eminem is topquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:54 schreef moemoe het volgende:
Ja, heb heel wat artikelen gelezen over zijn nieuwe album. Maakt me wel benieuwd.
Ik vind vooral de vroegere Emimem, met een vleugje humor tussendoor erg tof.
(Zijn nieuwere werk ken ik niet heel goed.)
Da's waar ja.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:52 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik je mag feliciteren, omdat je niet meer in te halen bent voor 00.00 uur. Klopt dat?
Wel mee eens hoor.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:54 schreef moemoe het volgende:
Ja, heb heel wat artikelen gelezen over zijn nieuwe album. Maakt me wel benieuwd.
Ik vind vooral de vroegere Emimem, met een vleugje humor tussendoor erg tof.
(Zijn nieuwere werk ken ik niet heel goed.)
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:56 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Gefeliciteerd I.winnaar ronde 11
Hiep hiep hoera
ik nietquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:56 schreef markdeajaxfan het volgende:
wie gaat er volgende maand voor plaats 1 ?
jij?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:56 schreef markdeajaxfan het volgende:
Soort van slechte kopie van de speld is dat toch?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
https://nieuwspaal.nl/woord-boterham-wordt-afgeschaft/
Krijgt de winnaar nog iets bijzonders of is het enkel de eer en vele felicitaties?quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
https://nieuwspaal.nl/woord-boterham-wordt-afgeschaft/
Naast de eer en felicitaties, voor eeuwig een plekje in de OP, en dawast.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:58 schreef moemoe het volgende:
[..]
Krijgt de winnaar nog iets bijzonders of is het enkel de eer en vele felicitaties?![]()
Noeste arbeid!
Jup, satire allemaal. Hebben afentoe wel geniale er tussenquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:58 schreef I. het volgende:
[..]
Soort van slechte kopie van de speld is dat toch?![]()
Graanplak vind ik wel scherp gevonden.
En morgen een speciale felicitatie van Bolke&Bolke, mogelijk gemaakt door grrrrquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:59 schreef I. het volgende:
[..]
Naast de eer en felicitaties, voor eeuwig een plekje in de OP, en dawast.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
En morgen een speciale felicitatie van Bolke&Bolke, mogelijk gemaakt door grrrr
heb je hem al op de hoogte gebracht dat die met een speciale felicitatie moet komenquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
En morgen een speciale felicitatie van Bolke&Bolke, mogelijk gemaakt door grrrr
Dat had hij vanmorgen zelf aangekondigdquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb je hem al op de hoogte gebracht dat die met een speciale felicitatie moet komen
Ik niet. Geen tijd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:56 schreef markdeajaxfan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |