AIU ik ben domquote:Op donderdag 6 september 2018 08:17 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nou ik had pannen in Duitsland..en moest dus met de trein terug naar huis..vond er erg weinig aan toen haha.
Werk ze meisquote:Op donderdag 6 september 2018 08:17 schreef Limoentjuh het volgende:
Enfin. Ik ga ook maar weer
Fijne dag allemaal en tot straks
feliquote:Op donderdag 6 september 2018 08:16 schreef markdeajaxfan het volgende:
Hoi murp ik sta eerste
[..]
[..]
Op youtube staat er een klacht over jequote:
Miquell op zijn spaans?quote:Op donderdag 6 september 2018 08:21 schreef Already_in_use het volgende:
Ik heb een ex die heette Mickell. Spreek uit als Maikel.
Nee gewoon Maikel. Raar hè...was niks Spaans aan die gast.quote:
alweer?quote:Op donderdag 6 september 2018 08:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Op youtube staat er een klacht over je
Ja eigenlijk moet de harde kern van ado dat filmpje eens kijken.quote:
Ik ken ook een Italiaanse jongenquote:
Superquote:Op donderdag 6 september 2018 08:26 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik ken ook een Italiaanse jongen
Die heet Michele..dat spreek je uit als miekwel. Wel op zijn Italiaans uiteraard haha. Vind ik dan wel mooi.
Veel variaties he.quote:Op donderdag 6 september 2018 08:26 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik ken ook een Italiaanse jongen
Die heet Michele..dat spreek je uit als miekwel. Wel op zijn Italiaans uiteraard haha. Vind ik dan wel mooi.
Waarom denk je dat de maker van het filmpje nu spoorloos is?quote:Op donderdag 6 september 2018 08:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja eigenlijk moet de harde kern van ado dat filmpje eens kijken.
quote:Op donderdag 6 september 2018 08:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom denk je dat de maker van het filmpje nu spoorloos is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |