Ja soms met iemand meerijden. Maar veel liever en vaker met de trein.quote:Op donderdag 6 september 2018 08:09 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Heb jij geen rijbewijs nee? O dat dacht ik. Ga je met de trein dan naar Ehv ?
Ik heb nog maar 1x in me leven in de trein gezetenquote:Op donderdag 6 september 2018 08:10 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja soms met iemand meerijden. Maar veel liever en vaker met de trein.
Kort geslapen? Neem een kussen mee naar werk, oordopjes zodat je geen last hebt van lawaai en hoppaquote:
Vind je er niks aan ? Maar jij hebt ook een auto dus dan is de trein wel overbodigquote:Op donderdag 6 september 2018 08:11 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 1x in me leven in de trein gezeten
Ja, dat is waarquote:Op donderdag 6 september 2018 08:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Kort geslapen? Neem een kussen mee naar werk, oordopjes zodat je geen last hebt van lawaai en hoppa
Problem solved
Yup ik moet echt geen koffie meer drinken in de avondquote:Op donderdag 6 september 2018 08:13 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Goedemorgen Dr.Mikey
Werken vandaag?
Beide is prima te doen inderdaad.quote:Op donderdag 6 september 2018 08:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Lekker op de fiets of lopend naar werk toch
quote:Op donderdag 6 september 2018 08:14 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ja, dat is waarIk heb een hangmat opgehangen, ligt best relax
Doe ik ook niet meer als ik volgende dag moet werkenquote:Op donderdag 6 september 2018 08:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Yup ik moet echt geen koffie meer drinken in de avond
quote:
quote:
Vroeger ging dat makkelijk nu inderdaad niet meer voor mij.quote:Op donderdag 6 september 2018 08:16 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Doe ik ook niet meer als ik volgende dag moet werkenBleef daar soms uren van op
Nou ik had pannen in Duitsland..en moest dus met de trein terug naar huis..vond er erg weinig aan toen haha.quote:Op donderdag 6 september 2018 08:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Vind je er niks aan ? Maar jij hebt ook een auto dus dan is de trein wel overbodig
Als ik een auto had (en rijbewijs) dan liet ik de trein waarschijnlijk ook staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |