Betwijfel hetquote:Op donderdag 6 september 2018 07:40 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]Komt vanzelf wel in de loop van de dag
Mooizo.quote:Op donderdag 6 september 2018 07:40 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja gwn uitgeslapen tot 7uur ookEn zo lekker werken
Iets spannends op de planning vandaag?
Ow ik dacht dat je vandaag in Milaan zou winkelen met de andere Disney prinsessenquote:Op donderdag 6 september 2018 07:43 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Mooizo.
Nee niks op de planning staan.
Had een afspraak staan maar die gaat niet door kreeg ik gisteren avond bericht van.
Nee neequote:
Haha I wish. Was het maar zo'n feest.quote:Op donderdag 6 september 2018 07:47 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat je vandaag in Milaan zou winkelen met de andere Disney prinsessenOf was dat volgende week donderdag?
Een Disney Princess heeft het altijd druk
Ja ik ook.quote:Op donderdag 6 september 2018 07:49 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Amper![]()
Ik hoop dat het zo wel flink gaat onweren
Privé jet van sneeuwwitje ofzo geen optie? Of die zijn te gierig zekerquote:Op donderdag 6 september 2018 07:51 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Haha I wish. Was het maar zo'n feest.
Privé vliegtuig had stukken.
Regendans?quote:Op donderdag 6 september 2018 07:52 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja ik ook.![]()
Hier is het droog.
Die mag zij niet pakken van haar stiefmoeder. Het kreng.quote:Op donderdag 6 september 2018 07:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Privé jet van sneeuwwitje ofzo geen optie? Of die zijn te gierig zeker
Stelletje vrekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |