ik voel me hier op mn gemakquote:Op dinsdag 11 september 2018 09:41 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Waarom zit jij hier tussen de sukkels
quote:Op dinsdag 11 september 2018 09:43 schreef Californium het volgende:
“Hou je mond maar weer”![]()
Goede comeback jochie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 september 2018 09:44 schreef Flamarande het volgende:
[..]![]()
Hoi AberSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2018 09:44 schreef Flamarande het volgende:
[..]![]()
Hoe is het met je rotte tanden? Als een tandarts gevonden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Keer wat anders dan dat geklef of chocolaquote:Op dinsdag 11 september 2018 09:44 schreef CherryLips het volgende:
Goede binnenkomerMeteen gezelligheid op de dinsdagochtend.
Of balen hooi in je autoquote:Op dinsdag 11 september 2018 09:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Keer wat anders dan dat geklef of chocola
Ranzig dik wijf gespotquote:Op dinsdag 11 september 2018 09:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb al m'n chocola van dit weekend opgegeten.
ohaiquote:Op dinsdag 11 september 2018 09:44 schreef Debsterr het volgende:
Wat een lekker sfeertje hier vanochtend...
hallo het is niet toegestaan posts uit een ander topic ergens anders heen te halen om zo iemand te treiterenquote:Op dinsdag 11 september 2018 09:44 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hoe is het met je rotte tanden? Als een tandarts gevonden?
Misschien is ze wel enorm begaan met je. Altijd maar dat negatieve.quote:Op dinsdag 11 september 2018 09:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hallo het is niet toegestaan posts uit een ander topic ergens anders heen te halen om zo iemand te treiteren
Heb deze post gerapporteerd bij het beheer
Jij bent toch dat gestoorde mens met die psycho janktopics?quote:Op dinsdag 11 september 2018 09:44 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hoe is het met je rotte tanden? Als een tandarts gevonden?
ik weet wie het zegtquote:Op dinsdag 11 september 2018 09:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien is ze wel enorm begaan met je. Altijd maar dat negatieve.
Jeetjequote:Op dinsdag 11 september 2018 09:48 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Jij bent toch dat gestoorde mens met die psycho janktopics?
Quote ik een post uit een ander topic dan?quote:Op dinsdag 11 september 2018 09:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hallo het is niet toegestaan posts uit een ander topic ergens anders heen te halen om zo iemand te treiteren
Heb deze post gerapporteerd bij het beheer
Nee ik start geen topics. Ik zit alleen in de sc met m'n kliekje.quote:Op dinsdag 11 september 2018 09:48 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Jij bent toch dat gestoorde mens met die psycho janktopics?
Hoopte het voor je maar die psychoses blijken echt uit je eigen toetsenbord te komenquote:Op dinsdag 11 september 2018 09:50 schreef Elvi het volgende:
[..]
Quote ik een post uit een ander topic dan?
Raarrrr.quote:Op dinsdag 11 september 2018 09:50 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Kwam hier even buurten maar werd meteen onvriendelijk bejegend
Ze is wel een gevoelige meid inderdaad, dan kan ze nog wel eens raar uit de hoek komen. Maar ik neem het haar niet kwalijk, hoop dat ze een lieve vriend vindt die het beste met haar voor heeft en dat haar kijk op de wereld weer wat rozer wordt.quote:Op dinsdag 11 september 2018 09:49 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Kan me vergissen maar de naam komt me bekend voor
Niet door mij hoor, gekkiequote:Op dinsdag 11 september 2018 09:50 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Wat kom je hier nu echt doen, Aber? Beetje stoken, beetje klooien?quote:Op dinsdag 11 september 2018 09:51 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Hoopte het voor je maar die psychoses blijken echt uit je eigen toetsenbord te komen
Wacht... Ben ik nu foldemort?quote:Op dinsdag 11 september 2018 09:51 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Hoopte het voor je maar die psychoses blijken echt uit je eigen toetsenbord te komen
Dus wat dat betreft is het net KLBquote:Op dinsdag 11 september 2018 09:50 schreef Flamarande het volgende:
[..]
je weet heel goed wat je doet. Maar is verder prima hoor. Kun je ook niet meer klagen als het jou overkomtquote:Op dinsdag 11 september 2018 09:50 schreef Elvi het volgende:
[..]
Quote ik een post uit een ander topic dan?
Wie is Aber?quote:Op dinsdag 11 september 2018 09:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat kom je hier nu echt doen, Aber? Beetje stoken, beetje klooien?
Want dan mag je graag weer gaan.
Ik begon hier gewoon normaal hoor, ga je selectief modden omdat ik je interieur niet mooi vond of spreek je de andere users ook aan?quote:Op dinsdag 11 september 2018 09:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat kom je hier nu echt doen, Aber? Beetje stoken, beetje klooien?
Want dan mag je graag weer gaan.
de vrouw met de 100 klonenquote:
Ja dat gun ik haar wel, dit is ook niksquote:Op dinsdag 11 september 2018 09:51 schreef MCH het volgende:
[..]
Ze is wel een gevoelige meid inderdaad, dan kan ze nog wel eens raar uit de hoek komen. Maar ik neem het haar niet kwalijk, hoop dat ze een lieve vriend vindt die het beste met haar voor heeft en dat haar kijk op de wereld weer wat rozer wordt.
Ik stel je een vraag. Jouw kennende kom je niet gewoon om normaal te doen namelijk.quote:Op dinsdag 11 september 2018 09:53 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ik begon hier gewoon normaal hoor, ga je selectief modden omdat ik je interieur niet mooi vond of spreek je de andere users ook aan?
Is vervelend voor ze. Wel sneu.quote:Op dinsdag 11 september 2018 09:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk net zo psychisch niet in orde als sommige anderen.
Ja het is duidelijk, heel volwassen van jequote:Op dinsdag 11 september 2018 09:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik stel je een vraag. Jouw kennende kom je niet gewoon om normaal te doen namelijk.
quote:Op dinsdag 11 september 2018 09:56 schreef Samzz het volgende:
We zijn allemaal psychisch gestoord toch.
quote:
Met ritalin?quote:Op dinsdag 11 september 2018 09:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien hadden ze beter bijgevoerd kunnen worden.
Toedels. Daar sloot een date ooit eens een avondje appen mee af. Spontaan opgedroogd.quote:
quote:Op dinsdag 11 september 2018 10:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Toedels. Daar sloot een date ooit eens een avondje appen mee af. Spontaan opgedroogd.
quote:Op dinsdag 11 september 2018 09:56 schreef Samzz het volgende:
We zijn allemaal psychisch gestoord toch.
Misschien was dat ook wel zijn bedoeling. Eindelijk van die muts af, dacht 'ie.quote:Op dinsdag 11 september 2018 10:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Toedels. Daar sloot een date ooit eens een avondje appen mee af. Spontaan opgedroogd.
Lekker afstandelijk ookquote:Op dinsdag 11 september 2018 10:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nah, vrij zeker van niet. Ik heb hem uiteindelijk geditcht voor koffiemeneer.quote:Op dinsdag 11 september 2018 10:07 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Misschien was dat ook wel zijn bedoeling. Eindelijk van die muts af, dacht 'ie.
Jup. Zo was het overigens niet bedoelt bleek later.quote:
Toe maar.quote:Op dinsdag 11 september 2018 10:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nah, vrij zeker van niet. Ik heb hem uiteindelijk geditcht voor koffiemeneer.
Wat verwacht je dan met 'toedels'?quote:Op dinsdag 11 september 2018 10:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jup. Zo was het overigens niet bedoelt bleek later.
Uiteraard!quote:Op dinsdag 11 september 2018 10:12 schreef ElDinosaur het volgende:
[ afbeelding ]
Probleem opgelost, veroorzaakt door gepruts van anderen.
Niet echt een verrassing toch?quote:Op dinsdag 11 september 2018 10:12 schreef ElDinosaur het volgende:
[ afbeelding ]
Anderenquote:Op dinsdag 11 september 2018 10:12 schreef ElDinosaur het volgende:
[ afbeelding ]
Klinkt alsof hij een dag later uit de kast zou gaan komenquote:Op dinsdag 11 september 2018 10:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hehehequote:Op dinsdag 11 september 2018 10:13 schreef STING het volgende:
[..]
Klinkt alsof hij een dag later uit de kast zou gaan komen
Dat is het Faxie-effect.quote:Op dinsdag 11 september 2018 10:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je allemaal hebt. Dus geef eens wat opties.quote:Op dinsdag 11 september 2018 10:28 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Kun je ook even verzinnn wat ik aan moet dan?
Het is meer de vraag in welke doos het allemaal zitquote:Op dinsdag 11 september 2018 10:29 schreef rival het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je allemaal hebt. Dus geef eens wat opties.
Kom ik weer met zo'n goed idee, pak je dozen uit.quote:Op dinsdag 11 september 2018 10:34 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Het is meer de vraag in welke doos het allemaal zit![]()
Keuze uit broeken en t-shirts![]()
You're on fire!quote:Op dinsdag 11 september 2018 10:35 schreef rival het volgende:
[..]
Kom ik weer met zo'n goed idee, pak je dozen uit.
Maar als haar doos nu nakend is, omdat ze niet weet wat ze aan moet trekken, dan hoef je die in ieder geval niet uit te pakken.quote:Op dinsdag 11 september 2018 10:35 schreef rival het volgende:
[..]
Waarom insinueer je dat ik hangtieten hebquote:
Ja, sommige mensen hebben bijna geen telefoon nodig om gehoord te worden. Aan de andere kant van het land.quote:Op dinsdag 11 september 2018 10:40 schreef Debsterr het volgende:
Er zit een collega hier die heel veel belt. Heel luid. Ik word hier zo fucking cranky van.
Herkenbaar. Hoor je jezelf niet eens meer nadenkenquote:Op dinsdag 11 september 2018 10:40 schreef Debsterr het volgende:
Er zit een collega hier die heel veel belt. Heel luid. Ik word hier zo fucking cranky van.
quote:Op dinsdag 11 september 2018 10:41 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, sommige mensen hebben bijna geen telefoon nodig om gehoord te worden. Aan de andere kant van het land.
Ik heb dus al muziek aan op m'n oordopjes. En dan soms wil hij iets duidelijk maken DUS DAN GAAT HIJ GEWOON NOG HARDER PRATEN HAHAHA OH WAT EEN HILARITEIT ECHT GEZELLIG DAT GEBEL DE HELE TIJD.quote:Op dinsdag 11 september 2018 10:41 schreef rival het volgende:
[..]
Herkenbaar. Hoor je jezelf niet eens meer nadenken
zo'n collega heb ik ook.quote:Op dinsdag 11 september 2018 10:40 schreef Debsterr het volgende:
Mensen belonen voor ongewenst gedragquote:Op dinsdag 11 september 2018 10:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo'n collega heb ik ook.
we hebben hem zn eigen hok gegeven
En waar laat ik mn kleren dan? Op de grond???quote:Op dinsdag 11 september 2018 10:35 schreef rival het volgende:
[..]
ff langs de ikea danquote:Op dinsdag 11 september 2018 10:44 schreef TaMieke het volgende:
[..]
En waar laat ik mn kleren dan? Op de grond???
Ik heb nog geen kledingkast
Paxquote:Op dinsdag 11 september 2018 10:44 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Op zich kan hij het weten toch?quote:Op dinsdag 11 september 2018 10:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom insinueer je dat ik hangtieten heb?
die heeft de ikea ook voor jequote:Op dinsdag 11 september 2018 10:45 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Is de bedoeling. Maar daar heb ik sterke mannen voor nodig en een bus
Stoel? Poef? Bank?quote:Op dinsdag 11 september 2018 10:44 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Alles van dat soort staat nog in mn oude huis. Ik heb hier alleen mn bed en 2 klapstoelen.quote:Op dinsdag 11 september 2018 10:47 schreef rival het volgende:
[..]
Stoel? Poef? Bank?
Alsof kleding altijd in een kast te vinden is
die kans is wel aanwezig ja.quote:
Maar dan boeit het niet wat je aantrekt want je moet toch aan de slag. hup hup.quote:Op dinsdag 11 september 2018 10:49 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Alles van dat soort staat nog in mn oude huis. Ik heb hier alleen mn bed en 2 klapstoelen.
Plafond witten?quote:Op dinsdag 11 september 2018 10:51 schreef ElDinosaur het volgende:
Vanmiddag nog maar een paar dingetjes verven denk ik.
Ik kan niets doen vandaagquote:Op dinsdag 11 september 2018 10:51 schreef rival het volgende:
[..]
Maar dan boeit het niet wat je aantrekt want je moet toch aan de slag. hup hup.
Huehuequote:Op dinsdag 11 september 2018 10:57 schreef ElDinosaur het volgende:
Wel een hoop kiertjes volgekit de afgelopen dagen.
Vandaag poetsen dusquote:Op dinsdag 11 september 2018 10:57 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik kan niets doen vandaag![]()
Morgen naar alles poetsenzo geen zin in.
Kast kopen met hemquote:Op dinsdag 11 september 2018 11:09 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Neega winkelen met mn broertje. Veel leuker om te doen
Ja het is soms lastig. Maar iemand moet het doen.quote:Op dinsdag 11 september 2018 11:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je moet ook alles voorkauwen hier
misschien kan hij niet met een imbus sleuteltje overweg..quote:
Welke debiel kan dat nou niet. Tevens hou ik van IKEA meubels in elkaar zettenquote:Op dinsdag 11 september 2018 11:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien kan hij niet met een imbus sleuteltje overweg..
ze bestaan echt hoorquote:Op dinsdag 11 september 2018 11:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Welke debiel kan dat nou niet. Tevens hou ik van IKEA meubels in elkaar zetten.
Het is zo makkelijkquote:Op dinsdag 11 september 2018 11:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Welke debiel kan dat nou niet. Tevens hou ik van IKEA meubels in elkaar zetten.
Gewoon Faxie inhuren voor andere bouwpakketten.quote:Op dinsdag 11 september 2018 11:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Het is zo makkelijk
andere bouwpakketten daarentegen
Hemnes schoenenkast.quote:Op dinsdag 11 september 2018 11:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Het is zo makkelijk
andere bouwpakketten daarentegen
Ik woon te ver.quote:Op dinsdag 11 september 2018 11:37 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gewoon Faxie inhuren voor andere bouwpakketten.
herpes schoenenkastquote:Op dinsdag 11 september 2018 11:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hemnes schoenenkast.
Godverdomme wat een kutding.
gelukkig. ik begin honger te krijgenquote:
dm me je exacte locatiequote:
hmm, dat kunnen er nooit veel zijn. ik probeer ze gewoon alle 7quote:Op dinsdag 11 september 2018 12:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat ene huis in Zeeuws-Vlaanderen.
quote:Op dinsdag 11 september 2018 12:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, dat kunnen er nooit veel zijn. ik probeer ze gewoon alle 7
quote:Op dinsdag 11 september 2018 12:48 schreef Samzz het volgende:
Zo, dat was een goede lunch.
Straks werken, vanavond lekker trainen met meneer Boor
.
Wees blij. Poten op tafel dit dat.quote:Op dinsdag 11 september 2018 12:34 schreef Q. het volgende:
Vandaag is één groot overleg. Kom nergens aan toe.
Chocopasta. Nom.quote:Op dinsdag 11 september 2018 13:17 schreef O_o_ het volgende:
Ik heb zojuist drie boterhammen met chocopasta in mijn mik geduwd.
liever hagelslagquote:
ik meng pindakaas door de skyrquote:
Toch mooie troll actie.quote:Op dinsdag 11 september 2018 13:33 schreef ElDinosaur het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)foto-s-in-dierentuin
wtf
Zal binnenkort vast wel een of ander zendertje te krijgen zijn waardoor je alleen nog een witte vlek bent op foto's.quote:
Sorry, wat.quote:Op dinsdag 11 september 2018 13:33 schreef ElDinosaur het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)foto-s-in-dierentuin
wtf
Hoe dan?quote:Op dinsdag 11 september 2018 13:44 schreef Crooyzwans het volgende:
Nooit zin gehad.
Maar dat kan komen doordat ik de 4 uur slaap vannacht niet gered heb.
Ik heb t laatst door de kwark gedaan. Scheut honing erbij. Niet te vreten.quote:
meer voor mijquote:Op dinsdag 11 september 2018 13:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb t laatst door de kwark gedaan. Scheut honing erbij. Niet te vreten.
Gewoon een paar uur liggen draaien in bed omdat je de slaap niet kan vatten.quote:
Vervelend is dat ja. Hopelijk slaap je vanavond weer beterquote:Op dinsdag 11 september 2018 13:56 schreef Crooyzwans het volgende:
[..]
Gewoon een paar uur liggen draaien in bed omdat je de slaap niet kan vatten.
Heb ik geregeld, zeker als het zowel op het werk en in de persoonlijke sfeer wat aan de drukke kant is.
Ik moet helemaal niks met pindakaas.quote:Op dinsdag 11 september 2018 13:58 schreef Crooyzwans het volgende:
Pindakaas moet je alleen op geroosterd brood doen![]()
Dan smelt dat lekker en loopt het een beetje het brood in.
Tegendraads hoorquote:Op dinsdag 11 september 2018 14:21 schreef rival het volgende:
[..]
Ik moet helemaal niks met pindakaas.
Je maakt je eigen pindakaas, ik snap.quote:Op dinsdag 11 september 2018 14:26 schreef rival het volgende:
[..]
Ik eet alleen pinda's uit "protest"
of een witte boterham met pindakaas en aardbeienjamquote:Op dinsdag 11 september 2018 14:33 schreef Samzz het volgende:
Nu heb ik zin in een witte boterham met pindakaas en hagelslag.
Dat vind ik altijd heel gek klinken, terwijl ik een Snicker oid dan wel weer de normaalste zaak van de wereld vind.quote:Op dinsdag 11 september 2018 14:33 schreef Samzz het volgende:
Nu heb ik zin in een witte boterham met pindakaas en hagelslag.
OH JA. Ik lust nu pindakaas dus nu kan ik die ook eindelijk eens proberenquote:
ik nu ookquote:
zalm, krieltjes en snijbonen denk ikquote:Op dinsdag 11 september 2018 14:42 schreef gcjoel het volgende:
vanavond rijst met kip, sperziebonen en pindasaus![]()
Wat ben je precies aan het doen met die jobcoach en waarvoor?quote:Op dinsdag 11 september 2018 14:45 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb nog geen idee. Mijn ex zou komen eten maar dat gaat niet door. Koffiemeneer is druk dus die zie ik vanavond niet. Wel de tijd om verder te werken aan mijn opdracht voor de jobcoach.
Heb eind september mijn eerste echte afspraak. Ik zit niet lekker in mijn vel qua werk nu maar heb geen (goede) opleiding om een switch te kunnen maken, ook weet ik niet zo goed wat ik dan kan en wil. Overweeg om te gaan studeren maar wil dan wel een gegronde keuze maken.quote:Op dinsdag 11 september 2018 14:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wat ben je precies aan het doen met die jobcoach en waarvoor?
Interessant. Ik zit ook aan zoiets te denken namelijk. Ook even geen idee hoe en waar te starten.quote:Op dinsdag 11 september 2018 14:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heb eind september mijn eerste echte afspraak. Ik zit niet lekker in mijn vel qua werk nu maar heb geen (goede) opleiding om een switch te kunnen maken, ook weet ik niet zo goed wat ik dan kan en wil. Overweeg om te gaan studeren maar wil dan wel een gegronde keuze maken.
Start dus met een jobcoach en de eerste opdracht is het schrijven van je biografie. Gisteravond begonnen en vond het erg fijn dat ik bij koffiemeneer was, voelde me daarna eigenlijk best wel kut. En ik ben pas bij het beschrijven tot einde basisschool. Dat wordt dus nog wat...
Geen mozzarella oid?quote:Op dinsdag 11 september 2018 14:46 schreef CherryLips het volgende:
Vanavond pasta met rucola, tomaat en paprika.
Hm. Bijzondere eerste stap.quote:Op dinsdag 11 september 2018 14:48 schreef Debsterr het volgende:
Start dus met een jobcoach en de eerste opdracht is het schrijven van je biografie. G
Nee daarom wilde ik inderdaad eerst eens graag gaan kletsen met iemand om meer inzichten te krijgen in mijn talenten, zwaktes en dat soort dingen. Overigens is het een (job)coach, dus ook wel wat persoonlijke dingen die aan bod komen.quote:Op dinsdag 11 september 2018 14:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Interessant. Ik zit ook aan zoiets te denken namelijk. Ook even geen idee hoe en waar te starten.
Vanwaar is het zo zwaar je biografie te schrijven?
het geeft je misschien wel al wat inzichten in welke richting je uit zou willen. Of wat je juist niet wilquote:Op dinsdag 11 september 2018 14:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee daarom wilde ik inderdaad eerst eens graag gaan kletsen met iemand om meer inzichten te krijgen in mijn talenten, zwaktes en dat soort dingen. Overigens is het een (job)coach, dus ook wel wat persoonlijke dingen die aan bod komen.
Hmm, heb totaal geen leuke herinneringen aan de basisschool of middelbare school. Vroeger thuis was het ook niet altijd even gezellig. En dat opschrijven is dan toch wel confronterend.
Toch eens oriënteren binnenkort.quote:Op dinsdag 11 september 2018 14:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee daarom wilde ik inderdaad eerst eens graag gaan kletsen met iemand om meer inzichten te krijgen in mijn talenten, zwaktes en dat soort dingen. Overigens is het een (job)coach, dus ook wel wat persoonlijke dingen die aan bod komen.
Hmm, heb totaal geen leuke herinneringen aan de basisschool of middelbare school. Vroeger thuis was het ook niet altijd even gezellig. En dat opschrijven is dan toch wel confronterend.
Oh ongetwijfeld, denk ook niet dat die oefening zomaar random bedacht isquote:Op dinsdag 11 september 2018 14:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het geeft je misschien wel al wat inzichten in welke richting je uit zou willen. Of wat je juist niet wil
Omdat ik het nogal breed vind. Je raakt dan wat makkelijker het thema kwijt eigenlijk; het vinden van een andere baan of studie.quote:
Ik heb van mensen in mijn omgeving alleen maar positieve ervaringen gehoord, ook omdat zo iemand je toch wel een spiegel voorhoudt waar je zelf soms voor wegduikt denk ik.quote:Op dinsdag 11 september 2018 14:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Toch eens oriënteren binnenkort.
Ah ja niet leuk inderdaad. Lijkt me sowieso moeilijk een biografie achtig iets te schrijven hoor.
nee, dat hoop ik nietquote:Op dinsdag 11 september 2018 14:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh ongetwijfeld, denk ook niet dat die oefening zomaar random bedacht is.
Na een grondige analyse van je pohi raad ik nagelstyliste aan. Dat is dan 2500 EUR, dank u.quote:Op dinsdag 11 september 2018 14:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ah zo. Het gaat vooral om het beschrijven van de emotie bij die periode/belevenissen. En wat ik al aangaf, het is een (job)coach, dus het is voor mij ook wel breder dan alleen werk georienteerdquote:Op dinsdag 11 september 2018 14:58 schreef Elvi het volgende:
[..]
Omdat ik het nogal breed vind. Je raakt dan wat makkelijker het thema kwijt eigenlijk; het vinden van een andere baan of studie.
Tenzij je meer moet ingaan op wat je hobbies en interesses toen waren? En niet een hele uitgebreide biografie van "in de brugklas lachten mensen mij uit om mijn tas".
Ik weet niet precies wat je hulpvraag is natuurlijk, maar ik had niet zo snel gekozen voor de biografie werkvorm
het lijkt me wel een beetje zweverig somsquote:Op dinsdag 11 september 2018 14:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb van mensen in mijn omgeving alleen maar positieve ervaringen gehoord, ook omdat zo iemand je toch wel een spiegel voorhoudt waar je zelf soms voor wegduikt denk ik.
Goh, bedanktquote:Op dinsdag 11 september 2018 14:59 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Na een grondige analyse van je pohi raad ik nagelstyliste aan. Dat is dan 2500 EUR, dank u.
Ha, ik mag hopen dat deze meneer goed geaard is haha, zweverig is echt niet mijn ding. Maar goed, we gaan het zien, intake voelde goed in ieder geval.quote:Op dinsdag 11 september 2018 15:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het lijkt me wel een beetje zweverig soms
maar dat ligt misschien ook aan de mensen waar ik naar toe gestuurd werd toen ik zelf werkeloos was
"waar krijg je energie van"quote:Op dinsdag 11 september 2018 15:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het lijkt me wel een beetje zweverig soms
maar dat ligt misschien ook aan de mensen waar ik naar toe gestuurd werd toen ik zelf werkeloos was
Ja ook wel confronterend verwacht ik. Misschien nog even mee wachten tot ik weer een beetje rustiger leef.quote:Op dinsdag 11 september 2018 14:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb van mensen in mijn omgeving alleen maar positieve ervaringen gehoord, ook omdat zo iemand je toch wel een spiegel voorhoudt waar je zelf soms voor wegduikt denk ik.
Dat zijn echt van die vragen waar ik geen antwoord op weet.quote:Op dinsdag 11 september 2018 15:01 schreef Elvi het volgende:
[..]
"waar krijg je energie van"
"waar ligt je kracht"
Op zich geen rare vragen behalve dat ze een beetje jeukerig verwoord zijn.quote:Op dinsdag 11 september 2018 15:01 schreef Elvi het volgende:
[..]
"waar krijg je energie van"
"waar ligt je kracht"
Daarom ben ik hier niet 10 maanden geleden al mee gestart, terwijl ik er wel toen al behoefte aan hadquote:Op dinsdag 11 september 2018 15:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja ook wel confronterend verwacht ik. Misschien nog even mee wachten tot ik weer een beetje rustiger leef.
Ben benieuwd hoe je het vind verder. Ik ga tegen het einde van het jaar wel eens kijken denk ik.quote:Op dinsdag 11 september 2018 15:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Daarom ben ik hier niet 10 maanden geleden al mee gestart, terwijl ik er wel toen al behoefte aan had. Eigenlijk door de ontmoeting met koffiemeneer is dit in stroomversnelling gekomen.
Het zijn de vragen waar de coachee vaak zelf geen antwoord op heeftquote:Op dinsdag 11 september 2018 15:03 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Op zich geen rare vragen behalve dat ze een beetje jeukerig verwoord zijn.
Ik zal vast wel een keer een update posten en anders mag je 'm altijd vragen. Verwachting is dat ik richting februari het traject afrond.quote:Op dinsdag 11 september 2018 15:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe je het vind verder. Ik ga tegen het einde van het jaar wel eens kijken denk ik.
ik heb ook echt een schurfhekel aan sollicitatiegesprekken.quote:Op dinsdag 11 september 2018 15:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat zijn echt van die vragen waar ik geen antwoord op weet.
Ja is goed, thanks!quote:Op dinsdag 11 september 2018 15:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik zal vast wel een keer een update posten en anders mag je 'm altijd vragen. Verwachting is dat ik richting februari het traject afrond.
Nee dat snap ik, maar die vraag is geen doodlopende weg lijkt me.quote:Op dinsdag 11 september 2018 15:05 schreef Elvi het volgende:
[..]
Het zijn de vragen waar de coachee vaak zelf geen antwoord op heeftdaarom komen ze ook bij de coach; om dat te (her)ontdekken.
Weet je echt wel.quote:Op dinsdag 11 september 2018 15:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat zijn echt van die vragen waar ik geen antwoord op weet.
En nog iets van saus?quote:Op dinsdag 11 september 2018 15:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
NeeParmezaanse kaas denk ik.
'Het begon leuk, het werd een paar jaar kut, ik deed moeilijk, en ging toen weer beter.'quote:Op dinsdag 11 september 2018 14:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Toch eens oriënteren binnenkort.
Ah ja niet leuk inderdaad. Lijkt me sowieso moeilijk een biografie achtig iets te schrijven hoor.
het leven is kutquote:Op dinsdag 11 september 2018 15:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Het begon leuk, het werd een paar jaar kut, ik deed moeilijk, en ging toen weer beter.'
Je moet het ook gewoon een plekje geven en in je eigen kracht blijven staan.quote:Op dinsdag 11 september 2018 15:03 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Op zich geen rare vragen behalve dat ze een beetje jeukerig verwoord zijn.
Nietquote:
En vooral je ding doen.quote:Op dinsdag 11 september 2018 15:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet het ook gewoon een plekje geven en in je eigen kracht blijven staan.
En af en toe even in de spiegel kijken.quote:Op dinsdag 11 september 2018 15:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet het ook gewoon een plekje geven en in je eigen kracht blijven staan.
Jaloezie is een nutteloze emotie!quote:Op dinsdag 11 september 2018 15:15 schreef Elvi het volgende:
[..]
En af en toe even in de spiegel kijken.
Je doet het alleen wel 40 uur per week wat een aanzienlijk deel van je wakkere uren is.quote:Op dinsdag 11 september 2018 15:14 schreef ElDinosaur het volgende:
Werk is gewoon een noodzakelijk kwaad om dingen te doen die wel leuk zijn.
er komt steeds meer bijquote:Op dinsdag 11 september 2018 15:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Italiaanse kruiden en een klein beetje creme fraiche.
Thanks, ik wis alles en vervang het hier doorquote:Op dinsdag 11 september 2018 15:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Het begon leuk, het werd een paar jaar kut, ik deed moeilijk, en ging toen weer beter.'
Dankzij die hoest/stikbui van vannacht is de balans slaap/werk nu ook even zoek. Godsamme zeg. Zou eigenlijk even in m'n poep moeten roeren om te zien wat ik precies heb ingeslikt dat ik me zo verslikte in m'n slaap.quote:Op dinsdag 11 september 2018 15:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je doet het alleen wel 40 uur per week wat een aanzienlijk deel van je wakkere uren is.
Op zich wel fijn als het dan enigszins te pruimen is wat je doet.
quote:Op dinsdag 11 september 2018 15:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dankzij die hoest/stikbui van vannacht is de balans slaap/werk nu ook even zoek. Godsamme zeg. Zou eigenlijk even in m'n poep moeten roeren om te zien wat ik precies heb ingeslikt dat ik me zo verslikte in m'n slaap.
Poep je niet in een potje?quote:Op dinsdag 11 september 2018 15:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dankzij die hoest/stikbui van vannacht is de balans slaap/werk nu ook even zoek. Godsamme zeg. Zou eigenlijk even in m'n poep moeten roeren om te zien wat ik precies heb ingeslikt dat ik me zo verslikte in m'n slaap.
Grote spinquote:Op dinsdag 11 september 2018 15:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Speelgoedsoldaatjes, oordoppen, weet ik veel.
deed jij moeilijk dan?quote:Op dinsdag 11 september 2018 15:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Thanks, ik wis alles en vervang het hier door.
Niet zo'n zin om er allemaal heel inhoudelijk op in te gaanquote:
Sinds ik de plons-wc heb niet meer, dus wat betreft darmkanker-scares is het wel een goede pot.quote:Op dinsdag 11 september 2018 15:18 schreef ElDinosaur het volgende:
Had ergens wel verwacht dat jij dagelijks de consistentie en inhoud even bekijkt, CL.
hoeft ook nietquote:Op dinsdag 11 september 2018 15:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Niet zo'n zin om er allemaal heel inhoudelijk op in te gaan.
Maar wie weet merk je het nu niet op tijdquote:Op dinsdag 11 september 2018 15:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sinds ik de plons-wc heb niet meer, dus wat betreft darmkanker-scares is het wel een goede pot.
omg wat klotequote:Op dinsdag 11 september 2018 15:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb zo'n plons-wc, waardeloos.
nee man, word moe wakker.quote:Op dinsdag 11 september 2018 15:19 schreef TaMieke het volgende:
“Waar krijg je energie van?”
- slapen
Hou eens op.quote:Op dinsdag 11 september 2018 15:19 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Maar wie weet merk je het nu niet op tijd
Hmm ja, heb je een punt.quote:
quote:Op dinsdag 11 september 2018 15:22 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hmm ja, heb je een punt.
Voor de rest is het wakker zijn wel meer vermoeiend dan slapen.
Ik weet ook echt niet wat ik moet qua werk. Ik heb te weinig te doen, kan me niet concentreren en maak teveel fouten.![]()
Alles gaat fout
Oei dat fouten maken enzo is wel klote.quote:Op dinsdag 11 september 2018 15:22 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hmm ja, heb je een punt.
Voor de rest is het wakker zijn wel meer vermoeiend dan slapen.
Ik weet ook echt niet wat ik moet qua werk. Ik heb te weinig te doen, kan me niet concentreren en maak teveel fouten.![]()
Alles gaat fout
Ja lekker duimendraaien en je bankrekening leeg zien lopen.quote:Op dinsdag 11 september 2018 15:25 schreef Harmankardon het volgende:
Te weinig te doen hebben is alleen leuk als je thuis kunt werken
Inderdaadquote:Op dinsdag 11 september 2018 15:25 schreef Harmankardon het volgende:
Moetje maar geen zzp'er zijn.quote:Op dinsdag 11 september 2018 15:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja lekker duimendraaien en je bankrekening leeg zien lopen.
En zelfs dan is het soms maar irritant.quote:Op dinsdag 11 september 2018 15:25 schreef Harmankardon het volgende:
Loonslaaf.quote:Op dinsdag 11 september 2018 15:28 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Moetje maar geen zzp'er zijn.
Ja nu moet ik aanwezig zijn tot half 6. Geestdodendquote:Op dinsdag 11 september 2018 15:25 schreef Harmankardon het volgende:
Iedereen heeft een baas, of die nou een leidinggevende is of een opdrachtgever, datquote:
Laatste deel van Homo Deus is super.quote:Op dinsdag 11 september 2018 15:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja nu moet ik aanwezig zijn tot half 6. Geestdodend
van die bijdehante mensen: "ik heb geen baas, een hond heeft een baas"quote:Op dinsdag 11 september 2018 15:30 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Iedereen heeft een baas, of die nou een leidinggevende is of een opdrachtgever, dat
vind ik behoorlijk irrelevant.
Ben nog aan het laatste deel van Sapiens bezigquote:Op dinsdag 11 september 2018 15:30 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Laatste deel van Homo Deus is super.
Mijn baas commandeert me alleen niet als een hond, dat scheelt wel.quote:Op dinsdag 11 september 2018 15:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
van die bijdehante mensen: "ik heb geen baas, een hond heeft een baas"
nee lul, jij hebt ook een baas.
Hoef je ook niet op de mat te schijten.quote:Op dinsdag 11 september 2018 15:33 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Mijn baas commandeert me alleen niet als een hond, dat scheelt wel.
Soms wel de neiging om te doen.quote:Op dinsdag 11 september 2018 15:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoef je ook niet op de mat te schijten.
Mijn baas zegt dat altijd als ik baas naar hem roep.quote:Op dinsdag 11 september 2018 15:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
van die bijdehante mensen: "je hebt geen baas, een hond heeft een baas"
En dan zeg ik expres nog vaker baas.quote:Op dinsdag 11 september 2018 15:35 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn baas zegt dat altijd als ik baas naar hem roep.
Baas, chef, voorman, guru.... boeit mij het nou hoe ik hem noemquote:Op dinsdag 11 september 2018 15:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
En dan zeg ik expres nog vaker baas.
'Henkie!'quote:Op dinsdag 11 september 2018 15:36 schreef rival het volgende:
[..]
Baas, chef, voorman, guru.... boeit mij het nou hoe ik hem noem
Beetje pesten mag. De meesten vinden baas genoemd worden niet leuk.quote:Op dinsdag 11 september 2018 15:36 schreef rival het volgende:
[..]
Baas, chef, voorman, guru.... boeit mij het nou hoe ik hem noem
Nou dan zal Henkie waarschijnlijk reageren en dan wordt het wel een beetje verwarrend allemaal.quote:
ik klak meestal gewoon even met mijn hielenquote:Op dinsdag 11 september 2018 15:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
En dan zeg ik expres nog vaker baas.
quote:Op dinsdag 11 september 2018 15:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik klak meestal gewoon even met mijn hielen
Hij ook niet echt maar ze weten wie het zegtquote:Op dinsdag 11 september 2018 15:38 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Beetje pesten mag. De meesten vinden baas genoemd worden niet leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |