quote:Op donderdag 6 september 2018 14:54 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Daar zijn er meer van hoor
Als je een internationaal ticket hebt, dan is dat meestal vanaf vertrekstation toch? Dan hoef je niet in te checken.quote:Op zaterdag 8 september 2018 22:55 schreef ReisT het volgende:
NS en DB, ik tel er twee. Dan nog, waarom staan die paaltjes er in Utrecht bijvoorbeeld wel?
Welke route precies? En is Hengelo dan geen ombliep-optie?quote:Op zaterdag 8 september 2018 23:09 schreef ReisT het volgende:
Mijn internationale ticket is tweede klas, ik wil voor het laatste stukje omreizen naar huis graag gebruikmaken van m'n eerste klas weekend vrij.
Ja vast wel Maar ik snap nog steeds niet wat je nou precies probeerdequote:
Oh Hgl - Dv - Ah - Ut of zo?quote:Op zaterdag 8 september 2018 23:36 schreef ReisT het volgende:
Ik zat in de trein uit Berlijn, ik blijk niet via Amersfoort te kunnen, ik kijk in de reisplanner en daar rolde een advies met overstap in Deventer uit.
Ik dacht dat je bij vertrek uit Moskou al wist dat je via Arnhem zou gaan dus iets als Berlin - Hannover - Düsseldorf - etcquote:Op zaterdag 8 september 2018 23:19 schreef ReisT het volgende:
Moskou-Utrecht, omdat Apeldoorn-Amersfoort er uit ligt was via Arnhem het snelste alternatief.
Ja logisch, zo mag iedereen denken. Maar het zal niet de eerste keer zijn dat een reis van 3000+ km in de laatste 100 km nog kapot loopt op Nederlandse lulligheidquote:Op zondag 9 september 2018 00:12 schreef ReisT het volgende:
Ik had nu eenmaal een ticket met Zugbindung via Bad Bentheim.
En ik denk altijd maar, als ik eenmaal de grens over ben en weer in Nederland ben, dan kom ik wel thuis. Een half uurtje ofzo extra boeit dan inderdaad niet.
De Lintjes beginnen hard minder te worden. Er is nu wel een reserve-stel bij Arriva, maar als er net eentje in Zutphen staat voor onderhoud als er een ander kapot gaat heb je er niks aan...quote:Op zaterdag 8 september 2018 21:44 schreef Isane het volgende:
Gaat lekker met het materieel tussen Almelo en Hardenberg. Waar gaat het altijd mis? Ze hadden toch een reserve trein?
NS en DB zijn één vervoerder in NL (DB treinen worden gereden door NS), en sinds wanneer staan die dingen in Utrecht op het perron joh? Heb ik helemaal gemist.quote:Op zaterdag 8 september 2018 22:55 schreef ReisT het volgende:
NS en DB, ik tel er twee. Dan nog, waarom staan die paaltjes er in Utrecht bijvoorbeeld wel?
quote:
We zijn hier niet op Stoma.quote:
Ja dat is mooi in de vakantieperiode, maar in deze periode heb je in de ochtendspits, toch zeker 8 stellen nodig en is er maar 1 reserve. Wat nu al vaak te weinig is.quote:Op zondag 9 september 2018 00:42 schreef dennistd het volgende:
[..]
De Lintjes beginnen hard minder te worden. Er is nu wel een reserve-stel bij Arriva, maar als er net eentje in Zutphen staat voor onderhoud als er een ander kapot gaat heb je er niks aan...
Bij Syntus zijn er 9 stellen waarvan je er met 4 de dienst kunt uitvoeren (weliswaar losse stellen en geen mogelijkheid tot tanken/controles). Daarom heb je daar minder problemen.
Daar ben ik het helemaal mee eens, maar met 4 treinen kun je theoretisch alles rijden. Wel met veel te weinig capaciteit, dat welquote:Op zondag 9 september 2018 13:03 schreef Hr-Flip het volgende:
[..]
Ja dat is mooi in de vakantieperiode, maar in deze periode heb je in de ochtendspits, toch zeker 8 stellen nodig en is er maar 1 reserve. Wat nu al vaak te weinig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |