abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_181674045
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 22:09 schreef daNpy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hier staat dat het wel mag.
12.2.4 waaraan gerefereerd wordt zegt dat pitlane penalties alsmede andere penalties expliciet genoemd in de sporting regulations uitgezonderd zijn van het doen van een protest.

Regel 38.3 van de sporting regulations somt 7 straffen waartegen geen beroep aangetekend kan worden. Tijdstraffen voor een coureur tijdens de race staan daar genoemd.

Sporting Code
12.2.4 Penalties of drive‐through or stopping in pit lanes,
together with certain penalties specified in the applicable
sporting regulations where this is expressly stated, are not
susceptible to appeal.

Sporting Regulations
38.3 The stewards may impose any one of the penalties below on any driver involved in an
Incident :
a) A five second time penalty. The driver must enter the pit lane, stop in his pit stop
position for at least five seconds and then re-join the race. The relevant driver may
however elect not to stop, provided he carries out no further pit stop before the end of
the race. In such cases five seconds will be added to the elapsed race time of the driver
concerned.
b) A ten second time penalty. The driver must enter the pit lane, stop in his pit stop
position for at least ten seconds and then re-join the race. The relevant driver may
however elect not to stop, provided he carries out no further pit stop before the end of
the race. In such cases ten seconds will be added to the elapsed race time of the driver
concerned.
In both of the above cases the driver concerned must carry out the penalty the next time he
enters the pit lane and, for the avoidance of doubt, this includes any stop the driver makes
whilst a VSC or safety car procedure is in use.
c) A drive-through penalty. The driver must enter the pit lane and re-join the race without
stopping.
d) A ten second stop-and-go time penalty. The driver must enter the pit lane, stop in his pit
stop position for at least ten seconds and then re-join the race.
If any of the four penalties above are imposed upon a driver, and that driver is unable to serve
the penalty due to retirement from the race, the stewards may impose a grid place penalty on
the driver at his next Event.
If any of the four penalties above are imposed during the last three laps, or after the end of a
race, Article 38.4(b) below will not apply and five seconds will be added to the elapsed race
time of the driver concerned in the case of (a) above, 10 seconds in the case of (b), 20 seconds
in the case of (c) and 30 seconds in the case of (d).
e) A time penalty.
f) A reprimand.
g) A drop of any number of grid positions at the driver’s next Event.
If any of the seven penalties above are imposed they shall not be subject to appeal.

h) Disqualification from the results.
i) Suspension from the driver’s next Event.
pi_181677107
https://www.gpfans.com/nl(...)-lag-niet-aan-motor/

quote:
RenaultSportF1
ANOTHER UPDATE: It is a shame that due to his penalty Verstappen narrowly missed out on a podium in Monza, with the new Renault Spec C PU. We can confirm that after studying the PU on Ricciardo’s car, his retirement was not linked to the engine. It was rather a clutch issue.
Mooi voorbeeld hoe media met foutieve vertalingen een verkeerd beeld wegzetten.

It's a shame is niet: het is een schande, het betekent: het is jammer dat. Shame on Verstappen zou beteken dat hij zich moet schamen.
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_181677667
-verkeerd gelezen-
Ja doei.
pi_181677812
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 05:57 schreef ender_xenocide het volgende:
https://www.gpfans.com/nl(...)-lag-niet-aan-motor/

[..]

Mooi voorbeeld hoe media met foutieve vertalingen een verkeerd beeld wegzetten.

It's a shame is niet: het is een schande, het betekent: het is jammer dat. Shame on Verstappen zou beteken dat hij zich moet schamen.
Die zin is ook wel wat raar.
  dinsdag 4 september 2018 @ 09:19:53 #6
131800 Tarado
capô de fusca
pi_181678471
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 05:57 schreef ender_xenocide het volgende:
https://www.gpfans.com/nl(...)-lag-niet-aan-motor/

[..]

Mooi voorbeeld hoe media met foutieve vertalingen een verkeerd beeld wegzetten.

It's a shame is niet: het is een schande, het betekent: het is jammer dat. Shame on Verstappen zou beteken dat hij zich moet schamen.
sowieso die Nederlandse F1 nieuws sites :') , copy paste google translate
  dinsdag 4 september 2018 @ 09:30:37 #7
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_181678577
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 22:55 schreef TagForce het volgende:

[..]

12.2.4 waaraan gerefereerd wordt zegt dat pitlane penalties alsmede andere penalties expliciet genoemd in de sporting regulations uitgezonderd zijn van het doen van een protest.

Regel 38.3 van de sporting regulations somt 7 straffen waartegen geen beroep aangetekend kan worden. Tijdstraffen voor een coureur tijdens de race staan daar genoemd.

Sporting Code
12.2.4 Penalties of drive‐through or stopping in pit lanes,
together with certain penalties specified in the applicable
sporting regulations where this is expressly stated, are not
susceptible to appeal.

Sporting Regulations
38.3 The stewards may impose any one of the penalties below on any driver involved in an
Incident :
a) A five second time penalty. The driver must enter the pit lane, stop in his pit stop
position for at least five seconds and then re-join the race. The relevant driver may
however elect not to stop, provided he carries out no further pit stop before the end of
the race. In such cases five seconds will be added to the elapsed race time of the driver
concerned.
b) A ten second time penalty. The driver must enter the pit lane, stop in his pit stop
position for at least ten seconds and then re-join the race. The relevant driver may
however elect not to stop, provided he carries out no further pit stop before the end of
the race. In such cases ten seconds will be added to the elapsed race time of the driver
concerned.
In both of the above cases the driver concerned must carry out the penalty the next time he
enters the pit lane and, for the avoidance of doubt, this includes any stop the driver makes
whilst a VSC or safety car procedure is in use.
c) A drive-through penalty. The driver must enter the pit lane and re-join the race without
stopping.
d) A ten second stop-and-go time penalty. The driver must enter the pit lane, stop in his pit
stop position for at least ten seconds and then re-join the race.
If any of the four penalties above are imposed upon a driver, and that driver is unable to serve
the penalty due to retirement from the race, the stewards may impose a grid place penalty on
the driver at his next Event.
If any of the four penalties above are imposed during the last three laps, or after the end of a
race, Article 38.4(b) below will not apply and five seconds will be added to the elapsed race
time of the driver concerned in the case of (a) above, 10 seconds in the case of (b), 20 seconds
in the case of (c) and 30 seconds in the case of (d).
e) A time penalty.
f) A reprimand.
g) A drop of any number of grid positions at the driver’s next Event.
If any of the seven penalties above are imposed they shall not be subject to appeal.

h) Disqualification from the results.
i) Suspension from the driver’s next Event.
Ok :)
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_181679323
Wat is het lekker als straks de nieuwe Raceweek aanbreekt en dat geneuzel over de eventuele terechte of onterechte straf van Max eens over is...
pi_181679392
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 10:17 schreef JayHovah het volgende:
Wat is het lekker als straks de nieuwe Raceweek aanbreekt en dat geneuzel over de eventuele terechte of onterechte straf van Max eens over is...
Op zich prima ware het niet dat het altijd zo'n wellus/nietus issue wordt. En dus te lang door ettert.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_181679399
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 10:17 schreef JayHovah het volgende:
Wat is het lekker als straks de nieuwe Raceweek aanbreekt en dat geneuzel over de eventuele terechte of onterechte straf van Max eens over is...
Hetzelfde dus als altijd wanneer max een straf krijgt.

Ps: het is de schuld van grosjean!!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 4 september 2018 @ 10:34:35 #11
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_181679608
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 10:21 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Op zich prima ware het niet dat het altijd zo'n wellus/nietus issue wordt. En dus te lang door ettert.
Nietus.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 4 september 2018 @ 10:40:26 #12
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_181679718
quote:
12s.gif Op dinsdag 4 september 2018 10:22 schreef vosss het volgende:

[..]

Hetzelfde dus als altijd wanneer max een straf krijgt.

Ps: het is de schuld van grosjean!!
Ericsson.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_181679934
Kimi zn 100ste podium gepakt; dat had ik even gemist.

Zijn maar 4 anderen die dat ook hebben.
1. Schumacher - 155
2. Hamilton - 128
3. Vettel - 107
4. Prost - 106
5. Kimi - 100

Ferrari zou wel gek zijn om hem buiten te flikkeren :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 4 september 2018 @ 11:27:08 #14
131800 Tarado
capô de fusca
pi_181680373
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 september 2018 10:54 schreef vosss het volgende:
Kimi zn 100ste podium gepakt; dat had ik even gemist.

Zijn maar 4 anderen die dat ook hebben.
1. Schumacher - 155
2. Hamilton - 128
3. Vettel - 107
4. Prost - 106
5. Kimi - 100

Ferrari zou wel gek zijn om hem buiten te flikkeren :)
de vraag is of Leclerc beter of minder had gepresteerd met deze auto maar eigenlijk staat Seb ook ter discussie, die haalt er toch ook niet uit wat er in zit.
pi_181680481
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 11:27 schreef Tarado het volgende:

[..]

de vraag is of Leclerc beter of minder had gepresteerd met deze auto maar eigenlijk staat Seb ook ter discussie, die haalt er toch ook niet uit wat er in zit.
Ik denk dat het over het functioneren van Vettel een goede discussie gevoerd kan worden want hij heeft het zelf een paar keer verpest. Een paar keer hoort er bij, maar misschien wel te vaak. Hamilton is weinig op fouten te betrappen (helaas)

Kimi is ook niet op fouten te betrappen, alleen is hij vaak langzamer
pi_181680966
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 11:35 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ik denk dat het over het functioneren van Vettel een goede discussie gevoerd kan worden want hij heeft het zelf een paar keer verpest. Een paar keer hoort er bij, maar misschien wel te vaak. Hamilton is weinig op fouten te betrappen (helaas)

Kimi is ook niet op fouten te betrappen, alleen is hij vaak langzamer
Kimi maakt toch wel regelmatig fouten in de kwalificatie. Hij was een aantal keren sneller, maar maakte dan toch een klein foutje in een sector.
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_181681444
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 12:03 schreef Waffle het volgende:

[..]

Kimi maakt toch wel regelmatig fouten in de kwalificatie. Hij was een aantal keren sneller, maar maakte dan toch een klein foutje in een sector.
Zeker, maar al met al is Kimi wel nog altijd een prima puntenpakker :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_181681473
En ik denk dat de druk bij Ferrari voor een broekie als Leclerc gewoon echt nog te groot is. Als je dan een prima 2de man hebt; waarom zou je dan risico's gaan nemen? Leuk dat nieuw talent een kans moet krijgen en alles, maar laat die eerst maar bewijzen. De kans dat het compleet mis gaat als je zo een broekie in de Ferrari zet is gewoon groot met alle druk die daarbij komt.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 4 september 2018 @ 12:36:54 #19
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_181681498
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 11:35 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ik denk dat het over het functioneren van Vettel een goede discussie gevoerd kan worden want hij heeft het zelf een paar keer verpest. Een paar keer hoort er bij, maar misschien wel te vaak. Hamilton is weinig op fouten te betrappen (helaas)

Kimi is ook niet op fouten te betrappen, alleen is hij vaak langzamer
Het is niet voor niets dat Vettel liever geen Leclerc in het team heeft. Veel te bang dat die meteen mee kan komen en wat zegt dat dan over hem...
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 4 september 2018 @ 12:44:13 #20
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_181681618
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 september 2018 12:36 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Het is niet voor niets dat Vettel liever geen Leclerc in het team heeft. Veel te bang dat die meteen mee kan komen en wat zegt dat dan over hem...
Dan gaat ie nog meer fouten maken om zich te bewijzen wellicht.
Hij wil natuurlijk zijn 5e titel pakken; zeker voor Hamilton dat doet, dat is logisch. Hij was ook erg goed begonnen dit seizoen en kwam heel anders over als vorig jaar. Jammer dat sommige kleine dingetjes je dan best wat punten kunnen kosten.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_181682031
Max komt voorzichtig al wat tot inkeer lijkt het.

https://www.f1today.net/n(...)-ruimte-kunnen-geven
pi_181682652
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 13:14 schreef Sjemmert het volgende:
Max komt voorzichtig al wat tot inkeer lijkt het.

https://www.f1today.net/n(...)-ruimte-kunnen-geven
Peptalk niet gezien, denk ik?
Hij heeft dit wel gezegd, maar hij heeft nog wel meer gezegd dat niet (of niet duidelijk) in dit stukje staat. Hij is het niet eens met de straf (vooral vanwege de inconsistentie ervan, vanuit de stewards), maar berust zich erin (omdat je als team er toch niet tegen in verweer kunt gaan), dat is iets anders dan tot inkeer komen :) .
Was wel een leuk interview trouwens.
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_181683568
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 13:54 schreef KillerBee4ever het volgende:

[..]

Peptalk niet gezien, denk ik?
Hij heeft dit wel gezegd, maar hij heeft nog wel meer gezegd dat niet (of niet duidelijk) in dit stukje staat. Hij is het niet eens met de straf (vooral vanwege de inconsistentie ervan, vanuit de stewards), maar berust zich erin (omdat je als team er toch niet tegen in verweer kunt gaan), dat is iets anders dan tot inkeer komen :) .
Was wel een leuk interview trouwens.
Nee niet gezien inderdaad ik kijk dat zelden :@

Dat hij het er niet mee eens is staat ook wel in dat stukje maar ik bedoel vooral dat hij nu zegt dat hij misschien iets meer ruimte had moeten/kunnen laten. Dat is al wat anders dan wat hij na de race zei.

Misschien later nog even peptalk terug kijken.
  dinsdag 4 september 2018 @ 15:36:34 #24
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_181684268
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 11:35 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Hamilton is weinig op fouten te betrappen (helaas)
Hij maakt ze wel, alleen komt hij er altijd mee weg. Baku bijvoorbeeld, dat had vele malen slechter kunnen aflopen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 4 september 2018 @ 15:39:32 #25
131800 Tarado
capô de fusca
pi_181684341
McLarenF1 twitterde op dinsdag 04-09-2018 om 15:30:18 McLaren can today confirm that Pat Fry will return to the team as our Engineering Director. https://t.co/7ic1US38Op reageer retweet
pi_181684452
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 15:39 schreef Tarado het volgende:
McLarenF1 twitterde op dinsdag 04-09-2018 om 15:30:18 McLaren can today confirm that Pat Fry will return to the team as our Engineering Director. https://t.co/7ic1US38Op reageer retweet
Bij gebrek aan Key moeten ze toch iemand hebben die de bouw van de nieuwe wagen coördineert :)
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 4 september 2018 @ 15:46:53 #27
131800 Tarado
capô de fusca
pi_181684483
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 15:45 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Bij gebrek aan Key moeten ze toch iemand hebben die de bouw van de nieuwe wagen coördineert :)
voordeel is wel dat ze volgend jaar sowieso de al op één na snelste Renault powered auto zijn
pi_181687218
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 september 2018 15:36 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Hij maakt ze wel, alleen komt hij er altijd mee weg. Baku bijvoorbeeld, dat had vele malen slechter kunnen aflopen.
Herinner me er even aan welke fout Hamilton in Baku maakte?
Flesje bier
  dinsdag 4 september 2018 @ 18:28:40 #29
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_181687942
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 17:59 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Herinner me er even aan welke fout Hamilton in Baku maakte?
Hij verremde zich in bocht 1 en rookte zijn banden compleet op en moest daardoor veel eerder pitten dan gepland. Maar door de SC maakte het uiteindelijk niet uit.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_181688492
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 september 2018 18:28 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Hij verremde zich in bocht 1 en rookte zijn banden compleet op en moest daardoor veel eerder pitten dan gepland. Maar door de SC maakte het uiteindelijk niet uit.
Dat je je dat nog herinnert :D
Flesje bier
  dinsdag 4 september 2018 @ 19:03:43 #31
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_181688633
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 18:54 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Dat je je dat nog herinnert :D
Ik herinner me het niet zo goed, ik moest het even opzoeken maar in m'n achterhoofd wist ik nog wel dat Lewis in Baku een fout maakte.

Ik vind juist dat mensen dingen veel te snel vergeten, vooral als iemand weg komt met zoiets. Vettel heeft twee grote fouten gemaakt dit seizoen (Duitsland, Frankrijk) en een kleine in Baku. Maar Hamilton is absoluut niet foutloos geweest en heeft heel veel geluk gehad met safety cars als het even tegen zat.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_181688708
Ik hoop wel dat we nog een P1 van Vettel krijgen in combinatie met een uitvalbeurt van Hamilton om de boel weer een beetje spannend te krijgen. Niet in Singapore natuurlijk. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_181688790
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 19:09 schreef Monolith het volgende:
Ik hoop wel dat we nog een P1 van Vettel krijgen in combinatie met een uitvalbeurt van Hamilton om de boel weer een beetje spannend te krijgen. Niet in Singapore natuurlijk. :P
Singapore wordt natuurlijk een RBR 1-2'tje.
Flesje bier
pi_181688811
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 19:14 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Singapore wordt natuurlijk een RBR 1-2'tje.
Dat zou mooi zijn ja. Gun Max dat jongste pole record ook nog wel, mochten ze er in de kwalificatie dicht genoeg bij zitten.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 4 september 2018 @ 19:22:04 #35
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_181688926
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 19:14 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Singapore wordt natuurlijk een RBR 1-2'tje.
Vettel op 1 en Kimi op 2. Daarachter strijdt Max met Hammie en Bottas om plek 3
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_181689146
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 september 2018 19:03 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ik herinner me het niet zo goed, ik moest het even opzoeken maar in m'n achterhoofd wist ik nog wel dat Lewis in Baku een fout maakte.

Ik vind juist dat mensen dingen veel te snel vergeten, vooral als iemand weg komt met zoiets. Vettel heeft twee grote fouten gemaakt dit seizoen (Duitsland, Frankrijk) en een kleine in Baku. Maar Hamilton is absoluut niet foutloos geweest en heeft heel veel geluk gehad met safety cars als het even tegen zat.
Ham heeft ook vaak veel geluk bij kleine touches, waar bij een ander direct wat knapt lid, heeft hij altijd het geluk gewoon door te kunnen rijden.
pi_181689167
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 september 2018 19:22 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Vettel op 1 en Kimi op 2. Daarachter strijdt Max met Hammie en Bottas om plek 3
dit
pi_181689365
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 19:15 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat zou mooi zijn ja. Gun Max dat jongste pole record ook nog wel, mochten ze er in de kwalificatie dicht genoeg bij zitten.
Dat had hij in Monaco moeten doen :( Singapore wordt lastiger denk.
pi_181689411
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 19:44 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Dat had hij in Monaco moeten doen :( Singapore wordt lastiger denk.
Dat eerste sowieso. Dat tweede vrees ik ook.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_181689725
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 19:44 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Dat had hij in Monaco moeten doen :( Singapore wordt lastiger denk.
Vorig jaar Monaco al.
pi_181689790
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 19:33 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Ham heeft ook vaak veel geluk bij kleine touches, waar bij een ander direct wat knapt lid, heeft hij altijd het geluk gewoon door te kunnen rijden.
Dan heeft hij wel heel vaak geluk. Ik vermoed dat hij precies weet hoe je een goede beuk uitdeelt of opvangt. Zo, dat die ander met de schade zit.
.
pi_181689794
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 19:44 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Dat had hij in Monaco moeten doen :( Singapore wordt lastiger denk.
En Hongarije dit jaar. :P
  dinsdag 4 september 2018 @ 20:04:21 #43
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_181689824
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 19:33 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Ham heeft ook vaak veel geluk bij kleine touches, waar bij een ander direct wat knapt lid, heeft hij altijd het geluk gewoon door te kunnen rijden.
Afgelopen weekend was hier dus een voorbeeld van, en natuurlijk Bahrein met Verstappen. Beide keren neemt hij enorm veel risico en beide keren pakt het voor hem goed uit en voor de tegenstander niet. Dat gaat natuurlijk een keer fout.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_181690454
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 september 2018 19:03 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ik herinner me het niet zo goed, ik moest het even opzoeken maar in m'n achterhoofd wist ik nog wel dat Lewis in Baku een fout maakte.

Ik vind juist dat mensen dingen veel te snel vergeten, vooral als iemand weg komt met zoiets. Vettel heeft twee grote fouten gemaakt dit seizoen (Duitsland, Frankrijk) en een kleine in Baku. Maar Hamilton is absoluut niet foutloos geweest en heeft heel veel geluk gehad met safety cars als het even tegen zat.
Ook 2x pech gehad met VSC's.
  dinsdag 4 september 2018 @ 20:37:52 #45
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_181690537
https://thesportsrush.com(...)i-over-monza-fiasco/

Eigen schuld, dikke "Boehoe ze gaan niet voor me aan de kant :'( :'("

Jankerdje is weer terug?
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 4 september 2018 @ 20:46:41 #46
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_181690717
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 20:37 schreef daNpy het volgende:
https://thesportsrush.com(...)i-over-monza-fiasco/

Eigen schuld, dikke "Boehoe ze gaan niet voor me aan de kant :'( :'("

Jankerdje is weer terug?
Kunnen ze niet Vettel inruilen voor Leclerc?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_181690781
Die quotes komen van Ziggo en die hebben wij allemaal gemist. Interessant
  dinsdag 4 september 2018 @ 20:52:39 #48
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_181690879
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 20:37 schreef daNpy het volgende:
https://thesportsrush.com(...)i-over-monza-fiasco/

Eigen schuld, dikke "Boehoe ze gaan niet voor me aan de kant :'( :'("

Jankerdje is weer terug?
Gewoon dom om Hamilton niet te verdedigen. Hij hoefde Kimi niet in de eerste bocht voorbij. Hij moest alleen Hamilton achter zich te houden. Na 2 rondjes had Kimi in alle rust Vettel voorbij kunnen laten gaan en vervolgens Hamilton blocken zo lang als dat lukt.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_181690914
Ergens heeft Vettel wel gelijk natuurlijk. Allemaal leuk en aardig dat Kimi sneller was en Vettel er niet in de eerste 2 bochten langsliet, maar als je wilt meedoen voor het constructeurs- én coureurskampioenschap zijn team orders / 1e + 2e coureursrelaties nodig.

Zonder Bottas had Hamilton er nu immers ook niet zo goed voorgestaan. Het is dat iedereen Kimi een succesje gunt. Had Bottas op pole gestaan en Hamilton P2 was het altijd Hamilton geweest die als eerste de chicane uitkomt.
Flesje bier
  dinsdag 4 september 2018 @ 20:56:29 #50
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_181690989
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 14:55 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Nee niet gezien inderdaad ik kijk dat zelden :@

Dat hij het er niet mee eens is staat ook wel in dat stukje maar ik bedoel vooral dat hij nu zegt dat hij misschien iets meer ruimte had moeten/kunnen laten. Dat is al wat anders dan wat hij na de race zei.

Misschien later nog even peptalk terug kijken.
Mwoah, als je hele interview ziet is hij erg weinig afgeweken van zijn oorspronkelijke standpunt hoor. Hij zegt het zelfde maar dan zonder adrenaline.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')