Om deze tijd al lang en breed donker....ik gooi de glühwein alvast in de pan.quote:Op vrijdag 21 september 2018 18:01 schreef xFriendx het volgende:
Bokbier is in de aanbieding. Dat past wel bij dit weer
Hoera!quote:Op vrijdag 21 september 2018 20:05 schreef Studiotje het volgende:
[..]
LIVE vanuit Amersfoort. We zijn er nog.
quote:Op vrijdag 21 september 2018 20:32 schreef beantherio het volgende:
[..]
Er is niets van waarde verloren gegaan.![]()
Je snapt dat ik nu alles wil wetenquote:Op vrijdag 21 september 2018 21:18 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik heb wat nare ervaringen met Amersfoort.
Nee ik wil er niet over praten.
Kort samengevat: een klote voormalige werkgever uit Amersfoort met hele nare collega's die ik te pas en te onpas tegenkwam in de stad. Daardoor een wat negatieve associatie met de stad, maar ik ben er al uit aan het groeien. Excuses voor de belediging.quote:Op vrijdag 21 september 2018 21:18 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Je snapt dat ik nu alles wil weten
Mooi in jouw gebied. Mazzelaar! Ik zie het vanaf Goor flitsen.quote:Op vrijdag 21 september 2018 22:23 schreef minthy het volgende:
Verdomme, ik dacht dat het gedonder klaar was... Maar nee hoor! We gooien er gewoon nóg een schepje bovenop
Kan je het niet lokken of zo? Van mij hoeft het niet, ik haat hetquote:Op vrijdag 21 september 2018 22:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Mooi in jouw gebied. Mazzelaar! Ik zie het vanaf Goor flitsen.
quote:Op zaterdag 22 september 2018 15:32 schreef dick_laurent het volgende:
Nou sneeuwliefhebbers, volgens een "expert" gaat het komende winter VIER MAANDEN achter elkaar sneeuwen
(in de UK, maar aangezien wij daar vlakbij liggen zal het hier ook wel gelden)
https://www.thesun.co.uk/(...)-after-heatwave/amp/
Dat gelooft toch geen hondquote:Op zaterdag 22 september 2018 15:32 schreef dick_laurent het volgende:
Nou sneeuwliefhebbers, volgens een "expert" gaat het komende winter VIER MAANDEN achter elkaar sneeuwen
(in de UK, maar aangezien wij daar vlakbij liggen zal het hier ook wel gelden)
https://www.thesun.co.uk/(...)-after-heatwave/amp/
Het noorden als enige droogquote:Op zaterdag 22 september 2018 16:48 schreef DemonRage het volgende:
Op de radar is te zien hoe enorm veel kutweer over het land trekt.
En eigenlijk zou het vandaag nog meevallen..quote:Op zaterdag 22 september 2018 16:48 schreef DemonRage het volgende:
Idd. Volgens de verwachtingen gisteren zou het vanavond laat pas gaan regenen.quote:Op zaterdag 22 september 2018 17:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En eigenlijk zou het vandaag nog meevallen..
De winterliefhebbers moeten toch wat te hopen hebben he.quote:Op zaterdag 22 september 2018 15:36 schreef bloodymary1 het volgende:
Dan zal het in NL wel vier maanden gaan regenen. Net als vorig jaar.
Echt jongenquote:Op zaterdag 22 september 2018 17:55 schreef AQUILA. het volgende:
Zo, nu weten we weer waarom de zomer toch wel een stukje leuker is.
Heerlijk het word tijd dat de droogte word verdreven.quote:Op zaterdag 22 september 2018 16:48 schreef DemonRage het volgende:
Ik heb mijn koelkast vol met bokbier gezet en en lekkere nieuwe fles whisky gekocht. Heerlijk die herfst!quote:Op zaterdag 22 september 2018 17:55 schreef AQUILA. het volgende:
Zo, nu weten we weer waarom de zomer toch wel een stukje leuker is.
Is ook lekker, maar daarvoor is dit kutweer toch niet nodig? Autistisch gedoe altijd.quote:Op zaterdag 22 september 2018 18:15 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ik heb mijn koelkast vol met bokbier gezet en en lekkere nieuwe fles whisky gekocht. Heerlijk die herfst!
Jij bent hier de autist die mijn berichten negeert ook op de frontpage terwijl ik jouw quote! ,durf eens te reageren of heb je geen ruggengraat?quote:Op zaterdag 22 september 2018 18:18 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Is ook lekker, maar daarvoor is dit kutweer toch niet nodig? Autistisch gedoe altijd.
Je bent een schatjequote:Op zaterdag 22 september 2018 18:20 schreef MarkyMarkyeah het volgende:
[..]
Jij bent hier de autist die mijn berichten negeert ook op de frontpage terwijl ik jouw quote! ,durf eens te reageren of heb je geen ruggengraat?
Heerlijk dit weer in ieder geval![]()
Wel leuk weer voor bokbier! of zoiets.quote:Op zaterdag 22 september 2018 18:32 schreef Straatcommando. het volgende:
Kansloos dit, het is ook meteen weer een grijs plakaat op de radar met eeuwige miezer.
Dat snap ik tot op zekere hoogte nog wel, maar ik moet/wil nog een eind fietsen om naar een verjaardag te gaan en dan kan dit weer me echt gestolen worden.quote:Op zaterdag 22 september 2018 18:34 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Wel leuk weer voor bokbier! of zoiets.
Ik ben net totaal verzopen bij de Market Garden herdenkingquote:Op zaterdag 22 september 2018 18:34 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat snap ik tot op zekere hoogte nog wel, maar ik moet/wil nog een eind fietsen om naar een verjaardag te gaan en dan kan dit weer me echt gestolen worden.
Klopt, maar mijn hersenen zijn ondertussen zo geconditioneerd dat het weer en de drank onlosmakelijk met elkaar zijn verbonden.quote:Op zaterdag 22 september 2018 18:18 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Is ook lekker, maar daarvoor is dit kutweer toch niet nodig? Autistisch gedoe altijd.
Als je nergens heen hoeft voegt het wel wat aan de sfeer toe wanneer je lekker lui op de bank met een pilsje en een bak chips aant Netflixen bent.quote:Op zaterdag 22 september 2018 19:00 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Klopt, maar mijn hersenen zijn ondertussen zo geconditioneerd dat het weer en de drank onlosmakelijk met elkaar zijn verbonden.
Onderbewust zal dat wel een overlevingsmechanisme zijn maar als het gevolg is dat ik er vooral een knus gevoel van krijg, is dat toch best prettig! :-)
Ik snap het wel, vooral als je in de avond nergens heen hoeft en het regent en/of onweert buitenquote:Op zaterdag 22 september 2018 19:00 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Klopt, maar mijn hersenen zijn ondertussen zo geconditioneerd dat het weer en de drank onlosmakelijk met elkaar zijn verbonden.
Onderbewust zal dat wel een overlevingsmechanisme zijn maar als het gevolg is dat ik er vooral een knus gevoel van krijg, is dat toch best prettig! :-)
Dank je! dus je kan toch wel een klein beetje genieten van dit weerquote:Op zaterdag 22 september 2018 18:33 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Je bent een schatje [ afbeelding ]. Wel mooi weer voor warme chocolademelk en bokbier in ieder geval.
Natuurlijk man, lekker bokbiertje drinken terwijl de regen op de ruit tikt. Niks mis mee!quote:Op zaterdag 22 september 2018 19:23 schreef MarkyMarkyeah het volgende:
[..]
Dank je! dus je kan toch wel een klein beetje genieten van dit weer
Mee eensquote:Op zaterdag 22 september 2018 19:25 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Natuurlijk man, lekker bokbiertje drinken terwijl de regen op de ruit tikt. Niks mis mee!
Of een horror game spelen op de Playstation VRquote:Op zaterdag 22 september 2018 19:25 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Natuurlijk man, lekker bokbiertje drinken terwijl de regen op de ruit tikt. Niks mis mee!
Ziet er knus uitquote:Op zaterdag 22 september 2018 20:50 schreef Greys het volgende:
Lilleke pantoffels, een te grote pyjamabroek, een oliebol van de durps-markt, een kneuterig programma op tv, een loeiend vuur en tevreden honden. Knus
Heb genoten van de ellenlange zomer hoor, maar dit heeft toch ook weer wat. Gewoon wat gezelligs van maken.
[ afbeelding ]
Cozyquote:Op zaterdag 22 september 2018 20:50 schreef Greys het volgende:
Lilleke pantoffels, een te grote pyjamabroek, een oliebol van de durps-markt, een kneuterig programma op tv, een loeiend vuur en tevreden honden. Knus
Heb genoten van de ellenlange zomer hoor, maar dit heeft toch ook weer wat. Gewoon wat gezelligs van maken.
[ afbeelding ]
Bij een open raam. Zonder shirt.quote:Op zaterdag 22 september 2018 20:13 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Of een horror game spelen op de Playstation VR![]()
eind volgende week weer wat warmer en droger.quote:Op zondag 23 september 2018 09:19 schreef bianconeri het volgende:
Ik mis de zomer![]()
Voelt als jaren geleden.
Regen hier verwacht rond of wat na 11 uur.
Ik zie voor donderdag (27e) een piekje van 21 graden staan.quote:Op zondag 23 september 2018 09:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
eind volgende week weer wat warmer en droger.
oh je hebt gelijk.quote:Op zondag 23 september 2018 09:21 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik zie voor donderdag (27e) een piekje van 21 graden staan.
Rest heel constant van 15 graden bijna alle dagen. Brrrrrrrrrrrr.
Maar ja eig wel alle dagen geen sputje regen. Niet dat er echt regen is hier, maar het is vies en koud.
quote:Op zondag 23 september 2018 10:08 schreef Noppie2000 het volgende:
12 gradenSomber weer
Lekker binnen met een dekentje en warm drinken
Echt hč?quote:Op zondag 23 september 2018 10:37 schreef dick_laurent het volgende:
Nou gelukkig komen er nog minimaal 5 maanden koud grijs weer aan waarbij men oh zo "gezellig" kan binnen zitten, en binnen zitten, en binnen zitten, en ohja, binnen zitten.
En 'gezellig' op een of ander terras veel te dure drankjes gaan zitten drinken ipv lekker in je privéomgeving op de bank met de TV aan moet dan wel helemaal geweldig zijn, zegt me.quote:Op zondag 23 september 2018 10:37 schreef dick_laurent het volgende:
Nou gelukkig komen er nog minimaal 5 maanden koud grijs weer aan waarbij men oh zo "gezellig" kan binnen zitten, en binnen zitten, en binnen zitten, en ohja, binnen zitten.
Eindelijk weer overdag de Playstation aan kunnen zetten zonder dat de zon reflecteert in de tvquote:Op zondag 23 september 2018 10:08 schreef Noppie2000 het volgende:
12 gradenSomber weer
Lekker binnen met een dekentje en warm drinken
Mijn baas betaalt me niet om elke dag op de bank met de gordijnen dicht droog binnen te zitten. Was het maar zo een feest.quote:Op zondag 23 september 2018 11:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En 'gezellig' op een of ander terras veel te dure drankjes gaan zitten drinken ipv lekker in je privéomgeving op de bank met de TV aan moet dan wel helemaal geweldig zijn, zegt me.
Maar wel om maandenlang op terrassen te gaan zitten en andere zogenaamd 'gezellige' activiteiten te ondernemen 'omdat het mooi weer is'?quote:Op zondag 23 september 2018 11:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mijn baas betaalt me niet om elke dag op de bank met de gordijnen dicht droog binnen te zitten. Was het maar zo een feest.
Een spelcomputer heb ik niet, maar wat betreft series kijken herken ik dit ook wel heel erg (vooral nu het op tijd donkerder wordt en je niet nog om negen uur 's avonds volle bak de zon in de huiskamer hebtquote:Op zondag 23 september 2018 11:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eindelijk weer overdag de Playstation aan kunnen zetten zonder dat de zon reflecteert in de tv
Gordijnen woodu, gordijnenquote:Op zondag 23 september 2018 11:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een spelcomputer heb ik niet, maar wat betreft series kijken herken ik dit ook wel heel erg (vooral nu het op tijd donkerder wordt en je niet nog om negen uur 's avonds volle bak de zon in de huiskamer hebt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |