nennenenenequote:
Volgende maand weer een kansquote:
quote:
dan jij toch.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:30 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
Volgende maand weer een kans
geen idee?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:32 schreef devzero het volgende:
Hee, waar is driepink eigenlijk gebleven?
Of door te snuiven op een festivalquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:32 schreef I. het volgende:
Die ligt zichzelf te bezatten in de kroeg.
die heeft net nog gepostquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:32 schreef devzero het volgende:
En waar is anneloos gebleven? Is die nog op vakantie? Heb haar wel gemist gisteren hooor
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:32 schreef devzero het volgende:
En waar is anneloos gebleven? Is die nog op vakantie? Heb haar wel gemist gisteren hooor
Mentaal aan het voorbereiden op het weekend.quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:34 schreef aloa het volgende:
Mark ook al een paar seconde niet zien posten
even iets opzoekenquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:34 schreef aloa het volgende:
Mark ook al een paar seconde niet zien posten
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:32 schreef devzero het volgende:
Ja ik studeer zelf nog en we gaan op introkamp.. klinkt zo kinderlijk hequote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Geef jij les op een school of zit je nog op school? Ivm je kamp volgende week.
Ik ben geen grote fan van sake. Heb een hoop verschillende gehad (koud, warm, ongefilterd, etc) maar liever gewoon pilsje bij mij sushiquote:
Om jouw worst in te dopen? Of wat?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:39 schreef hemarookworst het volgende:
Ik had vandaag nog een goede pot sate gemaakt
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:39 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Om jouw worst in te dopen? Of wat?
neeequote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:39 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Om jouw worst in te dopen? Of wat?
Introkampen zijn meestal wel leuk hoor. 1ste jaars?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:38 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ja ik studeer zelf nog en we gaan op introkamp.. klinkt zo kinderlijk he
Helaas welquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Introkampen zijn meestal wel leuk hoor. 1ste jaars?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:41 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik weet nog mijn kampf in het eerste, stokken naar elkaars hoods smijten op de 2e dag
Succes en geniet ervan. Dat soort kampen zijn wel vaak een goede gelegenheid om nieuwe mensen te ontmoeten. Of ben je "veel" ouder dan de rest?quote:
quote:
Toen het nog kersentijd was ja. Verder alles goed?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:47 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Goedenavond defzerois alweer een tijdje geleden ja.
ik ook.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:49 schreef moemoe het volgende:
[..]
Het album waar dit nummer op staat heb ik nog gekocht op CD.
Prima hoor, dank uquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:48 schreef aloa het volgende:
[..]
Hey meloen, lang niet gezien.
Hoe gaat het?
primaquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Prima hoor, dank u
En hoe gaat het met u vanavond?
Welke tijd zitten we nouquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Toen het nog kersentijd was ja. Verder alles goed?
Haha, hoop het niet! Vorig jaar was de rest echt 17.. maar ik maak snel vrienden dus dat komt goedquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Succes en geniet ervan. Dat soort kampen zijn wel vaak een goede gelegenheid om nieuwe mensen te ontmoeten. Of ben je "veel" ouder dan de rest?
Ik geloof dat ik je mag feliciteren, omdat je niet meer in te halen bent voor 00.00 uur. Klopt dat?quote:
eminem is topquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:54 schreef moemoe het volgende:
Ja, heb heel wat artikelen gelezen over zijn nieuwe album. Maakt me wel benieuwd.
Ik vind vooral de vroegere Emimem, met een vleugje humor tussendoor erg tof.
(Zijn nieuwere werk ken ik niet heel goed.)
Da's waar ja.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:52 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik je mag feliciteren, omdat je niet meer in te halen bent voor 00.00 uur. Klopt dat?
Wel mee eens hoor.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:54 schreef moemoe het volgende:
Ja, heb heel wat artikelen gelezen over zijn nieuwe album. Maakt me wel benieuwd.
Ik vind vooral de vroegere Emimem, met een vleugje humor tussendoor erg tof.
(Zijn nieuwere werk ken ik niet heel goed.)
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:56 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Gefeliciteerd I.winnaar ronde 11
Hiep hiep hoera
ik nietquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:56 schreef markdeajaxfan het volgende:
wie gaat er volgende maand voor plaats 1 ?
jij?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:56 schreef markdeajaxfan het volgende:
Soort van slechte kopie van de speld is dat toch?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
https://nieuwspaal.nl/woord-boterham-wordt-afgeschaft/
Krijgt de winnaar nog iets bijzonders of is het enkel de eer en vele felicitaties?quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
https://nieuwspaal.nl/woord-boterham-wordt-afgeschaft/
Naast de eer en felicitaties, voor eeuwig een plekje in de OP, en dawast.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:58 schreef moemoe het volgende:
[..]
Krijgt de winnaar nog iets bijzonders of is het enkel de eer en vele felicitaties?![]()
Noeste arbeid!
Jup, satire allemaal. Hebben afentoe wel geniale er tussenquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:58 schreef I. het volgende:
[..]
Soort van slechte kopie van de speld is dat toch?![]()
Graanplak vind ik wel scherp gevonden.
En morgen een speciale felicitatie van Bolke&Bolke, mogelijk gemaakt door grrrrquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:59 schreef I. het volgende:
[..]
Naast de eer en felicitaties, voor eeuwig een plekje in de OP, en dawast.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
En morgen een speciale felicitatie van Bolke&Bolke, mogelijk gemaakt door grrrr
heb je hem al op de hoogte gebracht dat die met een speciale felicitatie moet komenquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat had hij vanmorgen zelf aangekondigdquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb je hem al op de hoogte gebracht dat die met een speciale felicitatie moet komen
Ik niet. Geen tijd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:56 schreef markdeajaxfan het volgende:
Ojaquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Werkze!quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ben werken lui, have a good 1
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:59 schreef I. het volgende:
[..]
Naast de eer en felicitaties, voor eeuwig een plekje in de OP, en dawast.
Dat klinkt helemaal ONZ!quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Werk zequote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Werksequote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Werk sequote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ach ja.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:14 schreef Limoentjuh het volgende:
Straks na 00:00 begint hier de drukte weer
Bij mij niet. Dan ga ik mooi naar bed. Komende dagen wordt het druk en laat voor mij.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:14 schreef Limoentjuh het volgende:
Straks na 00:00 begint hier de drukte weer
Moet je werken morgen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:15 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Bij mij niet. Dan ga ik mooi naar bed. Komende dagen wordt het druk en laat voor mij.
Lekkerquote:
altijdquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:18 schreef Fok-it het volgende:
Pff pff. Schijt NS met hun vertragingen
Kan je even uitleggen wat je zonet bedoelde?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:17 schreef I. het volgende:
[..]
LekkerDenk dat ik zo nog even een portie klaar maak
Kan wel eens ook mijn nieuwe favoriet worden
Nee, zoek het uit.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Kan je even uitleggen wat je zonet bedoelde?
Erg waardeloos. Ze lijken elke dag wel een andere reden te verzinnenquote:
Ik ben hier 2 seconden en zelfs ik weet wat hij bedoeldequote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Kan je even uitleggen wat je zonet bedoelde?
oke, wat dan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben hier 2 seconden en zelfs ik weet wat hij bedoelde
wat doe jij hier trouwens?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben hier 2 seconden en zelfs ik weet wat hij bedoelde
Uh?quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:17 schreef I. het volgende:
[..]
LekkerDenk dat ik zo nog even een portie klaar maak
Kan wel eens ook mijn nieuwe favoriet worden
Ik post hier omdat er, itt jou en nog wat andere users, hier snachts ook een paar users zitten waar je wel een fatsoenlijk gesprek mee kan voeren.quote:
oke, leuk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik post hier omdat er, itt jou en nog wat andere users, hier snachts ook een paar users zitten waar je wel een fatsoenlijk gesprek mee kan voeren.
Ik had liever weinig rust gekregen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:23 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dan is een goede nachtrust wel gewenst
Maar als je je bedreigd voelt door mijn aanwezigheid,quote:
Ik voel me totaal niet bedreigdquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar als je je bedreigd voelt door mijn aanwezigheid,
Mens erger je niet
Misschien kan je nog een keer tot duizend tellen of wat leuke jongensnamen verzinnen ofzo. Heb je nergens last van
Maak je geen zorgen, daar post hij al. Dit topic is nog even nét die honderd posts per dag extra voor hem.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar als je je bedreigd voelt door mijn aanwezigheid,
Mens erger je niet
Misschien kan je nog een keer tot duizend tellen of wat leuke jongensnamen verzinnen ofzo. Heb je nergens last van
Kan je echt niet serieus nemen dat soort figuren hoor man manquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:27 schreef I. het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, daar post hij al. Dit topic is nog even nét die honderd posts per dag extra voor hem.
Beste I. ik weet niet wat ik verkeerd doe.....kan je dat aub even uitleggen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:27 schreef I. het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, daar post hij al. Dit topic is nog even nét die honderd posts per dag extra voor hem.
Nee de hele dag tellen op een forum is lekkerquote:
Flikker op gekquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee de hele dag tellen op een forum is lekker
kloon van I>quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij het licht in ons middenquote:
jij gelukkig nietquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij het licht in ons midden
Dat is me teveel eer.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij het licht in ons midden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |