Doublepain is ook een Marokkaan of Turk.quote:Op donderdag 13 september 2018 22:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
shisha is voor Marokkanen en Turken
It would be Johnny 600 if they knew the truthquote:Op donderdag 13 september 2018 22:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik zag laatst Con Air op de tv.
GOEIEMORGEN ZEGquote:Op donderdag 13 september 2018 22:06 schreef JanCees het volgende:
Dus opzich prima als je er kanker van krijgt
Godver moest lachen.quote:Op donderdag 13 september 2018 22:06 schreef JanCees het volgende:
hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 13 september 2018 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doublepain is ook een Marokkaan of Turk.
Zo hallo danquote:Op donderdag 13 september 2018 22:06 schreef JanCees het volgende:
Hoi Dubbelpijn.quote:
Ja. Topfilm.quote:Op donderdag 13 september 2018 22:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
It would be Johnny 600 if they knew the truth
Of berberquote:Op donderdag 13 september 2018 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doublepain is ook een Marokkaan of Turk.
Dat is een topper, alhoewel ik The Rock en Face/Off net ietjes beter vind.quote:Op donderdag 13 september 2018 22:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik zag laatst Con Air op de tv.
Ook allebei goede films.quote:Op donderdag 13 september 2018 22:10 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dat is een topper, alhoewel ik The Rock en Face/Off net ietjes beter vind.
quote:Op donderdag 13 september 2018 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat heeft de PSV-reeks een ontzettend lelijke OP.
Ik geniet altijd van jouw feitjes.quote:Op donderdag 13 september 2018 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk feitje: ik heb alle 3 deze films op dvd.
Zo'n vurig clublogo werkt wel nostalgisch.quote:Op donderdag 13 september 2018 22:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind je dit niet mooi?
Heb je ze ook een review gegeven?quote:Op donderdag 13 september 2018 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk ermee? Je bent al niet zo regelmatig meer hier.quote:Op donderdag 13 september 2018 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo'n vurig clublogo werkt wel nostalgisch.
Dat is een leuk feitjequote:Op donderdag 13 september 2018 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo vriend.quote:Op donderdag 13 september 2018 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo'n vurig clublogo werkt wel nostalgisch.
was goeie sessiequote:Op donderdag 13 september 2018 22:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hallo vriend.
Jammer dat je gisteren niet bij mn streamsessie was
Ik ben nu volledig overtuigd van de #JC4MOD campagne.quote:Op donderdag 13 september 2018 22:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hallo vriend.
rip GGMMquote:Op donderdag 13 september 2018 22:16 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik ben nu volledig overtuigd van de #JC4MOD campagne.
Ik heb JeeCee en LR als modquote:Op donderdag 13 september 2018 22:16 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik ben nu volledig overtuigd van de #JC4MOD campagne.
Ik kijk al jaren geen voetbal meer helaas wat mijn spaarzame vrije tijd hier spenderen niet heel uitdagend maakt.quote:Op donderdag 13 september 2018 22:14 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk ermee? Je bent al niet zo regelmatig meer hier.
Het leek mij vrij evident dat je je moderator even attendeert als je gaat streamenquote:Op donderdag 13 september 2018 22:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hallo vriend.
Wat houdt het leven leuk?quote:Op donderdag 13 september 2018 22:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kijk al jaren geen voetbal meer helaas wat mijn spaarzame vrije tijd hier spenderen niet heel uitdagend maakt.
Krijg jij geen push melding van twitchquote:Op donderdag 13 september 2018 22:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het leek mij vrij evident dat je je moderator even attendeert als je gaat streamen
Wil je mij een depressie aanpraten of zo?quote:Op donderdag 13 september 2018 22:18 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Wat houdt het leven leuk?
Ik was laat thuis en eenmaal binnen heb ik de telefoon niet meer aangeraakt.quote:Op donderdag 13 september 2018 22:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
Krijg jij geen push melding van twitch
Ditquote:Op donderdag 13 september 2018 22:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
Krijg jij geen push melding van twitch
Absoluut niet. Alleen als Elan er is, spelen we psychische spelletjes.quote:Op donderdag 13 september 2018 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wil je mij een depressie aanpraten of zo?
Maar geen idee beste Stijn. Af en toe een potje hearthstone, een beetje alcohol en toeleven naar het weekend denk ik.quote:Op donderdag 13 september 2018 22:20 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Absoluut niet. Alleen als Elan er is, spelen we psychische spelletjes.
Twitch geeft dan wel een melding maar geen notificatielampje.quote:Op donderdag 13 september 2018 22:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Sorry LR
Maar zonder telefoon kon ik je niet contacten natuurlijk
Waarom reageer je niet op mijn begroetingquote:
Misschien vindt hij dat je stinkt.quote:Op donderdag 13 september 2018 22:22 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Waarom reageer je niet op mijn begroeting.
Er kunnen 1000 redenen zijn.quote:Op donderdag 13 september 2018 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien vindt hij dat je stinkt.
misschien kan je hem van te voren bellen voortaanquote:Op donderdag 13 september 2018 22:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Sorry LR
Maar zonder telefoon kon ik je niet contacten natuurlijk
Ik heb geen quote alert gekregen maat?? link??quote:Op donderdag 13 september 2018 22:22 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Waarom reageer je niet op mijn begroeting.
Pepperoni, omdat drukke dagquote:Op donderdag 13 september 2018 22:22 schreef JanCees het volgende:
[..]
wat voor pizza en waarom zo laat
VBL / [VBL SC #6547] 21 september is D-DAYquote:Op donderdag 13 september 2018 22:24 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb geen quote alert gekregen maat?? link??
quote:Op donderdag 13 september 2018 22:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
misschien kan je hem van te voren bellen voortaan
Ik gooi net een leuk filmpje in de appquote:Op donderdag 13 september 2018 22:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb geen quote alert gekregen maat?? link??
[..]
Pepperoni, omdat drukke dag
Hou die app tyfuszooi gewoon daar. Godverdomme.quote:Op donderdag 13 september 2018 22:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Ik gooi net een leuk filmpje in de app
Ga weg met die aidsapp.quote:Op donderdag 13 september 2018 22:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Ik gooi net een leuk filmpje in de app
Doe eens normaal, GGMM. Waarom ben je zo kortlonterig?quote:Op donderdag 13 september 2018 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hou die app tyfuszooi gewoon daar. Godverdomme.
mad.quote:Op donderdag 13 september 2018 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hou die app tyfuszooi gewoon daar. Godverdomme.
Hoe lang duurt de dag voor jou morgen?quote:
Ik geloof tot 5/6 helaas.... jij?quote:Op donderdag 13 september 2018 22:26 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Hoe lang duurt de dag voor jou morgen?
Tot 13:00quote:Op donderdag 13 september 2018 22:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik geloof tot 5/6 helaas.... jij?
Ik zal dat filmpje wat ik laatst naar Doublepain stuurde maar niet naar Onlogisch sturen, of wel Doublepain?quote:
Jij quote iemand, ik deed dat niet domme mongool.quote:Op donderdag 13 september 2018 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zal dat filmpje wat ik laatst naar Doublepain stuurde maar niet naar Onlogisch sturen, of wel Doublepain?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 13-09-2018 23:08:13 (nou nou nou...) ]
quote:Op donderdag 13 september 2018 22:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij quote iemand, ik deed dat niet domme mongool.Wow, ziedend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 13-09-2018 23:08:21 ]Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
EDit: lolquote:Op donderdag 13 september 2018 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zal dat filmpje wat ik laatst naar Doublepain stuurde maar niet naar Onlogisch sturen, of wel Doublepain?
Dat zijn betere tijdenquote:
Om 08:45 beginnen maar dat heb ik ervoor over. Serieuze les aan het begin, ontspannen projectblok van 10u30 tot 12u en dan nog drie kwartier hoorcollege. Genot.quote:Op donderdag 13 september 2018 22:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben even kwijt welk filmpje?
[..]
Dat zijn betere tijden
De broek is al uit.quote:Op donderdag 13 september 2018 22:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zelfs een romatisch appje gestuurd
Serieuze les zo vroeg is wel trickyquote:Op donderdag 13 september 2018 22:30 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Om 08:45 beginnen maar dat heb ik ervoor over. Serieuze les aan het begin, ontspannen projectblok van 10u30 tot 12u en dan nog drie kwartier hoorcollege. Genot.
Wat ga je verder vrijdag doen?quote:Op donderdag 13 september 2018 22:30 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Om 08:45 beginnen maar dat heb ik ervoor over. Serieuze les aan het begin, ontspannen projectblok van 10u30 tot 12u en dan nog drie kwartier hoorcollege. Genot.
quote:Op donderdag 13 september 2018 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aan school zitten en in de avond ontspanning.quote:
Matige reactie, heb ik voor niks een dickpic gemaakt om geen tijd te verliezen.quote:Op donderdag 13 september 2018 22:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat klopt maar dat doe ik zodat mn wond een beetje kan luchten
Interessantquote:Op donderdag 13 september 2018 22:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Bloemetje klaar gezet, huis netjes, schone lakens.
Dat wordt neuken morgen
feitquote:Op donderdag 13 september 2018 22:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Weet ik anders post ik het niet
Ik post enkel zeer interessante dingen.
Dickpicquote:Op donderdag 13 september 2018 22:39 schreef Jojoortje het volgende:
Knut wat versta je onder een romantisch appje?
Rozen zijn roodquote:Op donderdag 13 september 2018 22:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Met of zonder gedicht er bij?
7/10quote:Op donderdag 13 september 2018 22:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Rozen zijn rood
Joden zijn gul
Morgen lekker eten
en zuigen aan mn lul
Godsamme.quote:Op donderdag 13 september 2018 22:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Rozen zijn rood
Joden zijn gul
Morgen lekker eten
en zuigen aan mn lul
Sinds wanneer doen ze de uitslagen daar? Hoop dat je wat gewonnen hebt in deze barre tijdenquote:Op donderdag 13 september 2018 22:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ziggo Sport over de Giro. Wel leuk.
quote:Op donderdag 13 september 2018 22:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sinds wanneer doen ze de uitslagen daar? Hoop dat je wat gewonnen hebt in deze barre tijden
hehequote:Op donderdag 13 september 2018 22:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sinds wanneer doen ze de uitslagen daar? Hoop dat je wat gewonnen hebt in deze barre tijden
Probeer dit maar nooit meer.quote:Op donderdag 13 september 2018 22:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 september 2018 22:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij quote iemand, ik deed dat niet domme kankermongool.TR gezet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |