SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI buienradar
---
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
1000x300 posts verder, op naar de volgende duizend topics! Op naar heel veel mooi onweer, enorme hagelstenen, zon, ijs, storm, sneeuw en records.
--
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); kree of Nattekat om erop toegevoegd te worden.
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
Live link:
https://www.google.com/ma(...)4FrPIWOvos1botbSMT9SKoel en donker bewaren
Ga verhuizenquote:Op vrijdag 21 september 2018 15:38 schreef Nattekat het volgende:
Opbokken met die kou
En die wind
En dat jaargetijde
Iets minder wind mag dan wel. Knaak met fietsenquote:
In december komt de zon dan om 09:50 op.quote:Op vrijdag 21 september 2018 15:40 schreef Nattekat het volgende:
Oja, de komende drie dagen moet je gebruiken als basis voor de keuze zomertijd/wintertijd.
7:28 is een prima tijd in de ochtend lijkt me, dus zomertijd wint
7:28 wat? Momenteel komt ie volgens mij 7:19 op. Althans, hier danquote:Op vrijdag 21 september 2018 15:40 schreef Nattekat het volgende:
Oja, de komende drie dagen moet je gebruiken als basis voor de keuze zomertijd/wintertijd.
7:28 is een prima tijd in de ochtend lijkt me, dus zomertijd wint
Dat is één maand waarvan groot deel vakantie.quote:Op vrijdag 21 september 2018 15:45 schreef Remzz het volgende:
[..]
In december komt de zon dan om 09:50 op.
groot deel is 1 week december en 1 week januari. Dat valt dus eigenlijk ook wel mee.quote:Op vrijdag 21 september 2018 15:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is één maand waarvan groot deel vakantie.
Gebrek aan daglicht in de middag is het hele jaar door.
Dat beetje duisternis 's ochtends vroeg ook.quote:Op vrijdag 21 september 2018 15:55 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
groot deel is 1 week december en 1 week januari. Dat valt dus eigenlijk ook wel mee.
Ik werk buiten en kan/mag dat dan niet uitvoeren, dus beter is het gewoon licht.quote:Op vrijdag 21 september 2018 15:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat beetje duisternis 's ochtends vroeg ook.
Om 16u is het ook donker.quote:Op vrijdag 21 september 2018 16:01 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik werk buiten en kan/mag dat dan niet uitvoeren, dus beter is het gewoon licht.
Nee, dat is 16:45 pas. Op z'n vroegst gaat ie 16:23 onder, dus dan is het 20/30 minuten later pas donkerquote:
Je mag niet in het donker werken maar wel ver in de schemering?quote:Op vrijdag 21 september 2018 16:03 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Nee, dat is 16:45 pas. Op z'n vroegst gaat ie 16:23 onder, dus dan is het 20/30 minuten later pas donker
Dat is al heel anders. Moet toch de uren kunnen maken. Dat verschilt trouwens ook heel erg per project/locatie, maar zoveel mogelijk bij daglicht. Dat heeft dan te maken met veiligheid e.dquote:Op vrijdag 21 september 2018 16:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je mag niet in het donker werken maar wel ver in de schemering?
Dan werk je ipv van 8 tot 16 van 9 tot 17. Scheelt ook weer voorscholse opvang.quote:Op vrijdag 21 september 2018 16:06 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dat is al heel anders. Moet toch de uren kunnen maken. Dat verschilt trouwens ook heel erg per project/locatie, maar zoveel mogelijk bij daglicht. Dat heeft dan te maken met veiligheid e.d
Nee joh, dan moet er iets veranderen. Dat kan toch niet. Aanpassingen...?quote:Op vrijdag 21 september 2018 16:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan werk je ipv van 8 tot 16 van 9 tot 17. Scheelt ook weer voorscholse opvang.
Meer uitslapen. Daar kan niemand op tegen zijnquote:Op vrijdag 21 september 2018 16:09 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee joh, dan moet er iets veranderen. Dat kan toch niet. Aanpassingen...?
Ik hoef niemand op te laten vangenquote:Op vrijdag 21 september 2018 16:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan werk je ipv van 8 tot 16 van 9 tot 17. Scheelt ook weer voorscholse opvang.
Daarom permanente zomertijd voor meer daglicht wanneer je er echt wat aan hebtquote:Op vrijdag 21 september 2018 16:11 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik hoef niemand op te laten vangen
Ik vind weinig daglicht sowieso niks aan, dus kan mij na de kortste dag niet snel genoeg gaan. De langste is het ook net niet, maar zo hebben we altijd wat te klagen
Betreft dat soort dingen en het weer gewoon relativeren, want je doet er (in principe) niks aan. Enige oplossing zou verhuizen zijn.
Het hoeft niet donker te zijn om uit te slapenquote:Op vrijdag 21 september 2018 16:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Meer uitslapen. Daar kan niemand op tegen zijn
Haha, datquote:Op vrijdag 21 september 2018 16:13 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Het hoeft niet donker te zijn om uit te slapen. In de zomer kom ik vaak genoeg thuis als het zowat of al licht is
quote:Op zaterdag 15 september 2018 17:09 schreef beantherio het volgende:
Herfstgod komt er aan![]()
Het is midden september en het is gewoon tijd.
quote:
quote:Op zaterdag 15 september 2018 17:50 schreef beantherio het volgende:
[..]
Eind volgende week. Komt goed.
quote:
Kneusquote:Op vrijdag 21 september 2018 17:08 schreef AQUILA. het volgende:
Doe mij ook maar zomertijd permanent, lekker lang licht in de avond in de zomer en zwoele avonden.
Op mijn kantoor is het door de zon op de ramen gewoon weer 29,8... Ik laat het even zo. Het is niet prettig, maar toch nog even van genieten.quote:Op vrijdag 21 september 2018 16:36 schreef Pisces29 het volgende:
Het huis is helemaal opgewarmd door de paar momenten zon. Lekkah
Geloof niet dat volgend jaar de wintertijd verdwijnt.quote:Op vrijdag 21 september 2018 17:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zie hier de gemiddelde wintertijd-gekkie
ander topic maar met een wintertijd is het in augustus al om 8 uur donker. Weg terrasje of avondlijke reacreatie.quote:Op vrijdag 21 september 2018 15:45 schreef Remzz het volgende:
[..]
In december komt de zon dan om 09:50 op.
Goeie! Wel eerst door de regen naar buitenquote:Op vrijdag 21 september 2018 18:01 schreef xFriendx het volgende:
Bokbier is in de aanbieding. Dat past wel bij dit weer
niet in de verte hoorquote:Op vrijdag 21 september 2018 18:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]hoor het ook rommelen in de verte.
Nog is hier het verkeerde woord, aangezien de bui van west naar oost trekt.quote:
Oke,ik hou van onweerquote:Op vrijdag 21 september 2018 18:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog is hier het verkeerde woord, aangezien de bui van west naar oost trekt.
Ik drink 1 keer per jaar bokbier. Dat is op de nationale bokbierdag....zoals dat dan wordt genoemd. Overigens wel altijd erg gezellig en met goed weer altijd richting 100.000 bezoekers. Vorig jaar waren er 19 verschillende. Die van la chouffe zijn wel lekker. Veel andere zijn echt niet te hakken. Wel een tip om eens te bezoeken: http://www.bokbierdag.nlquote:Op vrijdag 21 september 2018 18:01 schreef xFriendx het volgende:
Tofquote:Op vrijdag 21 september 2018 19:25 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik drink 1 keer per jaar bokbier. Dat is op de nationale bokbierdag....zoals dat dan wordt genoemd. Overigens wel altijd erg gezellig en met goed weer altijd richting 100.000 bezoekers. Vorig jaar waren er 19 verschillende. Die van la chouffe zijn wel lekker. Veel andere zijn echt niet te hakken. Wel een tip om eens te bezoeken: http://www.bokbierdag.nl
Dit weer past daar inderdaad wel bij. Zaterdag een verjaardag, dus als ik daar zondag last van heb met dat intense knake weer is dat binnen niet erg. Dynamisch weer. Prima! Beter dan windstil, koud, vochtig en grijs zelfmoord weer
Om deze tijd al lang en breed donker....ik gooi de glühwein alvast in de pan.quote:Op vrijdag 21 september 2018 18:01 schreef xFriendx het volgende:
Hoera!quote:Op vrijdag 21 september 2018 20:05 schreef Studiotje het volgende:
[..]
LIVE vanuit Amersfoort. We zijn er nog.
quote:Op vrijdag 21 september 2018 20:32 schreef beantherio het volgende:
[..]
Er is niets van waarde verloren gegaan.![]()
Je snapt dat ik nu alles wil wetenquote:Op vrijdag 21 september 2018 21:18 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik heb wat nare ervaringen met Amersfoort.
Nee ik wil er niet over praten.
Kort samengevat: een klote voormalige werkgever uit Amersfoort met hele nare collega's die ik te pas en te onpas tegenkwam in de stad. Daardoor een wat negatieve associatie met de stad, maar ik ben er al uit aan het groeien. Excuses voor de belediging.quote:Op vrijdag 21 september 2018 21:18 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Je snapt dat ik nu alles wil weten
Mooi in jouw gebied. Mazzelaar! Ik zie het vanaf Goor flitsen.quote:Op vrijdag 21 september 2018 22:23 schreef minthy het volgende:
Verdomme, ik dacht dat het gedonder klaar was... Maar nee hoor! We gooien er gewoon nóg een schepje bovenop
Kan je het niet lokken of zo? Van mij hoeft het niet, ik haat hetquote:Op vrijdag 21 september 2018 22:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Mooi in jouw gebied. Mazzelaar! Ik zie het vanaf Goor flitsen.
quote:Op zaterdag 22 september 2018 15:32 schreef dick_laurent het volgende:
Nou sneeuwliefhebbers, volgens een "expert" gaat het komende winter VIER MAANDEN achter elkaar sneeuwen
(in de UK, maar aangezien wij daar vlakbij liggen zal het hier ook wel gelden)
https://www.thesun.co.uk/(...)-after-heatwave/amp/
Dat gelooft toch geen hondquote:Op zaterdag 22 september 2018 15:32 schreef dick_laurent het volgende:
Nou sneeuwliefhebbers, volgens een "expert" gaat het komende winter VIER MAANDEN achter elkaar sneeuwen
(in de UK, maar aangezien wij daar vlakbij liggen zal het hier ook wel gelden)
https://www.thesun.co.uk/(...)-after-heatwave/amp/
Het noorden als enige droogquote:Op zaterdag 22 september 2018 16:48 schreef DemonRage het volgende:
Op de radar is te zien hoe enorm veel kutweer over het land trekt.
En eigenlijk zou het vandaag nog meevallen..quote:Op zaterdag 22 september 2018 16:48 schreef DemonRage het volgende:
Idd. Volgens de verwachtingen gisteren zou het vanavond laat pas gaan regenen.quote:Op zaterdag 22 september 2018 17:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En eigenlijk zou het vandaag nog meevallen..
De winterliefhebbers moeten toch wat te hopen hebben he.quote:Op zaterdag 22 september 2018 15:36 schreef bloodymary1 het volgende:
Dan zal het in NL wel vier maanden gaan regenen. Net als vorig jaar.
Echt jongenquote:Op zaterdag 22 september 2018 17:55 schreef AQUILA. het volgende:
Zo, nu weten we weer waarom de zomer toch wel een stukje leuker is.
Heerlijk het word tijd dat de droogte word verdreven.quote:Op zaterdag 22 september 2018 16:48 schreef DemonRage het volgende:
Ik heb mijn koelkast vol met bokbier gezet en en lekkere nieuwe fles whisky gekocht. Heerlijk die herfst!quote:Op zaterdag 22 september 2018 17:55 schreef AQUILA. het volgende:
Zo, nu weten we weer waarom de zomer toch wel een stukje leuker is.
Is ook lekker, maar daarvoor is dit kutweer toch niet nodig? Autistisch gedoe altijd.quote:Op zaterdag 22 september 2018 18:15 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ik heb mijn koelkast vol met bokbier gezet en en lekkere nieuwe fles whisky gekocht. Heerlijk die herfst!
Jij bent hier de autist die mijn berichten negeert ook op de frontpage terwijl ik jouw quote! ,durf eens te reageren of heb je geen ruggengraat?quote:Op zaterdag 22 september 2018 18:18 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Is ook lekker, maar daarvoor is dit kutweer toch niet nodig? Autistisch gedoe altijd.
Je bent een schatjequote:Op zaterdag 22 september 2018 18:20 schreef MarkyMarkyeah het volgende:
[..]
Jij bent hier de autist die mijn berichten negeert ook op de frontpage terwijl ik jouw quote! ,durf eens te reageren of heb je geen ruggengraat?
Heerlijk dit weer in ieder geval![]()
Wel leuk weer voor bokbier! of zoiets.quote:Op zaterdag 22 september 2018 18:32 schreef Straatcommando. het volgende:
Kansloos dit, het is ook meteen weer een grijs plakaat op de radar met eeuwige miezer.
Dat snap ik tot op zekere hoogte nog wel, maar ik moet/wil nog een eind fietsen om naar een verjaardag te gaan en dan kan dit weer me echt gestolen worden.quote:Op zaterdag 22 september 2018 18:34 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Wel leuk weer voor bokbier! of zoiets.
Ik ben net totaal verzopen bij de Market Garden herdenkingquote:Op zaterdag 22 september 2018 18:34 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat snap ik tot op zekere hoogte nog wel, maar ik moet/wil nog een eind fietsen om naar een verjaardag te gaan en dan kan dit weer me echt gestolen worden.
Klopt, maar mijn hersenen zijn ondertussen zo geconditioneerd dat het weer en de drank onlosmakelijk met elkaar zijn verbonden.quote:Op zaterdag 22 september 2018 18:18 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Is ook lekker, maar daarvoor is dit kutweer toch niet nodig? Autistisch gedoe altijd.
Als je nergens heen hoeft voegt het wel wat aan de sfeer toe wanneer je lekker lui op de bank met een pilsje en een bak chips aant Netflixen bent.quote:Op zaterdag 22 september 2018 19:00 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Klopt, maar mijn hersenen zijn ondertussen zo geconditioneerd dat het weer en de drank onlosmakelijk met elkaar zijn verbonden.
Onderbewust zal dat wel een overlevingsmechanisme zijn maar als het gevolg is dat ik er vooral een knus gevoel van krijg, is dat toch best prettig! :-)
Ik snap het wel, vooral als je in de avond nergens heen hoeft en het regent en/of onweert buitenquote:Op zaterdag 22 september 2018 19:00 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Klopt, maar mijn hersenen zijn ondertussen zo geconditioneerd dat het weer en de drank onlosmakelijk met elkaar zijn verbonden.
Onderbewust zal dat wel een overlevingsmechanisme zijn maar als het gevolg is dat ik er vooral een knus gevoel van krijg, is dat toch best prettig! :-)
Dank je! dus je kan toch wel een klein beetje genieten van dit weerquote:Op zaterdag 22 september 2018 18:33 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Je bent een schatje [ afbeelding ]. Wel mooi weer voor warme chocolademelk en bokbier in ieder geval.
Natuurlijk man, lekker bokbiertje drinken terwijl de regen op de ruit tikt. Niks mis mee!quote:Op zaterdag 22 september 2018 19:23 schreef MarkyMarkyeah het volgende:
[..]
Dank je! dus je kan toch wel een klein beetje genieten van dit weer
Mee eensquote:Op zaterdag 22 september 2018 19:25 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Natuurlijk man, lekker bokbiertje drinken terwijl de regen op de ruit tikt. Niks mis mee!
Of een horror game spelen op de Playstation VRquote:Op zaterdag 22 september 2018 19:25 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Natuurlijk man, lekker bokbiertje drinken terwijl de regen op de ruit tikt. Niks mis mee!
Ziet er knus uitquote:Op zaterdag 22 september 2018 20:50 schreef Greys het volgende:
Lilleke pantoffels, een te grote pyjamabroek, een oliebol van de durps-markt, een kneuterig programma op tv, een loeiend vuur en tevreden honden. Knus
Heb genoten van de ellenlange zomer hoor, maar dit heeft toch ook weer wat. Gewoon wat gezelligs van maken.
[ afbeelding ]
Cozyquote:Op zaterdag 22 september 2018 20:50 schreef Greys het volgende:
Lilleke pantoffels, een te grote pyjamabroek, een oliebol van de durps-markt, een kneuterig programma op tv, een loeiend vuur en tevreden honden. Knus
Heb genoten van de ellenlange zomer hoor, maar dit heeft toch ook weer wat. Gewoon wat gezelligs van maken.
[ afbeelding ]
Bij een open raam. Zonder shirt.quote:Op zaterdag 22 september 2018 20:13 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Of een horror game spelen op de Playstation VR![]()
eind volgende week weer wat warmer en droger.quote:Op zondag 23 september 2018 09:19 schreef bianconeri het volgende:
Ik mis de zomer![]()
Voelt als jaren geleden.
Regen hier verwacht rond of wat na 11 uur.
Ik zie voor donderdag (27e) een piekje van 21 graden staan.quote:Op zondag 23 september 2018 09:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
eind volgende week weer wat warmer en droger.
oh je hebt gelijk.quote:Op zondag 23 september 2018 09:21 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik zie voor donderdag (27e) een piekje van 21 graden staan.
Rest heel constant van 15 graden bijna alle dagen. Brrrrrrrrrrrr.
Maar ja eig wel alle dagen geen sputje regen. Niet dat er echt regen is hier, maar het is vies en koud.
quote:Op zondag 23 september 2018 10:08 schreef Noppie2000 het volgende:
12 gradenSomber weer
Lekker binnen met een dekentje en warm drinken
Echt hè?quote:Op zondag 23 september 2018 10:37 schreef dick_laurent het volgende:
Nou gelukkig komen er nog minimaal 5 maanden koud grijs weer aan waarbij men oh zo "gezellig" kan binnen zitten, en binnen zitten, en binnen zitten, en ohja, binnen zitten.
En 'gezellig' op een of ander terras veel te dure drankjes gaan zitten drinken ipv lekker in je privéomgeving op de bank met de TV aan moet dan wel helemaal geweldig zijn, zegt me.quote:Op zondag 23 september 2018 10:37 schreef dick_laurent het volgende:
Nou gelukkig komen er nog minimaal 5 maanden koud grijs weer aan waarbij men oh zo "gezellig" kan binnen zitten, en binnen zitten, en binnen zitten, en ohja, binnen zitten.
Eindelijk weer overdag de Playstation aan kunnen zetten zonder dat de zon reflecteert in de tvquote:Op zondag 23 september 2018 10:08 schreef Noppie2000 het volgende:
12 gradenSomber weer
Lekker binnen met een dekentje en warm drinken
Mijn baas betaalt me niet om elke dag op de bank met de gordijnen dicht droog binnen te zitten. Was het maar zo een feest.quote:Op zondag 23 september 2018 11:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En 'gezellig' op een of ander terras veel te dure drankjes gaan zitten drinken ipv lekker in je privéomgeving op de bank met de TV aan moet dan wel helemaal geweldig zijn, zegt me.
Maar wel om maandenlang op terrassen te gaan zitten en andere zogenaamd 'gezellige' activiteiten te ondernemen 'omdat het mooi weer is'?quote:Op zondag 23 september 2018 11:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mijn baas betaalt me niet om elke dag op de bank met de gordijnen dicht droog binnen te zitten. Was het maar zo een feest.
Een spelcomputer heb ik niet, maar wat betreft series kijken herken ik dit ook wel heel erg (vooral nu het op tijd donkerder wordt en je niet nog om negen uur 's avonds volle bak de zon in de huiskamer hebtquote:Op zondag 23 september 2018 11:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eindelijk weer overdag de Playstation aan kunnen zetten zonder dat de zon reflecteert in de tv
Gordijnen woodu, gordijnenquote:Op zondag 23 september 2018 11:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een spelcomputer heb ik niet, maar wat betreft series kijken herken ik dit ook wel heel erg (vooral nu het op tijd donkerder wordt en je niet nog om negen uur 's avonds volle bak de zon in de huiskamer hebt)
Of een stukje fietsen, buiten wat anders ondernemen of ...quote:Op zondag 23 september 2018 11:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En 'gezellig' op een of ander terras veel te dure drankjes gaan zitten drinken ipv lekker in je privéomgeving op de bank met de TV aan moet dan wel helemaal geweldig zijn, zegt me.
Tenzij je echt 100% werkende verduisteringsgordijnen hebt (waarmee je het ook overdag stikdonker kunt maken) helpt dat maar deels.quote:
Haal weg die gordijnenquote:Op zondag 23 september 2018 11:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit vijf maanden lang!!!!!
hahaquote:Op zondag 23 september 2018 11:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Haal weg die gordijnen
Beter schaffen ze wintertijd af voor oktober.
Tja, dat kan ook als het niet warm is. Regenen doet het relatief gezien toch niet zo vaak.quote:Op zondag 23 september 2018 11:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of een stukje fietsen, buiten wat anders ondernemen of ...
Helpt niet echt als het al donker is na alle dagverplichtingen.quote:Op zondag 23 september 2018 11:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, dat kan ook als het niet warm is. Regenen doet het relatief gezien toch niet zo vaak.
Dat kun jij vinden.quote:Op zondag 23 september 2018 11:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Helpt niet echt als het al donker is na alle dagverplichtingen.
Elke dag alles doen zonder kou, wind, regen en grijze wolken. Dat is idd hemels. Gewoon het dagelijks leven.quote:Op zondag 23 september 2018 11:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar wel om maandenlang op terrassen te gaan zitten en andere zogenaamd 'gezellige' activiteiten te ondernemen 'omdat het mooi weer is'?
autist gespotquote:Op zondag 23 september 2018 11:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Sowieso heeft elk jaargetijde z'n charme natuurlijk. De winters zonder sneeuw zijn vaak wel wat donker ja, maar goed, dat is juist de charme. Ideaal zou ik een echte winter vinden (koud, sneeuw, niet dat muffe grijze halflauwe gedoe van 5-10 graden). Daarentegen zijn de zomers in Nederland doorgaans dan weer erg zonnig, fel en warm.quote:Op zondag 23 september 2018 11:38 schreef AQUILA. het volgende:
Toch blijf ik vinden dat ieder jaargetijde wel zijn eigen charme heeft, heb gelukkig ook geen last van seizoendepressies of iets dergelijks. Wel zijn de winters in Nederland érg somber en donker, zolang de zon maar af en toe schijnt kom ik het wel door. Wekenlang een grijze stratusdeken waar af en toe motregen uitvalt (zoals vorig jaar) is echt afgrijselijk. Dat is de winter op zijn lelijkst, dan nog liever -10 en veel zon. Als de winter echt somber is zoek ik in januari wel weer de Canarische eilanden op om weer even wat zon bij te tanken!
Ja, maar 'alles doen' gaat dus voor best veel mensen ook niet als het dag na dag 30+ graden is. Dan ga je al halfdood als je even de krant uit de brievenbus gaat halen ofzo.quote:Op zondag 23 september 2018 11:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Elke dag alles doen zonder kou, wind, regen en grijze wolken. Dat is idd hemels. Gewoon het dagelijks leven.![]()
Aan één kant van het huis in de zomer doorgaans wel, omdat daar een (heel) groot raam zit en het echt niet prettig is als de zon daar in de zomer vanaf grofweg het middaguur tot halverwege de avond vol op schijnt. In plaats van 25-26 graden wordt het in de woonkamer dan eerder een graad of 35.quote:Op zondag 23 september 2018 11:45 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Je gaat toch niet overdag de gordijnen dicht doen?
De context is dat iemand liever heeft dat het donker is op een bepaald tijdstip. Dan doe je dat dus juist welquote:Op zondag 23 september 2018 11:45 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Je gaat toch niet overdag de gordijnen dicht doen?
Maar hekel aan deze regen hoor. Prima als ik er geen last van heb en binnen zit, maar anders... Maar liever dit dan smerige sneeuw.
Oja dat snap ik heel goed in de hitte! Maar met dit weer bedoel ik?quote:Op zondag 23 september 2018 11:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Aan één kant van het huis in de zomer doorgaans wel, omdat daar een (heel) groot raam zit en het echt niet prettig is als de zon daar in de zomer vanaf grofweg het middaguur tot halverwege de avond vol op schijnt. In plaats van 25-26 graden wordt het in de woonkamer dan eerder een graad of 35.
Buiten dat je 's avonds met die zon overal niet normaal TV kunt kijken, want dan zie je vooral je eigen reflectie enzo.
Doorweekt als een verzopen kat is nog altijd minder praktisch dan warmte in je nek.quote:Op zondag 23 september 2018 11:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, maar 'alles doen' gaat dus voor best veel mensen ook niet als het dag na dag 30+ graden is. Dan ga je al halfdood als je even de krant uit de brievenbus gaat halen ofzo.
Je deken openslaan en niet uit bed willen omdat het zo koud en donker is. Yuk. Elke fucking dag maandenlangquote:Op zondag 23 september 2018 11:49 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Oja dat snap ik heel goed in de hitte! Maar met dit weer bedoel ik?
Overigens snap ik nooit dat mensen de winter fijn vinden. Dat je buiten loopt, het steenkoud is en daarnaast super koud, brrrrr* ik bedoel glad.
Met dit weer doe ik de gordijnen overdag alleen dicht als ik, zoals gisteren, bij de lunch even een aflevering van een serie wil kijken ofzo, want series kijken doe ik het liefst zo donker mogelijk (bioscoopgevoel en alles), maar daarna gaan ze weer omhoog jaquote:Op zondag 23 september 2018 11:49 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Oja dat snap ik heel goed in de hitte! Maar met dit weer bedoel ik?
Overigens snap ik nooit dat mensen de winter fijn vinden. Dat je buiten loopt, het steenkoud is en daarnaast super koud, brrrrr* ik bedoel glad.
quote:Op zondag 23 september 2018 11:53 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik geniet van dit weer omdat niemand vrolijk is
Jij houdt van chagrijnige mensen?quote:Op zondag 23 september 2018 11:53 schreef Wereldgozer het volgende:
Wat is een deken?quote:Op zondag 23 september 2018 11:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je deken openslaan en niet uit bed willen omdat het zo koud en donker is. Yuk. Elke fucking dag maandenlang
Daar ligt half Fok! nu zes maanden op de bank onder.quote:
Eens.quote:Op zondag 23 september 2018 11:53 schreef Wereldgozer het volgende:
quote:Op zondag 23 september 2018 11:53 schreef Wereldgozer het volgende:
Ah, de watjes van FOK! dus. De echten hebben natuurlijk niet eens een deken in huis.quote:Op zondag 23 september 2018 12:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar ligt half Fok! nu zes maanden op de bank onder.Met de gordijnen dicht.
Echt welquote:Op zondag 23 september 2018 12:11 schreef Greys het volgende:
Dat 'het wordt vast weer zo'n Nederlandse slechte kutzomer' van jullie kwam ook al niet uit,
quote:Op zondag 23 september 2018 12:12 schreef Guanabana het volgende:
Niet iedereen is een extraverte zomerliefhebber die externe prikkels nodig heeft om zich goed te voelen.
Drogekat?quote:Op zondag 23 september 2018 12:17 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
*zucht*
Mocht iemand me zoeken, ik heb mezelf opgesloten in de kast onder de trap.
Ow die komt dus niet meer?quote:Op zondag 23 september 2018 12:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bij Groenland en Noord-Noorwegen:
https://www.windy.com/?53.749,-3.779,3
Iedereen heeft vitamine d nodig.quote:Op zondag 23 september 2018 12:12 schreef Guanabana het volgende:
Niet iedereen is een extraverte zomerliefhebber die externe prikkels nodig heeft om zich goed te voelen.
quote:Op zondag 23 september 2018 12:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah, de watjes van FOK! dus. De echten hebben natuurlijk niet eens een deken in huis.
Dat is een andere, maar de snelste windstoten daarvan lijken ten zuiden van Nederland te zijn. En misschien in het waddengebied.quote:
Ik heb serieus nog nooit gesnapt waarom mensen het prettig vinden om onder een deken te slapenquote:
Dekbed danquote:Op zondag 23 september 2018 12:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb serieus nog nooit gesnapt waarom mensen het prettig vinden om onder een deken te slapen
Slaapzakquote:Op zondag 23 september 2018 12:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb serieus nog nooit gesnapt waarom mensen het prettig vinden om onder een deken te slapen
Ja voor de hittehaters was het een slechte zomerquote:
Vreselijk, dat is toch ontzettend oncomfortabel, onder zo'n 'zwaar' ding slapen?quote:
De vitamine D druipt nog net niet uit m'n oren door het overschot dit jaar.quote:Op zondag 23 september 2018 12:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iedereen heeft vitamine d nodig.
Ja maar dat was ook met de hitte, toen zaten mensen ook meteen te zeiken.quote:Op zondag 23 september 2018 12:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja voor de hittehaters was het een slechte zomerMaar de liefhebbers zijn kennelijk zo verwend met zon en warm dit jaar dat het na drie dagen regen alweer hel en verdoemenis is. Je zou zeggen dat ze nog wel even konden teren op wat ze hebben opgeslurpt aan zon maar dat valt nogal tegen.
Je kan veel vette vis eten.quote:Op zondag 23 september 2018 12:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iedereen heeft vitamine d nodig.
Heb de tweede helft van augustus erop kunnen teren.quote:Op zondag 23 september 2018 12:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja voor de hittehaters was het een slechte zomerMaar de liefhebbers zijn kennelijk zo verwend met zon en warm dit jaar dat het na drie dagen regen alweer hel en verdoemenis is. Je zou zeggen dat ze nog wel even konden teren op wat ze hebben opgeslurpt aan zon maar dat valt nogal tegen.
Maar dat is logisch. Als het koud is kun je je gewoon warmer kleden, als het heet is is er op een gegeven moment geen ontsnappen aan.quote:Op zondag 23 september 2018 12:31 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Ja maar dat was ook met de hitte, toen zaten mensen ook meteen te zeiken.
Ja inderdaadquote:Op zondag 23 september 2018 11:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je deken openslaan en niet uit bed willen omdat het zo koud en donker is. Yuk. Elke fucking dag maandenlang
Jawel, zwembad inquote:Op zondag 23 september 2018 12:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar dat is logisch. Als het koud is kun je je gewoon warmer kleden, als het heet is is er op een gegeven moment geen ontsnappen aan.
Dat is niet op elk moment mogelijk als je 'normale' verplichtingen hebtquote:
Heerlijk juist zo’n dekbedquote:Op zondag 23 september 2018 12:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vreselijk, dat is toch ontzettend oncomfortabel, onder zo'n 'zwaar' ding slapen?![]()
Die enkele keer dat ik in een hotel níet de energie heb om gelijk dat ding eruit te trekken voel ik me na vijf minuten onder het dekbed al helemaal claustrofobisch worden.
Klopt, die heel extreme hitte was ook klote tenzij je in zwembad of zee ligt. Maar dat was gelukkig maar even. Deze regen, kou en ellende gaan we nu heel lang krijgenquote:Op zondag 23 september 2018 12:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is niet op elk moment mogelijk als je 'normale' verplichtingen hebt
Ik vond het dit jaar heel goed te doen. Op één week na in al die maanden toen het echt dagenlang 30+ was en het zo bloedheet werd in huis. Verder zaligquote:Op zondag 23 september 2018 12:31 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Ja maar dat was ook met de hitte, toen zaten mensen ook meteen te zeiken.
Oh ik hou er juist van als er iets zwaars op me ligt. Ik kan juist niet slapen met alleen zo'n dekbedhoes op me.quote:Op zondag 23 september 2018 12:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vreselijk, dat is toch ontzettend oncomfortabel, onder zo'n 'zwaar' ding slapen?![]()
Die enkele keer dat ik in een hotel níet de energie heb om gelijk dat ding eruit te trekken voel ik me na vijf minuten onder het dekbed al helemaal claustrofobisch worden.
Ik hoop van wel. Vijf maanden regenquote:Op zondag 23 september 2018 12:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond het dit jaar heel goed te doen. Op één week na in al die maanden toen het echt dagenlang 30+ was en het zo bloedheet werd in huis. Verder zalig
Maar echt, die herfst en winter hebben straks ook nog zat mooie droge dagen hoor. Het regent nooit vijf maanden achter elkaar
Nee, dat slaapt gewoon niet lekkerquote:Op zondag 23 september 2018 12:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh ik hou er juist van als er iets zwaars op me ligt. Ik kan juist niet slapen met alleen zo'n dekbedhoes op me.
Ik sliep altijd onder alleen een (flinterdun) overtrek, nu is het een (dun) laken jaquote:Op zondag 23 september 2018 12:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heerlijk juist zo’n dekbedHeb een donzen die je voelt maar toch fluffy is. Raam open in de winter en dan onder het dekbed.
Slaap jij onder een laken dan?
Regen valt doorgaans wel mee hoor, met hoe lang we dat constant krijgen.quote:Op zondag 23 september 2018 12:35 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Klopt, die heel extreme hitte was ook klote tenzij je in zwembad of zee ligt. Maar dat was gelukkig maar even. Deze regen, kou en ellende gaan we nu heel lang krijgen
Als er dan af en toe maar even een droog half uurtje is om de honden uit te laten. Ik zelf hou wel van in de plassen stampen maar m'n Griekse hond gaat pruilend onder de bosjes zitten als het regent. Tis een beetje een nattekat zeg maar.quote:Op zondag 23 september 2018 12:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik hoop van wel. Vijf maanden regen
Een laken jaquote:Op zondag 23 september 2018 12:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik sliep altijd onder alleen een (flinterdun) overtrek, nu is het een (dun) laken ja
Of tenminste, zo'n ding waar geen dekbed in kan zeg maar, ik haal al de namen van al dat beddengoed altijd door elkaar
JA NEE HET GAAT VIJF MAANDEN REGENEN SNAP DAT DAN! Kijk alleen komende week maar! Hel! Verdoemenis! Kijk dan man wat een regen er komt! Horror ende depri!quote:Op zondag 23 september 2018 12:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Regen valt doorgaans wel mee hoor, met hoe lang we dat constant krijgen.
quote:Op zondag 23 september 2018 12:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Als er dan af en toe maar even een droog half uurtje is om de honden uit te laten. Ik zelf hou wel van in de plassen stampen maar m'n Griekse hond gaat pruilend onder de bosjes zitten als het regent. Tis een beetje een nattekat zeg maar.
Nou ja een stevig dekbed gaat een overvaller met een vuurwapen of een knuppel ofzo verder ook niet tegenhouden. Dus ja.quote:Op zondag 23 september 2018 12:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Een laken ja![]()
Zo kan ik echt niet slapen hoor![]()
Het voelt niet beschermend ofzo.
quote:Op zondag 23 september 2018 12:42 schreef Greys het volgende:
[..]
JA NEE HET GAAT VIJF MAANDEN REGENEN SNAP DAT DAN! Kijk alleen komende week maar! Hel! Verdoemenis! Kijk dan man wat een regen er komt! Horror ende depri!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 september 2018 12:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja een stevig dekbed gaat een overvaller met een vuurwapen of een knuppel ofzo verder ook niet tegenhouden. Dus ja.
heb je je ark al gereed?quote:Op zondag 23 september 2018 12:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik hoop van wel. Vijf maanden regen
Met een stormvloed van 6 meter staat je hele huis onder water.quote:Op zondag 23 september 2018 12:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik woon op 1 hoog. Wie maakt mij wat
Hebben ze! Maar kijk dat hoofdquote:Op zondag 23 september 2018 12:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Ik zie het helemaal voor me.
Jasjes een optie?
quote:Op zondag 23 september 2018 12:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Hebben ze! Maar kijk dat hoofdNOOOOOOO NIET NAAR BUITEN.
[ afbeelding ]
Ja weet ik tochquote:Op zondag 23 september 2018 12:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Met een stormvloed van 6 meter staat je hele huis onder water.
Ik lach jullie allemaal uit vanaf mijn zolder op 6 meter boven NAPquote:Op zondag 23 september 2018 12:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Met een stormvloed van 6 meter staat je hele huis onder water.
Wat een dramaquote:Op zondag 23 september 2018 12:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Hebben ze! Maar kijk dat hoofdNOOOOOOO NIET NAAR BUITEN.
[ afbeelding ]
De leukste! Dit liep dus in Griekenland als een zak botjes zo mager op straat. En zo ligt ie hier op de bank. Als het droog is is ie heel gelukkig.quote:Op zondag 23 september 2018 12:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat een drama![]()
Leuk beestje trouwens.
Ik zit hier op meer dan 60 meter hoog.quote:Op zondag 23 september 2018 12:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik lach jullie allemaal uit vanaf mijn zolder op 6 meter boven NAP
quote:Op zondag 23 september 2018 12:56 schreef Greys het volgende:
[..]
De leukste! Dit liep dus in Griekenland als een zak botjes zo mager op straat. En zo ligt ie hier op de bank. Als het droog is is ie heel gelukkig.
[ afbeelding ]
Ik ken je muzieksmaak niet, maar ik vind dit echt de perfecte auto muziek bij herfst/duister weer:quote:Op zondag 23 september 2018 13:03 schreef YourCaptor het volgende:
En straks moet ik met de auto een lange rit maken, dat is ook altijd leuk met dit soort weer. Lekker kacheltje aan, muziek en cruisen maar.
Dat vroeg ik me ook al af ja. Vast balen dat het regent. De enige droge plekken zijn nu Vlieland, Terschelling en Ameland. Tuurlijk, zij welquote:Op zondag 23 september 2018 13:02 schreef dick_laurent het volgende:
Waar is bloodymary nu om te melden dat het stralend zonnig en 25 graden is?
Ja jij had ook de laatste weken zomerweer. Dat hebben wij sinds begin augustus echt op geen enkele manier gehadquote:Op zondag 23 september 2018 12:42 schreef Greys het volgende:
[..]
JA NEE HET GAAT VIJF MAANDEN REGENEN SNAP DAT DAN! Kijk alleen komende week maar! Hel! Verdoemenis! Kijk dan man wat een regen er komt! Horror ende depri!![]()
[ afbeelding ]
Oh ja. Klagen over hitte mag. Niet om dit takkeweer. Zo logischquote:Op zondag 23 september 2018 12:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar dat is logisch. Als het koud is kun je je gewoon warmer kleden, als het heet is is er op een gegeven moment geen ontsnappen aan.
Jouw UI in combinatie met dit bericht.quote:Op zondag 23 september 2018 13:38 schreef DemonRage het volgende:
Volgens Estofex is alle fun weer voor de Duitsers... we wonen gewoon te dicht bij die kutzee.
Als buuv van Bloodymary zal ik de honneurs even waarnemen.quote:Op zondag 23 september 2018 13:02 schreef dick_laurent het volgende:
Dude, trakteer ons dan even op je uitzicht van de ochtend desnoodsquote:Op zondag 23 september 2018 14:24 schreef Metalfreak het volgende:
Ik zit momenteel aan een biertje aan het strand terwijl het donker is, wat klagen jullie?
Helaas niet in het donker, maar isquote:Op zondag 23 september 2018 14:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dude, trakteer ons dan even op je uitzicht van de ochtend desnoods
Ben ik al! Had een feestje dat tot 05.30 duur en daar blijven slapen, dus pas om 13.00 thuis, toen snel eten en de MotoGP kijken. geen tijd voor jullie.quote:Op zondag 23 september 2018 13:02 schreef dick_laurent het volgende:
quote:Op zondag 23 september 2018 15:06 schreef Resistor het volgende:
[..]
Helaas niet in het donker, maar is
ook mooi?
Tof dat je bent gaan helpenquote:Op zondag 23 september 2018 15:17 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Ge-vrijwilligt bij de DamtotDam net, was al zeiknat van het naar huis fietsen. De handelaars in regenponcho’s hadden een topomzet
Oh ja, dat was vandaagquote:Op zondag 23 september 2018 15:17 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Ge-vrijwilligt bij de DamtotDam net, was al zeiknat van het naar huis fietsen. De handelaars in regenponcho’s hadden een topomzet
Ja ben ook wel benieuwd hoe het nu gaat met de droogte.quote:Op zondag 23 september 2018 15:31 schreef Rianne84 het volgende:
Is het grondwater alweer op peil? Of hebben we nog last van droogte?
Mooi nummer voor op een zeiknatte festivalweide! Veel plezier vanavond.quote:Op zondag 23 september 2018 17:42 schreef Joosie200 het volgende:
Ik ken niemand wiens lijflied dit is...
En toch ga ik de band zo straks in Tivoli Utrecht zien. Ik ontkwam niet aan de aanhoudende regen
Ja was een afschuwelijke maand.quote:Op zondag 23 september 2018 19:18 schreef Nattekat het volgende:
Herinneren jullie juli nog? Die maand waar een enkele druppel een wereldwonder was?
Ik mis die tijd. Je leert het pas echt waarderen als het 12 graden en zeiknat is.quote:Op zondag 23 september 2018 19:19 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja was een afschuwelijke maand.
Wel apart, het lijkt als de dag van gisteren dat ik niet wist waar ik het zoeken moest tijdens die twee extreme dagen eind juli, en nu zit ik het fris te hebben op de bank onder een dekentje.
Inderdaad... En het buitenleven wat gepaard gaat met dergelijk weer is zo veel leuker dan dit... 😒quote:Op zondag 23 september 2018 19:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik mis die tijd. Je leert het pas echt waarderen als het 12 graden en zeiknat is.
Ik kom net tot de conclusie dat enkel de nok van het dak dan nog boven water uit steekt. RIP ik.quote:Op zondag 23 september 2018 12:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik lach jullie allemaal uit vanaf mijn zolder op 6 meter boven NAP
9 uur nog licht yayyyy.quote:Op zondag 23 september 2018 11:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een spelcomputer heb ik niet, maar wat betreft series kijken herken ik dit ook wel heel erg (vooral nu het op tijd donkerder wordt en je niet nog om negen uur 's avonds volle bak de zon in de huiskamer hebt)
Nee is al uit mijn geheugen.quote:Op zondag 23 september 2018 19:18 schreef Nattekat het volgende:
Herinneren jullie juli nog? Die maand waar een enkele druppel een wereldwonder was?
Het is vanaf eind mei tot en met afgelopen donderdag prachtig weer geweest hequote:Op zondag 23 september 2018 22:19 schreef bianconeri het volgende:
[..]
9 uur nog licht yayyyy.
Serieus het is nu al belachelijk vroeg donker
Echt het is hooguit 1 maand lekker zomers weer dus heerlijk genieten.
Rest van het jaar is Nederland gewoon koud en regenachtig, kun je nog genoeg binnen zitten.
Geniet van die enkele keer dat we hier de zon hebben en eindelijk heerlijke temperaturen bereiken.
Niet deze typische Nederlandse koude regenachtige bende het hele jaar.
En dan mensen maar klagen over dat je heerlijk buiten kon zitten, lekker koud biertje erbij. Heerlijk.
Nou moet je wel binnen zijn, is buiten alles grauw en vies. Worden alle mensen chagrijniger.
Mijn vakantie begon alweer bijna 3 maanden geleden. Tijd vliegtquote:Op zondag 23 september 2018 22:22 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee is al uit mijn geheugen.
Voelt als een jaar geleden dat we mooi weer gehad hebben.
Ach ja das NL, 1 mooie maand per jaar en de rest baggerzooi.
Prachtig is het hier al 1,5 maand niet meer. We zitten niet allemaal in het Zuidenquote:Op zondag 23 september 2018 22:22 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Het is vanaf eind mei tot en met afgelopen donderdag prachtig weer geweest he.
Ik ook nietquote:Op zondag 23 september 2018 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Prachtig is het hier al 1,5 maand niet meer. We zitten niet allemaal in het Zuiden
Maar mooie (2,5?) maanden gehad. Zalig
ik woon zeker niet in het zuiden maar heb behoudens een paar mindere dagen pas sinds vrijdag het gevoel dat de herfst gestart is.quote:Op zondag 23 september 2018 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Prachtig is het hier al 1,5 maand niet meer. We zitten niet allemaal in het Zuiden
Maar mooie (2,5?) maanden gehad. Zalig
Ja my bad, Z-H noem ik ook al snel Zuidenquote:Op zondag 23 september 2018 22:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik woon zeker niet in het zuiden maar heb behoudens een paar mindere dagen pas sinds vrijdag het gevoel dat de herfst gestart is.
vorige zondag nog heerlijk in korte broek bij de Reeuwijkse plassen gelopenquote:Op zondag 23 september 2018 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja my bad, Z-H noem ik ook al snel Zuiden
Hier 2x een korte broek sinds augustus gedragen. Mooi weer is al zes weken weg.
Meer dan een half jaar dusquote:Op zondag 23 september 2018 22:22 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Het is vanaf eind april tot en met afgelopen donderdag prachtig weer geweest he.
Vijf maanden is dat, minder dan een half jaar dus. Maar nog lekker lang hoor. Het was een geweldige zomer.quote:
quote:Op zondag 23 september 2018 22:19 schreef bianconeri het volgende:
[..]
9 uur nog licht yayyyy.
Serieus het is nu al belachelijk vroeg donker
Echt het is hooguit 1 maand lekker zomers weer dus heerlijk genieten.
Rest van het jaar is Nederland gewoon koud en regenachtig, kun je nog genoeg binnen zitten.
Geniet van die enkele keer dat we hier de zon hebben en eindelijk heerlijke temperaturen bereiken.
Niet deze typische Nederlandse koude regenachtige bende het hele jaar.
En dan mensen maar klagen over dat je heerlijk buiten kon zitten, lekker koud biertje erbij. Heerlijk.
Nou moet je wel binnen zijn, is buiten alles grauw en vies. Worden alle mensen chagrijniger.
Oeps je hebt gelijkquote:Op maandag 24 september 2018 00:01 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Vijf maanden is dat, minder dan een half jaar dus. Maar nog lekker lang hoor. Het was een geweldige zomer.
Zo zag het er gistermiddag uit:quote:Op zondag 23 september 2018 14:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dude, trakteer ons dan even op je uitzicht van de ochtend desnoods
Zo danquote:Op maandag 24 september 2018 08:35 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Zo zag het er gistermiddag uit:
[ afbeelding ]
Ditquote:Op maandag 24 september 2018 11:10 schreef Goudenvis het volgende:
Het zou vandaag droog blijven maar het regent al ongeveer de hele ochtend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |