijk dat wat jij beschrijft.
Heb jij ergens staan wat je hebt? *)
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator maandag 29 oktober 2018 @ 08:45:09 #64
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_182809578
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 08:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Heb jij ergens staan wat je hebt? *)
Ehhh, ja, volgens mij de OP van deel 1 van het home Automation topic. ;) en ook een beetje. In het topic over ons huis in K&W.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_182809581
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 08:45 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ehhh, ja, volgens mij de OP van deel 1 van het home Automation topic. ;)
Thanks!
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator maandag 29 oktober 2018 @ 08:53:11 #66
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_182809671
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 08:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Thanks!
Sure :) als je vragen hebt, schroom niet! ;)
Breitling - Instruments for Professionals
pi_182812556
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 08:53 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Sure :) als je vragen hebt, schroom niet! ;)
Dankjewel. Ik kan alleen het gesloten topic vinden. Is er ook nog een nieuwe geopend? Mobiel zoeken werkt niet zo lekker. :@
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 29 oktober 2018 @ 11:59:27 #68
277627 Seven.
We are Borg.
pi_182813080
I solemnly swear i'm up to no good
pi_182834782
Jeej we hebben het huis nu officieel gekocht *O*

Vanavond gaan we beginnen met de keuken eruit halen. Voorzichtig want die gaan we in de garage gebruiken. *O*
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 14:32:07 #71
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_182836059
Gefeliciteerd! En nu lekker aan de slag :D
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 30 oktober 2018 @ 15:42:26 #72
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_182837606
Gefeliciteerd! *O* Net op tijd topic gevonden zie ik ;)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 19:49:45 #73
277627 Seven.
We are Borg.
pi_182843381
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 13:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Jeej we hebben het huis nu officieel gekocht *O*

Vanavond gaan we beginnen met de keuken eruit halen. Voorzichtig want die gaan we in de garage gebruiken. *O*
*O*

Gefeliciteerd en succes met de verbouwing :)
Resistance is futile.
pi_182843695
Die keuken wil niet uit elkaar _O-

Alles zit vast })
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 20:33:24 #75
277627 Seven.
We are Borg.
pi_182844583
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 20:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Die keuken wil niet uit elkaar _O-

Alles zit vast })
Goed begin :+
Resistance is futile.
pi_182846402
Gefeliciteerd!

En je kan iig niet zeggen dat het een gammele keuken is :P Tegelzetter nog gesproken? Succes met klussen!
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
pi_182846605
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 21:48 schreef d.k. het volgende:
Gefeliciteerd!

En je kan iig niet zeggen dat het een gammele keuken is :P Tegelzetter nog gesproken? Succes met klussen!
Nee niks meer gehoord. Ik weet nu ook niet meer zo goed wat ik moet.. -O-
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 31 oktober 2018 @ 20:12:16 #78
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_182863819
En hoe gaat het? ;)
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_182865974
We zijn de keuken eruit aan net halen maar dat ding is met vanalles en nog wat vast gekit...




En boven hebben we de platen van het systeem plafond eruit gehaald.





Kennis gemaakt met de buren waarnee we de gevel dele volgens mij hele aardige mensen het ging al meteen over whiskey en bier :Y)

En mijn gezicht brand van die plafond platen :+

[ Bericht 9% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 31-10-2018 21:52:59 ]
I solemnly swear i'm up to no good
pi_182880316
Straks eens kijken of we de rest van die keuken eruit krijgen. Dat werkblad wil gewoon niet los |:(

En de buren hebben een klein kindje die vroeg naar bed gaat dus wil dan geen pokke herrie lopen te maken haha.

[ Bericht 0% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 02-11-2018 11:37:33 ]
I solemnly swear i'm up to no good
pi_182881375
Ik ben mooi op tijd om te gaan volgen. De plannen zien er goed uit, succes!
pi_182883852
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 17:16 schreef archito het volgende:
Ik ben mooi op tijd om te gaan volgen. De plannen zien er goed uit, succes!
Leuk dat je volgt. Ik volg jou ook al :) prachtige jaren 30 woning O+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_182885219
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 16:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Straks eens kijken f we de rest van die keuken eruit krijgen. Dat werkblad wil gewoon niet los |:(

En de buren hebben een klein kindje die vroeg naar bed gaat dus wil dan geen pokke herrie lopen te maken haha.
Toch maar wat groffer te werk gaan en dan een nieuw blad kopen voor de garage?
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
pi_182885477
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2018 19:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Leuk dat je volgt. Ik volg jou ook al :) prachtige jaren 30 woning O+
Dankje! Kunnen we klusliefde én leed delen. :D
pi_182885618
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 20:20 schreef SV-tje het volgende:

[..]

Toch maar wat groffer te werk gaan en dan een nieuw blad kopen voor de garage?
Jep zaterdag gaat de zaag erin ben er klaar mee.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_182892162
Deze boog en barretje gaan er morgen uit. Maar gisteren hebben we alvast het blad eraf gehaald.



De binnenkant van het barretje is gebruikt om bouwafval te dumpen _O-


Is wel grappig om te zien trouwens hoe dat barretje de boel veel smaller laat ogen. We zijn van de week bij de buren waarmee we de voorgevel delen geweest en die hebben dat niet en dat oogt zo veel ruimer
O+

Al zal dat bij ons straks weer anders zijn omdat wij de keuken in een I opstelling neerzetten :)

Gisteren ook de constructie van het systeem plafond eraf gehaald. Behalve ze buitenste random die zit geniet ofzo. Iemand ervaring hoe ik dat het makkelijkste los kan krijgen?
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 2 november 2018 @ 09:14:50 #87
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_182892647
Het is wel lekker een lange ruimte! En idd zonder boog stukken beter.

Kun je het rachelwerk van het systeemplafond niet hergebruiken om stucplaten tegen aan te schroeven? Als het er al geheel af is op de rand na, misschien is het gelijmd met constructielijm? Ik zou met een Multitool even kijken of je wat kunt doorzagen.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_182893030
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 09:14 schreef monsterd. het volgende:
Het is wel lekker een lange ruimte! En idd zonder boog stukken beter.

Kun je het rachelwerk van het systeemplafond niet hergebruiken om stucplaten tegen aan te schroeven? Als het er al geheel af is op de rand na, misschien is het gelijmd met constructielijm? Ik zou met een Multitool even kijken of je wat kunt doorzagen.
Het is van aluminium dat spul. Maar het zit wel vast op hout latten en die wilde we eigenlijk gaan gebruiken dan weer voor de gipsplaten.

Kan altijd even kijken met een multitool idd. Dankjewel voor de tip :)
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator vrijdag 2 november 2018 @ 09:55:55 #89
5428 crew  miss_sly
pi_182893317
Gefeliciteerd met de sleutel en veel plezier met slopen *O*

Ik vind je badkamer ook erg mooi op het plaatje, benieuwd hoe dat in het echt is.
Is er een reden waarom je voor zo'n bad hebt gekozen?
Zijn die niet kleiner dan een standaard ligbad?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 2 november 2018 @ 09:57:24 #90
277627 Seven.
We are Borg.
pi_182893345
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 21:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
We zijn de keuken eruit aan net halen maar dat ding is met vanalles en nog wat vast gekit...


[ afbeelding ]

En boven hebben we de platen van het systeem plafond eruit gehaald.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Kennis gemaakt met de buren waarnee we de gevel dele volgens mij hele aardige mensen het ging al meteen over whiskey en bier :Y)

En mijn gezicht brand van die plafond platen :+
Wat ga je doen met die retro boog? Dat is ook zo'n typisch love it of hate it dingetje!
Resistance is futile.
  vrijdag 2 november 2018 @ 09:58:32 #91
277627 Seven.
We are Borg.
pi_182893360
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 08:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Deze boog en barretje gaan er morgen uit. Maar gisteren hebben we alvast het blad eraf gehaald.

[ afbeelding ]

De binnenkant van het barretje is gebruikt om bouwafval te dumpen _O-

Is wel grappig om te zien trouwens hoe dat barretje de boel veel smaller laat ogen. We zijn van de week bij de buren waarmee we de voorgevel delen geweest en die hebben dat niet en dat oogt zo veel ruimer
O+

Al zal dat bij ons straks weer anders zijn omdat wij de keuken in een I opstelling neerzetten :)

Gisteren ook de constructie van het systeem plafond eraf gehaald. Behalve ze buitenste random die zit geniet ofzo. Iemand ervaring hoe ik dat het makkelijkste los kan krijgen?
Oh wacht, gaat er dus uit! Begrijpelijk, het is wel een grappig detail maar niet echt praktisch.
Resistance is futile.
pi_182893594
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 november 2018 09:58 schreef Seven. het volgende:

[..]

Oh wacht, gaat er dus uit! Begrijpelijk, het is wel een grappig detail maar niet echt praktisch.
Hij neemt vreselijk veel licht weg en met die boog past de nieuwe keuken niet meer.

Ik vind retro best leuk enzo maar met van die bogen heb ik helemaal niks.
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 2 november 2018 @ 10:56:50 #93
277627 Seven.
We are Borg.
pi_182894275
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 10:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Hij neemt vreselijk veel licht weg en met die boog past de nieuwe keuken niet meer.

Ik vind retro best leuk enzo maar met van die bogen heb ik helemaal niks.
Over een jaar of 5 waarschijnlijk weer super hip :')
Resistance is futile.
pi_182894373
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 november 2018 10:56 schreef Seven. het volgende:

[..]

Over een jaar of 5 waarschijnlijk weer super hip :')
Mja ik heb liever licht binnen en gezien achter het zuiden is :+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_182894402
Zojuist is deze gebracht.




Morgen leker vullen. Vandaag gaan we niks doen in het huis verder.
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 2 november 2018 @ 11:17:50 #96
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_182894668
*volgt
***
pi_182918829
Zo die muur.. Die is weg


I solemnly swear i'm up to no good
pi_182918835
Wat een verschil in licht en ruimte!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_182918931
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 13:56 schreef miss_sly het volgende:
Wat een verschil in licht en ruimte!
Ja zal zo eens een foto maken vanaf de plek waar ik stond toen ik die andere foto maken. Maar er waren mensen bezig achter mij haha.
I solemnly swear i'm up to no good
  zaterdag 3 november 2018 @ 14:07:41 #100
277627 Seven.
We are Borg.
pi_182918966
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 13:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zo die muur.. Die is weg


[ afbeelding ]
Hahaha jezus! Goed bezig _O_
Resistance is futile.
pi_182920007
Weg met die togen! :D
  zaterdag 3 november 2018 @ 15:55:48 #102
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_182920188
Stukken beter, hard gewerkt zo te zien! :D
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  zaterdag 3 november 2018 @ 15:58:44 #103
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_182920219
Hond is ook weg :o :'(
pi_182920454
quote:
6s.gif Op zaterdag 3 november 2018 15:58 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hond is ook weg :o :'(
Die is bij de oppas haha
I solemnly swear i'm up to no good
pi_182920475
Zo het was een flinke kluif haha. Container zit vol die komen ze maandag wisselen.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_182924158
Zo we hebben het muurtje van de badkamer naar de kast.. (Die onze douche gaat worden) ook nog door geslepen. Niet zo netjes als gehoopt maar agh komt wel goed.





En ik ben aan het behang trekken geweest vandaag. Fotootje van tussendoor. Toch stom dat dat nooit heel van de muur kan komen..



Zo en nu zijn we moe :z
I solemnly swear i'm up to no good
  zaterdag 3 november 2018 @ 20:35:14 #107
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_182924379
Dat was eerder nog een flinke kast. Verstandig dat je het bij de badkamer trekt en daar de douche kwijt kunt.

Hulde voor het tempo, jemig. Jullie laten er geen gras over groeien :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_182925109
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 20:35 schreef monsterd. het volgende:
Dat was eerder nog een flinke kast. Verstandig dat je het bij de badkamer trekt en daar de douche kwijt kunt.

Hulde voor het tempo, jemig. Jullie laten er geen gras over groeien :P
Was ook een flinke kast. Dus vond het wel een mooie plek voor een douche :+

We gingen vandaag lekker door. Maar we stonden dan ook met 5 man. De mannen zijn bezig geweest met die muren en ik met dat ellendige behang. Dus dat werkt wel lekker door. Doordeweeks kunnen wij wat minder doen dus moeten het wel van de weekenden hebben.

Als het goed is zit er nu wel schot in de badkamer :+
I solemnly swear i'm up to no good
  zaterdag 3 november 2018 @ 22:01:14 #109
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_182925984
Goed bezig geweest!

Komt er in de plaats van het raam in de keuken nog iets van openslaande deuren naar de tuin?
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
pi_182926320
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 22:01 schreef SV-tje het volgende:
Goed bezig geweest!

Komt er in de plaats van het raam in de keuken nog iets van openslaande deuren naar de tuin?
Nee dat blijven ramen. Opzij loop je naar de bijkeuken en vanuit daar naar buiten.

Ooit kubben/willen we misschien nog wel eens uitbouwen. Maar na deze verbouwing is even het geld op :+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_182926589
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 13:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zo die muur.. Die is weg


[ afbeelding ]
Oh, ik word er zo blij van dat die boog weg is! Bogen, bleh.

Goed bezig.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_182926737
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 november 2018 22:30 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Oh, ik word er zo blij van dat die boog weg is! Bogen, bleh.

Goed bezig.
Ik doe blij met je mee. Die bogen zijn behoorlijk uit de tijd... En ze nemen zoveel licht weg. Maar die ligt in de puin container O+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_182926777
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2018 22:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik doe blij met je mee. Die bogen zijn behoorlijk uit de tijd... En ze nemen zoveel licht weg. Maar die ligt in de puin container O+
Ik heb bogen altijd al lelijk gevonden. Ik kan door veel dingen heen kijken, zo blijkt wel uit mijn eigen topic. Maar bogen - nee.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_182926808
quote:
6s.gif Op zaterdag 3 november 2018 22:40 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik heb bogen altijd al lelijk gevonden. Ik kan door veel dingen heen kijken, zo blijkt wel uit mijn eigen topic. Maar bogen - nee.
Haha gelukkig kunnen ze eruit ;) en deze was gelukkig ook zo gezet dat hij eruit kon zonder verdere schade aan het plafond enzo O+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_182984822
Even een vraagje

In onze keuken loopt deze afvoer van de wasbak. Deze buis gaat naar beneden de betonnen vloer in. Maar hij moet verplaatst worden en de muur in want de wasbak komt een kastje verderop.

Heeft iemand een tip hoe we dit handig kunnen doen?


I solemnly swear i'm up to no good
pi_182987742
Kijken naar de bouwtekening voor de nieuwe keuken. Doorgaans heb je onder de plint toch al gauw 10 á 15 cm ruimte. Wellicht kun je de afvoer in die ruimte inkorten en laten afbuigen naar waar het kastje komt te staan.

En anders met een watergekoelde gatenboor een gat in de vloer maken en in de kruipruimte een vertakking maken. c_/
pi_182987966
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 21:34 schreef Setheh het volgende:
Kijken naar de bouwtekening voor de nieuwe keuken. Doorgaans heb je onder de plint toch al gauw 10 á 15 cm ruimte. Wellicht kun je de afvoer in die ruimte inkorten en laten afbuigen naar waar het kastje komt te staan.

En anders met een watergekoelde gatenboor een gat in de vloer maken en in de kruipruimte een vertakking maken. c_/
Het huis heeft geen kruipruimte. Maar ik zal morgen sowieso de keukenboer eens bellen voor tips :+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_182988073
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 21:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Het huis heeft geen kruipruimte. Maar ik zal morgen sowieso de keukenboer eens bellen voor tips :+
Oei, dat bemoeilijkt mijn plan B wel ja. :{

Dan hou ik 't op een aftakking onder de plint.
Maar dat van de keukenboer bellen is ook geen slecht idee.
pi_182988299
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 21:45 schreef Setheh het volgende:

[..]

Oei, dat bemoeilijkt mijn plan B wel ja. :{

Dan hou ik 't op een aftakking onder de plint.
Maar dat van de keukenboer bellen is ook geen slecht idee.
Haha ja echt wij niet bepaald verstand van dit soort dingen :+ We hadden ook geen idee hoe het zat tot we de keuken weg trokken.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_182995725
Zojuist telefoon gehad van onze badkamer toko en 30 november wordt alles geleverd. Hopelijk kunnen de tegelzetter en loodgieter dan snel aan de gang *O*

Ook de keukenboer gebeld en we gaan proberen een stuk van de cement dekvloer weg te halen om daar de afvoerbuis in te leggen. Mocht hij er dan nog een beetje bovenuit komen is dat niet zo heel erg.

Maar de vaatwasser komt wel redelijk laag door de greeplijsten in de keuken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 07-11-2018 13:02:37 ]
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 7 november 2018 @ 12:46:37 #121
277627 Seven.
We are Borg.
pi_182997388
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 11:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zojuist telefoon gehad van onze badkamer toko en 30 november wordt alles geleverd. Hopelijk kunnen de tegelzetter en loodgieter dan snel aan de gang *O*

Ook de keukenboer gebeld en we gaan proberen een stuk van de cement dekvloer weg te halen om daar de afvoerbuis in te leggen. Mocht hij er dan nog een beetje bovenuit komen is dat niet zo heel erg.

Maar de vaatwasser komt wel redelijk laat door de greeplijsten in de keuken.
Geen vaatwasser! PANIEK!!!

Nog 3 weekjes, wel relaxt dat het zo snel al komt!
Resistance is futile.
pi_182997660
quote:
11s.gif Op woensdag 7 november 2018 12:46 schreef Seven. het volgende:

[..]

Geen vaatwasser! PANIEK!!!

Nog 3 weekjes, wel relaxt dat het zo snel al komt!
Laag sorry geen laat typo.. Fuck geen vaatwasser dat overleef ik op vakantie al amper _O- :+
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 7 november 2018 @ 13:06:31 #123
277627 Seven.
We are Borg.
pi_182997739
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2018 13:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Laag sorry geen laat typo.. Fuck geen vaatwasser dat overleef ik op vakantie al amper _O- :+
Afwassen :r
Resistance is futile.
pi_182998000
quote:
8s.gif Op woensdag 7 november 2018 13:06 schreef Seven. het volgende:

[..]

Afwassen :r
Ik vind de vaatwasser in en uitruimen al gedoe :@
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 7 november 2018 @ 16:40:39 #125
277627 Seven.
We are Borg.
pi_183002098
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2018 13:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik vind de vaatwasser in en uitruimen al gedoe :@
_O-
Resistance is futile.
pi_183002244
Hier mensen ervaring met verkorte toiletten trouwens?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_183003029
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 16:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hier mensen ervaring met verkorte toiletten trouwens?
Ja
pi_183003215
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2018 17:19 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Ja
Bevalt goed? Wij hebben voor boven en beneden verkorte toiletten gekocht.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_183003350
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2018 17:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Bevalt goed? Wij hebben voor boven en beneden verkorte toiletten gekocht.
Ik merk geen verschil. Al is die van ons iets te hoog opgehangen
pi_183003546
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2018 17:33 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Ik merk geen verschil. Al is die van ons iets te hoog opgehangen
Ah ja ze hangen bij ons sowieso altijd iets hoger dan standaard ivm de lengte van C.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_183006059
Ik merk ook geen verschil, hebben beneden een verkorte en boven de normale van precies hetzelfde type. Zitten prima.
En ik neem op vakantie gewoon extra bestek en borden mee zodat het afwassen geminimaliseerd wordt. Bovendien is het een prima klusje voor de zonen O-)
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
pi_183006272
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2018 19:39 schreef d.k. het volgende:
Ik merk ook geen verschil, hebben beneden een verkorte en boven de normale van precies hetzelfde type. Zitten prima.
En ik neem op vakantie gewoon extra bestek en borden mee zodat het afwassen geminimaliseerd wordt. Bovendien is het een prima klusje voor de zonen O-)
Wij hadden eerst voor boven een korte bedacht en beneden een normale. Maar toen zei de loodgieter van ik zou het omdraaien maar wij wilde juist wat ruimte op de badkamer besparen dus hebben we de order aangepast voor twee verkorte. Scheelde ¤25,- euro dus maakt ook niet meer uit op het bedrag van heel de verbouwing _O-

Wij hebben geen kinderen. De hond wil het wel graag wassen.. Weet alleen niet of wij er dan nog van willen eten :+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_183052656
Morgen gaan we de rest van de badkamer uitbreken. Ben benieuwd naar de puinbak die het gaat worden haha.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_183053231
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 16:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hier mensen ervaring met verkorte toiletten trouwens?
Het zitgedeelte is in principe niet anders. Bij Sphinx iig niet. Het zit hem in het stuk erachter. Wij hebben de sphinx 345 xs rimfree gekocht.
  Moderator zaterdag 10 november 2018 @ 08:50:04 #135
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_183056805
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 16:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hier mensen ervaring met verkorte toiletten trouwens?
Ja, hier hebben wij er boven ook eentje. Bevalt ons prima :)

Beneden hebben we een gewone pot, maar dan zonder spoelrand van Sphinx. Bevalt ons ook goed, bespaart een hoop schoonmaakwerk.



[ Bericht 8% gewijzigd door Vonkenboer op 10-11-2018 09:27:06 ]
pi_183056973
Verkorte toiletten - weer iets nieuws geleerd.

Succes met uitbreken vandaag!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator zaterdag 10 november 2018 @ 09:27:47 #137
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_183057146
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 22:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Morgen gaan we de rest van de badkamer uitbreken. Ben benieuwd naar de puinbak die het gaat worden haha.
Succes met slopen ! :)
pi_183058325
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 16:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hier mensen ervaring met verkorte toiletten trouwens?
Ja een inbouw vlakspoel. Ik merk het verschil niet, mijn veel te lange broertje merkte wel dat de bril 'korter' is, dat hij sneller op de achterrand zit. Was nog lastig om er een vlakspoel mee te vinden, maar ze bestaan.
pi_183062346
Nou we zijn alweer een heel eind

Laatste stukje moet er nog uit.





Echt super fijn die elektriciteit buizen.

Die gaan we dus even vernieuwen :+
I solemnly swear i'm up to no good
  zaterdag 10 november 2018 @ 15:15:28 #140
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_183062386
Rap gedaan hoor! Gaat de tegelwand er ook uit? :)
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  zaterdag 10 november 2018 @ 15:19:28 #141
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_183062455
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 15:15 schreef monsterd. het volgende:
Rap gedaan hoor! Gaat de tegelwand er ook uit? :)
:N Heeft hij geen tijd voor

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Logisch :7
pi_183062698
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 15:15 schreef monsterd. het volgende:
Rap gedaan hoor! Gaat de tegelwand er ook uit? :)
Nee gaan ze overheen :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_183062705
quote:
6s.gif Op zaterdag 10 november 2018 15:19 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

:N Heeft hij geen tijd voor

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Logisch :7
Tegels waren glad dus zaag gleed weg. Maakt niet heel veel uit verder.
I solemnly swear i'm up to no good
  zaterdag 10 november 2018 @ 15:50:20 #144
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_183062984
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 november 2018 15:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Tegels waren glad dus zaag gleed weg. Maakt niet heel veel uit verder.

Waar is dat houten latje nou voor O-) O-)
pi_183064414
quote:
6s.gif Op zaterdag 10 november 2018 15:50 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]


Waar is dat houten latje nou voor O-) O-)
Dat werd ons juist afgeraden. Maargoed ook nog iets positiefs te melden?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_183074962
Vandaag gaan we al de elektra vervangen die door die buizen loopt. Gelukkig is mijn beste vriend elektricien _O-

Kunnen we mooi ook nog even kijken of sommige dingen niet beter op een andere groep kunnen :) en aardedraden erbij zetten.

Van de week gaan we het wandje van de overloop naar de badkamer dichtmaken. (Daar waar eerst de deur naar de inbouwkast nu douche zit)

Zaterdag nog sleuven frezen en dan hoop ik dat de grootste breek ellende gedaan is.. De buren zullen dat ook wel hopen denk ik :X

[ Bericht 1% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 11-11-2018 10:29:29 ]
I solemnly swear i'm up to no good
  zondag 11 november 2018 @ 10:30:08 #147
277627 Seven.
We are Borg.
pi_183075068
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 10:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Vandaag gaan we al de elektra vervangen die door die buizen loopt. Gelukkig is mijn beste vriend elektricien _O-

Kunnen we mooi ook nog even kijken of sommige dingen niet beter op een andere groep kunnen :)

Van de week gaan we het wandje van de overloop naar de badkamer dichtmaken. (Daar waar eerst de deur naar de inbouwkast nu douche zit)

Zaterdag nog sleuven frezen en dan hoop ik dat de grootste breek ellende gedaan is.. De buren zullen dat ook wel hopen denk ik :X
Altijd goeie introductie! 'Hallo, wij zijn TP en vent, we gaan verbouwen :+ '

Goed bezig!
Resistance is futile.
pi_183075246
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2018 10:30 schreef Seven. het volgende:

[..]

Altijd goeie introductie! 'Hallo, wij zijn TP en vent, we gaan verbouwen :+ '

Goed bezig!
Haha ja we hebben er al een keer binnen gezeten haha. Maar ze weten ook hoe het huis was dus ze wisten ook wel dat er geklust ging worden :+

Ga als het klaar is wel een keer langs met een bloemetje en een lekker biertje :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_183085160
Zo onze elektriciteit is weer netjes aangelegd. Klopte op sommige punten geen bal van dus dat is alleen maar mooi.

Morgen avond komt de stuccadoor even langs voor de laatste plannen. Ben benieuwd of die nog dingen anders wil zien.
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 12 november 2018 @ 16:41:08 #150
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_183103979
Jullie schieten lekker op! Wanneer is de verhuisdatum gepland?
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
pi_183104059
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 16:41 schreef SV-tje het volgende:
Jullie schieten lekker op! Wanneer is de verhuisdatum gepland?
We hopen 22 Dec. Maar om dat te redden moeten we er nog wel flink aan trekken
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 12 november 2018 @ 17:59:04 #152
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_183105286
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 16:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

We hopen 22 Dec. Maar om dat te redden moeten we er nog wel flink aan trekken
Net voor kerst zou wel lekker zijn. Maar is dat niet heel stressvol om dat mogelijk te maken? In ieder geval fijn dat de datum dichtbij is ;)
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_183105904
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 17:59 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Net voor kerst zou wel lekker zijn. Maar is dat niet heel stressvol om dat mogelijk te maken? In ieder geval fijn dat de datum dichtbij is ;)
Dat is het ook wel maar het is nu ook niet ideaal. Dus we gaan het gewoon proberen.

Zo eens kijken wat de stuccadoor te zeggen heeft.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_183132756
Zoals het er nu naar uitziet gaan ze de eerste week van december beginnen aan onze badkamer. Doorlooptijd daarvan is 2,5-3 weken. Gaat krap worden allemaal
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 13 november 2018 @ 23:41:32 #155
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_183134751
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 22:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zoals het er nu naar uitziet gaan ze de eerste week van december beginnen aan onze badkamer. Doorlooptijd daarvan is 2,5-3 weken. Gaat krap worden allemaal
Dat zou wel precies uitkomen inderdaad, heb je uitloop voor je verhuisdatum, of zou je een paar dagen met een halve badkamer kunnen leven?
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
pi_183134976
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 23:41 schreef SV-tje het volgende:

[..]

Dat zou wel precies uitkomen inderdaad, heb je uitloop voor je verhuisdatum, of zou je een paar dagen met een halve badkamer kunnen leven?
We kunnen altijd uitlopen maar eigenlijk willen we met de kerst gewoon weer ons eigen huis ipv zo'n tussenoplossing als nu.
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 13 november 2018 @ 23:59:12 #157
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_183135046
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 23:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

We kunnen altijd uitlopen maar eigenlijk willen we met de kerst gewoon weer ons eigen huis ipv zo'n tussenoplossing als nu.
Dat snap ik. Een tussenoplossing is niet echt een oplossing. Logeren jullie ergens of heb je een tijdelijk huis gehuurd?
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
pi_183152775
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 23:59 schreef SV-tje het volgende:

[..]

Dat snap ik. Een tussenoplossing is niet echt een oplossing. Logeren jullie ergens of heb je een tijdelijk huis gehuurd?
Wij zitten in het huis van mijn beste vriend maar die is voornamelijk in het buitenland. Maar hij komt nu tot iets na oud en nieuw terug. En hoewel het gezellig is en 3 volwassenen en 1 hond wat veel. En ik ben iemand die super sociaal kan zijn maar ook graag alleen is. En hoewel het heel gezellig is merk ik dat het me een beetje begint op te breken in combinatie met de verbouwing :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_183153501
Vanavond zijn we begonnen met het muurtje wat de deur van de voormalige kast dicht gaat maken.

We hebben een klein buurjongetje dus zijn om 21:00 gestopt. Normaal proberen we doordeweeks in de avond helemaal geen herrie te maken naar hier moeten toch wat anker punten bij gemaakt worden.

Agh het begin is er :)

Hoe het was



Nu dit



Morgen even afmaken :+

[ Bericht 6% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 14-11-2018 23:15:14 ]
I solemnly swear i'm up to no good
pi_183169579
Zo die staat




Vanavond nog even wat leiding werk aftekenen op de muren dan kan dat zaterdag allemaal gefreesd worden.
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 15 november 2018 @ 19:51:25 #161
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_183169650
Gaat lekker ^O^
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_183169803
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2018 19:51 schreef laziness het volgende:
Gaat lekker ^O^
Langzaam maar gestaag gaan we verder :)
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 15 november 2018 @ 21:13:27 #163
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_183171987
Netjes! Btw, hebben jullie al veel kluservaring? :)
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_183172473
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 21:13 schreef monsterd. het volgende:
Netjes! Btw, hebben jullie al veel kluservaring? :)
Nee vloertje leggen en verven dat zo'n beetje. Valt het op :+
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 15 november 2018 @ 21:38:40 #165
277627 Seven.
We are Borg.
pi_183172607
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 19:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zo die staat


[ afbeelding ]

Vanavond nog even wat leiding werk aftekenen op de muren dan kan dat zaterdag allemaal gefreesd worden.
Oh, frezen :+
Herrie en kutzooi, veel succes :)
Resistance is futile.
  donderdag 15 november 2018 @ 21:39:26 #166
277627 Seven.
We are Borg.
pi_183172628
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2018 21:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Nee vloertje leggen en verven dat zo'n beetje. Valt het op :+
Mij niet ^O^
Resistance is futile.
  donderdag 15 november 2018 @ 21:42:28 #167
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_183172716
Goed bezig!
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_183173677
quote:
6s.gif Op donderdag 15 november 2018 21:38 schreef Seven. het volgende:

[..]

Oh, frezen :+
Herrie en kutzooi, veel succes :)
Ja nou daar zitte. We al 3 weken in het begint te wennen. Hopelijk wel echt het laatste nu wat stof en rotzooi betreft :+
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 15 november 2018 @ 22:38:25 #169
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_183173881
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2018 21:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Nee vloertje leggen en verven dat zo'n beetje. Valt het op :+
Nee helemaal niet! Lekker daadkrachtig aan de slag! :D
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_183174626
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2018 22:38 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Nee helemaal niet! Lekker daadkrachtig aan de slag! :D
Haha YouTube filmpje en dan maar gewoon proberen. Nu zijn wij wel allebei opgegroeid met scouting misschien helpt dat _O-
I solemnly swear i'm up to no good
pi_183178767
Wat gaan jullie met die kast doen? Kon het zo snel niet terug vinden, al denk ik dat je het wel al eens genoemd hebt...
pi_183179464
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 09:17 schreef Angelfrouk het volgende:
Wat gaan jullie met die kast doen? Kon het zo snel niet terug vinden, al denk ik dat je het wel al eens genoemd hebt...
Je bedoeld die muur die nu is dichtgezet?

Dat was een diepe kast vanaf de overloop. Nu bij de badkamer getrokken en dat wordt de douche :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_183180722
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2018 10:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Je bedoeld die muur die nu is dichtgezet?

Dat was een diepe kast vanaf de overloop. Nu bij de badkamer getrokken en dat wordt de douche :)
Ja die. Mijn moeder heeft ook zo'n diepe kast op de overloop, dat kan wel lekker veel spul in!
Douche is ook slim.
pi_183180822
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2018 11:16 schreef Angelfrouk het volgende:

[..]

Ja die. Mijn moeder heeft ook zo'n diepe kast op de overloop, dat kan wel lekker veel spul in!
Douche is ook slim.
Ja er kan wel ontzettend veel in. Maar wij hebben kasten genoeg en de badkamer was niet heel ruim. En ik wilde heel graag een bad maar in bad douchen vind ik dan weer niks _O-
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 16 november 2018 @ 13:18:52 #175
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_183182924
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2018 11:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja er kan wel ontzettend veel in. Maar wij hebben kasten genoeg en de badkamer was niet heel ruim. En ik wilde heel graag een bad maar in bad douchen vind ik dan weer niks _O-
Klinkt als een hele slimme oplossing
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
pi_183183113
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 13:18 schreef SV-tje het volgende:

[..]

Klinkt als een hele slimme oplossing
Ja en nu is dicht is is het ook echt wel een mooie ruimte geworden. Ben er blij mee :)

Vanavond even hout en gipsplaten halen voor een muurtje beneden. Gaan we daar weer een kast maken :+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_183214554
Zo vandaag sleuven gemaakt en stopcontact doosjes uit gezaagd. En we hebben een begin gemaakt aan het muurtje in de "bijkeuken" dit gaat de voorraad kast worden en de cv ketel hangt erin. Er zal onder andere ook weer een inzet kast komen.
I solemnly swear i'm up to no good
  zondag 18 november 2018 @ 09:17:18 #178
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_183218129
Oh ben benieuwd hoe dat gaat bevallen met een inzetkast. Het is nog best een ruime ruimte overigens. Handig om het af te scheiden.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_183218410
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 09:17 schreef monsterd. het volgende:
Oh ben benieuwd hoe dat gaat bevallen met een inzetkast. Het is nog best een ruime ruimte overigens. Handig om het af te scheiden.
Wij hadden een inzetkast in ons vorige huis en ik vond dat zo handig. En gezien we de ruimte nu niet helemaal vol kunnen zetten met planken ivm werkruimte bij de cv ketel is het weer de beste oplossing.
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 30 november 2018 @ 11:16:42 #180
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_183454099
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2018 11:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zojuist telefoon gehad van onze badkamer toko en 30 november wordt alles geleverd. Hopelijk kunnen de tegelzetter en loodgieter dan snel aan de gang *O*

Ook de keukenboer gebeld en we gaan proberen een stuk van de cement dekvloer weg te halen om daar de afvoerbuis in te leggen. Mocht hij er dan nog een beetje bovenuit komen is dat niet zo heel erg.

Maar de vaatwasser komt wel redelijk laag door de greeplijsten in de keuken.
Lok quote!
Hou je ons op de hoogte van de levering van je badkamer?!!?
pi_183454174
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 11:16 schreef VenusFlyTrap het volgende:

[..]

Lok quote!
Hou je ons op de hoogte van de levering van je badkamer?!!?
Die komt vanmiddag hahaha was van plan om vanmiddag inderdaad een update te plaatsen. Al is er voor het oog niet zo heel veel veranderd :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_183459653
Zo T-P wat is het stil hier..

Ja klopt!

Eigenlijk heb ik ook maar weinig te melden. We zijn heel veel bezig geweest met dingen die je niet echt ziet zo is bijna alle elektra in het huis vervangen. Hebben we elektra verlegd en heb ik die sleuven weer een beetje dichtgemaakt zodat de buizen iig vast zitten.

De badkamer is vandaag geleverd en daar beginnen ze donderdag aan.

Er zijn ook wat tegenvallers.
Boven zijn we bezig met de plafonds. Waar wij dachten dat we wel mooi een Rachel werk konden maken direct op de houten balken van de zolder kan dit dus niet omdat het plafond lager moet worden. Boven de deuren loopt namelijk de muur niet door :+

Planning voor dit weekend: (kort weekend ivm de goedheiligman)

Muurtje in de "bijkeuken" afmaken met gipsplaten zodat de stuccadoor hier ook mee aan de gang kan.
-verder met plafond verlagen boven
-laatste stukje elektra.

Geleverde badkamer


Kleiwerk
I solemnly swear i'm up to no good
pi_183478502
Muurtje af


I solemnly swear i'm up to no good
  zaterdag 1 december 2018 @ 17:48:57 #184
277627 Seven.
We are Borg.
pi_183479465
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 16:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Muurtje af

[ afbeelding ]
Strak hoor!
Resistance is futile.
pi_183483452
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 december 2018 17:48 schreef Seven. het volgende:

[..]

Strak hoor!
Thanks laat die stuccadoor maar komen,
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator zondag 2 december 2018 @ 13:38:10 #186
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_183493065
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 16:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zo T-P wat is het stil hier..

Ja klopt!

Eigenlijk heb ik ook maar weinig te melden. We zijn heel veel bezig geweest met dingen die je niet echt ziet zo is bijna alle elektra in het huis vervangen. Hebben we elektra verlegd en heb ik die sleuven weer een beetje dichtgemaakt zodat de buizen iig vast zitten.
Echt van die klusjes die moeten gewoon gebeuren, maar waar je straks niks van weer ziet ;)

quote:
Oh, en een kleine kant tekening op het geleverde electra werk :+
Waarom zijn jullie niet eerst naar recht naar beneden gegaan met het sleufwerk en dan naar links naar de wandcontactdoos ? Op die manier loop je minder risico dat je straks bij het ophangen van dat ene schilderijtje dwars door je niet logisch liggende leiding boort :+
pi_183493285
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 13:38 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Echt van die klusjes die moeten gewoon gebeuren, maar waar je straks niks van weer ziet ;)

[..]

Oh, en een kleine kant tekening op het geleverde electra werk :+
Waarom zijn jullie niet eerst naar recht naar beneden gegaan met het sleufwerk en dan naar links naar de wandcontactdoos ? Op die manier loop je minder risico dat je straks bij het ophangen van dat ene schilderijtje dwars door je niet logisch liggende leiding boort :+
Ik heb geen idee. Maar ik heb overal foto's van gemaakt met maten erbij.

We hebben wel meer van dat soort dingen dat we later dachten van dat had ook anders gekund :+

Mijn beste vriend die ooit in een ver verleden elektro techniek heeft gestudeerd die kwam eigenlijk net 5 minuten te laat binnen :D
I solemnly swear i'm up to no good
pi_183519785
Ik vind het haast een kunstwerk. Misschien moet je de muur zo laten; heb je meteen geen problemen met het boren. :7
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_183525290
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 19:40 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het haast een kunstwerk. Misschien moet je de muur zo laten; heb je meteen geen problemen met het boren. :7
De keuken is nog veel artistieker :+
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 4 december 2018 @ 00:00:05 #190
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_183525505
:D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_183564095
Koof bij de keuken is geplaatst voor de spotjes enzo.
Kan de stuccadoor ermee aan de slag.




Ze zouden vandaag aan de badkamer beginnen. Maar de loodgieter heeft een spoedklus tussendoor van een verstopping. Hopelijk komt hij vandaag nog wel.
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator donderdag 6 december 2018 @ 11:59:30 #192
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_183564685
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 11:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Koof bij de keuken is geplaatst voor de spotjes enzo.
Kan de stuccadoor ermee aan de slag.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ze zouden vandaag aan de badkamer beginnen. Maar de loodgieter heeft een spoedklus tussendoor van een verstopping. Hopelijk komt hij vandaag nog wel.
Je gaat de spotjes niet vooraf boren maar je laat het eerst stucadoren ?
Wel pech met de loodgieter dan... :X
pi_183565189
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 11:59 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Je gaat de spotjes niet vooraf boren maar je laat het eerst stucadoren ?
Wel pech met de loodgieter dan... :X
Volgens die mensen die het geplaatst hebben was dat makkelijker. Ik heb geen idee hoe dat normaal gaat dus neem dat maar gewoon aan.

Ja baal wel een beetje.

Eerst zouden ze maandag starten maar lukte dat niet omdat er een geveld was door de griep. Nou daar ben ik mee voelend in want ben ook ziek. Maar nu dit weer. Dan is er al een werkweek uitloop.
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator donderdag 6 december 2018 @ 12:40:26 #194
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_183565240
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 12:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Volgens die mensen die het geplaatst hebben was dat makkelijker. Ik heb geen idee hoe dat normaal gaat dus neem dat maar gewoon aan.
Misschien dat hun er anders over denken maar ik boor ze zelf graag voordat de stucadoor is geweest altijd even door ;)

quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 12:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

Eerst zouden ze maandag starten maar lukte dat niet omdat er een geveld was door de griep. Nou daar ben ik mee voelend in want ben ook ziek. Maar nu dit weer. Dan is er al een werkweek uitloop.
En als je dan al wat strak in de planning zit, dan zorgt die uitloop weer dat een tegelzetter weer niet op tijd kan beginnen, waardoor hij in zijn planning geen tijd heeft ... enzovoort, enzovoort... :X
pi_183565448
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 12:40 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Misschien dat hun er anders over denken maar ik boor ze zelf graag voordat de stucadoor is geweest altijd even door ;)

[..]

En als je dan al wat strak in de planning zit, dan zorgt die uitloop weer dat een tegelzetter weer niet op tijd kan beginnen, waardoor hij in zijn planning geen tijd heeft ... enzovoort, enzovoort... :X
Ja dat eerste was ook mijn idee hoor. Maarja ik heb nu hier ook niet zo'n zaag. Gelukkig is het bedrijf wat de koof heeft geplaatst ingehuurd door de keukenzaak dus mocht het niet goed zijn regelen ze het maar.

Loodgieter en tegelzetter werken gelukkig ook samen anders had dat ook wel weer een uitdaging geworden ja.

22 december over verhuizen lijkt wel steeds minder haalbaar helaas.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_183610067
Vandaag was weer een lucratief dagje.

Ik heb het halve huis oranje gemaakt met voorstrijk voor het stucen



Ikea wastafel meubel in elkaar geschroefd



Latjes voor het plafond boven aan het plaatsen



Verder nog afvoeren gemaakt in de keuken, radiator eraf gehaald en daarvan de buizen verkort, nog wat elektriciteit aangelegd en nog wat van dat soort kleine dingen.

Wel een tegenvallertje.. Stuccadoor komt vrijdag pas. Dat gaat heel krap worden met de plaatsing van de keuken volgende week maandag. Icm met het schilderwerk. Maarja met een beetje pech kunnen we dat altijd nog doen als de keuken staat.

En Oh ja in de badkamer zijn ze ook iets aan 't doen.

I solemnly swear i'm up to no good
  zaterdag 8 december 2018 @ 22:00:47 #197
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_183613994
Ik vind het wel rap gaan hoor! Lastig trouwens de vertraging in de planning joh :(
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_183614267
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 22:00 schreef monsterd. het volgende:
Ik vind het wel rap gaan hoor! Lastig trouwens de vertraging in de planning joh :(
Ja die vertragingen zijn wel wat lastig. Iets waar we wel tegenaan blijven lopen in deze verbouwingen dat afspraken niet of half nagekomen worden. Maar hoor dat overal wel. Mensen hebben het te druk en weten dat je toch wel afhankelijk bent.

Maar ons eigen werk gaat gestaag door. Ik vind dat op sommige punten wel lastig want waar maak je nou foto's van he haha.

Wij knijpen er straks een paar daagjes tussenuit naar Wenen.

En dan komt gewoon al bijna de keuken O+ ik ben ZO benieuwd!
I solemnly swear i'm up to no good
  zaterdag 8 december 2018 @ 22:42:49 #199
277627 Seven.
We are Borg.
pi_183615100
Veel plezier in Wenen! En toch wel goeie vooruitgang. ^O^
Resistance is futile.
pi_183615580
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 22:42 schreef Seven. het volgende:
Veel plezier in Wenen! En toch wel goeie vooruitgang. ^O^
Er gebeurd ook wel veel momenteel vooral veel kleine dingen haha. En dankjewel we hebben er enorm veel zin in. Niet het meest handige moment maar was al geboekt _O-
I solemnly swear i'm up to no good
pi_183620429
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2018 22:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

Wij knijpen er straks een paar daagjes tussenuit naar Wenen.

Leuke stad, veel mooie gebouwen en cultuur. Doe ze de groeten.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_183620717
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 09:29 schreef blomke het volgende:

[..]

Leuke stad, veel mooie gebouwen en cultuur. Doe ze de groeten.
Ik zal ze de groeten doen ;)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_183666264
We hebben kabouters :o Maar deze mogen blijven O+


I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 11 december 2018 @ 22:23:11 #204
277627 Seven.
We are Borg.
pi_183671370
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 18:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
We hebben kabouters :o Maar deze mogen blijven O+


[ afbeelding ]
Goed bezig ^O^
Resistance is futile.
  dinsdag 11 december 2018 @ 22:31:25 #205
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_183671652
En dan heb je ineens een badkamer :)
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
pi_183716239
Zoo wij zijn weer thuis.. En ik ben kapot :X Wenen was wel heel tof O+

Morgen komen ze de keuken leveren *O*
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 14 december 2018 @ 08:35:38 #207
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_183720188
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 22:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zoo wij zijn weer thuis.. En ik ben kapot :X Wenen was wel heel tof O+

Morgen komen ze de keuken leveren *O*
Spannend! :D
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_183720346
Foto!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_183720849
quote:
6s.gif Op vrijdag 14 december 2018 08:53 schreef Claudia_x het volgende:
Foto!
Komt vanmiddag pas. Maar ze plaatsen hem pas maandag en dinsdag. Maar dan zal ik zeker een foto plaatsen. Ben zo benieuwd :D
I solemnly swear i'm up to no good
pi_183729604
Oké onze garage wat toch best een fors ding is staat tot de nok toe vol met de oude keuken, nog een hoop voor de nieuwe badkamer en nu ook onze nieuwe keuken.

Maandag is daar gelukkig weer een hoop van weg haha.

De stuccadoors zijn bezig. Heb daar wel foto's van maar daar staan ze te herkenbaar op sorry.
Wat een zooi geeft dat trouwens _O-

Maar met de badkamer gaat het ook lekker




I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 14 december 2018 @ 18:11:56 #211
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_183729798
Mooie tegeltjes! Wel fijn zeg om de snelheid in het werk zo te zien :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_183729861
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 18:11 schreef monsterd. het volgende:
Mooie tegeltjes! Wel fijn zeg om de snelheid in het werk zo te zien :P
Thanks! Als het straks gevoegd is zie je nog beter het verschil tussen de twee donkerdere tinten :)

Is echt wel fijn om te zien. Op een gegeven moment ben je wel een beetje klaar met puin en is het heerlijk als er weer dingen opgebouwd worden.
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 14 december 2018 @ 18:30:31 #213
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_183730118
Gaat hard ^O^
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 14 december 2018 @ 18:53:46 #214
277627 Seven.
We are Borg.
pi_183730431
Leuke tegels, heel benieuwd naar jullie keuken :)
Resistance is futile.
pi_183731715
Gaat zeker hard. En ik ben ook wel benieuwd eigenlijk wat we nou uitgezocht hebben :+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_183744075








Zo en nu wachten tot het droog is.

[ Bericht 34% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 15-12-2018 14:57:32 ]
I solemnly swear i'm up to no good
  zaterdag 15 december 2018 @ 15:34:44 #217
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_183745477
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 14:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[ afbeelding ]
Zo en nu wachten tot het droog is.
Want ga je dan uit de kast komen :? :+
  zaterdag 15 december 2018 @ 16:07:49 #218
277627 Seven.
We are Borg.
pi_183746025
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 15:34 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Want ga je dan uit de kast komen :? :+
Hahaha draak _O-
Resistance is futile.
  zaterdag 15 december 2018 @ 16:08:39 #219
277627 Seven.
We are Borg.
pi_183746043
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 14:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Zo en nu wachten tot het droog is.
Dat ziet er goed uit zeg! Laat je de vloer zoals 'ie is? :+
Resistance is futile.
pi_183746062
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 16:08 schreef Seven. het volgende:

[..]

Dat ziet er goed uit zeg! Laat je de vloer zoals 'ie is? :+
Haha. Vind je het niet mooi dan :+

Komt een pvc vloer te liggen haha.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_183746075
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 15:34 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Want ga je dan uit de kast komen :? :+
In de kast, uit de kast, op de kast :Y
I solemnly swear i'm up to no good
  zaterdag 15 december 2018 @ 16:25:36 #222
277627 Seven.
We are Borg.
pi_183746303
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 16:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Haha. Vind je het niet mooi dan :+

Komt een pvc vloer te liggen haha.
Je huidige vloer is wel lekker retro :+ . Maar PVC is heerlijk!
Resistance is futile.
pi_183746699
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 16:25 schreef Seven. het volgende:

[..]

Je huidige vloer is wel lekker retro :+ . Maar PVC is heerlijk!
Haha heel dit huis was retro _O-

Heb nog nooit pvc stroken gehad. Maar bij het gebrek aan vloerverwarming vind ik tegels te koud en laminaat vind ik met een hond niet handig haha.

Is het een beetje warm aan de voeten?
I solemnly swear i'm up to no good
  zaterdag 15 december 2018 @ 17:03:44 #224
277627 Seven.
We are Borg.
pi_183746871
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 16:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Haha heel dit huis was retro _O-

Heb nog nooit pvc stroken gehad. Maar bij het gebrek aan vloerverwarming vind ik tegels te koud en laminaat vind ik met een hond niet handig haha.

Is het een beetje warm aan de voeten?
Zelfde als laminaat :)
Resistance is futile.
  zaterdag 15 december 2018 @ 19:20:57 #225
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_183749224
Gladjes hoor! Welke kleur pvc hebben jullie uitgezocht? :)
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_183751101
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 17:03 schreef Seven. het volgende:

[..]

Zelfde als laminaat :)
Ah had begrepen dat het iets warmer zou zijn. Helaas dan.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_183751144
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 19:20 schreef monsterd. het volgende:
Gladjes hoor! Welke kleur pvc hebben jullie uitgezocht? :)
Grijs eiken :) Het voorbeeld stuk ligt in het huis dus kan er geen foto van maken sorry.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_183752918
Oh kijk, het begint een badkamer te worden!

Hoe groot is het bad eigenlijk?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_183753111
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 22:02 schreef Claudia_x het volgende:
Oh kijk, het begint een badkamer te worden!

Hoe groot is het bad eigenlijk?
Op de diagonaal is hij 1,90 geloof ik. Zal het morgen even opmeten :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_183773139
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 22:02 schreef Claudia_x het volgende:
Oh kijk, het begint een badkamer te worden!

Hoe groot is het bad eigenlijk?
Opgemeten van punt naar punt is hij 1,90
Onderin is het lig gedeelte 1,20 en bovenin iets meer dan 1,50. Ook is hij extra diep.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_183773205
Met dit weer drogen die muren niet zo lekker. En ondanks dat het er in de keuken maar heel dun op zit...

Ik zie het nog gebeuren dat morgen de keukenzaak zegt wij plaatsen niet..

Dan wordt de uitloop van de stuccadoor een flinke strop.

Het had er allemaal al lang tegenaan moeten zitten dan had ik het ook nog kunnen verven.

Begin hem nu toch een beetje te nijpen. Er staat wel een grote droog machine binnen.
I solemnly swear i'm up to no good
  zondag 16 december 2018 @ 21:28:32 #232
277627 Seven.
We are Borg.
pi_183773445
Fingers crossed, T-P!
Resistance is futile.
pi_183773565
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 21:28 schreef Seven. het volgende:
Fingers crossed, T-P!
Ja ben er gewoon een beetje chagrijnig om :+
We hadden toen we contact met hem legde specifiek om november gevraagd en dan is het nu echt een paar dagen voor die keuken geplaatst wordt terwijl die datum maar 100 keer op gehamerd is door ons. :@
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 17 december 2018 @ 07:49:11 #234
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_183779275
Zo herkenbaar helaas. Wat wij hebben gezien in t verschil tussen het drogen van de wc en de waskamer is ventilatie icm met warmte, dus zorg dat je buiten de bouwdroger ook veel circulatie hebt.
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
pi_183779382
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2018 07:49 schreef SV-tje het volgende:
Zo herkenbaar helaas. Wat wij hebben gezien in t verschil tussen het drogen van de wc en de waskamer is ventilatie icm met warmte, dus zorg dat je buiten de bouwdroger ook veel circulatie hebt.
Met buiten ventileren heeft nu heel weinig nut want weet niet hoe het in de rest van Nederland is maar hier is het nat haha.

Agh het is nu wel lekker warm binnen :+

Volgens mij gaan ze de keuken gewoon zetten zoals ik het nu zie.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_183789151
Veel gebeurd vandaag O+



Keuken O+ Morgen wordt die afgemaakt

Beetje rommeltje nu maar ben er veel te happy mee om niet te delen *)




I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator maandag 17 december 2018 @ 19:03:03 #237
5428 crew  miss_sly
pi_183790334
Wat begint het er echt mooi uit te zien! Die keuken zo oogt veel ruimer!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 17 december 2018 @ 19:33:32 #238
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_183791008
Veel kookruimte heb je straks joh, heel mooi!
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_183791351
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 20:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ah had begrepen dat het iets warmer zou zijn. Helaas dan.
Ik vind bij ons de pvc vloer van beneden warmer aanvoelen dan het laminaat op de eerste verdieping ;)
pi_183791370
Ja als je erin staat voelt het ook echt ruim. Super fijn O+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_183791396
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2018 19:48 schreef zoz het volgende:

[..]

Ik vind bij ons de pvc vloer van beneden warmer aanvoelen dan het laminaat op de eerste verdieping ;)
Dat bied weer hoop dan ;) heb het PVC voornamelijk uitgezocht omdat het minder glad is voor mijn hond. Die heeft artrose en dat willen we niet erger maken door een gladde vloer.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_183793700
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2018 21:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Opgemeten van punt naar punt is hij 1,90
Onderin is het lig gedeelte 1,20 en bovenin iets meer dan 1,50. Ook is hij extra diep.
Ik heb nu volgens mij 1,20 meter als bodemmaat en dat is heel ruim. Ik ga straks terug naar 1,04 meter, helaas.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_183793755
En wat fijn dat ze vandaag toch begonnen zijn aan de keuken! Ik kan me voorstellen dat je opgelucht bent.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_183794153
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2018 21:08 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik heb nu volgens mij 1,20 meter als bodemmaat en dat is heel ruim. Ik ga straks terug naar 1,04 meter, helaas.
Dat gaat dan meer richting een zitbad of niet?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_183794389
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2018 21:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Dat gaat dan meer richting een zitbad of niet?
Nee, volgens mij niet. Ik vind mijn huidige bad echt héél ruim. Officieel is dat geloof ik ook een duobad. Maar in mijn nieuwe bad zal ik inderdaad niet net zo languit kunnen liggen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_183794956
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2018 21:29 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Nee, volgens mij niet. Ik vind mijn huidige bad echt héél ruim. Officieel is dat geloof ik ook een duobad. Maar in mijn nieuwe bad zal ik inderdaad niet net zo languit kunnen liggen.
Ah oké. Ik durf het ook niet zo te zeggen hoor. Mijn man kan in dit bad niet helemaal languit maargoed hij is 1,93m en houd toch niet zo van in bad liggen haha.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_183795060
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2018 21:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ah oké. Ik durf het ook niet zo te zeggen hoor. Mijn man kan in dit bad niet helemaal languit maargoed hij is 1,93m en houd toch niet zo van in bad liggen haha.
Als jij nou even een foto van hem maakt in bad, dan weet ik hoe ik straks in mijn bad lig. (Ik ben ongeveer 20 cm korter en mijn bad is dat ook.)
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_183795078
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2018 21:51 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Als jij nou even een foto van hem maakt in bad, dan weet ik hoe ik straks in mijn bad lig. (Ik ben ongeveer 20 cm korter en mijn bad is dat ook. :+)
Hahaha zal het hem eens vragen O-)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_183795103
Wat ziet je keukenblad er trouwens mooi uit. En ga je kruiden op je afzuigkap zetten? Dat vind ik er bij ons gezellig uitzien.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_183795316
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2018 21:52 schreef Claudia_x het volgende:
Wat ziet je keukenblad er trouwens mooi uit. En ga je kruiden op je afzuigkap zetten? Dat vind ik er bij ons gezellig uitzien.
Mijn potten kruiden zijn denk ik te groot/zwaar voor de afzuigkap. Ik wilde wel plankjes maken maar ik vrees dat dat lelijk gaat worden. Maar daar verzinnen we nog wel iets op. Wil wel iets hebben waar ik dingen op kan zetten zoals bijvoorbeeld idd mijn potten kruiden/vijzel/potten pasta enz.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_183795459
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2018 21:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Mijn potten kruiden zijn denk ik te groot/zwaar voor de afzuigkap. Ik wilde wel plankjes maken maar ik vrees dat dat lelijk gaat worden. Maar daar verzinnen we nog wel iets op. Wil wel iets hebben waar ik dingen op kan zetten zoals bijvoorbeeld idd mijn potten kruiden/vijzel/potten pasta enz.
Ik bedoel ook potjes met gedroogde kruiden! Of ben ik de enige die er een stuk of 100 heeft?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_183795572
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2018 22:03 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik bedoel ook potjes met gedroogde kruiden! Of ben ik de enige die er een stuk of 100 heeft?
Ik heb een aantal vaste specerijen die ik veel gebruik en daar heb ik ook veel van. Ook wel kleinere potjes van sommige dingen maar sat zijn van die supermarkt dingen niet heel mooi om neer te zetten haha.

Ik had eerst ook een hoop kookboeken in de keuken staan enzo

Straks komt wel weer mijn Ierse kabouter aan de afzuigkap te hangen haha.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_183795599
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2018 22:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

Straks komt wel weer mijn Ierse kabouter aan de afzuigkap te hangen haha.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_183795748
quote:
5s.gif Op maandag 17 december 2018 22:07 schreef Claudia_x het volgende:

[..]



Is een magneet _O-
I solemnly swear i'm up to no good
pi_183795792
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2018 22:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Is een magneet _O-
Ah! Ik heb een magneet van:

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_183796261
quote:
10s.gif Op maandag 17 december 2018 22:13 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ah! Ik heb een magneet van:

[ afbeelding ]
Hahaha ook grappig.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_183810105
De keuken is af





Oven wordt donderdag vervangen. Verkeerde kleur is geleverd. Wij willen een zwarte.




Plak folie zit er bewust nog op trouwens. We halen dat er pas af als al het schilderen enzo klaar is.

[ Bericht 5% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 18-12-2018 17:18:01 ]
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 18 december 2018 @ 16:48:05 #258
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_183810488
Fraai hoor!
Weet je zo de maten van de lage delen? Dan kan ik dat een beetje vergelijken met wat ik hier zou kunnen maken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_183811253
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 16:48 schreef Leandra het volgende:
Fraai hoor!
Weet je zo de maten van de lage delen? Dan kan ik dat een beetje vergelijken met wat ik hier zou kunnen maken.
Ik wilde eigenlijk de technische tekening uploaden maar ik kreeg het mobiel niet voor elkaar om al onze gegevens eruit te knippen.

Dus ik heb even een rondje gemaakt en een hele slechte tekening gemaakt. Dit zijn de maten exclusief koel/vriezer


I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator dinsdag 18 december 2018 @ 17:21:52 #260
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_183811387
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2018 16:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
De keuken is af

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Oven wordt donderdag vervangen. Verkeerde kleur is geleverd. Wij willen een zwarte.
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Plak folie zit er bewust nog op trouwens. We halen dat er pas af als al het schilderen enzo klaar is.
Puik keukentje hoor! Ik zeg goed bezig!
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 18 december 2018 @ 17:22:07 #261
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_183811401
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2018 17:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik wilde eigenlijk de technische tekening uploaden maar ik kreeg het mobiel niet voor elkaar om al onze gegevens eruit te knippen.

Dus ik heb even een rondje gemaakt en een hele slechte tekening gemaakt. Dit zijn de maten exclusief koel/vriezer


[ afbeelding ]
Oh perfect, thnx!
Het ging me vooral om dat stuk van 1.77, want daar heb ik ook net niet de ruimte voor 1,80 breed :D
Maar dan zou ik het dus helemaal kunnen spiegelen, want aan de kant van het raam heb ik ook nagenoeg dezelde ruimte ^O^

Fijn om dat in beeld te kunnen hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 18 december 2018 @ 18:12:21 #262
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_183812700
Wauw, echt helemaal te gek! O+
***
  Moderator dinsdag 18 december 2018 @ 19:20:14 #263
5428 crew  miss_sly
pi_183813994
Wat is het mooi geworden O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_183816194
Mooi hoor!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 18 december 2018 @ 21:05:14 #265
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_183816701
Heel mooi! Ben jaloers op de lades ;)
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_183826133
Dankjewel heel lief allemaal. Gezien wij nu in een gemeubileerd huis wonen (inclusief alle keuken spullen) heb ik bijna al mijn keuken spullen in het huis staan. Alles gaat even een spoel beurt in de vaatwasser en dan kan het de kast in. Nog even beetje puzzelen waar alles het beste kan staan.

En vandaag is ook de badkamer klaar :D ze zijn nu bezig met het toilet beneden *O*
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 19 december 2018 @ 15:39:14 #267
277627 Seven.
We are Borg.
pi_183829893
Oh, wat mooi! Ik wil ook zo'n keuken :( !

Ik wacht met smart op de badkamer foto's!
Resistance is futile.
pi_183831683
Oké badkamer O+
Morgen gaan ze hem afkitten









En er mist nog een plafond natuurlijk. Die komt nog met spotjes enzo. Weten alleen nog niet zo goed hoeveel spotjes en hoe we ze gaan verdelen.
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 19 december 2018 @ 16:55:34 #269
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_183831928
Oh wow O+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 19 december 2018 @ 17:58:47 #270
277627 Seven.
We are Borg.
pi_183833592
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 16:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oké badkamer O+
Morgen gaan ze hem afkitten

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En er mist nog een plafond natuurlijk. Die komt nog met spotjes enzo. Weten alleen nog niet zo goed hoeveel spotjes en hoe we ze gaan verdelen.
_O_

Wat mooi! En wat gaat het hard!!
Resistance is futile.
pi_183833920
Geen foto met je lief in bad? }:|

Mooi hoor! Wat spotjes betreft: ik heb er in mijn badkamer van 8,5 m2 zeven in totaal straks.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_183833982
Mooi Thinkk!

Wij hebben dacht ik vier spotjes in de badkamer straks en dan wil ik er wel een spiegel met ook licht in.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_183834167
had de tegelzetter wel even kunnen vragen :+ man was er niet bij _O-

Maar we zitten er nu aan te denken om er nu 3 in de lengte over het midden te doen en dan 1 in de douche.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_183834242
Mooi T-P! Wij hebben geen spotjes in het plafond maar een spiegel met licht en een spot met twee lampen in het midden van de badkamer. Eentje is op de douche gericht.
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
pi_183834285
quote:
1s.gif Op woensdag 19 december 2018 18:24 schreef d.k. het volgende:
Mooi T-P! Wij hebben geen spotjes in het plafond maar een spiegel met licht en een spot met twee lampen in het midden van de badkamer. Eentje is op de douche gericht.
Onze vorige spiegel had idd led verlichting in de spiegel. Onze nieuwe heeft een lampje erbovenop. Was wat goedkoper :@

We gaan wel voor dimbare spotjes trouwens is wat fijner in bad.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_183835363
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 18:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

Maar we zitten er nu aan te denken om er nu 3 in de lengte over het midden te doen en dan 1 in de douche.
Klinkt goed. Dimbaar is ook fijn voor als je moet douchen maar nog niet echt wakker wilt worden.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_183835964
quote:
14s.gif Op woensdag 19 december 2018 19:02 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Klinkt goed. Dimbaar is ook fijn voor als je moet douchen maar nog niet echt wakker wilt worden.
Als ik in de ochtend douche is het meestal juist om wakker te worden _O-

Maar in de nacht is het ook wel lekker als de blaas begint te vervelen dat je niet zo'n bak licht over je heen krijgt.
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 19 december 2018 @ 19:50:08 #278
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_183837044
Wow dat is snel gegaan met de badkamer. Fijn joh, lekker vlot functioneel.

Wij mikken op 4 spotjes in ee badkamer van 7,5 m2. Idd dimbaar. :)
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_183837275
Ze gaan als een speer. Is alleen maar fijn kunnen wij straks ook verder met het plafond.

Qua spotjes je gedeelte waar het bad in zit is 1,40 breed en 3 lang. Douche gedeelte is 1,40 bij 1.

Ik blijf dat toch lastig vinden wat fijn is qua licht in de badkamer en er ook nog eens een beetje fatsoenlijk uit ziet.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_183849942
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 19:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ze gaan als een speer. Is alleen maar fijn kunnen wij straks ook verder met het plafond.

Qua spotjes je gedeelte waar het bad in zit is 1,40 breed en 3 lang. Douche gedeelte is 1,40 bij 1.

Ik blijf dat toch lastig vinden wat fijn is qua licht in de badkamer en er ook nog eens een beetje fatsoenlijk uit ziet.
Onze architect heeft bij ons douchegedeete van 140x90 cm één spotje geplaatst. In onze huidige badkamer van 200x100 cm heb ik twee spotjes zitten. Het spotje dat in de buurt van de douchekop zit vind ik best vervelend omdat het in m'n ogen schijnt. Het plafond is wel heel laag daar. Ik denk in ieder geval dat je aan één spotje genoeg hebt in het douchegedeelte.

Verlichting in de badkamer is vooral belangrijk bij de wastafel, is mijn ervaring. Daar wil je gewoon goed in de spiegel kunnen kijken.

Misschien heb je iets aan ons lichtplan voor de badkamer:



[ Bericht 3% gewijzigd door Claudia_x op 20-12-2018 09:40:03 ]
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_183850105
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 09:34 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Onze architect heeft bij ons douchegedeete van 140x90 cm één spotje geplaatst. In onze huidige badkamer van 200x100 cm heb ik twee spotjes zitten. Het spotje dat in de buurt van de douchekop zit vind ik best vervelend omdat het in m'n ogen schijnt. Het plafond is wel heel laag daar. Ik denk in ieder geval dat je aan één spotje genoeg hebt in het douchegedeelte.

Verlichting in de badkamer is vooral belangrijk bij de wastafel, is mijn ervaring. Daar wil je gewoon goed in de spiegel kunnen kijken.

Misschien heb je iets aan ons lichtplan voor de badkamer:

[ afbeelding ]

Voor in de douche is 1 spotje inderdaad wel genoeg denk ik. Het plafond bij ons is 2,40.

PP de spiegelkast zit straks ook een lamp die apart te schakelen is. Dus daar komt sowieso licht genoeg. Ik ga jouw tekening iig even bekijken, bedankt :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_183856844
Ah dikke pech hier. Belt de keukenzaak op heeft Atag een fuck up gemaakt en de oven die met spoed moest komen zijn ze daar vergeten op spoed te zetten. Ben benieuwd hoe lang het nu gaat duren voor die er is. Maar ze gingen er flink achteraan vanuit de keukenzaak dus ik ben benieuwd.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_183862604
Grote vorderingen gemaakt! En gewoon deze oven gebruiken tot de nieuwe er is, de fout ligt bij hen.
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
pi_183863513
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 21:10 schreef SV-tje het volgende:
Grote vorderingen gemaakt! En gewoon deze oven gebruiken tot de nieuwe er is, de fout ligt bij hen.
Ze wilde uit zichzelf al een andere brengen die gebruikt mag worden maar ik heb zelf aangegeven dat ik dat onzin vind en dat we er nu toch nog niet wonen. Mocht het nou zo zijn dat het zo lang gaat duren dat wij we straks wel wonen dan trek ik ze nog eens aan het jasje. Maar ik verwacht eigenlijk dat die nieuwe we dan al in staat :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_183916187
Gisteren begonnen aan het plafond boven.



En we hebben de keuken enzo afgeplakt en daarna ben ik de muren die gestuct zijn gaan voor strijken





En nu het plafond aan het witten.



Ik heb een kou op mijn spieren gepakt ofzo. Heel mijn nek en schouders zitten vast. Zelfs slikken van brood voel ik. Vet handig als je je plafond gaat schilderen natuurlijk :+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_183916218
Maak je die naden niet dicht?
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_183916414
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 12:19 schreef blomke het volgende:
Maak je die naden niet dicht?
Beneden (de vloer die we aan het verven zijn) is zo'n gespoten plafond. De naden die je ziet zijn van de vloerdelen geen gipsplaten. Boven Waar we de vloer aan het maken zijn van gipsplaten gaan. We ze wel dichtmaken.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_183920362
Tip van Flip: RK gipsplaten en dan zonder stuccen de naden dicht maken is geen succes. Daar heb je AK platen voor.

Ik heb ook RK platen maar dan gewoon de naadjes gekit en geschilderd. Ik vind die naadjes wel mooi.
Laat die handjes wapperen!
  zondag 23 december 2018 @ 15:38:13 #289
277627 Seven.
We are Borg.
pi_183920702
Hopelijk gauw verbetering met je schouder en nek!
Resistance is futile.
pi_183922982
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 15:19 schreef Gieliovd het volgende:
Tip van Flip: RK gipsplaten en dan zonder stuccen de naden dicht maken is geen succes. Daar heb je AK platen voor.

Ik heb ook RK platen maar dan gewoon de naadjes gekit en geschilderd. Ik vind die naadjes wel mooi.
Wat is het verschil tussen RK en AK? :@
I solemnly swear i'm up to no good
  zondag 23 december 2018 @ 17:44:17 #291
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_183923759
Daar zit bij de randen een verdunning waar je dan stuc-band in kan plakken en daaroverheen dan het geheel glad af kan stucen met verminderde kans op scheuren.



In ons nieuwe huis hebben ze dat gebruikt, maar dan niet de stucbandafwerkoptie. :X Dus alleen met die verdiepingen erin tegen elkaar aan schroeven en dan lekker witten. -O-
***
pi_183924655
Dan kitten we ze af. Laten volgend jaar de stuccadoor wel komen.. Even sparen :@ :+
I solemnly swear i'm up to no good
  zondag 23 december 2018 @ 18:39:30 #293
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_183925025
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 17:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wat is het verschil tussen RK en AK? :@
Ikweethetookniet :D

Is RK ronde kant
En AK afgesneden kant

:@ :?
pi_183925841
Afgeschuinde kant ja.

Kitten met acrylaat gaat prima! Let wel op dat je over en paar jaar dan de juiste voorstrijk pakt als het al gewit is :s)
Laat die handjes wapperen!
pi_183925902
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 19:15 schreef Gieliovd het volgende:
Afgeschuinde kant ja.

Kitten met acrylaat gaat prima! Let wel op dat je over en paar jaar dan de juiste voorstrijk pakt als het al gewit is :s)
Nee ze zijn nog niet gewit. Dus er moet sowieso voorstrijk op. Is ook niet erg. Moet boven toch nog wat muren voor strijken.
I solemnly swear i'm up to no good
  zondag 23 december 2018 @ 19:24:29 #296
4330 PJ
Tja.....
pi_183926104
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 18:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dan kitten we ze af. Laten volgend jaar de stuccadoor wel komen.. Even sparen :@ :+
Dat gaat je probleem niet oplossen. Je stuc gaat dan op de plaats scheuren.
pi_183926393
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 19:24 schreef PJ het volgende:

[..]

Dat gaat je probleem niet oplossen. Je stuc gaat dan op de plaats scheuren.
Ook met zo'n gaasje eroverheen?
I solemnly swear i'm up to no good
  zondag 23 december 2018 @ 22:48:28 #298
4330 PJ
Tja.....
pi_183931752
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 19:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ook met zo'n gaasje eroverheen?
Daar is dus die AK plaat voor. Het gaas valt weg tussen de afgeschuinde kanten. Die je daarna met gaas en al afsmeert.

Zou denk ik nu even advies vragen van stucadoor hoe nu verder te gaan zodat hij in toekomst een strak resultaat kan maken.
pi_183931884
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 22:48 schreef PJ het volgende:

[..]

Daar is dus die AK plaat voor. Het gaas valt weg tussen de afgeschuinde kanten. Die je daarna met gaas en al afsmeert.

Zou denk ik nu even advies vragen van stucadoor hoe nu verder te gaan zodat hij in toekomst een strak resultaat kan maken.
Zal hem na de kerst even langs laten komen voor advies idd :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_183935650
AK = afgeschuinde kant. Daar kan het gaas in, maar ik heb net zulke goede ervaringen met vezelversterkte voegenvuller van knauf in de AK-gleuf. Afstrijken, laten drogen, met ultrafijn schuurpapier afschuren evt. gatjes opvullen met plamuur en dan latexen. Spiegelglad oppervlak en geen haarscheur te bekennen. Hoef je ook geen stuca te laten komen.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_183936666
Deze platen zijn enkel afgerond volgens mij.

Ik zie dat ik de laatste post heb.

Zal als ik tijd heb even een topic update maken vanavond ofzo. Tussen het maken van de kerst maaltijd en klussen door ofzo :+
I solemnly swear i'm up to no good
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')