Ja dat begrijp je goedquote:Op zondag 9 september 2018 17:00 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Begrijp ik nu goed dat op enig moment overdag er alleen een metro rijdt tussen Amstel en CS maar dan weer niet ten zuiden van Amstel?
Allicht een enkele treinserie laten rijden via de Arena-Boog en Watergraafsmeer. Of vol inzetten op omreizen via Amsterdam-Zuid + Noord/Zuidlijn. Het laatste is altijd beter dan elke 10 seconden een bus laten rijden..
Dan is het bij Arriva vast héél beroerd.quote:Op zondag 9 september 2018 13:27 schreef dennistd het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens, maar met 4 treinen kun je theoretisch alles rijden. Wel met veel te weinig capaciteit, dat wel
Maar uitval van treinen komt bij Syntus toch beduidend minder vaker voor dan bij Arriva met de Lintjes.
Ik las in RM dat ze toelating hebben voor niet gekoppeld rijden. Je zou bijna alle betrokken partijen een pluim geven voor het correct uitvoeren van hun werk en het maken van een kloppende planning.quote:Op zondag 9 september 2018 20:18 schreef James1988 het volgende:
Duizenden machinisten worden opgeleid: nieuwe Sprinters dit najaar op het spoor
De nieuwe Sprinters van de NS komen vanaf december op het spoor. De Sprinter is voorzien van wifi en stopcontacten en beschikt ook weer over een toilet. De komende maand worden veel machinisten van de NS opgeleid om in de nieuwe Sprinters te kunnen rijden.
Wat beelden van binnen en buiten:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)eid-nieuwe-sprinters
ik ga woensdagquote:Op zondag 9 september 2018 20:18 schreef James1988 het volgende:
Duizenden machinisten worden opgeleid: nieuwe Sprinters dit najaar op het spoor
De nieuwe Sprinters van de NS komen vanaf december op het spoor. De Sprinter is voorzien van wifi en stopcontacten en beschikt ook weer over een toilet. De komende maand worden veel machinisten van de NS opgeleid om in de nieuwe Sprinters te kunnen rijden.
Wat beelden van binnen en buiten:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)eid-nieuwe-sprinters
Ja, zo werkt dat bij nieuw materieel. Eerst wordt de toelating geregeld voor niet-gekoppelde stellen, daarna pas voor de gekoppelde dienst.quote:Op zondag 9 september 2018 22:25 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ik las in RM dat ze toelating hebben voor niet gekoppeld rijden. Je zou bijna alle betrokken partijen een pluim geven voor het correct uitvoeren van hun werk en het maken van een kloppende planning.
Dat toelating op schema ligt?quote:Op maandag 10 september 2018 11:56 schreef MTL het volgende:
[..]
Ja, zo werkt dat bij nieuw materieel.
Ik hoop dat je hardop denkt want die uitleg heb ik niet nodigquote:Eerst wordt de toelating geregeld voor niet-gekoppelde stellen, daarna pas voor de gekoppelde dienst.
My bad, ik dacht dat je het sarcastisch bedoeldequote:Op maandag 10 september 2018 12:13 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Dat toelating op schema ligt?
[..]
Ik hoop dat je hardop denkt want die uitleg heb ik niet nodig
Was ook wel zo. Het sarcasme zat hem in het pluim geven voor op tijd rond hebben van de toelating. Want ik ben echt oprecht verbaasd dat het nu al twee keer (als ik Flirt meereken zonder de buurlandversies) redelijk goed is gegaan met die toelatingen.quote:Op maandag 10 september 2018 12:23 schreef MTL het volgende:
[..]
My bad, ik dacht dat je het sarcastisch bedoelde![]()
Whehhequote:Op maandag 10 september 2018 00:06 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Hey Fles! Hiero: https://www.dumpert.nl/me(...)l_laten_draaien.html
Och Jezus, Transvision... Nog op de Taxi gezeten voor die gasten. Dat wordt bij aanvang een zooitje. Regiotaxi Utrecht waren ze voor einde contract al kwijt door allerlei problemen...quote:Op maandag 10 september 2018 12:16 schreef dennistd het volgende:
Munckhof is het contract voor het treinvervangend vervoer van NS kwijt. Hopen dat de kwaliteit (vooral het rijden volgens dienstregeling) dan ook omhoog gaat. Ik had liever gezien dat alle bussen te volgen waren geweest ipv die biodiesel....
https://www.ovpro.nl/bus/(...)rvangend-busvervoer/
Simpel! De schuldige is al gevondenquote:Op maandag 10 september 2018 18:41 schreef Adrie072 het volgende:
Topman Deutsche Bahn trekt aan noodrem: treinen te laat, schulden te hoog
De reserve trein is nog slechter dan de andere twee die ze hebben.quote:Op zaterdag 8 september 2018 21:44 schreef Isane het volgende:
Gaat lekker met het materieel tussen Almelo en Hardenberg. Waar gaat het altijd mis? Ze hadden toch een reserve trein?
Ik ook. Maar wat meer capaciteit hier zou ook niet misstaan. Als er een verstoring is rond Bad Bentheim staan de goederentreinen in de file tot Amersfoort tegenwoordig. Dat kan best anders zonder dat het heel veel geld hoeft te kosten.quote:Op maandag 10 september 2018 20:35 schreef b2py het volgende:
Toch wel grappig dat als je dit leest en er altijd gewezen wordt dat daar zoveel extra sporen liggen te verroesten en dat daar veel meer capaciteit is. Ik weet wel waar ik voor kies..
De site werkt nog steedsquote:Op vrijdag 7 september 2018 14:03 schreef James1988 het volgende:
[..]
www.ovtijden.com houdt het bij, maar dan moet je wel snel zijn - a.s. maandag gaat het archief offline. De ontwikkelaar heeft er geen tijd meer voor.
Even taalneuken: Vanaf betekent in deze context óp 10 september én daarnaquote:
ja las ik net , moest wel evenquote:
Moet je nu nog om komenquote:26 september 1926, Gieten
Tussen Eext en Gieten grijpt op deze zaterdagochtend de trein van 10.27 uur een koe. Het dier overleeft het niet en komt in stukken onder de locomotief terecht. Het treinpersoneel en enkele passagiers halen het kadaver onder de locomotief vandaan, waarna de trein zijn reis met vertraging kan voortzetten.
Was de schuldenlast van SNCF Réseau nog niet hoog genoeg?quote:Op woensdag 12 september 2018 17:28 schreef b2py het volgende:
Ruim 13 miljard voor verbetering Franse spoornetwerk: https://www.thelocal.fr/2(...)high-speed-tgv-lines
En wat maakt dat uit eigenlijk?quote:Op donderdag 13 september 2018 09:14 schreef b2py het volgende:
Die neemt de staat toch (deels) over? Of dat was het plan in ieder geval
:’) :’) :’)quote:Op donderdag 13 september 2018 11:36 schreef Salatrel het volgende:
Ik ben blij dat men na het v250 debacle gekozen heeft voor degelijke Spaanse kwaliteit voor de SNG...
[ afbeelding ]
Sinds wanneer kan plastic roesten?quote:Op donderdag 13 september 2018 11:36 schreef Salatrel het volgende:
Ik ben blij dat men na het v250 debacle gekozen heeft voor degelijke Spaanse kwaliteit voor de SNG...
[ afbeelding ]
twitter:ICB_Joelle twitterde op donderdag 13-09-2018 om 11:08:52Melding dat een machinist noodremming heeft moeten maken voor wegwerkers die belijning zetten op een overweg. Dat is niet de bedoeling, veiligheid gaat voor alles dus Dennis en ik gaan polshoogte nemen en indien mogelijk het gesprek aan met deze werkers. #prorail reageer retweet
Veiligheid voor alles, dus eerst Twitteren en dan pas weggaan...quote:Op donderdag 13 september 2018 12:15 schreef spectrumanalyser het volgende:
machinisten die noodremmingen doen omdat.... wegwerkers bezig zijn met belijning op de overweg. zelfs de politie is al onderweg.twitter:ICB_Joelle twitterde op donderdag 13-09-2018 om 11:08:52Melding dat een machinist noodremming heeft moeten maken voor wegwerkers die belijning zetten op een overweg. Dat is niet de bedoeling, veiligheid gaat voor alles dus Dennis en ik gaan polshoogte nemen en indien mogelijk het gesprek aan met deze werkers. #prorail reageer retweet
Of onderweg Twitteren terwijl de collega aan het stuur zitquote:Op donderdag 13 september 2018 12:20 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Veiligheid voor alles, dus eerst Twitteren en dan pas weggaan...
Dat mag je idd dan maar hopen dat een collega achter het stuur zit.quote:Op donderdag 13 september 2018 12:23 schreef dcm360 het volgende:
[..]
Of onderweg Twitteren terwijl de collega aan het stuur zit
Veiligheid voor alles, dus vooral geen belijningquote:Op donderdag 13 september 2018 12:20 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Veiligheid voor alles, dus eerst Twitteren en dan pas weggaan...
Dat ja: https://twitter.com/ICB_Joelle/status/1040186665770393600?s=19quote:Op donderdag 13 september 2018 12:23 schreef dcm360 het volgende:
[..]
Of onderweg Twitteren terwijl de collega aan het stuur zit
jawel maar niet de soort die je graag ziet...quote:Op donderdag 13 september 2018 17:57 schreef b2py het volgende:
Je was toch niet blond met dikke tieten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |