abonnement Unibet Coolblue
pi_181674045
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 22:09 schreef daNpy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hier staat dat het wel mag.
12.2.4 waaraan gerefereerd wordt zegt dat pitlane penalties alsmede andere penalties expliciet genoemd in de sporting regulations uitgezonderd zijn van het doen van een protest.

Regel 38.3 van de sporting regulations somt 7 straffen waartegen geen beroep aangetekend kan worden. Tijdstraffen voor een coureur tijdens de race staan daar genoemd.

Sporting Code
12.2.4 Penalties of drive‐through or stopping in pit lanes,
together with certain penalties specified in the applicable
sporting regulations where this is expressly stated, are not
susceptible to appeal.

Sporting Regulations
38.3 The stewards may impose any one of the penalties below on any driver involved in an
Incident :
a) A five second time penalty. The driver must enter the pit lane, stop in his pit stop
position for at least five seconds and then re-join the race. The relevant driver may
however elect not to stop, provided he carries out no further pit stop before the end of
the race. In such cases five seconds will be added to the elapsed race time of the driver
concerned.
b) A ten second time penalty. The driver must enter the pit lane, stop in his pit stop
position for at least ten seconds and then re-join the race. The relevant driver may
however elect not to stop, provided he carries out no further pit stop before the end of
the race. In such cases ten seconds will be added to the elapsed race time of the driver
concerned.
In both of the above cases the driver concerned must carry out the penalty the next time he
enters the pit lane and, for the avoidance of doubt, this includes any stop the driver makes
whilst a VSC or safety car procedure is in use.
c) A drive-through penalty. The driver must enter the pit lane and re-join the race without
stopping.
d) A ten second stop-and-go time penalty. The driver must enter the pit lane, stop in his pit
stop position for at least ten seconds and then re-join the race.
If any of the four penalties above are imposed upon a driver, and that driver is unable to serve
the penalty due to retirement from the race, the stewards may impose a grid place penalty on
the driver at his next Event.
If any of the four penalties above are imposed during the last three laps, or after the end of a
race, Article 38.4(b) below will not apply and five seconds will be added to the elapsed race
time of the driver concerned in the case of (a) above, 10 seconds in the case of (b), 20 seconds
in the case of (c) and 30 seconds in the case of (d).
e) A time penalty.
f) A reprimand.
g) A drop of any number of grid positions at the driver’s next Event.
If any of the seven penalties above are imposed they shall not be subject to appeal.

h) Disqualification from the results.
i) Suspension from the driver’s next Event.
pi_181677107
https://www.gpfans.com/nl(...)-lag-niet-aan-motor/

quote:
RenaultSportF1
ANOTHER UPDATE: It is a shame that due to his penalty Verstappen narrowly missed out on a podium in Monza, with the new Renault Spec C PU. We can confirm that after studying the PU on Ricciardo’s car, his retirement was not linked to the engine. It was rather a clutch issue.
Mooi voorbeeld hoe media met foutieve vertalingen een verkeerd beeld wegzetten.

It's a shame is niet: het is een schande, het betekent: het is jammer dat. Shame on Verstappen zou beteken dat hij zich moet schamen.
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_181677667
-verkeerd gelezen-
Ja doei.
pi_181677812
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 05:57 schreef ender_xenocide het volgende:
https://www.gpfans.com/nl(...)-lag-niet-aan-motor/

[..]

Mooi voorbeeld hoe media met foutieve vertalingen een verkeerd beeld wegzetten.

It's a shame is niet: het is een schande, het betekent: het is jammer dat. Shame on Verstappen zou beteken dat hij zich moet schamen.
Die zin is ook wel wat raar.
  dinsdag 4 september 2018 @ 09:19:53 #6
131800 Tarado
capô de fusca
pi_181678471
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 05:57 schreef ender_xenocide het volgende:
https://www.gpfans.com/nl(...)-lag-niet-aan-motor/

[..]

Mooi voorbeeld hoe media met foutieve vertalingen een verkeerd beeld wegzetten.

It's a shame is niet: het is een schande, het betekent: het is jammer dat. Shame on Verstappen zou beteken dat hij zich moet schamen.
sowieso die Nederlandse F1 nieuws sites :') , copy paste google translate
  dinsdag 4 september 2018 @ 09:30:37 #7
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_181678577
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 22:55 schreef TagForce het volgende:

[..]

12.2.4 waaraan gerefereerd wordt zegt dat pitlane penalties alsmede andere penalties expliciet genoemd in de sporting regulations uitgezonderd zijn van het doen van een protest.

Regel 38.3 van de sporting regulations somt 7 straffen waartegen geen beroep aangetekend kan worden. Tijdstraffen voor een coureur tijdens de race staan daar genoemd.

Sporting Code
12.2.4 Penalties of drive‐through or stopping in pit lanes,
together with certain penalties specified in the applicable
sporting regulations where this is expressly stated, are not
susceptible to appeal.

Sporting Regulations
38.3 The stewards may impose any one of the penalties below on any driver involved in an
Incident :
a) A five second time penalty. The driver must enter the pit lane, stop in his pit stop
position for at least five seconds and then re-join the race. The relevant driver may
however elect not to stop, provided he carries out no further pit stop before the end of
the race. In such cases five seconds will be added to the elapsed race time of the driver
concerned.
b) A ten second time penalty. The driver must enter the pit lane, stop in his pit stop
position for at least ten seconds and then re-join the race. The relevant driver may
however elect not to stop, provided he carries out no further pit stop before the end of
the race. In such cases ten seconds will be added to the elapsed race time of the driver
concerned.
In both of the above cases the driver concerned must carry out the penalty the next time he
enters the pit lane and, for the avoidance of doubt, this includes any stop the driver makes
whilst a VSC or safety car procedure is in use.
c) A drive-through penalty. The driver must enter the pit lane and re-join the race without
stopping.
d) A ten second stop-and-go time penalty. The driver must enter the pit lane, stop in his pit
stop position for at least ten seconds and then re-join the race.
If any of the four penalties above are imposed upon a driver, and that driver is unable to serve
the penalty due to retirement from the race, the stewards may impose a grid place penalty on
the driver at his next Event.
If any of the four penalties above are imposed during the last three laps, or after the end of a
race, Article 38.4(b) below will not apply and five seconds will be added to the elapsed race
time of the driver concerned in the case of (a) above, 10 seconds in the case of (b), 20 seconds
in the case of (c) and 30 seconds in the case of (d).
e) A time penalty.
f) A reprimand.
g) A drop of any number of grid positions at the driver’s next Event.
If any of the seven penalties above are imposed they shall not be subject to appeal.

h) Disqualification from the results.
i) Suspension from the driver’s next Event.
Ok :)
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_181679323
Wat is het lekker als straks de nieuwe Raceweek aanbreekt en dat geneuzel over de eventuele terechte of onterechte straf van Max eens over is...
pi_181679392
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 10:17 schreef JayHovah het volgende:
Wat is het lekker als straks de nieuwe Raceweek aanbreekt en dat geneuzel over de eventuele terechte of onterechte straf van Max eens over is...
Op zich prima ware het niet dat het altijd zo'n wellus/nietus issue wordt. En dus te lang door ettert.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_181679399
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 10:17 schreef JayHovah het volgende:
Wat is het lekker als straks de nieuwe Raceweek aanbreekt en dat geneuzel over de eventuele terechte of onterechte straf van Max eens over is...
Hetzelfde dus als altijd wanneer max een straf krijgt.

Ps: het is de schuld van grosjean!!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 4 september 2018 @ 10:34:35 #11
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_181679608
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 10:21 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Op zich prima ware het niet dat het altijd zo'n wellus/nietus issue wordt. En dus te lang door ettert.
Nietus.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 4 september 2018 @ 10:40:26 #12
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_181679718
quote:
12s.gif Op dinsdag 4 september 2018 10:22 schreef vosss het volgende:

[..]

Hetzelfde dus als altijd wanneer max een straf krijgt.

Ps: het is de schuld van grosjean!!
Ericsson.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_181679934
Kimi zn 100ste podium gepakt; dat had ik even gemist.

Zijn maar 4 anderen die dat ook hebben.
1. Schumacher - 155
2. Hamilton - 128
3. Vettel - 107
4. Prost - 106
5. Kimi - 100

Ferrari zou wel gek zijn om hem buiten te flikkeren :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 4 september 2018 @ 11:27:08 #14
131800 Tarado
capô de fusca
pi_181680373
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 september 2018 10:54 schreef vosss het volgende:
Kimi zn 100ste podium gepakt; dat had ik even gemist.

Zijn maar 4 anderen die dat ook hebben.
1. Schumacher - 155
2. Hamilton - 128
3. Vettel - 107
4. Prost - 106
5. Kimi - 100

Ferrari zou wel gek zijn om hem buiten te flikkeren :)
de vraag is of Leclerc beter of minder had gepresteerd met deze auto maar eigenlijk staat Seb ook ter discussie, die haalt er toch ook niet uit wat er in zit.
pi_181680481
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 11:27 schreef Tarado het volgende:

[..]

de vraag is of Leclerc beter of minder had gepresteerd met deze auto maar eigenlijk staat Seb ook ter discussie, die haalt er toch ook niet uit wat er in zit.
Ik denk dat het over het functioneren van Vettel een goede discussie gevoerd kan worden want hij heeft het zelf een paar keer verpest. Een paar keer hoort er bij, maar misschien wel te vaak. Hamilton is weinig op fouten te betrappen (helaas)

Kimi is ook niet op fouten te betrappen, alleen is hij vaak langzamer
pi_181680966
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 11:35 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ik denk dat het over het functioneren van Vettel een goede discussie gevoerd kan worden want hij heeft het zelf een paar keer verpest. Een paar keer hoort er bij, maar misschien wel te vaak. Hamilton is weinig op fouten te betrappen (helaas)

Kimi is ook niet op fouten te betrappen, alleen is hij vaak langzamer
Kimi maakt toch wel regelmatig fouten in de kwalificatie. Hij was een aantal keren sneller, maar maakte dan toch een klein foutje in een sector.
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_181681444
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 12:03 schreef Waffle het volgende:

[..]

Kimi maakt toch wel regelmatig fouten in de kwalificatie. Hij was een aantal keren sneller, maar maakte dan toch een klein foutje in een sector.
Zeker, maar al met al is Kimi wel nog altijd een prima puntenpakker :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_181681473
En ik denk dat de druk bij Ferrari voor een broekie als Leclerc gewoon echt nog te groot is. Als je dan een prima 2de man hebt; waarom zou je dan risico's gaan nemen? Leuk dat nieuw talent een kans moet krijgen en alles, maar laat die eerst maar bewijzen. De kans dat het compleet mis gaat als je zo een broekie in de Ferrari zet is gewoon groot met alle druk die daarbij komt.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 4 september 2018 @ 12:36:54 #19
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_181681498
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 11:35 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ik denk dat het over het functioneren van Vettel een goede discussie gevoerd kan worden want hij heeft het zelf een paar keer verpest. Een paar keer hoort er bij, maar misschien wel te vaak. Hamilton is weinig op fouten te betrappen (helaas)

Kimi is ook niet op fouten te betrappen, alleen is hij vaak langzamer
Het is niet voor niets dat Vettel liever geen Leclerc in het team heeft. Veel te bang dat die meteen mee kan komen en wat zegt dat dan over hem...
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 4 september 2018 @ 12:44:13 #20
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_181681618
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 september 2018 12:36 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Het is niet voor niets dat Vettel liever geen Leclerc in het team heeft. Veel te bang dat die meteen mee kan komen en wat zegt dat dan over hem...
Dan gaat ie nog meer fouten maken om zich te bewijzen wellicht.
Hij wil natuurlijk zijn 5e titel pakken; zeker voor Hamilton dat doet, dat is logisch. Hij was ook erg goed begonnen dit seizoen en kwam heel anders over als vorig jaar. Jammer dat sommige kleine dingetjes je dan best wat punten kunnen kosten.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_181682031
Max komt voorzichtig al wat tot inkeer lijkt het.

https://www.f1today.net/n(...)-ruimte-kunnen-geven
pi_181682652
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 13:14 schreef Sjemmert het volgende:
Max komt voorzichtig al wat tot inkeer lijkt het.

https://www.f1today.net/n(...)-ruimte-kunnen-geven
Peptalk niet gezien, denk ik?
Hij heeft dit wel gezegd, maar hij heeft nog wel meer gezegd dat niet (of niet duidelijk) in dit stukje staat. Hij is het niet eens met de straf (vooral vanwege de inconsistentie ervan, vanuit de stewards), maar berust zich erin (omdat je als team er toch niet tegen in verweer kunt gaan), dat is iets anders dan tot inkeer komen :) .
Was wel een leuk interview trouwens.
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_181683568
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 13:54 schreef KillerBee4ever het volgende:

[..]

Peptalk niet gezien, denk ik?
Hij heeft dit wel gezegd, maar hij heeft nog wel meer gezegd dat niet (of niet duidelijk) in dit stukje staat. Hij is het niet eens met de straf (vooral vanwege de inconsistentie ervan, vanuit de stewards), maar berust zich erin (omdat je als team er toch niet tegen in verweer kunt gaan), dat is iets anders dan tot inkeer komen :) .
Was wel een leuk interview trouwens.
Nee niet gezien inderdaad ik kijk dat zelden :@

Dat hij het er niet mee eens is staat ook wel in dat stukje maar ik bedoel vooral dat hij nu zegt dat hij misschien iets meer ruimte had moeten/kunnen laten. Dat is al wat anders dan wat hij na de race zei.

Misschien later nog even peptalk terug kijken.
  dinsdag 4 september 2018 @ 15:36:34 #24
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_181684268
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 11:35 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Hamilton is weinig op fouten te betrappen (helaas)
Hij maakt ze wel, alleen komt hij er altijd mee weg. Baku bijvoorbeeld, dat had vele malen slechter kunnen aflopen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 4 september 2018 @ 15:39:32 #25
131800 Tarado
capô de fusca
pi_181684341
McLarenF1 twitterde op dinsdag 04-09-2018 om 15:30:18 McLaren can today confirm that Pat Fry will return to the team as our Engineering Director. https://t.co/7ic1US38Op reageer retweet
pi_181684452
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 15:39 schreef Tarado het volgende:
McLarenF1 twitterde op dinsdag 04-09-2018 om 15:30:18 McLaren can today confirm that Pat Fry will return to the team as our Engineering Director. https://t.co/7ic1US38Op reageer retweet
Bij gebrek aan Key moeten ze toch iemand hebben die de bouw van de nieuwe wagen coördineert :)
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 4 september 2018 @ 15:46:53 #27
131800 Tarado
capô de fusca
pi_181684483
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 15:45 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Bij gebrek aan Key moeten ze toch iemand hebben die de bouw van de nieuwe wagen coördineert :)
voordeel is wel dat ze volgend jaar sowieso de al op één na snelste Renault powered auto zijn
pi_181687218
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 september 2018 15:36 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Hij maakt ze wel, alleen komt hij er altijd mee weg. Baku bijvoorbeeld, dat had vele malen slechter kunnen aflopen.
Herinner me er even aan welke fout Hamilton in Baku maakte?
Flesje bier
  dinsdag 4 september 2018 @ 18:28:40 #29
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_181687942
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 17:59 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Herinner me er even aan welke fout Hamilton in Baku maakte?
Hij verremde zich in bocht 1 en rookte zijn banden compleet op en moest daardoor veel eerder pitten dan gepland. Maar door de SC maakte het uiteindelijk niet uit.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_181688492
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 september 2018 18:28 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Hij verremde zich in bocht 1 en rookte zijn banden compleet op en moest daardoor veel eerder pitten dan gepland. Maar door de SC maakte het uiteindelijk niet uit.
Dat je je dat nog herinnert :D
Flesje bier
  dinsdag 4 september 2018 @ 19:03:43 #31
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_181688633
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 18:54 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Dat je je dat nog herinnert :D
Ik herinner me het niet zo goed, ik moest het even opzoeken maar in m'n achterhoofd wist ik nog wel dat Lewis in Baku een fout maakte.

Ik vind juist dat mensen dingen veel te snel vergeten, vooral als iemand weg komt met zoiets. Vettel heeft twee grote fouten gemaakt dit seizoen (Duitsland, Frankrijk) en een kleine in Baku. Maar Hamilton is absoluut niet foutloos geweest en heeft heel veel geluk gehad met safety cars als het even tegen zat.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_181688708
Ik hoop wel dat we nog een P1 van Vettel krijgen in combinatie met een uitvalbeurt van Hamilton om de boel weer een beetje spannend te krijgen. Niet in Singapore natuurlijk. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_181688790
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 19:09 schreef Monolith het volgende:
Ik hoop wel dat we nog een P1 van Vettel krijgen in combinatie met een uitvalbeurt van Hamilton om de boel weer een beetje spannend te krijgen. Niet in Singapore natuurlijk. :P
Singapore wordt natuurlijk een RBR 1-2'tje.
Flesje bier
pi_181688811
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 19:14 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Singapore wordt natuurlijk een RBR 1-2'tje.
Dat zou mooi zijn ja. Gun Max dat jongste pole record ook nog wel, mochten ze er in de kwalificatie dicht genoeg bij zitten.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 4 september 2018 @ 19:22:04 #35
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_181688926
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 19:14 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Singapore wordt natuurlijk een RBR 1-2'tje.
Vettel op 1 en Kimi op 2. Daarachter strijdt Max met Hammie en Bottas om plek 3
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_181689146
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 september 2018 19:03 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ik herinner me het niet zo goed, ik moest het even opzoeken maar in m'n achterhoofd wist ik nog wel dat Lewis in Baku een fout maakte.

Ik vind juist dat mensen dingen veel te snel vergeten, vooral als iemand weg komt met zoiets. Vettel heeft twee grote fouten gemaakt dit seizoen (Duitsland, Frankrijk) en een kleine in Baku. Maar Hamilton is absoluut niet foutloos geweest en heeft heel veel geluk gehad met safety cars als het even tegen zat.
Ham heeft ook vaak veel geluk bij kleine touches, waar bij een ander direct wat knapt lid, heeft hij altijd het geluk gewoon door te kunnen rijden.
pi_181689167
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 september 2018 19:22 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Vettel op 1 en Kimi op 2. Daarachter strijdt Max met Hammie en Bottas om plek 3
dit
pi_181689365
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 19:15 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat zou mooi zijn ja. Gun Max dat jongste pole record ook nog wel, mochten ze er in de kwalificatie dicht genoeg bij zitten.
Dat had hij in Monaco moeten doen :( Singapore wordt lastiger denk.
pi_181689411
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 19:44 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Dat had hij in Monaco moeten doen :( Singapore wordt lastiger denk.
Dat eerste sowieso. Dat tweede vrees ik ook.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_181689725
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 19:44 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Dat had hij in Monaco moeten doen :( Singapore wordt lastiger denk.
Vorig jaar Monaco al.
pi_181689790
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 19:33 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Ham heeft ook vaak veel geluk bij kleine touches, waar bij een ander direct wat knapt lid, heeft hij altijd het geluk gewoon door te kunnen rijden.
Dan heeft hij wel heel vaak geluk. Ik vermoed dat hij precies weet hoe je een goede beuk uitdeelt of opvangt. Zo, dat die ander met de schade zit.
.
pi_181689794
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 19:44 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Dat had hij in Monaco moeten doen :( Singapore wordt lastiger denk.
En Hongarije dit jaar. :P
  dinsdag 4 september 2018 @ 20:04:21 #43
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_181689824
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 19:33 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Ham heeft ook vaak veel geluk bij kleine touches, waar bij een ander direct wat knapt lid, heeft hij altijd het geluk gewoon door te kunnen rijden.
Afgelopen weekend was hier dus een voorbeeld van, en natuurlijk Bahrein met Verstappen. Beide keren neemt hij enorm veel risico en beide keren pakt het voor hem goed uit en voor de tegenstander niet. Dat gaat natuurlijk een keer fout.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_181690454
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 september 2018 19:03 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ik herinner me het niet zo goed, ik moest het even opzoeken maar in m'n achterhoofd wist ik nog wel dat Lewis in Baku een fout maakte.

Ik vind juist dat mensen dingen veel te snel vergeten, vooral als iemand weg komt met zoiets. Vettel heeft twee grote fouten gemaakt dit seizoen (Duitsland, Frankrijk) en een kleine in Baku. Maar Hamilton is absoluut niet foutloos geweest en heeft heel veel geluk gehad met safety cars als het even tegen zat.
Ook 2x pech gehad met VSC's.
  dinsdag 4 september 2018 @ 20:37:52 #45
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_181690537
https://thesportsrush.com(...)i-over-monza-fiasco/

Eigen schuld, dikke "Boehoe ze gaan niet voor me aan de kant :'( :'("

Jankerdje is weer terug?
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 4 september 2018 @ 20:46:41 #46
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_181690717
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 20:37 schreef daNpy het volgende:
https://thesportsrush.com(...)i-over-monza-fiasco/

Eigen schuld, dikke "Boehoe ze gaan niet voor me aan de kant :'( :'("

Jankerdje is weer terug?
Kunnen ze niet Vettel inruilen voor Leclerc?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_181690781
Die quotes komen van Ziggo en die hebben wij allemaal gemist. Interessant
  dinsdag 4 september 2018 @ 20:52:39 #48
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_181690879
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 20:37 schreef daNpy het volgende:
https://thesportsrush.com(...)i-over-monza-fiasco/

Eigen schuld, dikke "Boehoe ze gaan niet voor me aan de kant :'( :'("

Jankerdje is weer terug?
Gewoon dom om Hamilton niet te verdedigen. Hij hoefde Kimi niet in de eerste bocht voorbij. Hij moest alleen Hamilton achter zich te houden. Na 2 rondjes had Kimi in alle rust Vettel voorbij kunnen laten gaan en vervolgens Hamilton blocken zo lang als dat lukt.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_181690914
Ergens heeft Vettel wel gelijk natuurlijk. Allemaal leuk en aardig dat Kimi sneller was en Vettel er niet in de eerste 2 bochten langsliet, maar als je wilt meedoen voor het constructeurs- én coureurskampioenschap zijn team orders / 1e + 2e coureursrelaties nodig.

Zonder Bottas had Hamilton er nu immers ook niet zo goed voorgestaan. Het is dat iedereen Kimi een succesje gunt. Had Bottas op pole gestaan en Hamilton P2 was het altijd Hamilton geweest die als eerste de chicane uitkomt.
Flesje bier
  dinsdag 4 september 2018 @ 20:56:29 #50
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_181690989
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 14:55 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Nee niet gezien inderdaad ik kijk dat zelden :@

Dat hij het er niet mee eens is staat ook wel in dat stukje maar ik bedoel vooral dat hij nu zegt dat hij misschien iets meer ruimte had moeten/kunnen laten. Dat is al wat anders dan wat hij na de race zei.

Misschien later nog even peptalk terug kijken.
Mwoah, als je hele interview ziet is hij erg weinig afgeweken van zijn oorspronkelijke standpunt hoor. Hij zegt het zelfde maar dan zonder adrenaline.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_181691040
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 20:53 schreef Gezicht het volgende:
Ergens heeft Vettel wel gelijk natuurlijk. Allemaal leuk en aardig dat Kimi sneller was en Vettel er niet in de eerste 2 bochten langsliet, maar als je wilt meedoen voor het constructeurs- én coureurskampioenschap zijn team orders / 1e + 2e coureursrelaties nodig.
.
Inderdaad. Interessante situatie die ontstaan is, misschien omdat Kimi een clausule heeft waar hij volledig voor eigen kansen mag gaan indien hij een PP scoort of misschien omdat hij einde contract is. Al met al, had Ferrari met Vettel een flinke slag kunnen slaan die ze bewust hebben laten lopen.

Zou er vandaag niet iets zijn met Räikkönen?
  dinsdag 4 september 2018 @ 20:58:21 #52
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181691043
Een andere mening; Windsor is op de hand van Max:
https://www.gpblog.com/nl(...)niks-te-zoeken-.html
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 4 september 2018 @ 20:59:33 #53
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181691076
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 20:58 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Inderdaad. Interessante situatie die ontstaan is, misschien omdat Kimi een clausule heeft waar hij volledig voor eigen kansen mag vanaf bij een PP of misschien omdat hij einde contract is. Al met al, had Ferrari met Vettel een flinke slag kunnen slaan die ze bewust hebben laten lopen.

Zou er vandaag niet iets zijn met Räikkönen?
Donderdag schijnt: https://www.gpblog.com/nl(...)rook-aanstaande.html
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_181691137
quote:
BWOAH
pi_181691440
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 20:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
Een andere mening; Windsor is op de hand van Max:
https://www.gpblog.com/nl(...)niks-te-zoeken-.html
Met video erbij nog leuker ;)

https://motorsport.tv/embed/qtaSTzuF

En wat ze al zeiden, dit doe je dus niet:

  dinsdag 4 september 2018 @ 21:19:19 #56
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181691719
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 21:10 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Met video erbij nog leuker ;)

https://motorsport.tv/embed/qtaSTzuF

En wat ze al zeiden, dit doe je dus niet:

:D
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 4 september 2018 @ 21:21:02 #57
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_181691787
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 20:53 schreef Gezicht het volgende:
Ergens heeft Vettel wel gelijk natuurlijk. Allemaal leuk en aardig dat Kimi sneller was en Vettel er niet in de eerste 2 bochten langsliet, maar als je wilt meedoen voor het constructeurs- én coureurskampioenschap zijn team orders / 1e + 2e coureursrelaties nodig.

Zonder Bottas had Hamilton er nu immers ook niet zo goed voorgestaan. Het is dat iedereen Kimi een succesje gunt. Had Bottas op pole gestaan en Hamilton P2 was het altijd Hamilton geweest die als eerste de chicane uitkomt.
Ja maar Bottas is dan ook geen racer, dat hadden we al bediscussieerd :+
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_181691800
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 21:10 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Met video erbij nog leuker ;)

https://motorsport.tv/embed/qtaSTzuF

En wat ze al zeiden, dit doe je dus niet:

:D
pi_181691874
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 20:58 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Inderdaad. Interessante situatie die ontstaan is, misschien omdat Kimi een clausule heeft waar hij volledig voor eigen kansen mag gaan indien hij een PP scoort of misschien omdat hij einde contract is. Al met al, had Ferrari met Vettel een flinke slag kunnen slaan die ze bewust hebben laten lopen.

Zou er vandaag niet iets zijn met Räikkönen?
Wellicht is het ook moeilijk om bij de start meteen positie te wisselen. Raikkonen kon natuurlijk ook niet te langzaam weg.
  dinsdag 4 september 2018 @ 21:24:14 #60
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_181691905
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 20:33 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Ook 2x pech gehad met VSC's.
Een keer, en daar verloor hij slechts één plaats.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_181692059
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 september 2018 21:24 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Een keer, en daar verloor hij slechts één plaats.
Is nog steeds pech.
  dinsdag 4 september 2018 @ 22:18:18 #62
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_181693384
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 21:23 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Wellicht is het ook moeilijk om bij de start meteen positie te wisselen. Raikkonen kon natuurlijk ook niet te langzaam weg.
Is ook niet erg logisch om bij de start bewust van plek te wisselen. Veel te hectisch en onzeker. Vettel voordeel geven bij de pitstopstrategie is een veel logischer optie.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_181693498
Of gewoon met een DRS?
.
pi_181693527
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 22:23 schreef Fer het volgende:
Of gewoon met een DRS?
??
pi_181693714
Paar rondjes geduld en Vettel had de DRS kunnen gebruiken, i.p.v. zo agressief te wurgen in de eerste ronde.
.
pi_181693715
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 september 2018 21:24 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Een keer, en daar verloor hij slechts één plaats.
Oostenrijk ook. Vettel heeft in Monza en Paul Ricard ook een gelukje gehad dat er direct een Sc op de baan kwam. Al met al is het redelijk gelijkwaardig wat betreft SC's. Alleen Ricciardo heeft daar veel geluk mee gehad en Bottas de meeste pech.
  dinsdag 4 september 2018 @ 22:35:17 #67
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_181693793
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 22:31 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Oostenrijk ook.
Dat was een fout van zijn team, geen pech met de VSC. Die kwam daarna pas.

En zeggen dat Vettel mazzel heeft met een SC die veroorzaakt wordt door incidenten waar hij bij betrokken is: :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 4 september 2018 @ 22:36:41 #68
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_181693826
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 22:31 schreef Fer het volgende:
zo agressief te wurgen in de eerste ronde.
Dat was dus Hamilton. En met succes.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_181693965
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 september 2018 22:36 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dat was dus Hamilton. En met succes.
Dat was toch niet agressief?

Seb ging links, dus Hamilton pakte rechts en doordat Seb moest remmen voor een verdedigende Raikkonen, kwam hij vanzelf ernaast/voor.
.
  dinsdag 4 september 2018 @ 22:47:07 #70
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_181694062
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 22:43 schreef Fer het volgende:

[..]

Dat was toch niet agressief?

Seb ging links, dus Hamilton pakte rechts en doordat Seb moest remmen voor een verdedigende Raikkonen, kwam hij vanzelf ernaast/voor.
Natuurlijk is dat agressief, hij remde heel laat en haalde de chicane maar net buitenom. Dat het deze keer werkte is mooi voor hem, maar net doen alsof dat geen agressieve actie was slaat natuurlijk nergens op.

Het enige verwijt dat je Vettel kunt maken is dat hij wellicht Hamilton eerder had af moeten dekken, maar dat is achteraf makkelijk praten natuurlijk.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 4 september 2018 @ 22:47:17 #71
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_181694067
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 22:43 schreef Fer het volgende:

[..]

Dat was toch niet agressief?

Seb ging links, dus Hamilton pakte rechts en doordat Seb moest remmen voor een verdedigende Raikkonen, kwam hij vanzelf ernaast/voor.
Vettel moest remmen om niet vol in de zijkant van Hamilton te zitten :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_181694435
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 september 2018 22:35 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dat was een fout van zijn team, geen pech met de VSC. Die kwam daarna pas.

En zeggen dat Vettel mazzel heeft met een SC die veroorzaakt wordt door incidenten waar hij bij betrokken is: :').
Zonder Vsc had de concurrentie nooit een kans gehad in Oostenrijk. Incidenten van Vettel waren niet de oorzaak van de SC.
  dinsdag 4 september 2018 @ 23:47:31 #73
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_181695321
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 23:02 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Zonder Vsc had de concurrentie nooit een kans gehad in Oostenrijk.
Zonder Bottas die kapot ging ook niet. Kom op man, dit gaat toch nergens over.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_181695661
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 september 2018 23:47 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Zonder Bottas die kapot ging ook niet. Kom op man, dit gaat toch nergens over.
Gaat idd nergens over als je de gelukjes met de SC (Baku en Silverstone) wel benoemt maar de 2 ongelukkige momenten niet.
  woensdag 5 september 2018 @ 00:21:59 #75
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_181695684
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 00:19 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Gaat idd nergens over als je de gelukjes met de SC (Baku en Silverstone) wel benoemt maar de 2 ongelukkige momenten niet.
1 ongelukkig moment, en dat kostte hem maar één plek. Zoals ook al gezegd. Die SCs leverden veel meer op. Oh, en het helpt ook dat Bottas altijd aan de kant gezet wordt.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_181695748
quote:
14s.gif Op woensdag 5 september 2018 00:21 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

1 ongelukkig moment, en dat kostte hem maar één plek. Zoals ook al gezegd. Die SCs leverden veel meer op. Oh, en het helpt ook dat Bottas altijd aan de kant gezet wordt.
Wanneer is Bottas aan de kant gegaan dan?

En hoeveel punten extra leverden die 2 sc situaties volgens jou op?
pi_181695785
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 14:55 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Nee niet gezien inderdaad ik kijk dat zelden :@

Dat hij het er niet mee eens is staat ook wel in dat stukje maar ik bedoel vooral dat hij nu zegt dat hij misschien iets meer ruimte had moeten/kunnen laten. Dat is al wat anders dan wat hij na de race zei.

Misschien later nog even peptalk terug kijken.
Ik denk dat jij het zo moet zien. Jij loopt 's nachts door een ongure buurt en wordt met een zwaar voorwerp op de kop getikt en vervolgens beroofd van al je bezitting. Als jij na een bezoek aan de eerste hulp thuiskomt, ben jij boos door het onrecht dat jou is aangedaan.

De volgende dag zeg jij: ik had die wijk misschien beter kunnen mijden of ik had een taxi kunnen pakken. Dat wil niet zeggen dat jij niet nog altijd boos bent over het onrecht dat jou is aangedaan, maar jij kijkt wel hoe jij de kans had kunnen verkleinen om met het onrecht geconfronteerd te worden.

Zo is het ook bij Max. Hem is onrecht aangedaan, maar had hij een paar centimeter meer ruimte gegeven, dan was de kans dat hem onrecht was aangedaan kleiner.
  woensdag 5 september 2018 @ 01:38:32 #78
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_181696085
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 00:29 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Wanneer is Bottas aan de kant gegaan dan?
Engeland en Duitsland. En ook deze race werd hij geofferd.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  woensdag 5 september 2018 @ 08:52:56 #79
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_181698461
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 22:47 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Vettel moest remmen om niet vol in de zijkant van Hamilton te zitten :P
Vettel laat daar toch een enorm gat aan de buitenkant?
Natuurlijk moet je harder remmen als je de binnenbocht wil gaan nemen. Dat is logisch.

ALs je het over agressief wurgen wil hebben:

You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  woensdag 5 september 2018 @ 09:08:15 #80
131800 Tarado
capô de fusca
pi_181698651
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 20:53 schreef Gezicht het volgende:
Ergens heeft Vettel wel gelijk natuurlijk. Allemaal leuk en aardig dat Kimi sneller was en Vettel er niet in de eerste 2 bochten langsliet, maar als je wilt meedoen voor het constructeurs- én coureurskampioenschap zijn team orders / 1e + 2e coureursrelaties nodig.

Zonder Bottas had Hamilton er nu immers ook niet zo goed voorgestaan. Het is dat iedereen Kimi een succesje gunt. Had Bottas op pole gestaan en Hamilton P2 was het altijd Hamilton geweest die als eerste de chicane uitkomt.
over de zaterdag misschien wel ja al was zijn laatste rondje ook gewoon niet zo clean maar daar moet je op zondag dan ook niet meer over zeuren, je kan moeilijk verlangen van de polesitter dat hij maar inhoudt bij de start, dat is toch niet te managen.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 5 september 2018 @ 09:54:21 #81
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_181699392
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 08:52 schreef daNpy het volgende:

[..]

Vettel laat daar toch een enorm gat aan de buitenkant?
Natuurlijk moet je harder remmen als je de binnenbocht wil gaan nemen. Dat is logisch.

ALs je het over agressief wurgen wil hebben:

[ afbeelding ]
Dat weet jij, dat weet ik en dat heeft Vettel nu ook gemerkt.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_181702528
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 00:35 schreef maan_man het volgende:

[..]

Ik denk dat jij het zo moet zien. Jij loopt 's nachts door een ongure buurt en wordt met een zwaar voorwerp op de kop getikt en vervolgens beroofd van al je bezitting. Als jij na een bezoek aan de eerste hulp thuiskomt, ben jij boos door het onrecht dat jou is aangedaan.

De volgende dag zeg jij: ik had die wijk misschien beter kunnen mijden of ik had een taxi kunnen pakken. Dat wil niet zeggen dat jij niet nog altijd boos bent over het onrecht dat jou is aangedaan, maar jij kijkt wel hoe jij de kans had kunnen verkleinen om met het onrecht geconfronteerd te worden.

Zo is het ook bij Max. Hem is onrecht aangedaan, maar had hij een paar centimeter meer ruimte gegeven, dan was de kans dat hem onrecht was aangedaan kleiner.
Slechte vergelijking, want hij hield zich niet aan de regels. Als hij die paar centimeter meer ruimte had overgelaten had hij zich wel aan de regels gehouden en was hij niet bestraft.

Dat hij het niet eens is met de regels wil niet zeggen dat hem onrecht is aangedaan.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_181703287
https://www.f1today.net/nl/nieuws/f1/241059/-

Op F1today hebben ze er genoeg van. Blijkt dat niet alleen FOK! last heeft van trolls en dergelijke :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_181703384
Vorig jaar was Max wel heel goed tijdens de kwalificatie in Singapore, hopelijk niet weer een drama zoals in de race alleen :X
SOONY
pi_181703756
quote:
7s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:32 schreef vosss het volgende:
https://www.f1today.net/nl/nieuws/f1/241059/-

Op F1today hebben ze er genoeg van. Blijkt dat niet alleen FOK! last heeft van trolls en dergelijke :)
Ach, had vandeweek een aardige discussie met een paar mensen op Twitter (en Tom Coronel), en dat mondde ook uit in een scheldpartij van de andere kant toen ik daadwerkelijk de betrokken artikelen uit de regels inclusief foto's van het vergrijp plaatste en hij zijn ongelijk niet wilde toegeven. Toen ging het ineens over mijn 'slechts' 12 volgers, en mijn intelligentie, enzo.

Conclusie: Eikels heb je altijd en overal...
pi_181703799
quote:
7s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:32 schreef vosss het volgende:
https://www.f1today.net/nl/nieuws/f1/241059/-

Op F1today hebben ze er genoeg van. Blijkt dat niet alleen FOK! last heeft van trolls en dergelijke :)
Goed van hen! ^O^
Met dit verschil dat het daar tenminste keihard (zero tolerance) aangepakt wordt, op FOK zie ik sommige (niet alle!) moderators gewoon meedoen, of (laat ik het milder stellen) de trollen aanmoedigen door lollig mee te reageren.
Het mag hier op FOK ook wel eens tijd worden voor een zero tolerance beleid.
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  woensdag 5 september 2018 @ 14:01:57 #87
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_181703851
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 12:54 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Slechte vergelijking, want hij hield zich niet aan de regels
Daar valt nogal over te twisten. Wat mij betreft was er genoeg ruimte, de touché was nauwelijks de moeite waard om over te praten.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_181703996
quote:
3s.gif Op woensdag 5 september 2018 14:01 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Daar valt nogal over te twisten. Wat mij betreft was er genoeg ruimte, de touché was nauwelijks de moeite waard om over te praten.
https://www.fia.com/regulation/category/123

Appendix L: Hoofdstuk IV, Artikel 2 lid b) Minstens 1 wagenbreedte vrij laten tot de rand van de baan als je na verdedigd te hebben buiten de racelijn weer teruggaat naar de racelijn om een bocht in te sturen.

Appendix L: Hoofdstuk IV, Artikel 2 lid c) Om enige twijfel weg te nemen hoort de witte lijn die de rand van de baan aangeeft bij de baan, maar de kerbstones niet.

Dus reglementair zat Max fout want Bottas zat met zijn linkerachterwiel al op het groen (en dus over de witte lijn) toen Max hem raakte. Max had door die overtreding voordeel. Dus de enige conclusie die je kan trekken is dat de straf terecht was.

Of die regel niet volledig onzinnig is, en of de handhaving van deze regels altijd even consistent is kun je over twisten, maar de straf is wel degelijk terecht.

Edit: En mocht je willen aanvoeren dat Max niet terugging naar zijn lijn maar Bottas buitenom verdedigde, dan zegt 2.b ook nog eens dat je maar 1 keer voor een verdedigende actie van lijn mag veranderen, en dat had ie al gedaan door naar binnen te gaan om Bottas daar niet langs te laten.

[ Bericht 8% gewijzigd door TagForce op 05-09-2018 14:15:34 (kleine toevoeging) ]
pi_181704636
quote:
7s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:32 schreef vosss het volgende:
https://www.f1today.net/nl/nieuws/f1/241059/-

Op F1today hebben ze er genoeg van. Blijkt dat niet alleen FOK! last heeft van trolls en dergelijke :)
Nice, nu hier nog. Al moet ik zeggen dat die live topics behoorlijk schoon gehouden worden en dat je daar tenminste een normale discussie kan voeren, zonder last van Klapmongeaul, Rubensosa of andere trolls. AL is die laatste wel een stukje ingebonden de laatste tijd, maar ik vermoed dat Gaslygod een alias van m is.
pi_181704813
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 14:39 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]

Nice, nu hier nog. Al moet ik zeggen dat die live topics behoorlijk schoon gehouden worden en dat je daar tenminste een normale discussie kan voeren, zonder last van Klapmongeaul, Rubensosa of andere trolls. AL is die laatste wel een stukje ingebonden de laatste tijd, maar ik vermoed dat Gaslygod een alias van m is.
Gaslygod is een anti-troll registratie

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-09-2018 14:58:14 ]
  woensdag 5 september 2018 @ 16:52:01 #91
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_181707352
De docu 'Senna' uit 2010 staat op Netflix voor de geïnteresseerden.
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
pi_181707440
quote:
7s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:32 schreef vosss het volgende:
https://www.f1today.net/nl/nieuws/f1/241059/-

Op F1today hebben ze er genoeg van. Blijkt dat niet alleen FOK! last heeft van trolls en dergelijke :)
Dat werk je ook zelf in de hand. Tweakers is veelal gewoon duidelijk in hun beleid en er wordt ingegrepen. Zag laatst ook alweer een 'Het is hier geen Fok!'-waarschuwing voorbij komen. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_181707868
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 14:11 schreef TagForce het volgende:

[..]

https://www.fia.com/regulation/category/123

Appendix L: Hoofdstuk IV, Artikel 2 lid b) Minstens 1 wagenbreedte vrij laten tot de rand van de baan als je na verdedigd te hebben buiten de racelijn weer teruggaat naar de racelijn om een bocht in te sturen.

Appendix L: Hoofdstuk IV, Artikel 2 lid c) Om enige twijfel weg te nemen hoort de witte lijn die de rand van de baan aangeeft bij de baan, maar de kerbstones niet.

Dus reglementair zat Max fout want Bottas zat met zijn linkerachterwiel al op het groen (en dus over de witte lijn) toen Max hem raakte. Max had door die overtreding voordeel. Dus de enige conclusie die je kan trekken is dat de straf terecht was.

Of die regel niet volledig onzinnig is, en of de handhaving van deze regels altijd even consistent is kun je over twisten, maar de straf is wel degelijk terecht.

Edit: En mocht je willen aanvoeren dat Max niet terugging naar zijn lijn maar Bottas buitenom verdedigde, dan zegt 2.b ook nog eens dat je maar 1 keer voor een verdedigende actie van lijn mag veranderen, en dat had ie al gedaan door naar binnen te gaan om Bottas daar niet langs te laten.
Helemaal mee eens en het klopt ook.
Wie dit leest is gek
  woensdag 5 september 2018 @ 17:27:09 #94
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_181708135
quote:
7s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:32 schreef vosss het volgende:
https://www.f1today.net/nl/nieuws/f1/241059/-

Op F1today hebben ze er genoeg van. Blijkt dat niet alleen FOK! last heeft van trolls en dergelijke :)
GPblog is ook altijd een feestje.
And so is the past
  woensdag 5 september 2018 @ 17:34:07 #95
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181708290
quote:
14s.gif Op woensdag 5 september 2018 17:27 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

GPblog is ook altijd een feestje.
Zeg dat.. Een hoop vd reacties daar :N

Maar benieuwd of F1 Today nu eindelijk eens gaat doorpakken. Vanaf 2016 waten er al plannen voor mods, maar ze hebben nooit doorgepakt... En ze hebben een vrij vreemde keuze in welke users ze waarderen. Een user die constant uitlokt/zuigt willen belonen omdat betreffende user al X jaar lid is bijvoorbeeld...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 5 september 2018 @ 17:37:17 #96
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181708362
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:59 schreef KillerBee4ever het volgende:

[..]

Goed van hen! ^O^
Met dit verschil dat het daar tenminste keihard (zero tolerance) aangepakt wordt, op FOK zie ik sommige (niet alle!) moderators gewoon meedoen, of (laat ik het milder stellen) de trollen aanmoedigen door lollig mee te reageren.
Het mag hier op FOK ook wel eens tijd worden voor een zero tolerance beleid.
Geloof het maar niet meteen.. Ze hebben wel vaker prachtige plannen gehad (en halfslachtig wat gedaan wat tap doodbloedde), maar nooit doorgepakt. Hoop dat ze het nu wel doen, maar ik geloof het niet op voorhand.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_181708436
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 14:11 schreef TagForce het volgende:

[..]

https://www.fia.com/regulation/category/123

Appendix L: Hoofdstuk IV, Artikel 2 lid b) Minstens 1 wagenbreedte vrij laten tot de rand van de baan als je na verdedigd te hebben buiten de racelijn weer teruggaat naar de racelijn om een bocht in te sturen.

Appendix L: Hoofdstuk IV, Artikel 2 lid c) Om enige twijfel weg te nemen hoort de witte lijn die de rand van de baan aangeeft bij de baan, maar de kerbstones niet.

Dus reglementair zat Max fout want Bottas zat met zijn linkerachterwiel al op het groen (en dus over de witte lijn) toen Max hem raakte. Max had door die overtreding voordeel. Dus de enige conclusie die je kan trekken is dat de straf terecht was.

Of die regel niet volledig onzinnig is, en of de handhaving van deze regels altijd even consistent is kun je over twisten, maar de straf is wel degelijk terecht.

Edit: En mocht je willen aanvoeren dat Max niet terugging naar zijn lijn maar Bottas buitenom verdedigde, dan zegt 2.b ook nog eens dat je maar 1 keer voor een verdedigende actie van lijn mag veranderen, en dat had ie al gedaan door naar binnen te gaan om Bottas daar niet langs te laten.
Hij zat op het moment van het contact nog midden op de witte lijn. Door het contact brak zijn achterkant uit en kwam die over de lijn heen. Je kan een penalty geven volgens de regels maar andersom was het nooit gebeurd.
"The wolves will come again," said Jojen solemnly. - George R.R. Martin
pi_181708579
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 20:37 schreef daNpy het volgende:
https://thesportsrush.com(...)i-over-monza-fiasco/

Eigen schuld, dikke "Boehoe ze gaan niet voor me aan de kant :'( :'("

Jankerdje is weer terug?
Het is wel vervelend,maar het komt er nu wel op neer dat het Vettel VS Räikkönen VS Hamilton is, daar waar Bottas volledig in dienst rijdt voor Hamilton.

Als Ferrari kampioen wil worden zullen er echt keuzes gemaakt moeten worden
Built for Speed
pi_181708791
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 20:37 schreef daNpy het volgende:
https://thesportsrush.com(...)i-over-monza-fiasco/

Eigen schuld, dikke "Boehoe ze gaan niet voor me aan de kant :'( :'("

Jankerdje is weer terug?
Dat wordt leuk als Leclerc bij Ferrari komt rijden, die wil zich ook bewijzen
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_181709000
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 17:58 schreef F1gamer het volgende:

[..]

Dat wordt leuk als Leclerc bij Ferrari komt rijden, die wil zich ook bewijzen
Met Leclerc kunnen ze zoiets contractueel vastleggen mbt het 1e en 2e rijderschap.
Built for Speed
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')