die heeft net nog gepostquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:32 schreef devzero het volgende:
En waar is anneloos gebleven? Is die nog op vakantie? Heb haar wel gemist gisteren hooor
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:32 schreef devzero het volgende:
En waar is anneloos gebleven? Is die nog op vakantie? Heb haar wel gemist gisteren hooor
Mentaal aan het voorbereiden op het weekend.quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:34 schreef aloa het volgende:
Mark ook al een paar seconde niet zien posten
even iets opzoekenquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:34 schreef aloa het volgende:
Mark ook al een paar seconde niet zien posten
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:32 schreef devzero het volgende:
Ja ik studeer zelf nog en we gaan op introkamp.. klinkt zo kinderlijk hequote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Geef jij les op een school of zit je nog op school? Ivm je kamp volgende week.
Ik ben geen grote fan van sake. Heb een hoop verschillende gehad (koud, warm, ongefilterd, etc) maar liever gewoon pilsje bij mij sushiquote:
Om jouw worst in te dopen? Of wat?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:39 schreef hemarookworst het volgende:
Ik had vandaag nog een goede pot sate gemaakt
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:39 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Om jouw worst in te dopen? Of wat?
neeequote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:39 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Om jouw worst in te dopen? Of wat?
Introkampen zijn meestal wel leuk hoor. 1ste jaars?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:38 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ja ik studeer zelf nog en we gaan op introkamp.. klinkt zo kinderlijk he
Helaas welquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Introkampen zijn meestal wel leuk hoor. 1ste jaars?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:41 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik weet nog mijn kampf in het eerste, stokken naar elkaars hoods smijten op de 2e dag
Succes en geniet ervan. Dat soort kampen zijn wel vaak een goede gelegenheid om nieuwe mensen te ontmoeten. Of ben je "veel" ouder dan de rest?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |