Bijna dagels telefoonsisch contact when she is down i talk her back up dat soort dingen moeten elkaar snel gaan zien.quote:
Ah goed om te horen. Maar laat ze ook wat los over "jullie" toekomst?quote:Op donderdag 6 september 2018 08:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bijna dagels telefoonsisch contact when she is down i talk her back up dat soort dingen moeten elkaar snel gaan zien.
Mondjes maat heb er wel uitgekregen dat ze liever eerst naar mij komt dan ik naar haar omdat ze nog thuis woont.quote:Op donderdag 6 september 2018 09:01 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ah goed om te horen. Maar laat ze ook wat los over "jullie" toekomst?
nodig haar uitquote:Op donderdag 6 september 2018 09:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mondjes maat heb er wel uitgekregen dat ze liever eerst naar mij komt dan ik naar haar omdat ze nog thuis woont.
Dat idee van laatst is wel van de baan?quote:Op donderdag 6 september 2018 09:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mondjes maat heb er wel uitgekregen dat ze liever eerst naar mij komt dan ik naar haar omdat ze nog thuis woont.
Na haar vakantie gaan we het er serieus over hebben.quote:
quote:Op donderdag 6 september 2018 09:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Na haar vakantie gaan we het er serieus over hebben.
Nee nog niet helemaal.quote:Op donderdag 6 september 2018 09:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat idee van laatst is wel van de baan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |