Maak jij daar ruzie over ja?quote:Op donderdag 13 september 2018 22:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hebben jullie al zin in het zwarte pieten ruzie maak seizoen?
jaquote:Op donderdag 13 september 2018 22:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hebben jullie al zin in het zwarte pieten ruzie maak seizoen?
Dik biggetje.quote:Op donderdag 13 september 2018 23:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heb 2 eitjes gekookt.
Dubbele boterham met filet. Augurkje erop. Mayo. Eitjes. Peper en zout.
SOOOOW
Wellicht?quote:Op donderdag 13 september 2018 23:18 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wat een onzin. Alleen de mayo wellicht.
Zaanse mayo wel genot.quote:Op donderdag 13 september 2018 23:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wellicht?Mayo is de meest dikmakende troep ooit.
Je woont boven een frietzaak mongool. Je wordt al een ranzig vet varken alleen door te ademen.quote:Op donderdag 13 september 2018 23:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wellicht?Mayo is de meest dikmakende troep ooit.
koekoek.quote:Op donderdag 13 september 2018 23:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je woont boven een frietzaak mongool. Je wordt al een ranzig vet varken alleen door te ademen.
IK BEN AL 3 JAAR GELEDEN VERHUISD DOMME MONGOOLquote:Op donderdag 13 september 2018 23:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je woont boven een frietzaak mongool. Je wordt al een ranzig vet varken alleen door te ademen.
Iedereen weet dat dit een leugen is, volslagen idioot.quote:Op donderdag 13 september 2018 23:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
IK BEN AL 3 JAAR GELEDEN VERHUISD DOMME MONGOOL
Slaap lekker Roland!quote:Op donderdag 13 september 2018 23:26 schreef KingRoland het volgende:
ik ga slapen boys
morgen weer stage
trusten
Bedankt makkerquote:Op donderdag 13 september 2018 23:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Veel plezier zo meteen bij die Nintendo-meuk.
Ik ben ook tukken.
quote:Op donderdag 13 september 2018 23:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
ineens? Ik heb het er CONSTANT over.quote:Op donderdag 13 september 2018 23:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Rene is ineens verhuisd.
Die man verzint nog meer onzin dan HMF na 3 pakken gefermenteerde appelsap.
Dit is niet ineens hoor, beetje blijven opletten Knutquote:Op donderdag 13 september 2018 23:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Rene is ineens verhuisd.
Die man verzint nog meer onzin dan HMF na 3 pakken gefermenteerde appelsap.
Rene moet gewoon zn belediging aan het adres van mn sandwich terug nemen.quote:Op donderdag 13 september 2018 23:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Dit is niet ineens hoor, beetje blijven opletten Knut
De voorspelling van GGMM is niet uitgekomen.quote:Op donderdag 13 september 2018 23:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Schiet echt niet op met die baby
Wanneer was die baby uitgerekend dan?quote:Op donderdag 13 september 2018 23:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Schiet echt niet op met die baby
Al een week terugquote:Op vrijdag 14 september 2018 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wanneer was die baby uitgerekend dan?
Sowquote:Op vrijdag 14 september 2018 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kwam negen dagen te laat.
Ja, dit is echt raar.quote:Op vrijdag 14 september 2018 00:01 schreef Coco. het volgende:
[..]
De voorspelling van GGMM is niet uitgekomen.
Ik ben benieuwd naar de gevolgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |