Voor een gemoedelijk tennistopic vind ik het niet meevallen. Wel leuk joh, beetje pit erin.quote:Op zondag 9 september 2018 00:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Bij jou thuis bedoel je? Want hier valt het voor FOK! best mee.
Derde week giro praktijken.quote:Op zondag 9 september 2018 00:18 schreef heywoodu het volgende:
De boel is hier net zo licht ontvlambaar als bij een wedstrijd van Serena, allemachtig.
geef Wim maar een game penaltyquote:Op zondag 9 september 2018 00:18 schreef heywoodu het volgende:
De boel is hier net zo licht ontvlambaar als bij een wedstrijd van Serena, allemachtig.
Heeft haar zus niet geholpen andersquote:Op zondag 9 september 2018 00:20 schreef maan_man het volgende:
In the hood helpt deze attitude je nog wel eens.
Oh, ik kom niet zo vaak in de tennistopics. De wielertopics zijn meestal veel heftigerquote:Op zondag 9 september 2018 00:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Voor een gemoedelijk tennistopic vind ik het niet meevallen. Wel leuk joh, beetje pit erin.
Daar moet je sowieso niks serieus nemen.quote:Op zondag 9 september 2018 00:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh, ik kom niet zo vaak in de tennistopics. De wielertopics zijn meestal veel heftiger
Hij had haar ook wat kunnen kalmeren of zichzelf de vraag kunnen stellen of Williams de coaching überhaupt wel gezien heeft. Of in ieder geval geen waarschuwing geven omdat iemand stelt dat je haar een besteelt van een punt om volgende week de fuck you's lekker over je heen te laten komen in een eerste ronde op een bijbaan.quote:Op zondag 9 september 2018 00:17 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Nee, lekker gek doen en letterlijk elke keer wat anders posten dan de rest is geen act...
Dit mens is toch geschift? Moet die scheidsrechter dan over zich heen laten lopen?
Ik vind je argument van 'ow maar normaal gebeurt het weinig dat ze hiervoor straffen!' heel zwak. Serena gedraagt zich als een downy en volgens de regels kan je prima die straffen geven...
Dat ze consequenter moeten zijn, dat is een prima punt van je. Maar nu 10 post plaatsen dat het de schuld van de scheids is ook wat apart... Maar ja, wij zijn gek, het is duidelijk.
Die kreeg daar geen kans voor. Toen was het al gebeurd. En hoe gek ze ook is, dat gun je zelfs Serena niet.quote:
Coaching is coaching, nergens staat de player de coaching gezien moet hebben! Heeft haar coach toegegeven zich schuldig gemaakt te hebben aan coaching of niet? Volgens jouw......quote:Op zondag 9 september 2018 00:24 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij had haar ook wat kunnen kalmeren of zichzelf de vraag kunnen stellen of Williams de coaching überhaupt wel gezien heeft. Of in ieder geval geen waarschuwing geven omdat iemand stelt dat je haar een besteelt van een punt om volgende week de fuck you's lekker over je heen te laten komen in een eerste ronde op een bijbaan.
Hij mocht niks zeggen van Serientje, alleen zijn excuses aanbieden.quote:Op zondag 9 september 2018 00:24 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij had haar ook wat kunnen kalmeren
Het houdt je wel bezig hè Lucas, mijn persoontje.quote:Op zondag 9 september 2018 00:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
geef Wim maar een game penalty
Een umpire zou zichzelf ideaal gezien nooit belangrijk moeten maken nee, kan ik wel in vinden.quote:Op zondag 9 september 2018 00:24 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij had haar ook wat kunnen kalmeren of zichzelf de vraag kunnen stellen of Williams de coaching überhaupt wel gezien heeft. Of in ieder geval geen waarschuwing geven omdat iemand stelt dat je haar een besteelt van een punt om volgende week de fuck you's lekker over je heen te laten komen in een eerste ronde op een bijbaan.
Hij ging er niet heel handig mee om maar ik had niet echt het idee dat ze te kalmeren was. Tenzij hij op zijn knietjes ging voor de grote Serena.quote:Op zondag 9 september 2018 00:24 schreef wimderon het volgende:
[..]
mensen die zich als een mongool gedragen op een internetforum vallen nogal snel op jaquote:Op zondag 9 september 2018 00:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het houdt je wel bezig hè Lucas, mijn persoontje.
Toe maar.quote:Op zondag 9 september 2018 00:32 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
mensen die zich als een mongool gedragen op een internetforum vallen nogal snel op ja
Kalmeren is misschien niet het goede woord, maar hij had zijn versie van de feiten kunnen doen, even inmasseren dit een gepasseerd station is, aangeven dat hij achteraf zijn excuses aan zou bieden als zou blijken dat het een onterechte waarschuwing was of wat dan ook, in plaats van als een dood vogeltje te blijven zitten en meteen een volgende waarschuwing geven als Serena een paar keer roept dat hij haar besloten heeft. Dat Serena zich als een klein kind gedroeg en met haar racket smeet doet daar niets aan af.quote:Op zondag 9 september 2018 00:29 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Een umpire zou zichzelf ideaal gezien nooit belangrijk moeten maken nee, kan ik wel in vinden.
De altijd irritante S. Williams kalmeren lijkt mij niet de taak van de scheidsrechter verder en ook het feit of ze de coaching ziet of 'gebruikt' is niet rullevant, gecoached worden is niet toegestaan.
Dat de scheids zichzelf een te belangrijke pursunality vindt is misschien wel zo, maar Serena is gewoon een verschrikkelijk figuur. Hoe kan je nou zo slecht je energie gebruiken en je focus verliezen in een GS finale..
Jij acht het toch nodig andere users om kwart voor een als mongool weg te zetten?quote:Op zondag 9 september 2018 00:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Haal je hier nu echt voldoening uit. Sneu man.
goede jijbakquote:Op zondag 9 september 2018 00:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Jij acht het toch nodig andere users om kwart voor een als mongool weg te zetten?
haar overwinning krijgt minder aandacht door die dramaquote:Op zondag 9 september 2018 00:01 schreef Federer-fan het volgende:
Heel erg dat een meisje van 20 het gevoel krijgt dat ze zich moet verontschuldigen tegenover zo’n stadium met labiele mensen.
Haar obsessie met mannen en zichzelf dan zien als rolmodel voor de vrouwenbewegingquote:Op zondag 9 september 2018 04:47 schreef superniger het volgende:
Lekker 10 minuten lang ergeren aan Serena.
quote:Ramos heeft nog nooit een game afgepakt van een man nadat hij een dief werd genoemd. Ik heb het gevoel dat dit seksisme was.
Die komt er online genoeg aan te pas, bij de doorgewinterde fans.quote:Op zondag 9 september 2018 08:10 schreef tja77 het volgende:
Gelukkig kwam het rassenargument er niet aan te pas.
Welk forum hebbennwe het over?quote:Op zondag 9 september 2018 08:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die komt er online genoeg aan te pas, bij de doorgewinterde fans.
Sneu, Serena is een groot tennisster en ook al zou er sprake zijn van een waarschuwing voor iets wat niet altijd een waarschuwing oplevert, dan nog moet je je inhouden. Finale US open en dan een punt en game inleveren mag Williams niet laten gebeuren.quote:Op zondag 9 september 2018 08:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die komt er online genoeg aan te pas, bij de doorgewinterde fans.
twitter:ringsau twitterde op zondag 09-09-2018 om 00:29:34ALL theee code violations were warranted under the rules. Clear coaching. WarningClear cracked racket. PointClear unsporting conduct questioning the integrity of the chair umpire by calling him a “thief”. GameSolid officiating by Carlos https://t.co/R2NrK0NeRR reageer retweet
Wist niet dat hij dat vaker deed. Da's wel triest dan ja. En die laatste snapte ik ook niet helemaal. Williams was boos en deed gewoon irritant maar volgens mij gebruikte ze geen onvertogen woord. Volgens mij verdien je dan geen waarschuwing.quote:Op zaterdag 8 september 2018 23:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dit was gewoon de zoveelste Carlos Ramos-show. 90% van de spelers wordt gecoacht, maar Ramos moet in de finale weer even zijn momentje in de spotlights pakken. Om over die derde waarschuwing maar te zwijgen.
Ja, ik ook, alleen was dat meer door het gedoe eromheen, al speelde Osaka erg goed.quote:
Dat kunnen de regels zijn. Tegelijkertijd kan het waar zijn dat het bijna nooit op deze manier wordt toegepast, en minder snel bij mannen dan bij vrouwen.quote:Op zondag 9 september 2018 08:26 schreef heywoodu het volgende:
Oud-scheidsrechter Ings:twitter:ringsau twitterde op zondag 09-09-2018 om 00:29:34ALL theee code violations were warranted under the rules. Clear coaching. WarningClear cracked racket. PointClear unsporting conduct questioning the integrity of the chair umpire by calling him a “thief”. GameSolid officiating by Carlos https://t.co/R2NrK0NeRR reageer retweet
Wordt het bij mannen minder vaak bestraft dan bij vrouwen? Ik zou het niet weten.quote:Op zondag 9 september 2018 08:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat kunnen de regels zijn. Tegelijkertijd kan het waar zijn dat het bijna nooit op deze manier wordt toegepast, en minder snel bij mannen dan bij vrouwen.
Maar er wordt een "seksisme"-kaart gespeeld en heel mannelijk internet staat op de achterste poten.
Gelukkig doen ze dat niet.quote:Op zondag 9 september 2018 08:55 schreef TjjWester het volgende:
Jammer dat ze geen loser finale spelen, zoals bij veel andere sporten wel gebruikelijk is.
Op de Olympische Spelen, waar het wél om medailles gaat, doen ze dat natuurlijk welquote:Op zondag 9 september 2018 08:55 schreef TjjWester het volgende:
Jammer dat ze geen loser finale spelen, zoals bij veel andere sporten wel gebruikelijk is.
quote:Op zondag 9 september 2018 08:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
Gelukkig doen ze dat niet.
Veel wedstrijden zouden niet eens gespeeld worden.
Als je een financieel verschil maakt tussen de derde en vierde plek dan kan het best spannend worden.quote:Op zondag 9 september 2018 08:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op de Olympische Spelen, waar het wél om medailles gaat, doen ze dat natuurlijk wel
Met alle respect, maar wie zit daar op te wachten? De spelers en speelsters hebben gestreden voor een finaleplek en daarin alles gegeven. Die gaan zich echt niet motiveren voor een derde plek en die paar knaken. Liever focussen ze zich op het volgende toernooi.quote:Op zondag 9 september 2018 09:02 schreef TjjWester het volgende:
[..]
[..]
Als je een financieel verschil maakt tussen de derde en vierde plek dan kan het best spannend worden.
Sevastova tegen keys kan best een goede wedstrijd zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |