Ja ik vond dat ik wel mochtquote:Op dinsdag 11 september 2018 15:49 schreef Samzz het volgende:
Langer dan 2 minuten om een topic te openen is ook wel lang.
iemand moet het doenquote:
Het gaat nog steeds over het openen van een topic neem ik aan.quote:Op dinsdag 11 september 2018 15:51 schreef rival het volgende:
Normaal krijg ik complimenten als ik er langer dan 2 minuten over doe
Niet als je een topic moet openen.quote:Op dinsdag 11 september 2018 15:51 schreef rival het volgende:
Normaal krijg ik complimenten als ik er langer dan 2 minuten over doe
Soppen op de plee?quote:Op dinsdag 11 september 2018 16:31 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hoe kom ik nu mijn laatste uur door?
Naar huis gaan?quote:Op dinsdag 11 september 2018 16:31 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hoe kom ik nu mijn laatste uur door?
Ow.quote:Op dinsdag 11 september 2018 16:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Alsof dat een optie is. /werkslaaf
Zeg gewoon dat je naar een amateur gynaecoloog moetquote:Op dinsdag 11 september 2018 16:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dat vind de baas vast wel goed
Iewquote:Op dinsdag 11 september 2018 16:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je naar een amateur gynaecoloog moet.
snifsnifsnifquote:Op dinsdag 11 september 2018 16:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je naar een amateur gynaecoloog moet.
quote:Op dinsdag 11 september 2018 16:43 schreef CherryLips het volgende:
Als ie het op geur kan doen allemaal, is ie geen amateur meer hoor.
Een beetje, maar dus blijkbaar nog niet goed genoegquote:
Je had me niet ingeschat als preutse muts?quote:Op dinsdag 11 september 2018 16:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een beetje, maar dus blijkbaar nog niet goed genoeg.
Nee, en dat ben je ook nietquote:Op dinsdag 11 september 2018 16:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je had me niet ingeschat als preutse muts?
Neuh, daarvoor post je te vaak over pikquote:
oh ja, maar dat is enkel mijn internet imago.quote:Op dinsdag 11 september 2018 16:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, daarvoor post je te vaak over pik.
Wat jij wil babequote:Op dinsdag 11 september 2018 16:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
oh ja, maar dat is enkel mijn internet imago.
Ja nog even volhouden met mij afleiden ok!quote:Op dinsdag 11 september 2018 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat jij wil babe.
Anyway, nog maar iets meer dan een half uur nu.
Even dan, ik moet weer weg zoquote:Op dinsdag 11 september 2018 16:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja nog even volhouden met mij afleiden ok!
Aan jou heb ik ook niks.quote:Op dinsdag 11 september 2018 16:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Even dan, ik moet weer weg zo.
En da's volkomen wederzijdsquote:
Daarom doen we het zo goed samenquote:
Wat ga je vanavond eten?quote:Op dinsdag 11 september 2018 16:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom doen we het zo goed samen.
Dunno, eet niet thuis, voor de veranderingquote:
Het is eerder boeiend als je wel thuis eet.quote:Op dinsdag 11 september 2018 16:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dunno, eet niet thuis, voor de verandering.
Ook niet, maar het komt niet zo veel voor de laatste tijd. Zondag zelfs in Rotterdam gegetenquote:Op dinsdag 11 september 2018 16:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Het is eerder boeiend als je wel thuis eet.
Omg bah! Wie wil daar nou heen?quote:Op dinsdag 11 september 2018 16:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook niet, maar het komt niet zo veel voor de laatste tijd. Zondag zelfs in Rotterdam gegeten.
Bij het vega-restaurant Spirit?quote:Op dinsdag 11 september 2018 16:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook niet, maar het komt niet zo veel voor de laatste tijd. Zondag zelfs in Rotterdam gegeten.
Neuh, maar wel min of meer een crewmeetquote:
Cquote:Op dinsdag 11 september 2018 17:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, maar wel min of meer een crewmeet.
Ik bedoelde iets andersquote:Op dinsdag 11 september 2018 17:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, maar wel min of meer een crewmeet.
Wat heb ik daar nou aan?quote:Op dinsdag 11 september 2018 17:08 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee was ook meer richting Elvi bedoeld
Brand-new information.gifquote:Op dinsdag 11 september 2018 17:08 schreef gcjoel het volgende:
WISTEN JULLIE AL DAT BUDA EN COTS DATEN?
True, die troep hoef ik niet. Waren gewoon prima spareribsquote:
Daarom, dus niet klagen over onze geheime meet.quote:Op dinsdag 11 september 2018 17:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, die troep hoef ik niet. Waren gewoon prima spareribs.
Dat deed ik ook nietquote:Op dinsdag 11 september 2018 17:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Daarom, dus niet klagen over onze geheime meet.
Zijn er ook nog verse roddels?quote:Op dinsdag 11 september 2018 17:08 schreef gcjoel het volgende:
Er mag verder ook niemand meer bij komen want dan zijn met 6 en dan moet ik reserveren en bah eng menselijke interactiequote:Op dinsdag 11 september 2018 17:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Daarom, dus niet klagen over onze geheime meet.
Oh. euh nee ik ben nooit op de hoogtequote:Op dinsdag 11 september 2018 17:12 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee bedoelde gewoon andere roddels. Nieuwe roddels.
Kan dat niet eens online?quote:Op dinsdag 11 september 2018 17:13 schreef Elvi het volgende:
[..]
Er mag verder ook niemand meer bij komen want dan zijn met 6 en dan moet ik reserveren en bah eng menselijke interactie
Ik ook niet!quote:Op dinsdag 11 september 2018 17:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh. euh nee ik ben nooit op de hoogte
Ik ga ook echt niet vega etenquote:Op dinsdag 11 september 2018 17:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja ik zou je best uitnodigen maar je lust het toch niet
Ik wel weer dankzij Yvonne zondagquote:
oud nieuwsquote:Op dinsdag 11 september 2018 17:08 schreef gcjoel het volgende:
Ja maar nu echt bevestigd door Cots zelf.quote:
Die weet ook niet alles.quote:Op dinsdag 11 september 2018 17:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wel weer dankzij Yvonne zondag.
Oke. Ik kom “even” jou kant opquote:Op dinsdag 11 september 2018 17:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vanavond heb ik wel een kliekje over denk ik.
Nee, maar toch wel iets meer dan mensen die alleen in dit topic komenquote:
Zie je, niets preuts aan jouquote:Op dinsdag 11 september 2018 17:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja, wel om 7 uur weer weggaan want ik heb naailes.
Hoe niet te zeesterren?quote:Op dinsdag 11 september 2018 17:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je weet toch niet waar wij allemaal spioneren? wij schrijven elkaar alle nieuwtjes in een kettingbrief. super spannend.quote:Op dinsdag 11 september 2018 17:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar toch wel iets meer dan mensen die alleen in dit topic komen.
Bestaat er dan iets buiten dit topic?quote:Op dinsdag 11 september 2018 17:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar toch wel iets meer dan mensen die alleen in dit topic komen.
Die krijg ik niet. Wat heb ik gemist?quote:Op dinsdag 11 september 2018 17:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je weet toch niet waar wij allemaal spioneren? wij schrijven elkaar alle nieuwtjes in een kettingbrief. super spannend.
Natuurlijk weten we dat welquote:Op dinsdag 11 september 2018 17:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je weet toch niet waar wij allemaal spioneren? wij schrijven elkaar alle nieuwtjes in een kettingbrief. super spannend.
of hoe optimaal gebruik te maken van de zeester techniek. Dan heeft de ander niet eens door dat je zeestert,quote:
Jij bent eruit sinds je aan de vrouw bent.quote:Op dinsdag 11 september 2018 17:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Die krijg ik niet. Wat heb ik gemist?
Niks, je leest toch gewoon mee. En als er wat te rellen valt ben je er als trouwe fokkerquote:Op dinsdag 11 september 2018 17:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Die krijg ik niet. Wat heb ik gemist?
Dat haal ik niet eens!quote:Op dinsdag 11 september 2018 17:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 september 2018 17:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
of hoe optimaal gebruik te maken van de zeester techniek. Dan heeft de ander niet eens door dat je zeestert,
quote:Op dinsdag 11 september 2018 17:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is ook prima, hoef je ook niet al te veel te doen.
Ligt eraan hoe lang het duurt. Dan wordt je in die laatste positie wel moe.quote:Op dinsdag 11 september 2018 17:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is ook prima, hoef je ook niet al te veel te doen.
quote:Op dinsdag 11 september 2018 17:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jij bent eruit sinds je aan de vrouw bent.
Was het maar zo'n feest. Maar nee.quote:Op dinsdag 11 september 2018 17:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niks, je leest toch gewoon mee. En als er wat te rellen valt ben je er als trouwe fokker
Je wordt in alle posities moequote:Op dinsdag 11 september 2018 17:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe lang het duurt. Dan wordt je in die laatste positie wel moe.
quote:Op dinsdag 11 september 2018 17:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ja je hebt gelijk. Maar met je gezicht in een kussen adem je ook moeilijker.
Daarom dus je lessen, komt wel goed schatjequote:Op dinsdag 11 september 2018 17:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja klopt. Benieuwd wat er vanavond op het programma staatquote:Op dinsdag 11 september 2018 17:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom dus je lessen, komt wel goed schatje.
Ademen is zoooo 20e eeuw.quote:Op dinsdag 11 september 2018 17:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vertel me er later maar alles over, ik ben wegquote:Op dinsdag 11 september 2018 17:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja klopt. Benieuwd wat er vanavond op het programma staat
goed standje als je van kutscheetjes houdtquote:Op dinsdag 11 september 2018 17:23 schreef Crooyzwans het volgende:
Als iemand in die eerste positie gaat zitten, gaat me de zin wel over
Ja dan is er wat mis met de dame in kwestie gok ik.quote:Op dinsdag 11 september 2018 17:23 schreef Crooyzwans het volgende:
Als iemand in die eerste positie gaat zitten, gaat me de zin wel over
Heerlijk de romantische geluiden voor na de seks.quote:Op dinsdag 11 september 2018 17:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
goed standje als je van kutscheetjes houdt
Jij doet alleen missionaris dus hoe weet je nou dat je daarvan lastig ademtquote:Op dinsdag 11 september 2018 17:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dan is er wat mis met de dame in kwestie gok ik.
Ik heb inlevingsvermogenquote:Op dinsdag 11 september 2018 17:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij doet alleen missionaris dus hoe weet je nou dat je daarvan lastig ademt
Zo zit je ook als je iets onder de bank uit moet halen toch.quote:Op dinsdag 11 september 2018 17:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij doet alleen missionaris dus hoe weet je nou dat je daarvan lastig ademt
En dan heb je nooit dat je snel even achterlangs genomen wordt?quote:Op dinsdag 11 september 2018 17:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zo zit je ook als je iets onder de bank uit moet halen toch.
en waarom niet?quote:Op dinsdag 11 september 2018 17:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Niet in bed (en daarbuiten) schijnbaar.
Dan knip ik je lul eraf snachtsquote:Op dinsdag 11 september 2018 17:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En dan heb je nooit dat je snel even achterlangs genomen wordt?
Dat durft niemand hoor.quote:Op dinsdag 11 september 2018 17:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En dan heb je nooit dat je snel even achterlangs genomen wordt?
is je konijn kapot?quote:Op dinsdag 11 september 2018 17:31 schreef aeque het volgende:
Wat heeft de Ikea een kut klantenservice.
Dat leek me logisch.quote:Op dinsdag 11 september 2018 17:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zijn vriendin mist een schroefje
Je moet ook via Facebook klagen. Dan gaan ze schijtlollig doen en krijg je gratis hotdog pakketten ofzoquote:Op dinsdag 11 september 2018 17:31 schreef aeque het volgende:
"Vriendin"quote:Op dinsdag 11 september 2018 18:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heeft auque vriendin? Wist ik niet.
Hotdog pakkettenquote:Op dinsdag 11 september 2018 17:58 schreef Elvi het volgende:
[..]
Je moet ook via Facebook klagen. Dan gaan ze schijtlollig doen en krijg je gratis hotdog pakketten ofzo
Willik!quote:Op dinsdag 11 september 2018 17:58 schreef Elvi het volgende:
[..]
Je moet ook via Facebook klagen. Dan gaan ze schijtlollig doen en krijg je gratis hotdog pakketten ofzo
Deden ze niet wat je eistequote:Op dinsdag 11 september 2018 17:31 schreef aeque het volgende:
Bij de Ikea heb je tegenwoordig ook vegetarische. Maar die is kut want:quote:
Als ik het woord fotomagneet nou nog een keer hoor he.quote:Op dinsdag 11 september 2018 18:06 schreef CherryLips het volgende:
Ben net met m'n fotomagneten teruggegaan naar de Hema en krijg gewoon nieuwe
Dat was een mooie dag toen je dat Facebook bericht vondquote:Op dinsdag 11 september 2018 18:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij de Ikea heb je tegenwoordig ook vegetarische. Maar die is kut want:
-niet vegan want melk in het broodje
-gember en huu daar zijn mensen allergisch voor
-en allemaal andere stomme dingen volgens mensen
Ga op de hei wonen en heideplantjes en geitenkeutels eten, jezus.quote:Nou ja boeit me eigenlijk niet.....ik hoef zowiezo geen rotzooi van Ikea. Dierenleed? Zal hun een zorg zijn.....
Ik ben wel dol op de satebroodjes van de vegetarische slager.quote:Op dinsdag 11 september 2018 18:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij de Ikea heb je tegenwoordig ook vegetarische. Maar die is kut want:
-niet vegan want melk in het broodje
-gember en huu daar zijn mensen allergisch voor
-en allemaal andere stomme dingen volgens mensen
O die ken ik nog niet. Wel de worstenbroodjes voor in de oven, maar die moet je eerst een uur ontdooien en dan nog een half uur in de oven en ik heb moeite met de planning en het geduld.quote:Op dinsdag 11 september 2018 18:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben wel dol op de satebroodjes van de vegetarische slager.
Volgens kaneel is het net karton, maar ik ben het er hartstochtelijk mee oneens.
O, blijkbaar is het broodje vegan en zit er geen melkpoeder in! Maar de mensen willen een ingrediëntenlijst zien want ze geloven de servicemedewerker niet.quote:Op dinsdag 11 september 2018 18:14 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat was een mooie dag toen je dat Facebook bericht vond
Ze willen de e-mummers zien.quote:Op dinsdag 11 september 2018 18:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, blijkbaar is het broodje vegan en zit er geen melkpoeder in! Maar de mensen willen een ingrediëntenlijst zien want ze geloven de servicemedewerker niet.
quote:Op dinsdag 11 september 2018 18:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb het bericht van Ikea over die hotdog nog even opgezocht want geen leven:
[..]
Ga op de hei wonen en heideplantjes en geitenkeutels eten, jezus.
Zijn die echt joh?quote:we waren net in de winkel en al die koeien- en schapenhuiden als kleedje vind ik eerlijk gezegd ook niet kunnen. Het zou Ikea sieren als het helemaal diervriendelijk werd 😊.
60 procent ja? Dat je kak er iets dunner uit komt omdat je systeem het niet is gewend omdat je nooit zuivel vreet, betekent niet dat je meteen intolerant bent want dan lig je wel anders te piepen.quote:Niet vegan
Hierdoor missen jullie een grote doelgroep aangezien 60% van de mensheid ook lactose intolerant is. Jammer
Nee 30 minuten in de wacht staan.quote:Op dinsdag 11 september 2018 18:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Deden ze niet wat je eisteKreeg je een nee te horen
Nuilenquote:Op dinsdag 11 september 2018 18:24 schreef CherryLips het volgende:
En dan ook onder het bericht ban de vega hotdog lopen nuilen over allerlei andere dingen, zoals een koffiemachine in Hengelo die al zes weken kapot is (hoe vaak komen die mensen bij de ikea), of een voedselvergiftiging van de broodjes kaas.
O en:
[..]
60 procent ja? Dat je kak er iets dunner uit komt omdat je systeem het niet is gewend omdat je nooit zuivel vreet, betekent niet dat je meteen intolerant bent want dan lig je wel anders te piepen.
Niet alle. Maar de koeienhuiden wel. En een paar schapenvachten en de geiten ook.quote:
Sowieso, het is een meubelzaakquote:Op dinsdag 11 september 2018 18:38 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nuilen![]()
Sowieso mensen die denken dat Ikea de omzet van die kutrestaurants merkt in de totale omzet
dacht dat jij zondag nog was gevlucht voor deze onzin die je nu uitkraamtquote:Op dinsdag 11 september 2018 17:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
goed standje als je van kutscheetjes houdt
jammer dat ik niet ben uitgenodigdquote:Op dinsdag 11 september 2018 17:13 schreef Elvi het volgende:
[..]
Er mag verder ook niemand meer bij komen want dan zijn met 6 en dan moet ik reserveren en bah eng menselijke interactie
Ja joh, is ook de pumpkin spice latte onder de chocolade.quote:Op dinsdag 11 september 2018 18:49 schreef Faxie het volgende:
Chocolonely gehaald. Overrated spul zeg
Op zich past choco lonely je wel toch?quote:Op dinsdag 11 september 2018 18:49 schreef Faxie het volgende:
Chocolonely gehaald. Overrated spul zeg
Goed verhaal.quote:Op dinsdag 11 september 2018 18:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Amazon banned boeken over versieren van vrouwen, maar verkoopt met alle plezier Mein Kampf en boeken over het neuken van je broertje.
Tijdens afgelopen warme zomer verlangden vele alweer naar de herfst.quote:
Jesus wat slechtquote:Op dinsdag 11 september 2018 18:54 schreef MCH het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)ij_nk_skeeleren.html
Wat een prutsersquote:Op dinsdag 11 september 2018 18:54 schreef MCH het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)ij_nk_skeeleren.html
Herfstquote:Op dinsdag 11 september 2018 18:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tijdens afgelopen warme zomer verlangden vele alweer naar de herfst.
En nu heb je het, wisselvallig weer en meteen een manflu te pakken waardoor ik lichte koorts heb en hele dag blaf als een zeehond.
Nu hebben jullie je zin
Bedoel je GoT?quote:Op dinsdag 11 september 2018 18:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Amazon banned boeken over versieren van vrouwen, maar verkoopt met alle plezier Mein Kampf en boeken over het neuken van je broertje.
Daar heb ik dan ook een speciaal talent voorquote:Op dinsdag 11 september 2018 10:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Toedels. Daar sloot een date ooit eens een avondje appen mee af. Spontaan opgedroogd.
Gefeliciteerd met je 150.000e post.quote:Op dinsdag 11 september 2018 19:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daar heb ik dan ook een speciaal talent voor
131000 nog maarquote:Op dinsdag 11 september 2018 19:21 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je 150.000e post.
1:131000quote:Op dinsdag 11 september 2018 19:25 schreef MCH het volgende:
[..]
hoeveel posts is dat gemiddeld per fokster die je geprikt hebt?
Definieer behaard.quote:Op dinsdag 11 september 2018 19:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Behaarde of kale kut?
(Nu we toch kutvragen stellen)
Kale kut.quote:Op dinsdag 11 september 2018 19:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Behaarde of kale kut?
65500quote:Op dinsdag 11 september 2018 19:25 schreef MCH het volgende:
[..]
hoeveel posts is dat gemiddeld per fokster die je geprikt hebt?
Nooit bang voor schaamluis?quote:Op dinsdag 11 september 2018 19:32 schreef O_o_ het volgende:
Hoewel ik een deurmat ook wel oké vind, maar dan moet de spleet wel echt kaal zijn.
had ergens wel verwacht dat jij van een flinke bos van navel tot bilspleet was.quote:Op dinsdag 11 september 2018 19:32 schreef O_o_ het volgende:
Hoewel ik een deurmat ook wel oké vind, maar dan moet de spleet wel echt kaal zijn.
De meeste vrouwen die ik ken zijn manisch wat betreft hun hygiëne, dus volgens mij tref je dat niet vaak.quote:
Nee, ook ik heb grenzen.quote:Op dinsdag 11 september 2018 19:32 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
had ergens wel verwacht dat jij van een flinke bos van navel tot bilspleet was.
quote:Op dinsdag 11 september 2018 19:39 schreef Harmankardon het volgende:
Als je pandapunten hebt dan moet je niet moeilijk gaan doen over wat pandadons daar beneden.
ligt aan het seizoenquote:Op dinsdag 11 september 2018 19:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Behaarde of kale kut?
quote:Op dinsdag 11 september 2018 19:39 schreef Harmankardon het volgende:
Als je pandapunten hebt dan moet je niet moeilijk gaan doen over wat pandadons daar beneden.
Jezus was het maar zo'n feest.quote:Op dinsdag 11 september 2018 19:31 schreef ElDinosaur het volgende:
Vrouwen hebben sowieso geen haar behalve op hun hoofd en wenkbrauwen.
Licht niet verder toe aubquote:Op dinsdag 11 september 2018 19:58 schreef CherryLips het volgende:
Van die lange onverwachte haren op rare plekken
Zo'n dikke zwarte uit een pukkel op de neusquote:Op dinsdag 11 september 2018 20:04 schreef MCH het volgende:
[..]
Zo'n lekkere zwarte uit je tepelschijf of niet?
Ik ook, zo’n vieze langequote:Op dinsdag 11 september 2018 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb wel eens een haar op mijn schouder.
Jammerlijk wel.
Nee niet eensquote:Op dinsdag 11 september 2018 20:04 schreef MCH het volgende:
[..]
Zo'n lekkere zwarte uit je tepelschijf of niet?
Mag je zulke obscene muziek wel luisteren van Loka?quote:
Paar notes erbij toevallig?quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb gisteren 2 posts geplaatst die ik niet terug kan vinden.
Wat doet dat met je zelfvertrouwen?quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Haar groeit bij mij stevig, tenminste overal behalve op mijn achterhoofd waar zich een pater plekje begint te vertonen.
Fuck you leeftijd!
Raar hoe die er gewoon ineens zitten.quote:
Ze haat bijna alle muziek die ik luister.quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:10 schreef MCH het volgende:
[..]
Mag je zulke obscene muziek wel luisteren van Loka?
Heb je weer lopen etteren?quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:12 schreef MCH het volgende:
[..]
Kan die nou ook echt al zien inderdaad
Nee, maar je ziet wel dat er bijgekomen zijnquote:Op dinsdag 11 september 2018 20:12 schreef MCH het volgende:
[..]
Kan die nou ook echt al zien inderdaad
Kan ik pas over 2 weken zien.quote:
ook niet hoorquote:Op dinsdag 11 september 2018 20:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, maar je ziet wel dat er bijgekomen zijn
lol, serieus die van tabsquote:Op dinsdag 11 september 2018 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan ik pas over 2 weken zien.
Maar waren niet notewaardig.
Een over Tabby24x7 dat ze nudes had, en een over dat Pamela Anderson het huwelijksvoorstel van haar vriend van afgewezen omdat ze een andere man heeft (Julian Assange).
Weet niet of hij weg is, maar kan hem niet meer vinden.quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:14 schreef MCH het volgende:
[..]
ik wist niet dat je post weg was inderdaad
In het midden van m'n voorhoofd heb ik er 1 weggepluktquote:Op dinsdag 11 september 2018 19:58 schreef CherryLips het volgende:
Van die lange onverwachte haren op rare plekken
Lol, goeie plek wel. Ik heb wel 2 tepelharen, super irritant die dingen.quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:15 schreef Elvi het volgende:
[..]
In het midden van m'n voorhoofd heb ik er 1 weggeplukt
quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:13 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik niet, Kaneel vliegt beetje uit de bocht laatste tijd en komt hier dan uithuilen
Van die harde dikke stoppels. Heerlijk om eruit te trekken met een pincet.quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Lol, goeie plek wel. Ik heb wel 2 tepelharen, super irritant die dingen.
tmiquote:Op dinsdag 11 september 2018 20:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van die harde dikke stoppels. Heerlijk om eruit te trekken met een pincet.
Ieuwquote:Op dinsdag 11 september 2018 20:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee.quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook jouw fitgirls hebben die.
Ik gebruik een cup, altijd leuk leeggooien onder de douche.quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan ook beginnen over tampons aka bedorven frikadellen.
Ik moet dan altijd aan dat ouwe plopspeelgoed denkenquote:Op dinsdag 11 september 2018 20:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik gebruik een cup, altijd leuk leeggooien onder de douche.
Plop speelgoed?quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik moet dan altijd aan dat ouwe plopspeelgoed denken
ja maar hoe doe je dat op de openbare plee van bijvoorbeeld de bijenkorf ofzo? Ben als de dood dat dat ding open floept of omvalt ofzo. Bloedbad.quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik gebruik een cup, altijd leuk leeggooien onder de douche.
Die rubberen dingen die je binnenstebuiten moest doen waarna ze omhoog sprongen?quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik weet precies wat je bedoelt en dat beeld heb ik dus ookquote:Op dinsdag 11 september 2018 20:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jaquote:Op dinsdag 11 september 2018 20:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Die rubberen dingen die je binnenstebuiten moest doen waarna ze omhoog sprongen?
1x per 12 uur legen, hoeft vrijwel nooit op een andere plek dan thuisquote:Op dinsdag 11 september 2018 20:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja maar hoe doe je dat op de openbare plee van bijvoorbeeld de bijenkorf ofzo? Ben als de dood dat dat ding open floept of omvalt ofzo. Bloedbad.
Waarom.quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die heb ik eens op mijn oog gezet.
Deed pijn man.
Daarom zit er een gaatje inquote:Op dinsdag 11 september 2018 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die heb ik eens op mijn oog gezet.
Deed pijn man.
12 uurquote:Op dinsdag 11 september 2018 20:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
1x per 12 uur legen, hoeft vrijwel nooit op een andere plek dan thuis. En anders maar even met een papiertje er doorheen i.p.v. uitspoelen.
quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
12 uur
Ik doe twee uur met een tampon plus maandverband.
Lekker graven naar dat cupje in dat bloedende gat.quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:24 schreef CherryLips het volgende:
En je handen zitten toch helemaal onder?
Nee joh, je maakt 'm even "los" met een vinger en trekt 'm dan recht eruit. Omkiepen, papiertje erdoor of uitspoelen en terug er in. Je vingers zijn net zo vies als van een tampon inbrengen.quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:24 schreef CherryLips het volgende:
En je handen zitten toch helemaal onder?
Oh ja en soms zit er een ingegroeide, en dan pluk je het haarzakje meequote:Op dinsdag 11 september 2018 20:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van die harde dikke stoppels. Heerlijk om eruit te trekken met een pincet.
Geen idee meer.quote:
*OUCH* en dan "aaaaah" opluchtingquote:Op dinsdag 11 september 2018 20:25 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh ja en soms zit er een ingegroeide, en dan pluk je het haarzakje mee
Waar Kun je ze kopen? Kan ik even testen onder de douche.quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee joh, je maakt 'm even "los" met een vinger en trekt 'm dan recht eruit. Omkiepen, papiertje erdoor of uitspoelen en terug er in. Je vingers zijn net zo vies als van een tampon inbrengen.
Op de heftigste menstruatiedagen leeg ik dat ding 's ochtends en direct als ik thuis kom na een werkdag, en dan nog voor het slapen gaan. Dus 3x dan.
Vacuum gezogen.quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:29 schreef CherryLips het volgende:
Zie mezelf zo al op de SEH zitten om die cup eruit te laten halen omdat het me zelf niet meer lukt
Ik gebruik de OrganiCup geloof ikquote:Op dinsdag 11 september 2018 20:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waar Kun je ze kopen? Kan ik even testen onder de douche.
Open je je benen, dokter gaat over zijn nek van de putlucht van het slijmvlies dat uren ligt te meuren daar.quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:29 schreef CherryLips het volgende:
Zie mezelf zo al op de SEH zitten om die cup eruit te laten halen omdat het me zelf niet meer lukt
Meteen even een pap smear doen.quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Open je je benen, dokter gaat over zijn nek van de putlucht van het slijmvlies dat uren ligt te meuren daar.
Doe nou niet spelbreken.quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Kan niet, zitten ontluchtingsgaatjes in.
Heb wel trek in een vanilleijsje met aarbeiensaus nuquote:Op dinsdag 11 september 2018 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik hoef iig niet meer te snoepen nu.
gistend ongesteldheidsdruipselquote:Op dinsdag 11 september 2018 20:30 schreef ElDinosaur het volgende:
Knalt er vanzelf uit door de opgebouwde druk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |