ik nietquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:56 schreef markdeajaxfan het volgende:
wie gaat er volgende maand voor plaats 1 ?
jij?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:56 schreef markdeajaxfan het volgende:
Soort van slechte kopie van de speld is dat toch?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
https://nieuwspaal.nl/woord-boterham-wordt-afgeschaft/
Krijgt de winnaar nog iets bijzonders of is het enkel de eer en vele felicitaties?quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
https://nieuwspaal.nl/woord-boterham-wordt-afgeschaft/
Naast de eer en felicitaties, voor eeuwig een plekje in de OP, en dawast.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:58 schreef moemoe het volgende:
[..]
Krijgt de winnaar nog iets bijzonders of is het enkel de eer en vele felicitaties?![]()
Noeste arbeid!
Jup, satire allemaal. Hebben afentoe wel geniale er tussenquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:58 schreef I. het volgende:
[..]
Soort van slechte kopie van de speld is dat toch?![]()
Graanplak vind ik wel scherp gevonden.
En morgen een speciale felicitatie van Bolke&Bolke, mogelijk gemaakt door grrrrquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:59 schreef I. het volgende:
[..]
Naast de eer en felicitaties, voor eeuwig een plekje in de OP, en dawast.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
En morgen een speciale felicitatie van Bolke&Bolke, mogelijk gemaakt door grrrr
heb je hem al op de hoogte gebracht dat die met een speciale felicitatie moet komenquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
En morgen een speciale felicitatie van Bolke&Bolke, mogelijk gemaakt door grrrr
Dat had hij vanmorgen zelf aangekondigdquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb je hem al op de hoogte gebracht dat die met een speciale felicitatie moet komen
Ik niet. Geen tijd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:56 schreef markdeajaxfan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |