abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_181783337
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 8 september 2018 @ 22:38:50 #152
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_181783560
Waarom staan er in Deventer toch geen chippaaltjes voor overstappers? :?
Nu heb ik toevallig tijd zat (doordat de Pimpel drie kwartier vertraging had dankzij "personen im gleis") voor trap af, tunnel door, poortje door, poortje door, tunnel door, trap op maar handig is anders.
pi_181783716
Omdat er maar één vervoerder komt?
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
  zaterdag 8 september 2018 @ 22:55:50 #154
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_181784174
NS en DB, ik tel er twee. Dan nog, waarom staan die paaltjes er in Utrecht bijvoorbeeld wel?
pi_181784337
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 22:55 schreef ReisT het volgende:
NS en DB, ik tel er twee. Dan nog, waarom staan die paaltjes er in Utrecht bijvoorbeeld wel?
Als je een internationaal ticket hebt, dan is dat meestal vanaf vertrekstation toch? Dan hoef je niet in te checken.
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
pi_181784537
Ik snap het probleem niet.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 8 september 2018 @ 23:09:18 #157
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_181784616
Mijn internationale ticket is tweede klas, ik wil voor het laatste stukje omreizen naar huis graag gebruikmaken van m'n eerste klas weekend vrij.
pi_181784673
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 23:09 schreef ReisT het volgende:
Mijn internationale ticket is tweede klas, ik wil voor het laatste stukje omreizen naar huis graag gebruikmaken van m'n eerste klas weekend vrij.
Welke route precies? En is Hengelo dan geen ombliep-optie?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 8 september 2018 @ 23:19:28 #159
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_181784929
Moskou-Utrecht, omdat Apeldoorn-Amersfoort er uit ligt was via Arnhem het snelste alternatief.
In Hengelo er uit was ook niet handig.

Als ik geen tijd had zou ik dat om-bliepen ook laten zitten.
pi_181784998
Wat wil je dan in Deventer? :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_181785124
En trouwens, als Moskou - Utrecht sneller wordt via Arnhem als Apeldoorn - Amersfoort eruit ligt, zal het nooit om meer dan een half uur verschil gaan. Wat boeit het?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 8 september 2018 @ 23:31:46 #162
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_181785347
Gaat om het principe... Dit was op dit moment de snelste route.
pi_181785444
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 23:31 schreef ReisT het volgende:
Zucht. Gaat om het principe...
Ja vast wel :Y Maar ik snap nog steeds niet wat je nou precies probeerde :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 8 september 2018 @ 23:36:51 #164
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_181785556
Ik zat in de trein uit Berlijn, ik blijk niet via Amersfoort te kunnen, ik kijk in de reisplanner en daar rolde een advies met overstap in Deventer uit.
pi_181786174
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 23:36 schreef ReisT het volgende:
Ik zat in de trein uit Berlijn, ik blijk niet via Amersfoort te kunnen, ik kijk in de reisplanner en daar rolde een advies met overstap in Deventer uit.
Oh Hgl - Dv - Ah - Ut of zo? :?

quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 23:19 schreef ReisT het volgende:
Moskou-Utrecht, omdat Apeldoorn-Amersfoort er uit ligt was via Arnhem het snelste alternatief.
Ik dacht dat je bij vertrek uit Moskou al wist dat je via Arnhem zou gaan dus iets als Berlin - Hannover - Düsseldorf - etc
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 9 september 2018 @ 00:12:55 #166
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_181786859
Ik had nu eenmaal een ticket met Zugbindung via Bad Bentheim.
En ik denk altijd maar, als ik eenmaal de grens over ben en weer in Nederland ben, dan kom ik wel thuis. Een half uurtje ofzo extra boeit dan inderdaad niet.
  zondag 9 september 2018 @ 00:24:19 #167
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_181787238
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 00:12 schreef ReisT het volgende:
Ik had nu eenmaal een ticket met Zugbindung via Bad Bentheim.
En ik denk altijd maar, als ik eenmaal de grens over ben en weer in Nederland ben, dan kom ik wel thuis. Een half uurtje ofzo extra boeit dan inderdaad niet.
Ja logisch, zo mag iedereen denken. Maar het zal niet de eerste keer zijn dat een reis van 3000+ km in de laatste 100 km nog kapot loopt op Nederlandse lulligheid :')
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Sport zondag 9 september 2018 @ 00:42:04 #168
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_181787731
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 21:44 schreef Isane het volgende:
Gaat lekker met het materieel tussen Almelo en Hardenberg. Waar gaat het altijd mis? Ze hadden toch een reserve trein?
De Lintjes beginnen hard minder te worden. Er is nu wel een reserve-stel bij Arriva, maar als er net eentje in Zutphen staat voor onderhoud als er een ander kapot gaat heb je er niks aan...

Bij Syntus zijn er 9 stellen waarvan je er met 4 de dienst kunt uitvoeren (weliswaar losse stellen en geen mogelijkheid tot tanken/controles). Daarom heb je daar minder problemen.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_181793326
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 22:55 schreef ReisT het volgende:
NS en DB, ik tel er twee. Dan nog, waarom staan die paaltjes er in Utrecht bijvoorbeeld wel?
NS en DB zijn één vervoerder in NL (DB treinen worden gereden door NS), en sinds wanneer staan die dingen in Utrecht op het perron joh? Heb ik helemaal gemist.
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
pi_181793339
Oh en nog iets; Het is dus echt zo dat je ook mag omreizen met je product, je hoeft niet in te checken zolang je je oorspronkelijke internationale ticket ook kan overleggen.
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
  zondag 9 september 2018 @ 12:08:16 #171
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_181794454
Over welke dingen in Utrecht gaat het dan? Internationale CiCo's? Bestaat dat? En waar dan? :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator zondag 9 september 2018 @ 12:13:30 #172
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_181794566
quote:
11s.gif Op zaterdag 8 september 2018 23:53 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Oh Hgl - Dv - Ah - Ut of zo? :?


quote:
5s.gif Op zondag 9 september 2018 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
CiCo's
We zijn hier niet op Stoma.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 9 september 2018 @ 12:22:27 #173
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_181794726
Kijk hem ff belangrijk doen :')
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 9 september 2018 @ 13:03:29 #174
138687 Hr-Flip
flipperderflap
pi_181795556
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 00:42 schreef dennistd het volgende:

[..]

De Lintjes beginnen hard minder te worden. Er is nu wel een reserve-stel bij Arriva, maar als er net eentje in Zutphen staat voor onderhoud als er een ander kapot gaat heb je er niks aan...

Bij Syntus zijn er 9 stellen waarvan je er met 4 de dienst kunt uitvoeren (weliswaar losse stellen en geen mogelijkheid tot tanken/controles). Daarom heb je daar minder problemen.
Ja dat is mooi in de vakantieperiode, maar in deze periode heb je in de ochtendspits, toch zeker 8 stellen nodig en is er maar 1 reserve. Wat nu al vaak te weinig is.
  Redactie Sport zondag 9 september 2018 @ 13:27:56 #175
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_181795922
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 13:03 schreef Hr-Flip het volgende:

[..]

Ja dat is mooi in de vakantieperiode, maar in deze periode heb je in de ochtendspits, toch zeker 8 stellen nodig en is er maar 1 reserve. Wat nu al vaak te weinig is.
Daar ben ik het helemaal mee eens, maar met 4 treinen kun je theoretisch alles rijden. Wel met veel te weinig capaciteit, dat wel :+

Maar uitval van treinen komt bij Syntus toch beduidend minder vaker voor dan bij Arriva met de Lintjes.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  zondag 9 september 2018 @ 14:16:27 #176
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_181796731
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 11:11 schreef DeaDLocK2K het volgende:

[..]

NS en DB zijn één vervoerder in NL (DB treinen worden gereden door NS), en sinds wanneer staan die dingen in Utrecht op het perron joh? Heb ik helemaal gemist.
In Rotterdam, Roosendaal, Den Haag HS en Breda staan er ook CiCo's op het perron. Dat is zodat je een aanreis kunt maken met OV-chipkaart :)
pi_181796960
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 14:16 schreef James1988 het volgende:

[..]

In Rotterdam, Roosendaal, Den Haag HS en Breda staan er ook CiCo's op het perron. Dat is zodat je een aanreis kunt maken met OV-chipkaart :)
Ja, dat heb ik eerder gezien maar neemt niet weg dat de NS hier zelf regels over heeft en die zijn simpelweg dat je bij een internationale reis, mocht je verder gewoon reisrecht hebt, helemaal niet hoeft in te checken.

Maargoed, als ReisT echt zo graag wil inchecken dan kan dat natuurlijk in Deventer, daar is 10 minuten overstaptijd geloof ik.
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
  zondag 9 september 2018 @ 15:12:15 #178
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_181797410
Tsja, dat kan NS wel denken.. maar in de praktijk sluit dat niet goed aan. Begin dit jaar zijn we met het nieuwjaarsrondje naar Wroclaw gegaan. greavy had toen DB Gruppentickets geregeld vanaf Amersfoort.

Ik kom uit Breda, en heb dus 1) geen reisrecht en 2) geen vervoerbewijs voor de INT-trein. Die had greavy dus. Ik stond toch even raar te kijken toen ik in Deventer niet op het perron kon uitchecken.

Is uiteindelijk allemaal wel weer goedgekomen (vergeten uit te checken via Mijn NS) maar goed geregeld vond ik het niet.
pi_181797476
Nee, daar heb je gelijk in maar die situatie is onvergelijkbaar want in dit geval is er een ticket (komende vanuit Moskou) én sprake van eersteklas reisrecht.
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
pi_181798997
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 13:17 schreef b2py het volgende:
2020 16 dagen geen treinen Bijlmer - Muiderpoort:
- extra stijgvoorziening Amstel
- keervoorzieningen Muiderpoort
- bovenbouwvernieuwing

Keervoorziening nodig omdat treinen naar CS gaan eindigen op Amstel tijdens verbouwing CS: https://amsterdam.notubiz.nl/document/6754494/1/09012f978255d127
Begrijp ik nu goed dat op enig moment overdag er alleen een metro rijdt tussen Amstel en CS maar dan weer niet ten zuiden van Amstel?

Allicht een enkele treinserie laten rijden via de Arena-Boog en Watergraafsmeer. Of vol inzetten op omreizen via Amsterdam-Zuid + Noord/Zuidlijn. Het laatste is altijd beter dan elke 10 seconden een bus laten rijden..
pi_181799112
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 17:00 schreef Bitlord het volgende:

[..]

Begrijp ik nu goed dat op enig moment overdag er alleen een metro rijdt tussen Amstel en CS maar dan weer niet ten zuiden van Amstel?

Allicht een enkele treinserie laten rijden via de Arena-Boog en Watergraafsmeer. Of vol inzetten op omreizen via Amsterdam-Zuid + Noord/Zuidlijn. Het laatste is altijd beter dan elke 10 seconden een bus laten rijden..
Ja dat begrijp je goed
pi_181799218
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 13:27 schreef dennistd het volgende:

[..]

Daar ben ik het helemaal mee eens, maar met 4 treinen kun je theoretisch alles rijden. Wel met veel te weinig capaciteit, dat wel :+

Maar uitval van treinen komt bij Syntus toch beduidend minder vaker voor dan bij Arriva met de Lintjes.
Dan is het bij Arriva vast héél beroerd.
zie email 27 oktober
  zondag 9 september 2018 @ 20:18:56 #183
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_181802968
Duizenden machinisten worden opgeleid: nieuwe Sprinters dit najaar op het spoor

De nieuwe Sprinters van de NS komen vanaf december op het spoor. De Sprinter is voorzien van wifi en stopcontacten en beschikt ook weer over een toilet. De komende maand worden veel machinisten van de NS opgeleid om in de nieuwe Sprinters te kunnen rijden.

Wat beelden van binnen en buiten:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)eid-nieuwe-sprinters
pi_181806923
Door mijn gebrekkige Frans realiseer ik me pas net dat Ouigo best een briljante naam is als je de marketingcampagne als geheel bekijkt.
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
pi_181806958
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 20:18 schreef James1988 het volgende:
Duizenden machinisten worden opgeleid: nieuwe Sprinters dit najaar op het spoor

De nieuwe Sprinters van de NS komen vanaf december op het spoor. De Sprinter is voorzien van wifi en stopcontacten en beschikt ook weer over een toilet. De komende maand worden veel machinisten van de NS opgeleid om in de nieuwe Sprinters te kunnen rijden.

Wat beelden van binnen en buiten:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)eid-nieuwe-sprinters
Ik las in RM dat ze toelating hebben voor niet gekoppeld rijden. Je zou bijna alle betrokken partijen een pluim geven voor het correct uitvoeren van hun werk en het maken van een kloppende planning.
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
pi_181808065
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 20:18 schreef James1988 het volgende:
Duizenden machinisten worden opgeleid: nieuwe Sprinters dit najaar op het spoor

De nieuwe Sprinters van de NS komen vanaf december op het spoor. De Sprinter is voorzien van wifi en stopcontacten en beschikt ook weer over een toilet. De komende maand worden veel machinisten van de NS opgeleid om in de nieuwe Sprinters te kunnen rijden.

Wat beelden van binnen en buiten:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)eid-nieuwe-sprinters
ik ga woensdag
pi_181808937
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
  Redactie Sport maandag 10 september 2018 @ 04:58:33 #188
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_181810476
Die machinist zal zich de volgende keer ook nog wel 3x bedenken of hij degene die hij net ervoor half aangereden heeft nog wel wil helpen.... https://www.mz-web.de/saa(...)%2Fm.facebook.com%2F
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_181814392
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 22:25 schreef DeaDLocK2K het volgende:

[..]

Ik las in RM dat ze toelating hebben voor niet gekoppeld rijden. Je zou bijna alle betrokken partijen een pluim geven voor het correct uitvoeren van hun werk en het maken van een kloppende planning.
Ja, zo werkt dat bij nieuw materieel. Eerst wordt de toelating geregeld voor niet-gekoppelde stellen, daarna pas voor de gekoppelde dienst.
Ik begreep twee weken terug van een van de machinisten die ook de toelatingsritten uitvoert dat het tot nu toe gewoon goed gaat met die toelating.
pi_181814723
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 11:56 schreef MTL het volgende:

[..]

Ja, zo werkt dat bij nieuw materieel.
Dat toelating op schema ligt? :P

quote:
Eerst wordt de toelating geregeld voor niet-gekoppelde stellen, daarna pas voor de gekoppelde dienst.
Ik hoop dat je hardop denkt want die uitleg heb ik niet nodig ;)
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
  Redactie Sport maandag 10 september 2018 @ 12:16:31 #191
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_181814783
Munckhof is het contract voor het treinvervangend vervoer van NS kwijt. Hopen dat de kwaliteit (vooral het rijden volgens dienstregeling) dan ook omhoog gaat. Ik had liever gezien dat alle bussen te volgen waren geweest ipv die biodiesel....

https://www.ovpro.nl/bus/(...)rvangend-busvervoer/
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_181814874
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 12:13 schreef DeaDLocK2K het volgende:

[..]

Dat toelating op schema ligt? :P

[..]

Ik hoop dat je hardop denkt want die uitleg heb ik niet nodig ;)
My bad, ik dacht dat je het sarcastisch bedoelde :@

[ Bericht 1% gewijzigd door MTL op 10-09-2018 12:31:04 ]
pi_181815072
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 12:23 schreef MTL het volgende:

[..]

My bad, ik dacht dat je het sarcastisch bedoelde :@
Was ook wel zo. Het sarcasme zat hem in het pluim geven voor op tijd rond hebben van de toelating. Want ik ben echt oprecht verbaasd dat het nu al twee keer (als ik Flirt meereken zonder de buurlandversies) redelijk goed is gegaan met die toelatingen.

Ik ben heel benieuwd hoe dat gaat met ICNG ook.
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
pi_181815115
quote:
Whehhe :P Stevig spul wel :Y
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 10 september 2018 @ 16:27:22 #195
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_181818729
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 12:16 schreef dennistd het volgende:
Munckhof is het contract voor het treinvervangend vervoer van NS kwijt. Hopen dat de kwaliteit (vooral het rijden volgens dienstregeling) dan ook omhoog gaat. Ik had liever gezien dat alle bussen te volgen waren geweest ipv die biodiesel....

https://www.ovpro.nl/bus/(...)rvangend-busvervoer/
Och Jezus, Transvision... Nog op de Taxi gezeten voor die gasten. Dat wordt bij aanvang een zooitje. Regiotaxi Utrecht waren ze voor einde contract al kwijt door allerlei problemen...
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_181819438
Kapotte trein op HSL richting Amsterdam? Net uit tunnelmond Groene Hart zag ik gele lampjes maar geen trein is mij gepasseerd.
pi_181821450
Topman Deutsche Bahn trekt aan noodrem: treinen te laat, schulden te hoog

‘Pünktlich’ kunnen de Duitse treinen allang niet meer worden genoemd. Staatsbedrijf Deutsche Bahn zucht bovendien onder de schulden en de kosten van de Duitse spoorwegen zijn opgelopen tot kritische hoogte.
Topman Richard Lutz slaat met zijn medebestuurders alarm over de situatie. ‘Drastische maatregelen’ zijn nodig voor de gewenste maar uitblijvende ommekeer bij Deutsche Bahn, schrijven zij in een brandbrief.

Bedrijfsresultaat weggezakt
De brief kwam via de Duitse media afgelopen weekend in de publiciteit. Het bedrijfsresultaat van Deutsche Bahn is volgens hem ver weggezakt onder het niveau van een jaar geleden. De doelstellingen die al waren teruggeschroefd zouden in de verste verte niet worden gehaald.
Lutz vreest dat een derde winstwaarschuwing binnen een paar maanden de financiële positie ‘verder destabiliseert’ en het vertrouwen en de goodwill van de eigenaar en het publiek ‘verder beschadigt’. Woordvoerders weigerden vooralsnog commentaar op de brief van vier kantjes van de zeskoppige raad van bestuur.

Lutz wil de onderneming strakker aansturen vanuit de raad van bestuur. De afzonderlijke bedrijfsdomeinen werken volgen hem onvoldoende samen. Het staatsbedrijf bevindt zich in een ‘moeilijke situatie’ die de afgelopen maanden niet is verbeterd maar verslechterd, aldus Lutz in zijn uitgelekte brief. Hij roept op tot onmiddellijke actie.

Vertraging door storingen en hitte
Vrijdag maakte Deutsche Bahn bekend de treinvertragingen onvoldoende onder controle te hebben. Ook Nederlandse reizigers zijn de dupe. Drie van de tien langeafstandstreinen van de Deutsche Bahn kwamen te laat aan in augustus. Dat is een verdere verslechtering ten opzichte van de maanden juni en juli en de slechtste score sinds 2015. Deutsche Bahn wijdt de vertragingen aan storingen op voertuigen en infrastructuur en aan bosbranden als gevolg van de hittegolf in Europa. Reizigers in Duitse treinen krijgen doorgaans een deel van hun ticket gecompenseerd als de vertraging langer is dan een uur.
Schuldengrens nadert

De hogere vertragingen hebben impact op de winstcijfers. Daarnaast kampt Deutsche Bahn met problemen in het verliesgevende goederenvervoer van DB Cargo. Lutz heeft in het voorjaar nog zware investeringen in treinen en het spoorwegnet aangekondigd, ondanks de schuld van tegen de ¤20 mrd. De federale regering heeft de grens getrokken bij ¤20,4 mrd, maar die lijkt snel gepasseerd te worden.

Volgens interne berekeningen loopt de schuld tot 2023 tot de ¤25 mrd als er niet wordt ingegrepen. Volgens Handelsblatt wordt McKinsey ingeschakeld om Deutsche Bahn van raad te voorzien. De zakenkrant schrijft verder dat net als een paar jaar geleden wordt overwogen dochteronderneming Arriva, ook zeer actief in Nederland, (deels) in de verkoop te doen. Dat zou naar schatting ¤4,5 mrd kunnen opleveren.

Deutsche Bahn zag de vorige topman begin vorig jaar vertrekken. Na ruim een jaar heeft Lutz de problemen op het bord van zijn voorganger niet kunnen wegnemen. Het Duitse spoorbedrijf staat al jaren voor de uitgave om zichzelf te moderniseren, betere resultaten te laten zien en meer treinen op tijd te laten rijden.

bron fd.nl
pi_181821859
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 18:41 schreef Adrie072 het volgende:
Topman Deutsche Bahn trekt aan noodrem: treinen te laat, schulden te hoog
Simpel! De schuldige is al gevonden :D
Trek dan ook niet aan de noodrem sukkel :P
pi_181822380
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 21:44 schreef Isane het volgende:
Gaat lekker met het materieel tussen Almelo en Hardenberg. Waar gaat het altijd mis? Ze hadden toch een reserve trein?
De reserve trein is nog slechter dan de andere twee die ze hebben.
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_181824374
Toch wel grappig dat als je dit leest en er altijd gewezen wordt dat daar zoveel extra sporen liggen te verroesten en dat daar veel meer capaciteit is. Ik weet wel waar ik voor kies..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')