Sorry, t is nog vroegquote:Op donderdag 6 september 2018 06:56 schreef Already_in_use het volgende:
Niet eens even... ze doet het weer hè
waaromquote:Op donderdag 6 september 2018 07:04 schreef Already_in_use het volgende:
Sp3c post gewoon even door het slotje van het vorige deel heen
Geen idee. Hij popte bij mij ineens boven op. En toen zag ik dat hij daar net gepost heeft.quote:
quote:Op donderdag 6 september 2018 07:05 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Misschien nog een filmpie
viel mij ook opquote:Op donderdag 6 september 2018 07:06 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Geen idee. Hij popte bij mij ineens boven op. En toen zag ik dat hij daar net gepost heeft.
Kom eraanquote:Op donderdag 6 september 2018 07:11 schreef Already_in_use het volgende:
Boom boom boom boom
I want you in my room
Smoesjesquote:Op donderdag 6 september 2018 07:13 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Dat liedje is nu op de radio hier
ben onderwegquote:Op donderdag 6 september 2018 07:11 schreef Already_in_use het volgende:
Boom boom boom boom
I want you in my room
kun je ons niet tegelijk aan ?quote:Op donderdag 6 september 2018 07:22 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Even aansluiten achter Pinkie dan
Hier ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op donderdag 6 september 2018 07:23 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
kun je ons niet tegelijk aan ?
Ha!quote:Op donderdag 6 september 2018 07:23 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
kun je ons niet tegelijk aan ?
quote:Op donderdag 6 september 2018 07:23 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ha!
Dat weet ik niet. Wil het wel proberen hoor
ik ookquote:Op donderdag 6 september 2018 07:26 schreef Already_in_use het volgende:
Nou lekker begin van de dag.
Nu heb ik zin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Belachelijk he. Arrogante zak is het.quote:Op donderdag 6 september 2018 07:34 schreef Wereldgozer het volgende:
Die lul reageert nooit op de bedankjes
Ik was al onderwegquote:Op donderdag 6 september 2018 07:34 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
[..]
Komen jullie koffie drinken?
Goedemorgen Disney Princess zusjequote:Op donderdag 6 september 2018 07:35 schreef Already_in_use het volgende:
Goedemorgen zussie![]()
Dansje doen?![]()
Zo, hoeveel zin heb jequote:Op donderdag 6 september 2018 07:37 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Pik haags en WG ff op dan
3 nog welquote:Op donderdag 6 september 2018 07:37 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Pik haags en WG ff op dan
Lieffff.quote:Op donderdag 6 september 2018 07:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Goedemorgen Disney Princess zusje![]()
Hoe gaat het ?
Ik heb 2 linkervoeten als het op dansen aankomtDus ik laat dat wel aan jou over
Niet echtquote:Op donderdag 6 september 2018 07:38 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Goedemorgen Driepink. Zin om te werken?
Ja gwn uitgeslapen tot 7uur ookquote:Op donderdag 6 september 2018 07:38 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Lieffff.
Het gaat prima. Met jou? Goed geslapen?
Betwijfel hetquote:Op donderdag 6 september 2018 07:40 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]Komt vanzelf wel in de loop van de dag
Mooizo.quote:Op donderdag 6 september 2018 07:40 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja gwn uitgeslapen tot 7uur ookEn zo lekker werken
Iets spannends op de planning vandaag?
Ow ik dacht dat je vandaag in Milaan zou winkelen met de andere Disney prinsessenquote:Op donderdag 6 september 2018 07:43 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Mooizo.
Nee niks op de planning staan.
Had een afspraak staan maar die gaat niet door kreeg ik gisteren avond bericht van.
Nee neequote:
Haha I wish. Was het maar zo'n feest.quote:Op donderdag 6 september 2018 07:47 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat je vandaag in Milaan zou winkelen met de andere Disney prinsessenOf was dat volgende week donderdag?
Een Disney Princess heeft het altijd druk
Ja ik ook.quote:Op donderdag 6 september 2018 07:49 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Amper![]()
Ik hoop dat het zo wel flink gaat onweren
Privé jet van sneeuwwitje ofzo geen optie? Of die zijn te gierig zekerquote:Op donderdag 6 september 2018 07:51 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Haha I wish. Was het maar zo'n feest.
Privé vliegtuig had stukken.
Regendans?quote:Op donderdag 6 september 2018 07:52 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja ik ook.![]()
Hier is het droog.
Die mag zij niet pakken van haar stiefmoeder. Het kreng.quote:Op donderdag 6 september 2018 07:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Privé jet van sneeuwwitje ofzo geen optie? Of die zijn te gierig zeker
Stelletje vrekken
Dat kende ik niet. Maar leuk hihiquote:Op donderdag 6 september 2018 07:55 schreef Limoentjuh het volgende:
Ik moet nou aan dit filmpje denken
5 minuten lopenquote:Op donderdag 6 september 2018 08:05 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Moet je ver Moen of is het vlakbij?
Ah super chill zeg. Ook geen gezeik met auto parkeren enz.quote:
Te kortquote:Op donderdag 6 september 2018 06:57 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Maar voor haags niet.![]()
Lekker geslapen?
Nah ik moet eerst maar een rijbewijs hebben dan, en dan nog een autoquote:Op donderdag 6 september 2018 08:06 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ah super chill zeg. Ook geen gezeik met auto parkeren enz.
The same. Ook kort maar verder prima.quote:Op donderdag 6 september 2018 08:08 schreef noodgang het volgende:
[..]
Te kort
maar best okay eigenlijk. En jij?
NOODGANGquote:Op donderdag 6 september 2018 08:08 schreef noodgang het volgende:
[..]
Te kort
maar best okay eigenlijk. En jij?
Heb jij geen rijbewijs nee? O dat dacht ik. Ga je met de trein dan naar Ehv ?quote:Op donderdag 6 september 2018 08:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nah ik moet eerst maar een rijbewijs hebben dan, en dan nog een auto
Ja soms met iemand meerijden. Maar veel liever en vaker met de trein.quote:Op donderdag 6 september 2018 08:09 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Heb jij geen rijbewijs nee? O dat dacht ik. Ga je met de trein dan naar Ehv ?
Ik heb nog maar 1x in me leven in de trein gezetenquote:Op donderdag 6 september 2018 08:10 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja soms met iemand meerijden. Maar veel liever en vaker met de trein.
Kort geslapen? Neem een kussen mee naar werk, oordopjes zodat je geen last hebt van lawaai en hoppaquote:
Vind je er niks aan ? Maar jij hebt ook een auto dus dan is de trein wel overbodigquote:Op donderdag 6 september 2018 08:11 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 1x in me leven in de trein gezeten
Ja, dat is waarquote:Op donderdag 6 september 2018 08:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Kort geslapen? Neem een kussen mee naar werk, oordopjes zodat je geen last hebt van lawaai en hoppa
Problem solved
Yup ik moet echt geen koffie meer drinken in de avondquote:Op donderdag 6 september 2018 08:13 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Goedemorgen Dr.Mikey
Werken vandaag?
Beide is prima te doen inderdaad.quote:Op donderdag 6 september 2018 08:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Lekker op de fiets of lopend naar werk toch
quote:Op donderdag 6 september 2018 08:14 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ja, dat is waarIk heb een hangmat opgehangen, ligt best relax
Doe ik ook niet meer als ik volgende dag moet werkenquote:Op donderdag 6 september 2018 08:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Yup ik moet echt geen koffie meer drinken in de avond
quote:
quote:
Vroeger ging dat makkelijk nu inderdaad niet meer voor mij.quote:Op donderdag 6 september 2018 08:16 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Doe ik ook niet meer als ik volgende dag moet werkenBleef daar soms uren van op
Nou ik had pannen in Duitsland..en moest dus met de trein terug naar huis..vond er erg weinig aan toen haha.quote:Op donderdag 6 september 2018 08:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Vind je er niks aan ? Maar jij hebt ook een auto dus dan is de trein wel overbodig
Als ik een auto had (en rijbewijs) dan liet ik de trein waarschijnlijk ook staan
AIU ik ben domquote:Op donderdag 6 september 2018 08:17 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nou ik had pannen in Duitsland..en moest dus met de trein terug naar huis..vond er erg weinig aan toen haha.
Werk ze meisquote:Op donderdag 6 september 2018 08:17 schreef Limoentjuh het volgende:
Enfin. Ik ga ook maar weer
Fijne dag allemaal en tot straks
feliquote:Op donderdag 6 september 2018 08:16 schreef markdeajaxfan het volgende:
Hoi murp ik sta eerste
[..]
[..]
Op youtube staat er een klacht over jequote:
Miquell op zijn spaans?quote:Op donderdag 6 september 2018 08:21 schreef Already_in_use het volgende:
Ik heb een ex die heette Mickell. Spreek uit als Maikel.
Nee gewoon Maikel. Raar hè...was niks Spaans aan die gast.quote:
alweer?quote:Op donderdag 6 september 2018 08:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Op youtube staat er een klacht over je
Ja eigenlijk moet de harde kern van ado dat filmpje eens kijken.quote:
Ik ken ook een Italiaanse jongenquote:
Superquote:Op donderdag 6 september 2018 08:26 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik ken ook een Italiaanse jongen
Die heet Michele..dat spreek je uit als miekwel. Wel op zijn Italiaans uiteraard haha. Vind ik dan wel mooi.
Veel variaties he.quote:Op donderdag 6 september 2018 08:26 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik ken ook een Italiaanse jongen
Die heet Michele..dat spreek je uit als miekwel. Wel op zijn Italiaans uiteraard haha. Vind ik dan wel mooi.
Waarom denk je dat de maker van het filmpje nu spoorloos is?quote:Op donderdag 6 september 2018 08:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja eigenlijk moet de harde kern van ado dat filmpje eens kijken.
quote:Op donderdag 6 september 2018 08:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom denk je dat de maker van het filmpje nu spoorloos is?
Welk filmpje. Link?quote:Op donderdag 6 september 2018 08:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom denk je dat de maker van het filmpje nu spoorloos is?
dan moet je gaan kokenquote:Op donderdag 6 september 2018 08:17 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nou ik had pannen in Duitsland..en moest dus met de trein terug naar huis..vond er erg weinig aan toen haha.
In de whattsap groep.quote:
Oeh lalaquote:
Ik denk dat het goed komt.quote:
ja ik was douchenquote:Op donderdag 6 september 2018 08:33 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Duurde nog lang voordat ie kwam.
Ja haloa. De wereld is vernaaid.quote:Op donderdag 6 september 2018 08:39 schreef aloa het volgende:
Huis overleden vrouw leeggeroofd tijdens crematie
Zeg dat wel.quote:Op donderdag 6 september 2018 08:40 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja haloa. De wereld is vernaaid.
Dankjequote:Op donderdag 6 september 2018 08:39 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Niet denken. Uiteindelijk komt alles goed.
Geen woorden voorquote:Op donderdag 6 september 2018 08:39 schreef aloa het volgende:
Huis overleden vrouw leeggeroofd tijdens crematie
Bijna dagels telefoonsisch contact when she is down i talk her back up dat soort dingen moeten elkaar snel gaan zien.quote:
Ah goed om te horen. Maar laat ze ook wat los over "jullie" toekomst?quote:Op donderdag 6 september 2018 08:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bijna dagels telefoonsisch contact when she is down i talk her back up dat soort dingen moeten elkaar snel gaan zien.
Mondjes maat heb er wel uitgekregen dat ze liever eerst naar mij komt dan ik naar haar omdat ze nog thuis woont.quote:Op donderdag 6 september 2018 09:01 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ah goed om te horen. Maar laat ze ook wat los over "jullie" toekomst?
nodig haar uitquote:Op donderdag 6 september 2018 09:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mondjes maat heb er wel uitgekregen dat ze liever eerst naar mij komt dan ik naar haar omdat ze nog thuis woont.
Dat idee van laatst is wel van de baan?quote:Op donderdag 6 september 2018 09:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mondjes maat heb er wel uitgekregen dat ze liever eerst naar mij komt dan ik naar haar omdat ze nog thuis woont.
Na haar vakantie gaan we het er serieus over hebben.quote:
quote:Op donderdag 6 september 2018 09:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Na haar vakantie gaan we het er serieus over hebben.
Nee nog niet helemaal.quote:Op donderdag 6 september 2018 09:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat idee van laatst is wel van de baan?
Goed nieuws. Wat mark zegt. Nodig haar uit. Voor een romantisch etentje thuisquote:Op donderdag 6 september 2018 09:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Haha toevallig ik ook.quote:Op donderdag 6 september 2018 09:11 schreef noodgang het volgende:
Net een drinkontbijtje erin gejast
Gezamelijke verjaardagen op werk.. waaronder die van mezelfquote:
Wanneer ben jij jarig?quote:Op donderdag 6 september 2018 09:15 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gezamelijke verjaardagen op werk.. waaronder die van mezelf. Dus moet er dit keer voor betalen
oepsquote:Op donderdag 6 september 2018 09:17 schreef naatje_1 het volgende:
sjongejonge, werd ik net wakker, was er nog geen goedemorgen-topic, moet ik dan alles zelf doen
Morgenquote:Op donderdag 6 september 2018 09:16 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Wanneer ben jij jarig?
Wat voor taart ?
zeg hier maar goedemorgen tegen iedereen man man manquote:Op donderdag 6 september 2018 09:17 schreef naatje_1 het volgende:
sjongejonge, werd ik net wakker, was er nog geen goedemorgen-topic, moet ik dan alles zelf doen
zo is datquote:Op donderdag 6 september 2018 09:19 schreef Already_in_use het volgende:
Op donderdag 6 september 2018 09:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
helemaal nietquote:Op donderdag 6 september 2018 09:18 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Toevallig. Haags is vandaag jarig.
Nee joh, één ieder die om 6 uur al wakker is mag dat gewoon doenquote:Op donderdag 6 september 2018 09:19 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Dat behoort aan jou of I. Of naatje.
Ik weet het haags. Ontkenningsfase. Is niet erg hoor. Wij snappen dat welquote:
eigenlijk al om half 6quote:Op donderdag 6 september 2018 09:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee joh, één ieder die om 6 uur al wakker is mag dat gewoon doen
Zit daar een tijd aan gebonden dan?quote:Op donderdag 6 september 2018 09:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
eigenlijk al om half 6
Ik zal het eraan denken de volgende keerquote:Op donderdag 6 september 2018 09:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee joh, één ieder die om 6 uur al wakker is mag dat gewoon doen
Dikmaak saus.quote:Op donderdag 6 september 2018 09:16 schreef noodgang het volgende:
[..]
Volgens Mark is alles beter met mayo. Ik vind dat een beetje tegenvallen
welneequote:Op donderdag 6 september 2018 09:23 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Zit daar een tijd aan gebonden dan?
De OP is terug te vinden door een oud GM-topic te vinden (meestal gewoon control f 'goede' als je in ONZ-overzicht zit) en daar staat een linkje naar hier: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Goedemorgenquote:Op donderdag 6 september 2018 09:23 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik zal het eraan denken de volgende keer
Neeeeeequote:Op donderdag 6 september 2018 09:25 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
ja bikkel
28 kaarsjes uitblazen
jij was gisteren?
quote:Op donderdag 6 september 2018 09:26 schreef markdeajaxfan het volgende:
[ afbeelding ]
Het weer:
[ afbeelding ]
http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/ (de tekst van hier even kopie�ren en plakken)
Degene die jarig zijn, gefeliciteerd allemaal![]()
<Vul hier de verjaardagen in http://fok.d4v1d.nl/jarig/jarig.txt>
Het Nieuws
Verslapen?? Hier zie je de juiste tijd!
deze op vind je hier
Even oefenen.quote:Op donderdag 6 september 2018 09:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De OP is terug te vinden door een oud GM-topic te vinden (meestal gewoon control f 'goede' als je in ONZ-overzicht zit) en daar staat een linkje naar hier: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Goedemorgen
SPOILER: jarige van 26-1-2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het Nieuws Verslapen?? Hier zie je de juiste tijd! :D deze op vind je hierSometimes when I close my eyes, I can't see.
quote:Op donderdag 6 september 2018 09:30 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Even oefenen.
[ afbeelding ] Het weer: [ afbeelding ] http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/ (de tekst van hier even kopie�ren en plakken) Degene die jarig zijn, gefeliciteerd allemaal :*bijna goedSPOILER: jarige van 26-1-2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<Vul hier de verjaardagen in http://fok.d4v1d.nl/jarig/jarig.txt> Het Nieuws Verslapen?? Hier zie je de juiste tijd! :D deze op vind je hier
que?quote:Op donderdag 6 september 2018 09:33 schreef Already_in_use het volgende:
http://fok.d4v1d.nl/jarig/jarig.txt>
Dat zinnetje moet er uit toch nog? Is ie dan okay?
SPOILER: De jarige van vandaagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De dagelijkse lijst met jarigen vind je hierBilly Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
Omdat het niet mooi staat vind ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |