Wat doe je?quote:Op donderdag 13 september 2018 20:58 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Walgelijk.
report betreffende deze post:
[..]
--------
melding:
Naar agressief gedrag.
NSBERquote:Op donderdag 13 september 2018 20:58 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Walgelijk.
report betreffende deze post:
[..]
--------
melding:
Naar agressief gedrag.
Daar gaat het helemaal niet om.quote:
quote:Op donderdag 13 september 2018 20:59 schreef Sked het volgende:
Wat goed dat GGMM al snel bij zinnen kwam.
Weet ik. Ik moest iets verzinnen om mijn eerdere, bij nader inzien wat ongepaste reply te vervangen.quote:Op donderdag 13 september 2018 20:59 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Daar gaat het helemaal niet om.
Ik zou een . achter ''Weet ik'' mooier vinden.quote:Op donderdag 13 september 2018 21:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet ik, ik moest iets verzinnen om mijn eerdere, bij nader inzien wat ongepaste reply te vervangen.
Ja, ik kan mij wel vinden in deze mening.quote:Op donderdag 13 september 2018 21:00 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik zou een . achter ''Weet ik'' mooier vinden.
Ik ben helemaal niet onzeker.quote:Op donderdag 13 september 2018 21:02 schreef onlogisch het volgende:
GGMM is zo onzeker. Stijn heeft 'm volledig in de hand
Gezien het naderende weekend ben ik volledig in de mood.quote:Op donderdag 13 september 2018 21:02 schreef onlogisch het volgende:
GGMM is zo onzeker. Stijn heeft 'm volledig in de hand
Vertel ons alles.quote:Op donderdag 13 september 2018 21:02 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Gezien het naderende weekend ben ik volledig in de mood.
Nou, wat denk je?quote:
''Ik kook echt niet van woede hoorquote:Op donderdag 13 september 2018 21:08 schreef GGMM het volgende:
Ik zie dat Stijn off-topic gaat in mijn topic, maar dat maakt me niet uit. Mijn topic is er voor mensen om plezier te hebben met elkaar en als Stijn dat heeft door over andere dingen te praten dan het hoofdonderwerp dan vind ik dat best
Ik ook niet.quote:Op donderdag 13 september 2018 21:12 schreef Masterminded het volgende:
[..]
''Ik kook echt niet van woede hoor!''
Niet geklikt.quote:Op donderdag 13 september 2018 21:19 schreef Insomnia2.0 het volgende:
dit ben ik als jojoortje mij vraag wat voor werk ik doe
Stijn en Wollah vinden het gezellig, dus mijn avond is goed.quote:Op donderdag 13 september 2018 21:19 schreef onlogisch het volgende:
Ik vind het topic van GGMM wat tegenvallen.
Hoezo tweette jij laatst midden in de nachtquote:Op donderdag 13 september 2018 21:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stijn en Wollah vinden het gezellig, dus mijn avond is goed.
Kon niet slapen dus dan check ik even mijn Twitter.quote:Op donderdag 13 september 2018 21:20 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Hoezo tweette jij laatst midden in de nacht
Ben jij z'n vader?quote:Op donderdag 13 september 2018 21:20 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Hoezo tweette jij laatst midden in de nacht
Het verbaasde me.quote:
quote:Op donderdag 13 september 2018 21:19 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Ik heb om 08:45 les tot 13:00.quote:Op donderdag 13 september 2018 21:22 schreef Insomnia2.0 het volgende:
En nu lees ik dat GGMM en ik beide vrij hebben morgen!
Gelukkig daarna weekend!quote:Op donderdag 13 september 2018 21:23 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik heb om 08:45 les tot 13:00.
quote:Op donderdag 13 september 2018 21:19 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Wat leuk, morgen heb ik ook vrijquote:Op donderdag 13 september 2018 21:22 schreef Insomnia2.0 het volgende:
En nu lees ik dat GGMM en ik beide vrij hebben morgen!
Zeker. Niks mis mee.quote:
Ik ook. Dat wordt dolle pret.quote:Op donderdag 13 september 2018 21:24 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wat leuk, morgen heb ik ook vrij
ik 11-15quote:Op donderdag 13 september 2018 21:23 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik heb om 08:45 les tot 13:00.
Lolquote:Op donderdag 13 september 2018 21:26 schreef JanCees het volgende:
Heb morgen een deadline lol
Moet nog beginnen
fylquote:Op donderdag 13 september 2018 21:26 schreef JanCees het volgende:
Moet nog beginnen
succesquote:Op donderdag 13 september 2018 21:26 schreef JanCees het volgende:
Moet nog beginnen
tering jantjequote:Op donderdag 13 september 2018 21:29 schreef napoleonfour het volgende:
moet nog 6 artikelen ad 60 pagina's per stuk lezen voor morgen. Gaat niet gebeuren.
ja fuck die roosterplanner, die gooit drie grote vakken achter elkaarquote:
grote kans dat ik zelf kanker krijgquote:Op donderdag 13 september 2018 21:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ben je gestopt met schelden met kanker?
Dat is niet leuk.quote:Op donderdag 13 september 2018 21:32 schreef JanCees het volgende:
[..]
grote kans dat ik zelf kanker krijg
ik denk dat ik het heb aangezien ik al 2 keer vandaag hoofdpijn achter mn oog had inclusief vlekkenquote:Op donderdag 13 september 2018 21:32 schreef JanCees het volgende:
[..]
grote kans dat ik zelf kanker krijg
oei niet best maatquote:Op donderdag 13 september 2018 21:32 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
ik denk dat ik het heb aangezien ik al 2 keer vandaag hoofdpijn achter mn oog had inclusief vlekken
bedanktquote:Op donderdag 13 september 2018 21:33 schreef JanCees het volgende:
[..]
oei niet best maat
Zal naar condoleance gaan
Komt in mijn familie niet echt veel voor. Komt ook omdat we geen raar bloed in de familie hebben.quote:
Dat zegt niets. 1 op de 3 Nederlanders krijgt het ooit in zijn leven. Eén op de fucking driequote:Op donderdag 13 september 2018 21:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Komt in mijn familie niet echt veel voor. Komt ook omdat we geen raar bloed in de familie hebben.
Dat zegt helemaal niks.quote:Op donderdag 13 september 2018 21:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Komt in mijn familie niet echt veel voor. Komt ook omdat we geen raar bloed in de familie hebben.
mijn peettante alleen kanker (rip)quote:Op donderdag 13 september 2018 21:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kanker zelf is niet erfelijk, de aanleg voor kanker wel. Iemand met een erfelijke aanleg voor kanker loopt meer risico op het krijgen van een bepaalde soort kanker. Soms is er door erfelijke aanleg een hoger risico op meerdere soorten kanker. Een erfelijke aanleg kan van ouder op kind worden doorgegeven.quote:
ik wordtquote:Op donderdag 13 september 2018 21:36 schreef Insomnia2.0 het volgende:
En de kans dat ik oud wordt ook niet zo groot, dus kans op kanker erg klein
Dan is het toch erfelijk.quote:Op donderdag 13 september 2018 21:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kanker zelf is niet erfelijk, de aanleg voor kanker wel. Iemand met een erfelijke aanleg voor kanker loopt meer risico op het krijgen van een bepaalde soort kanker. Soms is er door erfelijke aanleg een hoger risico op meerdere soorten kanker. Een erfelijke aanleg kan van ouder op kind worden doorgegeven.
ja ben aan alle kanten erfelijk belast dus helaas pindakaasquote:Op donderdag 13 september 2018 21:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kanker zelf is niet erfelijk, de aanleg voor kanker wel. Iemand met een erfelijke aanleg voor kanker loopt meer risico op het krijgen van een bepaalde soort kanker. Soms is er door erfelijke aanleg een hoger risico op meerdere soorten kanker. Een erfelijke aanleg kan van ouder op kind worden doorgegeven.
als je tijd gekomen is is je tijd gekomenquote:Op donderdag 13 september 2018 21:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja ben aan alle kanten erfelijk belast dus helaas pindakaas
zolang de meeste mensen alcohol drinken is verdere gezonde levensstijl niet zo relevantquote:Op donderdag 13 september 2018 21:42 schreef Jojoortje het volgende:
Tja en wat denk je van levensstijl?
deo volentequote:Op donderdag 13 september 2018 21:42 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
als je tijd gekomen is is je tijd gekomen
Tuurlijk wel.quote:Op donderdag 13 september 2018 21:44 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
zolang de meeste mensen alcohol drinken is verdere gezonde levensstijl niet zo relevant
Westerse levensstijl is bijna alles puur kankerverwekkend.quote:
wat is datquote:Op donderdag 13 september 2018 21:47 schreef Doublepain het volgende:
Ik zag net een mattie van me in een bucket boys filmpje
Lol 😂
Dat klopt.quote:Op donderdag 13 september 2018 21:48 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Westerse levensstijl is bijna alles puur kankerverwekkend.
Dus dan mag je een hoop opgeven
Dat doen maar zeer weinig mensen aangezien mensen massaal vlees eten en alcohol drinkenquote:Op donderdag 13 september 2018 21:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat klopt.
Gewoon ook je verstand gebruiken.
Ben jij zo'n walgelijke "Vroeger deed ik het ook maar nu ben ik gestopt en zie het nu als doel iedereen te veroordelen om mijn eigen gemis te compenseren" man geworden?quote:Op donderdag 13 september 2018 21:44 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
zolang de meeste mensen alcohol drinken is verdere gezonde levensstijl niet zo relevant
Dat heb ik met roken.quote:Op donderdag 13 september 2018 22:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben jij zo'n walgelijke "Vroeger deed ik het ook maar nu ben ik gestopt en zie het nu als doel iedereen te veroordelen om mijn eigen gemis te compenseren" man geworden?
Ik moet nog wel werken aan een betere afkorting.
Ik drink tenminste geen aspartaam.quote:Op donderdag 13 september 2018 21:57 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Dat doen maar zeer weinig mensen aangezien mensen massaal vlees eten en alcohol drinken
Ik heb niks besteld.quote:Op donderdag 13 september 2018 22:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bedankt voor je bestelling!
Lange_lans en ik ookquote:Op donderdag 13 september 2018 22:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik zag laatst Con Air op de tv.
Ach ja, roken is dan ook wel nog nuttelozer dan drinken maar je moet iets om je dagen te vullen.quote:
Wat een stomme reden om te rokenquote:Op donderdag 13 september 2018 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach ja, roken is dan ook wel nog nuttelozer dan drinken maar je moet iets om je dagen te vullen.
Telt shisha ook als roken?quote:Op donderdag 13 september 2018 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach ja, roken is dan ook wel nog nuttelozer dan drinken maar je moet iets om je dagen te vullen.
Doublepain is ook een Marokkaan of Turk.quote:Op donderdag 13 september 2018 22:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
shisha is voor Marokkanen en Turken
It would be Johnny 600 if they knew the truthquote:Op donderdag 13 september 2018 22:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
GOEIEMORGEN ZEGquote:Op donderdag 13 september 2018 22:06 schreef JanCees het volgende:
Dus opzich prima als je er kanker van krijgt
Godver moest lachen.quote:Op donderdag 13 september 2018 22:06 schreef JanCees het volgende:
hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 13 september 2018 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doublepain is ook een Marokkaan of Turk.
Zo hallo danquote:Op donderdag 13 september 2018 22:06 schreef JanCees het volgende:
Hoi Dubbelpijn.quote:
Ja. Topfilm.quote:Op donderdag 13 september 2018 22:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
It would be Johnny 600 if they knew the truth
Of berberquote:Op donderdag 13 september 2018 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doublepain is ook een Marokkaan of Turk.
Dat is een topper, alhoewel ik The Rock en Face/Off net ietjes beter vind.quote:Op donderdag 13 september 2018 22:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ook allebei goede films.quote:Op donderdag 13 september 2018 22:10 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dat is een topper, alhoewel ik The Rock en Face/Off net ietjes beter vind.
quote:Op donderdag 13 september 2018 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat heeft de PSV-reeks een ontzettend lelijke OP.
Ik geniet altijd van jouw feitjes.quote:Op donderdag 13 september 2018 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk feitje: ik heb alle 3 deze films op dvd.
Zo'n vurig clublogo werkt wel nostalgisch.quote:Op donderdag 13 september 2018 22:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind je dit niet mooi?
Heb je ze ook een review gegeven?quote:Op donderdag 13 september 2018 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk ermee? Je bent al niet zo regelmatig meer hier.quote:Op donderdag 13 september 2018 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo'n vurig clublogo werkt wel nostalgisch.
Dat is een leuk feitjequote:Op donderdag 13 september 2018 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo vriend.quote:Op donderdag 13 september 2018 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo'n vurig clublogo werkt wel nostalgisch.
was goeie sessiequote:Op donderdag 13 september 2018 22:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hallo vriend.
Jammer dat je gisteren niet bij mn streamsessie was
Ik ben nu volledig overtuigd van de #JC4MOD campagne.quote:Op donderdag 13 september 2018 22:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hallo vriend.
rip GGMMquote:Op donderdag 13 september 2018 22:16 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik ben nu volledig overtuigd van de #JC4MOD campagne.
Ik heb JeeCee en LR als modquote:Op donderdag 13 september 2018 22:16 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik ben nu volledig overtuigd van de #JC4MOD campagne.
Ik kijk al jaren geen voetbal meer helaas wat mijn spaarzame vrije tijd hier spenderen niet heel uitdagend maakt.quote:Op donderdag 13 september 2018 22:14 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk ermee? Je bent al niet zo regelmatig meer hier.
Het leek mij vrij evident dat je je moderator even attendeert als je gaat streamenquote:Op donderdag 13 september 2018 22:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hallo vriend.
Wat houdt het leven leuk?quote:Op donderdag 13 september 2018 22:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kijk al jaren geen voetbal meer helaas wat mijn spaarzame vrije tijd hier spenderen niet heel uitdagend maakt.
Krijg jij geen push melding van twitchquote:Op donderdag 13 september 2018 22:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het leek mij vrij evident dat je je moderator even attendeert als je gaat streamen
Wil je mij een depressie aanpraten of zo?quote:Op donderdag 13 september 2018 22:18 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Wat houdt het leven leuk?
Ik was laat thuis en eenmaal binnen heb ik de telefoon niet meer aangeraakt.quote:Op donderdag 13 september 2018 22:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
Krijg jij geen push melding van twitch
Ditquote:Op donderdag 13 september 2018 22:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
Krijg jij geen push melding van twitch
Absoluut niet. Alleen als Elan er is, spelen we psychische spelletjes.quote:Op donderdag 13 september 2018 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wil je mij een depressie aanpraten of zo?
Maar geen idee beste Stijn. Af en toe een potje hearthstone, een beetje alcohol en toeleven naar het weekend denk ik.quote:Op donderdag 13 september 2018 22:20 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Absoluut niet. Alleen als Elan er is, spelen we psychische spelletjes.
Twitch geeft dan wel een melding maar geen notificatielampje.quote:Op donderdag 13 september 2018 22:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Sorry LR
Maar zonder telefoon kon ik je niet contacten natuurlijk
Waarom reageer je niet op mijn begroetingquote:
Misschien vindt hij dat je stinkt.quote:Op donderdag 13 september 2018 22:22 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Waarom reageer je niet op mijn begroeting.
Er kunnen 1000 redenen zijn.quote:Op donderdag 13 september 2018 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien vindt hij dat je stinkt.
misschien kan je hem van te voren bellen voortaanquote:Op donderdag 13 september 2018 22:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Sorry LR
Maar zonder telefoon kon ik je niet contacten natuurlijk
Ik heb geen quote alert gekregen maat?? link??quote:Op donderdag 13 september 2018 22:22 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Waarom reageer je niet op mijn begroeting.
Pepperoni, omdat drukke dagquote:Op donderdag 13 september 2018 22:22 schreef JanCees het volgende:
[..]
wat voor pizza en waarom zo laat
VBL / [VBL SC #6547] 21 september is D-DAYquote:Op donderdag 13 september 2018 22:24 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb geen quote alert gekregen maat?? link??
quote:Op donderdag 13 september 2018 22:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
misschien kan je hem van te voren bellen voortaan
Ik gooi net een leuk filmpje in de appquote:Op donderdag 13 september 2018 22:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb geen quote alert gekregen maat?? link??
[..]
Pepperoni, omdat drukke dag
Hou die app tyfuszooi gewoon daar. Godverdomme.quote:Op donderdag 13 september 2018 22:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Ik gooi net een leuk filmpje in de app
Ga weg met die aidsapp.quote:Op donderdag 13 september 2018 22:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Ik gooi net een leuk filmpje in de app
Doe eens normaal, GGMM. Waarom ben je zo kortlonterig?quote:Op donderdag 13 september 2018 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hou die app tyfuszooi gewoon daar. Godverdomme.
mad.quote:Op donderdag 13 september 2018 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hou die app tyfuszooi gewoon daar. Godverdomme.
Hoe lang duurt de dag voor jou morgen?quote:
Ik geloof tot 5/6 helaas.... jij?quote:Op donderdag 13 september 2018 22:26 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Hoe lang duurt de dag voor jou morgen?
Tot 13:00quote:Op donderdag 13 september 2018 22:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik geloof tot 5/6 helaas.... jij?
Ik zal dat filmpje wat ik laatst naar Doublepain stuurde maar niet naar Onlogisch sturen, of wel Doublepain?quote:
Jij quote iemand, ik deed dat niet domme mongool.quote:Op donderdag 13 september 2018 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zal dat filmpje wat ik laatst naar Doublepain stuurde maar niet naar Onlogisch sturen, of wel Doublepain?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 13-09-2018 23:08:13 (nou nou nou...) ]
quote:Op donderdag 13 september 2018 22:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij quote iemand, ik deed dat niet domme mongool.Wow, ziedend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 13-09-2018 23:08:21 ]Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
EDit: lolquote:Op donderdag 13 september 2018 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zal dat filmpje wat ik laatst naar Doublepain stuurde maar niet naar Onlogisch sturen, of wel Doublepain?
Dat zijn betere tijdenquote:
Om 08:45 beginnen maar dat heb ik ervoor over. Serieuze les aan het begin, ontspannen projectblok van 10u30 tot 12u en dan nog drie kwartier hoorcollege. Genot.quote:Op donderdag 13 september 2018 22:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben even kwijt welk filmpje?
[..]
Dat zijn betere tijden
De broek is al uit.quote:Op donderdag 13 september 2018 22:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zelfs een romatisch appje gestuurd
Serieuze les zo vroeg is wel trickyquote:Op donderdag 13 september 2018 22:30 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Om 08:45 beginnen maar dat heb ik ervoor over. Serieuze les aan het begin, ontspannen projectblok van 10u30 tot 12u en dan nog drie kwartier hoorcollege. Genot.
Wat ga je verder vrijdag doen?quote:Op donderdag 13 september 2018 22:30 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Om 08:45 beginnen maar dat heb ik ervoor over. Serieuze les aan het begin, ontspannen projectblok van 10u30 tot 12u en dan nog drie kwartier hoorcollege. Genot.
quote:Op donderdag 13 september 2018 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aan school zitten en in de avond ontspanning.quote:
Matige reactie, heb ik voor niks een dickpic gemaakt om geen tijd te verliezen.quote:Op donderdag 13 september 2018 22:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat klopt maar dat doe ik zodat mn wond een beetje kan luchten
Interessantquote:Op donderdag 13 september 2018 22:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Bloemetje klaar gezet, huis netjes, schone lakens.
Dat wordt neuken morgen
feitquote:Op donderdag 13 september 2018 22:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Weet ik anders post ik het niet
Ik post enkel zeer interessante dingen.
Dickpicquote:Op donderdag 13 september 2018 22:39 schreef Jojoortje het volgende:
Knut wat versta je onder een romantisch appje?
Rozen zijn roodquote:Op donderdag 13 september 2018 22:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Met of zonder gedicht er bij?
7/10quote:Op donderdag 13 september 2018 22:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Rozen zijn rood
Joden zijn gul
Morgen lekker eten
en zuigen aan mn lul
Godsamme.quote:Op donderdag 13 september 2018 22:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Rozen zijn rood
Joden zijn gul
Morgen lekker eten
en zuigen aan mn lul
Sinds wanneer doen ze de uitslagen daar? Hoop dat je wat gewonnen hebt in deze barre tijdenquote:Op donderdag 13 september 2018 22:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ziggo Sport over de Giro. Wel leuk.
quote:Op donderdag 13 september 2018 22:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sinds wanneer doen ze de uitslagen daar? Hoop dat je wat gewonnen hebt in deze barre tijden
hehequote:Op donderdag 13 september 2018 22:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sinds wanneer doen ze de uitslagen daar? Hoop dat je wat gewonnen hebt in deze barre tijden
Probeer dit maar nooit meer.quote:Op donderdag 13 september 2018 22:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 september 2018 22:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij quote iemand, ik deed dat niet domme kankermongool.TR gezet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maak jij daar ruzie over ja?quote:Op donderdag 13 september 2018 22:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hebben jullie al zin in het zwarte pieten ruzie maak seizoen?
jaquote:Op donderdag 13 september 2018 22:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hebben jullie al zin in het zwarte pieten ruzie maak seizoen?
Dik biggetje.quote:Op donderdag 13 september 2018 23:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heb 2 eitjes gekookt.
Dubbele boterham met filet. Augurkje erop. Mayo. Eitjes. Peper en zout.
SOOOOW
Wellicht?quote:Op donderdag 13 september 2018 23:18 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wat een onzin. Alleen de mayo wellicht.
Zaanse mayo wel genot.quote:Op donderdag 13 september 2018 23:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wellicht?Mayo is de meest dikmakende troep ooit.
Je woont boven een frietzaak mongool. Je wordt al een ranzig vet varken alleen door te ademen.quote:Op donderdag 13 september 2018 23:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wellicht?Mayo is de meest dikmakende troep ooit.
koekoek.quote:Op donderdag 13 september 2018 23:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je woont boven een frietzaak mongool. Je wordt al een ranzig vet varken alleen door te ademen.
IK BEN AL 3 JAAR GELEDEN VERHUISD DOMME MONGOOLquote:Op donderdag 13 september 2018 23:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je woont boven een frietzaak mongool. Je wordt al een ranzig vet varken alleen door te ademen.
Iedereen weet dat dit een leugen is, volslagen idioot.quote:Op donderdag 13 september 2018 23:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
IK BEN AL 3 JAAR GELEDEN VERHUISD DOMME MONGOOL
Slaap lekker Roland!quote:Op donderdag 13 september 2018 23:26 schreef KingRoland het volgende:
ik ga slapen boys
morgen weer stage
trusten
Bedankt makkerquote:Op donderdag 13 september 2018 23:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Veel plezier zo meteen bij die Nintendo-meuk.
Ik ben ook tukken.
quote:Op donderdag 13 september 2018 23:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
ineens? Ik heb het er CONSTANT over.quote:Op donderdag 13 september 2018 23:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Rene is ineens verhuisd.
Die man verzint nog meer onzin dan HMF na 3 pakken gefermenteerde appelsap.
Dit is niet ineens hoor, beetje blijven opletten Knutquote:Op donderdag 13 september 2018 23:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Rene is ineens verhuisd.
Die man verzint nog meer onzin dan HMF na 3 pakken gefermenteerde appelsap.
Rene moet gewoon zn belediging aan het adres van mn sandwich terug nemen.quote:Op donderdag 13 september 2018 23:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Dit is niet ineens hoor, beetje blijven opletten Knut
De voorspelling van GGMM is niet uitgekomen.quote:Op donderdag 13 september 2018 23:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Schiet echt niet op met die baby
Wanneer was die baby uitgerekend dan?quote:Op donderdag 13 september 2018 23:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Schiet echt niet op met die baby
Al een week terugquote:Op vrijdag 14 september 2018 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wanneer was die baby uitgerekend dan?
Sowquote:Op vrijdag 14 september 2018 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kwam negen dagen te laat.
Ja, dit is echt raar.quote:Op vrijdag 14 september 2018 00:01 schreef Coco. het volgende:
[..]
De voorspelling van GGMM is niet uitgekomen.
Ik ben benieuwd naar de gevolgen.
quote:Plaats / aantal berichten / gebruiker
027. 0122 onlogisch
038. 0103 Sked
045. 0095 JanCees
048. 0091 GGMM
049. 0087 Ajacied422
056. 0076 Jojoortje
061. 0070 Tarado
076. 0055 Insomnia2.0
080. 0051 KnutdeIJsbeer
093. 0045 Wereldgozer
Om het milieu te sparen staat hier vandaag geen zinvolle zin.
Wat naar.quote:Op vrijdag 14 september 2018 07:33 schreef onlogisch het volgende:
Het doet mij pijn dat GGMM mij geen DM heeft gestuurd met de allerlaatste updates omtrent Nintendo direct.
Ik heb hem de url naar mijn post gestuurd. Hopelijk komt hij er op terug en doet hij zich er niet vanaf met 'IK ZEI TOCH DAT JE GISTEREN ZELF MAAR MOEST KIJKEN', nee, ik hoop dat René schuldbewust isquote:
Spannend.quote:Op vrijdag 14 september 2018 07:41 schreef onlogisch het volgende:
• 10 september
• 11 september
• 12 september
• 13 september
• 14 september
• 15 september
• 16 september
• 17 september
• 18 september
• 19 september
• 20 september
• 21 september
• 22 september
• 23 september
Oh.quote:Op vrijdag 14 september 2018 07:42 schreef Tarado het volgende:
morge, wat een teringnacht, een helicopter van 4 tot 5 zo'n beetje, schijnt een schietpartij in de buurt geweest te zijn![]()
Toevallig. Hier ambulances rond 3en. Steekpartij.quote:Op vrijdag 14 september 2018 07:42 schreef Tarado het volgende:
morge, wat een teringnacht, een helicopter van 4 tot 5 zo'n beetje, schijnt een schietpartij in de buurt geweest te zijn![]()
Lekker toch.quote:Op vrijdag 14 september 2018 07:43 schreef onlogisch het volgende:
Jezus jojo, quote me niet zo vaak op de vroege morgen.
Pfff.
Dat laatste snap ik.quote:Op vrijdag 14 september 2018 07:44 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Toevallig. Hier ambulances rond 3en. Steekpartij.
Kleine sliep er als een roos doorheen, dus al lang blij.
Doe ik.quote:Op vrijdag 14 september 2018 07:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jojo moet even wachten tot maandag
ALVAST GEFELICITEERD.quote:Op vrijdag 14 september 2018 07:45 schreef JanPawelII het volgende:
Over precies een maand ben ik jarig!!
24quote:Op vrijdag 14 september 2018 07:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
ALVAST GEFELICITEERD.
Zeg het maar alvast, want straks vergeet ik het, of heb jij een ban of wat dan ook.
madquote:Op vrijdag 14 september 2018 07:54 schreef onlogisch het volgende:
1994
Toen verloren we 3-2 van Brazilië. Die klote Branco
Terwijl de herhaling van de 2-2 nog bezig was
Tarado vindt dit leuk.
iiquote:Op vrijdag 14 september 2018 07:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Verliezen van Brazilië in 1998 vond ii erger
Toen was Nederland er nog wel eens bijquote:Op vrijdag 14 september 2018 07:54 schreef onlogisch het volgende:
1994
Tarado vindt dit leuk.
In 90/98/2006/2010/2014 waren we er ook bijquote:Op vrijdag 14 september 2018 07:57 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Toen was Nederland er nog wel eens bij
Dus wat daaraan is
Moet je nagaan dat sinds ik voetbal bewust kon meemaken, dat we alleen maar wonnen van de Brazilianen op het WKquote:Op vrijdag 14 september 2018 07:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Verliezen van Brazilië in 1998 vond ik erger
debielquote:Op vrijdag 14 september 2018 07:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Goedemorgen.
Gedroomd dat we (Willem II) afgedroogd werden in de Champions League door Bayern München.
Viesmad was ik.
wk 98 1-1quote:Op vrijdag 14 september 2018 08:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat sinds ik voetbal bewust kon meemaken, dat we alleen maar wonnen van de Brazilianen op het WK
1994GODEN
o ja, was een buitenspelgoal van bebeto dacht ikquote:Op vrijdag 14 september 2018 07:54 schreef onlogisch het volgende:
1994
Tarado vindt dit leuk.
Ik had ook nooit moeten zeggen dat je minder aan het schelden was.quote:
Van Basten denk ik toch welquote:Op vrijdag 14 september 2018 08:06 schreef Doublepain het volgende:
2000 kon ik me wel herinneren, toen kon je geloof ik van die posters in een tankstation halen. Toen had ik een grote Kluivertposter in mijn kamer
Beste NL spits aller tijden
2010quote:Op vrijdag 14 september 2018 08:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat sinds ik voetbal bewust kon meemaken, dat we alleen maar wonnen van de Brazilianen op het WK
1994GODEN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |