Dat klopt.quote:Op donderdag 13 september 2018 21:48 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Westerse levensstijl is bijna alles puur kankerverwekkend.
Dus dan mag je een hoop opgeven
Dat doen maar zeer weinig mensen aangezien mensen massaal vlees eten en alcohol drinkenquote:Op donderdag 13 september 2018 21:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat klopt.
Gewoon ook je verstand gebruiken.
Ben jij zo'n walgelijke "Vroeger deed ik het ook maar nu ben ik gestopt en zie het nu als doel iedereen te veroordelen om mijn eigen gemis te compenseren" man geworden?quote:Op donderdag 13 september 2018 21:44 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
zolang de meeste mensen alcohol drinken is verdere gezonde levensstijl niet zo relevant
Dat heb ik met roken.quote:Op donderdag 13 september 2018 22:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben jij zo'n walgelijke "Vroeger deed ik het ook maar nu ben ik gestopt en zie het nu als doel iedereen te veroordelen om mijn eigen gemis te compenseren" man geworden?
Ik moet nog wel werken aan een betere afkorting.
Ik drink tenminste geen aspartaam.quote:Op donderdag 13 september 2018 21:57 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Dat doen maar zeer weinig mensen aangezien mensen massaal vlees eten en alcohol drinken
Ik heb niks besteld.quote:Op donderdag 13 september 2018 22:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bedankt voor je bestelling!
Lange_lans en ik ookquote:Op donderdag 13 september 2018 22:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik zag laatst Con Air op de tv.
Ach ja, roken is dan ook wel nog nuttelozer dan drinken maar je moet iets om je dagen te vullen.quote:
Wat een stomme reden om te rokenquote:Op donderdag 13 september 2018 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach ja, roken is dan ook wel nog nuttelozer dan drinken maar je moet iets om je dagen te vullen.
Telt shisha ook als roken?quote:Op donderdag 13 september 2018 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach ja, roken is dan ook wel nog nuttelozer dan drinken maar je moet iets om je dagen te vullen.
Doublepain is ook een Marokkaan of Turk.quote:Op donderdag 13 september 2018 22:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
shisha is voor Marokkanen en Turken
It would be Johnny 600 if they knew the truthquote:Op donderdag 13 september 2018 22:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
GOEIEMORGEN ZEGquote:Op donderdag 13 september 2018 22:06 schreef JanCees het volgende:
Dus opzich prima als je er kanker van krijgt
Godver moest lachen.quote:Op donderdag 13 september 2018 22:06 schreef JanCees het volgende:
hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 13 september 2018 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doublepain is ook een Marokkaan of Turk.
Zo hallo danquote:Op donderdag 13 september 2018 22:06 schreef JanCees het volgende:
Hoi Dubbelpijn.quote:
Ja. Topfilm.quote:Op donderdag 13 september 2018 22:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
It would be Johnny 600 if they knew the truth
Of berberquote:Op donderdag 13 september 2018 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doublepain is ook een Marokkaan of Turk.
Dat is een topper, alhoewel ik The Rock en Face/Off net ietjes beter vind.quote:Op donderdag 13 september 2018 22:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ook allebei goede films.quote:Op donderdag 13 september 2018 22:10 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dat is een topper, alhoewel ik The Rock en Face/Off net ietjes beter vind.
quote:Op donderdag 13 september 2018 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat heeft de PSV-reeks een ontzettend lelijke OP.
Ik geniet altijd van jouw feitjes.quote:Op donderdag 13 september 2018 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk feitje: ik heb alle 3 deze films op dvd.
Zo'n vurig clublogo werkt wel nostalgisch.quote:Op donderdag 13 september 2018 22:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind je dit niet mooi?
Heb je ze ook een review gegeven?quote:Op donderdag 13 september 2018 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk feitje: ik heb alle 3 deze films op dvd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |