Ik ook. Maar wat meer capaciteit hier zou ook niet misstaan. Als er een verstoring is rond Bad Bentheim staan de goederentreinen in de file tot Amersfoort tegenwoordig. Dat kan best anders zonder dat het heel veel geld hoeft te kosten.quote:Op maandag 10 september 2018 20:35 schreef b2py het volgende:
Toch wel grappig dat als je dit leest en er altijd gewezen wordt dat daar zoveel extra sporen liggen te verroesten en dat daar veel meer capaciteit is. Ik weet wel waar ik voor kies..
De site werkt nog steedsquote:Op vrijdag 7 september 2018 14:03 schreef James1988 het volgende:
[..]
www.ovtijden.com houdt het bij, maar dan moet je wel snel zijn - a.s. maandag gaat het archief offline. De ontwikkelaar heeft er geen tijd meer voor.
Even taalneuken: Vanaf betekent in deze context óp 10 september én daarnaquote:
ja las ik net , moest wel evenquote:
Moet je nu nog om komenquote:26 september 1926, Gieten
Tussen Eext en Gieten grijpt op deze zaterdagochtend de trein van 10.27 uur een koe. Het dier overleeft het niet en komt in stukken onder de locomotief terecht. Het treinpersoneel en enkele passagiers halen het kadaver onder de locomotief vandaan, waarna de trein zijn reis met vertraging kan voortzetten.
Was de schuldenlast van SNCF Réseau nog niet hoog genoeg?quote:Op woensdag 12 september 2018 17:28 schreef b2py het volgende:
Ruim 13 miljard voor verbetering Franse spoornetwerk: https://www.thelocal.fr/2(...)high-speed-tgv-lines
En wat maakt dat uit eigenlijk?quote:Op donderdag 13 september 2018 09:14 schreef b2py het volgende:
Die neemt de staat toch (deels) over? Of dat was het plan in ieder geval
:’) :’) :’)quote:Op donderdag 13 september 2018 11:36 schreef Salatrel het volgende:
Ik ben blij dat men na het v250 debacle gekozen heeft voor degelijke Spaanse kwaliteit voor de SNG...
[ afbeelding ]
Sinds wanneer kan plastic roesten?quote:Op donderdag 13 september 2018 11:36 schreef Salatrel het volgende:
Ik ben blij dat men na het v250 debacle gekozen heeft voor degelijke Spaanse kwaliteit voor de SNG...
[ afbeelding ]
twitter:ICB_Joelle twitterde op donderdag 13-09-2018 om 11:08:52Melding dat een machinist noodremming heeft moeten maken voor wegwerkers die belijning zetten op een overweg. Dat is niet de bedoeling, veiligheid gaat voor alles dus Dennis en ik gaan polshoogte nemen en indien mogelijk het gesprek aan met deze werkers. #prorail reageer retweet
Veiligheid voor alles, dus eerst Twitteren en dan pas weggaan...quote:Op donderdag 13 september 2018 12:15 schreef spectrumanalyser het volgende:
machinisten die noodremmingen doen omdat.... wegwerkers bezig zijn met belijning op de overweg. zelfs de politie is al onderweg.twitter:ICB_Joelle twitterde op donderdag 13-09-2018 om 11:08:52Melding dat een machinist noodremming heeft moeten maken voor wegwerkers die belijning zetten op een overweg. Dat is niet de bedoeling, veiligheid gaat voor alles dus Dennis en ik gaan polshoogte nemen en indien mogelijk het gesprek aan met deze werkers. #prorail reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |