Hoe gaat het eigenlijk ermee? Je bent al niet zo regelmatig meer hier.quote:Op donderdag 13 september 2018 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo'n vurig clublogo werkt wel nostalgisch.
Dat is een leuk feitjequote:Op donderdag 13 september 2018 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk feitje: ik heb alle 3 deze films op dvd.
Hallo vriend.quote:Op donderdag 13 september 2018 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo'n vurig clublogo werkt wel nostalgisch.
was goeie sessiequote:Op donderdag 13 september 2018 22:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hallo vriend.
Jammer dat je gisteren niet bij mn streamsessie was
Ik ben nu volledig overtuigd van de #JC4MOD campagne.quote:Op donderdag 13 september 2018 22:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hallo vriend.
rip GGMMquote:Op donderdag 13 september 2018 22:16 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik ben nu volledig overtuigd van de #JC4MOD campagne.
Ik heb JeeCee en LR als modquote:Op donderdag 13 september 2018 22:16 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik ben nu volledig overtuigd van de #JC4MOD campagne.
Ik kijk al jaren geen voetbal meer helaas wat mijn spaarzame vrije tijd hier spenderen niet heel uitdagend maakt.quote:Op donderdag 13 september 2018 22:14 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk ermee? Je bent al niet zo regelmatig meer hier.
Het leek mij vrij evident dat je je moderator even attendeert als je gaat streamenquote:Op donderdag 13 september 2018 22:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hallo vriend.
Wat houdt het leven leuk?quote:Op donderdag 13 september 2018 22:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kijk al jaren geen voetbal meer helaas wat mijn spaarzame vrije tijd hier spenderen niet heel uitdagend maakt.
Krijg jij geen push melding van twitchquote:Op donderdag 13 september 2018 22:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het leek mij vrij evident dat je je moderator even attendeert als je gaat streamen
Wil je mij een depressie aanpraten of zo?quote:Op donderdag 13 september 2018 22:18 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Wat houdt het leven leuk?
Ik was laat thuis en eenmaal binnen heb ik de telefoon niet meer aangeraakt.quote:Op donderdag 13 september 2018 22:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
Krijg jij geen push melding van twitch
Ditquote:Op donderdag 13 september 2018 22:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
Krijg jij geen push melding van twitch
Absoluut niet. Alleen als Elan er is, spelen we psychische spelletjes.quote:Op donderdag 13 september 2018 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wil je mij een depressie aanpraten of zo?
Maar geen idee beste Stijn. Af en toe een potje hearthstone, een beetje alcohol en toeleven naar het weekend denk ik.quote:Op donderdag 13 september 2018 22:20 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Absoluut niet. Alleen als Elan er is, spelen we psychische spelletjes.
Twitch geeft dan wel een melding maar geen notificatielampje.quote:Op donderdag 13 september 2018 22:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Sorry LR
Maar zonder telefoon kon ik je niet contacten natuurlijk
Waarom reageer je niet op mijn begroetingquote:
Misschien vindt hij dat je stinkt.quote:Op donderdag 13 september 2018 22:22 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Waarom reageer je niet op mijn begroeting.
Er kunnen 1000 redenen zijn.quote:Op donderdag 13 september 2018 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien vindt hij dat je stinkt.
misschien kan je hem van te voren bellen voortaanquote:Op donderdag 13 september 2018 22:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Sorry LR
Maar zonder telefoon kon ik je niet contacten natuurlijk
Ik heb geen quote alert gekregen maat?? link??quote:Op donderdag 13 september 2018 22:22 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Waarom reageer je niet op mijn begroeting.
Pepperoni, omdat drukke dagquote:Op donderdag 13 september 2018 22:22 schreef JanCees het volgende:
[..]
wat voor pizza en waarom zo laat
VBL / [VBL SC #6547] 21 september is D-DAYquote:Op donderdag 13 september 2018 22:24 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb geen quote alert gekregen maat?? link??
quote:Op donderdag 13 september 2018 22:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
misschien kan je hem van te voren bellen voortaan
Ik gooi net een leuk filmpje in de appquote:Op donderdag 13 september 2018 22:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb geen quote alert gekregen maat?? link??
[..]
Pepperoni, omdat drukke dag
Hou die app tyfuszooi gewoon daar. Godverdomme.quote:Op donderdag 13 september 2018 22:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Ik gooi net een leuk filmpje in de app
Ga weg met die aidsapp.quote:Op donderdag 13 september 2018 22:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Ik gooi net een leuk filmpje in de app
Doe eens normaal, GGMM. Waarom ben je zo kortlonterig?quote:Op donderdag 13 september 2018 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hou die app tyfuszooi gewoon daar. Godverdomme.
mad.quote:Op donderdag 13 september 2018 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hou die app tyfuszooi gewoon daar. Godverdomme.
Hoe lang duurt de dag voor jou morgen?quote:
Ik geloof tot 5/6 helaas.... jij?quote:Op donderdag 13 september 2018 22:26 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Hoe lang duurt de dag voor jou morgen?
Tot 13:00quote:Op donderdag 13 september 2018 22:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik geloof tot 5/6 helaas.... jij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |